Wel weer vermakelijk maar ik vond het soms een beetje alle kanten op schieten.quote:Op maandag 27 april 2020 23:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Hebben jullie 3 en 4 van Last Dance al gezien?
Wat maakt het ook uit of een verhaal van een journalist feitelijk juist is.quote:Op maandag 27 april 2020 23:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:rickgroenen twitterde op maandag 27-04-2020 om 18:59:30@:thijszonneveld Ik dacht, ik zoek het even op. Maar ik geloof dat het Hepburn moet zijn geweest en niet Roglic.
https://t.co/SKxSmwIwIJ reageer retweetDeze reactie van Thijs ooktwitter:thijszonneveld twitterde op maandag 27-04-2020 om 19:05:29@:rickgroenen O, zou het? Zou kunnen. reageer retweet
Afgelopen dagen van de zon genoten, nu weer tijd om te klussen?quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hebben er zoveel mensen geen werk of zo?
Rijen bij IKEADoe even normaal joh
Het is officieel ook gewoon schoolvakantie momenteel.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Afgelopen dagen van de zon genoten, nu weer tijd om te klussen?
Maar hoeven al die mensen niet te werken dan, iedereen die ik ken is 'gewoon' aan het werk.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is officieel ook gewoon schoolvakantie momenteel.
Dus kan me best voorstellen dat veel ouders thuis ontvluchten
Veel mensen met kinderen zullen wellicht al vrij genomen hebben voor de schoolvakanties, maar op de camping zitten gaat nu niet doorquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar hoeven al die mensen niet te werken dan, iedereen die ik ken is 'gewoon' aan het werk.
Haha 'journalist'...quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat maakt het ook uit of een verhaal van een journalist feitelijk juist is.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar hoeven al die mensen niet te werken dan, iedereen die ik ken is 'gewoon' aan het werk.
Dat dus.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Veel mensen met kinderen zullen wellicht al vrij genomen hebben voor de schoolvakanties, maar op de camping zitten gaat nu niet door
Bedrijven doen aan 1 mei? Dat is progressief.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:12 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
Dat dus.
Daarbij ook een korte week door koningsdag en allicht aantal bedrijven die ook aan 1 mei doen. Dan is 3 dagen vrij nemen voor een weekje vakantie wel heel voordelig.
Jeetjequote:
Yesquote:
Zouden er best wel een aantal zijn, maar in Nederland niet echt de standaard neequote:Op dinsdag 28 april 2020 12:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bedrijven doen aan 1 mei? Dat is progressief.
Ik dacht mijn werkgever een uitzondering was.
Nee ik ook niet hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje
Nooit vrij gehad op 1 mei, niet van school of van werkDat is toch iets meer voor Zuid-Europa
Het schijnt er vrij druk te zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:14 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik lees ook dat Ikea vandaag voor het eerst weer open is.
België, Duitsland, Frankrijk doen er ook gewoon allemaal aanquote:Op dinsdag 28 april 2020 12:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje
Nooit vrij gehad op 1 mei, niet van school of van werkDat is toch iets meer voor Zuid-Europa
Ja eigenlijk is Nederland de uitzondering.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:30 schreef franklop het volgende:
[..]
België, Duitsland, Frankrijk doen er ook gewoon allemaal aan
Ontwaakt, verworpenen der aarde!quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk is Nederland de uitzondering.
Met Koningsdag en Bevrijdingsdag eromheen is dat niet zo gek. Al vier ik liever de arbeider dan de verjaardag van een bevoorrecht persoon die zichzelf staatshoofd mag noemen, maar goed.
Waar doel je op?quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel weer vermakelijk maar ik vond het soms een beetje alle kanten op schieten.
Het was geen rocket science hoor maar dan ging het weer over (de jeugd van)Rodman, dan weer over die coach, dan weer over een seizoen basketbal en dan weer over het laatste seizoen. Beetje lastig soms om te volgen maar dat kan ook aan mij liggen.quote:
Dat hebben we de laatste honderd jaar al redelijk goed gedaan lijkt me.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Lockdown demonstratie.Waarom heeft Nederland zulke inwoners? Kan er geen quotum komen, waarbij een ieder met een IQ van <75 verplicht naar Wallonië moet emigreren?
Haha, drama blijft doorgaan.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:28 schreef Fretwork het volgende:
https://www.cyclingnews.c(...)2015-tour-de-france/
Oh joy
Niet zo sjiek. Quintana doet dingen echt te sneaky. Hij is zelf ook niet te beroerd voor eigen kansen te gaan ten koste van teamgenoten.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:28 schreef Fretwork het volgende:
https://www.cyclingnews.c(...)2015-tour-de-france/
Oh joy
Inderdaad, ze hadden beter nog meer geld naar KLM en Booking.com kunnen sturen!quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:59 schreef wimderon het volgende:
Erg jammer dat de vermoeiende cultuursector er weer geld bij krijgt. Ik hoop dat iemand met een sliding hun subsidieophoudhanden breekt.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:59 schreef wimderon het volgende:
Erg jammer dat de vermoeiende cultuursector er weer geld bij krijgt. Ik hoop dat iemand met een sliding hun subsidieophoudhanden breekt.
Duiding van de altijd vermoeiende Mark Tuitert.twitter:dit_is_M twitterde op dinsdag 28-04-2020 om 16:29:37Vanavond bij #ditisM vertellen basketballers Chatilla van Grinsven en @ciscoelson samen met @marktuitert waarom de Netflix-documentaireserie ‘The Last Dance’ over de iconische basketballegende Michael Jordan zo'n hit is. https://t.co/D3fwbQgbbn reageer retweet
Wim heeft het al moeilijk genoeg, af en toe moet je hem gewoon even lekker uit z'n nek laten lullen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
Het valt me nog mee dat die 2 linkse mods dit gewoon laten staan.
Heb nooit gekeken naar M en kan me gezien deze namen niet voorstellen dat het een grandioos groot succes is.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:33 schreef maxi-mus het volgende:
Duiding van de altijd vermoeiende Mark Tuitert.twitter:dit_is_M twitterde op dinsdag 28-04-2020 om 16:29:37Vanavond bij #ditisM vertellen basketballers Chatilla van Grinsven en @:ciscoelson samen met @:marktuitert waarom de Netflix-documentaireserie ‘The Last Dance’ over de iconische basketballegende Michael Jordan zo'n hit is. https://t.co/D3fwbQgbbn reageer retweet
Chatilla, dat lijkt me geen naam.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:33 schreef maxi-mus het volgende:
Duiding van de altijd vermoeiende Mark Tuitert.twitter:dit_is_M twitterde op dinsdag 28-04-2020 om 16:29:37Vanavond bij #ditisM vertellen basketballers Chatilla van Grinsven en @:ciscoelson samen met @:marktuitert waarom de Netflix-documentaireserie ‘The Last Dance’ over de iconische basketballegende Michael Jordan zo'n hit is. https://t.co/D3fwbQgbbn reageer retweet
Ik sta ook op het punt om heel erg boos te worden. 'Ik wordt' kan natuurlijk echt niet, foei.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:46 schreef Momo het volgende:
Iemand in COR is een beetje boos op mij
Ik wordt uitgemaakt voor 5G gekkie omdat ik zijn bullshit posts over hoeveel meer jonge mensen overlijden eerder onderuit haalde.
Ik wordtquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:46 schreef Momo het volgende:
Ik wordt uitgemaakt voor 5G gekkie omdat ik zijn bullshit posts over hoeveel meer jonge mensen overlijden eerder onderuit haalde.
Slob luistert nu schuimbekkend de podcast van Tim Hofman met Sander S, de masochist.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik sluit niet uit dat de Slob dadelijk met een genadeloze emo.gif komt.
Ik heb Francisco Elson ooit ontmoet. Hij wist echt helemaal niks van basketball.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:33 schreef maxi-mus het volgende:
Jij gelooft in 5G ja?quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:46 schreef Momo het volgende:
Waar je zin in hebt.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slob luistert nu schuimbekkend de podcast van Tim Hofman met Sander S, de masochist.
5Gquote:
De Mart moet hier toch ook wel voor te strikken zijn?quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb Francisco Elson ooit ontmoet. Hij wist echt helemaal niks van basketball.
Tristan is een huichelaar met een spraakgebrek.quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb gister één met Tristan Hoffman geluisterd, dat is ook geen begenadigd spreker.
Geen idee of Mart nog actief is. Hij heeft Michael ooit “geïnterviewd”. Met Elson had ik een soort discussie, waar ik bewust de grootst mogelijke onzin zei om te kijken hoe hij zou reageren. Hij zat alleen maar instemmend te knikken over keiharde bullshit.quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De Mart moet hier toch ook wel voor te strikken zijn?
quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geen idee of Mart nog actief is. Hij heeft Michael ooit “geïnterviewd”. Met Elson had ik een soort discussie, waar ik bewust de grootst mogelijke onzin zei om te kijken hoe hij zou reageren. Hij zat alleen maar instemmend te knikken over keiharde bullshit.
Ligt er ook maar net aan wat je een microfoon geeft natuurlijk. Charles Barkley is met afstand de grappigste man in de NBA, maar die is de helft van de tijd ook niet te verstaan. Jeremy Lin daarentegen ging naar Harvard.quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Lijken mij verder sowieso niet de meest heldere lichten, die basketballers. Die Pippen praat ook erg moeizaam.
Ik trap hier niet in.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slob luistert nu schuimbekkend de podcast van Tim Hofman met Sander S, de masochist.
En dat is niet zo wil je zeggen?quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik dacht echt dat Koffieplanter met Last Dance over een of andere belegen docu praatte
Is dat met elkaar verbonden?quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad, ze hadden beter nog meer geld naar KLM en Booking.com kunnen sturen!
Waarom moet De Staat 1 miljoen subsidie krijgen in tijden van geen crisis. Waarom krijgt De Kift (wie) ruim 2 ton subsidie per jaar om muziek waar zelfs Spinvis zich voor zou schamen uit te kotsen? De nationale opera & ballet? 20+ miljoen voor <250.000 bezoekers. Waarom moet miljonair Claudia de Breij überhaupt gesubsidieerd worden om intens niet grappig te zijn?quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wim heeft het al moeilijk genoeg, af en toe moet je hem gewoon even lekker uit z'n nek laten lullen.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geen idee of Mart nog actief is. Hij heeft Michael ooit “geïnterviewd”. Met Elson had ik een soort discussie, waar ik bewust de grootst mogelijke onzin zei om te kijken hoe hij zou reageren. Hij zat alleen maar instemmend te knikken over keiharde bullshit.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom moet De Staat 1 miljoen subsidie krijgen in tijden van geen crisis. Waarom krijgt De Kift (wie) ruim 2 ton subsidie per jaar om muziek waar zelfs Spinvis zich voor zou schamen uit te kotsen? De nationale opera & ballet? 20+ miljoen voor <250.000 bezoekers. Waarom moet miljonair Claudia de Breij überhaupt gesubsidieerd worden om intens niet grappig te zijn?
Opdoeken die hele handel.
https://streamable.com/nl4z0oquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom moet De Staat 1 miljoen subsidie krijgen in tijden van geen crisis. Waarom krijgt De Kift (wie) ruim 2 ton subsidie per jaar om muziek waar zelfs Spinvis zich voor zou schamen uit te kotsen? De nationale opera & ballet? 20+ miljoen voor <250.000 bezoekers. Waarom moet miljonair Claudia de Breij überhaupt gesubsidieerd worden om intens niet grappig te zijn?
[..]
[..]
De nationale opera & ballet? 20+ miljoen voor <250.000 bezoekers.
Doe er wat aan!quote:Het Nationale Ballet trok een recordaantal bezoekers naar Amsterdam. Het aantal betalende bezoekers steeg van 83.000 in 2013 naar bijna 97.000 in 2014, een groei van 16%. De zaalbezetting steeg van 88% in 2013 naar 92% in 2014.
De Nationale Opera trok in 2014 ruim 111 duizend bezoekers, een toename van 4% ten opzichte van 2013. De zaalbezetting van De Nationale Opera steeg van 90% in 2013 naar 93% in 2014.
De cijfers hebben betrekking op de bezoekersaantallen van reguliere voorstellingen in Nationale Opera & Ballet. Met de internationale en nationale tournees, internationale coproducties, tv-registraties, cd’s en dvd’s alsmede de activiteiten op het gebied van educatie, participatie en talentontwikkeling bereikt Nationale Opera & Ballet een veelvoud van het aantal bezoekers dat jaarlijks het theater bezoekt.
Ach jee, COR in shambles.quote:Een vraag die velen zal bezighouden is waarom we in Nederland ook niet massaal mondkapjes gaan dragen. Volgens viroloog Alex Friedrich is het antwoord niet heel simpel. "Mondkapjes zijn heel belangrijk, bijvoorbeeld in zorginstellingen. Maar je hebt ze niet overal nodig. Mondkapjes kunnen ook juist onveilig werken, want in Duitsland nemen bijvoorbeeld nu de besmettingen juist weer toe", zegt hij.
Dit staat toch al weken in alle kranten?quote:
Omdat het een nette jongen is die medelijden had met een overduidelijk autistische FOK!ker.quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het blijft ook lastig natuurlijk. Er zijn landen waar mondkapjes al vroeg verplicht werden en waar de aantallen gewoon behoorlijk binnen de perken blijven. Zijn die mensen dan minder achterlijk en kunnen ze mondbedekking wel goed gebruiken?quote:
Ik voel geen enkele connectie meer met deze wereld.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen naar IKEA: "Het is een leuk uitje"
https://www.facebook.com/rtlnieuws/videos/305880063733144/
insert youtube-filmpje-als-reactie
Welke cultuurchristen moet ervoor gaan zorgen dat die paar mensen die Beethoven en Bach kunnen spelen wegbezuinigd worden?quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
twitter:josverveen twitterde op dinsdag 28-04-2020 om 19:00:35Hou nou eens op met dat gezever over cultuursector en dat die zorgt voor “troost, inspiratie en afleiding". It’s the economy, stupid. Cultuur voegt 25,5 miljard toe (4% BBP) en zorgt met 300.000 banen voor 4,5% werkgelegenheid. Dat is meer dan landbouw. https://t.co/AWkdC96ddy reageer retweet
Oké, en nu? Voor mensen of zaken die daadwerkelijk in een behoefte voorzien mag best geld vrijgemaakt worden, voor figuren die ter meerdere eer en glorie van zichzelf bezig zijn, ja, niet.quote:Op dinsdag 28 april 2020 22:52 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:josverveen twitterde op dinsdag 28-04-2020 om 19:00:35Hou nou eens op met dat gezever over cultuursector en dat die zorgt voor “troost, inspiratie en afleiding". It’s the economy, stupid. Cultuur voegt 25,5 miljard toe (4% BBP) en zorgt met 300.000 banen voor 4,5% werkgelegenheid. Dat is meer dan landbouw. https://t.co/AWkdC96ddy reageer retweet
Zonder subsidie zouden misschien wat orkesten verdwijnen. En verder denk ik niet dat er echt iets zou veranderen.quote:Op woensdag 29 april 2020 09:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zelfs de grote bands van nu zijn ergens subsidieslurpend begonnen en daarna pas zelfvoorzienend geworden. Ik snap best dat er wat minder naar cultuur kan maar anderzijds levert het ook genoeg vermaak op en dat is ook belangrijk.
Steun voor de cultuursector gaat ook niet alleen om mensen en groepen die normaal subsidie krijgen. Populaire poppodia, theaters en musea komen ook in de problemen.quote:Op woensdag 29 april 2020 09:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zelfs de grote bands van nu zijn ergens subsidieslurpend begonnen en daarna pas zelfvoorzienend geworden. Ik snap best dat er wat minder naar cultuur kan maar anderzijds levert het ook genoeg vermaak op en dat is ook belangrijk.
Vanavond 19.00 uur heel Nederland vanuit de voortuin en vanaf het balkon lang zal hij leven zingen?quote:Op woensdag 29 april 2020 11:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Hierbij feliciteer ik Jaap van Dissel enorm van harte met zijn 63e verjaardag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 april 2020 13:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
In COR stellen ze voor om pensioenpot nu al uit te betalen aan iedereen zodat iedereen het zelf kan gaan sparen/beleggen/investeren.
Lijkt me een grandioosDit plan staat toch volkomen los van de aanwezigheid van corona?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hilarisch slecht plan verder ja.
Ja en nee, ze stellen het voor omdat er wellicht gekort moet worden op pensioenen vanwege verliesgevende beleggingen op dit moment. Dus dan maar uitbetalen jajajaa lange leve de lolquote:Op woensdag 29 april 2020 13:42 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dit plan staat toch volkomen los van de aanwezigheid van corona?
Hilarisch slecht plan verder ja.
Gewoon de rekenrente op 13% zetten en met z'n alle feestvieren is ook een goed idee. En iedereen een bonus!quote:Op woensdag 29 april 2020 13:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja en nee, ze stellen het voor omdat er wellicht gekort moet worden op pensioenen vanwege verliesgevende beleggingen op dit moment. Dus dan maar uitbetalen jajajaa lange leve de lol
Voor:quote:Op woensdag 29 april 2020 13:57 schreef TargaFlorio het volgende:
En dan moet de overheid over een paar jaar zeker weer bijspringen omdat de mensen het pensioen er doorheen hebben gejast?
Dit is toch gewoon een Amerikaanse inslag.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het was in POL excuus
[..]
Voor:
Veel meer vrijheid.
Een gedeelte van de mensen zal dit vrijgekomen geld gebruiken om naar een ander (eu) land te vertrekken waar het levensonderhoud een stuk goedkoper is of om hun bedrijf te redden dan wel een nieuw te beginnen.
Er zijn vast nog een boel dingen te verzinnen als veel mensen ineens over een groot bedrag beschikken.
En nee, ik verwacht niet dat veel mensen dure auto's of indoor zwembaden gaan bestellen.
Dat vind ik van een aandoenlijke naïviteit getuigen.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En nee, ik verwacht niet dat veel mensen dure auto's of indoor zwembaden gaan bestellen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | Atletiek: - 100m sprint - 400m sprint - 1500m - 10km Snelwandelen: - 10km (ietwat incourant inderdaad) [b]Openwaterzwemmen[/b]: - 1km (Baan)Wielrennen - 1km tijdrit (Baan) - 10km tijdrit (Weg) - 30km tijdrit (Weg) Triatlon - 1/8e, zonder stayers. Gewichtheffen - Licht - Midden - Superzwaar Boogschieten - Recurve, 70 meter. |
100m uithoudingsvermogen, hoewel ik toch maar ga sprinten.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:47 schreef VoMy het volgende:
Even iets anders.
Er is geen sport, er is geen wielrennen, er is niets behalve online schaken en Wit-Russisch voetbal.
Toch worden er opeens Olympische Spelen georganiseerd, waar niemand aan mee mag doen behalve mensen die op deze post reageren. Een uitgelezen kans dus om ONS land eens te verdedigen en eeuwige roem te vergaren.
De volgende onderdelen worden als corona-proof gezien:
[ code verwijderd ]
Waar zou je je voor inschrijven? Max. 2 onderdelen.
Het hangt voor mij een beetje van de concurrentie af, maar bij gebrek aan wielrenfiets, zwemkwaliteiten, handbogen en armspieren, worden het twee hardlooponderdelen. En dan, doe eens gek, de 100m en de 1500m. Nooit geziene combinatie.
Enigzins teleurgesteld dat je de uitdaging van 10km snelwandelen niet aangaat.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
100m uithoudingsvermogen, hoewel ik toch maar ga sprinten.
Daarnaast de kilometer op de baan. Even leren op een baan te fietsen maar een kilometer rammen als een dolle moet me wel lukken.
Waarom is tennis niet coronaproof? Evenals alleen roeien/kanoën.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:47 schreef VoMy het volgende:
Even iets anders.
Er is geen sport, er is geen wielrennen, er is niets behalve online schaken en Wit-Russisch voetbal.
Toch worden er opeens Olympische Spelen georganiseerd, waar niemand aan mee mag doen behalve mensen die op deze post reageren. Een uitgelezen kans dus om ONS land eens te verdedigen en eeuwige roem te vergaren.
[ code verwijderd ]
Het hangt voor mij een beetje van de concurrentie af, maar bij gebrek aan wielrenfiets, zwemkwaliteiten, handbogen en armspieren, worden het twee hardlooponderdelen. En dan, doe eens gek, de 100m en de 1500m. Nooit geziene combinatie.
De betreffende bonden betaalden de organisatoren niet genoeg voor een plekje op de aangepaste olympische kalender.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom is tennis niet coronaproof? Evenals alleen roeien/kanoën.
Echt niet?quote:Op woensdag 29 april 2020 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het was in POL excuus
[..]
Vooruit, ipv het opblazen van mijn spieren met de 100m dan maar.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
Enigzins teleurgesteld dat je de uitdaging van 10km snelwandelen niet aangaat.
quote:Op woensdag 29 april 2020 13:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
In COR stellen ze voor om pensioenpot nu al uit te betalen aan iedereen zodat iedereen het zelf kan gaan sparen/beleggen/investeren.
Lijkt me een grandioosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dat kan dus juist niet.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja en nee, ze stellen het voor omdat er wellicht gekort moet worden op pensioenen vanwege verliesgevende beleggingen op dit moment. Dus dan maar uitbetalen jajajaa lange leve de lol
1500mquote:Op woensdag 29 april 2020 14:47 schreef VoMy het volgende:
Even iets anders.
[ code verwijderd ]
De twee tijdritten op de weg.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:47 schreef VoMy het volgende:
Even iets anders.
[ code verwijderd ]
Boekel > New York, maar dat staat los van corona.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
COR / VS heeft een probleem #5 1/5 NY besmet
#174, maar sowieso deze discussie
De 30 km tijdrit en triatlon.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:47 schreef VoMy het volgende:
Even iets anders.
[ code verwijderd ]
10km tijdrit en de 400m sprint in de hoop dat de rest geen ervaring heeft met de klap die je krijgt op 300m en valt.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:47 schreef VoMy het volgende:
Even iets anders.
[ code verwijderd ]
Ik wil niet meer leven.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:31 schreef VoMy het volgende:
@:Rellende_Rotscholier: Gefeliciteerd met de nieuwe provinciale coalitie. Na de drugsoorlogen, bosbranden en coronabrandhaarden konden jullie in Brabant wel wat positief nieuws gebruiken toch?
Ah. Het is er doorheen dus? Lekker dan.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:31 schreef VoMy het volgende:
@:Rellende_Rotscholier: Gefeliciteerd met de nieuwe provinciale coalitie. Na de drugsoorlogen, bosbranden en coronabrandhaarden konden jullie in Brabant wel wat positief nieuws gebruiken toch?
Akkoord, die doen gewoon niet meer mee.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is het toegestaan om hier te suggereren dat Noord-Brabant afgestoten moet worden?
Die boerentirannie is in andere provincies nog ergerquote:Op donderdag 30 april 2020 11:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is het toegestaan om hier te suggereren dat Noord-Brabant afgestoten moet worden?
Wel doen R_R. We kunnen niet zonder je (cynisme).quote:Op donderdag 30 april 2020 11:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik wil niet meer leven.
Wat een belediging.quote:Op donderdag 30 april 2020 12:16 schreef Fretwork het volgende:
Ik stelde me R_R als een rebelse Fries voor.
Snap ik, maar ik zag dat wel voor me. Vechtend voor volk en vaderland tegen de Nederlandse onderdrukking.quote:
Hodeg, is dat een grap?quote:Op donderdag 30 april 2020 12:26 schreef Marcoss het volgende:
Mochten jullie nog interesse hebben in de muziek waar de DQS-renners naar luisteren..
https://m.hln.be/sport/wi(...)a-de-koers~a0fa4106/
Er staat zeer dubieuze muziek tussen, moet worden gezegd
Senechal heeft ook wel een verfijnde muzieksmaak.quote:Op donderdag 30 april 2020 12:26 schreef Marcoss het volgende:
Mochten jullie nog interesse hebben in de muziek waar de DQS-renners naar luisteren..
https://m.hln.be/sport/wi(...)a-de-koers~a0fa4106/
Er staat zeer dubieuze muziek tussen, moet worden gezegd
quote:Op donderdag 30 april 2020 11:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
De klassieke specialisten komen er niet goed uit. Lampaertquote:Op donderdag 30 april 2020 12:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Senechal heeft ook wel een verfijnde muzieksmaak.
Nou, toen ik 16 was was dit wel de coolste muziek ever hoor. Maar Senegal is 26.quote:Op donderdag 30 april 2020 12:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Senechal heeft ook wel een verfijnde muzieksmaak.
Je snapt dan wel meteen waarom hij allerlei mensen op hun bek slaat. Ik word hier spontaan agressief van.quote:Op donderdag 30 april 2020 12:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou, toen ik 16 was was dit wel de coolste muziek ever hoor. Maar Senegal is 26.
Muziek of Tom Steels, zeg het maar.quote:Op donderdag 30 april 2020 12:56 schreef hhh38 het volgende:
Wat betekent "race" in deze eigenlijk? Zijn er renners die tijdens een koers muziek luisteren?
Of dat achterlijke gegil van die afschuwelijke Bramati.quote:Op donderdag 30 april 2020 12:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Muziek of Tom Steels, zeg het maar.
Lijkt me best lekker af en toe. Oortjes heb je toch in en ze zetten het wel even af als er wat te melden is.quote:Op donderdag 30 april 2020 12:56 schreef hhh38 het volgende:
Wat betekent "race" in deze eigenlijk? Zijn er renners die tijdens een koers muziek luisteren?
Denk dat je er op een tijdrit wel echt voordeel eruit kan halen.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me best lekker af en toe. Oortjes heb je toch in en ze zetten het wel even af als er wat te melden is.
Zal ook wel per persoon verschillen (er zullen er ook zijn die zich volledig op de weg willen focussen), maar dat kan ik me wel voorstellen ja.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:11 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Denk dat je er op een tijdrit wel echt voordeel eruit kan halen.
Keiharde drum and bass playlist aan en gaan.
Ja dat denk ik ook, maar ik fiets nu met bone-conducting headphones en merk wel dat het bij zware efforts lekker werktquote:Op donderdag 30 april 2020 13:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zal ook wel per persoon verschillen (er zullen er ook zijn die zich volledig op de weg willen focussen), maar dat kan ik me wel voorstellen ja.
Archbold dan, man man manquote:Op donderdag 30 april 2020 13:13 schreef heywoodu het volgende:
Een mix van Cavagna, Serry, Steimle en Honoré vind ik wel aardig. Renners die niet eens in een fatsoenlijk format de nummers op kunnen geven zijn af. Doei Ballerini.
Ja, dat lijkt op van die mensen die in een WhatsApp-bericht geen punten en komma's en dergelijken gebruiken. Vaak zijn dat in het echt normale mensen, maar als er getypt moet worden lijken ze ineens beperkt.quote:
Blijkbaar moest dat liedje van Jebroer 'Me Gabber' voorstellen. Toch een leuke poging van Davide.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt op van die mensen die in een WhatsApp-bericht geen punten en komma's en dergelijken gebruiken. Vaak zijn dat in het echt normale mensen, maar als er getypt moet worden lijken ze ineens beperkt.
Archbold lijkt mij in het echt ook beperkt.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt op van die mensen die in een WhatsApp-bericht geen punten en komma's en dergelijken gebruiken. Vaak zijn dat in het echt normale mensen, maar als er getypt moet worden lijken ze ineens beperkt.
Maken we ons nog werkelijk druk om wat die drumjosti's in COR vinden?quote:Op donderdag 30 april 2020 15:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoogland is met een baanfiets op de weg gaan trainenWel terecht dat COR mad is.
Ik begin Victor moe te worden.quote:
Vertel.quote:Op donderdag 30 april 2020 17:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Assassin’s Creed wil wel heel erg graag op God of War lijken.
Ubisoft wil even meeliften op de purple cows van God of War en Hellblade? Die mythologieën zijn door hen al zo enorm behandeld. Wees creatief, geef me Feudal Japan.quote:
We staan er weer lekker op!twitter:RopZoutberg twitterde op woensdag 29-04-2020 om 22:42:22Dit fragment haalt inmiddels volop de Spaanse televisie. @MinPres https://t.co/hYfXCQD6tt reageer retweet
Nu maar hopen dat ze dit in Zuid-Europa duidelijk genoeg vinden en ophouden met zeuren om geld zonder enig uitzicht dat dat goed wordt besteed.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:01 schreef Slobeend het volgende:
We staan er weer lekker op!twitter:RopZoutberg twitterde op woensdag 29-04-2020 om 22:42:22Dit fragment haalt inmiddels volop de Spaanse televisie. @:MinPres https://t.co/hYfXCQD6tt reageer retweet
Dit vraag ik me ook af.quote:Op donderdag 30 april 2020 17:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
He Koffie, zijn jullie daar in Spanje echt chronisch mad samen met Italie op Nederland vanwege onze 'gierigheid'?
Wat achterdochtig.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze dit in Zuid-Europa duidelijk genoeg vinden en ophouden met zeuren om geld zonder enig uitzicht dat dat goed wordt besteed.
Gaat het wel goed in de bovenkamer?quote:Op donderdag 30 april 2020 18:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze dit in Zuid-Europa duidelijk genoeg vinden en ophouden met zeuren om geld zonder enig uitzicht dat dat goed wordt besteed.
Dat mag best even vriendelijker.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gaat het wel goed in de bovenkamer?
Lekker hard wegrennen met zen alle en van een afstandje toekijken hoe Italië crepeert.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:48 schreef Mani89 het volgende:
Mensen die ons geld willen blijven storten in zuid-europese zwarte gaten.
Waarom zou ik ook maar 1% solidariteit richting Italie moeten voelen?quote:Op donderdag 30 april 2020 18:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lekker hard wegrennen met zen alle en van een afstandje toekijken hoe Italië crepeert.
Gezien de censuur en dictatuur hier zou hij het volledig met me eens moeten zijn.quote:
Omdat een beetje empathie misschien niet heel verkeerd zou zijn met de Zuid-Europese landen, tevens mede-leden van de EU, die al in een kwetsbare positie zaten en nu richting een nog zwaarder parket gaan.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom zou ik ook maar 1% solidariteit richting Italie moeten voelen?
Hoe zijn ze eigenlijk in die situatie gekomen?quote:Op donderdag 30 april 2020 18:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat een beetje empathie misschien niet heel verkeerd zou zijn met de Zuid-Europese landen die al in een kwetsbare positie zaten en nu richting een nog zwaarder parket gaan.
Ja, en waarom moeten wij verantwoordelijkheid dragen voor de teringzooi in dat land? Omdat het begint te borrelen in onze empathische onderbuik?quote:Op donderdag 30 april 2020 18:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat een beetje empathie misschien niet heel verkeerd zou zijn met de Zuid-Europese landen die al in een kwetsbare positie zaten en nu richting een nog zwaarder parket gaan.
Voor mij voelt het als het equivalent van geld geven aan zwervers. Naar mijn idee willen landen in Zuid-Europa de situatie gebruiken om slepende problemen in hun eigen land naar de achtergrond te drukken.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, en waarom moeten wij verantwoordelijkheid dragen voor de teringzooi in dat land? Omdat het begint te borrelen in onze emphatische onderbuik?
Geen probleem met financiële steun maar er mogen wel eisen gesteld worden.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat een beetje empathie misschien niet heel verkeerd zou zijn met de Zuid-Europese landen, tevens mede-leden van de EU, die al in een kwetsbare positie zaten en nu richting een nog zwaarder parket gaan.
Ja, leuk, maar dan kom jij dus het land niet meer in.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gezien de censuur en dictatuur hier zou hij het volledig met me eens moeten zijn.
Dit ook inderdaad.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Voor mij voelt het als het equivalent van geld geven aan zwervers. Naar mijn idee willen landen in Zuid-Europa de situatie gebruiken om slepende problemen in hun eigen land naar de achtergrond te drukken.
Het is net zo goed in ons belang dat die landen niet omvallen.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Voor mij voelt het als het equivalent van geld geven aan zwervers. Naar mijn idee willen landen in Zuid-Europa de situatie gebruiken om slepende problemen in hun eigen land naar de achtergrond te drukken.
Dat snap ik ook. En ik ben ook niet tegen empathie. Het zou alleen doodzonde zijn als dit een bodemloze put is en je er telkens weer geld in moet blijven pompen. Maar goed, laten we het er hier maar bij houden.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is net zo goed in ons belang dat die landen niet omvallen.
Ik dacht altijd dat het idee van Europa was dat iedereen er beter van zou moeten worden. Maar blijkbaar werkt dat niet zo.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:18 schreef Mani89 het volgende:
Ja laten we het erbij houden dat de euro kapot moet en hoe sneller hoe beter.
Zulke dingen zijn inderdaad binnen weken geregeld.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar dan kom jij dus het land niet meer in.
En ze mogelijke belastinginkomsten mislopen omdat alle bedrijven in belastingparadijs Nederland zittenquote:Op donderdag 30 april 2020 22:46 schreef VoMy het volgende:
Die Spanjaarden en Italianen kunnen er toch ook weer niet zoveel aan doen dat er nogal veel corona heerst. Wel redelijk als ze dan gesteund worden met wat centen. Het is niet alsof wij als Nederland handelsland niet al 10 jaar profiteren van de verzwakking van de euro door datzelfde Spanje en Italië.
Hou je nog van Jordan & Baker - Explode?quote:Op donderdag 30 april 2020 12:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou, toen ik 16 was was dit wel de coolste muziek ever hoor. Maar Senegal is 26.
Zouden er hier mensen zijn die nog steeds naar jumpstyle luisteren?quote:Op donderdag 30 april 2020 23:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hou je nog van Jordan & Baker - Explode?
Ik kan er wel van genieten als ik Freefall en Frozen Flame weer eens voorbij hoor komen. Niet dat die ooit nog gedraaid worden, maar toch. Beetje nostalgie.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zouden er hier mensen zijn die nog steeds naar jumpstyle luisteren?
Dat is een evergreen.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hou je nog van Jordan & Baker - Explode?
Wist je dat Patrick Jumpen tegenwoordig door het leven gaat als Apostel Patrick?quote:Op donderdag 30 april 2020 23:20 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik kan er wel van genieten als ik Freefall en Frozen Flame weer eens voorbij hoor komen. Niet dat die ooit nog gedraaid worden, maar toch. Beetje nostalgie.
Nee, daar heb je een mooie scoop. Drugs doet rare dingen met een mens.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wist je dat Patrick Jumpen tegenwoordig door het leven gaat als Apostel Patrick?
Ja in Eindhoven toch? Werkt ie samen met Arnol Kox?quote:Op donderdag 30 april 2020 23:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wist je dat Patrick Jumpen tegenwoordig door het leven gaat als Apostel Patrick?
Mijn God dit is echt waar.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In Eindhoven inderdaad. Ik kwam 'm regelmatig tegen in de bus, aangezien we uit hetzelfde dorp komen. Liep ie met z'n stok en z'n hoedje de bus in om vervolgens in Eindhoven de hele dag mensen lastig te vallen.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja in Eindhoven toch? Werkt ie samen met Arnol Kox?
Ja dit kan wel.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn God dit is echt waar.
KAN DIT!?
[ afbeelding ]
Het is toch ook niet zo dat Nederland niet wil steunen? Ze stellen alleen wat eisen, iets dat mij logisch lijkt. Of geef jij ook geld aan jan en alleman zonder eisen te stellen?quote:Op donderdag 30 april 2020 22:46 schreef VoMy het volgende:
Die Spanjaarden en Italianen kunnen er toch ook weer niet zoveel aan doen dat er nogal veel corona heerst. Wel redelijk als ze dan gesteund worden met wat centen. Het is niet alsof wij als Nederland handelsland niet al 10 jaar profiteren van de verzwakking van de euro door datzelfde Spanje en Italië.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
De hooivorkmenigte die met fakkels en al aan het roepen is dat er geen cent naar Zuid-Europa moet omdat het allemaal hun eigen schuld is, is volgens mij niet echt bezig met 'eisen stellen'. Als er al eisen gesteld worden, dan gaan die tjappo's simpelweg roepen dat de eisen niet goed genoeg zijn en we ONS geld weggeven aan die luie knoflookvreters. BoDeMlOzE pUt. Van dat soort.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het is toch ook niet zo dat Nederland niet wil steunen? Ze stellen alleen wat eisen, iets dat mij logisch lijkt. Of geef jij ook geld aan jan en alleman zonder eisen te stellen?
Er zijn ook mensen die het geld bij wijze van spreke zelf naar Brussel gaan brengen, dat zijn net als bovenstaande groep mensen die je niet al te serieus moet nemen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:31 schreef VoMy het volgende:
[..]
De hooivorkmenigte die met fakkels en al aan het roepen is dat er geen cent naar Zuid-Europa moet omdat het allemaal hun eigen schuld is, is volgens mij niet echt bezig met 'eisen stellen'. Als er al eisen gesteld worden, dan gaan die tjappo's simpelweg roepen dat de eisen niet goed genoeg zijn en we ONS geld weggeven aan die luie knoflookvreters. BoDeMlOzE pUt. Van dat soort.
Moties indienen dat we nooit in moeten stemmen met Eurobonds, dat er geen cent naar andere EU-landen moet - dat is niet constructief eisen verbinden aan hulp, maar het prematuur afkappen van de mogelijkheid tot hulp.
Glenn Helder wel en die zit nu elke zaterdag als er eredivisie is na elk reclameblok 15 seconden op een drumstel te slaan om Aletha Leidelmeijer in te leiden.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het is toch ook niet zo dat Nederland niet wil steunen? Ze stellen alleen wat eisen, iets dat mij logisch lijkt. Of geef jij ook geld aan jan en alleman zonder eisen te stellen?
Wie?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Glenn Helder wel en die zit nu elke zaterdag als er eredivisie is na elk reclameblok 15 seconden op een drumstel te slaan om Aletha Leidelmeijer in te leiden.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb dat boekje van Shops toch maar op de kop getikt, @:showtimerWelke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:Jinek_RTL twitterde op vrijdag 01-05-2020 om 17:15:20Op 5 mei zingen we allemaal Shaffy: het Nationaal Comité steunt het idee van @claudiadebreij om gezamenlijk Zing, Vecht, Huil, Bid, Lach, Werk en Bewonder te zingen, om vijf voor vijf op 5 mei, om samen de vrijheid te vieren. Ze vertelt alles over het initiatief bij #Jinek. https://t.co/HjDaRznq0h reageer retweet
Volgens Sinkeldam ook een totale debiel in het pulleton. (net als Jakubo)quote:Op donderdag 30 april 2020 14:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Archbold lijkt mij in het echt ook beperkt.
De weg naar Covadonga.quote:
Kan Swinkels wat boekjes schrijven? Ik vind die stukjes in het AD eigenlijk altijd louter open deuren.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De weg naar Covadonga.
Verhaaltjes over het Spaanse wielrennen, met een hoofdrol voor het Baskenland.
Wat is de bedoeling dan, moet ik hier op straat gaan staan zingen tegen een paar schapen of wat?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:30 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Jinek_RTL twitterde op vrijdag 01-05-2020 om 17:15:20Op 5 mei zingen we allemaal Shaffy: het Nationaal Comité steunt het idee van @:claudiadebreij om gezamenlijk Zing, Vecht, Huil, Bid, Lach, Werk en Bewonder te zingen, om vijf voor vijf op 5 mei, om samen de vrijheid te vieren. Ze vertelt alles over het initiatief bij #Jinek. https://t.co/HjDaRznq0h reageer retweet
Ik heb geen idee eigenlijk. Daar komen we binnenkort achter.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan Swinkels wat boekjes schrijven? Ik vind die stukjes in het AD eigenlijk altijd louter open deuren.
Misschien blaten ze wel mee.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling dan, moet ik hier op straat gaan staan zingen tegen een paar schapen of wat?
Dat valt onder dierenmishandeling dus dat zou ik maar niet doenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling dan, moet ik hier op straat gaan staan zingen tegen een paar schapen of wat?
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:30 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Jinek_RTL twitterde op vrijdag 01-05-2020 om 17:15:20Op 5 mei zingen we allemaal Shaffy: het Nationaal Comité steunt het idee van @:claudiadebreij om gezamenlijk Zing, Vecht, Huil, Bid, Lach, Werk en Bewonder te zingen, om vijf voor vijf op 5 mei, om samen de vrijheid te vieren. Ze vertelt alles over het initiatief bij #Jinek. https://t.co/HjDaRznq0h reageer retweet
Meisje Hazes gaat het zingen en dan zingen we allemaal mee!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben ooit geëindigd begin seizoen 2. Moet de rest nog zienquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Jongens, ik ben zó weergaloos ongelooflijk jaloers op m'n vriendin. Ze heeft het op de een of andere manier nooit gezien, maar ik zou er een moord voor overhebben over weer een Breaking Bad virgin te zijn.
Nee, dit kan niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben ooit geëindigd begin seizoen 2. Moet de rest nog zien.
Dit kan echt niet inderdaad.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik al na aflevering 1. Maar blijkbaar mis ik iets. Heb nooit zo'n zin om aan iets te beginnen als ik weet dat het uitgemolken gaat worden.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:
Vorige week ben ik weer begonnenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit kan echt niet inderdaad.
Hoezo uitgemolken?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik al na aflevering 1. Maar blijkbaar mis ik iets. Heb nooit zo'n zin om aan iets te beginnen als ik weet dat het uitgemolken gaat worden.
?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Werden roch telkens seizoenen aangeplakt?
Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
?
Hoe verder je gaat hoe beter het wordt.
Maar 62 afleveringen in totaal.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
@Mani89twitter:BarstoolNewsN twitterde op vrijdag 01-05-2020 om 16:05:07The most disturbing video known to man https://t.co/izb038PBXB reageer retweet
Deze stuur ik door naar Saar en Suus.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:12 schreef Koffieplanter het volgende:
@:Mani89twitter:BarstoolNewsN twitterde op vrijdag 01-05-2020 om 16:05:07The most disturbing video known to man https://t.co/izb038PBXB reageer retweet
Prachtig slot.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
De zeer toepasselijke Marcel over dit onderwerp:
Daar merk je weinig van. Laatste seizoen wordt zelfs het best beoordeeld.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij is Breaking Bad juist eerder gestopt dan de bedoeling was. Tegenovergestelde van uitmelken.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Daar merk je weinig van. Laatste seizoen wordt zelfs het best beoordeeld.
Gestopt in seizoen 2 aflevering 3quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Een ieder die negatief is over of nog nooit het einde heeft gehaald van Breaking Bad moet postingsrechten direct worden ontnomen tot ze alle 5 seizoenen gezien hebben.
Dus je hebt ook nooit The Wire en The Sopranos gezien?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Gestopt in seizoen 2 aflevering 3
Vind die lyrische reacties echt onbegrijpelijk.
Daarvoor en erna eigenlijk nooit series gekeken
The Soprano's heb ik na 1 seizoen op de vuilnishoop gegooid. Wat een troep. The Wire is wel legendarisch.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus je hebt ook nooit The Wire en The Sopranos gezien?
De leegheid van je leven schokt me.
Pinkman is legendarisch.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik moest in het begin wel heel hard lachen om het karakter Jesse. Het was net of ik naar een slechte 35-jarige undercover agent aan het kijken was die moest infiltreren in een high school.
Nee, dit kan niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
The Soprano's heb ik na 1 seizoen op de vuilnishoop gegooid. Wat een troep. The Wire is wel legendarisch.
Deze heb ik beide nog niet gezien terwijl ik wel veel series kijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja. Maar werkte dat "yo bitch" taalgebruik niet heel erg op je lachspieren in het begin? Ik kon het niet serieus nemen.quote:
Al had hij het vijf seizoenen gedaan, een grotere ergernis dan Skyler zou het nooit worden.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja. Maar werkte dat "yo bitch" taalgebruik niet heel erg op je lachspieren in het begin? Ik kon het niet serieus nemen.
Ik vond die zoon van Lucille Werner ook zeer irritant.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Al had hij het vijf seizoenen gedaan, een grotere ergernis dan Skyler zou het nooit worden.
Kijken die handel, en vlug een beetje.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze heb ik beide nog niet gezien terwijl ik wel veel series kijk.![]()
The Wire laatst wel 1 seizoen en Sopranos paar afleveringen.
Maat van mij heeft het op dvd maar dat viel mij erg tegen, qua kwaliteit (The Wire). Maar staat nu ook op Videoland dus daar maar weer eens een proefabbo.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kijken die handel, en vlug een beetje.
Wel irritant dat al die series van HBO alleen via Ziggy te zien zijn. Dat zoiets nog kan anno 2020.
En ja, natuurlijk zijn er andere manieren, maar toch.
Tot over een maand.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Een ieder die negatief is over of nog nooit het einde heeft gehaald van Breaking Bad moet postingsrechten direct worden ontnomen tot ze alle 5 seizoenen gezien hebben.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
The Soprano's heb ik na 1 seizoen op de vuilnishoop gegooid. Wat een troep. The Wire is wel legendarisch.
Mcnulty (na 1 seizoen)quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:49 schreef Slobeend het volgende:
Wie was jullie favo personage van The Wire? Ik ga voor Bunk.
Zwarte balken aan de zijkant en pixels tellen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maat van mij heeft het op dvd maar dat viel mij erg tegen, qua kwaliteit (The Wire). Maar staat nu ook op Videoland dus daar maar weer eens een proefabbo.
Heb je OZ ook gezien? Dat kan ik echt nergens volledig vinden in fatsoenlijke kwaliteit.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zwarte balken aan de zijkant en pixels tellen.
Ik heb bijna alles van HBO wel gezien. Alleen Barry nog niet, van de dingen die ik echt graag wil zien.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je OZ ook gezien? Dat kan ik echt nergens volledig vinden in fatsoenlijke kwaliteit.
Die baseren ze toch op voorgaande edities dan weet je winnaar alquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
Doen jullie al mee aan het Grand Tour Wielerspel van Scorito?
@:mani89 @:wimderon
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
Slim Charles natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:49 schreef Slobeend het volgende:
Prima keus.quote:
Pryzbylewski.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:49 schreef Slobeend het volgende:
Elke keer dat ik opnieuw The Wire kijk ben ik minder op de hand van Stringer.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Stringer Bell is ook een baas.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
Die deden wel een mooie klassieke strategie met markt veroveren met scherp aanbod en daarna proberen te cashenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
Dit kloptquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee ze kiezen blijkbaar zelf wie de etappes wint etc.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die baseren ze toch op voorgaande edities dan weet je winnaar al
Omar was wel echt een held.quote:
Stel drinkers daarquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ze kiezen blijkbaar zelf wie de etappes wint etc.
You earned that buck like a motherfucker.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze scene blijf ik ook kostelijk vinden.
Je dacht: laat ik met een paar van de slechtste series ooit begonnen?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:25 schreef VoMy het volgende:
Naast een paar seizoenen Walking Dead was mijn enige poging om ooit een serieuze amerikaanse serie met verhaallijn te zien, de eerste aflevering van House of Cards. Geen succes.
Ik heb die nog 2 seizoenen volgehouden, daarna was ik er echt helemaal klaar mee.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:25 schreef VoMy het volgende:
Naast een paar seizoenen Walking Dead was mijn enige poging om ooit een serieuze amerikaanse serie met verhaallijn te zien, de eerste aflevering van House of Cards. Geen succes.
En dan te bedenken dat ze niet eens een actrice was.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze scene blijf ik ook kostelijk vinden.
Nee, gewoon een echte crimineel.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze niet eens een actrice was.
Ja idiote verhaallijn is dat. Seizoen 4 is het best wmb.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:05 schreef Aguero het volgende:
[..]
Pryzbylewski.
Seizoen 5 van The Wire is wel wat minder in ieder geval die verhaallijn met McNulty kan ik slecht hebben.
Is The Deuce ook goed?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik moet The Wire echt weer een keer opnieuw gaan kijken merk ik.
Dat het op Videoland staat is wel een goede tip, binnenkort maar eens een proefabonnement nemen dan. Daarna weer heel snel opzeggen natuurlijk, want op al die Nederlandse bagger zit niemand te wachten.
Ja, zeker wel. Minder goed dan The Wire natuurlijk, maar ik heb me er prima mee vermaakt.quote:
The Plot Against America, ook van David Simon, ziet er ook wel interessant uit.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, zeker wel. Minder goed dan The Wire natuurlijk, maar ik heb me er prima mee vermaakt.
Oh, dat had ik een beetje gemist, maar die gaat ook meteen op het lijstje. Alles van die gast is goed.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
The Plot Against America, ook van David Simon, ziet er ook wel interessant uit.
twitter:koryoinleiden twitterde op vrijdag 01-05-2020 om 23:46:41Hij leeft nog. https://t.co/rUELb5evqD reageer retweet
Omarquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:49 schreef Slobeend het volgende:
Geen dank, je kunt 14 dagen proef nemen en het dan meteen weer opzeggen met één klik. Al moet je dan wel behoorlijk door kijken.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik moet The Wire echt weer een keer opnieuw gaan kijken merk ik.
Dat het op Videoland staat is wel een goede tip, binnenkort maar eens een proefabonnement nemen dan. Daarna weer heel snel opzeggen natuurlijk, want op al die Nederlandse bagger zit niemand te wachten.
Pff dat ga ik nu niet redden. Toch maar paar maandjes betalen voor die bagger.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen dank, je kunt 14 dagen proef nemen en het dan meteen weer opzeggen met één klik. Al moet je dan wel behoorlijk door kijken.![]()
Dit leest als een verhaal van Maniquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:57 schreef wimderon het volgende:
30 kilometer rennen op een lege maag kan ik iedereen aanraden. Op het eind ga je dan net zo snel als Jhon van Beukering.
Daarna heb ik bij de Jumbo een hoop paaschocolade voor 50 cent per stuk gekocht.
[ afbeelding ]
Tot zover mijn belevenissen van vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |