quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
The Soprano's heb ik na 1 seizoen op de vuilnishoop gegooid. Wat een troep. The Wire is wel legendarisch.
Mcnulty (na 1 seizoen)quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:49 schreef Slobeend het volgende:
Wie was jullie favo personage van The Wire? Ik ga voor Bunk.
Zwarte balken aan de zijkant en pixels tellen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maat van mij heeft het op dvd maar dat viel mij erg tegen, qua kwaliteit (The Wire). Maar staat nu ook op Videoland dus daar maar weer eens een proefabbo.
Heb je OZ ook gezien? Dat kan ik echt nergens volledig vinden in fatsoenlijke kwaliteit.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zwarte balken aan de zijkant en pixels tellen.
Ik heb bijna alles van HBO wel gezien. Alleen Barry nog niet, van de dingen die ik echt graag wil zien.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je OZ ook gezien? Dat kan ik echt nergens volledig vinden in fatsoenlijke kwaliteit.
Die baseren ze toch op voorgaande edities dan weet je winnaar alquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
Doen jullie al mee aan het Grand Tour Wielerspel van Scorito?
@:mani89 @:wimderon
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
Slim Charles natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:49 schreef Slobeend het volgende:
Prima keus.quote:
Pryzbylewski.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:49 schreef Slobeend het volgende:
Elke keer dat ik opnieuw The Wire kijk ben ik minder op de hand van Stringer.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Stringer Bell is ook een baas.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
Die deden wel een mooie klassieke strategie met markt veroveren met scherp aanbod en daarna proberen te cashenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
Dit kloptquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus je hebt ook nooit The Wire en The Sopranos gezien?
De leegheid van je leven schokt me.
Nee ze kiezen blijkbaar zelf wie de etappes wint etc.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die baseren ze toch op voorgaande edities dan weet je winnaar al
Omar was wel echt een held.quote:
Stel drinkers daarquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ze kiezen blijkbaar zelf wie de etappes wint etc.
You earned that buck like a motherfucker.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze scene blijf ik ook kostelijk vinden.
Je dacht: laat ik met een paar van de slechtste series ooit begonnen?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:25 schreef VoMy het volgende:
Naast een paar seizoenen Walking Dead was mijn enige poging om ooit een serieuze amerikaanse serie met verhaallijn te zien, de eerste aflevering van House of Cards. Geen succes.
Ik heb die nog 2 seizoenen volgehouden, daarna was ik er echt helemaal klaar mee.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:25 schreef VoMy het volgende:
Naast een paar seizoenen Walking Dead was mijn enige poging om ooit een serieuze amerikaanse serie met verhaallijn te zien, de eerste aflevering van House of Cards. Geen succes.
En dan te bedenken dat ze niet eens een actrice was.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze scene blijf ik ook kostelijk vinden.
Nee, gewoon een echte crimineel.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze niet eens een actrice was.
Ja idiote verhaallijn is dat. Seizoen 4 is het best wmb.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:05 schreef Aguero het volgende:
[..]
Pryzbylewski.
Seizoen 5 van The Wire is wel wat minder in ieder geval die verhaallijn met McNulty kan ik slecht hebben.
Is The Deuce ook goed?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik moet The Wire echt weer een keer opnieuw gaan kijken merk ik.
Dat het op Videoland staat is wel een goede tip, binnenkort maar eens een proefabonnement nemen dan. Daarna weer heel snel opzeggen natuurlijk, want op al die Nederlandse bagger zit niemand te wachten.
Ja, zeker wel. Minder goed dan The Wire natuurlijk, maar ik heb me er prima mee vermaakt.quote:
The Plot Against America, ook van David Simon, ziet er ook wel interessant uit.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, zeker wel. Minder goed dan The Wire natuurlijk, maar ik heb me er prima mee vermaakt.
Oh, dat had ik een beetje gemist, maar die gaat ook meteen op het lijstje. Alles van die gast is goed.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
The Plot Against America, ook van David Simon, ziet er ook wel interessant uit.
twitter:koryoinleiden twitterde op vrijdag 01-05-2020 om 23:46:41Hij leeft nog. https://t.co/rUELb5evqD reageer retweet
Omarquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:49 schreef Slobeend het volgende:
Geen dank, je kunt 14 dagen proef nemen en het dan meteen weer opzeggen met één klik. Al moet je dan wel behoorlijk door kijken.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik moet The Wire echt weer een keer opnieuw gaan kijken merk ik.
Dat het op Videoland staat is wel een goede tip, binnenkort maar eens een proefabonnement nemen dan. Daarna weer heel snel opzeggen natuurlijk, want op al die Nederlandse bagger zit niemand te wachten.
Pff dat ga ik nu niet redden. Toch maar paar maandjes betalen voor die bagger.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen dank, je kunt 14 dagen proef nemen en het dan meteen weer opzeggen met één klik. Al moet je dan wel behoorlijk door kijken.![]()
Dit leest als een verhaal van Maniquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:57 schreef wimderon het volgende:
30 kilometer rennen op een lege maag kan ik iedereen aanraden. Op het eind ga je dan net zo snel als Jhon van Beukering.
Daarna heb ik bij de Jumbo een hoop paaschocolade voor 50 cent per stuk gekocht.
[ afbeelding ]
Tot zover mijn belevenissen van vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |