Wel weer vermakelijk maar ik vond het soms een beetje alle kanten op schieten.quote:Op maandag 27 april 2020 23:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Hebben jullie 3 en 4 van Last Dance al gezien?
Wat maakt het ook uit of een verhaal van een journalist feitelijk juist is.quote:Op maandag 27 april 2020 23:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:rickgroenen twitterde op maandag 27-04-2020 om 18:59:30@:thijszonneveld Ik dacht, ik zoek het even op. Maar ik geloof dat het Hepburn moet zijn geweest en niet Roglic.
https://t.co/SKxSmwIwIJ reageer retweetDeze reactie van Thijs ooktwitter:thijszonneveld twitterde op maandag 27-04-2020 om 19:05:29@:rickgroenen O, zou het? Zou kunnen. reageer retweet
Afgelopen dagen van de zon genoten, nu weer tijd om te klussen?quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hebben er zoveel mensen geen werk of zo?
Rijen bij IKEADoe even normaal joh
Het is officieel ook gewoon schoolvakantie momenteel.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Afgelopen dagen van de zon genoten, nu weer tijd om te klussen?
Maar hoeven al die mensen niet te werken dan, iedereen die ik ken is 'gewoon' aan het werk.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is officieel ook gewoon schoolvakantie momenteel.
Dus kan me best voorstellen dat veel ouders thuis ontvluchten
Veel mensen met kinderen zullen wellicht al vrij genomen hebben voor de schoolvakanties, maar op de camping zitten gaat nu niet doorquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar hoeven al die mensen niet te werken dan, iedereen die ik ken is 'gewoon' aan het werk.
Haha 'journalist'...quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat maakt het ook uit of een verhaal van een journalist feitelijk juist is.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar hoeven al die mensen niet te werken dan, iedereen die ik ken is 'gewoon' aan het werk.
Dat dus.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Veel mensen met kinderen zullen wellicht al vrij genomen hebben voor de schoolvakanties, maar op de camping zitten gaat nu niet door
Bedrijven doen aan 1 mei? Dat is progressief.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:12 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
Dat dus.
Daarbij ook een korte week door koningsdag en allicht aantal bedrijven die ook aan 1 mei doen. Dan is 3 dagen vrij nemen voor een weekje vakantie wel heel voordelig.
Jeetjequote:
Yesquote:
Zouden er best wel een aantal zijn, maar in Nederland niet echt de standaard neequote:Op dinsdag 28 april 2020 12:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bedrijven doen aan 1 mei? Dat is progressief.
Ik dacht mijn werkgever een uitzondering was.
Nee ik ook niet hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje
Nooit vrij gehad op 1 mei, niet van school of van werkDat is toch iets meer voor Zuid-Europa
Het schijnt er vrij druk te zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:14 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik lees ook dat Ikea vandaag voor het eerst weer open is.
Belgi, Duitsland, Frankrijk doen er ook gewoon allemaal aanquote:Op dinsdag 28 april 2020 12:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje
Nooit vrij gehad op 1 mei, niet van school of van werkDat is toch iets meer voor Zuid-Europa
Ja eigenlijk is Nederland de uitzondering.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Belgi, Duitsland, Frankrijk doen er ook gewoon allemaal aan
Ontwaakt, verworpenen der aarde!quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk is Nederland de uitzondering.
Met Koningsdag en Bevrijdingsdag eromheen is dat niet zo gek. Al vier ik liever de arbeider dan de verjaardag van een bevoorrecht persoon die zichzelf staatshoofd mag noemen, maar goed.
Waar doel je op?quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel weer vermakelijk maar ik vond het soms een beetje alle kanten op schieten.
Het was geen rocket science hoor maar dan ging het weer over (de jeugd van)Rodman, dan weer over die coach, dan weer over een seizoen basketbal en dan weer over het laatste seizoen. Beetje lastig soms om te volgen maar dat kan ook aan mij liggen.quote:
Dat hebben we de laatste honderd jaar al redelijk goed gedaan lijkt me.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Lockdown demonstratie.Waarom heeft Nederland zulke inwoners? Kan er geen quotum komen, waarbij een ieder met een IQ van <75 verplicht naar Walloni moet emigreren?
Haha, drama blijft doorgaan.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:28 schreef Fretwork het volgende:
https://www.cyclingnews.c(...)2015-tour-de-france/
Oh joy
Niet zo sjiek. Quintana doet dingen echt te sneaky. Hij is zelf ook niet te beroerd voor eigen kansen te gaan ten koste van teamgenoten.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:28 schreef Fretwork het volgende:
https://www.cyclingnews.c(...)2015-tour-de-france/
Oh joy
Inderdaad, ze hadden beter nog meer geld naar KLM en Booking.com kunnen sturen!quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:59 schreef wimderon het volgende:
Erg jammer dat de vermoeiende cultuursector er weer geld bij krijgt. Ik hoop dat iemand met een sliding hun subsidieophoudhanden breekt.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:59 schreef wimderon het volgende:
Erg jammer dat de vermoeiende cultuursector er weer geld bij krijgt. Ik hoop dat iemand met een sliding hun subsidieophoudhanden breekt.
Duiding van de altijd vermoeiende Mark Tuitert.twitter:dit_is_M twitterde op dinsdag 28-04-2020 om 16:29:37Vanavond bij #ditisM vertellen basketballers Chatilla van Grinsven en @ciscoelson samen met @marktuitert waarom de Netflix-documentaireserie ‘The Last Dance’ over de iconische basketballegende Michael Jordan zo'n hit is. https://t.co/D3fwbQgbbn reageer retweet
Wim heeft het al moeilijk genoeg, af en toe moet je hem gewoon even lekker uit z'n nek laten lullen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
Het valt me nog mee dat die 2 linkse mods dit gewoon laten staan.
Heb nooit gekeken naar M en kan me gezien deze namen niet voorstellen dat het een grandioos groot succes is.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:33 schreef maxi-mus het volgende:
Duiding van de altijd vermoeiende Mark Tuitert.twitter:dit_is_M twitterde op dinsdag 28-04-2020 om 16:29:37Vanavond bij #ditisM vertellen basketballers Chatilla van Grinsven en @:ciscoelson samen met @:marktuitert waarom de Netflix-documentaireserie ‘The Last Dance’ over de iconische basketballegende Michael Jordan zo'n hit is. https://t.co/D3fwbQgbbn reageer retweet
Chatilla, dat lijkt me geen naam.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:33 schreef maxi-mus het volgende:
Duiding van de altijd vermoeiende Mark Tuitert.twitter:dit_is_M twitterde op dinsdag 28-04-2020 om 16:29:37Vanavond bij #ditisM vertellen basketballers Chatilla van Grinsven en @:ciscoelson samen met @:marktuitert waarom de Netflix-documentaireserie ‘The Last Dance’ over de iconische basketballegende Michael Jordan zo'n hit is. https://t.co/D3fwbQgbbn reageer retweet
Ik sta ook op het punt om heel erg boos te worden. 'Ik wordt' kan natuurlijk echt niet, foei.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:46 schreef Momo het volgende:
Iemand in COR is een beetje boos op mij
Ik wordt uitgemaakt voor 5G gekkie omdat ik zijn bullshit posts over hoeveel meer jonge mensen overlijden eerder onderuit haalde.
Ik wordtquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:46 schreef Momo het volgende:
Ik wordt uitgemaakt voor 5G gekkie omdat ik zijn bullshit posts over hoeveel meer jonge mensen overlijden eerder onderuit haalde.
Slob luistert nu schuimbekkend de podcast van Tim Hofman met Sander S, de masochist.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik sluit niet uit dat de Slob dadelijk met een genadeloze emo.gif komt.
Ik heb Francisco Elson ooit ontmoet. Hij wist echt helemaal niks van basketball.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:33 schreef maxi-mus het volgende:
Jij gelooft in 5G ja?quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:46 schreef Momo het volgende:
Waar je zin in hebt.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slob luistert nu schuimbekkend de podcast van Tim Hofman met Sander S, de masochist.
5Gquote:
De Mart moet hier toch ook wel voor te strikken zijn?quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb Francisco Elson ooit ontmoet. Hij wist echt helemaal niks van basketball.
Tristan is een huichelaar met een spraakgebrek.quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb gister n met Tristan Hoffman geluisterd, dat is ook geen begenadigd spreker.
Geen idee of Mart nog actief is. Hij heeft Michael ooit “genterviewd”. Met Elson had ik een soort discussie, waar ik bewust de grootst mogelijke onzin zei om te kijken hoe hij zou reageren. Hij zat alleen maar instemmend te knikken over keiharde bullshit.quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De Mart moet hier toch ook wel voor te strikken zijn?
quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geen idee of Mart nog actief is. Hij heeft Michael ooit “genterviewd”. Met Elson had ik een soort discussie, waar ik bewust de grootst mogelijke onzin zei om te kijken hoe hij zou reageren. Hij zat alleen maar instemmend te knikken over keiharde bullshit.
Ligt er ook maar net aan wat je een microfoon geeft natuurlijk. Charles Barkley is met afstand de grappigste man in de NBA, maar die is de helft van de tijd ook niet te verstaan. Jeremy Lin daarentegen ging naar Harvard.quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Lijken mij verder sowieso niet de meest heldere lichten, die basketballers. Die Pippen praat ook erg moeizaam.
Ik trap hier niet in.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slob luistert nu schuimbekkend de podcast van Tim Hofman met Sander S, de masochist.
En dat is niet zo wil je zeggen?quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik dacht echt dat Koffieplanter met Last Dance over een of andere belegen docu praatte
Is dat met elkaar verbonden?quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad, ze hadden beter nog meer geld naar KLM en Booking.com kunnen sturen!
Waarom moet De Staat 1 miljoen subsidie krijgen in tijden van geen crisis. Waarom krijgt De Kift (wie) ruim 2 ton subsidie per jaar om muziek waar zelfs Spinvis zich voor zou schamen uit te kotsen? De nationale opera & ballet? 20+ miljoen voor <250.000 bezoekers. Waarom moet miljonair Claudia de Breij berhaupt gesubsidieerd worden om intens niet grappig te zijn?quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wim heeft het al moeilijk genoeg, af en toe moet je hem gewoon even lekker uit z'n nek laten lullen.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geen idee of Mart nog actief is. Hij heeft Michael ooit “genterviewd”. Met Elson had ik een soort discussie, waar ik bewust de grootst mogelijke onzin zei om te kijken hoe hij zou reageren. Hij zat alleen maar instemmend te knikken over keiharde bullshit.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom moet De Staat 1 miljoen subsidie krijgen in tijden van geen crisis. Waarom krijgt De Kift (wie) ruim 2 ton subsidie per jaar om muziek waar zelfs Spinvis zich voor zou schamen uit te kotsen? De nationale opera & ballet? 20+ miljoen voor <250.000 bezoekers. Waarom moet miljonair Claudia de Breij berhaupt gesubsidieerd worden om intens niet grappig te zijn?
Opdoeken die hele handel.
https://streamable.com/nl4z0oquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom moet De Staat 1 miljoen subsidie krijgen in tijden van geen crisis. Waarom krijgt De Kift (wie) ruim 2 ton subsidie per jaar om muziek waar zelfs Spinvis zich voor zou schamen uit te kotsen? De nationale opera & ballet? 20+ miljoen voor <250.000 bezoekers. Waarom moet miljonair Claudia de Breij berhaupt gesubsidieerd worden om intens niet grappig te zijn?
[..]
[..]
De nationale opera & ballet? 20+ miljoen voor <250.000 bezoekers.
Doe er wat aan!quote:Het Nationale Ballet trok een recordaantal bezoekers naar Amsterdam. Het aantal betalende bezoekers steeg van 83.000 in 2013 naar bijna 97.000 in 2014, een groei van 16%. De zaalbezetting steeg van 88% in 2013 naar 92% in 2014.
De Nationale Opera trok in 2014 ruim 111 duizend bezoekers, een toename van 4% ten opzichte van 2013. De zaalbezetting van De Nationale Opera steeg van 90% in 2013 naar 93% in 2014.
De cijfers hebben betrekking op de bezoekersaantallen van reguliere voorstellingen in Nationale Opera & Ballet. Met de internationale en nationale tournees, internationale coproducties, tv-registraties, cd’s en dvd’s alsmede de activiteiten op het gebied van educatie, participatie en talentontwikkeling bereikt Nationale Opera & Ballet een veelvoud van het aantal bezoekers dat jaarlijks het theater bezoekt.
Ach jee, COR in shambles.quote:Een vraag die velen zal bezighouden is waarom we in Nederland ook niet massaal mondkapjes gaan dragen. Volgens viroloog Alex Friedrich is het antwoord niet heel simpel. "Mondkapjes zijn heel belangrijk, bijvoorbeeld in zorginstellingen. Maar je hebt ze niet overal nodig. Mondkapjes kunnen ook juist onveilig werken, want in Duitsland nemen bijvoorbeeld nu de besmettingen juist weer toe", zegt hij.
Dit staat toch al weken in alle kranten?quote:
Omdat het een nette jongen is die medelijden had met een overduidelijk autistische FOK!ker.quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het blijft ook lastig natuurlijk. Er zijn landen waar mondkapjes al vroeg verplicht werden en waar de aantallen gewoon behoorlijk binnen de perken blijven. Zijn die mensen dan minder achterlijk en kunnen ze mondbedekking wel goed gebruiken?quote:
Ik voel geen enkele connectie meer met deze wereld.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen naar IKEA: "Het is een leuk uitje"
https://www.facebook.com/rtlnieuws/videos/305880063733144/
insert youtube-filmpje-als-reactie
Welke cultuurchristen moet ervoor gaan zorgen dat die paar mensen die Beethoven en Bach kunnen spelen wegbezuinigd worden?quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
twitter:josverveen twitterde op dinsdag 28-04-2020 om 19:00:35Hou nou eens op met dat gezever over cultuursector en dat die zorgt voor “troost, inspiratie en afleiding". It’s the economy, stupid. Cultuur voegt 25,5 miljard toe (4% BBP) en zorgt met 300.000 banen voor 4,5% werkgelegenheid. Dat is meer dan landbouw. https://t.co/AWkdC96ddy reageer retweet
Ok, en nu? Voor mensen of zaken die daadwerkelijk in een behoefte voorzien mag best geld vrijgemaakt worden, voor figuren die ter meerdere eer en glorie van zichzelf bezig zijn, ja, niet.quote:Op dinsdag 28 april 2020 22:52 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:josverveen twitterde op dinsdag 28-04-2020 om 19:00:35Hou nou eens op met dat gezever over cultuursector en dat die zorgt voor “troost, inspiratie en afleiding". It’s the economy, stupid. Cultuur voegt 25,5 miljard toe (4% BBP) en zorgt met 300.000 banen voor 4,5% werkgelegenheid. Dat is meer dan landbouw. https://t.co/AWkdC96ddy reageer retweet
Zonder subsidie zouden misschien wat orkesten verdwijnen. En verder denk ik niet dat er echt iets zou veranderen.quote:Op woensdag 29 april 2020 09:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zelfs de grote bands van nu zijn ergens subsidieslurpend begonnen en daarna pas zelfvoorzienend geworden. Ik snap best dat er wat minder naar cultuur kan maar anderzijds levert het ook genoeg vermaak op en dat is ook belangrijk.
Steun voor de cultuursector gaat ook niet alleen om mensen en groepen die normaal subsidie krijgen. Populaire poppodia, theaters en musea komen ook in de problemen.quote:Op woensdag 29 april 2020 09:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zelfs de grote bands van nu zijn ergens subsidieslurpend begonnen en daarna pas zelfvoorzienend geworden. Ik snap best dat er wat minder naar cultuur kan maar anderzijds levert het ook genoeg vermaak op en dat is ook belangrijk.
Vanavond 19.00 uur heel Nederland vanuit de voortuin en vanaf het balkon lang zal hij leven zingen?quote:Op woensdag 29 april 2020 11:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Hierbij feliciteer ik Jaap van Dissel enorm van harte met zijn 63e verjaardag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 april 2020 13:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
In COR stellen ze voor om pensioenpot nu al uit te betalen aan iedereen zodat iedereen het zelf kan gaan sparen/beleggen/investeren.
Lijkt me een grandioosDit plan staat toch volkomen los van de aanwezigheid van corona?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hilarisch slecht plan verder ja.Antifa
Ja en nee, ze stellen het voor omdat er wellicht gekort moet worden op pensioenen vanwege verliesgevende beleggingen op dit moment. Dus dan maar uitbetalen jajajaa lange leve de lolquote:Op woensdag 29 april 2020 13:42 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dit plan staat toch volkomen los van de aanwezigheid van corona?
Hilarisch slecht plan verder ja.
Gewoon de rekenrente op 13% zetten en met z'n alle feestvieren is ook een goed idee. En iedereen een bonus!quote:Op woensdag 29 april 2020 13:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja en nee, ze stellen het voor omdat er wellicht gekort moet worden op pensioenen vanwege verliesgevende beleggingen op dit moment. Dus dan maar uitbetalen jajajaa lange leve de lol
Voor:quote:Op woensdag 29 april 2020 13:57 schreef TargaFlorio het volgende:
En dan moet de overheid over een paar jaar zeker weer bijspringen omdat de mensen het pensioen er doorheen hebben gejast?
Dit is toch gewoon een Amerikaanse inslag.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het was in POL excuus
[..]
Voor:
Veel meer vrijheid.
Een gedeelte van de mensen zal dit vrijgekomen geld gebruiken om naar een ander (eu) land te vertrekken waar het levensonderhoud een stuk goedkoper is of om hun bedrijf te redden dan wel een nieuw te beginnen.
Er zijn vast nog een boel dingen te verzinnen als veel mensen ineens over een groot bedrag beschikken.
En nee, ik verwacht niet dat veel mensen dure auto's of indoor zwembaden gaan bestellen.
Dat vind ik van een aandoenlijke naviteit getuigen.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En nee, ik verwacht niet dat veel mensen dure auto's of indoor zwembaden gaan bestellen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | Atletiek: - 100m sprint - 400m sprint - 1500m - 10km Snelwandelen: - 10km (ietwat incourant inderdaad) [b]Openwaterzwemmen[/b]: - 1km (Baan)Wielrennen - 1km tijdrit (Baan) - 10km tijdrit (Weg) - 30km tijdrit (Weg) Triatlon - 1/8e, zonder stayers. Gewichtheffen - Licht - Midden - Superzwaar Boogschieten - Recurve, 70 meter. |
100m uithoudingsvermogen, hoewel ik toch maar ga sprinten.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:47 schreef VoMy het volgende:
Even iets anders.
Er is geen sport, er is geen wielrennen, er is niets behalve online schaken en Wit-Russisch voetbal.
Toch worden er opeens Olympische Spelen georganiseerd, waar niemand aan mee mag doen behalve mensen die op deze post reageren. Een uitgelezen kans dus om ONS land eens te verdedigen en eeuwige roem te vergaren.
De volgende onderdelen worden als corona-proof gezien:
[ code verwijderd ]
Waar zou je je voor inschrijven? Max. 2 onderdelen.
Het hangt voor mij een beetje van de concurrentie af, maar bij gebrek aan wielrenfiets, zwemkwaliteiten, handbogen en armspieren, worden het twee hardlooponderdelen. En dan, doe eens gek, de 100m en de 1500m. Nooit geziene combinatie.
Enigzins teleurgesteld dat je de uitdaging van 10km snelwandelen niet aangaat.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
100m uithoudingsvermogen, hoewel ik toch maar ga sprinten.
Daarnaast de kilometer op de baan. Even leren op een baan te fietsen maar een kilometer rammen als een dolle moet me wel lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |