Oh dat is wel degelijk een argument, dat het je niet uitkomt is wat anders.quote:Op zondag 21 juni 2020 19:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
“Ja maar hullie” is geen argument. Je post was op de man en is dus terecht verwijderd.
Ten eerste ben ik hier geen gastmod, maar gewoon één van de moderators. Het zou ook niks uitmaken als ik een gastmod zou zijn trouwens, zoals @trein2000 terecht opmerkt.quote:Op zondag 21 juni 2020 19:44 schreef Da_Sandman het volgende:
In dit geval komt deze mod even buurten en vertellen dat hij het snapt en de rest niet. Dat is niet voor het eerst, dus zeg ik daar wat van. Dat had bij een normale user gewoon blijven staan. Dus kom nou niet met dat op de man argument want dat halve topic is op de man.
In de index staat wat anders, maar goed, boeiend.quote:Op zondag 21 juni 2020 20:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik hier geen gastmod, maar gewoon één van de moderators. Het zou ook niks uitmaken als ik een gastmod zou zijn trouwens, zoals @:trein2000 terecht opmerkt.
Ten tweede probeer jij telkens op de man te spelen. Jij weet heel goed dat zulke posts verwijderd kunnen worden. Na het verwijderen post jij het zelfs nogmaals en ook dat is niet de bedoeling.
Als ik dit gezien had was het ook weg gegaan, dus dit hele argument slaat nergens op.quote:Op zondag 21 juni 2020 20:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In de index staat wat anders, maar goed, boeiend.
Ik probeer niet telkens op de man te spelen. Jij komt helemaal uit het niets even verkondigen dat anderen het niet snappen zodat je nog even kan uitleggen dat je het zelf allemaal zo goed snapt. Echt, daar was nul aanleiding voor. Dat is niet voor het eerst dat je dat trucje uithaalt. Dan mag ik je daar gewoon op aanspreken. Dat je dat niet kan hebben, betekent niet dat je die post dan maar meteen weg moet halen. Als je niet blauw was geweest, was dit gewoon blijven staan.
Dat staat er dan ook niet.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als ik dit gezien had was het ook weg gegaan, dus dit hele argument slaat nergens op.
En kijk eens wat hier staat:quote:Op zondag 21 juni 2020 20:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In de index staat wat anders, maar goed, boeiend.
Gewoon een vraag. Zijn de mods hiervoor gevraagd of konden jullie jezelf opgeven. Ik vraag het omdat ik niet zo goed snap waarom de nws-mods hier bijklussen en niet bv de f1-mods.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:11 schreef Muck het volgende:
[..]
En kijk eens wat hier staat:
MED / COR Heeft veel mods!
Daarbij vind ik ook dat je post terecht is verwijderd.
Beiden.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:19 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Gewoon een vraag. Zijn de mods hiervoor gevraagd of konden jullie jezelf opgeven. Ik vraag het omdat ik niet zo goed snap waarom de nws-mods hier bijklussen en niet bv de f1-mods.
bedankt voor je antwoord.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Beiden.
Maar vnl zelf aangegeven interesse te hebben.
Ja prima, ik vond dat allang niet zo boeiend meer hoor. Hulpmod, gastmod, geef het een naam.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:11 schreef Muck het volgende:
[..]
En kijk eens wat hier staat:
MED / COR Heeft veel mods!
Daarbij vind ik ook dat je post terecht is verwijderd.
Indien een user dit soort persoonlijke aanvallen gewoon report dan gaan ze ook weg. Je kan niet van ons verwachten dat wij iedere persoonlijke aanval zien.quote:Op zondag 21 juni 2020 23:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja prima, ik vond dat allang niet zo boeiend meer hoor. Hulpmod, gastmod, geef het een naam.
Vervelender is dat je blijkbaar een mod niet op z'n gedrag mag aanspreken terwijl dit soort opmerkingen tegen bijvoorbeeld een Za, Ven of Hooibaal rustig blijven staan. En ja, dan is 'ja maar hullie' dus een argument want nu gaat het weg omdat het tegen een blauwe zelf is.
Met acht actieve hulp/gast/reguliere mods mag je dat eigenlijk wel verwachten.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Indien een user dit soort persoonlijke aanvallen gewoon report dan gaan ze ook weg. Je kan niet van ons verwachten dat wij iedere persoonlijke aanval zien.
Het zou ook prima hier kunnen, lijkt me:quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:13 schreef Za het volgende:
Is een thread met de TT:
Zijn varkens de oorzaak van de corona pandemie?
Hier welkom? Ik hoor het graag.
Dat. En verder kunnen wij op basis van alleen een TT natuurlijk niet oordelen.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 17:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Het zou ook prima hier kunnen, lijkt me:
COR / Slachthuizen zijn coronabrandhaarden
True, maar dat slachthuizen brandhaarden zijn weet men inmiddels wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 17:33 schreef Muck het volgende:
Het zou ook prima hier kunnen, lijkt me:
COR / Slachthuizen zijn coronabrandhaarden
Eens, het zou een speculatief topic zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 17:58 schreef trein2000 het volgende:
Dat. En verder kunnen wij op basis van alleen een TT natuurlijk niet oordelen.
Kan ik je tevreden stellen met een middenweg? Een 'Dieren en corona'-topic? En dat mag dan van mij een nieuwe zijn, of ik hernoem dat slachthuizentopic. Maakt me verder niet uit.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:13 schreef Za het volgende:
[..]
Eens, het zou een speculatief topic zijn.
We weten tot op de dag van vandaag niet wat de intermediate host is geweest, en varkens komen daar heel goed voor in aanmerking omdat zij in de stallen elke nacht in contact komen met vleermuizen.
Tevens zijn de besmettingsgebieden in Nederland, Duitsland, Italië en Brazilië allemaal in gebieden geweest met intensieve varkens teelt.
Tot slot gebruikt The University of Oxford varkens om de werkzaamheid van hun vaccin te testen, op zich opmerkelijk want overheden houden vast aan het idee dat varkens niet vatbaar zijn voor corona.
Deze insteek dus. Ik realiseer me dat niet iedereen deze discussie ziet zitten, tegelijkertijd moeten mensen zich ook realiseren dat zelfs indien varkens covid dragen dat niet van invloed hoeft te zijn op hun vleesconsumptie, net zomin als salmonella een beperking geeft.
Ik hoor het wel.
Nee dankjewel.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:15 schreef trein2000 het volgende:
Kan ik je tevreden stellen met een middenweg? Een 'Dieren en corona'-topic?
quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
COR / Wie kan er (net als ik) wel leven met deze 1,50 meter maatschappij.
Kan iemand even dat verschrikkelijk (net als mij) verbeteren naar correct Nederlandsch?
Als er een goede post over staat is het prima. Maar posts als 'het is maar een griepje' niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:44 schreef potjecreme het volgende:
Het is verboden te benoemen dat het RIVM corona vergeleek met de griep?
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #729
quote:Op zondag 28 juni 2020 19:43 schreef DireStraits7 het volgende:
Kunnen we stellen dat de curve geflattened is qua posts op COR? Heeft iemand daar een kekke grafiek van?
Dat lijkt verdacht veel op...quote:
Ik heb er iets van gemaakt.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:57 schreef Za het volgende:
Kan de TT hier worden: Aruba ontvangt gewoon Amerikaanse toeristen:
COR / Aruba negeert gezondheidsadviezen voor grensopening Amerika
BVD
Wat vind je zelf van je eigen gedrag in dat topic?quote:Op maandag 13 juli 2020 15:30 schreef MissGiraffe het volgende:
Trein zit zelf de hele tijd offtopic te baggeren in COR / België heeft een probleem #1 - ik vraag om ontopic te reageren over het onderwerp namelijk BELGIË en dan sluit hij het topic. Dus graag weer open en over België praten, de koploper bij de Coronadoden.
Je loopt zelf hartstikke hard te trollen. Overigens was de sluitpost al getikt voor jou laatste reactie.quote:Op maandag 13 juli 2020 15:30 schreef MissGiraffe het volgende:
Trein zit zelf de hele tijd offtopic te baggeren in COR / België heeft een probleem #1 - ik vraag om ontopic te reageren over het onderwerp namelijk BELGIË en dan sluit hij het topic. Dus graag weer open en over België praten, de koploper bij de Coronadoden.
Vragen of er ontopic gereageerd kan worden door Trein = topic sluiten. Rare gang van zaken. Maar t zal wel. Blijkbaar doen de covid doden in België er niet toe.quote:Op maandag 13 juli 2020 15:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat vind je zelf van je eigen gedrag in dat topic?
Ten eerste was die reactie gewoon ontopic. Je trekt zelf een kromme vergelijking in de OP. Maar die reactie was helemaal niet de reden om het topic te sluiten. Dat was het getroll.quote:Op maandag 13 juli 2020 17:19 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Vragen of er ontopic gereageerd kan worden door Trein = topic sluiten. Rare gang van zaken. Maar t zal wel. Blijkbaar doen de covid doden in België er niet toe.
Vind je dit ook acceptabel?quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:33 schreef Za het volgende:
Kan de TT hier svp aangepast worden in 'Opeens overal nertsen besmet - 24 bedrijven'? Oid.
COR / Meerdere besmettingen bij nertsenfokkerijen
Dat nerts op mens is alweer zo lang geleden, inmiddels 24 bedrijven, niemand weet hoe.
Prima zo, dankjewel!quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:02 schreef Muck het volgende:
Vind je dit ook acceptabel?
COR / Meerdere besmettingen bij nertsenfokkerijen
Zo is hij wat algemener en hoeven we het aantal niet te veranderen bij meer gevallen
Ik ga er even voor je achteraanquote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:39 schreef Salina het volgende:
Beste mods,
Kunnen deze twee topics samengevoegd worden?
COR / Afrika en de Coronacrisis
COR / Afrika: Wordt het een ramp?
Uiteraard wel met alle posts, of in ieder geval die van @:George_of_the_Jungle die veel tijd en moeite in zijn post heeft gestoken.
Dank alvast!
Donequote:Op maandag 20 juli 2020 12:26 schreef Za het volgende:
Kan deze svp gereekst worden met deel 1?
COR / Vaccins wereldwijd #2 - Streeck: vertrouw er niet op.
Deel 1:
COR / Vaccins wereldwijd #1
BVD
We proberen het topic zoveel mogelijk in goede banen te leiden en treden op wanneer het nodig is. Als er echt iets dringende aan de hand is, kun je altijd een TR plaatsenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:01 schreef Jor_Dii het volgende:
In het algemene topic worden users die zorgen uiten over toenames in besmettingen dikwijls weg gezet als angsthazen of autisten. Vrij onnodig (kwetsend).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |