abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 28 april 2020 @ 10:06:24 #121
403253 Meke
after all this time? always.
pi_192839474
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 09:45 schreef zorro28 het volgende:
Wat ik dan wel had was dat er in aflevering 6 en 7 tot drie keer toe een voordeel gewonnen kon worden door een kandidaat (het diner, de tete-a-tete en de finalevrijstelling), dat vond ik zelf wel een beetje teveel van het goede op twee afleveringen zo aan het einde.
Ja was nu natuurlijk extra opvallend omdat het drie keer dezelfde kandidaat was die de voordelen won _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 28 april 2020 @ 10:11:23 #122
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_192839535
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 10:02 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Als jij Alina een goede Mol vond prima hoor. Haal die 10,2K van Bart eraf en zo goed was ze niet. Wel een leuke Mol, maar goed? Nope.
Een goede Mol is niet per se iemand die de pot laag houdt, maar ook onder de radar blijft en niet bekend wordt bij medekandidaten. Die balans vinden is lastig.
  Moderator dinsdag 28 april 2020 @ 10:14:42 #123
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_192839572
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 10:02 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Als jij Alina een goede Mol vond prima hoor. Haal die 10,2K van Bart eraf en zo goed was ze niet. Wel een leuke Mol, maar goed? Nope.
Je zat er naast.
pi_192839644
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 10:11 schreef Piperidine het volgende:

[..]

Een goede Mol is niet per se iemand die de pot laag houdt, maar ook onder de radar blijft en niet bekend wordt bij medekandidaten. Die balans vinden is lastig.
Eens, maar we weten dus niet hoe lang beide finalisten haar al in de gaten houden. Het leek erop in Cafe De Mol dat dat al sinds aflevering 5-6 was.
pi_192839722
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 10:21 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Eens, maar we weten dus niet hoe lang beide finalisten haar al in de gaten houden. Het leek erop in Cafe De Mol dat dat al sinds aflevering 5-6 was.
:').
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 28 april 2020 @ 10:39:08 #126
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_192839846
Afgelopen jaar met een van mn Griekse vrienden naar z'n geboorteplaats gegaan en daarna door Athene getrokken, dus was leuk om zo wat plaatsen terug te kijken. Blijkt de finale ook nog eens in zijn geboorteplaats te zijn :D Loutraki. Incl de brug waar een van ons vanaf heeft gebungeejumped. *O*
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 28 april 2020 @ 10:39:40 #127
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_192839851
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 10:21 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Eens, maar we weten dus niet hoe lang beide finalisten haar al in de gaten houden. Het leek erop in Cafe De Mol dat dat al sinds aflevering 5-6 was.
Het is ook logischer dat de Mol op een gegeven moment ontmaskerd wordt. In de eerste aflevering is het 11% kans dat je op de Mol zit als je zou gokken. In aflevering zes zit je al op 25%. Plus dat je dan misschien al 1-2 mensen weg kan strepen, omdat die overduidelijk kandidaat zijn of juist niet de Mol en het al fifty-fifty is :s). Dit zegt helemaal niets over hoe goed of slecht een Mol is. Als blijkt dat Christian overduidelijk niet de Mol is, dan kan Alina daar bar weinig aan doen.
  dinsdag 28 april 2020 @ 10:43:00 #128
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_192839892
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 09:00 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Tsjah, in Nederland is een seizoen niet compleet zonder lasergame opdracht.

Wat ik mooi vind aan de BE versie is de gelaagdheid en psychologische spelletjes die gespeeld kunnen en mogen worden.
Dit inderdaad. Dat vind ik vele malen interessanter dan een grote brug en 6 ontploffingen. Het hoeft niet altijd bigger = better. Less = More ;)

quote:
In de NL versie zijn de 'bekende Nederlanders' vaak alleen maar bezig met hoe ze eruit komen op TV. Die gaan elkaar geen mes in de rug steken, dat durven ze niet. Dat zegt niet dat je over lijken moet gaan, maar je mist gewoon een laag in het spel. Als er de mogelijkheid is om een kandidaat te laten blijven dan gaan de 'bekende Nederlanders' daar direct in mee, want dan ziet NLhoe barmhartig ze zijn.
Vroeger en in de BE versie worden die kandidaten vaak gewoon opgeofferd, tenzij ze een bepaald nut hebben voor de groep.
En ook dit ja. BN'ers zijn blij dat ze in t spel komen omdat ze vaak fan zijn (zeggen ze), maar OOK omdat ze zich dan kunnen profileren. Daarnaast hebben ze een reputatie hoog te houden. Daarom gaat t er in de Vlaamse vaak veel harder aan toe denk ik.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 28 april 2020 @ 10:46:27 #129
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_192839928
Alleen al het enthousiasme over de mol van dit seizoen is toch niet te vergelijken met de reacties in het widm topic tijdens de finale.

Het enige moment dat ik de Nederlandse echt een keer leuk vond was het Kiev moment. Voor de rest kijk ik het maar uit gewoonte wacht echt spannend/verrassend is het met BN’ers gewoon niet.
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_192840013
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 10:21 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Eens, maar we weten dus niet hoe lang beide finalisten haar al in de gaten houden. Het leek erop in Cafe De Mol dat dat al sinds aflevering 5-6 was.
Om er nog even inhoudelijk op in te gaan: uit Café De Mol bleek ook dat Alina bij Bart op de radar kwam door iets heel triviaals, wat achteraf totaal geen molactie bleek te zijn.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  PR en moderator dinsdag 28 april 2020 @ 13:16:00 #131
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_192842162
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2020 20:56 schreef amaranta het volgende:
Ik zei thuis. Misschien zien we volgende week hoe de mol met de minotaurus staat te kletsen.... staan ze gewoon samen te dansen
Ja ik kijk echt uit naar dat soort beelden _O_ :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator dinsdag 28 april 2020 @ 13:18:52 #132
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_192842206
quote:
2s.gif Op maandag 27 april 2020 21:27 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:

[..]

dat is wel minder eigk

maar ze gingen naar Argentinië toch, niet naar Griekenland?
Klopt, maar Argentinië was ook het eerste land waar ze in Vlaanderen na 16 jaar weer naartoe gingen (in 2016) met zoals we nu de indruk krijgen ook dezelfde opdrachten die ze dat jaar in Argentinië deden op dezelfde locaties. En dat begraven was uit dat seizoen met Pieter de priester, zo'n opdracht lijken ze ook te gaan doen.

Maar misschien is het ook juist wel interessant, aangezien je er door de taal toch niet 100% van snapt, en door dezelfde opdrachten misschien juist wel makkelijker kan zien wat mol-posities zijn omdat je de opdrachten al eerder hebt gezien en weet wie toen de mol was (uit de Vlaamse seizoenen).
Dus het wordt een hele andere manier van molkijken die ik wel eens uit wil proberen :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_192842362
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 10:53 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Om er nog even inhoudelijk op in te gaan: uit Café De Mol bleek ook dat Alina bij Bart op de radar kwam door iets heel triviaals, wat achteraf totaal geen molactie bleek te zijn.
Bart kreeg Alina in de smiezen door hoe zij de fotograaf de schuld gaf als verkenner terwijl zij evenmin tegensputterde toen Bart op het terras ging zitten met die bekende Vlaming.

Dat en Jolien op het vliegveld die de auto niet in zijn vrij kreeg geloofde ie oprecht want hij had Jolien al eens zien autorijden tussen opdrachten door :P
mag het weten
  PR en moderator dinsdag 28 april 2020 @ 13:42:13 #134
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_192842590
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 23:24 schreef Redum het volgende:
In de spoiler een aantal vragen die Gilles De Coster heeft beantwoord in een mollengroep op Facebook. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk, dankjewel voor het posten _O_

Toch maar keertje fixen dat GDC voor ons wat vragen komt beantwoorden :7 O+
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator dinsdag 28 april 2020 @ 13:45:03 #135
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_192842645
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 10:39 schreef Ang3l het volgende:
Afgelopen jaar met een van mn Griekse vrienden naar z'n geboorteplaats gegaan en daarna door Athene getrokken, dus was leuk om zo wat plaatsen terug te kijken. Blijkt de finale ook nog eens in zijn geboorteplaats te zijn :D Loutraki. Incl de brug waar een van ons vanaf heeft gebungeejumped. *O*
Oh wat grappig :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_192842917
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2020 13:29 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Bart kreeg Alina in de smiezen door hoe zij de fotograaf de schuld gaf als verkenner terwijl zij evenmin tegensputterde toen Bart op het terras ging zitten met die bekende Vlaming.

Dat en Jolien op het vliegveld die de auto niet in zijn vrij kreeg geloofde ie oprecht want hij had Jolien al eens zien autorijden tussen opdrachten door :P
Juist wél tegensputterde. Bart trok later de conclusie dat Alina niet op dat terras wilde zijn omdat die chick van Salim daar aan het bedienen was, maar daar was niet de reden dat ze tegensputterde. Ze vond dat Bart wel heel erg aan het mollen was daar. Dus Bart is op het spoor Alina gekomen door iets wat nooit een mollenactie was.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_192843123
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Juist wél tegensputterde. Bart trok later de conclusie dat Alina niet op dat terras wilde zijn omdat die chick van Salim daar aan het bedienen was, maar daar was niet de reden dat ze tegensputterde. Ze vond dat Bart wel heel erg aan het mollen was daar. Dus Bart is op het spoor Alina gekomen door iets wat nooit een mollenactie was.
Andersom dan.
Dat en het "de fotograaf de schuld geven" als verkenner wat Bart al opperde op het dak. Evengoed maakte hij een foto met die bekende Vlaming terwijl er een tak voor stak, bewust of onbewust molde ie daar inderdaad beter dan Alina.
mag het weten
pi_192843287
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 13:42 schreef Moira het volgende:

[..]

Leuk, dankjewel voor het posten _O_

Toch maar keertje fixen dat GDC voor ons wat vragen komt beantwoorden :7 O+
Ik denk eigenlijk wel dat hij dat zou willen doen, hij lijkt echt begaan te zijn met het programma. Misschien zelfs nog voor dit seizoen als je hem op tijd weet te contacteren...? :P
pi_192843396
Gisteren waren in Gert Late Night (een talkshow op Vier) Alina, Jolien en Tom Lenaerts te gast. Die laatste is één van de vier bedenkers en makers van de eerste drie seizoenen van De Mol. Hij vertelt onder andere dat de eerste afleveringen van het eerste seizoen totaal niet aansloegen bij het publiek, omdat het concept van het programma niet begrepen werd. De vader van één van de andere bedenkers dacht bijvoorbeeld na het kijken dat de afvaller de "mol van de week" was... :P Bijna was er dus geen sprake meer geweest van nieuwe seizoenen, laat staan van WIDM. :o

https://www.vier.be/video(...)ght-s7-aflevering-13
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 28 april 2020 @ 15:16:54 #140
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_192844172
knap van Jolien haar, aangezien zijn dus twijfelde moet ze dus alles in haar hoofd gestampt hebben van twee mensen :o
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_192844539
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 14:34 schreef Redum het volgende:
Gisteren waren in Gert Late Night (een talkshow op Vier) Alina, Jolien en Tom Lenaerts te gast. Die laatste is één van de vier bedenkers en makers van de eerste drie seizoenen van De Mol. Hij vertelt onder andere dat de eerste afleveringen van het eerste seizoen totaal niet aansloegen bij het publiek, omdat het concept van het programma niet begrepen werd. De vader van één van de andere bedenkers dacht bijvoorbeeld na het kijken dat de afvaller de "mol van de week" was... :P Bijna was er dus geen sprake meer geweest van nieuwe seizoenen, laat staan van WIDM. :o

https://www.vier.be/video(...)ght-s7-aflevering-13
Oh verrassend inderdaad :o
pi_192844671
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 13:42 schreef Moira het volgende:
Toch maar keertje fixen dat GDC voor ons wat vragen komt beantwoorden
Leuk idee! :)
  PR en moderator dinsdag 28 april 2020 @ 15:55:46 #143
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_192844730
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 14:29 schreef Redum het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk wel dat hij dat zou willen doen, hij lijkt echt begaan te zijn met het programma. Misschien zelfs nog voor dit seizoen als je hem op tijd weet te contacteren...? :P
Ik zou dat heel graag willen doen maar zit in m'n privéleven in shitjes waardoor ik nauwelijks energie meer overheb voor regeldingen in m'n eigen leven, laat staan m'n FOK!leven :@
Ik heb ook nog steeds niet gemaild voor de winnaars van de WIDM-bordspellen van maart :@ Moet ik straks dus ff doen samen met de winnaar van de Vlaamse.

Misschien dat ik het er nog uit weet te trekken maar als het voor dit jaar niet lukt ga ik het iig voor volgend jaar proberen :Y

Edit:
SPOILER: Ok ik heb hem gewoon yolo een insta-DM gestuurd, is op zich de kortste weg denk ik :@
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 8% gewijzigd door Moira op 28-04-2020 16:08:45 ]
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_192845689
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 15:16 schreef rubbereend het volgende:
knap van Jolien haar, aangezien zijn dus twijfelde moet ze dus alles in haar hoofd gestampt hebben van twee mensen :o
Ik weet niet zeker of ze ook antwoorden voor Bart heeft ingestudeerd. In Gert Late Night vertelde ze dat ze toch al even een conclusie had gemaakt dat Alina de mol moest zijn, maar dat ze haar eigen conclusie niet kon geloven. Het was dus ook niet zo dat haar verdenking van Alina maar even groot was als die van Bart. :P
pi_192845757
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 15:55 schreef Moira het volgende:
Ik zou dat heel graag willen doen maar zit in m'n privéleven in shitjes waardoor ik nauwelijks energie meer overheb voor regeldingen in m'n eigen leven, laat staan m'n FOK!leven :@
Oeps, sorry, het was niet mijn bedoeling om je nog meer te regelen te geven :@ Ik dacht er even aan het zelf te proberen, maar ik vond het toch meer iets voor jou aangezien het toch een beetje jouw forum is... :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 15:55 schreef Moira het volgende:
SPOILER: Ok ik heb hem gewoon yolo een insta-DM gestuurd, is op zich de kortste weg denk ik :@1 camera1 links
Top! :)
  dinsdag 28 april 2020 @ 17:34:21 #146
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_192846143
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 15:55 schreef Moira het volgende:

[..]

Ik zou dat heel graag willen doen maar zit in m'n privéleven in shitjes waardoor ik nauwelijks energie meer overheb voor regeldingen in m'n eigen leven, laat staan m'n FOK!leven :@
Ik heb ook nog steeds niet gemaild voor de winnaars van de WIDM-bordspellen van maart :@ Moet ik straks dus ff doen samen met de winnaar van de Vlaamse.

Misschien dat ik het er nog uit weet te trekken maar als het voor dit jaar niet lukt ga ik het iig voor volgend jaar proberen :Y

Edit:
SPOILER: Ok ik heb hem gewoon yolo een insta-DM gestuurd, is op zich de kortste weg denk ik :@
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yolo _O_
Isn't it ironic, don't you think
  dinsdag 28 april 2020 @ 17:38:14 #147
403253 Meke
after all this time? always.
pi_192846209
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 15:55 schreef Moira het volgende:

[..]

Ik zou dat heel graag willen doen maar zit in m'n privéleven in shitjes waardoor ik nauwelijks energie meer overheb voor regeldingen in m'n eigen leven, laat staan m'n FOK!leven :@
Ik heb ook nog steeds niet gemaild voor de winnaars van de WIDM-bordspellen van maart :@ Moet ik straks dus ff doen samen met de winnaar van de Vlaamse.

Misschien dat ik het er nog uit weet te trekken maar als het voor dit jaar niet lukt ga ik het iig voor volgend jaar proberen :Y

Edit:
SPOILER: Ok ik heb hem gewoon yolo een insta-DM gestuurd, is op zich de kortste weg denk ik :@
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:* O+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 28 april 2020 @ 19:01:59 #148
436222 Japepk
Padvinder
pi_192847383
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 15:55 schreef Moira het volgende:

[..]

Ik zou dat heel graag willen doen maar zit in m'n privéleven in shitjes waardoor ik nauwelijks energie meer overheb voor regeldingen in m'n eigen leven, laat staan m'n FOK!leven :@
Ik heb ook nog steeds niet gemaild voor de winnaars van de WIDM-bordspellen van maart :@ Moet ik straks dus ff doen samen met de winnaar van de Vlaamse.

Misschien dat ik het er nog uit weet te trekken maar als het voor dit jaar niet lukt ga ik het iig voor volgend jaar proberen :Y

Edit:
SPOILER: Ok ik heb hem gewoon yolo een insta-DM gestuurd, is op zich de kortste weg denk ik :@
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je ergens hulp mee nodig hebt voor dit dan ben ik graag je man!
't Echte en 't ware!
  dinsdag 28 april 2020 @ 19:25:43 #149
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_192847729
Moira _O_ :D

Vlaamse Mol was fantastisch! Helaas zat ik er faliekant naast haha. Zat toch op Jolien als Mol

Mooi seizoen en prachtige omgeving O+

Leuke groep!
  dinsdag 28 april 2020 @ 19:30:18 #150
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_192847786
Moiragodin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')