quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Wat zegt dat over zijn jeugd?quote:Op zondag 26 april 2020 22:33 schreef BlackNero het volgende:
Maurice moet het gewoon altijd ergens mee oneens zijn.
Onderdrukking.quote:
Woedendquote:Op zondag 26 april 2020 22:35 schreef maan_man het volgende:
Kijk eens art. 2.2 lid 1 https://www.vru.nl/attach(...)02020%20getekend.pdf.
Die tuthola stuur gewoon mensen in een groepje van 3 weg. Zonder dat daar enige wettelijk grondslag voor is. Met haar melkertbaan.
Neequote:Op zondag 26 april 2020 22:36 schreef monkyyy het volgende:
Hebben we het zorgpersoneel voor meer IC capaciteit?
Ok Bram.quote:Op zondag 26 april 2020 22:35 schreef maan_man het volgende:
Die tuthola stuur gewoon mensen in een groepje van 3 weg. Zonder dat daar enige wettelijk grondslag voor is. Met haar melkertbaan.
Precies, ze lopen nou allemaal al op de teentjesquote:Op zondag 26 april 2020 22:36 schreef monkyyy het volgende:
Hebben we het zorgpersoneel voor meer IC capaciteit?
In dit fragment gaf ze een advies, als ik het goed heb gehoord.quote:Op zondag 26 april 2020 22:35 schreef maan_man het volgende:
wollahquote:Op zondag 26 april 2020 22:37 schreef FOKoffieleut het volgende:
meer speelruimte, meer zieken, meer doden
bikkels die hollanders
Zo kwam het verbaal en non-verbaal niet op mij over.quote:Op zondag 26 april 2020 22:36 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
In dit fragment gaf ze een advies, als ik het goed heb gehoord.
kloptquote:Op zondag 26 april 2020 22:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dat kan tegenwoordig niet meer. Tegenwoordig heeft iedereen overal verstand van.
Zolang je maar van te voren zegt dat je geen viroloog bent mag dat.quote:Op zondag 26 april 2020 22:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mensen die bij hun eigen deskundigheid blijven.
Dat kan tegenwoordig niet meer. Tegenwoordig heeft iedereen overal verstand van.
In dat geval heeft die agent geen poot om op te staan als het niet in de grondwet staat.quote:Op zondag 26 april 2020 22:38 schreef maan_man het volgende:
[..]
Zo kwam het verbaal en non-verbaal niet op mij over.
Waarom dat? Alsof ze in het weekend niets registreren.quote:Op zondag 26 april 2020 22:39 schreef monkyyy het volgende:
Ligt aan de registratie van die ziekenhuizen
Neequote:Op zondag 26 april 2020 22:39 schreef monkyyy het volgende:
Ligt aan de registratie van die ziekenhuizen
Ik heb al 7 dagen weekend per weekquote:Op zondag 26 april 2020 22:39 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zie de oplossing al, gewoon 7 dagen weekend, dat virus heeft geen kans meer!
Klopt. Het belangrijkste wat je moet weten, is weten wat je niet weet. Luister naar experts.quote:Op zondag 26 april 2020 22:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mensen die bij hun eigen deskundigheid blijven.
Dan heb jij al aardig wat immuniteit opgebouwd!quote:Op zondag 26 april 2020 22:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik heb al 7 dagen weekend per week
Jij was al met pensioen he?quote:Op zondag 26 april 2020 22:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik ben alleen immuun voor lastige dikke vrouwenquote:Op zondag 26 april 2020 22:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan heb jij al aardig wat immuniteit opgebouwd!
jaquote:
Montesquieu draait zich om in zijn graf.quote:Op zondag 26 april 2020 22:39 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Maar die gasten moeten niet hufterig gaan lopen te doen en gewoon luisteren.
Ok boomer.quote:Op zondag 26 april 2020 22:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ook mode daar.quote:Op zondag 26 april 2020 22:42 schreef Doublepain het volgende:
In Japan dragen ze ook al jaren mondkapjes maar daar gaat het ook los
#fakenewsquote:Op zondag 26 april 2020 22:42 schreef Doublepain het volgende:
Gelukkig geen ebola in Japan, scat is wel een dingetje daarquote:Op zondag 26 april 2020 22:42 schreef Doublepain het volgende:
Ze willen gewoon niet dat ons Thierry de credits krijgt.quote:
Wat??quote:Op zondag 26 april 2020 22:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gelukkig geen ebola in Japan, scat is wel een dingetje daar
Daar hoor je gewoon (met mondkapje) op je werk te komen als je ziek bent.quote:Op zondag 26 april 2020 22:42 schreef Doublepain het volgende:
Zoiets?quote:Op zondag 26 april 2020 22:44 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik mis de innovatieve ideeën enorm in deze pandemie.
Ok Jensen.quote:Op zondag 26 april 2020 22:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn er veel meer, door het OS hebben ze hele lange tijd niet veel gemeld, zijn net Chinezen
Ja, precies dat ja!quote:Op zondag 26 april 2020 22:46 schreef maan_man het volgende:
[..]
Zoiets?
If there's something strange in your neighborhood
Who you gonna call? Ghostbusters!
If there's something weird and it don't look good
Who you gonna call? Ghostbusters!
quote:Op zondag 26 april 2020 22:47 schreef Vallon het volgende:
Allemaal aan het masker......
[ afbeelding ]
Pijpje op het centrale luchtsysteem klikken en klaar.
Hahahaha, ouwe snoepert. In Duitsland en Brazilië kunnen ze er ook wat van. Boh. Tenminste, dat hoorde ik in de wandelgangen.quote:
quote:Op zondag 26 april 2020 22:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Hahahaha, ouwe snoepert. In Duitsland en Brazilië kunnen ze er ook wat van. Boh. Tenminste, dat hoorde ik in de wandelgangen.
Pieter zit nog prima en investeert nu.quote:Op zondag 26 april 2020 22:48 schreef superniger het volgende:
Alle ondernemers van Dragons Den zijn inmiddels failliet.
SAD
Niemand heeft hierom gevraagd maar helaas moest er een of andere gore Chinees zonodig een rauwe vleermuis eten.quote:
Nee maar dat heeft niets te maken met mensen die een eigen bedrijf hebben héquote:Op zondag 26 april 2020 22:50 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Niemand heeft hierom gevraagd maar helaas moest er een of andere gore Chinees zonodig een rauwe vleermuis eten.
Dat zeker , vooral Ingridquote:
Ok Wiebesquote:
En de pallet warenhuizen! Die liggen nu allemaal ongesorteerd te verstoffen!quote:
Net een minuutje te kort gefrituurd helaasquote:Op zondag 26 april 2020 22:50 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Niemand heeft hierom gevraagd maar helaas moest er een of andere gore Chinees zonodig een rauwe vleermuis eten.
Als je niet eens een paar maanden kunt overleven was die onderneming sowieso al niet levensvatbaar.quote:Op zondag 26 april 2020 22:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee maar dat heeft niets te maken met mensen die een eigen bedrijf hebben hé
Of een nabestaande.quote:Op zondag 26 april 2020 22:50 schreef BlackNero het volgende:
Wacht maar op de eerste boomer die een rechtszaak begint.
Die verwacht ik sowieso wel. Maar ik doelde op iemand van boven de 60 die niet accepteert dat hij of zij niet naar buiten mag.quote:
Jij snapt volgens mij niet helemaal hoe het werkt, dat geeft niks hoor maar ik ga daar geen energie in stoppenquote:Op zondag 26 april 2020 22:52 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Als je niet eens een paar maanden kunt overleven was die onderneming sowieso al niet levensvatbaar.
Op welke groep doel je?quote:Op zondag 26 april 2020 22:53 schreef Vallon het volgende:
Je reinste kolder om leeftijd als criterium te gebruiken..... Artikel 1 verbiedt deze discriminatie.
https://www.denederlandse(...)lijke_behandeling_en
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
met alle waanideeën.
Dan passen we ons grondwet maar aan.quote:Op zondag 26 april 2020 22:53 schreef Vallon het volgende:
Je reinste kolder om leeftijd als criterium te gebruiken..... Artikel 1 verbiedt deze discriminatie.
https://www.denederlandse(...)lijke_behandeling_en
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
met alle waanideeën.
Boomers.quote:
nou ik blijf wel binne hoorquote:
Dat wil Wilders ook. "It ain't gonna happen".quote:Op zondag 26 april 2020 22:54 schreef superniger het volgende:
[..]
Dan passen we ons grondwet maar aan.
Wel lang geledenquote:Op zondag 26 april 2020 22:55 schreef superniger het volgende:
[..]
Maar dan ben je wel een eskimobroeder van Wierd Duk.
Weer VOC-schepen bouwenquote:Op zondag 26 april 2020 22:54 schreef superniger het volgende:
[..]
Dan passen we ons grondwet maar aan.
slavinnen schepenquote:
Mag nu ook al nietquote:Op zondag 26 april 2020 22:57 schreef svann het volgende:
Zestig-plusses mogen ook geen boodschappen meer doen?
Je (groot)ouders mag je niet meer bezoeken?
Boomers hebben al het geld.quote:Op zondag 26 april 2020 22:58 schreef JanCees het volgende:
Alle boomers binnen blijven
Redden wij de economie
Nu toch ook al niet.quote:Op zondag 26 april 2020 22:57 schreef svann het volgende:
Zestig-plusses mogen ook geen boodschappen meer doen?
Je (groot)ouders mag je niet meer bezoeken?
Zuipen voor het vaderland!quote:Op zondag 26 april 2020 22:58 schreef JanCees het volgende:
Alle boomers binnen blijven
Redden wij de economie
Trump krijgt nu hij tijd heeft om zaken te overdenken, ms wel een idee dat een atoombom wel's een virus kan uitschakelen en zo de economie te redden van de greatest economy on earth.quote:
Deze gast was echt ziedend in de Jortcall.quote:
Ik snap heel goed dat types als deze man en de Jorts en de Marianne Zwagermans geen neuk geven om alle slachtoffers en de overbelaste ziekenhuizen. Die geven enkel en alleen om hun eigen centjes.quote:Op zondag 26 april 2020 22:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jij snapt volgens mij niet helemaal hoe het werkt, dat geeft niks hoor maar ik ga daar geen energie in stoppen
In onze sloppenwijken met levensverwachting van 50 jaar want de zorgkosten waren niet meer op te brengenquote:Op zondag 26 april 2020 22:57 schreef R-woud93 het volgende:
Wij maken dit gewoon mee jongens, over 30 jaar hebben we echt een geweldig verhaal over vroeger
Ja maar er moet geld verdient worden de ECONOMIE is belangrijker.quote:Op zondag 26 april 2020 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Als je de jongeren de ruimte geeft wordt het een grote teringzooi
En dan zo'n vent die boetes wil betalen voor ongehoorzame ondernemers, pleur jezelf weg
Moet je eens naar vd Valk gaan op zaterdag avond, boomers en yuppenquote:
Ze moeten het wel uitgeven in de economie he. We hebben er niets aan als ze Amazon gaan sponsoren.quote:
Mag dus nietquote:Op zondag 26 april 2020 23:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Moet je eens naar vd Valk gaan op zaterdag avond, boomers en yuppen
Een gebakje voor Pauw dit.quote:Op zondag 26 april 2020 22:59 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Deze gast was echt ziedend in de Jortcall.
Precies, en dan janken over dode of zieke bejaarde ouders die je al maanden niet meer mag zienquote:Op zondag 26 april 2020 22:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja maar er moet geld verdient worden de ECONOMIE is belangrijker.
Als ze buiten gaan gaan ze doodquote:Op zondag 26 april 2020 23:00 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ze moeten het wel uitgeven in de economie he. We hebben er niets aan als ze Amazon gaan sponsoren.
Iedereen geeft om hun eigen centjes.quote:Op zondag 26 april 2020 22:59 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik snap heel goed dat types als deze man en de Jorts en de Marianne Zwagermans geen neuk geven om alle slachtoffers en de overbelaste ziekenhuizen. Die geven enkel en alleen om hun eigen centjes.
ook dat jaquote:Op zondag 26 april 2020 23:01 schreef matthijst het volgende:
We betalen de boetes.
Ja, alsof je dan open mag blijven.
Waar staat dat ? ... Yep nergens.... dat mensen dat doen is wat anders.quote:
quote:Op zondag 26 april 2020 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, en dan janken over dode bejaarde ouders die je al maanden niet meer mag zien
Dan erven de kinderen van die boomers dat geld. Zo kun je de economie ook redden..quote:Op zondag 26 april 2020 23:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als ze buiten gaan gaan ze dood
Heb je ook niks aan
Dus binnen blijven en 50- de economie draaien
ja ik drukte me niet lekker uit...quote:
Hmmm ook een ideequote:Op zondag 26 april 2020 23:02 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Dan erven de kinderen van die boomers dat geld. Zo kun je de economie ook redden..
Amsterdam is wel Nederland, maar Nederland is niet Amsterdamquote:
Waar dat staat? Bezoek is verboden in verpleeghuizen en bejaardenhuizen etcquote:Op zondag 26 april 2020 23:01 schreef Vallon het volgende:
[..]
Waar staat dat ? ... Yep nergens.... dat mensen dat doen is wat anders.
Ga maar 's kijken in geen enkel officieel stuk van de regering zul je een leeftijdaspect zien in wetten of regels. Dat ouderen of jongeren rechten hebben die specifiek voortkomen uit hun leeftijd is wat anders..
je kan het geld ook gewoon afpakken... wat nu met het waardeloos maken (geldprinten) feitelijk gebeurd.quote:Op zondag 26 april 2020 23:02 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Dan erven de kinderen van die boomers dat geld. Zo kun je de economie ook redden..
Een kapper en de klant is al beboet.quote:Op zondag 26 april 2020 23:01 schreef matthijst het volgende:
We betalen de boetes.
Ja, alsof je dan open mag blijven.
Het is wachten tot de eerste pimp aansluit bij Op1 om zijn beklag te doen.quote:Op zondag 26 april 2020 23:04 schreef monkyyy het volgende:
Niemand stelt de vraag hoe de sex clubs de 1,5 meter samenleving gaan handhaven, Sad!
Ik zou kijkenquote:Op zondag 26 april 2020 23:06 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Het is wachten tot de eerste pimp aansluit bij Op1 om zijn beklag te doen.
Dat het bejaardentehuis dat doet kan je de regering niet kwalijk nemen...... en los daarvan hanteert die locatie haar verantwoordelijkheid dat zij niet aansprakelijk wil/kan zijn voor ziekte.quote:Op zondag 26 april 2020 23:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waar dat staat? Bezoek is verboden in verpleeghuizen en bejaardenhuizen etc
Is beleid Ruttequote:Op zondag 26 april 2020 23:07 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat het bejaardentehuis dat doet kan je de regering niet kwalijk nemen...... en los daarvan hanteert die locatie haar verantwoordelijkheid dat zij niet aansprakelijk wil/kan zijn voor ziekte.
De reden dat je maar zo lang mogelijk uit dat soort moderne slachthuizen moet wegblijven waar je niet meer kunt zijn wie je wilt.
Zou hij op een kussentje zittenquote:Op zondag 26 april 2020 23:09 schreef Zipportal het volgende:
Waarom heeft Poffertje nog zijn jas aan?
Moet in je aard liggen.quote:
Lekker rustig op de telefoon wel, heerlijkquote:
Het zou wel mooi zijn als hij dan opeens een kutscheet zou laten!quote:Op zondag 26 april 2020 23:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Schijnt dat ze die stoel hebben weggehaald en dat ie staat.
Ik bid voor de gezondheid van Kimgodquote:Op zondag 26 april 2020 23:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan ga ik het vraagstuk: Kim Jong-un oplossen.
Ik zie liever zijn zusje als de grote leidster.quote:Op zondag 26 april 2020 23:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik bid voor de gezondheid van Kimgod
@:kingroland
We zijn te laat en we weten het nietquote:Op zondag 26 april 2020 23:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan ga ik het vraagstuk: Kim Jong-un oplossen.
Dat is doorgaans voor tachtig-plusses.quote:Op zondag 26 april 2020 23:04 schreef JanCees het volgende:
Waar dat staat? Bezoek is verboden in verpleeghuizen en bejaardenhuizen etc
Papa heeft het geregeld net als bij die Maan Steenwinkel en Dione de Graaf.quote:Op zondag 26 april 2020 23:13 schreef matthijst het volgende:
Dat deze kneus tegenwoordig het beste is wat ze kunnen krijgen.
Vandaar dat gat in m'n muur!quote:
kloptquote:
Dank jequote:
Als pubers gezellig met pa en ma opgesloten zitten?quote:Op zondag 26 april 2020 23:30 schreef Ronald het volgende:
Wat zullen de A-tjes blij zijn met het Corona virus
Dat was voor de AIDS tijdquote:
Wie gaat er mee danquote:Op zondag 26 april 2020 23:35 schreef Jemoederniet het volgende:
En nu nog even een afzakkertje doen op de woonboot.
Beter makker anders gaan er koppen rollen.quote:Op zondag 26 april 2020 23:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik bid voor de gezondheid van Kimgod
@:kingroland
Ik zit deze uitzending terug te kijken en snap deze ook niet...quote:Op zondag 26 april 2020 22:35 schreef maan_man het volgende:
Hopelijk goed mad en al een fles wijn in z'n mikquote:Op maandag 27 april 2020 22:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Geef die debiel van Utrecht nou geen aandacht joh
niet zo onaardig tegen @Paulquote:Op maandag 27 april 2020 22:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Geef die debiel van Utrecht nou geen aandacht joh
Fransie Pilsquote:Op maandag 27 april 2020 22:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hopelijk goed mad en al een fles wijn in z'n mik
Kermissen zijn voor tokkies.quote:Op maandag 27 april 2020 22:22 schreef monkyyy het volgende:
Ik kijk alleen voor de saltymad kermisklanten en voetbal lui
Cognacquote:Op maandag 27 april 2020 22:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oh hij ziet eruit als een wijndrinker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |