Dat het bejaardentehuis dat doet kan je de regering niet kwalijk nemen...... en los daarvan hanteert die locatie haar verantwoordelijkheid dat zij niet aansprakelijk wil/kan zijn voor ziekte.quote:Op zondag 26 april 2020 23:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waar dat staat? Bezoek is verboden in verpleeghuizen en bejaardenhuizen etc
Is beleid Ruttequote:Op zondag 26 april 2020 23:07 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat het bejaardentehuis dat doet kan je de regering niet kwalijk nemen...... en los daarvan hanteert die locatie haar verantwoordelijkheid dat zij niet aansprakelijk wil/kan zijn voor ziekte.
De reden dat je maar zo lang mogelijk uit dat soort moderne slachthuizen moet wegblijven waar je niet meer kunt zijn wie je wilt.
Zou hij op een kussentje zittenquote:Op zondag 26 april 2020 23:09 schreef Zipportal het volgende:
Waarom heeft Poffertje nog zijn jas aan?
Moet in je aard liggen.quote:
Lekker rustig op de telefoon wel, heerlijkquote:
Het zou wel mooi zijn als hij dan opeens een kutscheet zou laten!quote:Op zondag 26 april 2020 23:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Schijnt dat ze die stoel hebben weggehaald en dat ie staat.
Ik bid voor de gezondheid van Kimgodquote:Op zondag 26 april 2020 23:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan ga ik het vraagstuk: Kim Jong-un oplossen.
Ik zie liever zijn zusje als de grote leidster.quote:Op zondag 26 april 2020 23:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik bid voor de gezondheid van Kimgod
@:kingroland
We zijn te laat en we weten het nietquote:Op zondag 26 april 2020 23:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan ga ik het vraagstuk: Kim Jong-un oplossen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |