Net een minuutje te kort gefrituurd helaasquote:Op zondag 26 april 2020 22:50 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Niemand heeft hierom gevraagd maar helaas moest er een of andere gore Chinees zonodig een rauwe vleermuis eten.
Als je niet eens een paar maanden kunt overleven was die onderneming sowieso al niet levensvatbaar.quote:Op zondag 26 april 2020 22:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee maar dat heeft niets te maken met mensen die een eigen bedrijf hebben hé
Of een nabestaande.quote:Op zondag 26 april 2020 22:50 schreef BlackNero het volgende:
Wacht maar op de eerste boomer die een rechtszaak begint.
Die verwacht ik sowieso wel. Maar ik doelde op iemand van boven de 60 die niet accepteert dat hij of zij niet naar buiten mag.quote:
Jij snapt volgens mij niet helemaal hoe het werkt, dat geeft niks hoor maar ik ga daar geen energie in stoppenquote:Op zondag 26 april 2020 22:52 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Als je niet eens een paar maanden kunt overleven was die onderneming sowieso al niet levensvatbaar.
Op welke groep doel je?quote:Op zondag 26 april 2020 22:53 schreef Vallon het volgende:
Je reinste kolder om leeftijd als criterium te gebruiken..... Artikel 1 verbiedt deze discriminatie.
https://www.denederlandse(...)lijke_behandeling_en
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
met alle waanideeën.
Dan passen we ons grondwet maar aan.quote:Op zondag 26 april 2020 22:53 schreef Vallon het volgende:
Je reinste kolder om leeftijd als criterium te gebruiken..... Artikel 1 verbiedt deze discriminatie.
https://www.denederlandse(...)lijke_behandeling_en
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
met alle waanideeën.
Boomers.quote:
nou ik blijf wel binne hoorquote:
Dat wil Wilders ook. "It ain't gonna happen".quote:Op zondag 26 april 2020 22:54 schreef superniger het volgende:
[..]
Dan passen we ons grondwet maar aan.
Wel lang geledenquote:Op zondag 26 april 2020 22:55 schreef superniger het volgende:
[..]
Maar dan ben je wel een eskimobroeder van Wierd Duk.
Weer VOC-schepen bouwenquote:Op zondag 26 april 2020 22:54 schreef superniger het volgende:
[..]
Dan passen we ons grondwet maar aan.
slavinnen schepenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |