Iedereen geeft om hun eigen centjes.quote:Op zondag 26 april 2020 22:59 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik snap heel goed dat types als deze man en de Jorts en de Marianne Zwagermans geen neuk geven om alle slachtoffers en de overbelaste ziekenhuizen. Die geven enkel en alleen om hun eigen centjes.
ook dat jaquote:Op zondag 26 april 2020 23:01 schreef matthijst het volgende:
We betalen de boetes.
Ja, alsof je dan open mag blijven.
Waar staat dat ? ... Yep nergens.... dat mensen dat doen is wat anders.quote:
quote:Op zondag 26 april 2020 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, en dan janken over dode bejaarde ouders die je al maanden niet meer mag zien
Dan erven de kinderen van die boomers dat geld. Zo kun je de economie ook redden..quote:Op zondag 26 april 2020 23:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als ze buiten gaan gaan ze dood
Heb je ook niks aan
Dus binnen blijven en 50- de economie draaien
ja ik drukte me niet lekker uit...quote:
Hmmm ook een ideequote:Op zondag 26 april 2020 23:02 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Dan erven de kinderen van die boomers dat geld. Zo kun je de economie ook redden..
Amsterdam is wel Nederland, maar Nederland is niet Amsterdamquote:
Waar dat staat? Bezoek is verboden in verpleeghuizen en bejaardenhuizen etcquote:Op zondag 26 april 2020 23:01 schreef Vallon het volgende:
[..]
Waar staat dat ? ... Yep nergens.... dat mensen dat doen is wat anders.
Ga maar 's kijken in geen enkel officieel stuk van de regering zul je een leeftijdaspect zien in wetten of regels. Dat ouderen of jongeren rechten hebben die specifiek voortkomen uit hun leeftijd is wat anders..
je kan het geld ook gewoon afpakken... wat nu met het waardeloos maken (geldprinten) feitelijk gebeurd.quote:Op zondag 26 april 2020 23:02 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Dan erven de kinderen van die boomers dat geld. Zo kun je de economie ook redden..
Een kapper en de klant is al beboet.quote:Op zondag 26 april 2020 23:01 schreef matthijst het volgende:
We betalen de boetes.
Ja, alsof je dan open mag blijven.
Het is wachten tot de eerste pimp aansluit bij Op1 om zijn beklag te doen.quote:Op zondag 26 april 2020 23:04 schreef monkyyy het volgende:
Niemand stelt de vraag hoe de sex clubs de 1,5 meter samenleving gaan handhaven, Sad!
Ik zou kijkenquote:Op zondag 26 april 2020 23:06 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Het is wachten tot de eerste pimp aansluit bij Op1 om zijn beklag te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |