Wil niet zeggen dat m'n gewicht niet boven het normale uit kan komenquote:Op zondag 26 april 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Maar jij sport heel veel dus je kan nooit te dik zijn
![]()
Heb een broertje dood aan “geen makkelijke eter”.quote:Op zondag 26 april 2020 19:29 schreef Goitske het volgende:
[..]
Is ook geen makkelijke eter. Ik kook al sommige dagen gescheiden. Vandaag salade erbij willen ze ook niet.. nou succes ik wel. En ik laat de kinderen soms voor eten dan eten wij wat anders.
Volgens de bmi zit ik goed maar er mag toch wel wat van af.quote:Op zondag 26 april 2020 19:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat m'n gewicht niet boven het normale uit kan komen
Kloptquote:Op zondag 26 april 2020 19:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Heel veel sporten en dik kan gewoon hoor.
Samequote:Op zondag 26 april 2020 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens de bmi zit ik goed maar er mag toch wel wat van af.
Dus ik geef mezelf zo een schop en ga nog even wandelen
Ik heb juist een te hoge bmi maar toch zit het wel goed.quote:Op zondag 26 april 2020 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens de bmi zit ik goed maar er mag toch wel wat van af.
Dus ik geef mezelf zo een schop en ga nog even wandelen
Oeh pics!quote:Op zondag 26 april 2020 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SameHeb er deze week al 60km op zitten (hiken + hardlopen). Dus ik heb vanvond even vrij
Ja ik ben een slechte moeder en voed niet goed opquote:Op zondag 26 april 2020 19:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb een broertje dood aan “geen makkelijke eter”.
Mijn kinderen vreten alles wat we ze voorzetten, pure opvoeding.
Goed hoorquote:Op zondag 26 april 2020 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SameHeb er deze week al 60km op zitten (hiken + hardlopen). Dus ik heb vanvond even vrij
Hihaho. Nee.quote:Op zondag 26 april 2020 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Om te beginnen je gespierde benen?
Met zulke afstanden is even niks wel lekker ja.quote:Op zondag 26 april 2020 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wil ook wandelen maar weet niet of het de bedoeling is om ergens een klompenpad op te zoeken.quote:Op zondag 26 april 2020 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
AH ja, hoop geschipperquote:Op zondag 26 april 2020 19:29 schreef Goitske het volgende:
[..]
Is ook geen makkelijke eter. Ik kook al sommige dagen gescheiden. Vandaag salade erbij willen ze ook niet.. nou succes ik wel. En ik laat de kinderen soms voor eten dan eten wij wat anders.
nee faxiepudding klinkt lekker wou je zeggenquote:
Wat is een klompenpad?quote:Op zondag 26 april 2020 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook wandelen maar weet niet of het de bedoeling is om ergens een klompenpad op te zoeken.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 26 april 2020 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook wandelen maar weet niet of het de bedoeling is om ergens een klompenpad op te zoeken.
ik merk dat woonwijken goed te doen zijn voor wandelenquote:Op zondag 26 april 2020 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Faxiepudding is heerlijk en voedzaamquote:Op zondag 26 april 2020 19:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
AH ja, hoop geschipper
[..]
nee faxiepudding klinkt lekker wou je zeggen
quote:Op zondag 26 april 2020 19:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha wat een mini fiets voor die man.
Niet echtquote:Op zondag 26 april 2020 19:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
AH ja, hoop geschipper
[..]
nee faxiepudding klinkt lekker wou je zeggen
+1quote:Op zondag 26 april 2020 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo maar eens even mijn avondwandeling maken
Wandelen kan gewoon hoor, alleen grote kans dat de paden druk zijn. Door woonwijken is het hier in ieder geval goed te doen.quote:Op zondag 26 april 2020 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vandaag goed geraakt, eerst 80 km gefietst en toen besloten we nog 12 km te lopen in de zon.quote:Op zondag 26 april 2020 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo maar eens even mijn avondwandeling maken
van de nos site :pquote:Op zondag 26 april 2020 19:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ongevraagd foto's maken van mensen vind ik toch wel moreel verwerpelijk hoor
Helaas, ik wilde eigenlijk weer even een rondje hardlopen, maar vandaag niet zo fit (beroerd geslapen, joepie).quote:Op zondag 26 april 2020 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Morgen wandelen is echt niet verstandig.
Het gaat steeds beter hoor. Tot 2 at de oudste alles en daarna ging een knop om en is het een hele weg geweest om hem weer warm te laten eten. Hij is onderhand 7 en probeert steeds meerquote:
Ik heb dinsdag ook nog vrij. Dan wil ik even de natuur inquote:Op zondag 26 april 2020 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helaas, ik wilde eigenlijk weer even een rondje hardlopen, maar vandaag niet zo fit (beroerd geslapen, joepie).
Lekker.quote:Op zondag 26 april 2020 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag ook nog vrij. Dan wil ik even de natuur in
Alsjeblieft niet zeg.quote:
Minder lastig dan jou wel.quote:Op zondag 26 april 2020 19:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bestaat dat nog? Die boer heeft het er maar lastig mee.
Snap ik, wat een boer niet kent vreet ie niet.quote:Op zondag 26 april 2020 19:54 schreef Goitske het volgende:
Geen haar op m'n hoofd om voor een boer te gaan. Zie bij mijn collega hoe zwaar het boerenleven is en hoeveel zorgen dat met zich mee brengt
Heeft bij mij tot mn 18e geduurd hoorquote:Op zondag 26 april 2020 19:45 schreef Goitske het volgende:
[..]
Het gaat steeds beter hoor. Tot 2 at de oudste alles en daarna ging een knop om en is het een hele weg geweest om hem weer warm te laten eten. Hij is onderhand 7 en probeert steeds meer
nee, volgende week pas..quote:
Elke dag. Is bij mij om de hoek. Afstand houden is onmogelijkquote:
dit seizoen wel een Uber ijskoningin..quote:Op zondag 26 april 2020 19:57 schreef Bos81 het volgende:
Ik zou ook niet schrijven op een boerin. Het boerenleven is echt niets voor mij, dat zie ik wel in door die serie..
Ze is qua uiterlijk een mooie vrouw, maar ze komt op mij oersaai over..quote:Op zondag 26 april 2020 19:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit seizoen wel een Uber ijskoningin..
Volgens mij zag ik vanmiddag nog die oud klasgenote die in de eerste twee uitzendingen te zien was
Als Willem er al 5 krijgt, moet dat bij jou ook geen probleem zijn...quote:
Maar Willem is miljonair lees ik netquote:Op zondag 26 april 2020 20:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als Willem er al 5 krijgt, moet dat bij jou ook geen probleem zijn...
Jawel joh, gewoon even de grote sloot over bij jou en daar heb je een lekker uitgestrekt industrieterreinquote:Op zondag 26 april 2020 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Morgen wandelen is echt niet verstandig.
Hij at opeens alleen nog vlees qua warm eten. Van de ene op de andere dag ging die knop om.quote:Op zondag 26 april 2020 19:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heeft bij mij tot mn 18e geduurd hoorheb jaren op alleen brood geleefd.
Lekker! Hoeveel kilometer loop jij tijdens zo'n rondje?quote:Op zondag 26 april 2020 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoooo wandelingetje gedaan. Weer wat straten afstrepen op de kaart
Dit was voor mijn doen een flinke. 1800 stappen dus dat is misschien anderhalve kilometerquote:Op zondag 26 april 2020 20:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker! Hoeveel kilometer loop jij tijdens zo'n rondje?
Kan je niet proberen om elke dag iets meer te lopen? Dan loop je misschien straks makkelijk wat meer.quote:Op zondag 26 april 2020 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit was voor mijn doen een flinke. 1800 stappen dus dat is misschien anderhalve kilometer
ja ik moet steeds verder weg voor nieuwe straatjes nuquote:Op zondag 26 april 2020 20:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan je niet proberen om elke dag iets meer te lopen? Dan loop je misschien straks makkelijk wat meer.
Ik vond dat juist zo grappig dat park. Vorig jaar dat ik daar toevallig door liepquote:Op zondag 26 april 2020 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Gisteren was het dus 3,1 km, helemaal om het station heen en ook nog even het Vogeleiland op geweest. Maar het gaat financieel niet zo lekker begreep ik: als er voor eind juni niet genoeg geld is ingezameld gaan de vogels "herplaatst" worden. Heb je dus gewoon een park met lege voličres
Je hebt ook een app daarvoor blokje om ofzo heet dat dingquote:Op zondag 26 april 2020 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik moet steeds verder weg voor nieuwe straatjes nu
Ja las het gister, wel sneu. En elke keer een paar nieuwe straten lijkt me ook een goede motivator inderdaad.quote:Op zondag 26 april 2020 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Gisteren was het dus 3,1 km, helemaal om het station heen en ook nog even het Vogeleiland op geweest. Maar het gaat financieel niet zo lekker begreep ik: als er voor eind juni niet genoeg geld is ingezameld gaan de vogels "herplaatst" worden. Heb je dus gewoon een park met lege voličres
Gewoon doorzetten en volhouden, dan zijn straks zulke afstanden net de opwarmrondequote:Op zondag 26 april 2020 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit was voor mijn doen een flinke. 1800 stappen dus dat is misschien anderhalve kilometer
Ja ben je ook op het Vogeleiland geweest? Er ligt nog een veel groter park naast he. Maar dat is vooral gras en bloemen en paadjes en bankjes.quote:Op zondag 26 april 2020 20:22 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik vond dat juist zo grappig dat park. Vorig jaar dat ik daar toevallig door liep
Ik ben alleen op vogeleiland geweest, was verkeerd gelopen en dacht nog dat is grappig! Moest toen naar het stationquote:Op zondag 26 april 2020 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ben je ook op het Vogeleiland geweest? Er ligt nog een veel groter park naast he. Maar dat is vooral gras en bloemen en paadjes en bankjes.
Vind het eigenlijk wel lekker, zo'n stukje lopen. Zeker met dit weer natuurlijk. Doe het twee keer per dag dus dan kom je al een heel eindquote:Op zondag 26 april 2020 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon doorzetten en volhouden, dan zijn straks zulke afstanden net de opwarmronde
Is het ook, helemaal als het paviljoen ooit weer open gaat. Zou in verbouwing zijn maar ook daar is momenteel weinig van te zien. Er is wel een kioskje waar je koffie en thee en blikjes en marsen en snickers en zo kunt kopen.quote:Op zondag 26 april 2020 20:25 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik ben alleen op vogeleiland geweest, was verkeerd gelopen en dacht nog dat is grappig!
Ja ik ken het, bij mij was het noodgedwongen ivm revalidatie, maar inmiddels ben ik het zo gewend dat ik gewoon elke dag veel loop. Vooral lekker om gewoon even je hoofd leeg te makenquote:Op zondag 26 april 2020 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk wel lekker, zo'n stukje lopen. Zeker met dit weer natuurlijk. Doe het twee keer per dag dus dan kom je al een heel eindVandaag alweer 5000 stappen, gisteren over de 7000.
Ja dat, en je komt nogeens ergens, nou echt reizen er niet in zit. Beetje toerist in eigen dorp. Ik maak ook altijd wel wat foto's en zo. Ik kom elke dag wel ergens waar ik nog nooit geweest wasquote:Op zondag 26 april 2020 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ken het, bij mij was het noodgedwongen ivm revalidatie, maar inmiddels ben ik het zo gewend dat ik gewoon elke dag veel loop. Vooral lekker om gewoon even je hoofd leeg te maken
Ja ben net terug van een wandeling door de wijk, maar ga graag de natuur in, en ken wel een paar van die wandeltochten hier in Ede en in Wageningen, maar weet niet of het de bedoeling is om eerst met de auto of fiets naar dat startpunt te gaan.quote:Op zondag 26 april 2020 19:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wandelen kan gewoon hoor, alleen grote kans dat de paden druk zijn. Door woonwijken is het hier in ieder geval goed te doen.
Ik vond het een heerlijk plekje zo in Deventerquote:Op zondag 26 april 2020 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het ook, helemaal als het paviljoen ooit weer open gaat. Zou in verbouwing zijn maar ook daar is momenteel weinig van te zien. Er is wel een kioskje waar je koffie en thee en blikjes en marsen en snickers en zo kunt kopen.
Een normale thuiswerkdag is voor mij 1500-2500 stappen. Meer niet. Dus zo'n wandeltje is best nuttigquote:Op zondag 26 april 2020 20:27 schreef Goitske het volgende:
Normaal zit ik tussen de 12000-14000 stappen door de corona en het thuis zijn zit ik tussen de 7000 en 10000
Door het thuiszitten kan ik juist meer wandelenquote:Op zondag 26 april 2020 20:27 schreef Goitske het volgende:
Normaal zit ik tussen de 12000-14000 stappen door de corona en het thuis zijn zit ik tussen de 7000 en 10000
Ik kan me daar echt zo weinig bij voorstellen. in een straal van bijvoorbeeld 2km van je huis dat er dan straten zijn waar je nog nooit geweest bent. Wel leuk ontdekken nu dan.quote:Op zondag 26 april 2020 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat, en je komt nogeens ergens, nou echt reizen er niet in zit. Beetje toerist in eigen dorp. Ik maak ook altijd wel wat foto's en zo. Ik kom elke dag wel ergens waar ik nog nooit geweest was
Ja dat had ik ook toen ik ermee begon, straten in mijn dorp waar ik soms al zeker 10+ jaar of langer niet was geweest, op sommige plekken wordt je dan lekker nostalgischquote:Op zondag 26 april 2020 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat, en je komt nogeens ergens, nou echt reizen er niet in zit. Beetje toerist in eigen dorp. Ik maak ook altijd wel wat foto's en zo. Ik kom elke dag wel ergens waar ik nog nooit geweest was
Ik ook, ben nog nooit zo gezond geweestquote:Op zondag 26 april 2020 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Door het thuiszitten kan ik juist meer wandelen
Ik ben letterlijk een onvoorstelbare tamzakquote:Op zondag 26 april 2020 20:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan me daar echt zo weinig bij voorstellen. in een straal van bijvoorbeeld 2km van je huis dat er dan straten zijn waar je nog nooit geweest bent. Wel leuk ontdekken nu dan.
Die zijn hier zat, ik kom niet op al die woonerven heb er normaal niks te zoekenquote:Op zondag 26 april 2020 20:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan me daar echt zo weinig bij voorstellen. in een straal van bijvoorbeeld 2km van je huis dat er dan straten zijn waar je nog nooit geweest bent. Wel leuk ontdekken nu dan.
Heb dat ook wel hoor, ik werk in de stad en daar wonen m’n vrienden ook. Sporten doe ik in het bos tegenover m’n huis en kom dus eigenlijk nooit in het dorp waar ik woon - op m’n huis na natuurlijkquote:Op zondag 26 april 2020 20:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik loop normaal op het werk veel nu door Corona blijf ik op eigen afdeling grotendeels en amper patiënten dus lopen. Niet naar school voor de kinderen etcquote:Op zondag 26 april 2020 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Door het thuiszitten kan ik juist meer wandelen
Mja, je kan altijd heenrijden en ter plaatse kijken hoe druk het is. Maar zal wel aan de drukke kant zijn met mooier weer.quote:Op zondag 26 april 2020 20:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ben net terug van een wandeling door de wijk, maar ga graag de natuur in, en ken wel een paar van die wandeltochten hier in Ede en in Wageningen, maar weet niet of het de bedoeling is om eerst met de auto of fiets naar dat startpunt te gaan.
Ik zal maar niet zeggen waar ik gemiddeld op zit......quote:Op zondag 26 april 2020 20:27 schreef Goitske het volgende:
henloquote:Op zondag 26 april 2020 20:57 schreef Tris het volgende:
Avond mensen, ik was nieuwsgierig naar de sc
Maar morgen weer inschepen las ik?quote:
Van de week gaat het weer regenen dus wie weetquote:Op zondag 26 april 2020 20:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, je kan altijd heenrijden en ter plaatse kijken hoe druk het is. Maar zal wel aan de drukke kant zijn met mooier weer.
quote:Op zondag 26 april 2020 21:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar morgen weer inschepen las ik?
hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op zondag 26 april 2020 21:07 schreef Tris het volgende:
Hallo![]()
Mijn leeftijd is iets meer dan half antiek. Woon in het Noorden.
Hobby's zijn o.a. handwerken, lezen, hardlopen en gamen.
Op het forum vind ik div. onderwerpen interessant, momenteel natuurlijk vooral het corona-subforum.
Deze sc leest gezellig, dus ik dacht ik zeg eens goedendag
Welkom!quote:Op zondag 26 april 2020 21:07 schreef Tris het volgende:
Hallo![]()
Op het forum vind ik div. onderwerpen interessant, momenteel natuurlijk vooral het corona-subforum.
Dat weet ik, maar dat klonk zo negatiefquote:
ach ben 't gewendquote:Op zondag 26 april 2020 21:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat klonk zo negatief
quote:Op zondag 26 april 2020 21:07 schreef Tris het volgende:
Hallo![]()
Jawel 🙂quote:
noice! wanneer is je verjaardag.quote:Op zondag 26 april 2020 21:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel 🙂
Volgend weekend is hij er weer. En op mijn verjaardag en de dag erna. Wellicht de avond ervoor ook al
Wiesda?quote:Op zondag 26 april 2020 21:11 schreef FranticDJ het volgende:
Tris is wel een schatje trouwens.
[ afbeelding ]
Bevrijdingsdag?quote:Op zondag 26 april 2020 21:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat sommigen dat als 'vervelende dag' kunnen ervaren
Welkom.quote:Op zondag 26 april 2020 21:07 schreef Tris het volgende:
Hallo![]()
Ik ook hoorquote:Op zondag 26 april 2020 21:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen idee.. denk dat je ma het wel als een bevrijding zag
Nooit van gehoord. Maar da's niet zo vreemd als je nauwelijks series en films kijktquote:Op zondag 26 april 2020 21:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tris van Divergent
Shailene Woodley
Hotel Rwanda was wel een "prachtige" film.quote:Op zondag 26 april 2020 21:11 schreef bitterbal het volgende:
mooie serie weer gevonden
https://www.volkskrant.nl(...)p-zijn-kop~b9d16d9b/
ehehehquote:Op zondag 26 april 2020 21:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook hoor![]()
Zat er 2 weken te lang...
Lekker dingquote:Op zondag 26 april 2020 21:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tris van Divergent
Shailene Woodley
Was je in de war met Dodenherdenking?quote:Op zondag 26 april 2020 21:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen idee.. denk dat je ma het wel als een bevrijding zag
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAARquote:Op zondag 26 april 2020 21:07 schreef Tris het volgende:
Hallo![]()
neequote:Op zondag 26 april 2020 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was je in de war met Dodenherdenking?:P
Heb jij toen eigenlijk ook 30 degrees in februari gezien? Vond ik leuk.quote:Op zondag 26 april 2020 21:11 schreef bitterbal het volgende:
mooie serie weer gevonden
https://www.volkskrant.nl(...)p-zijn-kop~b9d16d9b/
quote:Op zondag 26 april 2020 21:07 schreef Tris het volgende:
Hallo![]()
Dan snap ik nog steeds niet waarom het "een vervelende dag" zou moeten zijn. Altijd feest, vlag wordt voor me uitgehangen, etcquote:
Hoe?quote:Op zondag 26 april 2020 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ken het muziekje nog, tududududududududuuuuuu
mja ach ken genoeg mensen die het haten om op een feestdag jarig te zijnquote:Op zondag 26 april 2020 21:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan snap ik nog syeeds niet waarom het "een vervelende dag" zou moeten zijn. Altijd feest, vlag wordt voor me uitgehangen, etc
Ja naja zo ging het echt, Zat door de hele serie heen. Heb het mee getududuut toen ik het typte.quote:
quote:Op zondag 26 april 2020 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja zo ging het echt, Zat door de hele serie heen. Heb het mee getududuut toen ik het typte.
Ja hequote:Op zondag 26 april 2020 21:11 schreef FranticDJ het volgende:
Tris is wel een schatje trouwens.
[ afbeelding ]
Tis geen kerst of Sinterklaasquote:Op zondag 26 april 2020 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja ach ken genoeg mensen die het haten om op een feestdag jarig te zijn
maar goed. ik ben zo iemand die z'n verjaardag überhaupt niet viert
quote:Op zondag 26 april 2020 21:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tis geen kerst of Sinterklaas![]()
Nee hoor, bevalt me uitstekend
Ik neurie de hele dag door wel een deuntje in mijn hoofd.quote:Op zondag 26 april 2020 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja zo ging het echt, Zat door de hele serie heen. Heb het mee getududuut toen ik het typte.
Ik vier het altijd in zeer kleine kring.quote:Op zondag 26 april 2020 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja ach ken genoeg mensen die het haten om op een feestdag jarig te zijn
maar goed. ik ben zo iemand die z'n verjaardag überhaupt niet viert
quote:Op zondag 26 april 2020 21:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]mooi zo
naja ik ben een week na mn ma jarig. dus vrienden/familie kwamen altijd naar ma's verjaardag en een week later niet want ze waren er net geweest.
En van school: het meer populairdere kind was 3 dagen later jarig.. dus..
Kringverjaardagenquote:Op zondag 26 april 2020 21:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vier het altijd in zeer kleine kring.
Absoluut! Wel alleen 's morgens anders kan ik niet slapen.quote:Op zondag 26 april 2020 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR
hou je van koffie?
boksquote:Op zondag 26 april 2020 21:22 schreef Tris het volgende:
[..]
Absoluut! Wel alleen 's morgens anders kan ik niet slapen.
Dit zou best wel eens kunnen zijn waar ik zin in heb, koffiequote:Op zondag 26 april 2020 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Prrrrecies 5 kilometer gewandeld![]()
Nu
Je toont een beetje vreemd gedrag vandaag US.quote:Op zondag 26 april 2020 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Indrukwekkend was het woord dat ik zocht, beetje gekookte hersenen vandaag.
#teamkoffiequote:Op zondag 26 april 2020 21:22 schreef Tris het volgende:
[..]
Absoluut! Wel alleen 's morgens anders kan ik niet slapen.
Valt het op?quote:Op zondag 26 april 2020 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je toont een beetje vreemd gedrag vandaag US.
Welkom Trisquote:Op zondag 26 april 2020 21:07 schreef Tris het volgende:
Hallo![]()
Gelijk in het begin, dat fluitjequote:Op zondag 26 april 2020 21:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet niet meer hoe het deuntje gaat
1 uit? Verwar je sigaretten met koffie?quote:
Ik kan het aanbevelenquote:Op zondag 26 april 2020 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zou best wel eens kunnen zijn waar ik zin in heb, koffie
Koen vaped z’n koffiequote:Op zondag 26 april 2020 21:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1 uit? Verwar je sigaretten met koffie?
Ooooh tududududududududuuuuuu, zeg dat dan.quote:
Heerlijk. Druk?quote:Op zondag 26 april 2020 21:22 schreef Koen66 het volgende:
Vanmiddag bijna 9 km gewandeld door de duinen noordelijk van Noordwijk. Was lekker
Wat is dit voor serie?quote:
Lol dat zei ik toch?quote:Op zondag 26 april 2020 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooh tududududududududuuuuuu, zeg dat dan.
Nee goed te doen, meeste parkeerplaatsen waren afgeslotenquote:
Was een Netflix serie, jaren geleden. Ging over een paar Zweden die allen met andere redenen op vakantie gingen naar Thailand. Was leuke serie.quote:
Owquote:Op zondag 26 april 2020 21:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee goed te doen, meeste parkeerplaatsen waren afgesloten
Waren wel een paar plekjes open, had geluk dat er net iemand wegreedquote:Op zondag 26 april 2020 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
OwWaar heb jij de koenmobiel gelaten dan?
Of een shotje koffie zetten. Lijntje oploskoffie snuiven kan ook.quote:Op zondag 26 april 2020 21:26 schreef UitStraling het volgende:
Koffie roken, dat lijkt me wel wat voor mij
Klonk vrolijk. Ik onthou het.quote:Op zondag 26 april 2020 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was een Netflix serie, jaren geleden. Ging over een paar Zweden die allen met andere redenen op vakantie gingen naar Thailand. Was leuke serie.
Hmmm ik kan dinsdag weleens die kant op gaanquote:Op zondag 26 april 2020 21:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waren wel een paar plekjes open, had geluk dat er net iemand wegreed
toch wel espresso en geen wiener melange hoop ik?quote:Op zondag 26 april 2020 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of een shotje koffie zetten. Lijntje oploskoffie snuiven kan ook.
Dinsdag wordt er wel regen verwacht toch?quote:Op zondag 26 april 2020 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmmm ik kan dinsdag weleens die kant op gaanIk heb zin in de zee
Wiener Melange vind ik een tikje te zoetig. Hoewel het in Wenen zelf wel lekker is.quote:Op zondag 26 april 2020 21:28 schreef Tris het volgende:
[..]
toch wel espresso en geen wiener melange hoop ik?
Heyquote:Op zondag 26 april 2020 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeyyyy welkom nieuwe schone jonkvrouwe in ons mooie dorpje
Vanaf dinsdag gaat het regenenquote:Op zondag 26 april 2020 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Des te beterquote:Op zondag 26 april 2020 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dinsdag wordt er wel regen verwacht toch?
Ik wil ook naar zeequote:Op zondag 26 april 2020 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaan dan. Je bent ZZP-er toch?quote:
sta er al van te kijken dat ik naar Spitsbergen magquote:
"Daar was laatst een meisje loos"quote:
uiteraardquote:Op zondag 26 april 2020 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij al eens bezoek gehad van Neptunus?
Dat heeft toch met de marine en de evenaar te maken?quote:Op zondag 26 april 2020 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij al eens bezoek gehad van Neptunus?
Wat is er gebeurd met de FOK!-meet in Moskou?quote:
met alles wat vaart en de evenaarquote:Op zondag 26 april 2020 21:34 schreef Tris het volgende:
[..]
Dat heeft toch met de marine en de evenaar te maken?
Heel oude traditie op schepen.quote:Op zondag 26 april 2020 21:34 schreef Tris het volgende:
[..]
Dat heeft toch met de marine en de evenaar te maken?
Jij doet alsof er niks aan de hand is, dat is weer het tegenovergestelde en even idioot.quote:
Ja, goeie vraagquote:Op zondag 26 april 2020 21:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de FOK!-meet in Moskou?
quote:Op zondag 26 april 2020 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, goeie vraagWe zouden een rondleiding krijgen van vosje (zo heette ze toch?) maar die heb ik al eeuwen niet meer gezien
Ik weet vaag iets van een verhaal van mijn neefje die kort bij de marine zat.quote:
Kijk naar de PI johquote:Op zondag 26 april 2020 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geef dit jongen even de tijd om te reageren joh.
Is niet alleen op Nederlandse schepen he?quote:Op zondag 26 april 2020 21:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik zou je zulke info kunnen vertellen, maar dan zou ik je moeten overhandigen aan Davy Jones.
Je kunt gewoon op het strand wandelen, nooit gezegd dat dat niet mag.quote:Op zondag 26 april 2020 21:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij doet alsof er niks aan de hand is, dat is weer het tegenovergestelde en even idioot.
ik weet er iets minder vaag wat meer vanquote:Op zondag 26 april 2020 21:37 schreef Tris het volgende:
[..]
Ik weet vaag iets van een verhaal van mijn neefje die kort bij de marine zat.
Schijnt een heel ritueel te zijn.
neequote:Op zondag 26 april 2020 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is niet alleen op Nederlandse schepen he?
Zit die op FOK!?quote:Op zondag 26 april 2020 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wil ik Jelle Brandt ook wel mee hebben.
Op jou komt alles wat ik zeg een beetje stampvoetend over. Jammer wel..quote:Op zondag 26 april 2020 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zelfs met een knipoog komt het een beetje stampvoetend over.
Ik met Peter D’Hamecourtquote:Op zondag 26 april 2020 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, denk het niet. Maar als ik met iemand wel eens Rusland zou willen ontdekken....
Ben je al geweestquote:Op zondag 26 april 2020 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil ook wel een keer naar Murmansk hoor. Maar liever naar Spitsbergen
Oh lang niet alles hoor, en ik heb ook niets tegen jou. Maar een beetje drammerig vind ik je soms wel. Zal ongetwijfeld aan mij liggen.quote:Op zondag 26 april 2020 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op jou komt alles wat ik zeg een beetje stampvoetend over. Jammer wel..![]()
Ik heb namelijk niks tegen jou
Wat een heerlijke eerlijkheid.quote:Op zondag 26 april 2020 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh lang niet alles hoor, en ik heb ook niets tegen jou. Maar een beetje drammerig vind ik je soms wel. Zal ongetwijfeld aan mij liggen.
Lieverd ben je toch.quote:Op zondag 26 april 2020 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op jou komt alles wat ik zeg een beetje stampvoetend over. Jammer wel..![]()
Ik heb namelijk niks tegen jou
Misschien haar UI? Die kat kijkt een beetje geīrriteerdquote:Op zondag 26 april 2020 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh lang niet alles hoor, en ik heb ook niets tegen jou. Maar een beetje drammerig vind ik je soms wel. Zal ongetwijfeld aan mij liggen.
Nee denk niet dat het daar mee te maken heeft.quote:Op zondag 26 april 2020 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien haar UI? Die kat kijkt een beetje geīrriteerd
Whis bedoelt het goed hoorquote:Op zondag 26 april 2020 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee denk niet dat het daar mee te maken heeft.
Love it.quote:Op zondag 26 april 2020 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee denk niet dat het daar mee te maken heeft.
Maar dat geloof ik ook wel. Echt. Zoals gezegd heb ik verder niets tegen haar.quote:
quote:Op zondag 26 april 2020 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar dat geloof ik ook wel. Echt. Zoals gezegd heb ik verder niets tegen haar.
Laat ik een voorbeeld van een andere FOK!ker geven, geen idee meer wie. Maar die kwam altijd een SC binnen met hoi. En als mensen dan druk in gesprek waren en even niet reageerden dan was het van HALLO IK ZEI HOI HOOR! Zeg niet dat Whis zo is maar soms neigt het daar een beetje naar.
Naja laten we er over ophouden.
quote:Op zondag 26 april 2020 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar dat geloof ik ook wel. Echt. Zoals gezegd heb ik verder niets tegen haar.
Laat ik een voorbeeld van een andere FOK!ker geven, geen idee meer wie. Maar die kwam altijd een SC binnen met hoi. En als mensen dan druk in gesprek waren en even niet reageerden dan was het van HALLO IK ZEI HOI HOOR! Zeg niet dat Whis zo is maar soms neigt het daar een beetje naar.
Naja laten we er over ophouden.
Maarre..quote:Op zondag 26 april 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik denk dat Whis het bij mij in elk geval soms ook een beetje bewust doet.
Whis heeft een oogje op jouquote:Op zondag 26 april 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op zondag 26 april 2020 21:50 schreef bitterbal het volgende:
Haaaalllooooooooooooooo ik zie hoi verdomme
Daar geloof ik niks vanquote:Op zondag 26 april 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
zak lekker in het frietvet johquote:Op zondag 26 april 2020 21:50 schreef bitterbal het volgende:
HALLON BITTERBALLLLLLquote:Op zondag 26 april 2020 21:50 schreef bitterbal het volgende:
LOL!!quote:Op zondag 26 april 2020 21:50 schreef bitterbal het volgende:
Budadonisquote:Op zondag 26 april 2020 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben dan ook de Casabuda van de KSC
ik heb nu wel echt meerdere keren aan Nein gevraagd of ze de sleutel al heeft en weet het nog steeds nietquote:
quote:Op zondag 26 april 2020 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb nu wel echt meerdere keren aan Nein gevraagd of ze de sleutel al heeft en weet het nog steeds niet
Nein is soms een beetje van het padje af.quote:Op zondag 26 april 2020 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb nu wel echt meerdere keren aan Nein gevraagd of ze de sleutel al heeft en weet het nog steeds niet
En, was dat zo?quote:Op zondag 26 april 2020 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo had ik een collega die schreeuwde soms uit het niets:
JULLIE RODDELEN OVER MIJ HE?!
quote:Op zondag 26 april 2020 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 april 2020 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op zondag 26 april 2020 21:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]Gewoon kielhalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tikje paranoīde. Zo’n collega had ik ook bij de krant. Maar die heeft later een intercity gekoptquote:Op zondag 26 april 2020 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh, hadden we het over een voetbalwedstrijd ofzo en ineens die uitbraak.
een vriendin van mij had een keer gedroomd dta ik was vreemd gegaan met haar vriend. Dus de eerste keer na die droom dat ik haar zag kwam ze naar mij toe en schold ze mij uit voor vieze slet en liep wegquote:Op zondag 26 april 2020 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |