quote:Op zondag 26 april 2020 21:50 schreef bitterbal het volgende:
Haaaalllooooooooooooooo ik zie hoi verdomme
Daar geloof ik niks vanquote:Op zondag 26 april 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik denk dat Whis het bij mij in elk geval soms ook een beetje bewust doet.
zak lekker in het frietvet johquote:Op zondag 26 april 2020 21:50 schreef bitterbal het volgende:
HALLON BITTERBALLLLLLquote:Op zondag 26 april 2020 21:50 schreef bitterbal het volgende:
LOL!!quote:Op zondag 26 april 2020 21:50 schreef bitterbal het volgende:
Budadonisquote:Op zondag 26 april 2020 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben dan ook de Casabuda van de KSC
ik heb nu wel echt meerdere keren aan Nein gevraagd of ze de sleutel al heeft en weet het nog steeds nietquote:
quote:Op zondag 26 april 2020 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb nu wel echt meerdere keren aan Nein gevraagd of ze de sleutel al heeft en weet het nog steeds niet
Nein is soms een beetje van het padje af.quote:Op zondag 26 april 2020 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb nu wel echt meerdere keren aan Nein gevraagd of ze de sleutel al heeft en weet het nog steeds niet
En, was dat zo?quote:Op zondag 26 april 2020 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo had ik een collega die schreeuwde soms uit het niets:
JULLIE RODDELEN OVER MIJ HE?!
quote:Op zondag 26 april 2020 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 april 2020 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op zondag 26 april 2020 21:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]Gewoon kielhalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tikje paranoīde. Zo’n collega had ik ook bij de krant. Maar die heeft later een intercity gekoptquote:Op zondag 26 april 2020 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh, hadden we het over een voetbalwedstrijd ofzo en ineens die uitbraak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |