toch wel espresso en geen wiener melange hoop ik?quote:Op zondag 26 april 2020 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of een shotje koffie zetten. Lijntje oploskoffie snuiven kan ook.
Dinsdag wordt er wel regen verwacht toch?quote:Op zondag 26 april 2020 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmmm ik kan dinsdag weleens die kant op gaanIk heb zin in de zee
Wiener Melange vind ik een tikje te zoetig. Hoewel het in Wenen zelf wel lekker is.quote:Op zondag 26 april 2020 21:28 schreef Tris het volgende:
[..]
toch wel espresso en geen wiener melange hoop ik?
Heyquote:Op zondag 26 april 2020 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeyyyy welkom nieuwe schone jonkvrouwe in ons mooie dorpje
Vanaf dinsdag gaat het regenenquote:Op zondag 26 april 2020 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Des te beterquote:Op zondag 26 april 2020 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dinsdag wordt er wel regen verwacht toch?
Ik wil ook naar zeequote:Op zondag 26 april 2020 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaan dan. Je bent ZZP-er toch?quote:
sta er al van te kijken dat ik naar Spitsbergen magquote:
"Daar was laatst een meisje loos"quote:
uiteraardquote:Op zondag 26 april 2020 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij al eens bezoek gehad van Neptunus?
Dat heeft toch met de marine en de evenaar te maken?quote:Op zondag 26 april 2020 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij al eens bezoek gehad van Neptunus?
Wat is er gebeurd met de FOK!-meet in Moskou?quote:
met alles wat vaart en de evenaarquote:Op zondag 26 april 2020 21:34 schreef Tris het volgende:
[..]
Dat heeft toch met de marine en de evenaar te maken?
Heel oude traditie op schepen.quote:Op zondag 26 april 2020 21:34 schreef Tris het volgende:
[..]
Dat heeft toch met de marine en de evenaar te maken?
Jij doet alsof er niks aan de hand is, dat is weer het tegenovergestelde en even idioot.quote:
Ja, goeie vraagquote:Op zondag 26 april 2020 21:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de FOK!-meet in Moskou?
quote:Op zondag 26 april 2020 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, goeie vraagWe zouden een rondleiding krijgen van vosje (zo heette ze toch?) maar die heb ik al eeuwen niet meer gezien
Ik weet vaag iets van een verhaal van mijn neefje die kort bij de marine zat.quote:
Kijk naar de PI johquote:Op zondag 26 april 2020 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geef dit jongen even de tijd om te reageren joh.
Is niet alleen op Nederlandse schepen he?quote:Op zondag 26 april 2020 21:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik zou je zulke info kunnen vertellen, maar dan zou ik je moeten overhandigen aan Davy Jones.
Je kunt gewoon op het strand wandelen, nooit gezegd dat dat niet mag.quote:Op zondag 26 april 2020 21:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij doet alsof er niks aan de hand is, dat is weer het tegenovergestelde en even idioot.
ik weet er iets minder vaag wat meer vanquote:Op zondag 26 april 2020 21:37 schreef Tris het volgende:
[..]
Ik weet vaag iets van een verhaal van mijn neefje die kort bij de marine zat.
Schijnt een heel ritueel te zijn.
neequote:Op zondag 26 april 2020 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is niet alleen op Nederlandse schepen he?
Zit die op FOK!?quote:Op zondag 26 april 2020 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wil ik Jelle Brandt ook wel mee hebben.
Op jou komt alles wat ik zeg een beetje stampvoetend over. Jammer wel..quote:Op zondag 26 april 2020 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zelfs met een knipoog komt het een beetje stampvoetend over.
Ik met Peter D’Hamecourtquote:Op zondag 26 april 2020 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, denk het niet. Maar als ik met iemand wel eens Rusland zou willen ontdekken....
Ben je al geweestquote:Op zondag 26 april 2020 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil ook wel een keer naar Murmansk hoor. Maar liever naar Spitsbergen
Oh lang niet alles hoor, en ik heb ook niets tegen jou. Maar een beetje drammerig vind ik je soms wel. Zal ongetwijfeld aan mij liggen.quote:Op zondag 26 april 2020 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op jou komt alles wat ik zeg een beetje stampvoetend over. Jammer wel..![]()
Ik heb namelijk niks tegen jou
Wat een heerlijke eerlijkheid.quote:Op zondag 26 april 2020 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh lang niet alles hoor, en ik heb ook niets tegen jou. Maar een beetje drammerig vind ik je soms wel. Zal ongetwijfeld aan mij liggen.
Lieverd ben je toch.quote:Op zondag 26 april 2020 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op jou komt alles wat ik zeg een beetje stampvoetend over. Jammer wel..![]()
Ik heb namelijk niks tegen jou
Misschien haar UI? Die kat kijkt een beetje geïrriteerdquote:Op zondag 26 april 2020 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh lang niet alles hoor, en ik heb ook niets tegen jou. Maar een beetje drammerig vind ik je soms wel. Zal ongetwijfeld aan mij liggen.
Nee denk niet dat het daar mee te maken heeft.quote:Op zondag 26 april 2020 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien haar UI? Die kat kijkt een beetje geïrriteerd
Whis bedoelt het goed hoorquote:Op zondag 26 april 2020 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee denk niet dat het daar mee te maken heeft.
Love it.quote:Op zondag 26 april 2020 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee denk niet dat het daar mee te maken heeft.
Maar dat geloof ik ook wel. Echt. Zoals gezegd heb ik verder niets tegen haar.quote:
quote:Op zondag 26 april 2020 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar dat geloof ik ook wel. Echt. Zoals gezegd heb ik verder niets tegen haar.
Laat ik een voorbeeld van een andere FOK!ker geven, geen idee meer wie. Maar die kwam altijd een SC binnen met hoi. En als mensen dan druk in gesprek waren en even niet reageerden dan was het van HALLO IK ZEI HOI HOOR! Zeg niet dat Whis zo is maar soms neigt het daar een beetje naar.
Naja laten we er over ophouden.
quote:Op zondag 26 april 2020 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar dat geloof ik ook wel. Echt. Zoals gezegd heb ik verder niets tegen haar.
Laat ik een voorbeeld van een andere FOK!ker geven, geen idee meer wie. Maar die kwam altijd een SC binnen met hoi. En als mensen dan druk in gesprek waren en even niet reageerden dan was het van HALLO IK ZEI HOI HOOR! Zeg niet dat Whis zo is maar soms neigt het daar een beetje naar.
Naja laten we er over ophouden.
Maarre..quote:Op zondag 26 april 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik denk dat Whis het bij mij in elk geval soms ook een beetje bewust doet.
Whis heeft een oogje op jouquote:Op zondag 26 april 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op zondag 26 april 2020 21:50 schreef bitterbal het volgende:
Haaaalllooooooooooooooo ik zie hoi verdomme
Daar geloof ik niks vanquote:Op zondag 26 april 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
zak lekker in het frietvet johquote:Op zondag 26 april 2020 21:50 schreef bitterbal het volgende:
HALLON BITTERBALLLLLLquote:Op zondag 26 april 2020 21:50 schreef bitterbal het volgende:
LOL!!quote:Op zondag 26 april 2020 21:50 schreef bitterbal het volgende:
Budadonisquote:Op zondag 26 april 2020 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben dan ook de Casabuda van de KSC
ik heb nu wel echt meerdere keren aan Nein gevraagd of ze de sleutel al heeft en weet het nog steeds nietquote:
quote:Op zondag 26 april 2020 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb nu wel echt meerdere keren aan Nein gevraagd of ze de sleutel al heeft en weet het nog steeds niet
Nein is soms een beetje van het padje af.quote:Op zondag 26 april 2020 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb nu wel echt meerdere keren aan Nein gevraagd of ze de sleutel al heeft en weet het nog steeds niet
En, was dat zo?quote:Op zondag 26 april 2020 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo had ik een collega die schreeuwde soms uit het niets:
JULLIE RODDELEN OVER MIJ HE?!
quote:Op zondag 26 april 2020 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 april 2020 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op zondag 26 april 2020 21:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]Gewoon kielhalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tikje paranoïde. Zo’n collega had ik ook bij de krant. Maar die heeft later een intercity gekoptquote:Op zondag 26 april 2020 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh, hadden we het over een voetbalwedstrijd ofzo en ineens die uitbraak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |