toch wel espresso en geen wiener melange hoop ik?quote:Op zondag 26 april 2020 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of een shotje koffie zetten. Lijntje oploskoffie snuiven kan ook.
Dinsdag wordt er wel regen verwacht toch?quote:Op zondag 26 april 2020 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmmm ik kan dinsdag weleens die kant op gaanIk heb zin in de zee
Wiener Melange vind ik een tikje te zoetig. Hoewel het in Wenen zelf wel lekker is.quote:Op zondag 26 april 2020 21:28 schreef Tris het volgende:
[..]
toch wel espresso en geen wiener melange hoop ik?
Heyquote:Op zondag 26 april 2020 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeyyyy welkom nieuwe schone jonkvrouwe in ons mooie dorpje
Vanaf dinsdag gaat het regenenquote:Op zondag 26 april 2020 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Des te beterquote:Op zondag 26 april 2020 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dinsdag wordt er wel regen verwacht toch?
Ik wil ook naar zeequote:Op zondag 26 april 2020 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaan dan. Je bent ZZP-er toch?quote:
sta er al van te kijken dat ik naar Spitsbergen magquote:
"Daar was laatst een meisje loos"quote:
uiteraardquote:Op zondag 26 april 2020 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij al eens bezoek gehad van Neptunus?
Dat heeft toch met de marine en de evenaar te maken?quote:Op zondag 26 april 2020 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij al eens bezoek gehad van Neptunus?
Wat is er gebeurd met de FOK!-meet in Moskou?quote:
met alles wat vaart en de evenaarquote:Op zondag 26 april 2020 21:34 schreef Tris het volgende:
[..]
Dat heeft toch met de marine en de evenaar te maken?
Heel oude traditie op schepen.quote:Op zondag 26 april 2020 21:34 schreef Tris het volgende:
[..]
Dat heeft toch met de marine en de evenaar te maken?
Jij doet alsof er niks aan de hand is, dat is weer het tegenovergestelde en even idioot.quote:
Ja, goeie vraagquote:Op zondag 26 april 2020 21:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de FOK!-meet in Moskou?
quote:Op zondag 26 april 2020 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, goeie vraagWe zouden een rondleiding krijgen van vosje (zo heette ze toch?) maar die heb ik al eeuwen niet meer gezien
Ik weet vaag iets van een verhaal van mijn neefje die kort bij de marine zat.quote:
Kijk naar de PI johquote:Op zondag 26 april 2020 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geef dit jongen even de tijd om te reageren joh.
Is niet alleen op Nederlandse schepen he?quote:Op zondag 26 april 2020 21:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik zou je zulke info kunnen vertellen, maar dan zou ik je moeten overhandigen aan Davy Jones.
Je kunt gewoon op het strand wandelen, nooit gezegd dat dat niet mag.quote:Op zondag 26 april 2020 21:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij doet alsof er niks aan de hand is, dat is weer het tegenovergestelde en even idioot.
ik weet er iets minder vaag wat meer vanquote:Op zondag 26 april 2020 21:37 schreef Tris het volgende:
[..]
Ik weet vaag iets van een verhaal van mijn neefje die kort bij de marine zat.
Schijnt een heel ritueel te zijn.
neequote:Op zondag 26 april 2020 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is niet alleen op Nederlandse schepen he?
Zit die op FOK!?quote:Op zondag 26 april 2020 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wil ik Jelle Brandt ook wel mee hebben.
Op jou komt alles wat ik zeg een beetje stampvoetend over. Jammer wel..quote:Op zondag 26 april 2020 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zelfs met een knipoog komt het een beetje stampvoetend over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |