Wil niet zeggen dat m'n gewicht niet boven het normale uit kan komenquote:Op zondag 26 april 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Maar jij sport heel veel dus je kan nooit te dik zijn
![]()
Heb een broertje dood aan “geen makkelijke eter”.quote:Op zondag 26 april 2020 19:29 schreef Goitske het volgende:
[..]
Is ook geen makkelijke eter. Ik kook al sommige dagen gescheiden. Vandaag salade erbij willen ze ook niet.. nou succes ik wel. En ik laat de kinderen soms voor eten dan eten wij wat anders.
Volgens de bmi zit ik goed maar er mag toch wel wat van af.quote:Op zondag 26 april 2020 19:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat m'n gewicht niet boven het normale uit kan komen
Kloptquote:Op zondag 26 april 2020 19:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Heel veel sporten en dik kan gewoon hoor.
Samequote:Op zondag 26 april 2020 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens de bmi zit ik goed maar er mag toch wel wat van af.
Dus ik geef mezelf zo een schop en ga nog even wandelen
Ik heb juist een te hoge bmi maar toch zit het wel goed.quote:Op zondag 26 april 2020 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens de bmi zit ik goed maar er mag toch wel wat van af.
Dus ik geef mezelf zo een schop en ga nog even wandelen
Oeh pics!quote:Op zondag 26 april 2020 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SameHeb er deze week al 60km op zitten (hiken + hardlopen). Dus ik heb vanvond even vrij
Ja ik ben een slechte moeder en voed niet goed opquote:Op zondag 26 april 2020 19:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb een broertje dood aan “geen makkelijke eter”.
Mijn kinderen vreten alles wat we ze voorzetten, pure opvoeding.
Goed hoorquote:Op zondag 26 april 2020 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SameHeb er deze week al 60km op zitten (hiken + hardlopen). Dus ik heb vanvond even vrij
Hihaho. Nee.quote:Op zondag 26 april 2020 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Om te beginnen je gespierde benen?
Met zulke afstanden is even niks wel lekker ja.quote:Op zondag 26 april 2020 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wil ook wandelen maar weet niet of het de bedoeling is om ergens een klompenpad op te zoeken.quote:Op zondag 26 april 2020 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
AH ja, hoop geschipperquote:Op zondag 26 april 2020 19:29 schreef Goitske het volgende:
[..]
Is ook geen makkelijke eter. Ik kook al sommige dagen gescheiden. Vandaag salade erbij willen ze ook niet.. nou succes ik wel. En ik laat de kinderen soms voor eten dan eten wij wat anders.
nee faxiepudding klinkt lekker wou je zeggenquote:
Wat is een klompenpad?quote:Op zondag 26 april 2020 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook wandelen maar weet niet of het de bedoeling is om ergens een klompenpad op te zoeken.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 26 april 2020 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook wandelen maar weet niet of het de bedoeling is om ergens een klompenpad op te zoeken.
ik merk dat woonwijken goed te doen zijn voor wandelenquote:Op zondag 26 april 2020 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Faxiepudding is heerlijk en voedzaamquote:Op zondag 26 april 2020 19:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
AH ja, hoop geschipper
[..]
nee faxiepudding klinkt lekker wou je zeggen
quote:Op zondag 26 april 2020 19:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha wat een mini fiets voor die man.
Niet echtquote:Op zondag 26 april 2020 19:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
AH ja, hoop geschipper
[..]
nee faxiepudding klinkt lekker wou je zeggen
+1quote:Op zondag 26 april 2020 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo maar eens even mijn avondwandeling maken
Wandelen kan gewoon hoor, alleen grote kans dat de paden druk zijn. Door woonwijken is het hier in ieder geval goed te doen.quote:Op zondag 26 april 2020 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vandaag goed geraakt, eerst 80 km gefietst en toen besloten we nog 12 km te lopen in de zon.quote:Op zondag 26 april 2020 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo maar eens even mijn avondwandeling maken
van de nos site :pquote:Op zondag 26 april 2020 19:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ongevraagd foto's maken van mensen vind ik toch wel moreel verwerpelijk hoor
Helaas, ik wilde eigenlijk weer even een rondje hardlopen, maar vandaag niet zo fit (beroerd geslapen, joepie).quote:Op zondag 26 april 2020 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Morgen wandelen is echt niet verstandig.
Het gaat steeds beter hoor. Tot 2 at de oudste alles en daarna ging een knop om en is het een hele weg geweest om hem weer warm te laten eten. Hij is onderhand 7 en probeert steeds meerquote:
Ik heb dinsdag ook nog vrij. Dan wil ik even de natuur inquote:Op zondag 26 april 2020 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helaas, ik wilde eigenlijk weer even een rondje hardlopen, maar vandaag niet zo fit (beroerd geslapen, joepie).
Lekker.quote:Op zondag 26 april 2020 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag ook nog vrij. Dan wil ik even de natuur in
Alsjeblieft niet zeg.quote:
Minder lastig dan jou wel.quote:Op zondag 26 april 2020 19:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bestaat dat nog? Die boer heeft het er maar lastig mee.
Snap ik, wat een boer niet kent vreet ie niet.quote:Op zondag 26 april 2020 19:54 schreef Goitske het volgende:
Geen haar op m'n hoofd om voor een boer te gaan. Zie bij mijn collega hoe zwaar het boerenleven is en hoeveel zorgen dat met zich mee brengt
Heeft bij mij tot mn 18e geduurd hoorquote:Op zondag 26 april 2020 19:45 schreef Goitske het volgende:
[..]
Het gaat steeds beter hoor. Tot 2 at de oudste alles en daarna ging een knop om en is het een hele weg geweest om hem weer warm te laten eten. Hij is onderhand 7 en probeert steeds meer
nee, volgende week pas..quote:
Elke dag. Is bij mij om de hoek. Afstand houden is onmogelijkquote:
dit seizoen wel een Uber ijskoningin..quote:Op zondag 26 april 2020 19:57 schreef Bos81 het volgende:
Ik zou ook niet schrijven op een boerin. Het boerenleven is echt niets voor mij, dat zie ik wel in door die serie..
Ze is qua uiterlijk een mooie vrouw, maar ze komt op mij oersaai over..quote:Op zondag 26 april 2020 19:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit seizoen wel een Uber ijskoningin..
Volgens mij zag ik vanmiddag nog die oud klasgenote die in de eerste twee uitzendingen te zien was
Als Willem er al 5 krijgt, moet dat bij jou ook geen probleem zijn...quote:
Maar Willem is miljonair lees ik netquote:Op zondag 26 april 2020 20:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als Willem er al 5 krijgt, moet dat bij jou ook geen probleem zijn...
Jawel joh, gewoon even de grote sloot over bij jou en daar heb je een lekker uitgestrekt industrieterreinquote:Op zondag 26 april 2020 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Morgen wandelen is echt niet verstandig.
Hij at opeens alleen nog vlees qua warm eten. Van de ene op de andere dag ging die knop om.quote:Op zondag 26 april 2020 19:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heeft bij mij tot mn 18e geduurd hoorheb jaren op alleen brood geleefd.
Lekker! Hoeveel kilometer loop jij tijdens zo'n rondje?quote:Op zondag 26 april 2020 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoooo wandelingetje gedaan. Weer wat straten afstrepen op de kaart
Dit was voor mijn doen een flinke. 1800 stappen dus dat is misschien anderhalve kilometerquote:Op zondag 26 april 2020 20:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker! Hoeveel kilometer loop jij tijdens zo'n rondje?
Kan je niet proberen om elke dag iets meer te lopen? Dan loop je misschien straks makkelijk wat meer.quote:Op zondag 26 april 2020 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit was voor mijn doen een flinke. 1800 stappen dus dat is misschien anderhalve kilometer
ja ik moet steeds verder weg voor nieuwe straatjes nuquote:Op zondag 26 april 2020 20:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan je niet proberen om elke dag iets meer te lopen? Dan loop je misschien straks makkelijk wat meer.
Ik vond dat juist zo grappig dat park. Vorig jaar dat ik daar toevallig door liepquote:Op zondag 26 april 2020 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Gisteren was het dus 3,1 km, helemaal om het station heen en ook nog even het Vogeleiland op geweest. Maar het gaat financieel niet zo lekker begreep ik: als er voor eind juni niet genoeg geld is ingezameld gaan de vogels "herplaatst" worden. Heb je dus gewoon een park met lege voličres
Je hebt ook een app daarvoor blokje om ofzo heet dat dingquote:Op zondag 26 april 2020 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik moet steeds verder weg voor nieuwe straatjes nu
Ja las het gister, wel sneu. En elke keer een paar nieuwe straten lijkt me ook een goede motivator inderdaad.quote:Op zondag 26 april 2020 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Gisteren was het dus 3,1 km, helemaal om het station heen en ook nog even het Vogeleiland op geweest. Maar het gaat financieel niet zo lekker begreep ik: als er voor eind juni niet genoeg geld is ingezameld gaan de vogels "herplaatst" worden. Heb je dus gewoon een park met lege voličres
Gewoon doorzetten en volhouden, dan zijn straks zulke afstanden net de opwarmrondequote:Op zondag 26 april 2020 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit was voor mijn doen een flinke. 1800 stappen dus dat is misschien anderhalve kilometer
Ja ben je ook op het Vogeleiland geweest? Er ligt nog een veel groter park naast he. Maar dat is vooral gras en bloemen en paadjes en bankjes.quote:Op zondag 26 april 2020 20:22 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik vond dat juist zo grappig dat park. Vorig jaar dat ik daar toevallig door liep
Ik ben alleen op vogeleiland geweest, was verkeerd gelopen en dacht nog dat is grappig! Moest toen naar het stationquote:Op zondag 26 april 2020 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ben je ook op het Vogeleiland geweest? Er ligt nog een veel groter park naast he. Maar dat is vooral gras en bloemen en paadjes en bankjes.
Vind het eigenlijk wel lekker, zo'n stukje lopen. Zeker met dit weer natuurlijk. Doe het twee keer per dag dus dan kom je al een heel eindquote:Op zondag 26 april 2020 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon doorzetten en volhouden, dan zijn straks zulke afstanden net de opwarmronde
Is het ook, helemaal als het paviljoen ooit weer open gaat. Zou in verbouwing zijn maar ook daar is momenteel weinig van te zien. Er is wel een kioskje waar je koffie en thee en blikjes en marsen en snickers en zo kunt kopen.quote:Op zondag 26 april 2020 20:25 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik ben alleen op vogeleiland geweest, was verkeerd gelopen en dacht nog dat is grappig!
Ja ik ken het, bij mij was het noodgedwongen ivm revalidatie, maar inmiddels ben ik het zo gewend dat ik gewoon elke dag veel loop. Vooral lekker om gewoon even je hoofd leeg te makenquote:Op zondag 26 april 2020 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk wel lekker, zo'n stukje lopen. Zeker met dit weer natuurlijk. Doe het twee keer per dag dus dan kom je al een heel eindVandaag alweer 5000 stappen, gisteren over de 7000.
Ja dat, en je komt nogeens ergens, nou echt reizen er niet in zit. Beetje toerist in eigen dorp. Ik maak ook altijd wel wat foto's en zo. Ik kom elke dag wel ergens waar ik nog nooit geweest wasquote:Op zondag 26 april 2020 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ken het, bij mij was het noodgedwongen ivm revalidatie, maar inmiddels ben ik het zo gewend dat ik gewoon elke dag veel loop. Vooral lekker om gewoon even je hoofd leeg te maken
Ja ben net terug van een wandeling door de wijk, maar ga graag de natuur in, en ken wel een paar van die wandeltochten hier in Ede en in Wageningen, maar weet niet of het de bedoeling is om eerst met de auto of fiets naar dat startpunt te gaan.quote:Op zondag 26 april 2020 19:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wandelen kan gewoon hoor, alleen grote kans dat de paden druk zijn. Door woonwijken is het hier in ieder geval goed te doen.
Ik vond het een heerlijk plekje zo in Deventerquote:Op zondag 26 april 2020 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het ook, helemaal als het paviljoen ooit weer open gaat. Zou in verbouwing zijn maar ook daar is momenteel weinig van te zien. Er is wel een kioskje waar je koffie en thee en blikjes en marsen en snickers en zo kunt kopen.
Een normale thuiswerkdag is voor mij 1500-2500 stappen. Meer niet. Dus zo'n wandeltje is best nuttigquote:Op zondag 26 april 2020 20:27 schreef Goitske het volgende:
Normaal zit ik tussen de 12000-14000 stappen door de corona en het thuis zijn zit ik tussen de 7000 en 10000
Door het thuiszitten kan ik juist meer wandelenquote:Op zondag 26 april 2020 20:27 schreef Goitske het volgende:
Normaal zit ik tussen de 12000-14000 stappen door de corona en het thuis zijn zit ik tussen de 7000 en 10000
Ik kan me daar echt zo weinig bij voorstellen. in een straal van bijvoorbeeld 2km van je huis dat er dan straten zijn waar je nog nooit geweest bent. Wel leuk ontdekken nu dan.quote:Op zondag 26 april 2020 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat, en je komt nogeens ergens, nou echt reizen er niet in zit. Beetje toerist in eigen dorp. Ik maak ook altijd wel wat foto's en zo. Ik kom elke dag wel ergens waar ik nog nooit geweest was
Ja dat had ik ook toen ik ermee begon, straten in mijn dorp waar ik soms al zeker 10+ jaar of langer niet was geweest, op sommige plekken wordt je dan lekker nostalgischquote:Op zondag 26 april 2020 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat, en je komt nogeens ergens, nou echt reizen er niet in zit. Beetje toerist in eigen dorp. Ik maak ook altijd wel wat foto's en zo. Ik kom elke dag wel ergens waar ik nog nooit geweest was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |