abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 april 2020 @ 16:10:11 #1
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_192814901

BradgeTV is terug! Zowel tijdens als na Corona gaat er vreugde worden gebracht in tal van onnozele / leuke / (misschien) interessante filmpjes over een deel van mijn leven.

"Natuurlijk werd er wel eens een leugentje verteld om eigen bestwil (onder andere de so you think you can Peugeotpoetsen-stage, en Braad's wraak op de Polo) maar het is inderdaad meestal een tamelijk pretentieloze kijkervaring. Overduidelijk gemaakt enthousiasme waarbij alles amazing en awesome is zie je bij Braad niet, een auto van 1500 euro wordt al beschouwd als duur, het vlees wordt gewoon aangebrand getoond, en vogelnest en touwtjesshirt in volle glorie gedragen. Je ziet een persoon in plaats van een zorgvuldig opgebouwd levend reclamebord."

Geniet.

Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_192814936
Nummering klopt niet he.
We gingen van 25 naar 27 :') En nu zijn we bij 28
.
pi_192814947
Waarschijnlijk heeft @HSG-BOMBER handmatig het reeksnr. nog eens opgeschroefd
pi_192814952
Niks
Nieuw is niet altijd beter.
pi_192814954
Ja ik vind het alleen maar prachtig hoor al die filmpjes van je. Als jij gelukkig wordt ervan ga zo door.

Maar die vakantie in Duinkerken? Dat was wel echt een klote vakantie of niet? Was je samen met je ma daarheen gegaan?
  Moderator zondag 26 april 2020 @ 16:14:30 #6
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_192814957
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 16:07 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Jammer is dit ja. Ik doe verder geen vlieg kwaad, laat mij lekker mijn filmpjes maken op YouTube en mijn leven leiden.
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 16:09 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Ik ben re-de-lijk content.
Zullen we het hier bij laten en het gaan hebben over mijn *insert tromgeroffel* content? :P
Eens.
Maar let dan ook op wat de inhoud van je vlogjes is. Als je voedselvlogjes gaat maken, gaan mensen het over je eetgedrag hebben.

Daarnaast: dit topic is bedoeld voor gelijkgestemden die de vlogjes van ts leuk vinden. Ja, je mag een andere mening hebben. Dat is wel zonde van je tijd. Ja, die mag je ook ventileren. Nog steeds zonde van je tijd. Maar blijf binnen de lijntjes kleuren, anders ga je in hoek. :*
F.K.A. SuperwormJim
pi_192814965
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 16:14 schreef Duveldrinker het volgende:
Ja ik vind het alleen maar prachtig hoor al die filmpjes van je. Als jij gelukkig wordt ervan ga zo door.

Maar die vakantie in Duinkerken? Dat was wel echt een klote vakantie of niet? Was je samen met je ma daarheen gegaan?
Vakantie was prima hoor, leuke omgeving vooral
.
pi_192814971
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 16:14 schreef Duveldrinker het volgende:

Zijn er ook ergens beelden van die vakantie te vinden?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_192814976
quote:
14s.gif Op zondag 26 april 2020 16:16 schreef chroestjov het volgende:

[..]

zondag 26 april 2020 @ 16:17:19 #10
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_192814981
quote:
2s.gif Op zondag 26 april 2020 16:14 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

[..]

Eens.
Maar let dan ook op wat de inhoud van je vlogjes is. Als je voedselvlogjes gaat maken, gaan mensen het over je eetgedrag hebben.

Daarnaast: dit topic is bedoeld voor gelijkgestemden die de vlogjes van ts leuk vinden. Ja, je mag een andere mening hebben. Dat is wel zonde van je tijd. Ja, die mag je ook ventileren. Nog steeds zonde van je tijd. Maar blijf binnen de lijntjes kleuren, anders ga je in hoek. :*
Het eetgedrag van onze bradge is onnavolgbaar. Gewoon overal schijt aan hebben, eten wat hij wil en dit openbaar maken _O_
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_192814994
quote:
2s.gif Op zondag 26 april 2020 16:14 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

[..]

Eens.

Nou met die redenatie is het altijd zonde van je tijd als je discussieert :D Ik begrijp niet waarom er zo duidelijk wordt gemaakt dat het zonde van je tijd is terwijl in elk ander subfora het daar juist om draait (ja ik begrijp wel waarom je het meldt maar dat geeft juist toch ook aan wat er scheef is aan deze situatie)
  Moderator zondag 26 april 2020 @ 16:19:01 #12
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_192815003
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 16:18 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Nou met die redenatie is het altijd zonde van je tijd als je discussieert :D Ik begrijp niet waarom er zo duidelijk wordt gemaakt dat het zonde van je tijd is terwijl in elk ander subfora het daar juist om draait (ja ik begrijp wel waarom je het meldt maar dat geeft juist toch ook aan wat er scheef is aan deze situatie)
K
F.K.A. SuperwormJim
pi_192815022
quote:
14s.gif Op zondag 26 april 2020 16:16 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ja was een hele lange video. Hij kwam bij mijn aanbevelingen.
pi_192815024
quote:
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_192815040
quote:
Lekker elke dag boodschappen doen _O_ Wat een topvakantie.
pi_192815067
quote:
Hier was de friet ook al onvoldoende voor fijnproever Bradge. Het begint erop te lijken dat hij het gewoon niet lekker vindt, maar dit zelf nog niet door heeft.
pi_192815073
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 16:24 schreef Chia het volgende:

[..]

Hier was de friet ook al onvoldoende voor fijnproever Bradge. Het begint erop te lijken dat hij het gewoon niet lekker vindt, maar dit zelf nog niet door heeft.
Haha prachtige video heh.
pi_192815156
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 16:24 schreef Chia het volgende:

[..]

Het is dan ook patat
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_192815166
quote:
De eerste paar seconden naakt. _O_
Braddie _O_
Koning van de esthetiek _O_
pi_192815177
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 16:36 schreef bamibij het volgende:

[..]

De eerste paar seconden naakt. _O_
Braddie _O_
Koning van de esthetiek _O_
Afgekeken van Enzo Knol heeft hij geloof ik eens gezegd.
pi_192815192
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 16:37 schreef Chia het volgende:

[..]

Afgekeken van Enzo Knol heeft hij geloof ik eens gezegd.
Zal het niet eerder andersom zijn?
Jij bent het zonnetje!!!
pi_192815397
Als je echt een succesvol vlogger wil worden moet je je content richten op de basisschoolleeftijd

(Jong)volwassenen kijken niet massaal vlogs en weten wat adblock is. Daarnaast kopen ouders al die troep (merch) voor hun kroost.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2020 17:03:36 ]
pi_192815418
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 17:02 schreef Bluedisplay het volgende:
Als je echt een succesvol vlogger wil worden moet je je content richten op de basisschoolleeftijd

(Jong)volwassenen kijken niet massaal vlogs en weten wat adblock is. Daarnaast kopen ouders al die troep (merch) voor hun kroost.
Haha zie je Bradge al kinderfilmpjes maken... Denk dat binnen no-time de politie op de stoep staat
Ik ben ook maar een mens
pi_192815422
quote:

Die kinderen zijn niet geïnteresseerd in Braad zijn keyboards en vette troep reviews.
pi_192815495
quote:

Ouders kunnen het mooi inzetten om de kinderen te laten zien wat er gebeurt als je te vaak pizza en patat eet.
pi_192815511
Komt er vandaag nog een vlog?
In this present crisis, government is not the solution to our problem; government is the problem. From time to time we've been tempted to believe that society has become too complex to be managed by self-rule, that government by an elite group is superior to government for, by, and of the people.
To regret is to compromise
pi_192815513
Nee, maar om 19:30 een stream.
.
pi_192815522
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 17:12 schreef ZwangerPetro het volgende:

[..]

Ouders kunnen het mooi inzetten om de kinderen te laten zien wat er gebeurt als je te vaak pizza en patat eet.
+ wanneer je het vertikt te gaan studeren of een baan te zoeken. Mooi voorlichtingsmateriaal wellicht voor moeilijk opvoedbare pubers.
Ik ben ook maar een mens
pi_192815575
quote:

Hij moet zichzelf neerzetten als karikatuur. Een internetgekkie.
pi_192815603
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 17:15 schreef Welvaert het volgende:

[..]

+ wanneer je het vertikt te gaan studeren of een baan te zoeken. Mooi voorlichtingsmateriaal wellicht voor moeilijk opvoedbare pubers.
Ach je kan vinden van Braddie wat je wil maar hij heeft het op een bepaalde manier wel voor elkaar. Een dak boven zijn hoofd, eten, water, kleding etc. En gewoon een hobby. In veel andere landen is het vechten om die zaken te krijgen, hij heeft dat in ieder geval sowieso voor elkaar gekregen.
  zondag 26 april 2020 @ 17:27:07 #31
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_192815616
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 17:25 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ach je kan vinden van Braddie wat je wil maar hij heeft het op een bepaalde manier wel voor elkaar. Een dak boven zijn hoofd, eten, water, kleding etc. En gewoon een hobby. In veel andere landen is het vechten om die zaken te krijgen, hij heeft dat in ieder geval sowieso voor elkaar gekregen.
Kan iedereen in Nederland gewoon, dat is geen prestatie.

Ondertussen krijgt meneer ook gewoon een sociale huurwoning terwijl studenten voor twee keer zoveel geld genoodzaakt zijn een bezemhok te huren.
pi_192815658
Braad, net je vlog over Duinkerke gekeken maar buiten de grote steden zijn er meestal geen parkeerautomaten maar moet je je blauwe kaart neerleggen (staat wel een bord, soms slecht zichtbaar).

Oh en het is geen Binky burger maar een Bicky burger ;)
pi_192815667
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 17:25 schreef phoenyx het volgende:

[..]

:')

Dat krijg je in Nederland gewoon toegeworpen. Daar hoef je geen moeite voor te doen.
  zondag 26 april 2020 @ 17:33:12 #34
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_192815673
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 17:27 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Kan iedereen in Nederland gewoon, dat is geen prestatie.

Ondertussen krijgt meneer ook gewoon een sociale huurwoning terwijl studenten voor twee keer zoveel geld genoodzaakt zijn een bezemhok te huren.
Hoe weet je dat dit huur is en geen koop? Verder heeft hij zowat elk half jaar weer een andere auto onder z'n kont dus hij heeft het echt wel goed voor elkaar wat dat betreft. Denk dat Braddie ondertussen meer centen op de bank heeft dan menig fokker.
pindazakje
  zondag 26 april 2020 @ 17:34:01 #35
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_192815681
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 17:33 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Hoe weet je dat dit huur is en geen koop? Verder heeft hij zowat elk half jaar weer een andere auto onder z'n kont dus hij heeft het echt wel goed voor elkaar wat dat betreft. Denk dat Braddie ondertussen meer centen op de bank heeft dan menig fokker.
Dat zijn van die karretjes van 500 euro.
pi_192815693
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 17:33 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Nu je het zegt. Hij kon wel ff 10k neerleggen om zijn honderden rijlessen te betalen. En daarna meteen een auto kopen.
pi_192815698
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 17:32 schreef Sander166 het volgende:

[..]

Dat krijg je in Nederland gewoon toegeworpen. Daar hoef je geen moeite voor te doen.
Het UWV is een lachtertje. Ik heb ooit eens tussen 2 banen gezeten, ik moest 4 sollicitaties per periode van 3 weken doen. Niemand controleerde wat je precies deed. Ik solliciteerde gewoon 20 per dag. Maar gaf bij UWV 4 door, op onmogelijke functies (directies, hoge functies in het buitenland etc). Niemand van het UWV die er wat van zei. Zelfs niet wanneer ik zelf aan gaf dat het toch te debiel voor woorden was dat niemand controleerde. Je krijgt elke maand gewoon je geld en dat is het.
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
pi_192815763
quote:
3s.gif Op zondag 26 april 2020 17:35 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Het UWV is een lachtertje. Ik heb ooit eens tussen 2 banen gezeten, ik moest 4 sollicitaties per periode van 3 weken doen. Niemand controleerde wat je precies deed. Ik solliciteerde gewoon 20 per dag. Maar gaf bij UWV 4 door, op onmogelijke functies (directies, hoge functies in het buitenland etc). Niemand van het UWV die er wat van zei. Zelfs niet wanneer ik zelf aan gaf dat het toch te debiel voor woorden was dat niemand controleerde. Je krijgt elke maand gewoon je geld en dat is het.
Raar dat je slechts 4 doorgeeft, dat is het minimum, het is wel de bedoeling dat je gewoon alles aangeeft wat je doet. Ook dus gewoon 600 sollicitaties per maand.
pi_192815805
Een directe familielid had een eigen autobedrijf toch? Kan je daar niet eens een vlog schieten?

Even leren hoe je remblokken vervangt of iets dergelijks, om uiteindelijk een revisie uit te voeren.

Ruitenwissers monteren kan de eerste vlog worden. >:)
  zondag 26 april 2020 @ 17:46:33 #40
319979 Fok-it
All is well
pi_192815851
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 17:40 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Raar dat je slechts 4 doorgeeft, dat is het minimum, het is wel de bedoeling dat je gewoon alles aangeeft wat je doet. Ook dus gewoon 600 sollicitaties per maand.
In welke wereld leef jij?? _O-
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_192815858
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 17:40 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Heb je het wel eens moeten doorgeven bij dat systeem? Geen idee hoe het nu is, het is voor mij een aantal jaar geleden. Wat een drama. Systemen die altijd in onderhoud lagen, vaak storingen, bij het uploaden iets dat niet werkte of niet pakte omdat het te groot was, of een andere extensie. Altijd wat toen.
  zondag 26 april 2020 @ 17:47:39 #42
319979 Fok-it
All is well
pi_192815873
quote:
3s.gif Op zondag 26 april 2020 17:46 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Heb je het wel eens moeten doorgeven bij dat systeem? Geen idee hoe het nu is, het is voor mij een aantal jaar geleden. Wat een drama. Systemen die altijd in onderhoud lagen, vaak storingen, bij het uploaden iets dat niet werkte of niet pakte omdat het te groot was, of een andere extensie. Altijd wat toen.
Wijziging doorgeven kost al bijna 2 maanden verwerkingstijd.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_192815929
quote:
3s.gif Op zondag 26 april 2020 17:35 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Van wat ik ervan heb gehoord is het UWV eigenlijk wel een ideale werkgever voor hen die een relaxed baantje zoeken.
pi_192815956
quote:
10s.gif Op zondag 26 april 2020 17:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Van wat ik ervan heb gehoord is het UWV eigenlijk wel een ideale werkgever voor hen die een relaxed baantje zoeken.
Ik stel me daar altijd stoffige kamers voor waar je weken kan zitten aan ene bureau zonder daadwerkelijk iets te doen, zonder dat iemand het door heeft.
pi_192815988
Nou ja iets van 1,5 jaar geleden heb ik voor mijn ww moeten solliciteren. Het doorgeven koste wat tijd maar vond het niet zo omslachtig zoals hier gesteld wordt.. Je geeft de datum door, functie etc. etc. maar ja dat is niet heel raar. Toen zelf in ieder geval niet echt frustratie ervan gehad.

Wou zelf vooral aangeven dat 20 sollicitaties per dag nogal veel is (voor mij ongeloofwaardig veel, wat ik wou aangeven met de 600) en je daarna stelt dat je bij het UWV ermee aanklopte dat je reageerde op flauwekul functies etc. en ze er niks mee deden je verhaal voor mij wat ongeloofwaardig is. Bedoel ik geloof best wel dat je daar een verhaal hebt gehouden dat je op flauwekul zaken reageerde, 1 op de 100 doet zoiets en ik heb er geen moeite mee om te geloven dat jij dat bent maar kom op zeg. Denk je zelf ook niet dat je wat meer ervan maakt dan het echt is geweest?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2020 17:57:05 ]
pi_192816025
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 17:56 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja iets van 1,5 jaar geleden heb ik voor mijn ww moeten solliciteren. Het doorgeven koste wat tijd maar vond het niet zo omslachtig zoals hier gesteld wordt.. Je geeft de datum door, functie etc. etc. maar ja dat is niet heel raar. Toen zelf in ieder geval niet echt frustratie ervan gehad.

Wou zelf vooral aangeven dat 20 sollicitaties per dag nogal veel is (voor mij ongeloofwaardig veel, wat ik wou aangeven met de 600) en je daarna stelt dat je bij het UWV ermee aanklopte dat je reageerde op flauwekul functies etc. en ze er niks mee deden je verhaal voor mij wat ongeloofwaardig is. Bedoel ik geloof best wel dat je daar een verhaal hebt gehouden dat je op flauwekul zaken reageerde, 1 op de 100 doet zoiets en ik heb er geen moeite mee om te geloven dat jij dat bent maar kom op zeg. Denk je zelf ook niet dat je wat meer ervan maakt dan het echt is geweest?
20 sollicitaties per dag is easy. Indeed en alle vacaturesites afgaan en je maakt een goed generiek verhaal. Daarbij pas je het aan op de functie en de variabelen. binnen een uurtje of 3 heb je er zo 20 uit.
  zondag 26 april 2020 @ 18:02:42 #47
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_192816071
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 17:56 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja iets van 1,5 jaar geleden heb ik voor mijn ww moeten solliciteren. Het doorgeven koste wat tijd maar vond het niet zo omslachtig zoals hier gesteld wordt..
Er wordt alleen niks mee gedaan. Pas als het afwijkt (te weinig) ‘valt het uit’ en gaat er een mens naar kijken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_192816100
quote:
3s.gif Op zondag 26 april 2020 17:59 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

20 sollicitaties per dag is easy. Indeed en alle vacaturesites afgaan en je maakt een goed generiek verhaal. Daarbij pas je het aan op de functie en de variabelen. binnen een uurtje of 3 heb je er zo 20 uit.
Wie gaat nou op 20 reageren? Voor mij lijkt het heel raar, ik kreeg er op een dag misschien 3 uit in 3 uur tijd en dan een week later ging je weer kijken of er wat nieuws bij was gekomen. Bedoel ik begrijp dat het kan maar je wil toch solliciteren om een baan te krijgen, niet alleen maar gewoon om overal te solliciteren...?
pi_192816125
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 18:05 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Wie gaat nou op 20 reageren? Voor mij lijkt het heel raar, ik kreeg er op een dag misschien 3 uit in 3 uur tijd en dan een week later ging je weer kijken of er wat nieuws bij was gekomen. Bedoel ik begrijp dat het kan maar je wil toch solliciteren om een baan te krijgen, niet alleen maar gewoon om overal te solliciteren...?
Nee, ik wilde toen solliciteren om uit de WW te komen en gewoon loon te krijgen ipv steun. Dan maar op een kutfunctie reageren.
pi_192816194
quote:
3s.gif Op zondag 26 april 2020 18:07 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Nee, ik wilde toen solliciteren om uit de WW te komen en gewoon loon te krijgen ipv steun. Dan maar op een kutfunctie reageren.
Dan excuses van mijn kant.
pi_192816464
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 18:12 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Dan excuses van mijn kant.
No worries.
pi_192816573
Wajong/UWV-discussie alsof het 2014-2016 is _O_
pi_192816697
Wanneer komt er een live "mukbang"? Ik zie de Super Chats al voorbijvliegen :Y)
pi_192816720
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 18:48 schreef br00djekaas54321 het volgende:
10 pakjes noodles in 5 minuten opeten?

Moet hem makkelijk lukken
pi_192816841
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 18:48 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Of een murpbang?!

@murp
pi_192816874
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 18:49 schreef Sander166 het volgende:

[..]

10 pakjes noodles in 5 minuten opeten?

Moet hem makkelijk lukken
16 pakjes. Levert minimaal 59 miljoen views op.

zondag 26 april 2020 @ 19:11:24 #57
319979 Fok-it
All is well
pi_192817109
quote:
Behalve dat Matt Stonie extreem veel sport en buiten z'n filmpjes een strict dieet erop nahoudt
  zondag 26 april 2020 @ 19:19:37 #58
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_192817259
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 19:11 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Behalve dat Matt Stonie extreem veel sport en buiten z'n filmpjes een strict dieet erop nahoudt
Plus dat bij Braad mensen in de chat zullen zeggen dat het ongezond is. Dan gooit hij het in de prullenbak, waarna een rage quit volgt. Dan eet hij het off-camera rechtstreeks uit de vuilnisbak op en in de volgende stream zegt hij dat het te veel en vies was.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_192817726
Graag meer (food, of andere waren of automobielen)reviews _O_
blablablabla
pi_192817819
Bijna weer live? :)
  zondag 26 april 2020 @ 20:07:26 #61
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192818059
Spetter pieter pater *O* *O* *O* *O* LEkker hoor :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_192818113
Goede TT. Van het Noorderkwartier?
  zondag 26 april 2020 @ 20:13:21 #63
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192818146
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2020 20:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
Goede TT. Van het Noorderkwartier?
Of Admiraal Anaal? :T

ONZ / Admiraal anaal vs. Generaal_Grafkanker
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_192818172
quote:
Gaarne respect tonen voor Neerlandsch rijke maritieme historie.
  zondag 26 april 2020 @ 20:19:05 #65
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192818241
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2020 20:14 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Gaarne respect tonen voor Neerlandsch rijke maritieme historie.
pi_192818254
Die videokaart is wel meuk hoor _O-
blablablabla
pi_192818285
quote:
6s.gif Op zondag 26 april 2020 20:19 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kaap de goede hoop _O_
  zondag 26 april 2020 @ 20:22:37 #68
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192818304
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 20:19 schreef Elan het volgende:
Beter dan wat ie had in ieder geval. En nu kan hij tenminste fatsoenlijk goat of duty spelen.
  zondag 26 april 2020 @ 20:29:37 #69
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192818439
Lekker hoor al die donaties _O_ _O_ _O_
pi_192818532
quote:
6s.gif Op zondag 26 april 2020 20:29 schreef Nikonlover het volgende:
Lekker hoor al die donaties _O_ _O_ _O_
Verdient, ja toch niet dan.
pi_192818603
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 20:34 schreef Missyozilla het volgende:

[..]

Laat je billen zien met Braddie erop geschreven
  zondag 26 april 2020 @ 20:39:18 #72
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192818634
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 20:34 schreef Missyozilla het volgende:

[..]

Ja! Vind ik wel _O_ _O_
pi_192818638
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 20:37 schreef Sander166 het volgende:

[..]

Laat je billen zien met Braddie erop geschreven
Geen slecht idee :)
  zondag 26 april 2020 @ 20:41:03 #74
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192818677
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 20:39 schreef Missyozilla het volgende:

[..]

Geen slecht idee :)
_O- _O_
  zondag 26 april 2020 @ 20:53:55 #75
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_192818980
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 20:19 schreef Elan het volgende:
Echt. Waarom upgraden van een 710 naar een 730? Als het puur gaat om het hebben van wat beeldschermpoorten en codec-support maakt het niet uit en kan ik het prima snappen als je toevallig een dealtje kan scoren, maar als je stiekem toch ook nog licht wil kunnen gamen zet het geen zoden aan de dijk.

Had dan een 1030 gehaald, is veel sneller en waarschijnlijk toch ongeveer even duur. Al die budget troepkaarten gaan nieuw en tweedehands voor redelijk vergelijkbare prijzen weg, er is niet echt een logische markt.

Tweedehands 750 Ti (¤50 ongeveer) was ook een goede geweest.

-

Late, onnodige edit: Of puur op price/performance vandaag: https://tweakers.net/aanb(...)x-470-gaming-8g.html

Da's enorm veel kaart voor ¤80 incl. verzenden _O_

[ Bericht 1% gewijzigd door Kriegel op 26-04-2020 21:43:40 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zondag 26 april 2020 @ 20:58:45 #76
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192819079
quote:
11s.gif Op zondag 26 april 2020 20:53 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Echt. Waarom upgraden van een 710 naar een 730? Als het puur gaat om het hebben van wat beeldschermpoorten en codec-support maakt het niet uit en kan ik het prima snappen als je toevallig een dealtje kan scoren, maar als je stiekem toch ook nog licht wil kunnen gamen zet het geen zoden aan de dijk.

Had dan een 1030 gehaald, is veel sneller en waarschijnlijk toch ongeveer even duur. Al die budget troepkaarten gaan nieuw en tweedehands voor redelijk vergelijkbare prijzen weg, er is niet echt een logische markt.

Die kaart heeft ie van mij gekregen. Deed er namelijk niks mee. Ik maak liever Braad blij dan dat ik er een tientje voor krijg op marktplaats. Tja, en als het voor hem een upgrade is, waarom niet.
pi_192819143
quote:
11s.gif Op zondag 26 april 2020 20:53 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Ik heb die kaart gekregen man..
En dan nog. Mijn FPS met Goat Of Duty is bijna verdubbeld, dus vind ik wel winst :D Mijn PC verdient iets als een 1050 of 1060 (2600k i7 met 16 GB geheugen) maar ik game er te weinig voor om zo'n investering te durven maken :')
.
  zondag 26 april 2020 @ 21:09:39 #78
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_192819349
Ok, gekregen is heel andere koek, dan heb ik niks gezegd. :P :@
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_192819412
Heb zelf 3 jaar geleden een GT710 gekocht voor in dat ding van mij omdat het beter was dan de onboard chipset _O- Dus eigenlijk is alles hierna een upgrade. GT730 zal wel even blijven zitten tot er meer interesse is in de serieuzere gamewereld en dan zie ik wel.
.
  zondag 26 april 2020 @ 21:12:48 #80
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_192819443
Ja nee, prima natuurlijk. :) Baseerde me nog op de info van (eer)gister, daar kwam niet echt naar voren dat het om een gratis upgrade ging. Dacht tweedehands gekocht ofzo.

Liev van Nikon dan.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_192819459
Voor videobewerking heb je toch ook een goede GPU nodig?
pi_192819738
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 21:13 schreef ZwangerPetro het volgende:
Voor videobewerking heb je toch ook een goede GPU nodig?
Goede GPU zeker. Maar goede CPU helpt ook.
En een i7 2600K is niet meer nieuw, PC heb ik al 8 jaar, maar hij trekt het nog prima.
.
pi_192820032
Nerds
pi_192820051
Ja je ook CoD vloggen ? Lijkt me wel lachen .
blablablabla
pi_192820405
quote:
6s.gif Op zondag 26 april 2020 20:58 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Die kaart heeft ie van mij gekregen. Deed er namelijk niks mee. Ik maak liever Braad blij dan dat ik er een tientje voor krijg op marktplaats. Tja, en als het voor hem een upgrade is, waarom niet.
Voor je het weet zie je jouw gift terug voor de hoofdprijs op marktplaats. Ook daar heeft Bradley een trackrecord mee _O_. Hij ziet overal geld in behalve met werk
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  zondag 26 april 2020 @ 21:58:21 #86
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192820428
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 21:57 schreef Kiid het volgende:

[..]

Voor je het weet zie je jouw gift terug voor de hoofdprijs op marktplaats. Ook daar heeft Bradley een trackrecord mee _O_. Hij ziet overal geld in behalve met werk
Dat doet ie niet
  zondag 26 april 2020 @ 21:58:38 #87
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192820435
Braad doet een Vinheteiro :D
  zondag 26 april 2020 @ 22:00:34 #88
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_192820476
quote:
6s.gif Op zondag 26 april 2020 21:58 schreef Nikonlover het volgende:
[ afbeelding ]
confronterend he!
  zondag 26 april 2020 @ 22:01:44 #89
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192820499
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 22:00 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

confronterend he!
:Y
pi_192820661
quote:

[..]

Dat doet ie niet
Hahah
Dag knapste man van FOK!
pi_192820834
Leuke stream weer ^O^
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_192821069
quote:
[ afbeelding ]
Aparte belichting.
  zondag 26 april 2020 @ 22:28:30 #93
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192821073
quote:
2s.gif Op zondag 26 april 2020 22:17 schreef junkiexp het volgende:
Leuke stream weer ^O^
*O*
pi_192821244
quote:
6s.gif Op zondag 26 april 2020 22:28 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

*O*
24 kijkers, lekker heur *O*
  zondag 26 april 2020 @ 22:37:42 #95
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192821257
quote:
2s.gif Op zondag 26 april 2020 22:37 schreef junkiexp het volgende:

[..]

24 kijkers, lekker heur *O*
Nice!!!! :D
pi_192821449
:P
  zondag 26 april 2020 @ 22:54:55 #97
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192821532
Was weer een toffe stream! Tot morgen :D
pi_192821578
quote:
6s.gif Op zondag 26 april 2020 22:54 schreef Nikonlover het volgende:
Was weer een toffe stream! Tot morgen :D
Zeker, tot morgen!
pi_192821584
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 22:50 schreef bamibij het volgende:
Was jij Tong80 in de chat? :D
  zondag 26 april 2020 @ 22:59:03 #100
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_192821607
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 21:57 schreef Kiid het volgende:

[..]

Ga lekker ergens anders trollen
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_192821995
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 22:59 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]

Ga lekker ergens anders trollen
Hoe kom je erbij dat ik aan het trollen ben?
Dag knapste man van FOK!
pi_192822011
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 23:15 schreef Kiid het volgende:

[..]

Hey maat
  zondag 26 april 2020 @ 23:18:11 #103
450148 KapiteinIglo
pi_192822040
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 23:15 schreef Kiid het volgende:

[..]

Discussiëren mag, zuigen niet (als je niet weet wat hieronder wordt verstaan, blijf dan maar weg). - Ook het bespreken van de financiële situatie wordt niet geapprecieerd. - Geen fan van de video’s of deze reeks? Doe jezelf een lol en klik een ander topic aan.

Volgens mij ben je aan het zuigen en je hebt het over de financiële situatie.
Beide niet wenselijk.

Doei.
pi_192822058
Was een geslaagde stream _O_
Morgen vanaf een uurtje of 3 ook weer present voor een koningsdag stream _O_
.
  zondag 26 april 2020 @ 23:19:44 #105
450148 KapiteinIglo
pi_192822073
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 23:19 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Was een geslaagde stream _O_
Morgen vanaf een uurtje of 3 ook weer present voor een koningsdag stream _O_
Ohja morgen Koningsdag.. :')
pi_192822085
Ja.. :') ga morgenmiddag op gepaste afstand even met moeders wandelen, schat wel rond 3 terug te zijn :D
.
  zondag 26 april 2020 @ 23:21:03 #107
450148 KapiteinIglo
pi_192822109
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 23:20 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ja.. :') ga morgenmiddag op gepaste afstand even met moeders wandelen, schat wel rond 3 terug te zijn :D
Aubade zingen vanaf je balkon of vanuit het raam :')
  zondag 26 april 2020 @ 23:21:27 #108
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_192822120
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 23:18 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]

Discussiëren mag, zuigen niet (als je niet weet wat hieronder wordt verstaan, blijf dan maar weg). - Ook het bespreken van de financiële situatie wordt niet geapprecieerd. - Geen fan van de video’s of deze reeks? Doe jezelf een lol en klik een ander topic aan.

Beide niet wenselijk.

Doei.
Ben jij hier ook al Mod?
pi_192822139
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2020 23:16 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Hey maat
Hey vriend
Dag knapste man van FOK!
pi_192822150
quote:

[..]

Beide niet wenselijk.

Doei.
Als het je zo aangrijpt dan zal ik de waarheid wel een beetje sugarcoaten vriend
Dag knapste man van FOK!
  zondag 26 april 2020 @ 23:24:58 #111
450148 KapiteinIglo
pi_192822201
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 23:22 schreef Kiid het volgende:

[..]

Als het je zo aangrijpt dan zal ik de waarheid wel een beetje sugarcoaten vriend
Ik zou het waarderen als we gewoon positief blijven.
Hoeveel toegevoegde waarde had het om te zeggen dat hij niet werkt?
Gun die jongen nou eens een break man.
Of het nou de waarheid is of niet.
  zondag 26 april 2020 @ 23:25:08 #112
450148 KapiteinIglo
pi_192822206
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 23:21 schreef Sheffield het volgende:

[..]

Ben jij hier ook al Mod?
Kun je niet lezen vriend?
pi_192822243
Dank je O+
.
  zondag 26 april 2020 @ 23:27:21 #114
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_192822249
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 23:25 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]

Kun je niet lezen vriend?
Wat een raar antwoord
pi_192822498
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 23:27 schreef Sheffield het volgende:

[..]

Wat een raar antwoord
Ieder antwoord is er 1
Dag knapste man van FOK!
  zondag 26 april 2020 @ 23:48:35 #116
450148 KapiteinIglo
pi_192822524
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 23:27 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Dank je O+
Slaap lekker voor straks bradge.
Ik ben off to bed :z
pi_192822607
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 23:24 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]

Ik zou het waarderen als we gewoon positief blijven.
Hoeveel toegevoegde waarde had het om te zeggen dat hij niet werkt?
Gun die jongen nou eens een break man.
Of het nou de waarheid is of niet.
Ja de waarheid boeit niks, laat die gewoon achterwege man

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 26 april 2020 @ 23:59:40 #118
450148 KapiteinIglo
pi_192822704
TOETSENBORDRIDDERS ONVERSAAGD, LUISTER NAAR WAT KAPITEINIGLO VRAAGT;

DE DAPPERE DIE DE TROLL VERSLAAT, ONTVANGT DUIZEND EN ÉÉN DUKAAT.
AAN IEDERE RIDDER ONBEVREESD, TREK TEN STRIJDE TEGEN HET BEEST

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_192822718
Het gaat niet om een waarheid of niet, het gaat om het bespreken van mijn financiele status, en zoals mensen al aangaven HET, HOEFT, NIET
.
pi_192822752
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 00:00 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Het gaat niet om een waarheid of niet, het gaat om het bespreken van mijn financiele status, en zoals mensen al aangaven HET, HOEFT, NIET
Hoe bevalt je keyboard Bradge. Al kriebels om hem om te ruilen / verkopen?
  maandag 27 april 2020 @ 00:04:38 #121
450148 KapiteinIglo
pi_192822792
Koningsdag was wel een moment voor goede koopjes op de markt.
Misschien extra keyboard of iets anders wat je erbij kan gebruiken.

:') corona
  maandag 27 april 2020 @ 00:05:02 #122
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_192822796
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 00:02 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Hoe bevalt je keyboard Bradge. Al kriebels om hem om te ruilen / verkopen?
Hoho.

Verkopen klinkt als financiën
  maandag 27 april 2020 @ 00:05:30 #123
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_192822804
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 00:04 schreef KapiteinIglo het volgende:
Koningsdag was wel een moment voor goede koopjes op de markt.
Misschien extra keyboard of iets anders wat je erbij kan gebruiken.

:') corona
Denken dat Bradge naar buiten gaat :')
pi_192822936
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2020 23:59 schreef KapiteinIglo het volgende:
TOETSENBORDRIDDERS ONVERSAAGD, LUISTER NAAR WAT KAPITEINIGLO VRAAGT;

DE DAPPERE DIE DE TROLL VERSLAAT, ONTVANGT DUIZEND EN ÉÉN DUKAAT.
AAN IEDERE RIDDER ONBEVREESD, TREK TEN STRIJDE TEGEN HET BEEST

SPOILER
Jij bent ook ongeveer 35 jaar oud of niet :P
pi_192823132
Als je niets toe te voegen hebt gewoon niet op de 'invoeren' knop drukken.
Bradge speelt muziek, wij genieten ervan en het is gezellig in de chat met amper getrol.

Anders gaat uiteindelijk dit topic dicht, al dan niet op verzoek van Bradge en dat zou jammer zijn.
Gelukkig zie ik dat er goed geveegd wordt, respect ^O^
  maandag 27 april 2020 @ 07:55:36 #128
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192824068
  maandag 27 april 2020 @ 08:38:19 #129
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192824379
quote:
2s.gif Op maandag 27 april 2020 00:41 schreef junkiexp het volgende:
Als je niets toe te voegen hebt gewoon niet op de 'invoeren' knop drukken.
Bradge speelt muziek, wij genieten ervan en het is gezellig in de chat met amper getrol.

Anders gaat uiteindelijk dit topic dicht, al dan niet op verzoek van Bradge en dat zou jammer zijn.
Gelukkig zie ik dat er goed geveegd wordt, respect ^O^
Dat geldt dus ook voor jezelf, deze post heeft geen enkele meerwaarde. Net als al die andere pseudomodposts.
  maandag 27 april 2020 @ 08:49:53 #131
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192824408
quote:
6s.gif Op maandag 27 april 2020 08:45 schreef Chia het volgende:

[..]

Dat geldt dus ook voor jezelf, deze post heeft geen enkele meerwaarde. Net als al die andere pseudomodposts.
Je bent nu zelf ook aan het pseudomodden :T
pi_192824448
quote:
6s.gif Op maandag 27 april 2020 08:49 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Je bent nu zelf ook aan het pseudomodden :T
Heel goed gezien ^O^ Heb je netjes een TR gezet in plaats van daar dan weer op te reageren? Oh wacht

En ik loop verder niet te prediken dat posts meerwaarde moeten hebben, want dat vind ik nou juist in ONZ niet van toepassing.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2020 08:55:22 ]
pi_192824456
quote:

[..]

Beide niet wenselijk.

Doei.
Zijn liefde voor de hobbymatige handel (dus heeft weinig tot niks te maken met zijn financiële situatie, vanwege het gebrek aan winst) is in het verleden vaak genoeg in zijn vlogs naar voren gekomen, dus Kiid's reactie is gewoon ontopic en komt juist voort uit het feit dat hij zo'n trouwe fan is.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2020 08:57:44 ]
  maandag 27 april 2020 @ 08:56:08 #134
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192824467
quote:
6s.gif Op maandag 27 april 2020 08:53 schreef Chia het volgende:

[..]

Heel goed gezien ^O^ Heb je netjes een TR gezet in plaats van daar dan weer op te reageren? Oh wacht

En ik loop verder niet te prediken dat posts meerwaarde moeten hebben, want dat vind ik nou juist in ONZ niet van toepassing.
Ik plaag je alleen maar een beetje :T O+
pi_192824599
quote:
6s.gif Op maandag 27 april 2020 08:56 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ik plaag je alleen maar een beetje :T O+
Maar geef toe, dat wedstrijdje verpissen van 'ik ben de meest oprechte en beste fan van Bradge en bijna alle andere 'fans' zijn trolls' begint behoorlijk vermoeiend te worden. :')

OT: Hopelijk zit er vandaag een oranje tompouce review in de stream
pi_192824631
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 08:54 schreef Chia het volgende:

[..]

Zijn liefde voor de hobbymatige handel (dus heeft weinig tot niks te maken met zijn financiële situatie, vanwege het gebrek aan winst) is in het verleden vaak genoeg in zijn vlogs naar voren gekomen, dus Kiid's reactie is gewoon ontopic en komt juist voort uit het feit dat hij zo'n trouwe fan is.
Ik lees dit met tranen in mijn ogen. Dat jij het voor mij opneemt :'(

En inderdaad. Fans van het eerste uur weten dit allemaal. Maar wellicht is het aan de nieuwe fans om dit op hun eigen tempo te laten ontdekken.
Dag knapste man van FOK!
  maandag 27 april 2020 @ 09:39:02 #137
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192824891
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 21:40 schreef Elan het volgende:
Ja je ook CoD vloggen ? Lijkt me wel lachen .
Nee :')
pi_192824950
Vorig jaar XTC, vandaag Braddie *O* w/
  maandag 27 april 2020 @ 09:45:31 #139
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192824989
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2020 09:42 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Vorig jaar XTC, vandaag Braddie *O* w/
Huh?
  maandag 27 april 2020 @ 09:52:08 #140
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_192825091
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 09:45 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Huh?
IS ER IETS?
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_192825367
Mogguh. Wakker gemaakt door een man die op z'n accordeon het Wilhelmus speelde O+ _O_ Tranen sprongen in mijn ogen wel :') Want dit is het eerste jaar dat Koningsdag compleet over de kop is gegaan..
.
  maandag 27 april 2020 @ 10:08:48 #142
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192825390
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 10:07 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Mogguh. Wakker gemaakt door een man die op z'n accordeon het Wilhelmus speelde O+ _O_ Tranen sprongen in mijn ogen wel :') Want dit is het eerste jaar dat Koningsdag compleet over de kop is gegaan..
Gaaf :D :D w/ w/
pi_192825418
Ja :7
.
pi_192825819
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 10:10 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ja :7
Komt er een oranje tompouce review?
pi_192825826
Nee dat denk ik niet helaas
.
pi_192825915
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 10:39 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Nee dat denk ik niet helaas
Dit is juist een mooie kans om op de actualiteit in te spelen joh!
pi_192826093
Tompoucen zijn wel behoorlijk vies
pi_192826132
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 10:59 schreef Bluedisplay het volgende:
Tompoucen zijn wel behoorlijk vies
Jij bent zelf vies!
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 27 april 2020 @ 11:23:00 #150
132619 crew  D_A
Ben jij van die İ ?
pi_192826401
quote:
Gelukkig straks weer live *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_192826625
quote:
2s.gif Op zondag 26 april 2020 22:57 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Was jij Tong80 in de chat? :D
nee, kijk nooit op YT
pi_192826759
quote:

[..]

Beide niet wenselijk.

Doei.
Van de nieuwe mensen kan je verwachten dat ze vragen gaan stellen he.

De oude garde weet denk ik wel hoe het zit. Maar ik kan begrijpen dat Bradge er moe van wordt om elke keer verantwoording af te leggen. Wat hij met z'n geld doet is uiteindelijk z'n eigen zaak.

Bradge, probeer content te maken wat je kan doorverkopen. Als je goede content hebt dan willen grote sites de rechten van je overkopen. Dumpert doet dit ook. Die Dumpert Anthem van je kon je eigenlijk verkopen aan hun en dan krijg je een gedeelte van de opbrengst.
  maandag 27 april 2020 @ 11:59:50 #153
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192826861
  PR en moderator maandag 27 april 2020 @ 12:35:57 #154
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_192827314
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 09:18 schreef Kiid het volgende:

[..]

Ik lees dit met tranen in mijn ogen. Dat jij het voor mij opneemt :'(

En inderdaad. Fans van het eerste uur weten dit allemaal. Maar wellicht is het aan de nieuwe fans om dit op hun eigen tempo te laten ontdekken.
Ooit was er de tijd dat jij eigenlijk WEB-mod zou worden door je positieve aanwezigheid in deze Braddiereeks O+
Fuck the EBU.
pi_192827519
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 11:52 schreef Sander166 het volgende:

[..]

Bradge, probeer content te maken wat je kan doorverkopen. Als je goede content hebt dan willen grote sites de rechten van je overkopen. Dumpert doet dit ook. Die Dumpert Anthem van je kon je eigenlijk verkopen aan hun en dan krijg je een gedeelte van de opbrengst.
Als hij wat minder kritisch is kan hij z'n foodreviews aanbieden als reclame voor de diverse snackbars.

SPOILER
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 27 april 2020 @ 13:04:47 #156
132619 crew  D_A
Ben jij van die İ ?
pi_192827651
Braddie kan je je Wilhelmus opname niet hier doen https://koningsdagthuis.nl

*O* w/ w/
pi_192827713
quote:
6s.gif Op maandag 27 april 2020 13:04 schreef D_A het volgende:

*O* w/ w/
Of een Holland-medley voor daar :o
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 27 april 2020 @ 13:12:36 #158
132619 crew  D_A
Ben jij van die İ ?
pi_192827765
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2020 13:09 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

Of een Holland-medley voor daar :o
_O_
pi_192827850
quote:
6s.gif Op maandag 27 april 2020 13:04 schreef D_A het volgende:

*O* w/ w/
Gedaan
.
pi_192827868
Live over 10 minuten.
.
  maandag 27 april 2020 @ 13:26:25 #161
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192827974
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 13:18 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Live over 10 minuten.
_O_ _O_
  maandag 27 april 2020 @ 13:27:22 #162
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192827985
Misschien Koningsdagthuis of Koningsdag2020 in de titel zetten :P Extra kijkerts :D
pi_192828004
.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 27 april 2020 @ 13:32:22 #164
132619 crew  D_A
Ben jij van die İ ?
pi_192828030
  maandag 27 april 2020 @ 13:36:45 #165
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192828073
pi_192828097
quote:
Gaat het aantal views nou omhoog per refresh? :o
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 27 april 2020 @ 13:44:35 #167
132619 crew  D_A
Ben jij van die İ ?
pi_192828171
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2020 13:39 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

Lijkt het wel op _O-
pi_192828178
quote:
10s.gif Op maandag 27 april 2020 13:44 schreef D_A het volgende:

[..]

Lijkt het wel op _O-
Dus we kunnen Braddy de meeste views geven :D
  maandag 27 april 2020 @ 13:48:19 #169
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_192828204
quote:

[..]

Welnee, heel Nederland heeft het blijde nieuws ontvangen en zit nu aan de Braddiestream i.p.v. het bier!
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_192828210
quote:
10s.gif Op maandag 27 april 2020 12:35 schreef Moira het volgende:

[..]

Ooit was er de tijd dat jij eigenlijk WEB-mod zou worden door je positieve aanwezigheid in deze Braddiereeks O+
Ik bedoel maar _O_
Dag knapste man van FOK!
pi_192828213
quote:

[..]

Je kunt hem ook steeds opnieuw liken :')
pi_192828251
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 13:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Je kunt hem ook steeds opnieuw liken :')
:') Is dat een bug van YouTube of zo?
.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 27 april 2020 @ 13:52:09 #173
132619 crew  D_A
Ben jij van die İ ?
pi_192828260
Haha iedereen aan 't F5'en.
pi_192828274
Hoeveel oranje tompoucen heb je al weggestouwd vandaag Brad? 4? 5?
Ik ben ook maar een mens
pi_192828284
Brad is al te vinden op de trending pagina van die site
  maandag 27 april 2020 @ 13:53:50 #176
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_192828293
quote:
DiscussiƒÂƒ‚ƒƒÂ‚‚ƒƒÂƒ‚‚ƒÂ‚‚ÂĞren mag, zuigen niet (als je niet weet wat hieronder wordt verstaan, blijf dan maar weg). - Ook het bespreken van de financiƒÂƒ‚ƒƒÂ‚‚ƒƒÂƒ‚‚ƒÂ‚‚ÂĞle situatie wordt niet geapprecieerd.

Wtf trouwens, hij heeft gewoon dezelfde bureaustoel als ik! :D

Weet ik in elk geval zeker dat ie nooit zal doorzakken zolang ik hem heb.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_192828296
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 13:52 schreef Welvaert het volgende:
Hoeveel oranje tompoucen heb je al weggestouwd vandaag Brad? 4? 5?
Dat kon er niet vanaf, hij eet en reviewt liever voor de zoveelste keer te zoute en/of te slappe patat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2020 14:00:24 ]
pi_192828366
1000 views! _O_
  maandag 27 april 2020 @ 13:59:43 #179
267651 Klaploper
pi_192828387
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 13:58 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
1000 views! _O_
Waaronder een stuk of honderd van mij. :T
pi_192828398
21660 views is het aantal dat we moeten verslaan
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 27 april 2020 @ 14:00:40 #181
132619 crew  D_A
Ben jij van die İ ?
pi_192828400
Autorefresh aan.
  maandag 27 april 2020 @ 14:07:57 #182
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192828497
quote:
6s.gif Op maandag 27 april 2020 14:00 schreef D_A het volgende:
Autorefresh aan.
Ja ik ben nu ook allemaal tabjes aan t openen met autorefresh xD
pi_192828627
De videoboodschap van de Hilversumse burgemeester Broertjes is inmiddels verslagen door die andere, grotere ster uit Hilversum. *O*
  maandag 27 april 2020 @ 14:27:24 #184
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192828711
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 14:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
De videoboodschap van de Hilversumse burgemeester Broertjes is inmiddels verslagen door die andere, grotere ster uit Hilversum. *O*
pi_192828734
Die titel ook "Keyboard Spelen" :') _O_
  PR en moderator maandag 27 april 2020 @ 14:29:59 #186
288245 crew  Moira
pi_192828740
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2020 14:29 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
_O_
Fuck the EBU.
  PR en moderator maandag 27 april 2020 @ 14:32:29 #187
288245 crew  Moira
pi_192828763
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 13:53 schreef Bluedisplay het volgende:
Brad is al te vinden op de trending pagina van die site
Ik kan hem niet vinden, is er een linkje?
Fuck the EBU.
pi_192828772
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2020 14:29 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
:') Zo kut en dan toch door dat slechte systeem van hun zo hoog _O-
.
pi_192828782
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2020 14:32 schreef Moira het volgende:

[..]

https://koningsdagthuis.nl/overview/trending
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 27 april 2020 @ 14:33:52 #190
132619 crew  D_A
Ben jij van die İ ?
pi_192828783
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2020 14:32 schreef Moira het volgende:

[..]

https://koningsdagthuis.n(...)93-aa46-b17c333767e4

*O* w/
  PR en moderator maandag 27 april 2020 @ 14:34:51 #191
288245 crew  Moira
pi_192828793
Ohnee ik zie hem al met 4356 views nu *O*
Fuck the EBU.
pi_192828807
Bradge goes viral _O_
  PR en moderator maandag 27 april 2020 @ 14:37:10 #193
288245 crew  Moira
pi_192828818
quote:
Als 9e op de Trending pagina :D
Fuck the EBU.
  PR en moderator maandag 27 april 2020 @ 14:38:12 #194
288245 crew  Moira
pi_192828832
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 14:32 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

:') Zo kut en dan toch door dat slechte systeem van hun zo hoog _O-
Upload er nog een die je wat meer entertaining maakt dan :D als het toch zo makkelijk gaat, beetje catchy titel enzo
Fuck the EBU.
  maandag 27 april 2020 @ 14:38:14 #195
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192828834
Ik zie het filmpje niet meer :')
pi_192828835
Onze Bradge, landelijk trending.
pi_192828838
Het filmpje is verwijderd volgens mij :') _O-
  maandag 27 april 2020 @ 14:39:17 #198
267651 Klaploper
pi_192828852
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 14:38 schreef Bluedisplay het volgende:
Het filmpje is verwijderd volgens mij :') _O-
Yup.
pi_192828859
Laten we Jeroen vd Boom autorefreshen, dan gaat die troep ook weg
pi_192828864
.
  maandag 27 april 2020 @ 14:40:04 #201
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192828868
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 14:39 schreef Bluedisplay het volgende:
Hahahaha! Ja ga ik doen xD
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 27 april 2020 @ 14:40:16 #202
132619 crew  D_A
Ben jij van die İ ?
pi_192828870
Filmpje gone.
  maandag 27 april 2020 @ 14:41:31 #203
267651 Klaploper
pi_192828886
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 14:39 schreef Bluedisplay het volgende:
Nee, liever een schattig klein kindje dat op eigen houtje nu al op trending staat. Kinderen aan het janken maken is altijd goed.
pi_192828929
;(
  maandag 27 april 2020 @ 14:45:01 #205
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192828933
quote:
2s.gif Op maandag 27 april 2020 14:41 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Nee, liever een schattig klein kindje dat op eigen houtje nu al op trending staat. Kinderen aan het janken maken is altijd goed.
Nee dat is zielig :T
  maandag 27 april 2020 @ 14:45:18 #206
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192828937
Eens kijken hoelang Jeroen van der boom blijft staan xD
  maandag 27 april 2020 @ 14:50:10 #208
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192828979
De pagina kan ik niet meer laden :') Hij blijft wit. Ze hebben mn IP geblokt denk ik :')
pi_192828994
quote:
Genos _O_
.
pi_192828999
quote:
6s.gif Op maandag 27 april 2020 14:50 schreef Nikonlover het volgende:
De pagina kan ik niet meer laden :') Hij blijft wit. Ze hebben mn IP geblokt denk ik :')
Hebben ze toch gewerkt voor hun geld.
  maandag 27 april 2020 @ 14:53:34 #211
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192829018
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 14:51 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Hebben ze toch gewerkt voor hun geld.
Ja :T Ik kan wel met VPN aan de gang maar dat vind ik te ver gaan op deze dag :T
pi_192829035
quote:
6s.gif Op maandag 27 april 2020 14:53 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ja :T Ik kan wel met VPN aan de gang maar dat vind ik te ver gaan op deze dag :T
Wel grappig.
pi_192829211
quote:
6s.gif Op maandag 27 april 2020 14:53 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Wat heb je nou weer gedaan
  PR en moderator maandag 27 april 2020 @ 15:21:10 #214
288245 crew  Moira
pi_192829303
- oh nvm was een neppe -
Fuck the EBU.
pi_192829360

Is dit trouwens normaal?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2020 15:27:24 ]
pi_192829363
Huh er zou toch de hele dag een livestream zijn?
pi_192829390
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2020 15:27 schreef Chia het volgende:
Huh er zou toch de hele dag een livestream zijn?
Klopt. Was de bedoeling inderdaad dat ik zou gaan streamen van 11 tot wanneer ik ga slapen.
Maar mijn ma wilde ook wat doen, dus het werd al later. Vervolgens begon ik rond kwart over 1 met streamen tot 5 minuten geleden. Ik ga even wat anders doen, straks avondeten, en dan kom ik terug rond een uur of 6. En ja DAN ga ik wél echt door tot mijn bedtijd :')
.
pi_192829404
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 15:29 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Klopt. Was de bedoeling inderdaad dat ik zou gaan streamen van 11 tot wanneer ik ga slapen.
Maar mijn ma wilde ook wat doen, dus het werd al later. Vervolgens begon ik rond kwart over 1 met streamen tot 5 minuten geleden. Ik ga even wat anders doen, straks avondeten, en dan kom ik terug rond een uur of 6. En ja DAN ga ik wél echt door tot mijn bedtijd :')
Avondeten? Het is half 4 :D :D _O- _O-
  maandag 27 april 2020 @ 15:43:33 #219
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_192829530
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 15:27 schreef phoenyx het volgende:
[ afbeelding ]

Is dit trouwens normaal?
Hij wordt steeds langer inderdaad _O-
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  maandag 27 april 2020 @ 15:47:20 #220
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192829572
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 15:43 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Hij wordt steeds langer inderdaad _O-
Hij is weer gemaakt :T
pi_192829673
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 15:29 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Ja dacht gelezen te hebben livestream vanaf 3 omdat je eerst met je moeder ging wandelen en dat vanaf dan de marathon zou beginnen tot middernacht.
pi_192829859
quote:
3s.gif Op maandag 27 april 2020 15:31 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Gezelligheid kent geen tijd
Dag knapste man van FOK!
pi_192829878
quote:

[..]

Straks staat er toch? :')
blablablabla
  maandag 27 april 2020 @ 16:13:36 #224
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_192829938
Braddie, ik kijk nauwelijks maar zit nu aan het bier. Jij drinkt volgens mij geen alcohol?
pi_192829992
quote:

[..]

Ik meen dat ik "Straks" zei toch :') _O_
.
pi_192830000
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 16:13 schreef RickoKun het volgende:
Braddie, ik kijk nauwelijks maar zit nu aan het bier. Jij drinkt volgens mij geen alcohol?
Alleen op speciale gelegenheden.
.
pi_192830005
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 16:18 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Deze hele crisis is een speciale gelegenheid.
pi_192830049
Dus, ik ga met een kwartiertje - 20 minuutjes eten. Wat vroeger.
Vlog ga ik daarna editen, titel wordt "Bakken Met Braadslee #4 PizzaBakFaal :P
.
  maandag 27 april 2020 @ 16:24:58 #229
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192830053
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 16:24 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Een zelfgemaakt pizza of een diepvries? :T
pi_192830058
Zelfgemaakt, vandaar ook faal :') Het is meer een soort piccolini geworden :')
.
  maandag 27 april 2020 @ 16:30:14 #231
267651 Klaploper
pi_192830079
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 16:25 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Bijzonder, ben heel benieuwd. Zelfgemaakt deeg?
pi_192830085
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 16:24 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ben benieuwd _O_
  maandag 27 april 2020 @ 16:31:54 #233
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_192830090
quote:

[..]

Deed ik dat maar ;(
pi_192830095
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 16:25 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Piccolini is toch gewoon een kleinere soort pizza ? En je bodem kan juist beter wat te klein dan te groot uitvallen, dat is lastig met in de oven doen, dus zie de faal niet zo. :P
  maandag 27 april 2020 @ 16:33:47 #235
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_192830107
quote:
6s.gif Op maandag 27 april 2020 16:24 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Een zelfgemaakt pizza of een diepvries? :T
Vind het zelf zeeeeer relaxed om van die cheapass pizza margherita's kopen. Daarna beetje beleggen met champignons ham (of kipshoarma), paprika, tomaten, asperges of maïs etcetera.
  PR en moderator maandag 27 april 2020 @ 16:35:06 #236
288245 crew  Moira
pi_192830121
quote:

[..]

Ik was een speciale gelegenheid _O_
Fuck the EBU.
pi_192830203
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 16:32 schreef Chia het volgende:

[..]

Piccolini is toch gewoon een kleinere soort pizza ? En je bodem kan juist beter wat te klein dan te groot uitvallen, dat is lastig met in de oven doen, dus zie de faal niet zo. :P
Oh Chia, geloof me :')
.
pi_192830207
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 16:35 schreef Moira het volgende:

[..]

Ik was een speciale gelegenheid _O_
Jaaaaaaaa _O_ O+
.
  maandag 27 april 2020 @ 16:46:04 #240
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192830239
WACHTSCHERM!!!!!!!!!!
  maandag 27 april 2020 @ 16:47:17 #241
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192830248
Het begint :D :D
pi_192830261
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 16:41 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Oh Chia, geloof me :')
Volgende keer toch maar zo'n kant en klare bodem doen dan.
pi_192830273
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 16:49 schreef Chia het volgende:

[..]

Krijg maar jeuk aan je kietelaar
pi_192830274
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 16:49 schreef Chia het volgende:

[..]

Ja :') :D
.
  maandag 27 april 2020 @ 16:51:06 #245
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192830280
waarom heb je er zo'n prop van gemaakt? :') Je had hem uit moeten rollen. Die deeg hoef jen iet meer te kneden of te vormen.
pi_192830282
quote:
6s.gif Op maandag 27 april 2020 16:51 schreef Nikonlover het volgende:
waarom heb je er zo'n prop van gemaakt? :') Je had hem uit moeten rollen. Die deeg hoef jen iet meer te kneden of te vormen.
inb4 heb geen deegroller
pi_192830290
Maar ook met een bierflesje of die petfles op je bureau (na ff schoonmaken) had je hier wel iets minder een bol van kunnen maken inderdaad.
  maandag 27 april 2020 @ 16:52:18 #248
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192830293
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 16:51 schreef Chia het volgende:

[..]

inb4 heb geen deegroller
Ja maar dit was van die kantenklare deeg. Gewoon dat bakpapier uitrollen en klaar.

Het ws zoiets:
pi_192830298
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 16:51 schreef Chia het volgende:
Maar ook met een bierflesje of die petfles op je bureau (na ff schoonmaken) had je hier wel iets minder een bol van kunnen maken inderdaad.
Maar dan kan je hem niet met 1 grote hap opeten.
pi_192830317
quote:
6s.gif Op maandag 27 april 2020 16:52 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ja maar dit was van die kantenklare deeg. Gewoon dat bakpapier uitrollen en klaar.
Het ws zoiets:
[ afbeelding ]
Je kan ook van dat kant en klare deeg kopen waar al kaas en tomatensaus op is gedaan, en nog wat andere ingrediënten. Dan hoef je het alleen nog maar in de oven te doen

pi_192830318
Was de binnenkant wel goed gegaard nu het een dikkere bol was?
  maandag 27 april 2020 @ 16:55:33 #252
260469 Ludwig.
Knight takes Bishop.
pi_192830328
Verbaasde mij, maar na 20 minuten was't echt wel oke. Tuurlijk smaakte 'ie niet super. Maar hij was niet rauw, gelukkig.
.
  maandag 27 april 2020 @ 16:56:22 #254
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192830330
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2020 16:55 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

Je kan ook van dat kant en klare deeg kopen waar al kaas en tomatensaus op is gedaan, en nog wat andere ingrediënten. Dan hoef je het alleen nog maar in de oven te doen

Dan kan je beter gewoon een goedkope diepvries salami pizza kopen.
  maandag 27 april 2020 @ 16:57:03 #255
260469 Ludwig.
Knight takes Bishop.
  maandag 27 april 2020 @ 16:57:27 #256
260469 Ludwig.
Knight takes Bishop.
  maandag 27 april 2020 @ 16:59:10 #257
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192830362
quote:
8s.gif Op maandag 27 april 2020 16:57 schreef Ludwig. het volgende:
-dubbel.
quote:
8s.gif Op maandag 27 april 2020 16:57 schreef Ludwig. het volgende:
-dubbel.
dubbel
pi_192830363

Hoe komt deze pizza eruit te zien?
A. Vierkant, duh...
B. Rond?
C. In de prullenbak.

Antwoord:
SPOILER
  PR en moderator maandag 27 april 2020 @ 16:59:38 #259
288245 crew  Moira
pi_192830367
quote:
6s.gif Op maandag 27 april 2020 16:52 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het ws zoiets:
[ afbeelding ]
:D

Volgende keer maar gewoon zo laten dat deeg dus Braad, heb je wat meer oppervlakte :D

Maar prima pizzabroodje zo _O_
Fuck the EBU.
  maandag 27 april 2020 @ 17:00:26 #260
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192830377
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 16:59 schreef Moira het volgende:

[..]

:D

Volgende keer maar gewoon zo laten dat deeg dus Braad, heb je wat meer oppervlakte :D

Maar prima pizzabroodje zo _O_
Ja, dit is zo'n bodem waar je niets mee hoeft te doen :') Bizar dat je zo'n kant en klare deegbodem kan verneuken _O- _O- _O-
  maandag 27 april 2020 @ 17:00:30 #261
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_192830378
Pizzabroodje kan natuurlijk ook ja

Shiiiit :D
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  maandag 27 april 2020 @ 17:00:39 #262
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192830381
Heb je nu maar een pizza besteld trouwens? :P
pi_192830389
quote:
6s.gif Op maandag 27 april 2020 17:00 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ja, dit is zo'n bodem waar je niets mee hoeft te doen :') Bizar dat je zo'n kant en klare deegbodem kan verneuken _O- _O- _O-
Op zich was hij dus niet verneukt, want dit deeg is ook zonder bloem wel weer opnieuw uit te rollen.
pi_192830470
Ik verneukte dit omdat te stom om verpakking te lezen + Niet meer te rollen dan een beetje plat slaan met m'n hand. Uiteindelijk is't alsnog een redelijk smakend ding geworden, alleen niet in pizzavorm maar zoals de eigenaar. Klein, Dik, en Rond. een soort roli poli oli
.
  maandag 27 april 2020 @ 17:11:21 #265
260469 Ludwig.
Knight takes Bishop.
pi_192830553
Zodoende leert men
  maandag 27 april 2020 @ 17:14:48 #267
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192830578
quote:
10s.gif Op maandag 27 april 2020 17:06 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ik verneukte dit omdat te stom om verpakking te lezen + Niet meer te rollen dan een beetje plat slaan met m'n hand. Uiteindelijk is't alsnog een redelijk smakend ding geworden, alleen niet in pizzavorm maar zoals de eigenaar. Klein, Dik, en Rond. een soort roli poli oli
Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen :D
pi_192830602
Foodvlogs zijn wel de beste
pi_192830611
quote:
7s.gif Op maandag 27 april 2020 17:11 schreef Ludwig. het volgende:
Volgende keer beter dan, mooi dat je hem alsnog online zet.
Ja tuurlijk _O- Kan er alleen maar van leren, en vind't wel grappig
.
  maandag 27 april 2020 @ 17:23:38 #270
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192830690
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 17:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Ja tuurlijk _O- Kan er alleen maar van leren, en vind't wel grappig
^O^ :D

Was het wel voldoende zo'n kleine pizza? Of heb je nog maar broodje gesmeerd? :T Ik zou er iig niet genoeg aan hebben denk ik xD
pi_192830702
quote:
6s.gif Op maandag 27 april 2020 17:23 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Was het wel voldoende zo'n kleine pizza? Of heb je nog maar broodje gesmeerd? :T Ik zou er iig niet genoeg aan hebben denk ik xD
Ik houd hoop op een restaurantreview vanavond
pi_192830774
quote:

[..]

Had nog 2 kleine pannenkoekjes :D die heb ik daarna gegeten en nu zit ik wel vol.
.
  maandag 27 april 2020 @ 17:32:08 #273
267651 Klaploper
pi_192830778
Huh, dus je krijgt een kant en klaar stuk lekker dun opgerold deeg en het eindigt als een bol in de oven? :? _O-

Verder wel een leuke video en volgende keer is je pizza vast iets beter gelukt.
pi_192830785
quote:
2s.gif Op maandag 27 april 2020 17:32 schreef Klaploper het volgende:
Huh, dus je krijgt een kant en klaar stuk lekker dun opgerold deeg en het eindigt als een bol in de oven? :? _O-

Verder wel een leuke video en volgende keer is je pizza vast iets beter gelukt.
Het was rechthoekig, hij kneep het samen om het rond te krijgen in de hoop het daarna plat te maken. Maar dat laatste lukte niet met zijn vingers.
pi_192830792
quote:

[..]

Dat is het voordeel van zo'n live stream. Doneert iemand wel een grote kapsalon
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 27 april 2020 @ 17:37:31 #276
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192830823
Hoe gaat de koningsstream?
pi_192830863
NU!
.
  maandag 27 april 2020 @ 17:54:23 #278
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192831015
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 17:41 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
NU!
*O*
pi_192831321
quote:
6s.gif Op maandag 27 april 2020 17:54 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

*O*
*O* *O* *O* *O*
quote:
NU!
*O* *O* *O* *O*

pi_192832053
quote:
NU!
Hoe vond je mijn toast op mijn verjaring?
  maandag 27 april 2020 @ 23:14:36 #281
450148 KapiteinIglo
pi_192835872
quote:
2s.gif Op maandag 27 april 2020 18:13 schreef junkiexp het volgende:

[..]

*O* *O* *O* *O*
[..]

*O* *O* *O* *O*

[ afbeelding ]
:{w nou geen bradge hooe
  dinsdag 28 april 2020 @ 08:21:14 #283
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192838486
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 17:48 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Dat zou nog een mogelijkheid kunnen zijn. Dan nog zie ik een investering van zó veel geld alsnog als onhandig als die vorige auto van hem het waarschijnlijk nog wel 5 jaar had gedaan met 1/4e aan kosten wat die andere (huidige) auto heeft gekost.

Mijn auto gaat ook oprecht niet weg voor een nieuwe, als er iets kapot gaat, prima, laat ik repareren. Als de auto verder bevalt maakt het mij niet uit of het nou een Focus uit 2004 is of een 1992 Starlet :D
APK viel tegen? :P
  dinsdag 28 april 2020 @ 08:23:23 #284
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192838495
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 21:41 schreef leolinedance het volgende:
Bradje heeft een ongeluk gehad met de Focus ;(
Een fietser aangereden. Geen licht, donkere kleding. Jochie van 15. Hij had wel voorrang.
Fietser niet gewond. Scheur in bumper. Papieren invullen bij de New York Pizza :')

einde bericht
We hebben beeld :D

dinsdag 28 april 2020 @ 08:25:03 #285
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192838502
Wel mooi, een nieuwe auto. Ga je weer voor een Twingo? :D Oude tijden herleven! :D

[ Bericht 41% gewijzigd door Starhopper op 28-04-2020 08:36:39 ]
pi_192838697
quote:
Geen Braadseizoen zonder autowissel _O_
pi_192838706
nvm

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2020 09:01:20 ]
pi_192838798
O nee, niet weer. :')
pi_192838861
Hij had voor de foto’s wel even een stofzuiger door het interieur kunnen halen. Ben benieuwd of er ook nog een banaantje is verstopt.
  dinsdag 28 april 2020 @ 09:28:13 #290
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192838995
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 april 2020 08:23 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

We hebben beeld :D

[ afbeelding ]
sow!
  dinsdag 28 april 2020 @ 09:28:44 #291
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192839001
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 09:18 schreef ZwangerPetro het volgende:
Hij had voor de foto’s wel even een stofzuiger door het interieur kunnen halen. Ben benieuwd of er ook nog een banaantje is verstopt.
Ja maar waarom zou je moeite ergens voor doen als je het ook niet kan doen?
pi_192839023
Voor de entertainmentwaarde is een roestende Polo, scheve BMW of Corsa voor de oudijzerprijs natuurlijk een aanrader, maar nuchter beschouwd is dit natuurlijk een slecht idee. Fiks die Focus en bespaar dan wat door minder te rijden, en anders had je natuurlijk net zo goed de Charaai kunnen houden.
pi_192839034
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 09:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Voor de entertainmentwaarde is een roestende Polo, scheve BMW of Corsa voor de oudijzerprijs natuurlijk een aanrader, maar nuchter beschouwd is dit natuurlijk een slecht idee. Fiks die Focus en bespaar dan wat door minder te rijden, en anders had je natuurlijk net zo goed de Charaai kunnen houden.
Hij zegt toch dat hij geen auto meer nodig heeft vanwege de coronacrisis en dat hij alles te voet gaat doen.
pi_192839043
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 09:31 schreef Chia het volgende:

[..]

Hij zegt toch dat hij geen auto meer nodig heeft vanwege de coronacrisis en dat hij alles te voet gaat doen.
Ja, dat zegt hij. Maar ik denk dat we allemaal wel weten dat Braad niet (lang) zonder auto wil leven.
pi_192839118
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 09:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Ja, dat zegt hij. Maar ik denk dat we allemaal wel weten dat Braad niet (lang) zonder auto wil leven.
Ach als hij een maand noodgedwongen zonder auto moet leven, omdat hij nu echt niet de financiële middelen heeft (want keyboard kan nu echt niet meer terug vanwege alle gebruikerssporen) went het misschien wel. Zijn moeder woont ook op loopafstand voor iemand die alle tijd van de wereld heeft en dan kan hij haar auto gebruiken als het een keer echt nodig is.
pi_192839175
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 09:38 schreef Chia het volgende:

[..]

Ach als hij een maand noodgedwongen zonder auto moet leven, omdat hij nu echt niet de financiële middelen heeft (want keyboard kan nu echt niet meer terug vanwege alle gebruikerssporen) went het misschien wel. Zijn moeder woont ook op loopafstand voor iemand die alle tijd van de wereld heeft en dan kan hij haar auto gebruiken als het een keer echt nodig is.
Of toch die fiets kopen...
pi_192839205
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 09:38 schreef Chia het volgende:

[..]

In theorie kan dat, maar zie jij Braad realistisch gezien vanuit zijn woonplaats naar z'n moeder lopen?

SPOILER
  dinsdag 28 april 2020 @ 09:44:21 #298
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192839207
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 09:31 schreef Chia het volgende:

[..]

Hij wil een kleinere auto :T

quote:
Gaat weg omdat ik kleiner ga rijden.
pi_192839240
Misschien een leuke 1 serie of zo.
  dinsdag 28 april 2020 @ 09:47:26 #300
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192839253
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 09:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Misschien een leuke 1 serie of zo.
Of een Smart :T
  dinsdag 28 april 2020 @ 09:47:34 #301
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192839255
LAPO
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')