quote:Op zondag 26 april 2020 16:07 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Jammer is dit ja. Ik doe verder geen vlieg kwaad, laat mij lekker mijn filmpjes maken op YouTube en mijn leven leiden.
Eens.quote:Op zondag 26 april 2020 16:09 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik ben re-de-lijk content.
Zullen we het hier bij laten en het gaan hebben over mijn *insert tromgeroffel* content?
Vakantie was prima hoor, leuke omgeving vooralquote:Op zondag 26 april 2020 16:14 schreef Duveldrinker het volgende:
Ja ik vind het alleen maar prachtig hoor al die filmpjes van je. Als jij gelukkig wordt ervan ga zo door.
Maar die vakantie in Duinkerken? Dat was wel echt een klote vakantie of niet? Was je samen met je ma daarheen gegaan?
Zijn er ook ergens beelden van die vakantie te vinden?quote:Op zondag 26 april 2020 16:14 schreef Duveldrinker het volgende:
Ja ik vind het alleen maar prachtig hoor al die filmpjes van je. Als jij gelukkig wordt ervan ga zo door.
Maar die vakantie in Duinkerken? Dat was wel echt een klote vakantie of niet? Was je samen met je ma daarheen gegaan?
quote:Op zondag 26 april 2020 16:16 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zijn er ook ergens beelden van die vakantie te vinden?
Het eetgedrag van onze bradge is onnavolgbaar. Gewoon overal schijt aan hebben, eten wat hij wil en dit openbaar makenquote:Op zondag 26 april 2020 16:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
Eens.
Maar let dan ook op wat de inhoud van je vlogjes is. Als je voedselvlogjes gaat maken, gaan mensen het over je eetgedrag hebben.
Daarnaast: dit topic is bedoeld voor gelijkgestemden die de vlogjes van ts leuk vinden. Ja, je mag een andere mening hebben. Dat is wel zonde van je tijd. Ja, die mag je ook ventileren. Nog steeds zonde van je tijd. Maar blijf binnen de lijntjes kleuren, anders ga je in hoek.
Nou met die redenatie is het altijd zonde van je tijd als je discussieertquote:Op zondag 26 april 2020 16:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
Eens.
Maar let dan ook op wat de inhoud van je vlogjes is. Als je voedselvlogjes gaat maken, gaan mensen het over je eetgedrag hebben.
Daarnaast: dit topic is bedoeld voor gelijkgestemden die de vlogjes van ts leuk vinden. Ja, je mag een andere mening hebben. Dat is wel zonde van je tijd. Ja, die mag je ook ventileren. Nog steeds zonde van je tijd. Maar blijf binnen de lijntjes kleuren, anders ga je in hoek.
Kquote:Op zondag 26 april 2020 16:18 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou met die redenatie is het altijd zonde van je tijd als je discussieertIk begrijp niet waarom er zo duidelijk wordt gemaakt dat het zonde van je tijd is terwijl in elk ander subfora het daar juist om draait (ja ik begrijp wel waarom je het meldt maar dat geeft juist toch ook aan wat er scheef is aan deze situatie)
Ja was een hele lange video. Hij kwam bij mijn aanbevelingen.quote:Op zondag 26 april 2020 16:16 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zijn er ook ergens beelden van die vakantie te vinden?
Hier was de friet ook al onvoldoende voor fijnproever Bradge. Het begint erop te lijken dat hij het gewoon niet lekker vindt, maar dit zelf nog niet door heeft.quote:
Haha prachtige video heh.quote:Op zondag 26 april 2020 16:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Hier was de friet ook al onvoldoende voor fijnproever Bradge. Het begint erop te lijken dat hij het gewoon niet lekker vindt, maar dit zelf nog niet door heeft.
Het is dan ook patatquote:Op zondag 26 april 2020 16:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Hier was de friet ook al onvoldoende voor fijnproever Bradge. Het begint erop te lijken dat hij het gewoon niet lekker vindt, maar dit zelf nog niet door heeft.
Afgekeken van Enzo Knol heeft hij geloof ik eens gezegd.quote:Op zondag 26 april 2020 16:36 schreef bamibij het volgende:
[..]
De eerste paar seconden naakt.
Braddie
Koning van de esthetiek
Zal het niet eerder andersom zijn?quote:Op zondag 26 april 2020 16:37 schreef Chia het volgende:
[..]
Afgekeken van Enzo Knol heeft hij geloof ik eens gezegd.
Haha zie je Bradge al kinderfilmpjes maken... Denk dat binnen no-time de politie op de stoep staatquote:Op zondag 26 april 2020 17:02 schreef Bluedisplay het volgende:
Als je echt een succesvol vlogger wil worden moet je je content richten op de basisschoolleeftijd
(Jong)volwassenen kijken niet massaal vlogs en weten wat adblock is. Daarnaast kopen ouders al die troep (merch) voor hun kroost.
Die kinderen zijn niet geïnteresseerd in Braad zijn keyboards en vette troep reviews.quote:Op zondag 26 april 2020 17:02 schreef Bluedisplay het volgende:
Als je echt een succesvol vlogger wil worden moet je je content richten op de basisschoolleeftijd
(Jong)volwassenen kijken niet massaal vlogs en weten wat adblock is. Daarnaast kopen ouders al die troep (merch) voor hun kroost.
Ouders kunnen het mooi inzetten om de kinderen te laten zien wat er gebeurt als je te vaak pizza en patat eet.quote:Op zondag 26 april 2020 17:02 schreef Bluedisplay het volgende:
+ wanneer je het vertikt te gaan studeren of een baan te zoeken. Mooi voorlichtingsmateriaal wellicht voor moeilijk opvoedbare pubers.quote:Op zondag 26 april 2020 17:12 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Ouders kunnen het mooi inzetten om de kinderen te laten zien wat er gebeurt als je te vaak pizza en patat eet.
Hij moet zichzelf neerzetten als karikatuur. Een internetgekkie.quote:Op zondag 26 april 2020 17:02 schreef Bluedisplay het volgende:
Ach je kan vinden van Braddie wat je wil maar hij heeft het op een bepaalde manier wel voor elkaar. Een dak boven zijn hoofd, eten, water, kleding etc. En gewoon een hobby. In veel andere landen is het vechten om die zaken te krijgen, hij heeft dat in ieder geval sowieso voor elkaar gekregen.quote:Op zondag 26 april 2020 17:15 schreef Welvaert het volgende:
[..]
+ wanneer je het vertikt te gaan studeren of een baan te zoeken. Mooi voorlichtingsmateriaal wellicht voor moeilijk opvoedbare pubers.
Kan iedereen in Nederland gewoon, dat is geen prestatie.quote:Op zondag 26 april 2020 17:25 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ach je kan vinden van Braddie wat je wil maar hij heeft het op een bepaalde manier wel voor elkaar. Een dak boven zijn hoofd, eten, water, kleding etc. En gewoon een hobby. In veel andere landen is het vechten om die zaken te krijgen, hij heeft dat in ieder geval sowieso voor elkaar gekregen.
quote:Op zondag 26 april 2020 17:25 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ach je kan vinden van Braddie wat je wil maar hij heeft het op een bepaalde manier wel voor elkaar. Een dak boven zijn hoofd, eten, water, kleding etc. En gewoon een hobby. In veel andere landen is het vechten om die zaken te krijgen, hij heeft dat in ieder geval sowieso voor elkaar gekregen.
Hoe weet je dat dit huur is en geen koop? Verder heeft hij zowat elk half jaar weer een andere auto onder z'n kont dus hij heeft het echt wel goed voor elkaar wat dat betreft. Denk dat Braddie ondertussen meer centen op de bank heeft dan menig fokker.quote:Op zondag 26 april 2020 17:27 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Kan iedereen in Nederland gewoon, dat is geen prestatie.
Ondertussen krijgt meneer ook gewoon een sociale huurwoning terwijl studenten voor twee keer zoveel geld genoodzaakt zijn een bezemhok te huren.
Dat zijn van die karretjes van 500 euro.quote:Op zondag 26 april 2020 17:33 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dit huur is en geen koop? Verder heeft hij zowat elk half jaar weer een andere auto onder z'n kont dus hij heeft het echt wel goed voor elkaar wat dat betreft. Denk dat Braddie ondertussen meer centen op de bank heeft dan menig fokker.
Nu je het zegt. Hij kon wel ff 10k neerleggen om zijn honderden rijlessen te betalen. En daarna meteen een auto kopen.quote:Op zondag 26 april 2020 17:33 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dit huur is en geen koop? Verder heeft hij zowat elk half jaar weer een andere auto onder z'n kont dus hij heeft het echt wel goed voor elkaar wat dat betreft. Denk dat Braddie ondertussen meer centen op de bank heeft dan menig fokker.
Het UWV is een lachtertje. Ik heb ooit eens tussen 2 banen gezeten, ik moest 4 sollicitaties per periode van 3 weken doen. Niemand controleerde wat je precies deed. Ik solliciteerde gewoon 20 per dag. Maar gaf bij UWV 4 door, op onmogelijke functies (directies, hoge functies in het buitenland etc). Niemand van het UWV die er wat van zei. Zelfs niet wanneer ik zelf aan gaf dat het toch te debiel voor woorden was dat niemand controleerde. Je krijgt elke maand gewoon je geld en dat is het.quote:Op zondag 26 april 2020 17:32 schreef Sander166 het volgende:
[..]![]()
Dat krijg je in Nederland gewoon toegeworpen. Daar hoef je geen moeite voor te doen.
Raar dat je slechts 4 doorgeeft, dat is het minimum, het is wel de bedoeling dat je gewoon alles aangeeft wat je doet. Ook dus gewoon 600 sollicitaties per maand.quote:Op zondag 26 april 2020 17:35 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Het UWV is een lachtertje. Ik heb ooit eens tussen 2 banen gezeten, ik moest 4 sollicitaties per periode van 3 weken doen. Niemand controleerde wat je precies deed. Ik solliciteerde gewoon 20 per dag. Maar gaf bij UWV 4 door, op onmogelijke functies (directies, hoge functies in het buitenland etc). Niemand van het UWV die er wat van zei. Zelfs niet wanneer ik zelf aan gaf dat het toch te debiel voor woorden was dat niemand controleerde. Je krijgt elke maand gewoon je geld en dat is het.
In welke wereld leef jij??quote:Op zondag 26 april 2020 17:40 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Raar dat je slechts 4 doorgeeft, dat is het minimum, het is wel de bedoeling dat je gewoon alles aangeeft wat je doet. Ook dus gewoon 600 sollicitaties per maand.
Heb je het wel eens moeten doorgeven bij dat systeem? Geen idee hoe het nu is, het is voor mij een aantal jaar geleden. Wat een drama. Systemen die altijd in onderhoud lagen, vaak storingen, bij het uploaden iets dat niet werkte of niet pakte omdat het te groot was, of een andere extensie. Altijd wat toen.quote:Op zondag 26 april 2020 17:40 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Raar dat je slechts 4 doorgeeft, dat is het minimum, het is wel de bedoeling dat je gewoon alles aangeeft wat je doet. Ook dus gewoon 600 sollicitaties per maand.
Wijziging doorgeven kost al bijna 2 maanden verwerkingstijd.quote:Op zondag 26 april 2020 17:46 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Heb je het wel eens moeten doorgeven bij dat systeem? Geen idee hoe het nu is, het is voor mij een aantal jaar geleden. Wat een drama. Systemen die altijd in onderhoud lagen, vaak storingen, bij het uploaden iets dat niet werkte of niet pakte omdat het te groot was, of een andere extensie. Altijd wat toen.
Van wat ik ervan heb gehoord is het UWV eigenlijk wel een ideale werkgever voor hen die een relaxed baantje zoeken.quote:Op zondag 26 april 2020 17:35 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Het UWV is een lachtertje. Ik heb ooit eens tussen 2 banen gezeten, ik moest 4 sollicitaties per periode van 3 weken doen. Niemand controleerde wat je precies deed. Ik solliciteerde gewoon 20 per dag. Maar gaf bij UWV 4 door, op onmogelijke functies (directies, hoge functies in het buitenland etc). Niemand van het UWV die er wat van zei. Zelfs niet wanneer ik zelf aan gaf dat het toch te debiel voor woorden was dat niemand controleerde. Je krijgt elke maand gewoon je geld en dat is het.
Ik stel me daar altijd stoffige kamers voor waar je weken kan zitten aan ene bureau zonder daadwerkelijk iets te doen, zonder dat iemand het door heeft.quote:Op zondag 26 april 2020 17:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Van wat ik ervan heb gehoord is het UWV eigenlijk wel een ideale werkgever voor hen die een relaxed baantje zoeken.
20 sollicitaties per dag is easy. Indeed en alle vacaturesites afgaan en je maakt een goed generiek verhaal. Daarbij pas je het aan op de functie en de variabelen. binnen een uurtje of 3 heb je er zo 20 uit.quote:Op zondag 26 april 2020 17:56 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja iets van 1,5 jaar geleden heb ik voor mijn ww moeten solliciteren. Het doorgeven koste wat tijd maar vond het niet zo omslachtig zoals hier gesteld wordt.. Je geeft de datum door, functie etc. etc. maar ja dat is niet heel raar. Toen zelf in ieder geval niet echt frustratie ervan gehad.
Wou zelf vooral aangeven dat 20 sollicitaties per dag nogal veel is (voor mij ongeloofwaardig veel, wat ik wou aangeven met de 600) en je daarna stelt dat je bij het UWV ermee aanklopte dat je reageerde op flauwekul functies etc. en ze er niks mee deden je verhaal voor mij wat ongeloofwaardig is. Bedoel ik geloof best wel dat je daar een verhaal hebt gehouden dat je op flauwekul zaken reageerde, 1 op de 100 doet zoiets en ik heb er geen moeite mee om te geloven dat jij dat bent maar kom op zeg. Denk je zelf ook niet dat je wat meer ervan maakt dan het echt is geweest?
Er wordt alleen niks mee gedaan. Pas als het afwijkt (te weinig) ‘valt het uit’ en gaat er een mens naar kijken.quote:Op zondag 26 april 2020 17:56 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja iets van 1,5 jaar geleden heb ik voor mijn ww moeten solliciteren. Het doorgeven koste wat tijd maar vond het niet zo omslachtig zoals hier gesteld wordt..
Wie gaat nou op 20 reageren? Voor mij lijkt het heel raar, ik kreeg er op een dag misschien 3 uit in 3 uur tijd en dan een week later ging je weer kijken of er wat nieuws bij was gekomen. Bedoel ik begrijp dat het kan maar je wil toch solliciteren om een baan te krijgen, niet alleen maar gewoon om overal te solliciteren...?quote:Op zondag 26 april 2020 17:59 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
20 sollicitaties per dag is easy. Indeed en alle vacaturesites afgaan en je maakt een goed generiek verhaal. Daarbij pas je het aan op de functie en de variabelen. binnen een uurtje of 3 heb je er zo 20 uit.
Nee, ik wilde toen solliciteren om uit de WW te komen en gewoon loon te krijgen ipv steun. Dan maar op een kutfunctie reageren.quote:Op zondag 26 april 2020 18:05 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Wie gaat nou op 20 reageren? Voor mij lijkt het heel raar, ik kreeg er op een dag misschien 3 uit in 3 uur tijd en dan een week later ging je weer kijken of er wat nieuws bij was gekomen. Bedoel ik begrijp dat het kan maar je wil toch solliciteren om een baan te krijgen, niet alleen maar gewoon om overal te solliciteren...?
Dan excuses van mijn kant.quote:Op zondag 26 april 2020 18:07 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Nee, ik wilde toen solliciteren om uit de WW te komen en gewoon loon te krijgen ipv steun. Dan maar op een kutfunctie reageren.
10 pakjes noodles in 5 minuten opeten?quote:Op zondag 26 april 2020 18:48 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Wanneer komt er een live "mukbang"? Ik zie de Super Chats al voorbijvliegen
Of een murpbang?!quote:Op zondag 26 april 2020 18:48 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Wanneer komt er een live "mukbang"? Ik zie de Super Chats al voorbijvliegen
16 pakjes. Levert minimaal 59 miljoen views op.quote:Op zondag 26 april 2020 18:49 schreef Sander166 het volgende:
[..]
10 pakjes noodles in 5 minuten opeten?
Moet hem makkelijk lukken
Behalve dat Matt Stonie extreem veel sport en buiten z'n filmpjes een strict dieet erop nahoudtquote:Op zondag 26 april 2020 18:59 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
16 pakjes. Levert minimaal 59 miljoen views op.
Plus dat bij Braad mensen in de chat zullen zeggen dat het ongezond is. Dan gooit hij het in de prullenbak, waarna een rage quit volgt. Dan eet hij het off-camera rechtstreeks uit de vuilnisbak op en in de volgende stream zegt hij dat het te veel en vies was.quote:Op zondag 26 april 2020 19:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve dat Matt Stonie extreem veel sport en buiten z'n filmpjes een strict dieet erop nahoudt
Gaarne respect tonen voor Neerlandsch rijke maritieme historie.quote:Op zondag 26 april 2020 20:13 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Of Admiraal Anaal?
ONZ / Admiraal anaal vs. Generaal_Grafkanker
quote:Op zondag 26 april 2020 20:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gaarne respect tonen voor Neerlandsch rijke maritieme historie.
Beter dan wat ie had in ieder geval. En nu kan hij tenminste fatsoenlijk goat of duty spelen.quote:
Ja! Vind ik welquote:
Geen slecht ideequote:Op zondag 26 april 2020 20:37 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Laat je billen zien met Braddie erop geschreven
Echt. Waarom upgraden van een 710 naar een 730? Als het puur gaat om het hebben van wat beeldschermpoorten en codec-support maakt het niet uit en kan ik het prima snappen als je toevallig een dealtje kan scoren, maar als je stiekem toch ook nog licht wil kunnen gamen zet het geen zoden aan de dijk.quote:
Die kaart heeft ie van mij gekregen. Deed er namelijk niks mee. Ik maak liever Braad blij dan dat ik er een tientje voor krijg op marktplaats. Tja, en als het voor hem een upgrade is, waarom niet.quote:Op zondag 26 april 2020 20:53 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Echt. Waarom upgraden van een 710 naar een 730? Als het puur gaat om het hebben van wat beeldschermpoorten en codec-support maakt het niet uit en kan ik het prima snappen als je toevallig een dealtje kan scoren, maar als je stiekem toch ook nog licht wil kunnen gamen zet het geen zoden aan de dijk.
Had dan een 1030 gehaald, is veel sneller en waarschijnlijk toch ongeveer even duur. Al die budget troepkaarten gaan nieuw en tweedehands voor redelijk vergelijkbare prijzen weg, er is niet echt een logische markt.
Tweedehands 750 Ti (¤50 ongeveer) was ook een goede geweest.
Ik heb die kaart gekregen man..quote:Op zondag 26 april 2020 20:53 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Echt. Waarom upgraden van een 710 naar een 730? Als het puur gaat om het hebben van wat beeldschermpoorten en codec-support maakt het niet uit en kan ik het prima snappen als je toevallig een dealtje kan scoren, maar als je stiekem toch ook nog licht wil kunnen gamen zet het geen zoden aan de dijk.
Had dan een 1030 gehaald, is veel sneller en waarschijnlijk toch ongeveer even duur. Al die budget troepkaarten gaan nieuw en tweedehands voor redelijk vergelijkbare prijzen weg, er is niet echt een logische markt.
Tweedehands 750 Ti (¤50 ongeveer) was ook een goede geweest.
Goede GPU zeker. Maar goede CPU helpt ook.quote:Op zondag 26 april 2020 21:13 schreef ZwangerPetro het volgende:
Voor videobewerking heb je toch ook een goede GPU nodig?
Voor je het weet zie je jouw gift terug voor de hoofdprijs op marktplaats. Ook daar heeft Bradley een trackrecord meequote:Op zondag 26 april 2020 20:58 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Die kaart heeft ie van mij gekregen. Deed er namelijk niks mee. Ik maak liever Braad blij dan dat ik er een tientje voor krijg op marktplaats. Tja, en als het voor hem een upgrade is, waarom niet.
Dat doet ie nietquote:Op zondag 26 april 2020 21:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Voor je het weet zie je jouw gift terug voor de hoofdprijs op marktplaats. Ook daar heeft Bradley een trackrecord mee. Hij ziet overal geld in behalve met werk
confronterend he!quote:Op zondag 26 april 2020 21:58 schreef Nikonlover het volgende:
Braad doet een Vinheteiro![]()
[ afbeelding ]
quote:
Aparte belichting.quote:Op zondag 26 april 2020 21:58 schreef Nikonlover het volgende:
Braad doet een Vinheteiro![]()
[ afbeelding ]
quote:
Nice!!!!quote:
Ga lekker ergens anders trollenquote:Op zondag 26 april 2020 21:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Voor je het weet zie je jouw gift terug voor de hoofdprijs op marktplaats. Ook daar heeft Bradley een trackrecord mee. Hij ziet overal geld in behalve met werk
Hey maatquote:Op zondag 26 april 2020 23:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik aan het trollen ben?
Discussiëren mag, zuigen niet (als je niet weet wat hieronder wordt verstaan, blijf dan maar weg). - Ook het bespreken van de financiële situatie wordt niet geapprecieerd. - Geen fan van de video’s of deze reeks? Doe jezelf een lol en klik een ander topic aan.quote:Op zondag 26 april 2020 23:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik aan het trollen ben?
Ohja morgen Koningsdag..quote:Op zondag 26 april 2020 23:19 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Was een geslaagde stream
Morgen vanaf een uurtje of 3 ook weer present voor een koningsdag stream
Aubade zingen vanaf je balkon of vanuit het raamquote:Op zondag 26 april 2020 23:20 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ja..ga morgenmiddag op gepaste afstand even met moeders wandelen, schat wel rond 3 terug te zijn
Ben jij hier ook al Mod?quote:Op zondag 26 april 2020 23:18 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Discussiëren mag, zuigen niet (als je niet weet wat hieronder wordt verstaan, blijf dan maar weg). - Ook het bespreken van de financiële situatie wordt niet geapprecieerd. - Geen fan van de video’s of deze reeks? Doe jezelf een lol en klik een ander topic aan.
Volgens mij ben je aan het zuigen en je hebt het over de financiële situatie.
Beide niet wenselijk.
Doei.
Als het je zo aangrijpt dan zal ik de waarheid wel een beetje sugarcoaten vriendquote:Op zondag 26 april 2020 23:18 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Discussiëren mag, zuigen niet (als je niet weet wat hieronder wordt verstaan, blijf dan maar weg). - Ook het bespreken van de financiële situatie wordt niet geapprecieerd. - Geen fan van de video’s of deze reeks? Doe jezelf een lol en klik een ander topic aan.
Beide niet wenselijk.
Doei.
Ik zou het waarderen als we gewoon positief blijven.quote:Op zondag 26 april 2020 23:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als het je zo aangrijpt dan zal ik de waarheid wel een beetje sugarcoaten vriend
Slaap lekker voor straks bradge.quote:
Ja de waarheid boeit niks, laat die gewoon achterwege manquote:Op zondag 26 april 2020 23:24 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik zou het waarderen als we gewoon positief blijven.
Hoeveel toegevoegde waarde had het om te zeggen dat hij niet werkt?
Gun die jongen nou eens een break man.
Of het nou de waarheid is of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
Hoe bevalt je keyboard Bradge. Al kriebels om hem om te ruilen / verkopen?quote:Op maandag 27 april 2020 00:00 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Het gaat niet om een waarheid of niet, het gaat om het bespreken van mijn financiele status, en zoals mensen al aangaven HET, HOEFT, NIET
Hoho.quote:Op maandag 27 april 2020 00:02 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hoe bevalt je keyboard Bradge. Al kriebels om hem om te ruilen / verkopen?
Denken dat Bradge naar buiten gaatquote:Op maandag 27 april 2020 00:04 schreef KapiteinIglo het volgende:
Koningsdag was wel een moment voor goede koopjes op de markt.
Misschien extra keyboard of iets anders wat je erbij kan gebruiken.
corona
quote:Op zondag 26 april 2020 23:59 schreef KapiteinIglo het volgende:
TOETSENBORDRIDDERS ONVERSAAGD, LUISTER NAAR WAT KAPITEINIGLO VRAAGT;
DE DAPPERE DIE DE TROLL VERSLAAT, ONTVANGT DUIZEND EN ÉÉN DUKAAT.
AAN IEDERE RIDDER ONBEVREESD, TREK TEN STRIJDE TEGEN HET BEESTJij bent ook ongeveer 35 jaar oud of nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat geldt dus ook voor jezelf, deze post heeft geen enkele meerwaarde. Net als al die andere pseudomodposts.quote:Op maandag 27 april 2020 00:41 schreef junkiexp het volgende:
Als je niets toe te voegen hebt gewoon niet op de 'invoeren' knop drukken.
Bradge speelt muziek, wij genieten ervan en het is gezellig in de chat met amper getrol.
Anders gaat uiteindelijk dit topic dicht, al dan niet op verzoek van Bradge en dat zou jammer zijn.
Gelukkig zie ik dat er goed geveegd wordt, respect
Je bent nu zelf ook aan het pseudomoddenquote:Op maandag 27 april 2020 08:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat geldt dus ook voor jezelf, deze post heeft geen enkele meerwaarde. Net als al die andere pseudomodposts.
Heel goed gezienquote:Op maandag 27 april 2020 08:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Je bent nu zelf ook aan het pseudomodden
Zijn liefde voor de hobbymatige handel (dus heeft weinig tot niks te maken met zijn financiële situatie, vanwege het gebrek aan winst) is in het verleden vaak genoeg in zijn vlogs naar voren gekomen, dus Kiid's reactie is gewoon ontopic en komt juist voort uit het feit dat hij zo'n trouwe fan is.quote:Op zondag 26 april 2020 23:18 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Beide niet wenselijk.
Doei.
Ik plaag je alleen maar een beetjequote:Op maandag 27 april 2020 08:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Heel goed gezienHeb je netjes een TR gezet in plaats van daar dan weer op te reageren? Oh wacht
En ik loop verder niet te prediken dat posts meerwaarde moeten hebben, want dat vind ik nou juist in ONZ niet van toepassing.
Maar geef toe, dat wedstrijdje verpissen van 'ik ben de meest oprechte en beste fan van Bradge en bijna alle andere 'fans' zijn trolls' begint behoorlijk vermoeiend te worden.quote:Op maandag 27 april 2020 08:56 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik plaag je alleen maar een beetje![]()
Ik lees dit met tranen in mijn ogen. Dat jij het voor mij opneemtquote:Op maandag 27 april 2020 08:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Zijn liefde voor de hobbymatige handel (dus heeft weinig tot niks te maken met zijn financiële situatie, vanwege het gebrek aan winst) is in het verleden vaak genoeg in zijn vlogs naar voren gekomen, dus Kiid's reactie is gewoon ontopic en komt juist voort uit het feit dat hij zo'n trouwe fan is.
Neequote:Op zondag 26 april 2020 21:40 schreef Elan het volgende:
Ja je ook CoD vloggen ? Lijkt me wel lachen .
Gaafquote:Op maandag 27 april 2020 10:07 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Mogguh. Wakker gemaakt door een man die op z'n accordeon het Wilhelmus speelde![]()
Tranen sprongen in mijn ogen wel
Want dit is het eerste jaar dat Koningsdag compleet over de kop is gegaan..
Gelukkig straks weer livequote:
Van de nieuwe mensen kan je verwachten dat ze vragen gaan stellen he.quote:Op zondag 26 april 2020 23:18 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Beide niet wenselijk.
Doei.
quote:
Ooit was er de tijd dat jij eigenlijk WEB-mod zou worden door je positieve aanwezigheid in deze Braddiereeksquote:Op maandag 27 april 2020 09:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik lees dit met tranen in mijn ogen. Dat jij het voor mij opneemt
En inderdaad. Fans van het eerste uur weten dit allemaal. Maar wellicht is het aan de nieuwe fans om dit op hun eigen tempo te laten ontdekken.
Als hij wat minder kritisch is kan hij z'n foodreviews aanbieden als reclame voor de diverse snackbars.quote:Op maandag 27 april 2020 11:52 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Bradge, probeer content te maken wat je kan doorverkopen. Als je goede content hebt dan willen grote sites de rechten van je overkopen. Dumpert doet dit ook. Die Dumpert Anthem van je kon je eigenlijk verkopen aan hun en dan krijg je een gedeelte van de opbrengst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of een Holland-medley voor daarquote:Op maandag 27 april 2020 13:04 schreef D_A het volgende:
Braddie kan je je Wilhelmus opname niet hier doen https://koningsdagthuis.nl![]()
![]()
quote:Op maandag 27 april 2020 13:09 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Of een Holland-medley voor daar
Gedaanquote:Op maandag 27 april 2020 13:04 schreef D_A het volgende:
Braddie kan je je Wilhelmus opname niet hier doen https://koningsdagthuis.nl![]()
![]()
Gaat het aantal views nou omhoog per refresh?quote:Op maandag 27 april 2020 13:32 schreef D_A het volgende:
[..]
https://koningsdagthuis.n(...)93-aa46-b17c333767e4
Jaaaa![]()
Lijkt het wel opquote:Op maandag 27 april 2020 13:39 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Gaat het aantal views nou omhoog per refresh?
Welnee, heel Nederland heeft het blijde nieuws ontvangen en zit nu aan de Braddiestream i.p.v. het bier!quote:Op maandag 27 april 2020 13:39 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik bedoel maarquote:Op maandag 27 april 2020 12:35 schreef Moira het volgende:
[..]
Ooit was er de tijd dat jij eigenlijk WEB-mod zou worden door je positieve aanwezigheid in deze Braddiereeks
Je kunt hem ook steeds opnieuw likenquote:Op maandag 27 april 2020 13:39 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 april 2020 13:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Je kunt hem ook steeds opnieuw liken
quote:DiscussiÂÂÂÂÂÂÂÂĞren mag, zuigen niet (als je niet weet wat hieronder wordt verstaan, blijf dan maar weg). - Ook het bespreken van de financiÂÂÂÂÂÂÂÂĞle situatie wordt niet geapprecieerd.
Dat kon er niet vanaf, hij eet en reviewt liever voor de zoveelste keer te zoute en/of te slappe patat.quote:Op maandag 27 april 2020 13:52 schreef Welvaert het volgende:
Hoeveel oranje tompoucen heb je al weggestouwd vandaag Brad? 4? 5?
Waaronder een stuk of honderd van mij.quote:
Ja ik ben nu ook allemaal tabjes aan t openen met autorefresh xDquote:
quote:Op maandag 27 april 2020 14:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
De videoboodschap van de Hilversumse burgemeester Broertjes is inmiddels verslagen door die andere, grotere ster uit Hilversum.
Ik kan hem niet vinden, is er een linkje?quote:Op maandag 27 april 2020 13:53 schreef Bluedisplay het volgende:
Brad is al te vinden op de trending pagina van die site
https://koningsdagthuis.nl/overview/trendingquote:Op maandag 27 april 2020 14:32 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik kan hem niet vinden, is er een linkje?
https://koningsdagthuis.n(...)93-aa46-b17c333767e4quote:Op maandag 27 april 2020 14:32 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik kan hem niet vinden, is er een linkje?
Als 9e op de Trending paginaquote:Op maandag 27 april 2020 14:33 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
https://koningsdagthuis.nl/overview/trending
Upload er nog een die je wat meer entertaining maakt danquote:Op maandag 27 april 2020 14:32 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]Zo kut en dan toch door dat slechte systeem van hun zo hoog
Yup.quote:Op maandag 27 april 2020 14:38 schreef Bluedisplay het volgende:
Het filmpje is verwijderd volgens mij![]()
Hahahaha! Ja ga ik doen xDquote:Op maandag 27 april 2020 14:39 schreef Bluedisplay het volgende:
Laten we Jeroen vd Boom autorefreshen, dan gaat die troep ook weg
Nee, liever een schattig klein kindje dat op eigen houtje nu al op trending staat. Kinderen aan het janken maken is altijd goed.quote:Op maandag 27 april 2020 14:39 schreef Bluedisplay het volgende:
Laten we Jeroen vd Boom autorefreshen, dan gaat die troep ook weg
Nee dat is zieligquote:Op maandag 27 april 2020 14:41 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Nee, liever een schattig klein kindje dat op eigen houtje nu al op trending staat. Kinderen aan het janken maken is altijd goed.
Hebben ze toch gewerkt voor hun geld.quote:Op maandag 27 april 2020 14:50 schreef Nikonlover het volgende:
De pagina kan ik niet meer ladenHij blijft wit. Ze hebben mn IP geblokt denk ik
Jaquote:Op maandag 27 april 2020 14:51 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hebben ze toch gewerkt voor hun geld.
Wel grappig.quote:Op maandag 27 april 2020 14:53 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
JaIk kan wel met VPN aan de gang maar dat vind ik te ver gaan op deze dag
Wat heb je nou weer gedaanquote:Op maandag 27 april 2020 14:53 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
JaIk kan wel met VPN aan de gang maar dat vind ik te ver gaan op deze dag
Klopt. Was de bedoeling inderdaad dat ik zou gaan streamen van 11 tot wanneer ik ga slapen.quote:Op maandag 27 april 2020 15:27 schreef Chia het volgende:
Huh er zou toch de hele dag een livestream zijn?
Avondeten? Het is half 4quote:Op maandag 27 april 2020 15:29 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Klopt. Was de bedoeling inderdaad dat ik zou gaan streamen van 11 tot wanneer ik ga slapen.
Maar mijn ma wilde ook wat doen, dus het werd al later. Vervolgens begon ik rond kwart over 1 met streamen tot 5 minuten geleden. Ik ga even wat anders doen, straks avondeten, en dan kom ik terug rond een uur of 6. En ja DAN ga ik wél echt door tot mijn bedtijd
Hij is weer gemaaktquote:
Ja dacht gelezen te hebben livestream vanaf 3 omdat je eerst met je moeder ging wandelen en dat vanaf dan de marathon zou beginnen tot middernacht.quote:Op maandag 27 april 2020 15:29 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Klopt. Was de bedoeling inderdaad dat ik zou gaan streamen van 11 tot wanneer ik ga slapen.
Maar mijn ma wilde ook wat doen, dus het werd al later. Vervolgens begon ik rond kwart over 1 met streamen tot 5 minuten geleden. Ik ga even wat anders doen, straks avondeten, en dan kom ik terug rond een uur of 6. En ja DAN ga ik wél echt door tot mijn bedtijd
Alleen op speciale gelegenheden.quote:Op maandag 27 april 2020 16:13 schreef RickoKun het volgende:
Braddie, ik kijk nauwelijks maar zit nu aan het bier. Jij drinkt volgens mij geen alcohol?
Deze hele crisis is een speciale gelegenheid.quote:Op maandag 27 april 2020 16:18 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Alleen op speciale gelegenheden.
Een zelfgemaakt pizza of een diepvries?quote:Op maandag 27 april 2020 16:24 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Dus, ik ga met een kwartiertje - 20 minuutjes eten. Wat vroeger.
Vlog ga ik daarna editen, titel wordt "Bakken Met Braadslee #4 PizzaBakFaal
Bijzonder, ben heel benieuwd. Zelfgemaakt deeg?quote:Op maandag 27 april 2020 16:25 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Zelfgemaakt, vandaar ook faalHet is meer een soort piccolini geworden
Ben benieuwdquote:Op maandag 27 april 2020 16:24 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Dus, ik ga met een kwartiertje - 20 minuutjes eten. Wat vroeger.
Vlog ga ik daarna editen, titel wordt "Bakken Met Braadslee #4 PizzaBakFaal
Deed ik dat maarquote:Op maandag 27 april 2020 16:18 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Piccolini is toch gewoon een kleinere soort pizza ? En je bodem kan juist beter wat te klein dan te groot uitvallen, dat is lastig met in de oven doen, dus zie de faal niet zo.quote:Op maandag 27 april 2020 16:25 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Zelfgemaakt, vandaar ook faalHet is meer een soort piccolini geworden
Vind het zelf zeeeeer relaxed om van die cheapass pizza margherita's kopen. Daarna beetje beleggen met champignons ham (of kipshoarma), paprika, tomaten, asperges of maïs etcetera.quote:Op maandag 27 april 2020 16:24 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Een zelfgemaakt pizza of een diepvries?
Ik was een speciale gelegenheidquote:Op maandag 27 april 2020 16:18 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Oh Chia, geloof mequote:Op maandag 27 april 2020 16:32 schreef Chia het volgende:
[..]
Piccolini is toch gewoon een kleinere soort pizza ? En je bodem kan juist beter wat te klein dan te groot uitvallen, dat is lastig met in de oven doen, dus zie de faal niet zo.
Krijg maar jeuk aan je kietelaarquote:Op maandag 27 april 2020 16:49 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgende keer toch maar zo'n kant en klare bodem doen dan.
Jaquote:Op maandag 27 april 2020 16:49 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgende keer toch maar zo'n kant en klare bodem doen dan.
inb4 heb geen deegrollerquote:Op maandag 27 april 2020 16:51 schreef Nikonlover het volgende:
waarom heb je er zo'n prop van gemaakt?Je had hem uit moeten rollen. Die deeg hoef jen iet meer te kneden of te vormen.
Ja maar dit was van die kantenklare deeg. Gewoon dat bakpapier uitrollen en klaar.quote:
Maar dan kan je hem niet met 1 grote hap opeten.quote:Op maandag 27 april 2020 16:51 schreef Chia het volgende:
Maar ook met een bierflesje of die petfles op je bureau (na ff schoonmaken) had je hier wel iets minder een bol van kunnen maken inderdaad.
Je kan ook van dat kant en klare deeg kopen waar al kaas en tomatensaus op is gedaan, en nog wat andere ingrediënten. Dan hoef je het alleen nog maar in de oven te doenquote:Op maandag 27 april 2020 16:52 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja maar dit was van die kantenklare deeg. Gewoon dat bakpapier uitrollen en klaar.
Het ws zoiets:
[ afbeelding ]
Dan kan je beter gewoon een goedkope diepvries salami pizza kopen.quote:Op maandag 27 april 2020 16:55 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Je kan ook van dat kant en klare deeg kopen waar al kaas en tomatensaus op is gedaan, en nog wat andere ingrediënten. Dan hoef je het alleen nog maar in de oven te doen
quote:
dubbelquote:
quote:Op maandag 27 april 2020 16:52 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja maar dit was van die kantenklare deeg. Gewoon dat bakpapier uitrollen en klaar.
[ afbeelding ]
Het ws zoiets:
[ afbeelding ]
Ja, dit is zo'n bodem waar je niets mee hoeft te doenquote:Op maandag 27 april 2020 16:59 schreef Moira het volgende:
[..]
Volgende keer maar gewoon zo laten dat deeg dus Braad, heb je wat meer oppervlakte
Maar prima pizzabroodje zo
Op zich was hij dus niet verneukt, want dit deeg is ook zonder bloem wel weer opnieuw uit te rollen.quote:Op maandag 27 april 2020 17:00 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja, dit is zo'n bodem waar je niets mee hoeft te doenBizar dat je zo'n kant en klare deegbodem kan verneuken
![]()
![]()
Morgen nieuwe dag, nieuwe kansenquote:Op maandag 27 april 2020 17:06 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ik verneukte dit omdat te stom om verpakking te lezen + Niet meer te rollen dan een beetje plat slaan met m'n hand. Uiteindelijk is't alsnog een redelijk smakend ding geworden, alleen niet in pizzavorm maar zoals de eigenaar. Klein, Dik, en Rond. een soort roli poli oli
Ja tuurlijkquote:Op maandag 27 april 2020 17:11 schreef Ludwig. het volgende:
Volgende keer beter dan, mooi dat je hem alsnog online zet.
quote:Op maandag 27 april 2020 17:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja tuurlijkKan er alleen maar van leren, en vind't wel grappig
Ik houd hoop op een restaurantreview vanavondquote:Op maandag 27 april 2020 17:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]![]()
![]()
Was het wel voldoende zo'n kleine pizza? Of heb je nog maar broodje gesmeerd?Ik zou er iig niet genoeg aan hebben denk ik xD
Had nog 2 kleine pannenkoekjesquote:Op maandag 27 april 2020 17:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]![]()
![]()
Was het wel voldoende zo'n kleine pizza? Of heb je nog maar broodje gesmeerd?Ik zou er iig niet genoeg aan hebben denk ik xD
Het was rechthoekig, hij kneep het samen om het rond te krijgen in de hoop het daarna plat te maken. Maar dat laatste lukte niet met zijn vingers.quote:Op maandag 27 april 2020 17:32 schreef Klaploper het volgende:
Huh, dus je krijgt een kant en klaar stuk lekker dun opgerold deeg en het eindigt als een bol in de oven?![]()
![]()
Verder wel een leuke video en volgende keer is je pizza vast iets beter gelukt.
Dat is het voordeel van zo'n live stream. Doneert iemand wel een grote kapsalonquote:Op maandag 27 april 2020 17:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:
APK viel tegen?quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:48 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Dat zou nog een mogelijkheid kunnen zijn. Dan nog zie ik een investering van zó veel geld alsnog als onhandig als die vorige auto van hem het waarschijnlijk nog wel 5 jaar had gedaan met 1/4e aan kosten wat die andere (huidige) auto heeft gekost.
Mijn auto gaat ook oprecht niet weg voor een nieuwe, als er iets kapot gaat, prima, laat ik repareren. Als de auto verder bevalt maakt het mij niet uit of het nou een Focus uit 2004 is of een 1992 Starlet
We hebben beeldquote:Op zondag 29 maart 2020 21:41 schreef leolinedance het volgende:
Bradje heeft een ongeluk gehad met de Focus![]()
Een fietser aangereden. Geen licht, donkere kleding. Jochie van 15. Hij had wel voorrang.
Fietser niet gewond. Scheur in bumper. Papieren invullen bij de New York Pizza![]()
einde bericht
Geen Braadseizoen zonder autowisselquote:Op dinsdag 28 april 2020 08:11 schreef ZwangerPetro het volgende:
V&A / [TK] `04 Ford Focus Futura 1.6 16v. APK verloopt snel.
Dr Focus gaat weg?
Ja maar waarom zou je moeite ergens voor doen als je het ook niet kan doen?quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:18 schreef ZwangerPetro het volgende:
Hij had voor de foto’s wel even een stofzuiger door het interieur kunnen halen. Ben benieuwd of er ook nog een banaantje is verstopt.
Hij zegt toch dat hij geen auto meer nodig heeft vanwege de coronacrisis en dat hij alles te voet gaat doen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Voor de entertainmentwaarde is een roestende Polo, scheve BMW of Corsa voor de oudijzerprijs natuurlijk een aanrader, maar nuchter beschouwd is dit natuurlijk een slecht idee. Fiks die Focus en bespaar dan wat door minder te rijden, en anders had je natuurlijk net zo goed de Charaai kunnen houden.
Ja, dat zegt hij. Maar ik denk dat we allemaal wel weten dat Braad niet (lang) zonder auto wil leven.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat hij geen auto meer nodig heeft vanwege de coronacrisis en dat hij alles te voet gaat doen.
Ach als hij een maand noodgedwongen zonder auto moet leven, omdat hij nu echt niet de financiële middelen heeft (want keyboard kan nu echt niet meer terug vanwege alle gebruikerssporen) went het misschien wel. Zijn moeder woont ook op loopafstand voor iemand die alle tijd van de wereld heeft en dan kan hij haar auto gebruiken als het een keer echt nodig is.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja, dat zegt hij. Maar ik denk dat we allemaal wel weten dat Braad niet (lang) zonder auto wil leven.
Of toch die fiets kopen...quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Ach als hij een maand noodgedwongen zonder auto moet leven, omdat hij nu echt niet de financiële middelen heeft (want keyboard kan nu echt niet meer terug vanwege alle gebruikerssporen) went het misschien wel. Zijn moeder woont ook op loopafstand voor iemand die alle tijd van de wereld heeft en dan kan hij haar auto gebruiken als het een keer echt nodig is.
In theorie kan dat, maar zie jij Braad realistisch gezien vanuit zijn woonplaats naar z'n moeder lopen?quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Ach als hij een maand noodgedwongen zonder auto moet leven, omdat hij nu echt niet de financiële middelen heeft (want keyboard kan nu echt niet meer terug vanwege alle gebruikerssporen) went het misschien wel. Zijn moeder woont ook op loopafstand voor iemand die alle tijd van de wereld heeft en dan kan hij haar auto gebruiken als het een keer echt nodig is.
Hij wil een kleinere autoquote:Op dinsdag 28 april 2020 09:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat hij geen auto meer nodig heeft vanwege de coronacrisis en dat hij alles te voet gaat doen.
quote:Gaat weg omdat ik kleiner ga rijden.
Of een Smartquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |