quote:
APK viel tegen?quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:48 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Dat zou nog een mogelijkheid kunnen zijn. Dan nog zie ik een investering van zó veel geld alsnog als onhandig als die vorige auto van hem het waarschijnlijk nog wel 5 jaar had gedaan met 1/4e aan kosten wat die andere (huidige) auto heeft gekost.
Mijn auto gaat ook oprecht niet weg voor een nieuwe, als er iets kapot gaat, prima, laat ik repareren. Als de auto verder bevalt maakt het mij niet uit of het nou een Focus uit 2004 is of een 1992 Starlet
We hebben beeldquote:Op zondag 29 maart 2020 21:41 schreef leolinedance het volgende:
Bradje heeft een ongeluk gehad met de Focus![]()
Een fietser aangereden. Geen licht, donkere kleding. Jochie van 15. Hij had wel voorrang.
Fietser niet gewond. Scheur in bumper. Papieren invullen bij de New York Pizza![]()
einde bericht
Geen Braadseizoen zonder autowisselquote:Op dinsdag 28 april 2020 08:11 schreef ZwangerPetro het volgende:
V&A / [TK] `04 Ford Focus Futura 1.6 16v. APK verloopt snel.
Dr Focus gaat weg?
Ja maar waarom zou je moeite ergens voor doen als je het ook niet kan doen?quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:18 schreef ZwangerPetro het volgende:
Hij had voor de foto’s wel even een stofzuiger door het interieur kunnen halen. Ben benieuwd of er ook nog een banaantje is verstopt.
Hij zegt toch dat hij geen auto meer nodig heeft vanwege de coronacrisis en dat hij alles te voet gaat doen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Voor de entertainmentwaarde is een roestende Polo, scheve BMW of Corsa voor de oudijzerprijs natuurlijk een aanrader, maar nuchter beschouwd is dit natuurlijk een slecht idee. Fiks die Focus en bespaar dan wat door minder te rijden, en anders had je natuurlijk net zo goed de Charaai kunnen houden.
Ja, dat zegt hij. Maar ik denk dat we allemaal wel weten dat Braad niet (lang) zonder auto wil leven.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat hij geen auto meer nodig heeft vanwege de coronacrisis en dat hij alles te voet gaat doen.
Ach als hij een maand noodgedwongen zonder auto moet leven, omdat hij nu echt niet de financiële middelen heeft (want keyboard kan nu echt niet meer terug vanwege alle gebruikerssporen) went het misschien wel. Zijn moeder woont ook op loopafstand voor iemand die alle tijd van de wereld heeft en dan kan hij haar auto gebruiken als het een keer echt nodig is.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja, dat zegt hij. Maar ik denk dat we allemaal wel weten dat Braad niet (lang) zonder auto wil leven.
Of toch die fiets kopen...quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Ach als hij een maand noodgedwongen zonder auto moet leven, omdat hij nu echt niet de financiële middelen heeft (want keyboard kan nu echt niet meer terug vanwege alle gebruikerssporen) went het misschien wel. Zijn moeder woont ook op loopafstand voor iemand die alle tijd van de wereld heeft en dan kan hij haar auto gebruiken als het een keer echt nodig is.
In theorie kan dat, maar zie jij Braad realistisch gezien vanuit zijn woonplaats naar z'n moeder lopen?quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Ach als hij een maand noodgedwongen zonder auto moet leven, omdat hij nu echt niet de financiële middelen heeft (want keyboard kan nu echt niet meer terug vanwege alle gebruikerssporen) went het misschien wel. Zijn moeder woont ook op loopafstand voor iemand die alle tijd van de wereld heeft en dan kan hij haar auto gebruiken als het een keer echt nodig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij wil een kleinere autoquote:Op dinsdag 28 april 2020 09:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat hij geen auto meer nodig heeft vanwege de coronacrisis en dat hij alles te voet gaat doen.
quote:Gaat weg omdat ik kleiner ga rijden.
Of een Smartquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |