quote:Op zondag 26 april 2020 16:07 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Jammer is dit ja. Ik doe verder geen vlieg kwaad, laat mij lekker mijn filmpjes maken op YouTube en mijn leven leiden.
Eens.quote:Op zondag 26 april 2020 16:09 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik ben re-de-lijk content.
Zullen we het hier bij laten en het gaan hebben over mijn *insert tromgeroffel* content?
Vakantie was prima hoor, leuke omgeving vooralquote:Op zondag 26 april 2020 16:14 schreef Duveldrinker het volgende:
Ja ik vind het alleen maar prachtig hoor al die filmpjes van je. Als jij gelukkig wordt ervan ga zo door.
Maar die vakantie in Duinkerken? Dat was wel echt een klote vakantie of niet? Was je samen met je ma daarheen gegaan?
Zijn er ook ergens beelden van die vakantie te vinden?quote:Op zondag 26 april 2020 16:14 schreef Duveldrinker het volgende:
Ja ik vind het alleen maar prachtig hoor al die filmpjes van je. Als jij gelukkig wordt ervan ga zo door.
Maar die vakantie in Duinkerken? Dat was wel echt een klote vakantie of niet? Was je samen met je ma daarheen gegaan?
quote:Op zondag 26 april 2020 16:16 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zijn er ook ergens beelden van die vakantie te vinden?
Het eetgedrag van onze bradge is onnavolgbaar. Gewoon overal schijt aan hebben, eten wat hij wil en dit openbaar makenquote:Op zondag 26 april 2020 16:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
Eens.
Maar let dan ook op wat de inhoud van je vlogjes is. Als je voedselvlogjes gaat maken, gaan mensen het over je eetgedrag hebben.
Daarnaast: dit topic is bedoeld voor gelijkgestemden die de vlogjes van ts leuk vinden. Ja, je mag een andere mening hebben. Dat is wel zonde van je tijd. Ja, die mag je ook ventileren. Nog steeds zonde van je tijd. Maar blijf binnen de lijntjes kleuren, anders ga je in hoek.
Nou met die redenatie is het altijd zonde van je tijd als je discussieertquote:Op zondag 26 april 2020 16:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
Eens.
Maar let dan ook op wat de inhoud van je vlogjes is. Als je voedselvlogjes gaat maken, gaan mensen het over je eetgedrag hebben.
Daarnaast: dit topic is bedoeld voor gelijkgestemden die de vlogjes van ts leuk vinden. Ja, je mag een andere mening hebben. Dat is wel zonde van je tijd. Ja, die mag je ook ventileren. Nog steeds zonde van je tijd. Maar blijf binnen de lijntjes kleuren, anders ga je in hoek.
Kquote:Op zondag 26 april 2020 16:18 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou met die redenatie is het altijd zonde van je tijd als je discussieertIk begrijp niet waarom er zo duidelijk wordt gemaakt dat het zonde van je tijd is terwijl in elk ander subfora het daar juist om draait (ja ik begrijp wel waarom je het meldt maar dat geeft juist toch ook aan wat er scheef is aan deze situatie)
Ja was een hele lange video. Hij kwam bij mijn aanbevelingen.quote:Op zondag 26 april 2020 16:16 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zijn er ook ergens beelden van die vakantie te vinden?
Hier was de friet ook al onvoldoende voor fijnproever Bradge. Het begint erop te lijken dat hij het gewoon niet lekker vindt, maar dit zelf nog niet door heeft.quote:
Haha prachtige video heh.quote:Op zondag 26 april 2020 16:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Hier was de friet ook al onvoldoende voor fijnproever Bradge. Het begint erop te lijken dat hij het gewoon niet lekker vindt, maar dit zelf nog niet door heeft.
Het is dan ook patatquote:Op zondag 26 april 2020 16:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Hier was de friet ook al onvoldoende voor fijnproever Bradge. Het begint erop te lijken dat hij het gewoon niet lekker vindt, maar dit zelf nog niet door heeft.
Afgekeken van Enzo Knol heeft hij geloof ik eens gezegd.quote:Op zondag 26 april 2020 16:36 schreef bamibij het volgende:
[..]
De eerste paar seconden naakt.
Braddie
Koning van de esthetiek
Zal het niet eerder andersom zijn?quote:Op zondag 26 april 2020 16:37 schreef Chia het volgende:
[..]
Afgekeken van Enzo Knol heeft hij geloof ik eens gezegd.
Haha zie je Bradge al kinderfilmpjes maken... Denk dat binnen no-time de politie op de stoep staatquote:Op zondag 26 april 2020 17:02 schreef Bluedisplay het volgende:
Als je echt een succesvol vlogger wil worden moet je je content richten op de basisschoolleeftijd
(Jong)volwassenen kijken niet massaal vlogs en weten wat adblock is. Daarnaast kopen ouders al die troep (merch) voor hun kroost.
Die kinderen zijn niet geïnteresseerd in Braad zijn keyboards en vette troep reviews.quote:Op zondag 26 april 2020 17:02 schreef Bluedisplay het volgende:
Als je echt een succesvol vlogger wil worden moet je je content richten op de basisschoolleeftijd
(Jong)volwassenen kijken niet massaal vlogs en weten wat adblock is. Daarnaast kopen ouders al die troep (merch) voor hun kroost.
Ouders kunnen het mooi inzetten om de kinderen te laten zien wat er gebeurt als je te vaak pizza en patat eet.quote:Op zondag 26 april 2020 17:02 schreef Bluedisplay het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |