abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 april 2020 @ 16:10:11 #1
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_192814901

BradgeTV is terug! Zowel tijdens als na Corona gaat er vreugde worden gebracht in tal van onnozele / leuke / (misschien) interessante filmpjes over een deel van mijn leven.

"Natuurlijk werd er wel eens een leugentje verteld om eigen bestwil (onder andere de so you think you can Peugeotpoetsen-stage, en Braad's wraak op de Polo) maar het is inderdaad meestal een tamelijk pretentieloze kijkervaring. Overduidelijk gemaakt enthousiasme waarbij alles amazing en awesome is zie je bij Braad niet, een auto van 1500 euro wordt al beschouwd als duur, het vlees wordt gewoon aangebrand getoond, en vogelnest en touwtjesshirt in volle glorie gedragen. Je ziet een persoon in plaats van een zorgvuldig opgebouwd levend reclamebord."

Geniet.

Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_192814936
Nummering klopt niet he.
We gingen van 25 naar 27 :') En nu zijn we bij 28
.
pi_192814947
Waarschijnlijk heeft @HSG-BOMBER handmatig het reeksnr. nog eens opgeschroefd
pi_192814952
Niks
Nieuw is niet altijd beter.
pi_192814954
Ja ik vind het alleen maar prachtig hoor al die filmpjes van je. Als jij gelukkig wordt ervan ga zo door.

Maar die vakantie in Duinkerken? Dat was wel echt een klote vakantie of niet? Was je samen met je ma daarheen gegaan?
  Moderator zondag 26 april 2020 @ 16:14:30 #6
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_192814957
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 16:07 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Jammer is dit ja. Ik doe verder geen vlieg kwaad, laat mij lekker mijn filmpjes maken op YouTube en mijn leven leiden.
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 16:09 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Ik ben re-de-lijk content.
Zullen we het hier bij laten en het gaan hebben over mijn *insert tromgeroffel* content? :P
Eens.
Maar let dan ook op wat de inhoud van je vlogjes is. Als je voedselvlogjes gaat maken, gaan mensen het over je eetgedrag hebben.

Daarnaast: dit topic is bedoeld voor gelijkgestemden die de vlogjes van ts leuk vinden. Ja, je mag een andere mening hebben. Dat is wel zonde van je tijd. Ja, die mag je ook ventileren. Nog steeds zonde van je tijd. Maar blijf binnen de lijntjes kleuren, anders ga je in hoek. :*
F.K.A. SuperwormJim
pi_192814965
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 16:14 schreef Duveldrinker het volgende:
Ja ik vind het alleen maar prachtig hoor al die filmpjes van je. Als jij gelukkig wordt ervan ga zo door.

Maar die vakantie in Duinkerken? Dat was wel echt een klote vakantie of niet? Was je samen met je ma daarheen gegaan?
Vakantie was prima hoor, leuke omgeving vooral
.
pi_192814971
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 16:14 schreef Duveldrinker het volgende:

Zijn er ook ergens beelden van die vakantie te vinden?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_192814976
quote:
14s.gif Op zondag 26 april 2020 16:16 schreef chroestjov het volgende:

[..]

zondag 26 april 2020 @ 16:17:19 #10
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_192814981
quote:
2s.gif Op zondag 26 april 2020 16:14 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

[..]

Eens.
Maar let dan ook op wat de inhoud van je vlogjes is. Als je voedselvlogjes gaat maken, gaan mensen het over je eetgedrag hebben.

Daarnaast: dit topic is bedoeld voor gelijkgestemden die de vlogjes van ts leuk vinden. Ja, je mag een andere mening hebben. Dat is wel zonde van je tijd. Ja, die mag je ook ventileren. Nog steeds zonde van je tijd. Maar blijf binnen de lijntjes kleuren, anders ga je in hoek. :*
Het eetgedrag van onze bradge is onnavolgbaar. Gewoon overal schijt aan hebben, eten wat hij wil en dit openbaar maken _O_
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_192814994
quote:
2s.gif Op zondag 26 april 2020 16:14 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

[..]

Eens.

Nou met die redenatie is het altijd zonde van je tijd als je discussieert :D Ik begrijp niet waarom er zo duidelijk wordt gemaakt dat het zonde van je tijd is terwijl in elk ander subfora het daar juist om draait (ja ik begrijp wel waarom je het meldt maar dat geeft juist toch ook aan wat er scheef is aan deze situatie)
  Moderator zondag 26 april 2020 @ 16:19:01 #12
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_192815003
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 16:18 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Nou met die redenatie is het altijd zonde van je tijd als je discussieert :D Ik begrijp niet waarom er zo duidelijk wordt gemaakt dat het zonde van je tijd is terwijl in elk ander subfora het daar juist om draait (ja ik begrijp wel waarom je het meldt maar dat geeft juist toch ook aan wat er scheef is aan deze situatie)
K
F.K.A. SuperwormJim
pi_192815022
quote:
14s.gif Op zondag 26 april 2020 16:16 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ja was een hele lange video. Hij kwam bij mijn aanbevelingen.
pi_192815024
quote:
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_192815040
quote:
Lekker elke dag boodschappen doen _O_ Wat een topvakantie.
pi_192815067
quote:
Hier was de friet ook al onvoldoende voor fijnproever Bradge. Het begint erop te lijken dat hij het gewoon niet lekker vindt, maar dit zelf nog niet door heeft.
pi_192815073
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 16:24 schreef Chia het volgende:

[..]

Hier was de friet ook al onvoldoende voor fijnproever Bradge. Het begint erop te lijken dat hij het gewoon niet lekker vindt, maar dit zelf nog niet door heeft.
Haha prachtige video heh.
pi_192815156
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 16:24 schreef Chia het volgende:

[..]

Het is dan ook patat
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_192815166
quote:
De eerste paar seconden naakt. _O_
Braddie _O_
Koning van de esthetiek _O_
pi_192815177
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 16:36 schreef bamibij het volgende:

[..]

De eerste paar seconden naakt. _O_
Braddie _O_
Koning van de esthetiek _O_
Afgekeken van Enzo Knol heeft hij geloof ik eens gezegd.
pi_192815192
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 16:37 schreef Chia het volgende:

[..]

Afgekeken van Enzo Knol heeft hij geloof ik eens gezegd.
Zal het niet eerder andersom zijn?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_192815397
Als je echt een succesvol vlogger wil worden moet je je content richten op de basisschoolleeftijd

(Jong)volwassenen kijken niet massaal vlogs en weten wat adblock is. Daarnaast kopen ouders al die troep (merch) voor hun kroost.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2020 17:03:36 ]
pi_192815418
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 17:02 schreef Bluedisplay het volgende:
Als je echt een succesvol vlogger wil worden moet je je content richten op de basisschoolleeftijd

(Jong)volwassenen kijken niet massaal vlogs en weten wat adblock is. Daarnaast kopen ouders al die troep (merch) voor hun kroost.
Haha zie je Bradge al kinderfilmpjes maken... Denk dat binnen no-time de politie op de stoep staat
Ik ben ook maar een mens
pi_192815422
quote:

Die kinderen zijn niet geïnteresseerd in Braad zijn keyboards en vette troep reviews.
pi_192815495
quote:

Ouders kunnen het mooi inzetten om de kinderen te laten zien wat er gebeurt als je te vaak pizza en patat eet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')