abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192815511
Komt er vandaag nog een vlog?
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_192815513
Nee, maar om 19:30 een stream.
.
pi_192815522
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 17:12 schreef ZwangerPetro het volgende:

[..]

Ouders kunnen het mooi inzetten om de kinderen te laten zien wat er gebeurt als je te vaak pizza en patat eet.
+ wanneer je het vertikt te gaan studeren of een baan te zoeken. Mooi voorlichtingsmateriaal wellicht voor moeilijk opvoedbare pubers.
Ik ben ook maar een mens
pi_192815575
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 17:02 schreef Bluedisplay het volgende:
Als je echt een succesvol vlogger wil worden moet je je content richten op de basisschoolleeftijd

(Jong)volwassenen kijken niet massaal vlogs en weten wat adblock is. Daarnaast kopen ouders al die troep (merch) voor hun kroost.
Hij moet zichzelf neerzetten als karikatuur. Een internetgekkie.
pi_192815603
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 17:15 schreef Welvaert het volgende:

[..]

+ wanneer je het vertikt te gaan studeren of een baan te zoeken. Mooi voorlichtingsmateriaal wellicht voor moeilijk opvoedbare pubers.
Ach je kan vinden van Braddie wat je wil maar hij heeft het op een bepaalde manier wel voor elkaar. Een dak boven zijn hoofd, eten, water, kleding etc. En gewoon een hobby. In veel andere landen is het vechten om die zaken te krijgen, hij heeft dat in ieder geval sowieso voor elkaar gekregen.
  zondag 26 april 2020 @ 17:27:07 #31
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_192815616
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 17:25 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ach je kan vinden van Braddie wat je wil maar hij heeft het op een bepaalde manier wel voor elkaar. Een dak boven zijn hoofd, eten, water, kleding etc. En gewoon een hobby. In veel andere landen is het vechten om die zaken te krijgen, hij heeft dat in ieder geval sowieso voor elkaar gekregen.
Kan iedereen in Nederland gewoon, dat is geen prestatie.

Ondertussen krijgt meneer ook gewoon een sociale huurwoning terwijl studenten voor twee keer zoveel geld genoodzaakt zijn een bezemhok te huren.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_192815658
Braad, net je vlog over Duinkerke gekeken maar buiten de grote steden zijn er meestal geen parkeerautomaten maar moet je je blauwe kaart neerleggen (staat wel een bord, soms slecht zichtbaar).

Oh en het is geen Binky burger maar een Bicky burger ;)
pi_192815667
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 17:25 schreef phoenyx het volgende:

[..]

:')

Dat krijg je in Nederland gewoon toegeworpen. Daar hoef je geen moeite voor te doen.
  zondag 26 april 2020 @ 17:33:12 #34
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_192815673
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 17:27 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Kan iedereen in Nederland gewoon, dat is geen prestatie.

Ondertussen krijgt meneer ook gewoon een sociale huurwoning terwijl studenten voor twee keer zoveel geld genoodzaakt zijn een bezemhok te huren.
Hoe weet je dat dit huur is en geen koop? Verder heeft hij zowat elk half jaar weer een andere auto onder z'n kont dus hij heeft het echt wel goed voor elkaar wat dat betreft. Denk dat Braddie ondertussen meer centen op de bank heeft dan menig fokker.
pindazakje
  zondag 26 april 2020 @ 17:34:01 #35
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_192815681
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 17:33 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Hoe weet je dat dit huur is en geen koop? Verder heeft hij zowat elk half jaar weer een andere auto onder z'n kont dus hij heeft het echt wel goed voor elkaar wat dat betreft. Denk dat Braddie ondertussen meer centen op de bank heeft dan menig fokker.
Dat zijn van die karretjes van 500 euro.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_192815693
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 17:33 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Nu je het zegt. Hij kon wel ff 10k neerleggen om zijn honderden rijlessen te betalen. En daarna meteen een auto kopen.
pi_192815698
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 17:32 schreef Sander166 het volgende:

[..]

:')

Dat krijg je in Nederland gewoon toegeworpen. Daar hoef je geen moeite voor te doen.
Het UWV is een lachtertje. Ik heb ooit eens tussen 2 banen gezeten, ik moest 4 sollicitaties per periode van 3 weken doen. Niemand controleerde wat je precies deed. Ik solliciteerde gewoon 20 per dag. Maar gaf bij UWV 4 door, op onmogelijke functies (directies, hoge functies in het buitenland etc). Niemand van het UWV die er wat van zei. Zelfs niet wanneer ik zelf aan gaf dat het toch te debiel voor woorden was dat niemand controleerde. Je krijgt elke maand gewoon je geld en dat is het.
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
pi_192815763
quote:
3s.gif Op zondag 26 april 2020 17:35 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Het UWV is een lachtertje. Ik heb ooit eens tussen 2 banen gezeten, ik moest 4 sollicitaties per periode van 3 weken doen. Niemand controleerde wat je precies deed. Ik solliciteerde gewoon 20 per dag. Maar gaf bij UWV 4 door, op onmogelijke functies (directies, hoge functies in het buitenland etc). Niemand van het UWV die er wat van zei. Zelfs niet wanneer ik zelf aan gaf dat het toch te debiel voor woorden was dat niemand controleerde. Je krijgt elke maand gewoon je geld en dat is het.
Raar dat je slechts 4 doorgeeft, dat is het minimum, het is wel de bedoeling dat je gewoon alles aangeeft wat je doet. Ook dus gewoon 600 sollicitaties per maand.
pi_192815805
Een directe familielid had een eigen autobedrijf toch? Kan je daar niet eens een vlog schieten?

Even leren hoe je remblokken vervangt of iets dergelijks, om uiteindelijk een revisie uit te voeren.

Ruitenwissers monteren kan de eerste vlog worden. >:)
  zondag 26 april 2020 @ 17:46:33 #40
319979 Fok-it
All is well
pi_192815851
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 17:40 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Raar dat je slechts 4 doorgeeft, dat is het minimum, het is wel de bedoeling dat je gewoon alles aangeeft wat je doet. Ook dus gewoon 600 sollicitaties per maand.
In welke wereld leef jij?? _O-
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_192815858
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 17:40 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Heb je het wel eens moeten doorgeven bij dat systeem? Geen idee hoe het nu is, het is voor mij een aantal jaar geleden. Wat een drama. Systemen die altijd in onderhoud lagen, vaak storingen, bij het uploaden iets dat niet werkte of niet pakte omdat het te groot was, of een andere extensie. Altijd wat toen.
  zondag 26 april 2020 @ 17:47:39 #42
319979 Fok-it
All is well
pi_192815873
quote:
3s.gif Op zondag 26 april 2020 17:46 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Heb je het wel eens moeten doorgeven bij dat systeem? Geen idee hoe het nu is, het is voor mij een aantal jaar geleden. Wat een drama. Systemen die altijd in onderhoud lagen, vaak storingen, bij het uploaden iets dat niet werkte of niet pakte omdat het te groot was, of een andere extensie. Altijd wat toen.
Wijziging doorgeven kost al bijna 2 maanden verwerkingstijd.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_192815929
quote:
3s.gif Op zondag 26 april 2020 17:35 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Van wat ik ervan heb gehoord is het UWV eigenlijk wel een ideale werkgever voor hen die een relaxed baantje zoeken.
pi_192815956
quote:
10s.gif Op zondag 26 april 2020 17:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Van wat ik ervan heb gehoord is het UWV eigenlijk wel een ideale werkgever voor hen die een relaxed baantje zoeken.
Ik stel me daar altijd stoffige kamers voor waar je weken kan zitten aan ene bureau zonder daadwerkelijk iets te doen, zonder dat iemand het door heeft.
pi_192815988
Nou ja iets van 1,5 jaar geleden heb ik voor mijn ww moeten solliciteren. Het doorgeven koste wat tijd maar vond het niet zo omslachtig zoals hier gesteld wordt.. Je geeft de datum door, functie etc. etc. maar ja dat is niet heel raar. Toen zelf in ieder geval niet echt frustratie ervan gehad.

Wou zelf vooral aangeven dat 20 sollicitaties per dag nogal veel is (voor mij ongeloofwaardig veel, wat ik wou aangeven met de 600) en je daarna stelt dat je bij het UWV ermee aanklopte dat je reageerde op flauwekul functies etc. en ze er niks mee deden je verhaal voor mij wat ongeloofwaardig is. Bedoel ik geloof best wel dat je daar een verhaal hebt gehouden dat je op flauwekul zaken reageerde, 1 op de 100 doet zoiets en ik heb er geen moeite mee om te geloven dat jij dat bent maar kom op zeg. Denk je zelf ook niet dat je wat meer ervan maakt dan het echt is geweest?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2020 17:57:05 ]
pi_192816025
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 17:56 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja iets van 1,5 jaar geleden heb ik voor mijn ww moeten solliciteren. Het doorgeven koste wat tijd maar vond het niet zo omslachtig zoals hier gesteld wordt.. Je geeft de datum door, functie etc. etc. maar ja dat is niet heel raar. Toen zelf in ieder geval niet echt frustratie ervan gehad.

Wou zelf vooral aangeven dat 20 sollicitaties per dag nogal veel is (voor mij ongeloofwaardig veel, wat ik wou aangeven met de 600) en je daarna stelt dat je bij het UWV ermee aanklopte dat je reageerde op flauwekul functies etc. en ze er niks mee deden je verhaal voor mij wat ongeloofwaardig is. Bedoel ik geloof best wel dat je daar een verhaal hebt gehouden dat je op flauwekul zaken reageerde, 1 op de 100 doet zoiets en ik heb er geen moeite mee om te geloven dat jij dat bent maar kom op zeg. Denk je zelf ook niet dat je wat meer ervan maakt dan het echt is geweest?
20 sollicitaties per dag is easy. Indeed en alle vacaturesites afgaan en je maakt een goed generiek verhaal. Daarbij pas je het aan op de functie en de variabelen. binnen een uurtje of 3 heb je er zo 20 uit.
  zondag 26 april 2020 @ 18:02:42 #47
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_192816071
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 17:56 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja iets van 1,5 jaar geleden heb ik voor mijn ww moeten solliciteren. Het doorgeven koste wat tijd maar vond het niet zo omslachtig zoals hier gesteld wordt..
Er wordt alleen niks mee gedaan. Pas als het afwijkt (te weinig) ‘valt het uit’ en gaat er een mens naar kijken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_192816100
quote:
3s.gif Op zondag 26 april 2020 17:59 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

20 sollicitaties per dag is easy. Indeed en alle vacaturesites afgaan en je maakt een goed generiek verhaal. Daarbij pas je het aan op de functie en de variabelen. binnen een uurtje of 3 heb je er zo 20 uit.
Wie gaat nou op 20 reageren? Voor mij lijkt het heel raar, ik kreeg er op een dag misschien 3 uit in 3 uur tijd en dan een week later ging je weer kijken of er wat nieuws bij was gekomen. Bedoel ik begrijp dat het kan maar je wil toch solliciteren om een baan te krijgen, niet alleen maar gewoon om overal te solliciteren...?
pi_192816125
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 18:05 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Wie gaat nou op 20 reageren? Voor mij lijkt het heel raar, ik kreeg er op een dag misschien 3 uit in 3 uur tijd en dan een week later ging je weer kijken of er wat nieuws bij was gekomen. Bedoel ik begrijp dat het kan maar je wil toch solliciteren om een baan te krijgen, niet alleen maar gewoon om overal te solliciteren...?
Nee, ik wilde toen solliciteren om uit de WW te komen en gewoon loon te krijgen ipv steun. Dan maar op een kutfunctie reageren.
pi_192816194
quote:
3s.gif Op zondag 26 april 2020 18:07 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Nee, ik wilde toen solliciteren om uit de WW te komen en gewoon loon te krijgen ipv steun. Dan maar op een kutfunctie reageren.
Dan excuses van mijn kant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')