abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193368739
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 13:49 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Klinkt als vriendinnen gezellig, maar we waren er niet bij natuurlijk.
Hebben jullie elkaar wel subtiel aangeraakt?
Zeker niet. :)
pi_193369522
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 13:39 schreef Uhmmpie het volgende:

Als je maar lang genoeg wacht....

Maar goed.. misschien is GA juist van het meteen doorpakken en zijn die dames nog helemaal niet in de fase van initiatief nemen.

Daten voor de seks gaat dat doorgaans stuk sneller dan bij daten voor een relatie
Nou ik heb die ervaring niet. De vrouwen willen richting relatie ipv scharrelen. :')

Momenteel heb ik geen behoefte aan een relatie, maar eerder een scharrel.
  vrijdag 29 mei 2020 @ 15:49:05 #205
491017 MizzezAmy
🦥
pi_193370228
Ik weet niet of het een ramp is als er bij een eerste date, met als doel een relatie, er nog geen seksuele spanning is. Je moet elkaar wel aantrekkelijk vinden, maar kan goed zijn dat de seksuele spanning pas bij een volgende date komt? Zeker als ze aangeeft eerst de kat uit de boom te willen kijken, dan zal ze misschien ook seksuele spanning willen vermijden, tenslotte wordt ons vrouwen ook vaak ingeprent dat je geen seks op de eerste moet hebben, en seksuele spanning kan daar natuurlijk wel eens toe leiden. Ik geloof wel dat je je gedrag zo kan aanpassen dat je seksuele spanning vermijdt, omdat je dat ongepast vindt voor een eerste date. Of omdat sommige vrouwen daar gewoon iets meer tijd vor nodig hebben.

Vraag me wel af hoe je haar begroet en afscheid genomen hebt, wel met iets van lichamelijk contact? En misschien spelen de corona richtlijnen ook nog een rol en wil ze netjes 1,5 meter afstand houden.

Ik zou zeggen, kijk de tweede date aan en probeer dan misschien aan te sturen op wat lichamelijk contact en kijken hoe ze reageert? Je wil natuurlijk ook weer niet in de friendzone komen. Of je vraagt gewoon hoe zij er in staat?
Striving for success without hard work is, is like trying to harvest where you haven't planted 🎶
pi_193370837
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 15:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik weet niet of het een ramp is als er bij een eerste date, met als doel een relatie, er nog geen seksuele spanning is. Je moet elkaar wel aantrekkelijk vinden, maar kan goed zijn dat de seksuele spanning pas bij een volgende date komt? Zeker als ze aangeeft eerst de kat uit de boom te willen kijken, dan zal ze misschien ook seksuele spanning willen vermijden, tenslotte wordt ons vrouwen ook vaak ingeprent dat je geen seks op de eerste moet hebben, en seksuele spanning kan daar natuurlijk wel eens toe leiden. Ik geloof wel dat je je gedrag zo kan aanpassen dat je seksuele spanning vermijdt, omdat je dat ongepast vindt voor een eerste date. Of omdat sommige vrouwen daar gewoon iets meer tijd vor nodig hebben.

Vraag me wel af hoe je haar begroet en afscheid genomen hebt, wel met iets van lichamelijk contact? En misschien spelen de corona richtlijnen ook nog een rol en wil ze netjes 1,5 meter afstand houden.

Ik zou zeggen, kijk de tweede date aan en probeer dan misschien aan te sturen op wat lichamelijk contact en kijken hoe ze reageert? Je wil natuurlijk ook weer niet in de friendzone komen. Of je vraagt gewoon hoe zij er in staat?
Kijk, hier kan ik wat mee. :) Helaas geen lichamelijk contact gehad in verband met corona, ik ben bang dat dat er echt pas bij een thuisdate van gaat komen.

Inderdaad heb ik in het verleden weleens gewoon het gesprek erop gebracht, maar ik vind het wel altijd een vrij suffe en niet-natuurlijke manier van opbouwen. Het werkt wel gewoon, je kunt inderdaad vragen of ze al toe is aan iets meer fysiek maar het is wel allemaal vrij ongemakkelijk.
  vrijdag 29 mei 2020 @ 16:54:46 #207
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_193371081
Dat hele corona is wel een burden voor daten en relatieopbouw in elk geval. Zelf app ik al een half jaar met een app-date. Het is heel leuk; er is genoeg fysieks gebeurd, maar we hebben elkaar in die zes maanden vier maanden fysiek niet gezien... Eerst door slecht getimede griepjes pre-corona tussen kerst en februari en daarna vanaf maart twee maanden in verband met deze zooi... ;(

En ik wil eigenlijk stiekem wel meer nu, maar ja... Hoe doe je dat als 'afstand' gepredikt wordt? Wel een dilemma, ondanks dat we wel weer voorzichtig gaan meeten volgende week O+
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_193371786
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 15:49 schreef MizzezAmy het volgende:

Nou het was gezellig... volgende keer.. neuken?

Zeker als je hier leest dat meeste vrouwen toch precies net wat langer nodig hebben dan de eerste date om tot een relatie te komen... misschien iets TE pragmatisch :)
pi_193372375
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 12:41 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik heb nu dus ook totaal niets geforceerd en was lekker mezelf. Maar dat laat dan toch een ontevreden gevoel bij me achter.
Snap ik wel. Het is toch net dat stukje onderscheid tussen vriendschap of relatie.
pi_193372473
quote:
12s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 13:23 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Geloof me, vrouwen zijn afwachtend.
Ja, kan, maar er zijn genoeg vrouwen die in blik, gedrag, houding etc je genoeg voorzetjes geven.
pi_193372516
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 18:24 schreef Cockwhale het volgende:

Op vrijdag 29 mei 2020 13:23 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Geloof me, vrouwen zijn afwachtend.
Ja, kan, maar er zijn genoeg vrouwen die in blik, gedrag, houding etc je genoeg voorzetjes geven.
Alsnog afwachtend and not pulling the trigger. :)
  vrijdag 29 mei 2020 @ 18:53:57 #212
491017 MizzezAmy
🦥
pi_193372900
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 17:37 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nou het was gezellig... volgende keer.. neuken?

Zeker als je hier leest dat meeste vrouwen toch precies net wat langer nodig hebben dan de eerste date om tot een relatie te komen... misschien iets TE pragmatisch :)
Haha ja daar heb je gelijk in, misschien beter ook 2e (en 3e en..) date nog niet gelijk er op springen. Toch maar proberen de signalen van haar kant te lezen.
Striving for success without hard work is, is like trying to harvest where you haven't planted 🎶
  vrijdag 29 mei 2020 @ 19:04:29 #213
491017 MizzezAmy
🦥
pi_193373060
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 16:54 schreef Kleurplaatje het volgende:
Dat hele corona is wel een burden voor daten en relatieopbouw in elk geval. Zelf app ik al een half jaar met een app-date. Het is heel leuk; er is genoeg fysieks gebeurd, maar we hebben elkaar in die zes maanden vier maanden fysiek niet gezien... Eerst door slecht getimede griepjes pre-corona tussen kerst en februari en daarna vanaf maart twee maanden in verband met deze zooi... ;(

En ik wil eigenlijk stiekem wel meer nu, maar ja... Hoe doe je dat als 'afstand' gepredikt wordt? Wel een dilemma, ondanks dat we wel weer voorzichtig gaan meeten volgende week O+
Met die griepjes lijkt het me wel verstandig afstand te houden ja 😉
Maar RIVM richtlijnen zeggen voor singles toch ook iets in de trant dat je lichamelijk contact kan hebben, bij voorkeur met één persoon ipv veel wisselende contacten? (ze hadden zelfs de term seksbuddy gehanteerd) Als je date ook graag lichamelijk contact wil, dan kan dat wel zou ik toch denken. Ik zie dan niet heel veel verschil met mensen in een relatie die ook naar hun werk, supermarkt etc gaan met het risico daar besmet te raken en zo hun partner te kunnen besmetten.
Maar natuurlijk wel je gezondheid in de gaten houden en als je klachten hebt beter niet afspreken.
  vrijdag 29 mei 2020 @ 19:14:23 #214
491017 MizzezAmy
🦥
pi_193373164
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 16:32 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Kijk, hier kan ik wat mee. :) Helaas geen lichamelijk contact gehad in verband met corona, ik ben bang dat dat er echt pas bij een thuisdate van gaat komen.

Inderdaad heb ik in het verleden weleens gewoon het gesprek erop gebracht, maar ik vind het wel altijd een vrij suffe en niet-natuurlijke manier van opbouwen. Het werkt wel gewoon, je kunt inderdaad vragen of ze al toe is aan iets meer fysiek maar het is wel allemaal vrij ongemakkelijk.
Ja het is nu niet de beste tijd om lichamelijk te worden bij het daten. En een thuisdate kan nog wat lastig zijn, is toch iets beladener. Misschien moet je ook niet direct vragen of ze toe is aan wat meer fysiek, dat zou ik ook nogal ongemakkelijk vinden. Ik denk eerder aan buiten afspreken en dan op de date voorstellen nog iets bij je thuis te drinken. Aan de reactie daarop kun je waarschijnlijk wel iets aflezen.
Maar misschien moet je er ook even aan wennen dat bij daten voor een serieuze relatie er meerdere dates zonder seks voorbij kunnen gaan.
pi_193374898
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 19:14 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Ja het is nu niet de beste tijd om lichamelijk te worden bij het daten. En een thuisdate kan nog wat lastig zijn, is toch iets beladener. Misschien moet je ook niet direct vragen of ze toe is aan wat meer fysiek, dat zou ik ook nogal ongemakkelijk vinden. Ik denk eerder aan buiten afspreken en dan op de date voorstellen nog iets bij je thuis te drinken. Aan de reactie daarop kun je waarschijnlijk wel iets aflezen.
Maar misschien moet je er ook even aan wennen dat bij daten voor een serieuze relatie er meerdere dates zonder seks voorbij kunnen gaan.
Ja snap ik. Maar voor de duidelijkheid: Het is helemaal niet zo dat mijn libido zo hoog is dat ik perse meteen seks wil, het gaat er meer om dat het gewoon prettig is als het ijs gebroken is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2020 21:24:43 ]
  maandag 1 juni 2020 @ 12:12:44 #216
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_193417101
Hebben jullie tips voor mij? Ik heb over een paar weken een eerste date met iemand van taalles die ik leuk vind. Ik heb echter geen ervaring met het hebben van relaties, dus ik ben een beetje zenuwachtig hierover.

Opzich kan ik wel vlot babbelen met dames, maar bij een stapje verder gaan zoals haar aanraken en zoenen bv heb ik geen idee hoe ik dit het beste kan aanpakken.

Waar ik het meeste bang voor ben zijn twee dingen:
- ik kom wanhopig over.
- ik maak uit onzekerheid maar geen move waardoor ze denkt dat ik haar niet leuk vind.

Heeft er hier iemand tips voor? :P
pi_193417480
Voordat je tips kan ontvangen, moet je eerst specificeren waar je exact onzeker/bang over/voor bent (niet alleen dat je het bent) , en of dit gebaseerd is op eerdere ervaringen (wat deed je toen en waarom?).
  maandag 1 juni 2020 @ 13:29:15 #218
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_193418102
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 12:41 schreef Cockwhale het volgende:
Voordat je tips kan ontvangen, moet je eerst specificeren waar je exact onzeker/bang over/voor bent (niet alleen dat je het bent) , en of dit gebaseerd is op eerdere ervaringen (wat deed je toen en waarom?).
Bang voor afwijzing is denk ik het belangrijkste.
Ook ben ik onzeker omdat ik nog nooit een relatie heb gehad (misschien heeft dat er wel mee te maken). Daardoor durf ik nooit echt een move te maken (aanraken/zoenen)
pi_193420323
Edit.

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2020 18:23:04 ]
pi_193420759
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 13:29 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Bang voor afwijzing is denk ik het belangrijkste.
Ook ben ik onzeker omdat ik nog nooit een relatie heb gehad (misschien heeft dat er wel mee te maken). Daardoor durf ik nooit echt een move te maken (aanraken/zoenen)
Lastige kwestie. Omdenken is de manier, maar makkelijk is het niet. Je kunt het omdraaien naar: als ik geen move maak word ik eerder afgewezen.

Zij is waarschijnlijk ook zenuwachtig. Ook zij wil zich positief presenteren.

Accepteer je gevoelens, maar ook dat het "fout" mag gaan. Daar leer je van.

Misschien vind ze je niet leuk genoeg, misschien jij haar niet, maar het kan zo maar zijn dat het erg gezellig wordt. Geniet van het moment.
pi_193421228
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 12:12 schreef Ypmaha het volgende:
Hebben jullie tips voor mij? Ik heb over een paar weken een eerste date met iemand van taalles die ik leuk vind. Ik heb echter geen ervaring met het hebben van relaties, dus ik ben een beetje zenuwachtig hierover.

Opzich kan ik wel vlot babbelen met dames, maar bij een stapje verder gaan zoals haar aanraken en zoenen bv heb ik geen idee hoe ik dit het beste kan aanpakken.

Waar ik het meeste bang voor ben zijn twee dingen:
- ik kom wanhopig over.
- ik maak uit onzekerheid maar geen move waardoor ze denkt dat ik haar niet leuk vind.

Heeft er hier iemand tips voor? :P
Fappen voor de date
pi_193421777
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 17:57 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Fappen voor de date
Nee, man, dat werkt alleen als je geile angst ervaart. Hij heeft elk beetje drift en testosteron nodig.
pi_193471744
Ik heb geloof ik een date :@
Via FB :@
Hij irriteert me nu al door 7 berichten achter mekaar te sturen _O-

INB4: mannen zijn altijd stom, mannen kunnen het nooit goed doen.
pi_193471779
Inmiddels 12 berichten.

Jajajaja, ik heb allang gezien dat je lekker bent. En je komt een beetje wanhopig over.
pi_193477992
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 15:54 schreef mascara-klodder het volgende:
Inmiddels 12 berichten.

Jajajaja, ik heb allang gezien dat je lekker bent. En je komt een beetje wanhopig over.
Als je het irritant vindt, waarom block je hem dan niet?
pi_193478382
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:14 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Als je het irritant vindt, waarom block je hem dan niet?
Ik neem deze even mee naar het andere topic. Daar lezen meer mensen.
pi_193567132
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 15:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Via FB

Daten via Facebook? Is dat nieuw?
pi_193568800
quote:
5s.gif Op woensdag 10 juni 2020 13:40 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Vind dit ook wel apart ja....dan kom je wel heel direct in iemands privéleven toch?
pi_193568897
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juni 2020 15:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Vind dit ook wel apart ja....dan kom je wel heel direct in iemands privéleven toch?
Andere kant.

Een vriendin liet eens een keer zien hoeveel onbekende mannen haar wilde toevoegen. Dat zal voor veel ook wel een strategie zijn.
pi_193569222
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 15:33 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Andere kant.

Een vriendin liet eens een keer zien hoeveel onbekende mannen haar wilde toevoegen. Dat zal voor veel ook wel een strategie zijn.
Blijf het toch gek vinden :)
pi_193569237
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juni 2020 15:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Blijf het toch gek vinden :)
Een beetje kansloos vind ik het.
pi_193569260
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juni 2020 15:56 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Een beetje kansloos vind ik het.
Ja ik ook, op een datingapp weet je tenminste dat je allebei op zoek bent
pi_193571635
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juni 2020 15:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ja ik ook, op een datingapp weet je tenminste dat je allebei op zoek bent
Niet helemaal correct. :P
pi_193571646
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 18:30 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Niet helemaal correct. :P
Hoezo?
pi_193571670
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juni 2020 18:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Hoezo?
Veel mensen weten niet wat ze zoeken, sommigen zoeken helemaal niks maar vervelen zich gewoon, sommigen zoeken losse contacten.
pi_193571736
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 18:32 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Veel mensen weten niet wat ze zoeken, sommigen zoeken helemaal niks maar vervelen zich gewoon, sommigen zoeken losse contacten.
Maar mensen hebben voornamelijk facebook om contact met vrienden en familie te onderhouden, niet om een date te vinden.....
pi_193571763
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juni 2020 18:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Maar mensen hebben voornamelijk facebook om contact met vrienden en familie te onderhouden, niet om een date te vinden.....
Ik had het niet over Facebook. Je zei dat je op datingapps tenminste weet dat je allebei op zoek bent.
Dat is dus niet helemaal zeker.
pi_193571779
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 18:38 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik had het niet over Facebook. Je zei dat je op datingapps tenminste weet dat je allebei op zoek bent. Dat is dus niet helemaal zeker.
Er is toch wel echt een overduidelijk verschil tussen een datingapp en Facebook hoor......
  woensdag 10 juni 2020 @ 18:42:21 #239
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_193571828
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juni 2020 18:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Er is toch wel echt een overduidelijk verschil tussen een datingapp en Facebook hoor......
Gezien het tegenwoordig meer lijkt op mensen die vooral hun instagram willen promoten lijkt mij dat helemaal niet zo vanzelfsprekend :s)
pi_193571841
quote:
6s.gif Op woensdag 10 juni 2020 18:42 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Gezien het tegenwoordig meer lijkt op mensen die vooral hun instagram willen promoten lijkt mij dat helemaal niet zo vanzelfsprekend :s)
Nou wat jullie willen hoor......mijn ding is het in elk geval niet.....
  woensdag 10 juni 2020 @ 18:59:02 #241
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_193572035
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juni 2020 18:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Nou wat jullie willen hoor......mijn ding is het in elk geval niet.....
Hier ook niet maar dat lijkt wel de standaard te zijn daar, alles voor de aandacht zegmaar.
pi_193572169
quote:
6s.gif Op woensdag 10 juni 2020 18:59 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Hier ook niet maar dat lijkt wel de standaard te zijn daar, alles voor de aandacht zegmaar.
Wanhopige aandacht ;)
  woensdag 10 juni 2020 @ 19:32:25 #243
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_193572552
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 15:33 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Andere kant.

Daarom heb ik het zo ingesteld dat alleen vrienden van vrienden me een uitnodiging kunnen sturen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_193572649
Ik krijg alleen maar verzoekjes van mooie Aziatische of Russische dames ;(
pi_193572673
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 19:37 schreef Faxie het volgende:
Ik krijg alleen maar verzoekjes van mooie Aziatische of Russische dames ;(
Niet leuk? ;) :6
pi_193572685
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juni 2020 19:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Niet leuk? ;) :6
Nee allemaal nep :6
pi_193572728
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 19:39 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee allemaal nep :6
Ja wel jammer inderdaad :)
pi_193635633
Vanvond weer een first date. Donderdagavond gematched, veel ge-appt. Inmiddels al een keer gebeld met elkaar. Klinkt allemaal goed. :D
Leuke er aan is dat het initiatief bij haar lag dit keer. Ook de vraag om een keertje te bellen kwam van haar. Normaal gesproken ben ik in al mijn enthousiasme degene die hierbij het initiatief neemt.
Ze vroeg gisteren zelf of ze te veel deed appen. Dan moest ik het maar zeggen. Ook een vraag die ik normaal stel _O- .
Vanavond samen uit eten

[ Bericht 0% gewijzigd door gooddaddy op 15-06-2020 08:16:29 ]
Het is wat.......
pi_193635675
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 07:30 schreef gooddaddy het volgende:
Vanvond weer een first date. Donderdagavond gematched, veel ge-appt. INmiddels al een keer gebeld met elkaar. Klintk allemaal goed. :D
Leuke er aan is dat het initiatief bij haar lag dit keer. Ook de vraag om een keertje te bellen kwam van haar. Normaal gesproken ben ik in al mijn enthousiasme degene die hierbij het initiatief neemt.
Ze vroeg gisteren zelf of ze te veel deed appen. Dan moest ik het maar zeggen. Ook een vraag die ik normaal stel _O- .
Vanavond samen uit eten
Klinkt goed! Have fun vanavond :D
pi_193635682
Ik heb misschien een date vandaag, vervelende is dat ik het pas echt last minute te horen krijg, dus ik ga er vanuit dat ze uiteindelijk niet kan vandaag, dan kan het alleen maar meevallen.
pi_193635689
quote:
5s.gif Op woensdag 10 juni 2020 13:40 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ik heb m'n ex leren kennen via een spelletje op een groep op fb. Maar dat is alweer 5 jaar geleden, toen was de tijd nog anders.

Nu gewoon via tinder mensen ontmoeten.
pi_193649052
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Vibranium op 16-06-2020 10:57:42 ]
pi_193650884
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 07:30 schreef gooddaddy het volgende:
Vanvond weer een first date. Donderdagavond gematched, veel ge-appt. Inmiddels al een keer gebeld met elkaar. Klinkt allemaal goed. :D
Vanavond samen uit eten
Leuke date gehad, lekker gegeten veel gekletst, ze had zelfs een presentje voor me meegebracht omdat ik gisteren was geslaagd voor mijn motorexamen. Maar zij mistte iets. Ze wilde het nog even laten bezinken allemaal. Zal dus wel niets worden verder
Het is wat.......
  dinsdag 16 juni 2020 @ 08:33:49 #254
438527 MissButterflyy
pi_193651176
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 07:59 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Leuke date gehad, lekker gegeten veel gekletst, ze had zelfs een presentje voor me meegebracht omdat ik gisteren was geslaagd voor mijn motorexamen. Maar zij mistte iets. Ze wilde het nog even laten bezinken allemaal. Zal dus wel niets worden verder
Dat is jammer. Fijn dat ze wel meteen eerlijk was.
pi_193652784
.
pi_193653093
Mijn date daagde me uit voor een potje wordfeud na de 2e date. Zou er nog een derde inzitten :?

beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 16 juni 2020 @ 17:16:53 #257
438527 MissButterflyy
pi_193658155
En naaie. :')
pi_193673869
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 11:17 schreef Knipoogje het volgende:
Mijn date daagde me uit voor een potje wordfeud na de 2e date. Zou er nog een derde inzitten :?

[ afbeelding ]
En en??
  woensdag 17 juni 2020 @ 21:00:58 #259
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_193676061
quote:
17s.gif Op woensdag 17 juni 2020 18:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

En en??
Niks geworden... Bleek een taalnazi.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_193676329
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 21:00 schreef M1stral het volgende:

[..]

:+
pi_193677364
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 21:00 schreef M1stral het volgende:

[..]

Zal wel niet van baffen houden
pi_193680744
quote:
17s.gif Op woensdag 17 juni 2020 18:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

En en??
Ja, ze had lekker voor me gekookt, maar ging daarna om duistere reden met grote afstand naast me op de bank zitten. Dat werd op een gegeven moment awkward, dus toen kwam het hoge woord er uit dat ze wel twijfelde of ze uberhaupt wel dat hele gedoe van een vriendje wilde hebben omdat ze het prima alleen vond. Uiteindelijk toch tegen me aan gevlijd en ze kwam er achter dat een beetje knuffelen op de bank wel degelijk erg fijn is als 't al lang geleden is.

Ze is er nog steeds niet uit, maar ik probeer haar in de YOLO mindset te krijgen. Zolang het leuk is samen moet je er niet mee stoppen imo. Allebei 40+, ik word niet zo snel verliefd en zij ook niet. En 't is mooie slanke dame.
pi_193680755
quote:
10s.gif Op woensdag 17 juni 2020 22:02 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zal wel niet van baffen houden
die was ook van mij :')
pi_193682760
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 09:08 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ja, ze had lekker voor me gekookt, maar ging daarna om duistere reden met grote afstand naast me op de bank zitten. Dat werd op een gegeven moment awkward, dus toen kwam het hoge woord er uit dat ze wel twijfelde of ze uberhaupt wel dat hele gedoe van een vriendje wilde hebben omdat ze het prima alleen vond. Uiteindelijk toch tegen me aan gevlijd en ze kwam er achter dat een beetje knuffelen op de bank wel degelijk erg fijn is als 't al lang geleden is.

Ze is er nog steeds niet uit, maar ik probeer haar in de YOLO mindset te krijgen. Zolang het leuk is samen moet je er niet mee stoppen imo. Allebei 40+, ik word niet zo snel verliefd en zij ook niet. En 't is mooie slanke dame.
Ja na je 40e wordt dit wel anders inderdaad....dan kan alleen zijn minder erg voelen.....maar succes nog in elk geval!
pi_193683410
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 09:08 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

die was ook van mij :')
_O-
pi_193684803
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 08:33 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat is jammer. Fijn dat ze wel meteen eerlijk was.
Denk dat ik er voorlopig maar even mee uitschei. Heb af en toe het idee dat ik te graag wil. En ik zie op de verschillende dating apps allemaal dezelfde vrouwen. dus dat schiet ook niet op.
Alle dating apps van mijn telefoon af en leuke dingen gaan doen. Het weer is goed, dus lekker motorrijden :W
Het is wat.......
pi_193693822
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 14:43 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Denk dat ik er voorlopig maar even mee uitschei. Heb af en toe het idee dat ik te graag wil. En ik zie op de verschillende dating apps allemaal dezelfde vrouwen. dus dat schiet ook niet op.
Alle dating apps van mijn telefoon af en leuke dingen gaan doen. Het weer is goed, dus lekker motorrijden :W
Daar kun je ook mensen mee leren kennen! Tourgroepen genoeg en er zijn ook pagina’s voor single motorrijders :)
Sarcasme. Herken het.
pi_193693922
single motorrijders? Waar?
Het is wat.......
pi_193790574
Jongens. Het is morgen 30 graden en ik heb een date voor het eerst sinds een paar maanden.

Draag normaliter geen make-up en al helemaal met dit weer niet. Maar wel zo op een eerste date wil je een beetje leuk voor de dag komen.
pi_193790907
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 22:17 schreef ponipek het volgende:
Jongens. Het is morgen 30 graden en ik heb een date voor het eerst sinds een paar maanden.

Draag normaliter geen make-up en al helemaal met dit weer niet. Maar wel zo op een eerste date wil je een beetje leuk voor de dag komen.
Waarom afhankelijk van make up? Draag een leuk jurkje of als je dat comfortabeler vind een lichte broek met mooi topje/shirt :)
pi_193791254
quote:
17s.gif Op donderdag 25 juni 2020 22:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Waarom afhankelijk van make up? Draag een leuk jurkje of als je dat comfortabeler vind een lichte broek met mooi topje/shirt :)
Oh m’n outfit is sowieso al gefixt. Weet niet, date nooit echt. Bij vorige ook alleen de eerste twee keer make-up op gehad en daarna niet meer.

Maar het voelt dan alsof je er geen moeite in steekt ofzo.
pi_193791296
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 22:46 schreef ponipek het volgende:

[..]

Oh m’n outfit is sowieso al gefixt. Weet niet, date nooit echt. Bij vorige ook alleen de eerste twee keer make-up op gehad en daarna niet meer.

Tja, ik gebruik sowieso nooit make up dus alleen doen als het bij jou past....maar qua temperatuur weet ik echt wat zeg maar houdbaar is.....wel alvast veel plezier toegewenst!
pi_193791301
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 22:46 schreef ponipek het volgende:

[..]

Makeup is niet nodig, als je maar zorgt dat je iets heel luchtigs draagt ;)
pi_193791373
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 22:48 schreef Faxie het volgende:

[..]

Makeup is niet nodig, als je maar zorgt dat je iets heel luchtigs draagt ;)
Nah kom er pas rond zessen aan en gaan niet slenteren ofzo.

Heb lila cargo met lila bandeautop.
pi_193791381
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 22:50 schreef ponipek het volgende:

[..]

Nah kom er pas rond zessen aan en gaan niet slenteren ofzo.

Heb lila cargo met lila bandeautop.
Je hebt wat? :o
pi_193791505
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 22:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je hebt wat? :o

Dit maar dan lila.

Ah kut.

https://www.bershka.com/n(...)270.html?colorId=810
pi_193791514
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 22:55 schreef ponipek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit maar dan lila.
Doet het niet ;(
pi_193791535
Ow nu wel. Ziet er warm uit :X
pi_193791536
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 22:55 schreef Faxie het volgende:

[..]

Doet het niet ;(
Linkje wel.
pi_193791560
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 22:56 schreef Faxie het volgende:
Ow nu wel. Ziet er warm uit :X
Ja ik ga niet halfnaakt rondlopen op een eerste date :D helemaal in Rotterdam niet joejoe. Koelt toch af in de avond.
pi_193796579
Dat moment dat je met je date lekker in het gras ligt op een mooie zwoele zomeravond, dat je lekker naar de sterren aan het kijken bent die langzaam beginnen te verschijnen, dat je je hoofd plots naar elkaar toedraait, dat je elkaar recht in de ogen aankijkt, dat de wereld even helemaal leeg is, dat je even enkel met z'n tweeën in het gras ligt, dat je niets meer om je heen hoort behalve je eigen ademhaling, dat je nét iets te lang blijft kijken, dat je een spanning voelt die je in tijden niet gevoeld hebt, dat je ziet dat zij hetzelfde denkt, dat je alleen maar denkt ik wil die lippen kussen. Maar dat je dan uiteindelijk te verlegen bent om er iets mee te doen...

Dat overkomt mij dus.

Gelukkig wil ze wel nog een keer afspreken :D

[ Bericht 10% gewijzigd door Themeparktommy op 26-06-2020 09:53:53 ]
pi_193796771
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 09:30 schreef Themeparktommy het volgende:
Dat moment dat je met je date lekker in het gras ligt op een mooie zwoele zomeravond, dat je lekker naar de sterren aan het kijken bent die langzaam beginnen te verschijnen, dat je je hoofd plots naar elkaar toedraait, dat je elkaar recht in de ogen aankijkt, dat de wereld even helemaal leeg is, dat je even enkel met z'n tweeën in het gras ligt, dat je niets meer om je heen hoort behalve je eigen ademhaling, dat je nét iets te lang blijft kijken, dat je een spanning voelt die je in tijden niet gevoeld hebt, dat je ziet dat zij hetzelfde denkt, dat je alleen maar denkt ik wil die lippen kussen. Maar dat je dan uiteindelijk te verlegen bent om er iets mee te doen...

Dat overkomt mij dus.
Balen.
pi_193798523
quote:

Dat overkomt mij dus.

Ahw.....volgende keer weer proberen! O+
pi_193798624
quote:

Dat overkomt mij dus.

Okay, ff jezelf in het gezicht slaan en aanraken de volgende keer.
Vrouwtje gaat die stap niet zetten, man moet initiatief nemen blabla, je weet het wel.

Zoals impliciet ook beschreven in de 2 posts hierboven, het initiatief ligt bij jou.

- Laat dit soort toevoegingen weg -

[ Bericht 3% gewijzigd door CoolGuy op 26-06-2020 12:35:20 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 26 juni 2020 @ 12:11:55 #285
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_193798869
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 11:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Okay, ff jezelf in het gezicht slaan en aanraken de volgende keer.
Vrouwtje gaat die stap niet zetten, man moet initiatief nemen blabla, je weet het wel.

En corona dan? Ik ben nu aan het daten met iemand die daar volgens mij nog wel rekening mee houdt. 1,5 meter hoeft dan weer niet van haar, maar bijvoorbeeld uit dezelfde fles drinken is voor haar al een stap tever.

[ Bericht 8% gewijzigd door CoolGuy op 26-06-2020 12:35:29 ]
  Moderator vrijdag 26 juni 2020 @ 12:36:11 #286
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193799247
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 12:11 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

En corona dan? Ik ben nu aan het daten met iemand die daar volgens mij nog wel rekening mee houdt. 1,5 meter hoeft dan weer niet van haar, maar bijvoorbeeld uit dezelfde fles drinken is voor haar al een stap tever.
Nou, als haar dat te ver gaat, en jij probeert het en zij wijst je af, dan weet je toch genoeg?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193799248
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 11:56 schreef ludovico het volgende:
- Laat dit soort toevoegingen weg -
Wat moest daar staan dan? Kan mij niet heugen dat ik wat geks heb gezegd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193799263
quote:

[..]

Ow, naja, beetje respect vinden deveel vrouwtjes ook wel leuk schijnt.
Lekker uitspreken dat je haar eigenlijk wilt zoenen :)
pi_193799913
quote:

En hoe ziet zij dat dan voor zich? Corona zal nog wel een tijdje aanwezig zijn. Zeker dit jaar nog. Wil jij echt met iemand daten waar je niet eens mee kan zoenen vanwege dat ze angstig is voor een virusje?
  dinsdag 7 juli 2020 @ 18:21:54 #290
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_193977738
Afgelopen anderhalve maand intensief met een leuke Canadese expatvrouw gedatet die hier een vaste baan heeft in het onderwijs. Was haar al een aantal keren eerder tegengekomen op datingapps, maar een pre-corona reisje van haar; corona; gebrek aan date-zin bij mij en wat nog meer gooide vaak roet in het eten. Totdat ik een spontaan berichtje op Bumble kreeg en we maar eens moesten gaan afspreken...

Het begon allemaal in het museum alwaar de vonk wel heel snel oversloeg. Veel gepraat over gedeelde interesses en al snel onstond er een hele goede klik dat uiteindelijk uitmondde in een passievolle zoen. Inmiddels alweer een achttal dates verder. Daarin zaten alleen veel twijfels. Was ze 'het' wel? Waarom ging dit zo snel? Waarom voel ik dit? En wat nog meer voor onzinnige gedachten die bij elke volgende date weer werden weggeslagen... Want ja, ze is leuk; lief; open en gevoelig en ze had iets waar ik maar niet de vinger op kon leggen.

Afgelopen week ben ik definitief voor haar gesmolten. Na een fietstripje (onze vierde date) waarin de emoties voor ons beiden af en toe hoog opliepen (thuisstress; gedoe; werk, the usual...), waren we er voor elkaar. Dat voelde zo puur dat ik beginnende vlinders kreeg (en blijkbaar zij ook al). Date vijf en zeszeven (want er was een intiem nachtje samen :7 ) van vorige week waren helemaal de bom.

Het maakte dat ik zondag snel date acht voorstelde voor afgelopen maandag. Ze is vanaf vandaag namelijk een maand op vakantie naar haar grootouders in Polen. Ik wilde haar gewoon zien... Maar nog meer wilde ik haar op een verliefde tienermanier de liefde verklaren. Het voelt gewoon goed. Meer dan dat zelfs. Met een zelfgemaakt cadeautje sprak ik met haar af in het cafeetje waar we afgelopen vrijdag waren. Een lief emotioneel moment en toen was de liefde daar *;

Verliefd... En dat toch via de apps... O+
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_193977812
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 18:21 schreef Kleurplaatje het volgende:
Afgelopen anderhalve maand intensief met een leuke Canadese expatvrouw gedatet die hier een vaste baan heeft in het onderwijs. Was haar al een aantal keren eerder tegengekomen op datingapps, maar een pre-corona reisje van haar; corona; gebrek aan date-zin bij mij en wat nog meer gooide vaak roet in het eten. Totdat ik een spontaan berichtje op Bumble kreeg en we maar eens moesten gaan afspreken...

Het begon allemaal in het museum alwaar de vonk wel heel snel oversloeg. Veel gepraat over gedeelde interesses en al snel onstond er een hele goede klik dat uiteindelijk uitmondde in een passievolle zoen. Inmiddels alweer een achttal dates verder. Daarin zaten alleen veel twijfels. Was ze 'het' wel? Waarom ging dit zo snel? Waarom voel ik dit? En wat nog meer voor onzinnige gedachten die bij elke volgende date weer werden weggeslagen... Want ja, ze is leuk; lief; open en gevoelig en ze had iets waar ik maar niet de vinger op kon leggen.

Afgelopen week ben ik definitief voor haar gesmolten. Na een fietstripje (onze vierde date) waarin de emoties voor ons beiden af en toe hoog opliepen (thuisstress; gedoe; werk, the usual...), waren we er voor elkaar. Dat voelde zo puur dat ik beginnende vlinders kreeg (en blijkbaar zij ook al). Date vijf en zeszeven (want er was een intiem nachtje samen :7 ) van vorige week waren helemaal de bom.

Het maakte dat ik zondag snel date acht voorstelde voor afgelopen maandag. Ze is vanaf vandaag namelijk een maand op vakantie naar haar grootouders in Polen. Ik wilde haar gewoon zien... Maar nog meer wilde ik haar op een verliefde tienermanier de liefde verklaren. Het voelt gewoon goed. Meer dan dat zelfs. Met een zelfgemaakt cadeautje sprak ik met haar af in het cafeetje waar we afgelopen vrijdag waren. Een lief emotioneel moment en toen was de liefde daar *;

Ok naar Polen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_193977904
Terug naar haar vriend in Polen. Grapje, mooi verhaal!
pi_193978570
quote:

Leuk verhaal man :)
pi_193979298
quote:

Awwww O+ Wat leuk! Het kan je soms zomaar overvallen; het bestaat echt! Sprak ik vanuit een kneuterig centerparcs huisje waarin we onze eerste vakantie samen doorbrengen :@ O+
Sarcasme. Herken het.
pi_193979490
So cute O+
  dinsdag 7 juli 2020 @ 20:45:46 #296
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_193979957
Ow mag ik even hier ook even vermelden dat ik sinds vandaag officieel samen woon O+

Na al die jaren hier rondzwerven is 't toch nog gelukt.
  Moderator dinsdag 7 juli 2020 @ 20:46:27 #297
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193979970
quote:

Nice bro!

quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 20:45 schreef Cue_ het volgende:
Ow mag ik even hier ook even vermelden dat ik sinds vandaag officieel samen woon O+

Heyyy, tof! ^O^
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193980101
Wat een lieve positieve berichten! O+
  woensdag 8 juli 2020 @ 10:43:27 #299
442280 Prisha
Moonshine!
pi_193986489
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 20:45 schreef Cue_ het volgende:

Ahhh Cue leuk om te horen! Dat het er nu dan van is gekomen O+
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_193986573
Wat leuk al die positieve verhalen!

Tot ziens over een paar jaar terug in dit topic. :')
pi_193986661
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 10:48 schreef Duiveltja het volgende:
Wat leuk al die positieve verhalen!

Tot ziens over een paar jaar terug in dit topic. :')
Aldus de pessimist!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')