Moet jij per sé met echt élke date seksuele spanning hebben, en als die er niet is moet die per sé geforceerd worden? of wat?quote:Op donderdag 28 mei 2020 23:08 schreef Generationalpha het volgende:
Vanavond voor het eerst sinds tijden weer eens een serieuze date gehad. Was supergezellig maar eerlijk gezegd viel me het enorme contrast met scharrelen weer op.
Hoe zorg ik er in vredesnaam voor dat er seksuele spanning ontstaat met een chick waarmee het gewoon gezellig is?Bij scharrels vind ik de directe (lompe) communicatie vaak zoveel makkelijker.
Hoeft helemaal niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Moet jij per sé met echt élke date seksuele spanning hebben, en als die er niet is moet die per sé geforceerd worden? of wat?
Maar is dat niet een beetje het hele punt? Een date is een succesvolle date als je chemistry hebt, als er een klik is tussen beiden. Als die er niet is houdt het toch op. Ik snap niet dat 'er voor gezorgd moet worden dat er seksuele spanning ontstaat'.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:31 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet.Maar totaal geen spanning is wel een beetje jammer.
Het klinkt een beetje alsof als er wél seksuele spanning is, de dame in kwestie niet meer dan een scharrel kan zijn. En als er geen seksuele spanning is, dan zou het relatiemateriaal zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar is dat niet een beetje het hele punt? Een date is een succesvolle date als je chemistry hebt, als er een klik is tussen beiden. Als die er niet is houdt het toch op. Ik snap niet dat 'er voor gezorgd moet worden dat er seksuele spanning ontstaat'.
Ik snap dat hele willen forceren niet zo.
Ik heb nu dus ook totaal niets geforceerd en was lekker mezelf. Maar dat laat dan toch een ontevreden gevoel bij me achter.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar is dat niet een beetje het hele punt? Een date is een succesvolle date als je chemistry hebt, als er een klik is tussen beiden. Als die er niet is houdt het toch op. Ik snap niet dat 'er voor gezorgd moet worden dat er seksuele spanning ontstaat'.
Ik snap dat hele willen forceren niet zo.
Dat is....je snapt 't punt niet. Ik heb het niet over dat JIJ je anders voordoet dan je bent. Nou, ik denk dat dat deel van het issue is.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:41 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik heb nu dus ook totaal niets geforceerd en was lekker mezelf. Maar dat laat dan toch een ontevreden gevoel bij me achter.
Huh?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is....je snapt 't punt niet. Ik heb het niet over dat JIJ je anders voordoet dan je bent. Nou, ik denk dat dat deel van het issue is.
Naja, een vrouw mag wel een hoer zijn thuis, graag zelfs, maar als die vrouw dat is geweest voor andere mannen vóór sommige mensen die ik wel eens zulke dingen zie schrijven dan is die vrouw ineens bezoedeld en dan wordt ze afgeschreven. Ik snap dat nooit.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje alsof als er wél seksuele spanning is, de dame in kwestie niet meer dan een scharrel kan zijn. En als er geen seksuele spanning is, dan zou het relatiemateriaal zijn.
Dat is een beetje het madonna-complex, of hoe heet dat? Je eigen vrouw moet vooral niet te sexy en spannend zijn, want ze dient onbezoedeld te zijn?
Ah, deze:
https://www.urbandictiona(...)onna-whore%20complex
Madonna-whore-complex dus.
Ik heb dat gevoel bij Genreationalpha wel een beetje. Hij heeft gescharreld met leuke, sexy meiden. Maar nu wil hij een relatie en dat doe je niet met een scharrel, maar met een degelijk meisje.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Naja, een vrouw mag wel een hoer zijn thuis, graag zelfs, maar als die vrouw dat is geweest voor andere mannen vóór sommige mensen die ik wel eens zulke dingen zie schrijven dan is die vrouw ineens bezoedeld en dan wordt ze afgeschreven. Ik snap dat nooit.
Nou, het feit dat een date die geen succes was niet gewoon 'een date die geen succes was' kan zijn, maar dat dat een ontevreden gevoel oplevert en je je dan dingen gaat afvragen als hoe je voor seksuele spanning kunt zorgen in plaats van te denken 'naja, deze was het gewoon niet', zegt imho dat jij denkt dat je een succesvolle date kunt forceren zolang je maar bepaalde dingen (niet) doet.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje alsof als er wél seksuele spanning is, de dame in kwestie niet meer dan een scharrel kan zijn. En als er geen seksuele spanning is, dan zou het relatiemateriaal zijn.
Dat is een beetje het madonna-complex, of hoe heet dat? Je eigen vrouw moet vooral niet te sexy en spannend zijn, want ze dient onbezoedeld te zijn?
Ah, deze:
https://www.urbandictiona(...)onna-whore%20complex
Madonna-whore-complex dus.
We zitten echt compleet op andere golflengtes. Het maakt mij geen fuck uit wat een vrouw voor seksueel leven heeft gehad, ik kan haar dan nog steeds prima als relatiemateriaal zien.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Naja, een vrouw mag wel een hoer zijn thuis, graag zelfs, maar als die vrouw dat is geweest voor andere mannen vóór sommige mensen die ik wel eens zulke dingen zie schrijven dan is die vrouw ineens bezoedeld en dan wordt ze afgeschreven. Ik snap dat nooit.
Ik beweer niet dat JIJ dat denkt. Ik zeg dat ik dat mensen hier wel eens heb zien schrijven. Daarmee bedoelde ik niet per sé jou. Ik doelde ook daadwerkelijk niet op jou.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:47 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
[..]
We zitten echt compleet op andere golflengtes. Het maakt mij geen fuck uit wat een vrouw voor seksueel leven heeft gehad, ik kan haar dan nog steeds prima als relatiemateriaal zien.
Alleen date ik als ik serieus date wel gewoon anders dan het rechttoe rechtaan communiceren met scharrels.
Nee dat is het echt niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel bij Genreationalpha wel een beetje. Hij heeft gescharreld met leuke, sexy meiden. Maar nu wil hij een relatie en dat doe je niet met een scharrel, maar met een degelijk meisje.
Ik snap het werkelijk niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:48 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Nee dat is het echt niet.Ik heb dat ook echt nooit gezegd. Ik heb inderdaad wel gescharreld met meiden maar dat was gewoon een heel andere manier van communiceren. Dan komt het gesprek al snel op seks en is dat ook allebei je doel, dan is het makkelijker ergens naartoe werken.
Dat is bij een relatie anders, daar vind ik het best lastig om gewoon in doodnormale relaxte modus ergens naartoe te werken.
Het klikt prima met de date.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik snap het werkelijk niet.
Ik zeg overigens ook niet dat je dat gezegd hebt, toch?
Maar hoezo communiceer je met een niet-scharrel anders dan met een scharrel? Hoezo bouw je geen seksuele spanning op? Ligt dat aan het feit dat je een relatie zoekt ipv casual seks, of aan, zoals CoolGuy ook al zegt, het feit dat het gewoon niet klikt op die manier met deze date?
Waar werk je anders naar toe met relatie-materiaal dan met een scharrel?
En hoezo moet je die beslissing al bij een date nemen?
'Natuurlijk' ja? Waarom? Als er 0 spanning is zit ze helemaal nergens op te wachten lijkt mij, of ze zou dan zelf wel initiatief nemen, toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:57 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het klikt prima met de date.Maar ze wacht natuurlijk wel gewoon op mijn initiatief.
Huh? Geloof me, als een vrouw je leuk vindt merk je dat en als die klik/spanning er niet is de 1e date, komt het wellicht de volgende keer. Waarom zou een vrouw per se op jouw initiatief wachten?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:57 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het klikt prima met de date.Maar ze wacht natuurlijk wel gewoon op mijn initiatief.
Geloof me, vrouwen zijn afwachtend.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Huh? Geloof me, als een vrouw je leuk vindt merk je dat en als die klik/spanning er niet is de 1e date, komt het wellicht de volgende keer. Waarom zou een vrouw per se op jouw initiatief wachten?
Dat dit als een verassing voor users komt verrast mij dan weer.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:23 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Geloof me, vrouwen zijn afwachtend.
Oh wacht, ik ben inderdaad een man, ik was in de war door mijn borsten en vagina.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:23 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Top dat jij initiatiefnemend bent, maar de meeste vrouwen zijn echt afwachtend.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh wacht, ik ben inderdaad een man, ik was in de war door mijn borsten en vagina.
Vrouwen die denken het beter te weten dan de mannen die vrouwen daten en het daadwerkelijk ervaren.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:27 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat dit als een verassing voor users komt verrast mij dan weer.
Letterlijke quote van deze date was: Ik kijk altijd de kat uit de boom en durf niet zoveel initatief te nemen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:30 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Vrouwen die denken het beter te weten dan de mannen die vrouwen daten en het daadwerkelijk ervaren.
Ik redeneer niet alleen van uit mezelf maar ook vanuit vriendinnen e.d.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:30 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Top dat jij initiatiefnemend bent, maar de meeste vrouwen zijn echt afwachtend.
Handige info ook om er later bij te gevenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:33 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Letterlijke quote van deze date was: Ik kijk altijd de kat uit de boom en durf niet zoveel initatief te nemen.
Zou kunnen maar ik denk het niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik redeneer niet alleen van uit mezelf maar ook vanuit vriendinnen e.d.
Als er geen seksuele spanning ontstaat doordat je een klik hebt en jij dus, als het goed is, wat lichamelijk contact initieert, dan ligt dat misschien gewoon aan de kwaliteit van de date.
Niet. Of ik heb altijd geluk gehad met de vrouwen die ik gedate heb, dat kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:12 schreef Debsterr het volgende:
Waarom zou een vrouw per se op jouw initiatief wachten?
Ja maar kom op Debster, dit vind ik echt wel naïef hoor. Even een beetje realisme met dit soort dingen mag ook echt wel. Veel vrouwen wachten gewoon op het initiatief van de man.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Handige info ook om er later bij te geven.
Jij bent gewoon een womanizer.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Niet. Of ik heb altijd geluk gehad met de vrouwen die ik gedate heb, dat kan natuurlijk ook.
Neequote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:36 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een womanizer.
Als je maar lang genoeg wacht....quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Niet. Of ik heb altijd geluk gehad met de vrouwen die ik gedate heb, dat kan natuurlijk ook.
Het is Debsterr. En je mag het van alles vinden, ik vind het wanhopig dat je op zoek gaat naar de manier om seksuele spanning te creeëren (als je dus al niet de obvious dingen doet als even hand aanraken, tegen elkaar aanleunen op de bank etc.) terwijl blijkbaar de vibe er gewoon niet is.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:36 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ja maar kom op Debster, dit vind ik echt wel naïef hoor. Even een beetje realisme met dit soort dingen mag ook echt wel. Veel vrouwen wachten gewoon op het initiatief van de man.
Jij snapt me.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:39 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg wacht....
Maar goed.. misschien is GA juist van het meteen doorpakken en zijn die dames nog helemaal niet in de fase van initiatief nemen.
Daten voor de seks gaat dat doorgaans stuk sneller dan bij daten voor een relatie
Bij sommige mensen is zo'n vibe veel meer aftasten/opbouwen dan bij mensen waar dat helemaal vanzelf gaat.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is Debsterr. En je mag het van alles vinden, ik vind het wanhopig dat je op zoek gaat naar de manier om seksuele spanning te creeëren (als je dus al niet de obvious dingen doet als even hand aanraken, tegen elkaar aanleunen op de bank etc.) terwijl blijkbaar de vibe er gewoon niet is.
Ja, daten met de broek op je enkels is natuurlijk hele andere koek dan dat je met een halve tamme zit die weinig tot geen initiatief toont om het wat op gang te brengen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:40 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Jij snapt me.En bij daten voor de seks is er vaak al over seks gesproken, op gehint. Het is dan veel makkelijker om te initiëren.
Maar er is toch een verschil tussen aanwezigheid van seksuele spanning en initiatief nemen?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:33 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Letterlijke quote van deze date was: Ik kijk altijd de kat uit de boom en durf niet zoveel initatief te nemen.
Ja heel veel gespreksstof. Uren en uren gekletst, veel om elkaar gelachen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:44 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ja, daten met de broek op je enkels is natuurlijk hele andere koek dan dat je met een halve tamme zit die weinig tot geen initiatief toont om het wat op gang te brengen.
Hadden jullie wel genoeg gespreksstof?
Nahh ik bedoel, als ik net 2 zinnen met je heb gewisseld stuur ik niet al direct aan op een date. Ik weet helemaal niets van je, ik weet niet eens of ik je interessant genoeg vind voor een date, ik weet gewoon nog helemaal niets van je.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:39 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Maar goed.. misschien is GA juist van het meteen doorpakken en zijn die dames nog helemaal niet in de fase van initiatief nemen.
Daten voor de seks gaat dat doorgaans stuk sneller dan bij daten voor een relatie
Klinkt als vriendinnen gezellig, maar we waren er niet bij natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:46 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ja heel veel gespreksstof. Uren en uren gekletst, veel om elkaar gelachen.
hoe doe je ditquote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:48 schreef Generationalpha het volgende:
Dan komt het gesprek al snel op seks en is dat ook allebei je doel, dan is het makkelijker ergens naartoe werken.
Ja sorry, richt daar maar een casual seks-topic voor op.quote:
Zeker niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:49 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Klinkt als vriendinnen gezellig, maar we waren er niet bij natuurlijk.
Hebben jullie elkaar wel subtiel aangeraakt?
Nou ik heb die ervaring niet. De vrouwen willen richting relatie ipv scharrelen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:39 schreef Uhmmpie het volgende:
Kijk, hier kan ik wat mee.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik weet niet of het een ramp is als er bij een eerste date, met als doel een relatie, er nog geen seksuele spanning is. Je moet elkaar wel aantrekkelijk vinden, maar kan goed zijn dat de seksuele spanning pas bij een volgende date komt? Zeker als ze aangeeft eerst de kat uit de boom te willen kijken, dan zal ze misschien ook seksuele spanning willen vermijden, tenslotte wordt ons vrouwen ook vaak ingeprent dat je geen seks op de eerste moet hebben, en seksuele spanning kan daar natuurlijk wel eens toe leiden. Ik geloof wel dat je je gedrag zo kan aanpassen dat je seksuele spanning vermijdt, omdat je dat ongepast vindt voor een eerste date. Of omdat sommige vrouwen daar gewoon iets meer tijd vor nodig hebben.
Vraag me wel af hoe je haar begroet en afscheid genomen hebt, wel met iets van lichamelijk contact? En misschien spelen de corona richtlijnen ook nog een rol en wil ze netjes 1,5 meter afstand houden.
Ik zou zeggen, kijk de tweede date aan en probeer dan misschien aan te sturen op wat lichamelijk contact en kijken hoe ze reageert? Je wil natuurlijk ook weer niet in de friendzone komen. Of je vraagt gewoon hoe zij er in staat?
Nou het was gezellig... volgende keer.. neuken?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik weet niet of het een ramp is als er bij een eerste date, met als doel een relatie, er nog geen seksuele spanning is. Je moet elkaar wel aantrekkelijk vinden, maar kan goed zijn dat de seksuele spanning pas bij een volgende date komt? Zeker als ze aangeeft eerst de kat uit de boom te willen kijken, dan zal ze misschien ook seksuele spanning willen vermijden, tenslotte wordt ons vrouwen ook vaak ingeprent dat je geen seks op de eerste moet hebben, en seksuele spanning kan daar natuurlijk wel eens toe leiden. Ik geloof wel dat je je gedrag zo kan aanpassen dat je seksuele spanning vermijdt, omdat je dat ongepast vindt voor een eerste date. Of omdat sommige vrouwen daar gewoon iets meer tijd vor nodig hebben.
Vraag me wel af hoe je haar begroet en afscheid genomen hebt, wel met iets van lichamelijk contact? En misschien spelen de corona richtlijnen ook nog een rol en wil ze netjes 1,5 meter afstand houden.
Ik zou zeggen, kijk de tweede date aan en probeer dan misschien aan te sturen op wat lichamelijk contact en kijken hoe ze reageert? Je wil natuurlijk ook weer niet in de friendzone komen. Of je vraagt gewoon hoe zij er in staat?
Snap ik wel. Het is toch net dat stukje onderscheid tussen vriendschap of relatie.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:41 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik heb nu dus ook totaal niets geforceerd en was lekker mezelf. Maar dat laat dan toch een ontevreden gevoel bij me achter.
Ja, kan, maar er zijn genoeg vrouwen die in blik, gedrag, houding etc je genoeg voorzetjes geven.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:23 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Alsnog afwachtend and not pulling the trigger.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:24 schreef Cockwhale het volgende:
Op vrijdag 29 mei 2020 13:23 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ja, kan, maar er zijn genoeg vrouwen die in blik, gedrag, houding etc je genoeg voorzetjes geven.
Haha ja daar heb je gelijk in, misschien beter ook 2e (en 3e en..) date nog niet gelijk er op springen. Toch maar proberen de signalen van haar kant te lezen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:37 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nou het was gezellig... volgende keer.. neuken?
Zeker als je hier leest dat meeste vrouwen toch precies net wat langer nodig hebben dan de eerste date om tot een relatie te komen... misschien iets TE pragmatisch
Met die griepjes lijkt het me wel verstandig afstand te houden ja 😉quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:54 schreef Kleurplaatje het volgende:
Dat hele corona is wel een burden voor daten en relatieopbouw in elk geval. Zelf app ik al een half jaar met een app-date. Het is heel leuk; er is genoeg fysieks gebeurd, maar we hebben elkaar in die zes maanden vier maanden fysiek niet gezien... Eerst door slecht getimede griepjes pre-corona tussen kerst en februari en daarna vanaf maart twee maanden in verband met deze zooi...![]()
En ik wil eigenlijk stiekem wel meer nu, maar ja... Hoe doe je dat als 'afstand' gepredikt wordt? Wel een dilemma, ondanks dat we wel weer voorzichtig gaan meeten volgende week
Ja het is nu niet de beste tijd om lichamelijk te worden bij het daten. En een thuisdate kan nog wat lastig zijn, is toch iets beladener. Misschien moet je ook niet direct vragen of ze toe is aan wat meer fysiek, dat zou ik ook nogal ongemakkelijk vinden. Ik denk eerder aan buiten afspreken en dan op de date voorstellen nog iets bij je thuis te drinken. Aan de reactie daarop kun je waarschijnlijk wel iets aflezen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:32 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Kijk, hier kan ik wat mee.Helaas geen lichamelijk contact gehad in verband met corona, ik ben bang dat dat er echt pas bij een thuisdate van gaat komen.
Inderdaad heb ik in het verleden weleens gewoon het gesprek erop gebracht, maar ik vind het wel altijd een vrij suffe en niet-natuurlijke manier van opbouwen. Het werkt wel gewoon, je kunt inderdaad vragen of ze al toe is aan iets meer fysiek maar het is wel allemaal vrij ongemakkelijk.
Ja snap ik. Maar voor de duidelijkheid: Het is helemaal niet zo dat mijn libido zo hoog is dat ik perse meteen seks wil, het gaat er meer om dat het gewoon prettig is als het ijs gebroken is.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja het is nu niet de beste tijd om lichamelijk te worden bij het daten. En een thuisdate kan nog wat lastig zijn, is toch iets beladener. Misschien moet je ook niet direct vragen of ze toe is aan wat meer fysiek, dat zou ik ook nogal ongemakkelijk vinden. Ik denk eerder aan buiten afspreken en dan op de date voorstellen nog iets bij je thuis te drinken. Aan de reactie daarop kun je waarschijnlijk wel iets aflezen.
Maar misschien moet je er ook even aan wennen dat bij daten voor een serieuze relatie er meerdere dates zonder seks voorbij kunnen gaan.
Bang voor afwijzing is denk ik het belangrijkste.quote:Op maandag 1 juni 2020 12:41 schreef Cockwhale het volgende:
Voordat je tips kan ontvangen, moet je eerst specificeren waar je exact onzeker/bang over/voor bent (niet alleen dat je het bent) , en of dit gebaseerd is op eerdere ervaringen (wat deed je toen en waarom?).
Lastige kwestie. Omdenken is de manier, maar makkelijk is het niet. Je kunt het omdraaien naar: als ik geen move maak word ik eerder afgewezen.quote:Op maandag 1 juni 2020 13:29 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Bang voor afwijzing is denk ik het belangrijkste.
Ook ben ik onzeker omdat ik nog nooit een relatie heb gehad (misschien heeft dat er wel mee te maken). Daardoor durf ik nooit echt een move te maken (aanraken/zoenen)
Fappen voor de datequote:Op maandag 1 juni 2020 12:12 schreef Ypmaha het volgende:
Hebben jullie tips voor mij? Ik heb over een paar weken een eerste date met iemand van taalles die ik leuk vind. Ik heb echter geen ervaring met het hebben van relaties, dus ik ben een beetje zenuwachtig hierover.
Opzich kan ik wel vlot babbelen met dames, maar bij een stapje verder gaan zoals haar aanraken en zoenen bv heb ik geen idee hoe ik dit het beste kan aanpakken.
Waar ik het meeste bang voor ben zijn twee dingen:
- ik kom wanhopig over.
- ik maak uit onzekerheid maar geen move waardoor ze denkt dat ik haar niet leuk vind.
Heeft er hier iemand tips voor?
Nee, man, dat werkt alleen als je geile angst ervaart. Hij heeft elk beetje drift en testosteron nodig.quote:
Als je het irritant vindt, waarom block je hem dan niet?quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:54 schreef mascara-klodder het volgende:
Inmiddels 12 berichten.
Jajajaja, ik heb allang gezien dat je lekker bent. En je komt een beetje wanhopig over.
Ik neem deze even mee naar het andere topic. Daar lezen meer mensen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:14 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Als je het irritant vindt, waarom block je hem dan niet?
Andere kant.quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vind dit ook wel apart ja....dan kom je wel heel direct in iemands privéleven toch?
Blijf het toch gek vindenquote:Op woensdag 10 juni 2020 15:33 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Andere kant.
Een vriendin liet eens een keer zien hoeveel onbekende mannen haar wilde toevoegen. Dat zal voor veel ook wel een strategie zijn.
Niet helemaal correct.quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja ik ook, op een datingapp weet je tenminste dat je allebei op zoek bent
Veel mensen weten niet wat ze zoeken, sommigen zoeken helemaal niks maar vervelen zich gewoon, sommigen zoeken losse contacten.quote:
Maar mensen hebben voornamelijk facebook om contact met vrienden en familie te onderhouden, niet om een date te vinden.....quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:32 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Veel mensen weten niet wat ze zoeken, sommigen zoeken helemaal niks maar vervelen zich gewoon, sommigen zoeken losse contacten.
Ik had het niet over Facebook. Je zei dat je op datingapps tenminste weet dat je allebei op zoek bent.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar mensen hebben voornamelijk facebook om contact met vrienden en familie te onderhouden, niet om een date te vinden.....
Er is toch wel echt een overduidelijk verschil tussen een datingapp en Facebook hoor......quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:38 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik had het niet over Facebook. Je zei dat je op datingapps tenminste weet dat je allebei op zoek bent. Dat is dus niet helemaal zeker.
Gezien het tegenwoordig meer lijkt op mensen die vooral hun instagram willen promoten lijkt mij dat helemaal niet zo vanzelfsprekendquote:Op woensdag 10 juni 2020 18:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Er is toch wel echt een overduidelijk verschil tussen een datingapp en Facebook hoor......
Nou wat jullie willen hoor......mijn ding is het in elk geval niet.....quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gezien het tegenwoordig meer lijkt op mensen die vooral hun instagram willen promoten lijkt mij dat helemaal niet zo vanzelfsprekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |