Ik neem deze even mee naar het andere topic. Daar lezen meer mensen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:14 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Als je het irritant vindt, waarom block je hem dan niet?
Andere kant.quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vind dit ook wel apart ja....dan kom je wel heel direct in iemands privéleven toch?
Blijf het toch gek vindenquote:Op woensdag 10 juni 2020 15:33 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Andere kant.
Een vriendin liet eens een keer zien hoeveel onbekende mannen haar wilde toevoegen. Dat zal voor veel ook wel een strategie zijn.
Niet helemaal correct.quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja ik ook, op een datingapp weet je tenminste dat je allebei op zoek bent
Veel mensen weten niet wat ze zoeken, sommigen zoeken helemaal niks maar vervelen zich gewoon, sommigen zoeken losse contacten.quote:
Maar mensen hebben voornamelijk facebook om contact met vrienden en familie te onderhouden, niet om een date te vinden.....quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:32 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Veel mensen weten niet wat ze zoeken, sommigen zoeken helemaal niks maar vervelen zich gewoon, sommigen zoeken losse contacten.
Ik had het niet over Facebook. Je zei dat je op datingapps tenminste weet dat je allebei op zoek bent.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar mensen hebben voornamelijk facebook om contact met vrienden en familie te onderhouden, niet om een date te vinden.....
Er is toch wel echt een overduidelijk verschil tussen een datingapp en Facebook hoor......quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:38 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik had het niet over Facebook. Je zei dat je op datingapps tenminste weet dat je allebei op zoek bent. Dat is dus niet helemaal zeker.
Gezien het tegenwoordig meer lijkt op mensen die vooral hun instagram willen promoten lijkt mij dat helemaal niet zo vanzelfsprekendquote:Op woensdag 10 juni 2020 18:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Er is toch wel echt een overduidelijk verschil tussen een datingapp en Facebook hoor......
Nou wat jullie willen hoor......mijn ding is het in elk geval niet.....quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gezien het tegenwoordig meer lijkt op mensen die vooral hun instagram willen promoten lijkt mij dat helemaal niet zo vanzelfsprekend
Hier ook niet maar dat lijkt wel de standaard te zijn daar, alles voor de aandacht zegmaar.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou wat jullie willen hoor......mijn ding is het in elk geval niet.....
Wanhopige aandachtquote:Op woensdag 10 juni 2020 18:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier ook niet maar dat lijkt wel de standaard te zijn daar, alles voor de aandacht zegmaar.
Daarom heb ik het zo ingesteld dat alleen vrienden van vrienden me een uitnodiging kunnen sturen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:33 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Andere kant.
Een vriendin liet eens een keer zien hoeveel onbekende mannen haar wilde toevoegen. Dat zal voor veel ook wel een strategie zijn.
Niet leuk?quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:37 schreef Faxie het volgende:
Ik krijg alleen maar verzoekjes van mooie Aziatische of Russische dames
Klinkt goed! Have fun vanavondquote:Op maandag 15 juni 2020 07:30 schreef gooddaddy het volgende:
Vanvond weer een first date. Donderdagavond gematched, veel ge-appt. INmiddels al een keer gebeld met elkaar. Klintk allemaal goed.![]()
Leuke er aan is dat het initiatief bij haar lag dit keer. Ook de vraag om een keertje te bellen kwam van haar. Normaal gesproken ben ik in al mijn enthousiasme degene die hierbij het initiatief neemt.
Ze vroeg gisteren zelf of ze te veel deed appen. Dan moest ik het maar zeggen. Ook een vraag die ik normaal stel.
Vanavond samen uit eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |