Je moet er toch even doorheen, als die eerste zoen heeft plaatsgevonden gaat het doorgaans vanzelf.quote:Op maandag 18 mei 2020 09:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Afhankelijk van de situatie kon ik dit juist heel erg![]()
![]()
vinden hoor. Maar dan moet er wel al zo'n lekkere half ongemakkelijke elkaar net iets te lang aankijken vibe hangen. Waarbij overduidelijk beiden partijen moeite hebben met de eerste stap zetten.
Klopt. We hebben nu min of meer gekscherend 4 jaar als uiterste termijn genoemd.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:42 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Thuiswonende kinderen maakt dat niet makkelijker nee..
Maar waar een wil is, is een weg
(En die weg kan ook zijn dat het nog even gaat duren natuurlijk)
Wel heel fijnquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:41 schreef Jester65 het volgende:
[..]
Klopt. We hebben nu min of meer gekscherend 4 jaar als uiterste termijn genoemd.![]()
Maar ik vind het vooral bijzonder dat het gevoel al zo sterk kan zijn, dat had ik vooraf echt niet verwacht. Heeft denk ik ook wel met leeftijd te maken, zoals hiervoor al ergens werd gesteld.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 08:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kolere, boer
Hoe veel anders kan het zijn? Ga je bij scharrels gewoon liggen en wijs je naar piemperd met een "die gaat zichzelf niet zuige moppie" blik?
M'n huidige scharrel sprong al zo'n beetje op mij bij de deuropening bij de eerste ontmoetingquote:Op vrijdag 29 mei 2020 08:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kolere, boer
Hoe veel anders kan het zijn? Ga je bij scharrels gewoon liggen en wijs je naar piemperd met een "die gaat zichzelf niet zuige moppie" blik?
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 08:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kolere, boer
Doe even een beetje respectvol.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 08:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kolere, boer
Moet jij per sé met echt élke date seksuele spanning hebben, en als die er niet is moet die per sé geforceerd worden? of wat?quote:Op donderdag 28 mei 2020 23:08 schreef Generationalpha het volgende:
Vanavond voor het eerst sinds tijden weer eens een serieuze date gehad. Was supergezellig maar eerlijk gezegd viel me het enorme contrast met scharrelen weer op.
Hoe zorg ik er in vredesnaam voor dat er seksuele spanning ontstaat met een chick waarmee het gewoon gezellig is?Bij scharrels vind ik de directe (lompe) communicatie vaak zoveel makkelijker.
Hoeft helemaal niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Moet jij per sé met echt élke date seksuele spanning hebben, en als die er niet is moet die per sé geforceerd worden? of wat?
Maar is dat niet een beetje het hele punt? Een date is een succesvolle date als je chemistry hebt, als er een klik is tussen beiden. Als die er niet is houdt het toch op. Ik snap niet dat 'er voor gezorgd moet worden dat er seksuele spanning ontstaat'.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:31 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet.Maar totaal geen spanning is wel een beetje jammer.
Het klinkt een beetje alsof als er wél seksuele spanning is, de dame in kwestie niet meer dan een scharrel kan zijn. En als er geen seksuele spanning is, dan zou het relatiemateriaal zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar is dat niet een beetje het hele punt? Een date is een succesvolle date als je chemistry hebt, als er een klik is tussen beiden. Als die er niet is houdt het toch op. Ik snap niet dat 'er voor gezorgd moet worden dat er seksuele spanning ontstaat'.
Ik snap dat hele willen forceren niet zo.
Ik heb nu dus ook totaal niets geforceerd en was lekker mezelf. Maar dat laat dan toch een ontevreden gevoel bij me achter.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar is dat niet een beetje het hele punt? Een date is een succesvolle date als je chemistry hebt, als er een klik is tussen beiden. Als die er niet is houdt het toch op. Ik snap niet dat 'er voor gezorgd moet worden dat er seksuele spanning ontstaat'.
Ik snap dat hele willen forceren niet zo.
Dat is....je snapt 't punt niet. Ik heb het niet over dat JIJ je anders voordoet dan je bent. Nou, ik denk dat dat deel van het issue is.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:41 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik heb nu dus ook totaal niets geforceerd en was lekker mezelf. Maar dat laat dan toch een ontevreden gevoel bij me achter.
Huh?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is....je snapt 't punt niet. Ik heb het niet over dat JIJ je anders voordoet dan je bent. Nou, ik denk dat dat deel van het issue is.
Naja, een vrouw mag wel een hoer zijn thuis, graag zelfs, maar als die vrouw dat is geweest voor andere mannen vóór sommige mensen die ik wel eens zulke dingen zie schrijven dan is die vrouw ineens bezoedeld en dan wordt ze afgeschreven. Ik snap dat nooit.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje alsof als er wél seksuele spanning is, de dame in kwestie niet meer dan een scharrel kan zijn. En als er geen seksuele spanning is, dan zou het relatiemateriaal zijn.
Dat is een beetje het madonna-complex, of hoe heet dat? Je eigen vrouw moet vooral niet te sexy en spannend zijn, want ze dient onbezoedeld te zijn?
Ah, deze:
https://www.urbandictiona(...)onna-whore%20complex
Madonna-whore-complex dus.
Ik heb dat gevoel bij Genreationalpha wel een beetje. Hij heeft gescharreld met leuke, sexy meiden. Maar nu wil hij een relatie en dat doe je niet met een scharrel, maar met een degelijk meisje.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Naja, een vrouw mag wel een hoer zijn thuis, graag zelfs, maar als die vrouw dat is geweest voor andere mannen vóór sommige mensen die ik wel eens zulke dingen zie schrijven dan is die vrouw ineens bezoedeld en dan wordt ze afgeschreven. Ik snap dat nooit.
Nou, het feit dat een date die geen succes was niet gewoon 'een date die geen succes was' kan zijn, maar dat dat een ontevreden gevoel oplevert en je je dan dingen gaat afvragen als hoe je voor seksuele spanning kunt zorgen in plaats van te denken 'naja, deze was het gewoon niet', zegt imho dat jij denkt dat je een succesvolle date kunt forceren zolang je maar bepaalde dingen (niet) doet.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje alsof als er wél seksuele spanning is, de dame in kwestie niet meer dan een scharrel kan zijn. En als er geen seksuele spanning is, dan zou het relatiemateriaal zijn.
Dat is een beetje het madonna-complex, of hoe heet dat? Je eigen vrouw moet vooral niet te sexy en spannend zijn, want ze dient onbezoedeld te zijn?
Ah, deze:
https://www.urbandictiona(...)onna-whore%20complex
Madonna-whore-complex dus.
We zitten echt compleet op andere golflengtes. Het maakt mij geen fuck uit wat een vrouw voor seksueel leven heeft gehad, ik kan haar dan nog steeds prima als relatiemateriaal zien.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Naja, een vrouw mag wel een hoer zijn thuis, graag zelfs, maar als die vrouw dat is geweest voor andere mannen vóór sommige mensen die ik wel eens zulke dingen zie schrijven dan is die vrouw ineens bezoedeld en dan wordt ze afgeschreven. Ik snap dat nooit.
Ik beweer niet dat JIJ dat denkt. Ik zeg dat ik dat mensen hier wel eens heb zien schrijven. Daarmee bedoelde ik niet per sé jou. Ik doelde ook daadwerkelijk niet op jou.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:47 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
[..]
We zitten echt compleet op andere golflengtes. Het maakt mij geen fuck uit wat een vrouw voor seksueel leven heeft gehad, ik kan haar dan nog steeds prima als relatiemateriaal zien.
Alleen date ik als ik serieus date wel gewoon anders dan het rechttoe rechtaan communiceren met scharrels.
Nee dat is het echt niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel bij Genreationalpha wel een beetje. Hij heeft gescharreld met leuke, sexy meiden. Maar nu wil hij een relatie en dat doe je niet met een scharrel, maar met een degelijk meisje.
Ik snap het werkelijk niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:48 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Nee dat is het echt niet.Ik heb dat ook echt nooit gezegd. Ik heb inderdaad wel gescharreld met meiden maar dat was gewoon een heel andere manier van communiceren. Dan komt het gesprek al snel op seks en is dat ook allebei je doel, dan is het makkelijker ergens naartoe werken.
Dat is bij een relatie anders, daar vind ik het best lastig om gewoon in doodnormale relaxte modus ergens naartoe te werken.
Het klikt prima met de date.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik snap het werkelijk niet.
Ik zeg overigens ook niet dat je dat gezegd hebt, toch?
Maar hoezo communiceer je met een niet-scharrel anders dan met een scharrel? Hoezo bouw je geen seksuele spanning op? Ligt dat aan het feit dat je een relatie zoekt ipv casual seks, of aan, zoals CoolGuy ook al zegt, het feit dat het gewoon niet klikt op die manier met deze date?
Waar werk je anders naar toe met relatie-materiaal dan met een scharrel?
En hoezo moet je die beslissing al bij een date nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |