Neequote:Op zaterdag 25 april 2020 22:25 schreef Em31 het volgende:
En dan vraagt de BBC dus of mensen dit nummer willen zingen voor dit jaarkomt nooit meer goed daar.
Precies op tijd om nog twee top5 noteringen te horen.quote:
"Do you want something to suck on during the flight?"quote:
ik geef de schuld aan Terry Wogan. Ze hebben al 50 jaar lang commentaar dat ze vertelt dat het ESF alleen humoristisch is.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:25 schreef Em31 het volgende:
En dan vraagt de BBC dus of mensen dit nummer willen zingen voor dit jaarkomt nooit meer goed daar.
In de jaren 2005-2009 klopte dat ook.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:25 schreef Sableheart het volgende:
[..]
ik geef de schuld aan Terry Wogan. Ze hebben al 50 jaar lang commentaar dat ze vertelt dat het ESF alleen humoristisch is.
Mekequote:
Timingquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies op tijd om nog twee top5 noteringen te horen.
Haha ik merk hetquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
MekeIk haak net als vorige weken weer veel te laat aan hier
En het niveau was vanaf de start al niet hoog deze avond.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
En het wordt met elke zanger minder goed.
Waarschijnlijk een liedje over poliepen op de stembanden.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
En het wordt met elke zanger minder goed.
Jaa leuk dat je er weer bentquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:28 schreef Moira het volgende:
Ik ben net bij Groot-Brittanniė ingetuned, wat een pareltje was dat ja
Dat zou dan wel weer werken ja.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:28 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een liedje over poliepen op de stembanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |