SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik ken de band wel en zij hebben heel goed naar de meesters geluisterdquote:Op zaterdag 25 april 2020 19:48 schreef DJ11 het volgende:
Everything Everything - In Birdsong (edit)
Typisch zo'n nummer waarbij ik benieuwd ben naar de mening van Peaceman...
Tsss waar zijn je manieren?quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:04 schreef Diaan73 het volgende:
En ik heb helemaal geen goedenavond gezegd....Bij deze dan nog! Goedenavond
Sam Smithquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:05 schreef DJ11 het volgende:
Alsnog goedenavondSam Smith - I Feel Love
Die liggen op anderhalve meter..quote:
Yup. Afgelopen najaar uitgebracht, deze cover. Lekker dicht bij het origineel en daardoor dus wel geslaagd.quote:
Je vraagt je alleen af wie hem tijdens het zingen in zijn ballen knijpt.quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Yup. Afgelopen najaar uitgebracht, deze cover. Lekker dicht bij het origineel en daardoor dus wel geslaagd.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je vraagt je alleen af wie hem tijdens het zingen in zijn ballen knijpt.
Typische 80's sound.quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:15 schreef DJ11 het volgende:
Even terug naar de 80s...The Assembly - Never Never
Dat snap ik op zichquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:15 schreef Melting het volgende:
Dit nummer vind ik beter dan het vorige van Caravan Palace.
Dank je.quote:
Ik dacht ook dat het origineel van Elvis was.quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:22 schreef DJ11 het volgende:
Mark James - Suspicious Minds
Dit is geen cover van Elvis. Dit is de versie van de originele schrijver van het nummer.
Sowieso leken covers vroeger erg veel op het origineel. Geen idee wanneer de echt originele covers voor het eerst opdoken.quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:22 schreef livelink het volgende:
Dan heeft Elvis het niet echt origineel gecovered.
Originele covers.quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Sowieso leken covers vroeger erg veel op het origineel. Geen idee wanneer de echt originele covers voor het eerst opdoken.
Heb je deze vorige keer ook niet al gedraaid? Of 2 shows geleden?quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:25 schreef DJ11 het volgende:
Roquemore - Blame
Dit gaan jullie dit jaar nog heel vaak horen in mijn shows, denk ik.
De afgelopen twee shows waren I (part 1) en I (part 2). Maar in de shows daarvoor zeker ja.quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je deze vorige keer ook niet al gedraaid? Of 2 shows geleden?
Dat bedoelde ik dan.quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De afgelopen twee shows waren I (part 1) en I (part 2). Maar in de shows daarvoor zeker ja.
Ik was dit nummer vergeten. Leuk om weer eens te horen.quote:
Ik heb meer van dit soort ontdekkingen gedaan de laatste tijd. Heb heel wat van dit soort nummers klaarstaan voor de komende showsquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was dit nummer vergeten. Leuk om weer eens te horen.
Ik tegenwoordig ook nooit meer. Maar vroeger wel.quote:
Hoi Symph.quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:39 schreef Symphonic het volgende:
Big in Japan hun je er zo overheen leggen.
Fijn nummer wel trouwens
Vind je de muziek van toen, nog net zo leuk, of is je smaak in de loop der jaren veranderd?quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Stond op mijn vakantiebandje toen ik 17 wasDoor mijn beste vriend gemaakt, inclusief gekraak van de LP’s
Nog steeds mijn favoriete muziekquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Vind je de muziek van toen, nog net zo leuk, of is je smaak in de loop der jaren veranderd?
Is die clip zonder muziek nog wel leuk?quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:43 schreef DJ11 het volgende:
Woodkid - Goliath
Eindelijk weer nieuw werk van hem.![]()
En zelfs als je dit nummer niks aan vindt: ga de videoclip bekijken. Die is andermaal spectaculair.
Zelfs datquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Is die clip zonder muziek nog wel leuk?
quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Na Goliath kan David natuurlijk niet achterblijven![]()
David McWilliams - The Days Of Pearly Spencer
Ik heb dat ook wel met veel 80s-muziek. Ik begin het alleen maar meer te waarderen de laatste tijd.quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nog steeds mijn favoriete muziek
quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Na Goliath kan David natuurlijk niet achterblijven![]()
David McWilliams - The Days Of Pearly Spencer
Dit is het einde, dat doet de deur dicht.quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb zo een heel bijzondere (vind ik) slotsong.... Ik vertel er zo wat meer over.
Wat mij betreft mogen die deuren wel weer open.quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:51 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dit is het einde, dat doet de deur dicht.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat mij betreft mogen die deuren wel weer open.
Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:53 schreef DJ11 het volgende:
Pop Concerto Orchestra - Eden Is A Magic World
Even opgezocht.... Neil?quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Belangrijke hint: deze man had in 1959 een grote hit, ook in Nederland, met Oh Carol....
quote:
Ik ken niet zoveel van haar geloof ik.quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:04 schreef DJ11 het volgende:
Ik blijf fan van haar, zeker ook vanwege haar stem. Ze doet geen moeite om compleet over the top te zingen, zoals zo veel zangeressen tegenwoordig. Ze zingt juist vrij ingetogen.
Dit is één van haar beste liedjes.
Dan zal ik haar eens wat vaker draaien de komende tijd.quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ken niet zoveel van haar geloof ik.
quote:
Dat hoeft niet hoor.quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan zal ik haar eens wat vaker draaien de komende tijd.
Too much informationquote:Op zaterdag 25 april 2020 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
Wij luisteren nog mee hoor. We zijn alleen met wat andere dingen bezig.
Geen probleem.quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
Wij luisteren nog mee hoor. We zijn alleen met wat andere dingen bezig.
Ik was net even iets aan het schoonmaken toen jij eindigdequote:Op zaterdag 25 april 2020 21:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]graag gedaan
je ligt wel een beetje achter
moet ook gebeurenquote:Op zaterdag 25 april 2020 21:08 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik was net even iets aan het schoonmaken toen jij eindigde
Dido is prima te pruimen jaquote:Op zaterdag 25 april 2020 21:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Jawel![]()
Prachtige nummers heeft ze.. Here With Me, Thank You, Life For Rent, noem maar op...
1,5 meter is voldoende hoor.quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We zitten zo’n 4 meter uit elkaar....
Absoluutquote:Op zaterdag 25 april 2020 21:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Jawel![]()
Prachtige nummers heeft ze.. Here With Me, Thank You, Life For Rent, noem maar op...
Dat is de nieuwe intimiteit hequote:Op zaterdag 25 april 2020 21:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We zitten zo’n 4 meter uit elkaar....
Hij heeft zijn gitaar verkeerd omquote:
Ik denk dat hij gewoon geen gitaar kon spelen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn gitaar verkeerd om
Ja, dit was het teken dat je de plaat verkeerdom moest draaien en dan hoorde je "Steve is dead".quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon geen gitaar kon spelen.
Of dit is een kloon van Steve Miller, en de echte leefde niet meer.
Volgende week mag jij weer een weekje op zolderquote:Op zaterdag 25 april 2020 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Voor de zekerheid verblijven wij maar gewoon ieder in een aparte ruimte
quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dit was het teken dat je de plaat verkeerdom moest draaien en dan hoorde je "Steve is dead".
Dan is er dus nog hoop voor mijn muziekcarrièrequote:Op zaterdag 25 april 2020 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon geen gitaar kon spelen.
Echte liefdequote:Op zaterdag 25 april 2020 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Volgende week mag jij weer een weekje op zolder
quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja hoorHad je dat nummer van Roquemore nou meegekregen?
Eh... Lennon is nogal luidruchtig aan t gamen en ik had een excelprobleem dus niet echtquote:Op zaterdag 25 april 2020 21:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja hoorHad je dat nummer van Roquemore nou meegekregen?
Dat ging niet zo excellent?quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
[..]
Eh... Lennon is nogal luidruchtig aan t gamen en ik had een excelprobleem dus niet echt
quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:20 schreef livelink het volgende:
Dan begin ik er niet eens aan om mee te raden omdat ik toch altijd te laat ben. Zie ik dat niemand anders het zegt, ben ik alsnog te laat.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:20 schreef livelink het volgende:
Dan begin ik er niet eens aan om mee te raden omdat ik toch altijd te laat ben. Zie ik dat niemand anders het zegt, ben ik alsnog te laat.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:23 schreef livelink het volgende:
Je hebt nu niks aan die centen van Ome Jan. Je kunt er toch niet mee op vakantie.
Goede avond.quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Goedenavond
Hoor ik Los Lobos ofzo?
Si!quote:
Y en la playa, en la playaquote:
quote:
Die paashaas is de weg kwijt geraakt na Pasenquote:Op zaterdag 25 april 2020 21:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Y en la playa, en la playa
Es donde mejor te lo paashaas
Y en la playa, en la playa
Cantando con mi guitarra
quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:31 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die paashaas is de weg kwijt geraakt na Pasen
Volgens mij al voor Pasen zelfs.quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:31 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die paashaas is de weg kwijt geraakt na Pasen
Hij heeft bij jullie ook geen eitjes verstopt?quote:
Ik heb dat ene ei nog steeds niet teruggevonden.quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij heeft bij jullie ook geen eitjes verstopt?
Ja, ik hoefde ineens niet te werken op een maandag. Dus dan zal het wel.quote:
En ook nog een goede titel als bonus.quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Misplaced Childhood is wel een goed album
Jaloers?quote:
Dat is nogal zacht uitgedrukt...quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Misplaced Childhood is wel een goed album
Geef het een week of 4-5, dan lopen hele volksstammen rond met deze coupequote:
Misplaced Childhood is best wel een goed albumquote:
Dat is een terugkerend thema bij hem.quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:37 schreef Melting het volgende:
Het nummer gaat over liefde, gebroken harten en een bitter einde, over een relatie die zanger Fish had, met ene Kayleigh.
Ietsquote:Op zaterdag 25 april 2020 21:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misplaced Childhood is best wel een goed album![]()
Beter?
MarNitssion - Sketches of Kayleighquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
MarNitssion - Sketches of Kayleigh
Ook al in de overgang.quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik had de overgang niet eens door.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik had de overgang niet eens door.
In dat geval blijf ik liever thuisquote:Op zaterdag 25 april 2020 21:42 schreef MadMaster het volgende:
Zo, Koningsdag is begonnen bij Radio 49...
Kijk dan ook niet in de spiegel...quote:
Dat is ook de bedoeling.quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In dat geval blijf ik liever thuis
Daar schrik ik inmiddels niet meer vanquote:Op zaterdag 25 april 2020 21:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kijk dan ook niet in de spiegel...
Ik zal mijn best doen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Wil je dat vorige nummer nooooit meer draaien aub?
Also available as a cassette single. Lekker old schoolquote:
Die maakte ik zelfquote:Op zaterdag 25 april 2020 21:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Also available as a cassette single. Lekker old school
De ene naald na de andere verknalde je met die cassette singles...quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Also available as a cassette single. Lekker old school
Neen, neen, driewerf neen!quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:50 schreef livelink het volgende:
Ik ben verbannen naar mijn thuiswerk-hok. En zit dus nu achter mijn laptop van mijn werk. En oh, wat is de verleiding dan groot om ook maar gewoon te gaan werken.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:50 schreef livelink het volgende:
Ik ben verbannen naar mijn thuiswerk-hok. En zit dus nu achter mijn laptop van mijn werk. En oh, wat is de verleiding dan groot om ook maar gewoon te gaan werken.
Ik merk dat door het thuis werken de grens tussen thuis en werk volledig weg is.
Ik ga komende week wel een keer draaien, maar dan kijk ik echt nul seconden naar mijn werkquote:Op zaterdag 25 april 2020 21:50 schreef livelink het volgende:
Ik merk dat door het thuis werken de grens tussen thuis en werk volledig weg is.
Sorry, toch wat mailtjes beantwoordquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorry, toch wat mailtjes beantwoord
Ja jottum, lekker werken op zaterdagavond.quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:50 schreef livelink het volgende:
Jij bent afquote:Op zaterdag 25 april 2020 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorry, toch wat mailtjes beantwoord
quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die andre high time we went is ook leuk
Dat heb ik hier nietquote:Op zaterdag 25 april 2020 21:52 schreef Melting het volgende:
[..]Nee, mevrouw. Er wordt niet gewerkt.
Neem lekker een biertje of wijntje. Dat is beter.
Van Renee...quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die andre high time we went is ook leuk
Hoog tijd dat je naar de keuken gaat om wijn of bier te halen dan.quote:
Moet je echt niet doen. Je moet jezelf echt voldoende vrije tijd gunnen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:50 schreef livelink het volgende:
Ook slecht voor je naald:quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De ene naald na de andere verknalde je met die cassette singles...
quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ook slecht voor je naald:
[ afbeelding ]
Dat valt nog mee...quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ook slecht voor je naald:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat valt nog mee...
[ afbeelding ]
[..]
Dat valt nog mee...
[ afbeelding ]
[..]
Dat valt nog mee...
[ afbeelding ]
[..]
Dat valt nog mee...
[ afbeelding ]
Toch is dit een hitje geweest, zo rond 1998-1999 geloof ik.quote:
Ik ken het wel, maar het is zo helemaal niks dat het niet is blijven hangen...quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Toch is dit een hitje geweest, zo rond 1998-1999 geloof ik.
Heel vaag komt bij mij de term "connection" bovendrijven.
Ik heb het ook heel lang niet gehoord, maar het herkende het nog wel. Ik zie trouwens dat het uit 2000 stamt.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken het wel, maar het is zo helemaal niks dat het niet is blijven hangen...
Zat vast in hetzelfde mapje als die Swedish house mafiaquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:03 schreef spijkerbroek het volgende:
De vorige kende ik totaal niet.
En deze is al niet veel beter.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:03 schreef spijkerbroek het volgende:
De vorige kende ik totaal niet.
En deze is al niet veel beter.
Ja, meneer.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat je niet van je werk afhouden...
No bells are a'ringin'quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het doosje waar de cd in zit is van haar ex
quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Cd van jou, Cd van mij...quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
En ook hier hoor ik niks rinkelen.quote:
quote:
Even het klepeltje zoekenquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En ook hier hoor ik niks rinkelen.
De middelste is Amanda Redington, de ex van Frank de overstaanbarequote:Op zaterdag 25 april 2020 22:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Die rechter op die cover.. is dat een man of een vrouw?
quote:
Frank Boeijen?quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De middelste is Amanda Redington, de ex van Frank de overstaanbare
Moet je weer gaan toeteren even voor 8 uur...quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
May the 4th be with you. Over anderhalve week dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |