SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik ken de band wel en zij hebben heel goed naar de meesters geluisterdquote:Op zaterdag 25 april 2020 19:48 schreef DJ11 het volgende:
Everything Everything - In Birdsong (edit)
Typisch zo'n nummer waarbij ik benieuwd ben naar de mening van Peaceman...
Tsss waar zijn je manieren?quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:04 schreef Diaan73 het volgende:
En ik heb helemaal geen goedenavond gezegd....Bij deze dan nog! Goedenavond
Sam Smithquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:05 schreef DJ11 het volgende:
Alsnog goedenavondSam Smith - I Feel Love
Die liggen op anderhalve meter..quote:
Yup. Afgelopen najaar uitgebracht, deze cover. Lekker dicht bij het origineel en daardoor dus wel geslaagd.quote:
Je vraagt je alleen af wie hem tijdens het zingen in zijn ballen knijpt.quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Yup. Afgelopen najaar uitgebracht, deze cover. Lekker dicht bij het origineel en daardoor dus wel geslaagd.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je vraagt je alleen af wie hem tijdens het zingen in zijn ballen knijpt.
Typische 80's sound.quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:15 schreef DJ11 het volgende:
Even terug naar de 80s...The Assembly - Never Never
Dat snap ik op zichquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:15 schreef Melting het volgende:
Dit nummer vind ik beter dan het vorige van Caravan Palace.
Dank je.quote:
Ik dacht ook dat het origineel van Elvis was.quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:22 schreef DJ11 het volgende:
Mark James - Suspicious Minds
Dit is geen cover van Elvis. Dit is de versie van de originele schrijver van het nummer.
Sowieso leken covers vroeger erg veel op het origineel. Geen idee wanneer de echt originele covers voor het eerst opdoken.quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:22 schreef livelink het volgende:
Dan heeft Elvis het niet echt origineel gecovered.
Originele covers.quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Sowieso leken covers vroeger erg veel op het origineel. Geen idee wanneer de echt originele covers voor het eerst opdoken.
Heb je deze vorige keer ook niet al gedraaid? Of 2 shows geleden?quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:25 schreef DJ11 het volgende:
Roquemore - Blame
Dit gaan jullie dit jaar nog heel vaak horen in mijn shows, denk ik.
De afgelopen twee shows waren I (part 1) en I (part 2). Maar in de shows daarvoor zeker ja.quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je deze vorige keer ook niet al gedraaid? Of 2 shows geleden?
Dat bedoelde ik dan.quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De afgelopen twee shows waren I (part 1) en I (part 2). Maar in de shows daarvoor zeker ja.
Ik was dit nummer vergeten. Leuk om weer eens te horen.quote:
Ik heb meer van dit soort ontdekkingen gedaan de laatste tijd. Heb heel wat van dit soort nummers klaarstaan voor de komende showsquote:Op zaterdag 25 april 2020 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was dit nummer vergeten. Leuk om weer eens te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |