quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
ToonGod vanavond bij Op1. Ik kijk derhalve mee.
Dit moet je in COR posten.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:12 schreef RensAjacied het volgende:
Trump moeten ze ophangen aan de hoogste boom. Levensgevaarlijk.
Alleen als Toon aan het woord komt.quote:
Zit in quarantainequote:Op vrijdag 24 april 2020 21:15 schreef L_auteur het volgende:
Waarom wil Dickie niet meer met ze praten?
Dan maar Jimek ?quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ali B en Stekelenburg
ik pas
Gaat Topsport Toon zijn wijsheid laten schijnen over het Corona virus?quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ali B en Stekelenburg
ik pas
Wat een flopgastenquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen als Toon aan het woord komt.
Ali B., Roger van Boxtel, Carola Schouten, Feike Sijbesma boeien me niet zo.
Flopdagquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:18 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Daar zitten Chantal Janzen en Jandino
Ali B. leeft in een eeuwige feelgoodshow.quote:
Jandino zat gisteren ook al bij Op1.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:18 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Daar zitten Chantal Janzen en Jandino
Nee want ze gaat ook pratenquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:20 schreef 3rr0r het volgende:
voor Fresia kijken een paar geilerds hier wel
quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:20 schreef superniger het volgende:
[..]
Jandino zat gisteren ook al bij Op1.
Wtf is er met die ogen van die meid rechts?quote:
Inderdaad. Gefeliciteerd met nog een jaartje eredivisie Harrie!quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou die slaan we ook maar over.
vrouwen horen in de keukenquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:20 schreef -J-D- het volgende:
Die Fresia wordt met de seconde irritanter
Hey bedankt Nelis.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Inderdaad. Gefeliciteerd met nog een jaartje eredivisie Harrie!
quote:
Wat als het Ali B. is?quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:23 schreef Slobeend het volgende:
Er zijn op Fok! users die Trump nog zouden verdedigen als hij live op televisie iemand doodschiet.
Waarschijnlijk was die persoon terecht doodgeschoten.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:23 schreef Slobeend het volgende:
Er zijn op Fok! users die Trump nog zouden verdedigen als hij live op televisie iemand doodschiet.
moet je even @Lenny_Leonard doenquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:26 schreef Zorro het volgende:
Ik dacht ze doen schijtlollig een oud filmpje.
Maar dit is echt? Ik had het kunnen weten. Tilburg, afvoerputje van Brabant.
TILBURGEDquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:26 schreef Zorro het volgende:
Ik dacht ze doen schijtlollig een oud filmpje.
Maar dit is echt? Ik had het kunnen weten. Tilburg, afvoerputje van Brabant.
Primaquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:30 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Coke van dr reet afsnuiven. Lekker man.
Bobbi Eden?quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
er zijn leukere filmpjes met deze stofzuiger
Tot Jezus terugkeert op aarde.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
tot wanneer gaat Vi door eigenlijk?
totdat John de Mol niet meer betaaltquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
tot wanneer gaat Vi door eigenlijk?
Toon vertelt ook onzin, want nu komen Cambuur en De Graafschap in de financiële problemen ipv ADO en RKC.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:30 schreef Zorro het volgende:
KNVB verdraait de zaken
https://www.ed.nl/psv/psv(...)et-gestemd~a3f631c2/
quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Fresia Cousiño Arias Bij Jinek![]()
Mark Rutte was duidelijk, tot 1 september rolt er geen bal in de Eredivisie. Vandaag maakte de KNVB bekend wat de gevolgen zijn. Geen kampioensschaal voor Ajax en ADO Den Haag en RKC Waalwijk blijven in de Eredivisie. We bespreken het met Ruud Gullit, Viggo Waas en Fresia Cousiño Arias
Heeft daar meer te zoeken dan die Viggo.quote:
Godverdomme, ik bedoel de opmerking op 04:19. Eens wel met je, daarnaast.quote:Op zaterdag 25 april 2020 00:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Heeft daar meer te zoeken dan die Viggo.
nog nooit eerder subs aan een video toegevoegd, dus was ff uitvogelenquote:Op zaterdag 25 april 2020 09:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Leuk zaterdagochtend projectje, lekker man niks mis mee.
Goed gedaan ouwe reus, nu nog ff op joetoebe gooien.quote:Op zaterdag 25 april 2020 09:33 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
nog nooit eerder subs aan een video toegevoegd, dus was ff uitvogelen
kan jij dat niet ff doen? ik wil gaan slapenquote:Op zaterdag 25 april 2020 09:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Goed gedaan ouwe reus, nu nog ff op joetoebe gooien.
Chris Woerts is al genoeg reden om het niet terug te kijken. Waarom nodig ze die lul elke keer uit?quote:Op zaterdag 25 april 2020 09:44 schreef JaapKroket het volgende:
Topshowtje of is terugkijken niet nodig?
https://www.nu.nl/sport/6(...)htoffers-corona.htmlquote:Een shirt van Diego Maradona heeft zaterdag 55.000 euro opgeleverd bij een veiling om geld op te halen voor mensen in het Italiaanse Napels die zwaar getroffen zijn door de coronacrisis.
Maradona, die jarenlang voor Napoli speelde, droeg het shirt tijdens een oefenwedstrijd van Argentinië in juni 1987 tegen Italië. Na afloop gaf hij het aan Ciro Ferrara, die debuteerde voor de Italianen en bij Napoli ploeggenoot was van de stervoetballer.
33 jaar later stelde de geboren Napolitaan Ferrara het shirt ter beschikking bij de veiling die hij organiseerde met de broers Fabio en Paolo Cannavaro, die eveneens in Napoli geboren zijn en speelden voor Napoli.
Het shirt leverde veruit het hoogste bedrag op bij de veiling, waar tal van spullen van (oud-)voetballers werden verkocht. "Ik word er emotioneel van dat ik afscheid moet nemen van het shirt, maar het is voor een goed doel", reageerde Ferrara.
Maradona heeft ook gereageerd op de verkoop van shirt. "Ik ben trots dat ik iets heb kunnen bijdragen aan de hulp voor mensen in deze moeilijke tijd", staat er op zijn Facebook-pagina.
De 91-voudig Argentijns international is ook trots op zijn oud-ploeggenoot Ferrara. "We hebben weer samen een wedstrijd gewonnen. En misschien is dit wel onze belangrijkste ooit."
VI Blijft Thuis vervroegd en verlengd?quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:02 schreef RipCity het volgende:
Denk nog 2 weken en dan is t over met de show.
En die woerts verpest de hele show.. laatste 2 waren niet om aan te gluren.
KrabbyGod.quote:Hans Kraay Jr. en Martijn Krabbendam te gast bij Veronica Inside, FaceTimen met Mike Snoei
Ook op Koningsdag is Veronica Inside er weer met een bomvolle topshow! Vanavond bespreken Johan, Wilfred en René samen met Hans Kraay Jr. en Martijn Krabbendam de actuele stand van zaken in én buiten het voetbal. Ook wordt er gefacetimed met Mike Snoei, trainer van De Graafschap, die afgelopen week te horen kreeg dat hij niet naar de Eredivisie zal promoveren met de Superboeren.
De mannen aan tafel bespreken natuurlijk hoe zij Koningsdag door zijn gekomen. Ook wordt het interview van Louis van Gaal met Jeroen van der Boom in Hoge Bomen geanalyseerd. Verder passeren onder andere het aanblijven van Hans de Koning bij VVV-Venlo en het opstappen van Geert Dales bij 50PLUS de revue.
Martijn Krabbendam praat ons bij over de actuele situatie bij Feyenoord: wat wordt de doelstelling van De Rotterdammers komend seizoen en welke spelers zou Dick Advocaat graag naar Feyenoord willen halen?
Ook wordt er gefacetimed met De Graafschap-trainer Mike Snoei, die afgelopen week te horen kreeg dat hij niet promoveert naar de Eredivisie met de Superboeren.
Kortom: een heerlijk afsluiting van Koningsdag met je favoriete voetbalpraatprogramma! Geniet hieronder alvast van een voorproefje!
Haten op mkrabbyquote:Op maandag 27 april 2020 19:06 schreef RipCity het volgende:
Krabbendam heeft een nog dooiere uitstraling dan Woerts. Echt de 2 slechtste gasten van heel VI.
Antonie Kamerling zou zich in zijn graf ophangen als 'ie dit moet aankijken.
Noem een goed of leuk gesprek met hem dan.quote:
(lol)quote:Op maandag 27 april 2020 19:06 schreef RipCity het volgende:
Antonie Kamerling zou zich in zijn graf ophangen als 'ie dit moet aankijken.
moet ook wel zeggen dat hij aardig ondervraagd werd afgelopen vrijdag door Wilfred Genee die stelde 5 vragen in 2 min aan Woerts en liet hem ook geen 1 keer een vraag normaal antwoorden.quote:
Chris is een slijmerige-bek-stotteraarquote:Op maandag 27 april 2020 20:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
moet ook wel zeggen dat hij aardig ondervraagd werd afgelopen vrijdag door Wilfred Genee die stelde 5 vragen in 2 min aan Woerts en liet hem ook geen 1 keer een vraag normaal antwoorden.
Even een berichtje op twitter naar hem sturenquote:Op maandag 27 april 2020 20:37 schreef Karina het volgende:
|Wat tenenkrommendEn dan ook nog door Jeroen vd Boomlul.
quote:Op maandag 27 april 2020 20:37 schreef Karina het volgende:
|Wat tenenkrommendEn dan ook nog door Jeroen vd Boomlul.
lol als ik het had geweten had ik het gedaan maar nu een beetje mosterd na de maaltijdquote:Op maandag 27 april 2020 20:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Even een berichtje op twitter naar hem sturen
Uiteraard he.quote:Op maandag 27 april 2020 20:40 schreef Nober het volgende:
Volgende week Remy in ondergoed? Dan gaan we kijken @:Karina
Dronken bij het galaquote:Op maandag 27 april 2020 20:42 schreef Mani89 het volgende:
Is het al over een baco en een rode nek gegaan?
Mourinho is een leerling van Louis, ook zo'n kwal.quote:Op maandag 27 april 2020 20:42 schreef Mani89 het volgende:
Is het al over een baco en een rode nek gegaan?
Kale Kees ook van de partij??quote:Op maandag 27 april 2020 20:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
Geen Europees voetbal voor FC Utrecht en nog een jaartje Eerste Divisie voor Cambuur Leeuwarden. Eigenaar van FC Utrecht Frans van Seumeren en voetbaltrainer bij Cambuur Henk de Jong zijn boos op de KNVB.
Vanavond bij Op een
zonder dwarsliggers geen spoorquote:Op maandag 27 april 2020 20:47 schreef RensAjacied het volgende:
Johan slaat weer onzin uit. Lekker dwars zijn.
Ja op basis van de laatste 15 wedstrijden zou Feyenoord nog kampioen wordenquote:Op maandag 27 april 2020 20:50 schreef luxerobots het volgende:
Volgens de berekeningen. Ja, dan hoef je niet eens een competitie te spelen, als je alles toch van te voren kan uitrekenen...
Hillary Clinton had ook 94% kans om van Trump te winnen.quote:Op maandag 27 april 2020 20:50 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja op basis van de laatste 15 wedstrijden zou Feyenoord nog kampioen worden
voortaan gewoon laten peilen door Maurice de Hondt wie er kampioen moet wordenquote:Op maandag 27 april 2020 20:50 schreef luxerobots het volgende:
Volgens de berekeningen. Ja, dan hoef je niet eens een competitie te spelen, als je alles toch van te voren uit kan rekenen...
bang voor zijn Talpa contractquote:Op maandag 27 april 2020 20:52 schreef RensAjacied het volgende:
Genee lult Derksen in de hoek maar durft niet door te pakken.
Ja goeie.quote:Op maandag 27 april 2020 20:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
voortaan gewoon laten peilen door Maurice de Hondt wie er kampioen moet worden
ALLEMAAL DE SCHULD VAN RUTTE!!!!!quote:Op maandag 27 april 2020 20:55 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp niet dat de KNVB laat stemmen en daarna gewoon die stemmen opzij schuift.
Het is net een referendum
De tijd niet goed hebben in de keuken, in de keuken kampioen divisiequote:Op maandag 27 april 2020 20:55 schreef Evertjan het volgende:
daar moet je volgens mij ingenieur voor wezen aan de TU in Delft.
Dat het nou politiekquote:Op maandag 27 april 2020 20:55 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp niet dat de KNVB laat stemmen en daarna gewoon die stemmen opzij schuift.
Het is net een referendum
quote:Op maandag 27 april 2020 20:59 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met dit onderwerp.
vraag het dan niet. nu is iedereen alsnog boosquote:Op maandag 27 april 2020 20:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat het nou politiek
De indruk geven dat je mensen een keus laat door te stemmen
Is de uitkomst ongewenst dan doen we toch wat we al van plan waren![]()
Want belangafweging
nou inderdaad.quote:Op maandag 27 april 2020 20:59 schreef AFCNiels het volgende:
quote:Op maandag 27 april 2020 20:59 schreef AFCNiels het volgende:
Wel vragen want als de uitkomst gunstig was had je kunnen pronken met keuze vrijheidquote:Op maandag 27 april 2020 20:59 schreef Karina het volgende:
vraag het dan niet. nu is iedereen alsnog boossupermad
beetje jammer dat de helft niet gestemd heeft en op een andere hoop wordt gegooidquote:Op maandag 27 april 2020 21:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wel vragen want als de uitkomst gunstig was had je kunnen pronken met keuze vrijheid
36?quote:Op maandag 27 april 2020 21:01 schreef luxerobots het volgende:
Je kunt clubs als RKC en ADO niet laten degraderen als er nog 8 wedstrijden te spelen zijn.
Als je een eredivisieseizoen begint, heb je recht op 36 wedstrijden.
Dan heb je dus twee opties. Met 20 clubs spelen. Of de optie waar nu voor gekozen is.
Ja, de hele wereld staat op z,n kop en dan moeten we ons druk gaan maken om de Nederlandse voetbalcompetitie.quote:Op maandag 27 april 2020 20:59 schreef AFCNiels het volgende:
34 wedstrijden.quote:Op maandag 27 april 2020 21:01 schreef luxerobots het volgende:
Je kunt clubs als RKC en ADO niet laten degraderen als er nog 8 wedstrijden te spelen zijn.
Dan heb je dus twee opties. Met 20 clubs spelen. Of de optie waar nu voor gekozen is.
RKCquote:Op maandag 27 april 2020 21:01 schreef luxerobots het volgende:
Ik ben nu even Derksen moe.quote:Op maandag 27 april 2020 21:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Derksen draait ook als een blad aan een boom. Vrijdag vond het het genomen besluit nog prima.
Wat ze hier nu behandelen heb ik afgelopen weekend al 10x gezien en gelezen.quote:Op maandag 27 april 2020 21:02 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja, de hele wereld staat op z,n kop en dan moeten we ons druk gaan maken om de Nederlandse voetbalcompetitie.
Ach die griepepidemie krijgt ook al aandacht genoeg.quote:Op maandag 27 april 2020 21:02 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja, de hele wereld staat op z,n kop en dan moeten we ons druk gaan maken om de Nederlandse voetbalcompetitie.
''hOu vOl''quote:Op maandag 27 april 2020 21:03 schreef Evertjan het volgende:
ken zat mensen die niet zo tevreden zijn over Mark Rutte
Ook dat.quote:Op maandag 27 april 2020 21:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat ze hier nu behandelen heb ik afgelopen weekend al 10x gezien en gelezen.
Presentquote:Op maandag 27 april 2020 21:03 schreef Evertjan het volgende:
ken zat mensen die niet zo tevreden zijn over Mark Rutte
paper scissor rock lizard spock spelenquote:Op maandag 27 april 2020 21:07 schreef macca728 het volgende:
Bekerfinale kan je ook loten, gebeurde vrorger ook bij gelijkspel.
Is nog eerlijker dan nu
quote:
Zou zomaar een tweede golf kunnen uitbreken.quote:Op maandag 27 april 2020 21:25 schreef macca728 het volgende:
Volgend jaar corona uit laten breken als je eerste staat
zolang er maar reclameblokken worden verkochtquote:Op maandag 27 april 2020 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit kan Sjon toch niet meer volhouden zo ?
Gewoon stoppenquote:Op maandag 27 april 2020 21:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zolang er maar reclameblokken worden verkocht
ik probeer een minuut peter pannekoek op NPO1quote:Op maandag 27 april 2020 21:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wel een Jeff Goldblum GOD film!!!
[ afbeelding ]
Gaaf, ik heb als kind een brief geschreven naar John Hammond.....quote:Op maandag 27 april 2020 21:37 schreef Evertjan het volgende:
wil altijd nog eens zo originele Jurassic Park t-shirt kopen
twitter:Soccernews_nl twitterde op maandag 27-04-2020 om 21:11:02Kijkers verbazen zich massaal over Veronica Inside #veronicainside #derksen https://t.co/xZ1RQy3Kmt https://t.co/LFmjtTGCQp reageer retweet
Natuurlijk was dit live. Want ze hadden ook het laatste nieuws dat de UEFA 4.3 miljoen euro vrijgemaakt heeft.quote:Op maandag 27 april 2020 21:41 schreef Evertjan het volgende:
twitter:Soccernews_nl twitterde op maandag 27-04-2020 om 21:11:02Kijkers verbazen zich massaal over Veronica Inside #veronicainside #derksen https://t.co/xZ1RQy3Kmt https://t.co/LFmjtTGCQp reageer retweet
Jaaaa vrijdag mogelijk geen Valentijntwitter:veronicainside twitterde op woensdag 29-04-2020 om 18:15:17Valentijn Driessen breekt heup bij valpartij
https://t.co/JnaRtIW1CE #veronicainside https://t.co/SgRUyJbsJW reageer retweet
Dat was nog beter dan VI zelf.quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:32 schreef Evertjan het volgende:
Ik zit de hele middag al oude doordekken fragmenten te kijken uit de tijd Eredivisie Live. Dat waren toch wel de hoogtijdagen van het duo Derksen en Genee
Karma van zn vrouwquote:Op woensdag 29 april 2020 18:37 schreef tompsv18 het volgende:
Jaaaa vrijdag mogelijk geen Valentijntwitter:veronicainside twitterde op woensdag 29-04-2020 om 18:15:17Valentijn Driessen breekt heup bij valpartij
JAAAA GENOTquote:Op woensdag 29 april 2020 18:37 schreef tompsv18 het volgende:
Heugelijk nieuws. Zorgt toch nog voor zonneschijn op deze grijze troosteloze dag.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:37 schreef tompsv18 het volgende:
quote:Op woensdag 29 april 2020 20:48 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Heugelijk nieuws. Zorgt toch nog voor zonneschijn op deze grijze troosteloze dag.
Op zijn leeftijd kan een heup breken dodelijk zijnquote:Op woensdag 29 april 2020 18:37 schreef tompsv18 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |