We leven dan ook in een digitaal tijdperk waarin je de hele dag door mensen kan zien en spreken, al is dat via een telefoon of pcscherm. Dus zo erg is dat ook allemaal niet.quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:51 schreef golfer het volgende:
Ik spreek en zie, behalve wat winkelpersoneel op afstand, en mij eigen B. ook verder niemand.
Vind mijzelf totaal niet zielig.
Raar genoeg doe ik daar dus helemaal niet aan.quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:54 schreef Isabeau het volgende:
We leven dan ook in een digitaal tijdperk waarin je de hele dag door mensen kan zien en spreken, al is dat via een telefoon of pcscherm. Dus zo erg is dat ook allemaal niet.
voor mij andersom, ben alleen, maar (voel me) niet eenzaamquote:Op vrijdag 24 april 2020 16:54 schreef golfer het volgende:
Eenzaam, maar niet alleen of was het andersom?
Eh....quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:55 schreef golfer het volgende:
Raar genoeg doe ik daar dus helemaal niet aan.![]()
Soms wel een whats-appje.
Omdat de camera van mijn eigen laptop stuk is heb ik nu wel een losse camera besteld. Komt volgende week binnen. Want ik moet nu steeds de werklaptop daarvoor opstarten.quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We leven dan ook in een digitaal tijdperk waarin je de hele dag door mensen kan zien en spreken, al is dat via een telefoon of pcscherm. Dus zo erg is dat ook allemaal niet.
Eh... ik zie je niet IRL zwaaien, hoor.quote:
Ik. Heb. Het. Ook. Over. Contact. Met. Mensen. Via. Digitale. Media.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Eh... ik zie je niet IRL zwaaien, hoor.
Nee, je typte:quote:Ik. Heb. Het. Ook. Over. Contact. Met. Mensen. Via. Digitale. Media.
quote:We leven dan ook in een digitaal tijdperk waarin je de hele dag door mensen kan zien en spreken, al is dat via een telefoon of pcscherm.
Wat een opoffering he?quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind dit mensen spreken. Maar gooi het maar op semantics. Iks preek mensen op FOK, ik spreek mensen in WoW. Maar je mag het er best bij houden dat je he-le-maal niemand spreekt op Blues na.
In 1918 was dat een opoffering. Nu valt het allemaal reuze mee. Zeker als je ook nog een partner hebt. Voor alleenstaanden is het al een stuk moeilijker, lijkt me.quote:
Pssttt...Internet is niet het echte leven. Ik hoor je stem niet en zie je niet echt.quote:
Met stemmetjes erbij dan natuurlijkquote:Op vrijdag 24 april 2020 17:26 schreef Tele6 het volgende:
Misschien kan Blues je het forum voorlezen, zodat het toch nog gesproken wordt wat we tegen je zeggen
quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:25 schreef Tele6 het volgende:
Als je geen twee uur alleen kan zijn, is er denk ik wel wat aan de hand met je. Tenzij je een paar maanden oud bent.
Ik krijg wel een beeld van je nu.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Pssttt...Internet is niet het echte leven. Ik hoor je stem niet en zie je niet echt.
Niet dan? Wou je beweren dat je een echt mens bent?quote:
Goede redding in de laatste zin.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:25 schreef Tele6 het volgende:
Als je geen twee uur alleen kan zijn, is er denk ik wel wat aan de hand met je. Tenzij je een paar maanden oud bent.
Floddertjequote:
Wie zijn nummer 1 en 2?quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
FloddertjeMijn twee-na-favoriete Annie-karakter.
Ik heb weer een paar uur in de tuin gewerkt. Ik kan hier wel aan wennen.
gaat het? Of helemaal total loss?quote:
Ja, fijn is dat hèquote:Op vrijdag 24 april 2020 18:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
gaat het? Of helemaal total loss?
Nav wat Lucky laatst schreef heb ik nu ook whatsapp op de laptopWist niet eens dat het bestond maar wat handig!
Snap nu ook waarom ik van sommige mensen enorme lappen tekst op whatsapp kreeg, die gebruiken natuurlijk ook de computer ipv de telefoon.
Vanaf maandag in Duitsland in het OV verplicht. En in de meeste deelstaten waaronder NRW oon in de winkels.quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is dus ook direct het probleem met mondkapjes: als mensen die dragen denken ze dat ze wel dicht bij elkaar kunnen staan. Soort van 'ik ben nu beschermd' - eh, nee.
Wat een uitvinding hequote:Op vrijdag 24 april 2020 18:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nav wat Lucky laatst schreef heb ik nu ook whatsapp op de laptopWist niet eens dat het bestond maar wat handig!
Snap nu ook waarom ik van sommige mensen enorme lappen tekst op whatsapp kreeg, die gebruiken natuurlijk ook de computer ipv de telefoon.
Wij kregen toevallig vandaag een mail vanuit het moederbedrijf... dat als klanten wilden bellen via zoom... we dat vooral moesten weigerenquote:Op vrijdag 24 april 2020 17:48 schreef Myraela het volgende:
Mijn vriend heeft op het moment ook zijn wekelijkse sociale contact. Een borrel met collega's via Zoom, met een soort spelletje waarvoor hij een Unox muts op heeft. Niet gek geworden hoor, heel normaal.
Wat een onzin inderdaad. Het voelt misschien als een geruststelling voor sommige mensen, maar ik denk dat dat er niet eens zo veel zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:15 schreef z80 het volgende:
[..]
Vanaf maandag in Duitsland in het OV verplicht. En in de meeste deelstaten waaronder NRW oon in de winkels.
Echter elke bedekking van neus en mond is goed. Dus een gebreide sjaal omslaan is toegestaan. Dat dit nul, nul werkt doet er niet toe.
Inmiddels genoeg etenswaren ingeslagen om de eerste twee weken niet meer in de super te komen. Morgen nog de tank vol gooien. Met een beetje geluk is dan deze onzin mbt de mondkapjes weer voorbij als ik weer iets moet kopen.
Fijnquote:Op vrijdag 24 april 2020 18:21 schreef Uhmmpie het volgende:
Zo.. gezellig stuk gelopen met de fietsenmaker.
Elk op ons eigen kantje stoep
Steeds meer mensen die toch on een praatje verlegen zitten.
Fijn hè! Ik gebruik t ook vaak. Foto's kan je ook fijn vergrote!quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat goed van hemquote:Op vrijdag 24 april 2020 18:23 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Fijn
Ik heb die indruk ook. Toevallig heb ik vanmiddag vanuit mijn raam zitten kletsen met een flatgenoot. Z'n coschappen gaan niet door sinds het virus, dus hij is in een verzorgingshuis gaan werken
Gedeelde eerste plaats voor Otje en de Krullevaar. Gedeelde derde plaats voor het jongetje uit Ik ben lekker stout en Floddertje. Eervolle vermelding voor de Rijst met krentenhond uit Jip & Janneke.quote:
Ook fijn om weer eens een blije Lonaa te lezenquote:Op vrijdag 24 april 2020 18:39 schreef Lonaa het volgende:
Whatsapp web is fantastisch![]()
Wij proefde wat biertjes en die waren lekker, Dora is braaf en fantastisch, wandelen was fijn, het bloedonderzoek van Dora moet 184 euro kosten, haar tietjes zijn normaal, zij het wat aan de forse kant
en er zit zelfbelegde piizza in de oven.
Zo oeten met The man in the high castle aan en dan was het al met al toch best een prima vrijdag.
Ik ben me er bewust van dat ik dat de laatste tijd niet ben en dat ook ventileer. Sorryquote:Op vrijdag 24 april 2020 18:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Ook fijn om weer eens een blije Lonaa te lezen
quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben me er bewust van dat ik dat de laatste tijd niet ben en dat ook ventileer. Sorry
Hee, daar ging het niet om.quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben me er bewust van dat ik dat de laatste tijd niet ben en dat ook ventileer. Sorry
Er staat hier 1 verkeerd woord en dat is sorry...Ventileer alsjeblieftquote:Op vrijdag 24 april 2020 18:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:09 schreef z80 het volgende:
Was te verwachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
quote:
Het gezicht van die arts was onbetaalbaarquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar hoe verzin je het....net wanneer je denkt dat hij niet dommer kan worden.
En dan gaat ie in november gewoon weer herkozen worden.
Het erge is dat zowel artsen als de fabrikanten nu heel hard roepen om dit vooral niet te doen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar hoe verzin je het....net wanneer je denkt dat hij niet dommer kan worden.
En dan gaat ie in november gewoon weer herkozen worden.
https://joop.bnnvara.nl/n(...)advies-trump-opvolgtquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:31 schreef z80 het volgende:
[..]
Het erge is dat zowel artsen als de fabrikanten nu heel hard roepen om dit vooral niet te doen.
Blijkbaar zijn erdie het voor waar aannemen en gaan uitproberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:36 schreef Candaasje het volgende:
Ik las goed nieuws voor Dora![]()
Verder even niet bijgelezen. Appeltaart smaakte goed, tikje veel suiker misschien. Maar met kaarsjes! En slingers. En net kwam er nog een pakketje binnen (met een ballon die uit de doos omhoog zweefde) van mijn zusje en haar vriend uit Oostenrijk
![]()
Tevens had mijn moeder voor de grap een cadeautje geregeld:wat gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja inderdaad. Dan wil je toch door de grond zakken.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het gezicht van die arts was onbetaalbaarDat arme arme mens, viel nog mee dat ze zichzelf niet kneep om uit deze nachtmerrie te ontsnappen
Ja, ergens zou je zeggen dat die mensen het dan verdienen....maar niet iedereen kan zelf goed nadenken.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:31 schreef z80 het volgende:
[..]
Het erge is dat zowel artsen als de fabrikanten nu heel hard roepen om dit vooral niet te doen.
Natuurlijk zijn er sneue lieden die dit voor waar aannemenquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:31 schreef z80 het volgende:
[..]
Verder even niet bijgelezen. Appeltaart smaakte goed, tikje veel suiker misschien. Maar met kaarsjes! En slingers. En net kwam er nog een pakketje binnen (met een ballon die uit de doos omhoog zweefde) van mijn zusje en haar vriend uit Oostenrijk
![]()
Tevens had mijn moeder voor de grap een cadeautje geregeld:Haha tof! Gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tevens had mijn moeder voor de grap een cadeautje geregeld:Jouw moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Niet hetzelfde en nee ik zou het niet hebben gedaan, maar het ging wel even door mijn hoofd:quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er sneue lieden die dit voor waar aannemen
En users die roepen dat Trump niet adviseerde om met bleek te gaan rommelen. Nee, hij gebruikte een persconferentie voor een soort persoonlijke mijmer-brainstorm sessie, daar is zoiets ook echt voor bedoeld![]()
Ik schrok net meer van een bericht wat ik op Reddit las:
Kerel reist met OV, heeft astma en wordt wat benauwd. Pakt zijn inhalator en dat helpt.
Komt in gesprek met een andere passagier die vraagt waarom hij dat ding gebruikt en hij geeft uitleg.
Vervolgens EIST zij zijn inhalator op voor haar kinderen die thuis zitten. Want als ze benauwd worden door Corona kunnen zij die gebruiken. Hij moet maar een nieuwe halen voor zichzelf.
Hij weigert dit uiteraard, stopt de inhalator in zijn tas. Zij gaat die tas doorzoeken
Toen werd ze door de buschauffeur eruit gegooid![]()
Menen dat astma medicatie helpt bij Corona
Je kinderen zonder medisch advies medicatie voor volwassenen willen geven
Een gebruikte inhalator willen hebben( en
)
Iemand zijn medicijnen afpakken![]()
Door iemand zijn spullen gaan zoeken![]()
En -haast het ergste- dit speelde zich af in Nederland![]()
![]()
![]()
Op zo’n moment hoop ik haast dat de poster een troll is.
Doe het echt niet zonder overleg met een medicus.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Niet hetzelfde en nee ik zou het niet hebben gedaan, maar het ging wel even door mijn hoofd:
Ik heb Salbutamol in huis en heb er wel over nagedacht dat mijn dierbare dat misschien zouden kunnen gebruiken. En nee zou het uiteindelijk niet echt hebben gedaan, maar heb er de laatste weken wel over nagedacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Doe het echt niet zonder overleg met een medicus.
De gedachte is logisch, maar stel dat iemand een contra indicatie heeft, complicaties krijgt en ze moeten dan uitvogelen waardoor het komt?
En in Nederland zijn voldoende medicijnen voorhanden. Als een naaste Salbutamol nodig heeft, dan kan die dat gewoon via de reguliere kanalen krijgen.Heb je helemaal gelijk inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom de nadruk op dat ik het ook niet zou doen. Maar ik zou liegen als het niet een paar keer door mijn hoofd heeft gespookt.
Lekker hoorquote:Op vrijdag 24 april 2020 18:23 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Fijn
Ik heb die indruk ook. Toevallig heb ik vanmiddag vanuit mijn raam zitten kletsen met een flatgenoot. Z'n coschappen gaan niet door sinds het virus, dus hij is in een verzorgingshuis gaan werken
Het was vandaag ook weer een stuk drukker in de avondspits. En dat waren duidelijk niet enkel mensen die van het werk kwamen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:59 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Lekker hoor
Wel het idee wat sommige mensen wat TE ontspannen worden.
Maar het is toch weer wat prettiger buiten vind ik
Ik vond het juist wel meevallen hier. In de binnentuin geen groepjes mensen op kleedjes of zo, max 1 persoon per bankje en vooral veel mensen voor ramen of op balkons.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:03 schreef z80 het volgende:
[..]
Het was vandaag ook weer een stuk drukker in de avondspits. En dat waren duidelijk niet enkel mensen die van het werk kwamen.
Of het moest vandaag breng je kinderen mee. En breng je fiets mee. Ook de grijse golf komt weer meer op straat.
twitter:GijsdeWerker twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 15:16:04Ik ben oprecht benieuwd hoeveel er moet gebeuren voordat iemand Trump bij de arm pakt en zegt: kom jongen, het is voorbij, we gaan je naar huis brengen, zo gaat ‘t niet langer. reageer retweet
quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:22 schreef golfer het volgende:
Over die mafketel van een president in de USA:twitter:GijsdeWerker twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 15:16:04Ik ben oprecht benieuwd hoeveel er moet gebeuren voordat iemand Trump bij de arm pakt en zegt: kom jongen, het is voorbij, we gaan je naar huis brengen, zo gaat ‘t niet langer. reageer retweet
Vraag aan alle niet-Brabanders:twitter:kasteelvrouwke twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 16:54:19@GijsdeWerker Kom maar Donnie, je mag voorin zitten. Gordeltje en muilkorfje goed vastmaken, doekje voor het zeveren (in Brabant is dat uit je nek kletsen of kwijlen... Hier dus allebei). Als je nu lief stilzit krijg je dadelijk een lekker glaasje Detttol. https://t.co/neOX84iJAI reageer retweet
Volgens mij is het wel een ABN woord, maar een beetje uit de tijd. Ik ken het hier als dialect, maar gebruik het nooit als ik Nederlands spreek.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:32 schreef Tele6 het volgende:
[..]Vraag aan alle niet-Brabanders:twitter:kasteelvrouwke twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 16:54:19@:GijsdeWerker Kom maar Donnie, je mag voorin zitten. Gordeltje en muilkorfje goed vastmaken, doekje voor het zeveren (in Brabant is dat uit je nek kletsen of kwijlen... Hier dus allebei). Als je nu lief stilzit krijg je dadelijk een lekker glaasje Detttol. https://t.co/neOX84iJAI reageer retweet
Is zeveren echt een Brabants woord?
Het zit in mijn hoofd als "gewoon woord", maar ik heb als kind in Brabant gewoond.
Niets Brabants aan hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:32 schreef Tele6 het volgende:
[..]Vraag aan alle niet-Brabanders:twitter:kasteelvrouwke twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 16:54:19@:GijsdeWerker Kom maar Donnie, je mag voorin zitten. Gordeltje en muilkorfje goed vastmaken, doekje voor het zeveren (in Brabant is dat uit je nek kletsen of kwijlen... Hier dus allebei). Als je nu lief stilzit krijg je dadelijk een lekker glaasje Detttol. https://t.co/neOX84iJAI reageer retweet
Het zit in mijn hoofd als "gewoon woord", maar ik heb als kind in Brabant gewoond.
![]()
Tevens had mijn moeder voor de grap een cadeautje geregeld:Gefeliciteerd stadsgenoot! 💋SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Ik ben vast niet anders dan plankgas in Brabant geweest, en ook ik ken het woord 'zeveren', al betekent het hier meer iets zeurderigs dan iets debiels.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:32 schreef Tele6 het volgende:
Doe maar niet. Ik kreeg het laatst voorgeschreven en kreeg acuut weer hartritmeklachtenquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Niet hetzelfde en nee ik zou het niet hebben gedaan, maar het ging wel even door mijn hoofd:
Ik heb Salbutamol in huis en heb er wel over nagedacht dat mijn dierbare dat misschien zouden kunnen gebruiken. En nee zou het uiteindelijk niet echt hebben gedaan, maar heb er de laatste weken wel over nagedacht.
Hoe gaat het met het huis van je schoonouders?quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:34 schreef fietsie het volgende:
Ja hoi.![]()
Leven als bouwvakker combineert lastig met Fok!
Het wordt spannend; de woning zelf is wel richting bewoonbaar aan het gaan, maar de aannemer heeft de elektricien en de loodgieter niet exclusief geregeld, die doen dubbele klussen en zitten nu te veel elders.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het huis van je schoonouders?
Zeveren betekent in het niet-Brabants wel zeuren/kletsen/zwetsen maar niet kwijlen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:32 schreef Tele6 het volgende:
Hmm wij rijden ook weleens met kind over de snelweg..quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:03 schreef z80 het volgende:
[..]
Het was vandaag ook weer een stuk drukker in de avondspits. En dat waren duidelijk niet enkel mensen die van het werk kwamen.
Of het moest vandaag breng je kinderen mee. En breng je fiets mee. Ook de grijse golf komt weer meer op straat.
Als ik in die buurt zou wonen zou ik er ook zeker een bestelling plaatsen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:39 schreef Aure het volgende:
Hier zaten toch ook een boel yama fans? Die doet in deze periode aan een soort van take-away, heb een goeie bestelling geplaatst voor op de verjaardag vanrib uit mijn lijf (voor afhaal
) , maar ik heb er nu al zoveel zin in
![]()
zal tegen die tijd wel even een verslagje maken voor in dat ene topic
Ergens gelezen dat mondkapjes van stof, zelf gemaakte en zo 15% beschermenquote:Op vrijdag 24 april 2020 18:15 schreef z80 het volgende:
Vanaf maandag in Duitsland in het OV verplicht. En in de meeste deelstaten waaronder NRW oon in de winkels.
Echter elke bedekking van neus en mond is goed. Dus een gebreide sjaal omslaan is toegestaan. Dat dit nul, nul werkt doet er niet toe.
Inmiddels genoeg etenswaren ingeslagen om de eerste twee weken niet meer in de super te komen. Morgen nog de tank vol gooien. Met een beetje geluk is dan deze onzin mbt de mondkapjes weer voorbij als ik weer iets moet kopen.
Heb je daar ooit aan getwijfeld dan? Zo'n beetje elke president wordt herkozen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:09 schreef Isabeau het volgende:
En eens met @:Sarabi , Trump wordt gewoon weer de volgende president, want de enorme domheid van een groot deel van het Amerikaanse volk gaat mij niet nog een keer verbazen. Dat is inmiddels een feit.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 06:45 schreef derLudolf het volgende:
Mogguh.
Mensen vertellen hier vaak wat ze hebben gedroomd en zo. Nou ik heb ook een keer onthouden wat ik heb gedroomd.
Mijn broertje had een feestje blijkbaar en het hele aanrecht stond vol met rotzooi, de vaatwasser was niet aangeweest. In de kastjes stond ook smerige spul. Soepkommen met nog stukken tomaat en slierten vermicelli. Ik weet alleen niet of ik nou pissig was dat het smerig in de kast stond of omdat het in de kast stond waar glazen horen te staan.
Heel spectaculair dus
quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:39 schreef Aure het volgende:
Hier zaten toch ook een boel yama fans? Die doet in deze periode aan een soort van take-away, heb een goeie bestelling geplaatst voor op de verjaardag vanrib uit mijn lijf (voor afhaal
![]()
De neus heeft zich de rest van de dag gedragen. Ik heb netjes gedaan wat de huisarts zei: niet te vaak bukken, geen warme of pittige dingen eten of drinken, niet heet douchen. Ik heb weer neusspray gekocht om iedere ochtend en avond te sprayen en zalf te smeren. De spray is om de vaten in de neus te vernauwen, zodat ze minder snel bloeden, en de zalf maakt de korstjes zacht zodat ze niet afbreken.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:teel6, hoe is het met de bloedneus?
Ik geloof dat ik aardig in zou de stress zou zitten. Alles zit er onder, je moet je hoofd omhoog houden. Lijkt me erg onhandig.quote:Op zaterdag 25 april 2020 08:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
De neus heeft zich de rest van de dag gedragen. Ik heb netjes gedaan wat de huisarts zei: niet te vaak bukken, geen warme of pittige dingen eten of drinken, niet heet douchen. Ik heb weer neusspray gekocht om iedere ochtend en avond te sprayen en zalf te smeren. De spray is om de vaten in de neus te vernauwen, zodat ze minder snel bloeden, en de zalf maakt de korstjes zacht zodat ze niet afbreken.
Ik hoop dat dit beleid werkt en ik niet ergens dit weekend bij de huisartsenpost zit met weer een bijna onstelpbare bloedneus. Al denk ik ook dat het helpt dat ik dit weekend met A en B ben; als ik met iemand samen ben, heb ik meer geduld om mijn neus langer dicht te knijpen en meer vertrouwen dat het wel goed komt. Gisterochtend was ik in mijn eentje en wist ik het na een halfuur dichtknijpen echt niet meer. En ik kon niet veel proberen zonder dat mijn hele huis onder het bloed kwam
Je moet je hoofd juist licht voorover houden, want anders loopt al het bloed in je keel. Dat heb ik sowieso al snel, want de bloeding zit bij mij heel hoog in mijn neus. Gelukkig word ik niet snel misselijk.quote:Op zaterdag 25 april 2020 08:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik aardig in zou de stress zou zitten. Alles zit er onder, je moet je hoofd omhoog houden. Lijkt me erg onhandig.
Wat een prachtig huis!quote:Op zaterdag 25 april 2020 08:16 schreef Kreator het volgende:
Hij staat te koop, lucky.
https://www.funda.nl/koop/enschede/huis-41557960-batjanstraat-22/
Dit is de B&B waarin we hebben overnacht tijdens de Enschedemeet. De eigenaren zijn antiquairs en fervent klussers. De boerderij is voor zij het kochten voor een groot gedeelte afgebrand en ze hebben het zelf helemaal opgeknapt. Het is een van de mooiste huizen waar ik ooit ben geweest, vooral qua inrichting. Die inrichting is nu voor de foto's wel een stuk neutraler gemaakt zie ik. Ik ben zelden onder de indruk van een interieur maar dit was echt heel bijzonder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief kan dan zo naar het werk, en dan moest ik ook maar eens wat nuttigs gaan doen. Om 10u maar weer eens lammetje voeren.
Gister heeft lief ons espresso-apparaat gemold, vanmiddag komt er een vervanging. We stappen maar weer over van een elektrisch apparaat naar de handbediening.
We hebben wel eerder een Rok gehad, ze gingen niet eeuwig mee. De versie die nu verkocht wordt zou weer beter/sterker moeten zijn.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zaterdag 25 april 2020 09:16 schreef sigme het volgende:
Ontbijt zit erin.Ranzig ontbijt as usual. *bakt een tosti.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief kan dan zo naar het werk, en dan moest ik ook maar eens wat nuttigs gaan doen. Om 10u maar weer eens lammetje voeren.
Gister heeft lief ons espresso-apparaat gemold, vanmiddag komt er een vervanging. We stappen maar weer over van een elektrisch apparaat naar de handbediening.
We hebben wel eerder een Rok gehad, ze gingen niet eeuwig mee. De versie die nu verkocht wordt zou weer beter/sterker moeten zijn.
Gaaf apparaatje wel. Die variant kende ik nog niet.
Ontbijt zit erin.Omaas onderzetters! Is treefjes (?) een echt woord, of gebruikte alleen mn oma het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief kan dan zo naar het werk, en dan moest ik ook maar eens wat nuttigs gaan doen. Om 10u maar weer eens lammetje voeren.
We hebben wel eerder een Rok gehad, ze gingen niet eeuwig mee. De versie die nu verkocht wordt zou weer beter/sterker moeten zijn.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
https://www.meertens.knaw.nl/ewnd/boeken/woord/3136quote:Op zaterdag 25 april 2020 09:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Omaas onderzetters! Is treefjes (?) een echt woord, of gebruikte alleen mn oma het?
Toevallig! Ik heb ook voor mijn verjaardag besteld! Moet wel een koelbox meenemen bij ophalen, want het is net aan qua reistijd.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:39 schreef Aure het volgende:
![]()
Ja. Helaas heb ik al een (elektrische) maler. Misschien mag ik 'm nog wel een keertje kopen voor een van m'n andere huizen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 09:26 schreef Kreator het volgende:
@:sigme ik zie dat ze ook een heel mooi gedseignede maler erbij hebben. Als je een grotere keuken hebt staat dit wel tof.
Nou jij het zegt, jaaaa die hadden wij thuis ook. Volgens mij gekocht op Terschelling in een ver verledenquote:Op zaterdag 25 april 2020 09:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Omaas onderzetters! Is treefjes (?) een echt woord, of gebruikte alleen mn oma het?
![]()
Tevens had mijn moeder voor de grap een cadeautje geregeld:Alsnog gefeliciteerd en een leuk cadeau!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dankje!quote:Op zaterdag 25 april 2020 09:29 schreef Yinny het volgende:
[..]
Alsnog gefeliciteerd en een leuk cadeau!
Het is niet zo alsof een paniekaanval een bloedneus veroorzaakt, maar meer dat mensen in paniek kunnen raken als ze zo bloeden en het loopt hun keel in en het stopt maar niet. De huisarts gisteren zei dat ze al een paar keer mensen hadden gehad die alles onder het bloed kregen omdat ze in paniek waren en niet stilzaten en niet naar de arts luisterden.quote:Op zaterdag 25 april 2020 09:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Tele6; naast altijd eng ook nog eens irritant. Heb nog nooit gehoord van bloedneuzen tijdens paniekaanvallen.
Vanmorgen was ik eindelijk rustig na mn lijf weer gevoeld te hebben. Wil ik slapen, hoor ik islam gezang door speakersIn deze tijd moeten andere kerkdiensten online gehouden worden maar iedereen mag wel genieten van dat, sorry, vreselijke 'gezang'.
Natuurlijk niet meer kunnen slapen daarna. Nu maar eruit. Jammer dan.
Aah andersom. Ja dat begrijp ik zeer goed. Veel bloed verliezen is eng als je niet weet hoe lang het door blijft gaan.quote:Op zaterdag 25 april 2020 09:58 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het is niet zo alsof een paniekaanval een bloedneus veroorzaakt, maar meer dat mensen in paniek kunnen raken als ze zo bloeden en het loopt hun keel in en het stopt maar niet. De huisarts gisteren zei dat ze al een paar keer mensen hadden gehad die alles onder het bloed kregen omdat ze in paniek waren en niet stilzaten en niet naar de arts luisterden.
Balen van de herrie joh
4 km verderop en het dan zo goed horen dat je er wakker van wordtquote:Op zaterdag 25 april 2020 11:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Aah andersom. Ja dat begrijp ik zeer goed. Veel bloed verliezen is eng als je niet weet hoe lang het door blijft gaan.
Heb alvast wat schoongemaakt en ga gelijk ff door, voor ik instort. Gezang kwam ook echt al om 8u door heel het dorp heen want de moskee staat zeker 4km verderop bij mij
Een kleur is zo veranderd. Maar ik vind het echt prachtig. ❤quote:Op zaterdag 25 april 2020 08:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit is de B&B waarin we hebben overnacht tijdens de Enschedemeet. De eigenaren zijn antiquairs en fervent klussers. De boerderij is voor zij het kochten voor een groot gedeelte afgebrand en ze hebben het zelf helemaal opgeknapt. Het is een van de mooiste huizen waar ik ooit ben geweest, vooral qua inrichting. Die inrichting is nu voor de foto's wel een stuk neutraler gemaakt zie ik. Ik ben zelden onder de indruk van een interieur maar dit was echt heel bijzonder.
Ze hebben door het dorp speakers boven palen hangen en daar kwam het waarschijnlijk uit.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
4 km verderop en het dan zo goed horen dat je er wakker van wordtwoah!
Heerlijkquote:
Ontbijt zit erin.Ziet er wel interessant uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief kan dan zo naar het werk, en dan moest ik ook maar eens wat nuttigs gaan doen. Om 10u maar weer eens lammetje voeren.
We hebben wel eerder een Rok gehad, ze gingen niet eeuwig mee. De versie die nu verkocht wordt zou weer beter/sterker moeten zijn.
Hier nu bij mijn lief aan het spelen met een aeropress. Ook leuk.
Al moet ik nog even oefenen met de hoeveelheden geloof ik![]()
Hier altijd geleerd: neus dichtknijpen en omhoog inderdaad.quote:Op zaterdag 25 april 2020 08:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Je moet je hoofd juist licht voorover houden, want anders loopt al het bloed in je keel. Dat heb ik sowieso al snel, want de bloeding zit bij mij heel hoog in mijn neus. Gelukkig word ik niet snel misselijk.
Probleem met in paniek raken, is dat als je je ademhaling niet onder controle hebt, het kan zijn dat je alles ondersproeit met bloed
Naar de huisarts lopen was eigenlijk nog wel het lastigst, want ik wilde geen bloedspoor achterlaten maar ook niet dat alles in mijn keel liep. Dus hoofd voorover en maar hopen dat ik nergens tegenaan liep.
Als je bloedt, lijkt het ook al gauw meer dan dat het daadwerkelijk is. Ik heb gisteren een halve keukenrol volgebloed en er is ook nog een hoop in de gootsteen gegaan, maar in milliliters is het waarschijnlijk nog niet eens zo veel.
Doordat de bloeding zo hoog in mijn neus zit, kan de huisarts de ader niet voor me dichtbranden maar zou ik naar de KNO-arts moeten. Die poli is natuurlijk dicht, dus ik hoop héél erg dat mijn neus zich de komende tijd koest houdt.
Volgende keer weer bij zelfde merk schoenen zoekenquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:02 schreef Lonaa het volgende:
Mijn schoenen zijn er![]()
Ik denk dat ze passen.Normaal zijn mijn schoenen namelijk altijd te groot. Eigenlijk moet ik een bredere schoen omdat brede voorvoet. Daar kwam ik vorig jaar achter toen ik maar geen passende pumps kon vinden en uiteindelijk in een dure schoenenwinkel terecht kwam. Ik compenseer die brede voorvoet met schoenen die een maat groter zijn (dat werkt dus niet bij pumps
) en dan kom ik er mee weg.
Deze schoenen zijn echter niet te groot. En gemaakt voor een bredere voet. Dus nu heb ik... echt schoenen aan ofzo.In plaats van iets dat aan mn voeten bungelt. Wat dan meestal ook nog een All Star gymp is en nu een stevige Meindl wandelschoen.
Dus uh, het voelt gek.![]()
Die van mij hebben dat ook regelmatig 's nachts inderdaad. Al onze lakens, kussenslopen en dekbedden hebben nu bloedvlekken die er niet meer uitgaan...quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:18 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hier altijd geleerd: neus dichtknijpen en omhoog inderdaad.
Dat dichtknijpen verhelpt wellicht dat alles in je keel terecht komt.
Mijn broertjes versleten vroeger hele lakens als ze een bloedneus hadden..
en dan liefst snachts... zodat je wakker wordt in een compleet bloedbad voor je door hebt dat er wat mis is.
Mja, wel beetje jammer dat Meindl eigenlijk alleen maar hele lelijke degelijke wandelschoenen maakt.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgende keer weer bij zelfde merk schoenen zoeken![]()
Fijn, passende schoenen
Dat snap ik wel. Ik vind het ook best wel zwaar, allebei een baan, 2 kinderen en niet het land uitkunnen terwijl je dat wel wilt omdat familie/vrienden.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:05 schreef Jagärtrut het volgende:
Fijn Lonaa!
Gister is hier het exitplan gepresenteerd. Ik ga ervanuit dat de jongens nog minstens tot september thuis zijn. En de grenzen gaan niet voor 8 juni open. Dat is echt nog heel lang, ik ben er best verdrietig over.
Het is echt klote @Jagärtrut. Zo lang nog niet naar jullie ouders kunnen en eigenlijk ook nergens naar toe kunnen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:05 schreef Jagärtrut het volgende:
Fijn Lonaa!
Gister is hier het exitplan gepresenteerd. Ik ga ervanuit dat de jongens nog minstens tot september thuis zijn. En de grenzen gaan niet voor 8 juni open. Dat is echt nog heel lang, ik ben er best verdrietig over.
Ik heb overigens geloof ik wel seizoen 1 gezien.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik keek seizoen 2 van After Life. Veel traantjes van mijn kant. Toen keek ik een video over spinnen melken. Nu ga ik maar douchen.
Dat is ook lang. Stomheidquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:05 schreef Jagärtrut het volgende:
Fijn Lonaa!
Mja, 1 dag meer opnames zegt natuurlijk niet dat het ook een stijgende lijn hoeft te zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het is echt klote @:Jagärtrut. Zo lang nog niet naar jullie ouders kunnen en eigenlijk ook nergens naar toe kunnen.
Maar ik las dit ook net en da's best eng. Ze hadden het al over meerdere golven tot aan een vaccin, maar nu al??
https://www.omroepbrabant(...)RI-B_Uu5R_BEz19ujTwk
Och jee, dat gaat rap daarquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Geen werkdag zonder verrassing.
Corona slaat hard toe op de afdeling (zo’n 30 bewoners). Inmiddels zijn er 9 overleden, waarvan drie in de afgelopen vier dagen.
Bij nummer vier kwamen collega en ik vanmorgen uit. Dat was.... raar. Niet geheel onverwacht, maar op deze termijn had niemand het aan zien komen.
Toen we daarna bij iemand anders binnen liepen die ook zo doodstil lag waren we erg blij toen ze begon te snurken. Best wat mensen ook die vorige week nog rondliepen en nu doodziek zijn.
Als het zo doorgaat hoef ik daar binnenkort wellicht ook niet meer uit te helpen, want dan kunnen ze het met kleinere bezetting af. Wel de meest stomme reden voor werkvermindering, dit
Ja, dat is nu het grote koorddansen. De maatregelen een beetje loslaten, en dan 14 dagen daarna kijken wat de gevolgen zijn...Het is ook ongelofelijk heftig voor iedereen, ook als ik Cat-s's, verhalen lees. Manoman, wat een monster is dit.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het is echt klote @:Jagärtrut. Zo lang nog niet naar jullie ouders kunnen en eigenlijk ook nergens naar toe kunnen.
Maar ik las dit ook net en da's best eng. Ze hadden het al over meerdere golven tot aan een vaccin, maar nu al??
https://www.omroepbrabant(...)RI-B_Uu5R_BEz19ujTwk
Als mensen terminaal zijn mag er elke dag 1(zelfde) familielid even bij. En alles is begane grond dus men kan elkaar ook af en toe door het raam zien.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och jee, dat gaat rap daarEn allemaal dus zonder familie om zich heen? Of wordt dat bij jullie toegestaan voor mensen waarvan gedacht wordt dat ze snel komen te overlijden. Hoe gaat het met jou, want dit moet toch ook wat met jou doen
Maar voor nu is het even goed klote ja.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, dat is nu het grote koorddansen. De maatregelen een beetje loslaten, en dan 14 dagen daarna kijken wat de gevolgen zijn...Het is ook ongelofelijk heftig voor iedereen, ook als ik Cat-s's, verhalen lees. Manoman, wat een monster is dit.
En eigenlijk valt het voor ons natuurlijk ook best mee. We hebben een groot huis, met een dakterras. we hebben eten en drinken en houden van elkaar. En we hebben het perspectief dat we onze familie weer kunnen zien.
Ik vind het serieus sneuer voor de familie die nu dus niet echt afscheid kan nemen. Dat moet schrijnend zijn voor veel mensen. Kwaliteit van leven is voor de meeste bewoners niet bar hoog, nee. Maar ooit waren de meesten wel liefhebbende kinderen, partners, ouders, grootouders.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
Als mensen terminaal zijn mag er elke dag 1(zelfde) familielid even bij. En alles is begane grond dus men kan elkaar ook af en toe door het raam zien.
Maar na overlijden (en omdat je maar zo kort erbij mag overlijden mensen vaak zonder familie) is het bruut. Niemand erbij, na schouwing snel laten ophalen door begrafenisondernemer en gesloten kist. Je kunt echt nauwelijks van een afscheid spreken.
Met mij gaat het goed hoor. Ik ken de mensen verder nog niet echt dus dat scheelt. En als je op een PG afdeling zit is je kwaliteit van leven vaak ook al een stuk minder. Al zijn er ook een paar bewoners die nog lol in het leven hebben en nu echt ziek zijn. Dat is sneu, als daar zo wat jaren vanaf worden gehaald.
Het is heel moeilijk om niet in oude gewoontes te vervallen. Want dat doe je al héél veel jaar zo. Dit is allemaal nieuw en toen het nog heel nieuw was, was het een stuk makkelijker. Maar nu je aan het idee gewend bent dat het nu eenmaal even zo is, verval je juist sneller in die oude gewoontes. Dus niets raars aan. Proberen alert te blijven.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ah, mijn ouders die hadden besloten niet naar mijn broer en gezin te gaan, hebben daar blijkbaar vanmiddag afgesproken.
Alles is gezond, er is veel ruimte in huis en tuin dus het mag gewoon maar toch....![]()
En intussen merk ik dat ik de 1,5m regel overtreed.
Mondkapjes schijnveiligheid effect alive and kicking, ik weet weer waarom ik ertegen ben die in het openbaar te gebruiken.
Op de afdeling konden we beschermd dicht bij elkaar komen. En dat is in de zorg ook regelmatig nodig natuurlijk. Sta ik net buiten nog na te praten met collega en kom ik erachter dat ik onbeschermd op een halve meter van haar staZij had het ook niet door.
Ja, absoluut. Het is echt de cirkel van het leven. Je begint onwetend en afhankelijk, en eindigt zo ook.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het serieus sneuer voor de familie die nu dus niet echt afscheid kan nemen. Dat moet schrijnend zijn voor veel mensen. Kwaliteit van leven is voor de meeste bewoners niet bar hoog, nee. Maar ooit waren de meesten wel liefhebbende kinderen, partners, ouders, grootouders.
In het vph waar ik 3 maanden rondliep hadden de bewoners niet veel persoonlijke bezittingen meer, maar op veel nachtkastjes stond een trouwfoto of een foto van het gezin van vroeger. Ik vond dat altijd mooi, maar ook een beetje verdrietig. Dan lag er een oud, fragiel besje in zo'n bed die de wereld niet meer begreep en dan op het nachtkastje zag je een stralende blom in haar bruidsjurk. Maar ja, that's life.
En ja, het helpt om er wat verder van af te staan omdat je niet al maanden/jaren met die mensen bent opgetrokken.
Is ook zo. Je schiet automatisch, ook buiten de veilige situatie, in bekend gedrag.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is heel moeilijk om niet in oude gewoontes te vervallen. Want dat doe je al héél veel jaar zo. Dit is allemaal nieuw en toen het nog heel nieuw was, was het een stuk makkelijker. Maar nu je aan het idee gewend bent dat het nu eenmaal even zo is, verval je juist sneller in die oude gewoontes. Dus niets raars aan. Proberen alert te blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Mensen willen wel oud worden, maar niet oud zijn - zei mijn oma. En groot gelijk had ze.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ja, absoluut. Het is echt de cirkel van het leven. Je begint onwetend en afhankelijk, en eindigt zo ook.
Altijd vreemd om te bedenken dat ze vroeger net zo in het leven stonden als jij en ik. En dat wij ook zo kunnen eindigen. Dan hoop ik maar dat er mensen zijn die mij net zoveel zorg en aandacht geven als ik dat nu probeer te doen voor hen.
Stagiaire zei vanmorgen dat ze wel 95 zou willen worden. Hele tafel sloeg erop aan. Wij hebben al genoeg 80 plussers gezien waar het bij 80 jaar al op en klaar was. Maar dat leert de stagiaire vanzelf wel.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Is ook zo. Je schiet automatisch, ook buiten de veilige situatie, in bekend gedrag.Domme opmerking dit, maar het zou zo handig zijn als het virus een kleurtje hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Is ook zo. Je schiet automatisch, ook buiten de veilige situatie, in bekend gedrag.De enige plek waar ik risico loop besmet te raken is op het werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niemand snapt daar wat 1,5 m is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Of dat het een beetje zou gloeien of zoquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Domme opmerking dit, maar het zou zo handig zijn als het virus een kleurtje had
Ja zoiets. Net als zo'n pilletje om te laten zien waar je je tanden niet goed gepoetst hebtquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of dat het een beetje zou gloeien of zoZodat je weet wie je moet vermijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoorde pas (bij dokter Philquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of dat het een beetje zou gloeien of zoZodat je weet wie je moet vermijden
quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:57 schreef Blues het volgende:
En ik heb goed nieuws, en beetje onverwacht.Dat is zeker goed nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
En ik heb goed nieuws, en beetje onverwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En ik heb goed nieuws, en beetje onverwacht.Ooh, wat fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook vast een hele opluchting voor moeders
![]()
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Herkenbaar ja...quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Die van mij hebben dat ook regelmatig 's nachts inderdaad. Al onze lakens, kussenslopen en dekbedden hebben nu bloedvlekken die er niet meer uitgaan...
Ik zag daar laatst een mooi plaatje van.. was dat niet ook hier gepost?quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Domme opmerking dit, maar het zou zo handig zijn als het virus een kleurtje had
Dat heeft iedereen..quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:40 schreef Kreator het volgende:
Verder zie ik hier in het dorp op zaterdagmiddag vooral heel veel oudjes boodschappen doen. Dan heb je de hele week de tijd.....
.
Jij hebt toch ook thuiswerkdagen?quote:
Op het winkelcentrum in Achterveld was het ook onwijs druk gister. Alsof er niets aan de hand was zo liepen mensen met elkaar over straat. Te ouwehoeren bij de slager waar 4 mensen naar binnen mogen en geen rekening houden met anderen. Vreselijk.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:41 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben nog niet buiten geweest. Ik ga eerst maar eens douchen. Het was druk op de chat, wel leuk, want de vorige keer zat ik uit mijn neus te eten (bij wijze van spreken dan).
Gisteren was het wel heel druk op straat, lijkt nu iets rustiger te zijn. In elk geval in onze wijk dan.
En ik heb goed nieuws, en beetje onverwacht.Dat is zeker goed nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Als de bloeding laag in je neus zit, zorgt het dichtknijpen dat de toevoerende ader dicht zit en loopt het zowel je neus niet uit als je keel niet in. Als de bloeding hoger zit of je knijpt niet goed dicht, en je houdt je hoofd achterover, dan loopt het je keel in. Mensen worden gauw misselijk van het inslikken van bloed en iemand die met een bloedneus kotst is niet handig, dus liever hoofd iets voorover. Alsof je zit te schrijven, zeiden ze bij de EHBO.quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:18 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hier altijd geleerd: neus dichtknijpen en omhoog inderdaad.
Dat dichtknijpen verhelpt wellicht dat alles in je keel terecht komt.
Mijn broertjes versleten vroeger hele lakens als ze een bloedneus hadden..
en dan liefst snachts... zodat je wakker wordt in een compleet bloedbad voor je door hebt dat er wat mis is.
Maar als je thuis werkt.. sta je dus niet in de supermarkt.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook thuiswerkdagen?
Maar dan moet ie toch werken?quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook thuiswerkdagen?
Ik zag het van de week ook al in de binnenstad. Het was echt een kunst om naar de Albert Heijn te komen zonder debiele uitwijkmeneuvres te doenquote:Op zaterdag 25 april 2020 15:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Op het winkelcentrum in Achterveld was het ook onwijs druk gister. Alsof er niets aan de hand was zo liepen mensen met elkaar over straat. Te ouwehoeren bij de slager waar 4 mensen naar binnen mogen en geen rekening houden met anderen. Vreselijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Hier stond een rij voor de toch best behoorlijk grote rij.quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:09 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Maar dan moet ie toch werken?![]()
Niet dat je dan nooit boodschappen kunt doen, maar als je 70+ bent en de hele week de tijd hebt, dan zou ik toch eerder voor een doordeweekse dag kiezen, dan voor een waarschijnlijk drukke zaterdag.
[..]
Ik zag het van de week ook al in de binnenstad. Het was echt een kunst om naar de Albert Heijn te komen zonder debiele uitwijkmeneuvres te doen
quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:10 schreef golfer het volgende:
Oh, en die villa en dat jacht gaan we toch niet kopen.Da's toch wel jammer. Was wel heel gaaf geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Oh, en die villa en dat jacht gaan we toch niet kopen.Maar 1% wel kans dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Hier fan van rond een uur 15.00.quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:16 schreef Tele6 het volgende:
@:boodschappen
Ik probeer ook op "rare" tijden doordeweeks te gaan, maar dat is ook omdat ik er een hekel aan heb om in de rij te staan en bij mijn Jumbo moet je dat eigenlijk bijna altijd. Vroeg in de ochtend of na 19:00 zit je het best.
En ik heb goed nieuws, en beetje onverwacht.Oh feli BluesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Oh, en die villa en dat jacht gaan we toch niet kopen.JammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ik ben al thuis hoor! Je kan gaan nuquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:40 schreef Kreator het volgende:
Verder zie ik hier in het dorp op zaterdagmiddag vooral heel veel oudjes boodschappen doen. Dan heb je de hele week de tijd.....
.
https://www.kunststofkozijnen.nl/houtlook/quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ben ook aan het schilderen. Ik wilde daar eigenlijk iemand voor inhuren maar heb nu liever niet teveel mensen om en rond mijn huis![]()
Maar een leuk klusje is dit niet![]()
Kozijnen moeten net een paar jaar vervangen worden. Zijn er al kunststof kozijnen die wel om aan te gluren zijn?
Oh ja dat ziet er al een stuk beter uit.quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
https://www.kunststofkozijnen.nl/houtlook/
wauw, waar bestel je dat?quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:17 schreef Myraela het volgende:
Werd ik wakker na een veel te lang dutje, staat er een enorme doos fruit op tafel.Ik had hem volgende week pas verwacht. Maar wat een pakket.
Minus de aardbeien, die had ik er extra bijgedaan en al meteen een doos van opgegeten, was het hele pakket maar 9,99 euro en gratis verzending. En dan heb je zoveel verschillende soorten fruit.
Mango, granaatappel, appels, sinaasappels, mandarijnen, peren, ananas, pruimen, bananen, druiven en grapefruit.
Echt top, ga ik vaker bestellen.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het ooit eens bij iemand gezien, maar geen idee meer bij wie dat was. Of dat van deze was weet ik niet, maar het was niet van echt te onderscheiden.quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh ja dat ziet er al een stuk beter uit.
Deze komt van fruitbestellen.nu. Ik kijk nu al uit naar m'n volgende bestelling, maar hier doen wij wel twee weken mee, denk ik.quote:
Meeste moet wel een stuk eerder op lijkt me.quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Deze komt van fruitbestellen.nu. Ik kijk nu al uit naar m'n volgende bestelling, maar hier doen wij wel twee weken mee, denk ik.
Ik ga uit van een werkdag van acht uur en dan dus zonder reistijd. Levert meer tijd op om naar de supermarkt te gaan. Mogelijk in de lunchpauze, of anders voor of na je werkdag.quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:08 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Maar als je thuis werkt.. sta je dus niet in de supermarkt.
Tenminste.. ik doorgaans niet.
Jammer! Ik kon nergens een regio vinden, sorry.quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:29 schreef drakin het volgende:
Meeste moet wel een stuk eerder op lijkt me.
Morgen fruitkroketten?
Ze zitten niet in het noorden
Ik had net een smoothie maken voorgesteld in het koken met CUL topic, jij kunt er meerdere maken zoquote:Op zaterdag 25 april 2020 16:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jammer! Ik kon nergens een regio vinden, sorry.
Meeste is hopelijk wel even houdbaar, het is nu nog best hard. Ik had het niet verwacht, dus eigenlijk had ik al bananen, ananas en druiven in huis. Ach, het is fruit, lekker en gezond.
Fantastisch pakketquote:Op zaterdag 25 april 2020 16:17 schreef Myraela het volgende:
Werd ik wakker na een veel te lang dutje, staat er een enorme doos fruit op tafel.Ik had hem volgende week pas verwacht. Maar wat een pakket.
Minus de aardbeien, die had ik er extra bijgedaan en al meteen een doos van opgegeten, was het hele pakket maar 9,99 euro en gratis verzending. En dan heb je zoveel verschillende soorten fruit.
Mango, granaatappel, appels, sinaasappels, mandarijnen, peren, ananas, pruimen, bananen, druiven en grapefruit.
Echt top, ga ik vaker bestellen.![]()
[ afbeelding ]
Meinardi wel, die schijnen ook erg goed te zijnquote:Op zaterdag 25 april 2020 16:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Meeste moet wel een stuk eerder op lijkt me.
Morgen fruitkroketten?
Ze zitten niet in het noorden
google zegt Groningenquote:Op zaterdag 25 april 2020 16:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Meinardi wel, die schijnen ook erg goed te zijn
What the F.. dacht dat je daar ergens woondequote:
Fryslân woon ikquote:Op zaterdag 25 april 2020 16:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
What the F.. dacht dat je daar ergens woonde
Kom ik daarbij dan? Sorry
Fruitkracht levert fruit aan onze fabriek maar dat zijn ordinaire appels, peren, bananen en mandarijnenquote:Op zaterdag 25 april 2020 16:52 schreef drakin het volgende:
Ik heb wel eens iets op TGTG voorbij zien komen, fruitkracht zit in Drachten.
Ach ik heb geen moeite even naar de supermarkt te gaan, maar zo'n pakket voor slechts 9,99 zag er wel heel gaaf uit.quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Fruitkracht levert fruit aan onze fabriek maar dat zijn ordinaire appels, peren, bananen en mandarijnen.
meinard bezorgd niet Fryslan? dat is stom
2020 is echt een kutjaar, zowel voor jou als voor miljoenen anderen. Maar als je wilt klagen, je moet het toch kwijt, gewoon doen hoor!quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Blues voor je zoon!
Werkweekend hier. Kon ik gisteren wederom niet stilstaan zonder iets vast te houden (lopen ging nog net als een dronken tor), zo goed ging het vandaag. Wel wat enge momentjes. Collega's ingelicht als ik ergens moest zijn waar ik alleen was dat ze, als ik mij na een kwartier niet meer melde, dat ze even moesten kijken..
ZOOOO hopen dat dit doorzet, die verbetering Ben al anderhalf maand onderweg van ziek zijn tot die evenwichtsstoornis.
Wat een kutjaar, eerst in okt. mem dood, in januari relatie uit, huis zoeken, alles regelen, verhuizen, 2 week wat dingen regelen en dan tot en met nu niet in staat om wat te doen.
/einde klaarzang dagboek
Ik hoop ook zo dat t doorzet dat t goed gaat maar eerlijk gezegd vind ik dat je te vroeg begint met werken...quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Blues voor je zoon!
Werkweekend hier. Kon ik gisteren wederom niet stilstaan zonder iets vast te houden (lopen ging nog net als een dronken tor), zo goed ging het vandaag. Wel wat enge momentjes. Collega's ingelicht als ik ergens moest zijn waar ik alleen was dat ze, als ik mij na een kwartier niet meer melde, dat ze even moesten kijken..
ZOOOO hopen dat dit doorzet, die verbetering Ben al anderhalf maand onderweg van ziek zijn tot die evenwichtsstoornis.
Wat een kutjaar, eerst in okt. mem dood, in januari relatie uit, huis zoeken, alles regelen, verhuizen, 2 week wat dingen regelen en dan tot en met nu niet in staat om wat te doen.
/einde klaarzang dagboek
Bezorgt Meinardi überhaupt wel? Fruit?quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Fruitkracht levert fruit aan onze fabriek maar dat zijn ordinaire appels, peren, bananen en mandarijnen.
meinard bezorgd niet Fryslan? dat is stom
Mario kartquote:Op zaterdag 25 april 2020 17:47 schreef borisz het volgende:
De Nintendo Switch is binnen. Eerste rondjes Mariokart zitten er al op en de eerste pokemons zijn gevangen
Doe Animal Crossing.quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:47 schreef borisz het volgende:
De Nintendo Switch is binnen. Eerste rondjes Mariokart zitten er al op en de eerste pokemons zijn gevangen
Zou die hele opsomming nou niet een reden kunnen zijn voor de evenwichtsstoornis?quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Blues voor je zoon!
/einde klaarzang dagboek
Uniekjequote:Op zaterdag 25 april 2020 16:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Blues voor je zoon!
/einde klaarzang dagboek
Houtlook is er nu al een paar jaar. En blijft ook lang goed. Enkel als de zon er vol op staat te branden gaat het na ruim 20 jaar verkleuren.quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh ja dat ziet er al een stuk beter uit.
Ja maar ik was niet erg onder de indruk een paar jaar geleden van de houtlookquote:Op zaterdag 25 april 2020 18:09 schreef z80 het volgende:
[..]
Houtlook is er nu al een paar jaar. En blijft ook lang goed. Enkel als de zon er vol op staat te branden gaat het na ruim 20 jaar verkleuren.
Nog steeds geen foto gezien.quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:02 schreef Tele6 het volgende:
We hebben vandaag A z'n haar nog eens gedaan met andere verf en het is echt PAARS. Niet gewoon paars, maar PAARS![]()
hij geeft alleen wel een beetje paars af nu
Helpt sowieso niet mee....quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Zou die hele opsomming nou niet een reden kunnen zijn voor de evenwichtsstoornis?
Enjoy, vooral voor G-dnaquote:
Nou wil ik ook weer.quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:47 schreef borisz het volgende:
Weru heeft behoorlijk wat goed gelijkend houtlook in het programma zitten. Is niet bepaald de goedkoopste.quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja maar ik was niet erg onder de indruk een paar jaar geleden van de houtlook
Mja voor kwaliteit betaal je hèquote:Op zaterdag 25 april 2020 18:27 schreef z80 het volgende:
[..]
Weru heeft behoorlijk wat goed gelijkend houtlook in het programma zitten. Is niet bepaald de goedkoopste.
Ze hebben mij een (door de baas besteld) pakket geleverd met aardbeien (en beschuit, aardbeiensap en een aardbeivormig tasje)quote:Op zaterdag 25 april 2020 17:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bezorgt Meinardi überhaupt wel? Fruit?
Ik vind het niet op de website.
Ik heb toen de voordeur vervangen moest worden voor aluminium gekozen. Industrie kwaliteit. Was toen in de zelfde prijsklasse als de weru kunststof deur.quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mja voor kwaliteit betaal je hèDat is ook helemaal niet erg. Ik ga er tzt naar kijken. Kozijnen zijn nu nog goed
moeten alleen geschilderd worden want daar hebben de vorige bewoners nog nooit van gehoord.
Hier was het wel warm. Misschien staat de wind hier net wat beter.quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Binnen en de deur dicht. Er staat een gemeen koud windje. Op het balkon vanmiddag was het ook niet heel erg lekker. Hopelijk morgen lekkerder daar.
De stimpstamp is wel heul lekker
Ja, ik zie wel dat ze dat soort cadeaupakketten versturen, maar geen bezorging van fruitpakketten zoals ik van Myraela voorbij zag komen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Ze hebben mij een (door de baas besteld) pakket geleverd met aardbeien (en beschuit, aardbeiensap en een aardbeivormig tasje)
Dat is het telefoon spelletje toch? Die heb ik alleen maar even gespeeld om wat items op de switch te krijgen, dus die ken ik niet zo goed. Maar dit is wel mooier en je hebt veel vrijheid om je eiland helemaal zelf te maken.quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Is dat heel anders dan de pocket versie?
Ach zo. Nee, dat komt me ook helemaal niet passend bij Meinardi voor. Ze doen toch in asperges en aardbeien?quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik zie wel dat ze dat soort cadeaupakketten versturen, maar geen bezorging van fruitpakketten zoals ik van Myraela voorbij zag komen.
Ik dacht eerst dat ik het toch wat te langzaam en kinderachtig vond. Maar het blijkt toch erg verslavend te zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:41 schreef Myraela het volgende:
Dat is het telefoon spelletje toch? Die heb ik alleen maar even gespeeld om wat items op de switch te krijgen, dus die ken ik niet zo goed. Maar dit is wel mooier en je hebt veel vrijheid om je eiland helemaal zelf te maken.
Ja, zie ik nu ook maar dacht echt dat ze fruit- en of groentepakketten deden.. Mijn foutquote:Op zaterdag 25 april 2020 18:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik zie wel dat ze dat soort cadeaupakketten versturen, maar geen bezorging van fruitpakketten zoals ik van Myraela voorbij zag komen.
Samen met die naaktfoto's van jou?quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:37 schreef Tele6 het volgende:
Je krijgt na het (lange) weekend wel een DM
stamppot rauwe andijvie.quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:38 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hier was het wel warm. Misschien staat de wind hier net wat beter.
Wat is stimpstamp?
quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach zo. Nee, dat komt me ook helemaal niet passend bij Meinardi voor. Ze doen toch in asperges en aardbeien?
Ik heb vanmiddag echt drie uur in een coma gelegen. Was niet de bedoeling. Maar de hele dag doorgaan zo chagrijnig als ik vanochtend was, was ook niet leuk geweest.quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:52 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben me toch een partij duf, ik zou best al kunnen slapen
Jaloers! Wij waren vanmiddag de deur uit dus geen tijd voor middagdutjes. Misschien ben ik daarom wel moe, ik was in tijden niet zo lang in een andere omgevingquote:Op zaterdag 25 april 2020 18:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag echt drie uur in een coma gelegen. Was niet de bedoeling. Maar de hele dag doorgaan zo chagrijnig als ik vanochtend was, was ook niet leuk geweest.![]()
Voor de asperges rijden we er echt naartoe. Qua aardbeien zijn er soms ook supermarkten in de stad die de Meinardi-aardbeien verkopen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, zie ik nu ook maar dacht echt dat ze fruit- en of groentepakketten deden.. Mijn fout
Ik moet er eens wat YouTube filmpjes over kijken.quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is het telefoon spelletje toch? Die heb ik alleen maar even gespeeld om wat items op de switch te krijgen, dus die ken ik niet zo goed. Maar dit is wel mooier en je hebt veel vrijheid om je eiland helemaal zelf te maken.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 09:26 schreef Yinny het volgende:
[..]
Toevallig! Ik heb ook voor mijn verjaardag besteld! Moet wel een koelbox meenemen bij ophalen, want het is net aan qua reistijd.
Oja dat moet ik ook nog terug kijkenquote:Op zaterdag 25 april 2020 19:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Great Britsh Sewing Bee is er weer op![]()
Volgens mij keken een paar mensen van hier dat ook.
Op dinsdag om 22 uur op BBC1 en nu de herhaling.quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Great Britsh Sewing Bee is er weer op![]()
Volgens mij keken een paar mensen van hier dat ook.
Ahahahaquote:Op zaterdag 25 april 2020 19:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Op dinsdag om 22 uur op BBC1 en nu de herhaling.
Bij Crea kan je ook meepraten (al is het wel heel rustig)quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ahahaha![]()
Zaterdagavond tv is meestal weinig aan dus dan kan ik de herhaling mooi meepakken.
Niet spoileren
Ik ook??quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:37 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Je krijgt na het (lange) weekend wel een DM
Later wellicht.quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bij Crea kan je ook meepraten (al is het wel heel rustig)
Geluktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |