We leven dan ook in een digitaal tijdperk waarin je de hele dag door mensen kan zien en spreken, al is dat via een telefoon of pcscherm. Dus zo erg is dat ook allemaal niet.quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:51 schreef golfer het volgende:
Ik spreek en zie, behalve wat winkelpersoneel op afstand, en mij eigen B. ook verder niemand.
Vind mijzelf totaal niet zielig.
Raar genoeg doe ik daar dus helemaal niet aan.quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:54 schreef Isabeau het volgende:
We leven dan ook in een digitaal tijdperk waarin je de hele dag door mensen kan zien en spreken, al is dat via een telefoon of pcscherm. Dus zo erg is dat ook allemaal niet.
voor mij andersom, ben alleen, maar (voel me) niet eenzaamquote:Op vrijdag 24 april 2020 16:54 schreef golfer het volgende:
Eenzaam, maar niet alleen of was het andersom?
Eh....quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:55 schreef golfer het volgende:
Raar genoeg doe ik daar dus helemaal niet aan.![]()
Soms wel een whats-appje.
Omdat de camera van mijn eigen laptop stuk is heb ik nu wel een losse camera besteld. Komt volgende week binnen. Want ik moet nu steeds de werklaptop daarvoor opstarten.quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We leven dan ook in een digitaal tijdperk waarin je de hele dag door mensen kan zien en spreken, al is dat via een telefoon of pcscherm. Dus zo erg is dat ook allemaal niet.
Eh... ik zie je niet IRL zwaaien, hoor.quote:
Ik. Heb. Het. Ook. Over. Contact. Met. Mensen. Via. Digitale. Media.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Eh... ik zie je niet IRL zwaaien, hoor.
Nee, je typte:quote:Ik. Heb. Het. Ook. Over. Contact. Met. Mensen. Via. Digitale. Media.
quote:We leven dan ook in een digitaal tijdperk waarin je de hele dag door mensen kan zien en spreken, al is dat via een telefoon of pcscherm.
Wat een opoffering he?quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind dit mensen spreken. Maar gooi het maar op semantics. Iks preek mensen op FOK, ik spreek mensen in WoW. Maar je mag het er best bij houden dat je he-le-maal niemand spreekt op Blues na.
In 1918 was dat een opoffering. Nu valt het allemaal reuze mee. Zeker als je ook nog een partner hebt. Voor alleenstaanden is het al een stuk moeilijker, lijkt me.quote:
Pssttt...Internet is niet het echte leven. Ik hoor je stem niet en zie je niet echt.quote:
Met stemmetjes erbij dan natuurlijkquote:Op vrijdag 24 april 2020 17:26 schreef Tele6 het volgende:
Misschien kan Blues je het forum voorlezen, zodat het toch nog gesproken wordt wat we tegen je zeggen
quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:25 schreef Tele6 het volgende:
Als je geen twee uur alleen kan zijn, is er denk ik wel wat aan de hand met je. Tenzij je een paar maanden oud bent.
Ik krijg wel een beeld van je nu.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Pssttt...Internet is niet het echte leven. Ik hoor je stem niet en zie je niet echt.
Niet dan? Wou je beweren dat je een echt mens bent?quote:
Goede redding in de laatste zin.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:25 schreef Tele6 het volgende:
Als je geen twee uur alleen kan zijn, is er denk ik wel wat aan de hand met je. Tenzij je een paar maanden oud bent.
Floddertjequote:
Wie zijn nummer 1 en 2?quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
FloddertjeMijn twee-na-favoriete Annie-karakter.
Ik heb weer een paar uur in de tuin gewerkt. Ik kan hier wel aan wennen.
gaat het? Of helemaal total loss?quote:
Ja, fijn is dat hèquote:Op vrijdag 24 april 2020 18:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
gaat het? Of helemaal total loss?
Nav wat Lucky laatst schreef heb ik nu ook whatsapp op de laptopWist niet eens dat het bestond maar wat handig!
Snap nu ook waarom ik van sommige mensen enorme lappen tekst op whatsapp kreeg, die gebruiken natuurlijk ook de computer ipv de telefoon.
Vanaf maandag in Duitsland in het OV verplicht. En in de meeste deelstaten waaronder NRW oon in de winkels.quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is dus ook direct het probleem met mondkapjes: als mensen die dragen denken ze dat ze wel dicht bij elkaar kunnen staan. Soort van 'ik ben nu beschermd' - eh, nee.
Wat een uitvinding hequote:Op vrijdag 24 april 2020 18:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nav wat Lucky laatst schreef heb ik nu ook whatsapp op de laptopWist niet eens dat het bestond maar wat handig!
Snap nu ook waarom ik van sommige mensen enorme lappen tekst op whatsapp kreeg, die gebruiken natuurlijk ook de computer ipv de telefoon.
Wij kregen toevallig vandaag een mail vanuit het moederbedrijf... dat als klanten wilden bellen via zoom... we dat vooral moesten weigerenquote:Op vrijdag 24 april 2020 17:48 schreef Myraela het volgende:
Mijn vriend heeft op het moment ook zijn wekelijkse sociale contact. Een borrel met collega's via Zoom, met een soort spelletje waarvoor hij een Unox muts op heeft. Niet gek geworden hoor, heel normaal.
Wat een onzin inderdaad. Het voelt misschien als een geruststelling voor sommige mensen, maar ik denk dat dat er niet eens zo veel zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:15 schreef z80 het volgende:
[..]
Vanaf maandag in Duitsland in het OV verplicht. En in de meeste deelstaten waaronder NRW oon in de winkels.
Echter elke bedekking van neus en mond is goed. Dus een gebreide sjaal omslaan is toegestaan. Dat dit nul, nul werkt doet er niet toe.
Inmiddels genoeg etenswaren ingeslagen om de eerste twee weken niet meer in de super te komen. Morgen nog de tank vol gooien. Met een beetje geluk is dan deze onzin mbt de mondkapjes weer voorbij als ik weer iets moet kopen.
Fijnquote:Op vrijdag 24 april 2020 18:21 schreef Uhmmpie het volgende:
Zo.. gezellig stuk gelopen met de fietsenmaker.
Elk op ons eigen kantje stoep
Steeds meer mensen die toch on een praatje verlegen zitten.
Fijn hè! Ik gebruik t ook vaak. Foto's kan je ook fijn vergrote!quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat goed van hemquote:Op vrijdag 24 april 2020 18:23 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Fijn
Ik heb die indruk ook. Toevallig heb ik vanmiddag vanuit mijn raam zitten kletsen met een flatgenoot. Z'n coschappen gaan niet door sinds het virus, dus hij is in een verzorgingshuis gaan werken
Gedeelde eerste plaats voor Otje en de Krullevaar. Gedeelde derde plaats voor het jongetje uit Ik ben lekker stout en Floddertje. Eervolle vermelding voor de Rijst met krentenhond uit Jip & Janneke.quote:
Ook fijn om weer eens een blije Lonaa te lezenquote:Op vrijdag 24 april 2020 18:39 schreef Lonaa het volgende:
Whatsapp web is fantastisch![]()
Wij proefde wat biertjes en die waren lekker, Dora is braaf en fantastisch, wandelen was fijn, het bloedonderzoek van Dora moet 184 euro kosten, haar tietjes zijn normaal, zij het wat aan de forse kant
en er zit zelfbelegde piizza in de oven.
Zo oeten met The man in the high castle aan en dan was het al met al toch best een prima vrijdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |