Heb ik ooit gedaanquote:
Geen broers, zussen, hond, kat, vissen?quote:Op donderdag 23 april 2020 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voordeel dat ik niemand heb.
1 broer.quote:Op donderdag 23 april 2020 21:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Geen broers, zussen, hond, kat, vissen?
Wel door de eerste. Bij de tweede afgevallen. Heb wel Ernst Paul mogen ontmoetenquote:
Maar daar wordt je niet emotioneel vanquote:
Nieuwe ronde, nieuwe kansenquote:Op donderdag 23 april 2020 21:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wel door de eerste. Bij de tweede afgevallen. Heb wel Ernst Paul mogen ontmoeten
neuh.quote:Op donderdag 23 april 2020 21:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Maar daar wordt je niet emotioneel van
neuhhhhh....dat was heel lang geleden. Moet er niet aan denken nu.quote:
quote:
Ow, het leek me wel wat als wij dan hier voor jou konden zijnquote:Op donderdag 23 april 2020 21:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
neuhhhhh....dat was heel lang geleden. Moet er niet aan denken nu.
dat waren jullie al eerder dit jaarquote:Op donderdag 23 april 2020 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, het leek me wel wat als wij dan hier voor jou konden zijn
Oh wacht....Thomas zit in de finale. Dus dan mag Koen al niet meer, want er mag maar 1 Belg. Toch?quote:Op donderdag 23 april 2020 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor Thomas maakt het nu natuurlijk niet meer uit.
Nee, minimaal 1 Belg.quote:Op donderdag 23 april 2020 21:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh wacht....Thomas zit in de finale. Dus dan mag Koen al niet meer, want er mag maar 1 Belg. Toch?
hm ik ben dan toch eigenlijk meer #teamjorik. Die heeft een boel proeven toch wel gewonnen, meer dan thomas volgens mijquote:Op donderdag 23 april 2020 21:47 schreef Prisha het volgende:
Ik ben héél tevreden met Thomas. Wat mij betreft is hij Robinson 2020
oh minimaal? Dus niet eentje?quote:
Vind allebei wel prima. Strijdersquote:Op donderdag 23 april 2020 21:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
hm ik ben dan toch eigenlijk meer #teamjorik. Die heeft een boel proeven toch wel gewonnen, meer dan thomas volgens mij
Nee, volgens mij hadden ze steeds gezegd. Minimaal 1 Belg en minimaal 1 Nederlander.quote:
Keep Calmquote:
Thomas heeft wel veel veilig op het eiland gezetenquote:Op donderdag 23 april 2020 21:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
hm ik ben dan toch eigenlijk meer #teamjorik. Die heeft een boel proeven toch wel gewonnen, meer dan thomas volgens mij
owhhhhhhh ik dacht eentje van iederquote:Op donderdag 23 april 2020 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, volgens mij hadden ze steeds gezegd. Minimaal 1 Belg en minimaal 1 Nederlander.
ik verwacht ze wel allebei in de finale...ehm wacht, voor thomas is dat sowieso natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 23 april 2020 21:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik verwacht ze wel allebei in de finale...ehm wacht, voor thomas is dat sowieso natuurlijk
owwww daarom ben je #teamthomasquote:
steeds als ik hem zie wil ik erin bijtenquote:
told you soquote:
die heeft geen stemmen oeniequote:
quote:Op donderdag 23 april 2020 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Joh, met 0 stemmen lijkt me dat duidelijk
Allang aangepast joh.quote:
quote:
Ik vind het jammerquote:
quote:Op donderdag 23 april 2020 21:57 schreef Prisha het volgende:
winaars!
..............proef........naar huis
Prisha....Koen.......Elroy
Luc........Jorik........Anouk
D...........Elroy........Anouk
F1.........Jorik........Anouk
Char.....Jorik.........Anouk
Engine..Jorik........Anouk
Meke.....Jorik.......Koen
Die gok durf ik ook wel aanquote:Op donderdag 23 april 2020 21:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is zeker. We hebben een mannelijke winnaar.
feliquote:
Plottwist!!!!quote:Op donderdag 23 april 2020 21:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is zeker. We hebben een mannelijke winnaar.
Gaan Bartel en hoe heet ze... ook mee doen?quote:
Zeker en dan Jorik sowieso naar de finale.quote:Op donderdag 23 april 2020 21:59 schreef Prisha het volgende:
Mooie halve finale. Jorik, Elroy en Koen
En Thomas wint.quote:Op donderdag 23 april 2020 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeker en dan Jorik sowieso naar de finale.
Ja, dat hoop ik wel.quote:Op donderdag 23 april 2020 21:59 schreef Prisha het volgende:
Toch wel spannend ondanks geen plottwist.
Volgende week NOT the same time (uur eerder please) same place?
quote:Op donderdag 23 april 2020 21:59 schreef Prisha het volgende:
Toch wel spannend ondanks geen plottwist.
Volgende week NOT the same time (uur eerder please) same place?
quote:Op donderdag 23 april 2020 22:00 schreef D. het volgende:
Wassie weer
Tot de volgende week!
Same time 20:30u, same place
Absoluut. Jorik en Thomas horen daarin.quote:Op donderdag 23 april 2020 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeker en dan Jorik sowieso naar de finale.
quote:Op donderdag 23 april 2020 21:57 schreef Prisha het volgende:
winaars!
..............proef........naar huis
Prisha....Koen.......Elroy
Luc........Jorik........Anouk
D...........Elroy........Anouk
F1.........Jorik........Anouk
Char.....Jorik.........Anouk
Engine..Jorik........Anouk
Meke.....Jorik.......Koen
GMTAquote:
en jij ook feliquote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 23 april 2020 22:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Absoluut. Jorik en Thomas horen daarin.
Thanksquote:
Stiekem wel blij daarover. Wie had dat ooit gedacht 6 afleveringen terugquote:Op donderdag 23 april 2020 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Thanks![]()
Gelukkig kunnen we nog wel van Koen genieten volgende week
Wat gaan we nu kijken dan?quote:Op donderdag 23 april 2020 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, bedtijd, maar geen zin om al te gaan.
neequote:
Staat nog niet onlinequote:
quote:Op donderdag 23 april 2020 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mag tevens niet van de baas.
[..]
Nee, want dan ga je mijn account blokkeren.quote:
Daar heb ik niet eens aan gedachtquote:Op donderdag 23 april 2020 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, want dan ga je mijn account blokkeren.
quote:
quote:Op donderdag 23 april 2020 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]oh shit, heb ik je nog op ideeën gebracht ook.
Volgens mij maakt het niets uit, staat er meestal niet drie mensen in de finale? Denk dat er in ieder geval 1 Nederlander en 1 Belg één van die drie plekken moeten bemachtigen. Thomas heeft zijn plek al, dus verwacht volgende week twee proeven waarbij steeds één winnaar is. En eigenlijk maakt het dus niet uit wie er wint, want zelfs als Koen wint, wordt de ander dan alsnog door een Nederlander gewonnenquote:Op donderdag 23 april 2020 23:15 schreef Moira het volgende:
Ik snap niet dat de Nederlanders Anouk eruit hebben gestemd eigenlijk.
Als ze Koen eruit zouden flikkeren hadden ze als 3 overgebleven Nederlanders 2/3e kans om een van de 2 overgebleven finaleplaatsen te bemachtigen.
Maar nu Koen er nog in zit kan de finale ook nog 2 Belgen + 1 Nederlander worden, dan hebben ze ineens nog maar 1/3e kans. Of zeg ik nou iets heel doms?
Snap ik, maar als je het vanuit de 3 Nederlanders bekijkt (Jorik, Elroy, Anouk) zou je liever een finale van 1 Belg tegen 2 Nederlanders willen, omdat dan 2/3e van je groepje door kan. 1 finaleplek was al voor een Belg, dus dan wil je de overgebleven Belg eruit hebben.quote:Op vrijdag 24 april 2020 00:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het niets uit, staat er meestal niet drie mensen in de finale? Denk dat er in ieder geval 1 Nederlander en 1 Belg één van die drie plekken moeten bemachtigen. Thomas heeft zijn plek al, dus verwacht volgende week twee proeven waarbij steeds één winnaar is. En eigenlijk maakt het dus niet uit wie er wint, want zelfs als Koen wint, wordt de ander dan alsnog door een Nederlander gewonnen
Ja dat klopt, mijn gedachte was wat individualistischerquote:Op vrijdag 24 april 2020 00:21 schreef Moira het volgende:
[..]
Snap ik, maar als je het vanuit de 3 Nederlanders bekijkt (Jorik, Elroy, Anouk) zou je liever een finale van 1 Belg tegen 2 Nederlanders willen, omdat dan 2/3e van je groepje door kan. 1 finaleplek was al voor een Belg, dus dan wil je de overgebleven Belg eruit hebben.
Als die namelijk de 2e finaleplek pakt, heb je ineens nog maar 1 finaleplek voor een Nederlander over en is er kans dat nog maar 1/3e van je groepje de finale haalt.
Dat zou wat zijnquote:
Ik dacht ook dat het zo zou zijn. Ik meende me te herinneren dat ze zeiden dat de finale was tussen een Belg en een Nederlander.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:24 schreef D. het volgende:
Is al bekend dat de finale met 3 personen is? Voor deze editie lijkt een finale tussen de sterkste Nederlander en de sterkste Belg wel toepasselijk
Normaal staan ze rond 20:15 er op. Tussen 20:15 en 20:30. Alleen afgelopen donderdag waren ze een half uur te laat, was ie er pas om 21:00quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:26 schreef DumpTruck het volgende:
Vraagje: Hoe laat staan de afleveringen normaal op Videoland donderdags? Ik kijk meestal op vrijdag met ons Ma als ze mijn boodschappen brengt (isolatie/risicogroep) maar deze week kan ze in het weekend niet dus hoe laat zouden wij Donderdag kunnen kijken?
eensquote:Op zaterdag 25 april 2020 05:28 schreef Friday12 het volgende:
Jorik en Thomas.. Een van de 2 moet winnen.
Yep!quote:Op zaterdag 25 april 2020 05:28 schreef Friday12 het volgende:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 25 april 2020 05:28 schreef Friday12 het volgende:
Heb je er al zin inquote:
Kan me herinneren dat aan het begin letterlijk gezegd is:quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het zo zou zijn. Ik meende me te herinneren dat ze zeiden dat de finale was tussen een Belg en een Nederlander.
Misschien kijk ik die eerste aflevering nog even terug om nog een keer te horen wat ze nou daadwerkelijk zeiden.
De oude, en die zei nee, kennelijkquote:Op woensdag 29 april 2020 15:22 schreef Sorella het volgende:
Wie ging hij dan ten huwelijk vragen ? zijn oude of deze vriendin ?
quote:
Zijn vorige.quote:Op woensdag 29 april 2020 15:22 schreef Sorella het volgende:
Wie ging hij dan ten huwelijk vragen ? zijn oude of deze vriendin ?
Dat leid ik niet af uit het verhaal. Enkel dat het na ER niet helemaal meer goed ging.quote:
Zo dan! Dat is pas een plottwistquote:Op woensdag 29 april 2020 17:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat leid ik niet af uit het verhaal. Enkel dat het na ER niet helemaal meer goed ging.
Ja, dat krijg je niet verzonnen in de regie-kamer.quote:
Ik weet het echt niet meer maar ik geloof je zo. Klinkt ook wel logischquote:Op woensdag 29 april 2020 14:15 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat aan het begin letterlijk gezegd is:
'er moet ten minste één Belg en ten minste één Nederlander in de finale staan. Dat suggereert dat er meer dan één van beide in de finale kan staan, maar niet uitsluitend Belgen of Nederlanders
Oh ja, het is woensdag vandaag. Ik denk steeds dat het dinsdag is.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:00 schreef Prisha het volgende:
Oh ja...by de weg...morgen is het donderdag
jouw tijdsgevoel is totally screwed upquote:Op woensdag 29 april 2020 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, het is woensdag vandaag. Ik denk steeds dat het dinsdag is.
quote:Op donderdag 23 april 2020 19:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja, het is donderdag.Ik heb het gevoel dat het vrijdag is.
pullie!!!! Ja dit was echt stukken stukken stukken beterquote:Op woensdag 29 april 2020 18:23 schreef pullup het volgende:
Godsamme, beter word het reguliere seizoen net zo goed als dezeIk lees er goede verhalen over
quote:Op woensdag 29 april 2020 18:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
pullie!!!! Ja dit was echt stukken stukken stukken beter
ik ook wel een beetje. Kijk je ook naar deze reeks van ER? Of zat je nog vast bij SharyAnn en Marianaquote:Op woensdag 29 april 2020 18:22 schreef Legoblokje het volgende:
Iedereen lijkt daar last van te hebben. Ik had het laatst ook al
Ja dat is wel jammer. Je had met D. en mij kunnen bingen. Wij liepen ook behoorlijk achter. Ik wilde eerst niet kijken vanwege dat gedoe dat het niet normaal te zien was. Nu wel blij dat ik het gedaan heb.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:25 schreef pullup het volgende:
[..]Leuk!! Ja ik had geen zin meer om later aan te haken ook
Nee hè, zit er niet inquote:Op woensdag 29 april 2020 18:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer. Je had met D. en mij kunnen bingen. Wij liepen ook behoorlijk achter. Ik wilde eerst niet kijken vanwege dat gedoe dat het niet normaal te zien was. Nu wel blij dat ik het gedaan heb.
Volfgend jaar zal er wel geen ER zijn met dit hele Corona gebeuren kunnen ze geen opnames doen
Ja,dat is het enige nadeel van thuiswerken nu al voor anderhalve maand.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
jouw tijdsgevoel is totally screwed up
[..]
Geen WIDM, geen ER. Wordt saai volgend jaar dan.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer. Je had met D. en mij kunnen bingen. Wij liepen ook behoorlijk achter. Ik wilde eerst niet kijken vanwege dat gedoe dat het niet normaal te zien was. Nu wel blij dat ik het gedaan heb.
Volfgend jaar zal er wel geen ER zijn met dit hele Corona gebeuren kunnen ze geen opnames doen
En ook hele finale? Dat zat in het voorstukje, toch?quote:
Nee ik heb nog niks gezienquote:Op woensdag 29 april 2020 18:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik ook wel een beetje. Kijk je ook naar deze reeks van ER? Of zat je nog vast bij SharyAnn en Mariana
Ja dat zag ik ookquote:Op donderdag 30 april 2020 10:36 schreef Meke het volgende:
[..]
En ook hele finale? Dat zat in het voorstukje, toch?
Dat zou me verbazen.quote:Op donderdag 30 april 2020 10:36 schreef Meke het volgende:
[..]
En ook hele finale? Dat zat in het voorstukje, toch?
Dan zal het wel. Vanavond extra van genieten dan maarquote:Op donderdag 30 april 2020 12:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het is echt aangekondigd hoor, staat nu ook op facebook/instagram
Nu alvast even Videoland berichtjes sturen op Facebookquote:Op donderdag 30 april 2020 16:27 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk zijn ze op tijd, 20.30 uur sharp!
Ik zal het zien en als zo is dan kan mijn videoland abbo opzeggenquote:Op donderdag 30 april 2020 19:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Bij Boulevard zeiden ze dat het de laatste is vanavond.....
Oh ik vermaak me best met Videoland eigenlijkquote:Op donderdag 30 april 2020 19:36 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik zal het zien en als zo is dan kan mijn videoland abbo opzeggen
Lol ja hier ook wel eigenlijkquote:Op donderdag 30 april 2020 19:36 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik zal het zien en als zo is dan kan mijn videoland abbo opzeggen
Is ook best leuk maar kijk over een paar maanden wel weer bij.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh ik vermaak me best met Videoland eigenlijk
Series opsparenquote:Op donderdag 30 april 2020 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
Is ook best leuk maar kijk over een paar maanden wel weer bij.
quote:Op donderdag 30 april 2020 19:52 schreef Prisha het volgende:
Het is weer donderdagavond! Over een half uurtje is het zover: aflevering 15 van Expeditie Robinson staat dan online![]()
Vandaag de halve finale en als ik het zo hoor ook de finale? Nog 4 in het spel:
Twee Nederlanders Elroy en Jorik
Twee Belgen: Koen en Thomas
Is de dit de laatste aflevering en wordt de finalist vanavond al bekend? We gaan het zien!
@:F1gamer @:D. @:Charmian @:Chia @:Engine @:Dr.Mikey @:Luctor.et.Emergo @:Meke en natuurlijk iedereen die niet genoemd is maar die het leuk vindt om aan te sluiten...
wie kijkt vanavond mee
Jamaar, vorige keer waren ze veel te laat, dus hadden ze nu wel te vroeg mogen zijn.quote:Op donderdag 30 april 2020 20:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Was toch sws altijd pas op zijn vroegst rond 20:15?
Had ook al gekekenquote:
Ik ookquote:
quote:
Wou winnenquote:
quote:
Degene die nog niet gepost heeft, komt straks zeggen dat de nieuwe online staat.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2020 20:17 schreef Charmian het volgende:
gossamme bijna vergeten...thxnks for the warning Prish
we have a winner !quote:
Hij is er. 10x refreshen en naar Home heen en weer klikken en dan zie je hemquote:
jaja, intussen gevonden. Toen ik naar home ging, kon ik ER niet meer vinden.quote:Op donderdag 30 april 2020 20:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij is er. 10x refreshen en naar Home heen en weer klikken en dan zie je hem
Ik had hem in de kijklijst opgeslagen omdat ik hem ook steeds kwijt wasquote:Op donderdag 30 april 2020 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jaja, intussen gevonden. Toen ik naar home ging, kon ik ER niet meer vinden.
*iets te drinken pakt en naar de plee gaatquote:Op donderdag 30 april 2020 20:19 schreef Prisha het volgende:
Nog 10 minuten. Pak je drinken, ga naar de plee,
en dan weer terug natuurlijk. Niet met je drinken op de plee gaan zittenquote:Op donderdag 30 april 2020 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
*iets te drinken pakt en naar de plee gaat
Ik vond het al raar, want had geen laptop meequote:Op donderdag 30 april 2020 20:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
en dan weer terug natuurlijk. Niet met je drinken op de plee gaan zitten
quote:Op donderdag 30 april 2020 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond het al raar, want had geen laptop mee
Andersom is trouwens praktischerquote:Op donderdag 30 april 2020 20:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
en dan weer terug natuurlijk. Niet met je drinken op de plee gaan zitten
jajaquote:Op donderdag 30 april 2020 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Andersom is trouwens praktischer
eerst plee, dan drinken pakken/halen.
quote:Op donderdag 30 april 2020 20:29 schreef Prisha het volgende:
Nog EEN minuut!
Zijn we er klaar voor? Readyyyyyy tooooooo rumble!!!
quote:
ja inderdaad, viel me niets tegenquote:Op donderdag 30 april 2020 20:31 schreef Meke het volgende:
Ik vond Anouk wel sportief trouwens bij Fatima
Ik ook iets later denk ik want had al gecast maar dat sprong er net uit toen ik op starten kliktequote:Op donderdag 30 april 2020 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was wat aan de late kant met starten volgens mij.
Heb ik een Fatima gemist?quote:Op donderdag 30 april 2020 20:31 schreef Meke het volgende:
Ik vond Anouk wel sportief trouwens bij Fatima
Morera de Melo, die heeft zo'n eiland confessions ofzo? Ook op videoland, komt de afvaller dan een kwartiertje pratenquote:
Komen jullie nu meequote:Op donderdag 30 april 2020 20:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Morera de Melo, die heeft zo'n eiland confessions ofzo? Ook op videoland, komt de afvaller dan een kwartiertje praten
Haha ja sorryquote:
Misschien op een moment van verveling nog even kijken danquote:Op donderdag 30 april 2020 20:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja sorryMeestal ook niet zo boeiend
![]()
Wel leuk om te zien hoe mensen er normaal uitzien
Nee Eilandpraatquote:Op donderdag 30 april 2020 20:33 schreef F1gamer het volgende:
Ik vind die napraatprogramma's vaak niet zoveel aan
Zijn ze vaak ook niet, maar op tv heb ik ze eigenlijk altijd toch wel gekekenquote:Op donderdag 30 april 2020 20:33 schreef F1gamer het volgende:
Ik vind die napraatprogramma's vaak niet zoveel aan
Geen lange uitrekken van de finaleproefquote:
Nee zit hier ook in volgens mijquote:
Dat schijnt vanavond ook meteen te zijn las ik hierquote:
quote:
quote:Op donderdag 30 april 2020 20:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat schijnt vanavond ook meteen te zijn las ik hier
Ja, val maken denk ik nu die pan erin staatquote:
ja lijkt het wel opquote:
Brabantshamingquote:Op donderdag 30 april 2020 20:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Elroy en Jorik is net nieuw kids als ze samen praten.
Dacht meer aan een soort po :")quote:Op donderdag 30 april 2020 20:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, val maken denk ik nu die pan erin staat
Haha dat kan ookquote:
Maar beesten vangen wel dan? met zoiets vang je toch ook geen ratten.quote:Op donderdag 30 april 2020 20:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha dat kan ookMaar dat doe je toch niet in je hut, waar je slaapt
Ze zijn allemaal behoorlijk afgevallenquote:Op donderdag 30 april 2020 20:37 schreef Prisha het volgende:
Ik ben nu voor Jorik en Koen. Elroy mag afvallen.
Elroy valt af denk ik.quote:Op donderdag 30 april 2020 20:37 schreef Meke het volgende:
Even snel rondje voorspellingen? Wie denken jullie dat er in de halve finale afvalt, en wie er wint?
Elroy valt af,quote:Op donderdag 30 april 2020 20:37 schreef Meke het volgende:
Even snel rondje voorspellingen? Wie denken jullie dat er in de halve finale afvalt, en wie er wint?
Nee is ook zoquote:Op donderdag 30 april 2020 20:37 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar beesten vangen wel dan? met zoiets vang je toch ook geen ratten.
Hoop Elroy, maar denk Koenquote:Op donderdag 30 april 2020 20:37 schreef Meke het volgende:
Elroy valt af. Thomas wint.quote:Op donderdag 30 april 2020 20:37 schreef Meke het volgende:
Neee wat jammer!quote:Op donderdag 30 april 2020 20:37 schreef Charmian het volgende:
damn ik denk dat ik per ongeluk iets gezien heb daarnet omdat ik dacht dat het de afl. van vorige week was
D. !quote:
Jorik wint, Koen valt af.quote:Op donderdag 30 april 2020 20:37 schreef Meke het volgende:
quote:
Die is wel in het voordeel hier maar Koen heeft ook wel kans. Doorbijter wel.quote:
Nou maar echt ook!quote:Op donderdag 30 april 2020 20:39 schreef Chia het volgende:
Straks valt Jorik afzou wel onterecht zijn
Dat denk ik ook welquote:Op donderdag 30 april 2020 20:39 schreef engine het volgende:
[..]
Die is wel in het voordeel hier maar Koen heeft ook wel kans. Doorbijter wel.
Die is gewoon te zwaar hiervoorquote:
Getrainde mensen heb je hiervoor nodigquote:Op donderdag 30 april 2020 20:40 schreef Meke het volgende:
Eigenlijk wel bizar dat er zoveel militairen meedoen dit seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |