abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 april 2020 @ 00:57:58 #51
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_192760955
quote:
2s.gif Op woensdag 22 april 2020 23:39 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hun platform is gewoon supergoed en fijn in gebruik, dat is hun meerwaarde. Als een product of dienst geen meerwaarde heeft, dan heeft het geen bestaansrecht. Zo simpel is dat nu eenmaal, dat kun je wel ontkennen maar dan kun je net zo goed zeggen dat de aarde plat is.

Je vergelijking met genocide slaat als een tang op een varken trouwens, en je leest helemaal niet wat een ander probeert te zeggen.
Klinkt een beetje als Google. Gebruik ik ook niet.

"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  donderdag 23 april 2020 @ 01:02:48 #52
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_192760993
quote:
7s.gif Op woensdag 22 april 2020 23:46 schreef Fred het volgende:

Dan had je als ondernemer betere voorwaarden moeten bedingen toen je het contract aanging bij Thuisbezorgd.
Dat gaat echt niet lukken als een bedrijf een (bijna-)monopoliepositie heeft.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_192761170
Ik heb inmiddels al wel enkele keren meegemaakt dat wanneer ik iets bestel via Thuisbezorgd, de bezorger me een foldertje in mijn handen drukt met het nadrukkelijke verzoek de volgende keer te bestellen via hun eigen site.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_192761402
Neuh.
Thuisbezorgd is lekker makkelijk. Geen gedoe. Heb geen zin om individuele restaurants op te bellen voor een bestelling.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_192761456
Vroeger had je ook Just Eat.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 23 april 2020 @ 03:30:45 #56
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_192761469
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 03:06 schreef superniger het volgende:
Neuh.
Thuisbezorgd is lekker makkelijk. Geen gedoe. Heb geen zin om individuele restaurants op te bellen voor een bestelling.
Dat snappen we allemaal. De boodschap is nu dat eens niet te doen en wel direct bij dat restaurant te bestellen. Dat is precies het punt, doe wel een klein beetje moeite. Het goede doen stopt niet bij opsommen van wat je zelf allemaal al goed deed en excuses waarom je niet direct bij de lokale vestiging hebt besteld. Ik snap wel dat je cynisch bent, maar het is wel jouw buurt en het gaat over de leefbaarheid in jouw buurt. En zo geldt dat voor heel Nederland.
pi_192761604
Wat een gejank, ik heb zelf aan dit soort grote platformen gewerkt, en men denkt veelal: Oh joh, zo een site zet je zo in elkaar. Zo simpel werkt het niet, wil je het goed doen, dan komt daar zo veel meer bij kijken. Daarnaast is het opzetten van zo een platform ook nog eens enorm risicovol, de thuis bezorg markt zit nogal hard in elkaar, het komt er op neer: Er is maar plaats voor 1 per land. En dat is een bloedige strijd waarbij met grof geld gesmeten word.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_192761847
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 22:54 schreef BasEnAad het volgende:
Net als booking.com, het is een extra schakel die makkelijk omzeild kan worden, maar wel kosten heeft.
Hotel zoeken op booking.com of een vergelijkbare site --> de eigen website van het gevonden hotel waar je wil boeken zoeken en via die site boeken of even bellen. Biedt een hotel die mogelijkheid niet? Dan moeten ze ook niet zeuren...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_192761961
quote:
7s.gif Op woensdag 22 april 2020 22:57 schreef vosss het volgende:

[..]

Diezelfde 4 pizza's kosten als je ze zelf ophaalt ook gewoon 32 euro.

Geen idee hoe vaak per dag er 4 pizza's verkocht worden, maar als je dat in een maand bekijkt en elke keer 6,40 mis loopt dan tikt dat best aan. Denk ik.
Dat komt omdat Thuisbezorgd jouw verbied buiten de Thuisbezorgd website om andere prijzen te hanteren.

quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 03:06 schreef superniger het volgende:
Neuh.
Meh.. een menig restaurant heeft nu ook een site met een bestelpagina voor bezorging.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 05:06 schreef raptorix het volgende:
Wat een gejank, ik heb zelf aan dit soort grote platformen gewerkt, en men denkt veelal: Oh joh, zo een site zet je zo in elkaar. Zo simpel werkt het niet, wil je het goed doen, dan komt daar zo veel meer bij kijken. Daarnaast is het opzetten van zo een platform ook nog eens enorm risicovol, de thuis bezorg markt zit nogal hard in elkaar, het komt er op neer: Er is maar plaats voor 1 per land. En dat is een bloedige strijd waarbij met grof geld gesmeten word.
Als je ziet hoeveel netwerken, systemen met software en koppelingen staan te draaien.... het is enorm en om zoiets op te zetten en goed te laten draaien kan jaren duren.

[ Bericht 28% gewijzigd door HSG op 23-04-2020 07:52:54 ]
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_192762079
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 23:27 schreef JoshCampbell het volgende:

[..]

Dat is alleen in de grote steden, in alle andere plaatsen vragen ze een commissie puur om als tussenpersoon te fungeren en regel je het bezorgen zelf.
Ja, hier moet je zelf ook bezorgen, en ben jij 15% van de omzet kwijt aan Thuisbezorgd.

Je kunt beter bestellen via Sitedish, dat is van de Horeca zelf
pi_192762087

[ Bericht 100% gewijzigd door Idisrom op 23-04-2020 08:08:38 ]
pi_192762149
Waar mogelijk bestel ik altijd direct bij de betreffende voedselklaarmaker, en niet via thuisbezorgd. M'n sushi zaakje hier vlakbij geeft me normaal bijvoorbeeld altijd 10% korting bij afhalen na een telefonische bestelling. Ik woon er letterlijk 400 meter vandaan.

Maar nu kan je niet via hun eigen site bestellen, moet het via thuisbezorgd, en is afhalen ook al niet meer mogelijk. Waar wij normaal om de 2 weken wel wat bij ze halen, overweeg ik dat nu dan toch bij restaurants die er iets minder spastisch mee omgaan, en dat is eigenlijk zonde.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_192762227
quote:
20% of 30% commissie is natuurlijk compleet van de pot gerukt. Er is inderdaad maar plaats voor 1 in het land, en die ene kan dan vervolgens woekerprijzen vragen.

Monopolisten, gatverdamme :r

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2020 08:30:10 ]
  donderdag 23 april 2020 @ 08:34:53 #64
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_192762272
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 22:58 schreef heywoodu het volgende:
Ik rij gewoon zelf even naar de lokale spareribstent of iets dergelijks, lijkt me niet zo ingewikkeld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar sommigen zijn te lui om voor de duvel te dansen

Ik ken ook zo iemand
Eigenlijk zoeken ze nog iemand om die troep voor ze op te eten
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 23 april 2020 @ 08:40:03 #65
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_192762296
quote:
En wie wordt daar de dupe van? Juist, de kleine ondernemer die net 2 dubbeltjes verdient aan het bakken van een kroket. Of moeten we ook medelijden gaan hebben met Jitse Groen omdat er zo enorm veel bij komt kijken?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_192762303
Wij bestellen dagelijks lunch bij een lunch & diner die normaal gesproken niet bezorgd maar dit nu wel doet, thuisbezorgd.nl hoeft niet slecht te zijn !
Ik was hier...
pi_192762312
Soms hebben afhaal zaken een korting van 10/15% als je direct bij hun besteld. Maar heel veel ook weer niet.

Met hotels ben ik zelden goedkopere kamers tegen gekomen bij het hotel zelf, soms zelfs ook duurder dan op booking.

Tja dan is de keuze niet zo moeilijk, dan ga ik voor het goedkoopste.
pi_192762475
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 08:27 schreef Heph844 het volgende:

[..]

20% of 30% commissie is natuurlijk compleet van de pot gerukt. Er is inderdaad maar plaats voor 1 in het land, en die ene kan dan vervolgens woekerprijzen vragen.

Monopolisten, gatverdamme :r
Ga maar eens adverteren via adwords als restaurant, veel succes.
  donderdag 23 april 2020 @ 09:03:16 #69
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_192762484
Zonder Thuisbezorgd zou ik niet eens weten welke bezorgtoko's leveren in mijn postcodegebied. Thuisbezorgd laat eenvoudig een overzicht zien van restaurants die dat wel doen.

Foldertjes doen de pizzabakkers en chinezen tegenwoordig niet meer aan.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_192762485
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2020 08:40 schreef fathank het volgende:

[..]

En wie wordt daar de dupe van? Juist, de kleine ondernemer die net 2 dubbeltjes verdient aan het bakken van een kroket. Of moeten we ook medelijden gaan hebben met Jitse Groen omdat er zo enorm veel bij komt kijken?
Flauwekul, juist snackbars proviteren hier enorm van, je hebt geen enkele investering nodig om mee te doen.
pi_192762542
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 08:41 schreef 111210 het volgende:
Soms hebben afhaal zaken een korting van 10/15% als je direct bij hun besteld. Maar heel veel ook weer niet.

Met hotels ben ik zelden goedkopere kamers tegen gekomen bij het hotel zelf, soms zelfs ook duurder dan op booking.

Tja dan is de keuze niet zo moeilijk, dan ga ik voor het goedkoopste.
Het is voor restaurants verboden om lagere prijzen te vragen op hun eigen website dan via monopolist Thuisbezorgd.

In een enigszins normale markt zou de commissie van Thuisbezorgd gewoon doorgerekend moeten kunnen worden aan de klanten. Wil je het gemak van een centrale website, prima, kost je dan 15% extra
pi_192762546
quote:
14s.gif Op donderdag 23 april 2020 09:03 schreef MichaelScott het volgende:
Zonder Thuisbezorgd zou ik niet eens weten welke bezorgtoko's leveren in mijn postcodegebied. Thuisbezorgd laat eenvoudig een overzicht zien van restaurants die dat wel doen.

Foldertjes doen de pizzabakkers en chinezen tegenwoordig niet meer aan.
je kan ook even google gebruiken natuurlijk, das niet zo moeilijk
pi_192762554
Als horeca geen percentage af wil staan aan thuisbezorgd.nl dan doen ze er toch gewoon geen zaken mee?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_192762564
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 09:02 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ga maar eens adverteren via adwords als restaurant, veel succes.
Er is natuurlijk wel een middenweg tussen adwords, of een monopolist waar je een groot deel van je marge aan kwijt bent terwijl het je verboden wordt om op je eigen site lagere prijzen te vragen.
  donderdag 23 april 2020 @ 09:13:25 #75
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_192762572
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 09:11 schreef Noudanzeg het volgende:

[..]

je kan ook even google gebruiken natuurlijk, das niet zo moeilijk
Moeilijker dan thuisbezorgd, en met Google krijg je niet alle restaurants maar alleen de restaurants die snappen hoe het Google-algoritme werkt.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')