Nah, jij mist het vast nietquote:
Klinkt alsof er niets mis mee is! Heel prima! Maar Faxie doet alsof het bijzonder is...quote:Op woensdag 22 april 2020 16:18 schreef Debsterr het volgende: Ik verdien best prima overigens, maar ben geen C.E ofzo
of Dino.
Faxie vindt alles nogal snel bijzonderquote:Op woensdag 22 april 2020 16:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Klinkt alsof er niets mis mee is! Heel prima! Maar Faxie doet alsof het bijzonder is...En CE verdient veel?
Ik vond het inderdaad klinken als een goed salaris, maar niet als uitzonderlijk rijke tata. Misschien is Faxie gewoon weinig gewend.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Klinkt alsof er niets mis mee is! Heel prima! Maar Faxie doet alsof het bijzonder is...En CE verdient veel?
Nietesquote:Op woensdag 22 april 2020 16:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Faxie vindt alles nogal snel bijzonder.
had het neit door!quote:Op woensdag 22 april 2020 16:19 schreef Debsterr het volgende:
Duurde te lang hoor.
[..]
Nah, jij mist het vast niet.
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 22 april 2020 16:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Faxie vindt alles nogal snel bijzonder.
Krijg het 1x per jaar.quote:
Dino is degene die hier al het geld binnenharkt. Ik heb een modaal inkomen vergelijken met hem.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:18 schreef Debsterr het volgende:
Ik verdien best prima overigens, maar ben geen C.E ofzoof Dino.
Hij heeft jou toch verdiend?quote:Op woensdag 22 april 2020 16:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar jij zegt dat je bericht hebt gehad, dan krijg je het nu en niet na je vakantiegeld pas.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg het 1x per jaar.
[..]
Dino is degene die hier al het geld binnenharkt. Ik heb een modaal inkomen vergelijken met hem.
Daar werkt ie hard voor hoorquote:
Hehehehequote:Op woensdag 22 april 2020 16:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
@:Debsterr Ik zie jouw 'Dino inventor' subtitle en realiseer me nu opnieuw dat ik dat van jou heb! Man heeft het al herhaaldelijk moeten ondergaan.
Baas boven baasquote:Op woensdag 22 april 2020 16:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg het 1x per jaar.
[..]
Dino is degene die hier al het geld binnenharkt. Ik heb een modaal inkomen vergelijken met hem.
Ik heb nog niets gehoordquote:Op woensdag 22 april 2020 16:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja maar jij zegt dat je bericht hebt gehad, dan krijg je het nu en niet na je vakantiegeld pas.
Mijn vriend heeft dus bericht dat hij het binnen 1 week krijgt. (+ 1 week want ze sturen brieven uit de toekomst)
Ja echt idioot, het enige bedrijf dat zoiets doet volgens mijquote:Op woensdag 22 april 2020 16:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gehoord![]()
Maar dat uit de toekomst klopt idd ja!Altijd zo
Paar honderd hier. Maar komt omdat ik een deel in de ww heb gezeten dus vorig jaar.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja echt idioot, het enige bedrijf dat zoiets doet volgens mij
ik krijg een paar tientjes maar nog geen bericht.
Ik moest mijn abonnement stopzetten, maar krijg dus sowieso geen reiskosten vergoeding want krijg al Vrij Reizen kaart.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben benieuwd of ik deze maand nog reiskosten krijg eigenlijk.
Ah! Die brief nog niet. Heb nog wel even geduld dan.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja maar jij zegt dat je bericht hebt gehad, dan krijg je het nu en niet na je vakantiegeld pas.
Mijn vriend heeft dus bericht dat hij het binnen 1 week krijgt. (+ 1 week want ze sturen brieven uit de toekomst)
Uhuh!quote:Op woensdag 22 april 2020 16:25 schreef Ang3l het volgende:
Geld? Da;s toch dat spul dat ltijd ergens richting einde cvan ed maand zomaar binnenkomt?
En er dan gedurende de maand ook weer uit gaat, hopende dat dat minder is da wat er bij kwam?Geen verstand van.
langs elkaar heen lopen lullen dusquote:Op woensdag 22 april 2020 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ah! Die brief nog niet. Heb nog wel even geduld dan.
Oja die tweede ook nog even achteraanquote:Op woensdag 22 april 2020 16:27 schreef Debsterr het volgende:
Geld terug van belasting, geld terug van oude appartement servicekostenen afwachten of we nog huurverhoging krijgen
flinke verhoging?quote:Op woensdag 22 april 2020 16:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Oja die tweede ook nog even achteraanOok nog wat geld van een erfenis dus...
Rich bisj![]()
Huurverhoging ook vandaag in de bus gekregen
Vrijdag hierquote:Op woensdag 22 april 2020 16:37 schreef Lokasenna het volgende:
Morgen weer geld
Blij om mijn pauperloontje weer te mogen ontvangen.
Ja hier ook. O wacht. Ik zit thuis. Al 7 weken.quote:
5%quote:
Ik ook! Ondanks VEEL aankopen. Mei word goedkoper want nu heb ik alles wel (bureaustoel, computerscherm, sport spullen, wat kleding, kussens etc etc)quote:
Oh meh dat is wel veel ja.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:39 schreef Californium het volgende:
[..]
5%
[..]
Ik ook! Ondanks VEEL aankopen. Mei word goedkoper want nu heb ik alles wel (bureaustoel, computerscherm, sport spullen, wat kleding, kussens etc etc)
Ja dat dus!quote:Op woensdag 22 april 2020 16:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh meh dat is wel veel ja.
Ik heb voor mijn gevoel ook veel gekocht en vaak thuis uit eten, toch geld over. Echt geen idee.
Dikke part-time docentensalaris.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb ook nog, maar dat komt omdat ik niets hoef uit te geven want golddigger
quote:Op woensdag 22 april 2020 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dikke part-time docentensalaris.
Hier ook vrijdag. Ik heb ook meer over dan anders. Niet meer naar de kroeg en kantine scheelt nogal.quote:
En hoe oud ben je ook alweer?quote:Op woensdag 22 april 2020 16:44 schreef Lokasenna het volgende:
Bij fulltime is mijn salaris 1800 bruto per maand
Nou ja, er valt in elk geval weinig belasting over te heffen.
Ik ook nietquote:Op woensdag 22 april 2020 16:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik denk dat ik toen niet eens heel veel meer verdiende
Jezusquote:Op woensdag 22 april 2020 16:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ze betalen wel mijn opleiding, dus op zich is er niks mis meequote:Op woensdag 22 april 2020 16:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja ik had toen ook nooit alleen kunnen wonen, of ja heel zuinig misschien.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze betalen wel mijn opleiding, dus op zich is er niks mis mee
Maar ben wel blij dat ik er niet een hele huur van hoef op te hoesten, want dan heb je het best krap.
Toen werkte ik deeltijd in een callacenter en was het schrapen om de weken door te komen zo nu en danquote:Op woensdag 22 april 2020 16:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wel iets meer, maar het is niet dat je er dan hèèl veel meer van overhoudtquote:Op woensdag 22 april 2020 16:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nivelleren is een feestquote:Op woensdag 22 april 2020 16:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik wel iets meer, maar het is niet dat je er dan hèèl veel meer van overhoudt
Jupquote:
Flessen inleveren om brood te kunnen halen omdat je 2 dagen later pas weer salaris krijgt is wat minder feestelijkquote:
Gewoon water drinken.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Flessen inleveren om brood te kunnen halen omdat je 2 dagen later pas weer salaris krijgt is wat minder feestelijk
Echt?quote:Op woensdag 22 april 2020 16:44 schreef Lokasenna het volgende:
Serieus. Ik kom netto vaak ook op zoiets uit, want wat eraf gaat aan loonheffing en pensioenbijdrage komt er ook ongeveer weer bij aan onregelmatigheidstoeslagen.quote:
Oja. Komt los met z’n topsalaris aan hoorquote:
Bedragen willen we zien. En dan taggen we Dino zodat hij het kan overtroeven.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Oja. Komt los met z’n topsalaris aan hoor
Hoiquote:Op woensdag 22 april 2020 17:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bedragen willen we zien. En dan taggen we Dino zodat hij het kan overtroeven.
Dat is slechts level 1 account.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje foto's verkopen aan voetfetisjisten.
Take my moneyquote:Op woensdag 22 april 2020 17:17 schreef Lokasenna het volgende:
Soms vraag ik me af waarom ik niet gewoon nudies verkoop. Maar toch te preuts he.
Dat je preuts bent, maakt wel dat je er meer voor kunt vragen vanwege de exclusiviteit.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:17 schreef Lokasenna het volgende:
Soms vraag ik me af waarom ik niet gewoon nudies verkoop. Maar toch te preuts he.
Hier ookquote:
Ik zie een overeenkomst. Ik zou haar op date vragen.quote:
quote:Op woensdag 22 april 2020 18:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie een overeenkomst. Ik zou haar op date vragen.
Grieksquote:
Gisteren spinazie met gehaktballetjes opquote:Op woensdag 22 april 2020 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Woensdag Chinees, vrijdag patat.
Wanneer kook je zelf, fax?
Sorry als ik te voorspelbaar ben.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik verwachtte 100% een 'epstein didnt kill himself' plottwist.
Nou blijkbaar niet dus.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry als ik te voorspelbaar ben.
Haha te vroegquote:Op woensdag 22 april 2020 19:47 schreef gcjoel het volgende:
Net alle onderdelen van de vakantie geannuleerd
Ja je wist het al maar nu transavia heeft geannuleerd moesten we natuurlijk de huisjes enzo ook annuleren en dan is het toch wel even sip.quote:
Aaah zondequote:Op woensdag 22 april 2020 21:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja je wist het al maar nu transavia heeft geannuleerd moesten we natuurlijk de huisjes enzo ook annuleren en dan is het toch wel even sip.
Ja verdomme, mooiste tijd van het jaar.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja je wist het al maar nu transavia heeft geannuleerd moesten we natuurlijk de huisjes enzo ook annuleren en dan is het toch wel even sip.
Jup. Maar baal vooral dat ik mn zusje niet zie.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja verdomme, mooiste tijd van het jaar.
Mooiquote:Op woensdag 22 april 2020 21:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig dit jaar wel ook al geweestIJsland.
Hou op hoor.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:39 schreef Samzz het volgende:
Denk dat echt op vakantie er dit jaar niet in zit.
Ah nicequote:Op woensdag 22 april 2020 21:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor. Wij wilden nog naar de Malediven maar ik vrees dat we dat ook pas in 2021 kunnen doen. En dat de zomervakantie in juni ook een no-go is.quote:
Ah joh, weinig over gehoord.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij hebben ticket nieuw Zeeland in decemberquote:Op woensdag 22 april 2020 21:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor. Wij wilden nog naar de Malediven maar ik vrees dat we dat ook pas in 2021 kunnen doen. En dat de zomervakantie in juni ook een no-go is.
Huuuu. Ik hoop heel erg voor jullie dat het door kan gaan! Wij hadden iig nog niks geboekt, dat scheelt iets.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij hebben ticket nieuw Zeeland in december
Koud vooral.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah joh, weinig over gehoord.
Hoe was dat. Mooie vrouwen daar?
Ah mooi, staat nog op mijn wishlist. Incl met 4x4 de ijsvlaktes in en de natuurlijke geisers.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Koud vooral.
Noorderlicht![]()
Vrouwen geen idee. In zo'n stad zie je vooral toeristen.
Ik raad Minsk aan.quote:Op woensdag 22 april 2020 23:29 schreef Lokasenna het volgende:
Verder wil Kaneel nog een keer met me naar Schotland, dus we moeten in elk geval nog twee keer op vakantie de komende 50 jaar.
Misschien dat je tegen die tijd naar (gewoon) Zeeland mag.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij hebben ticket nieuw Zeeland in december
Optimist.quote:Op donderdag 23 april 2020 07:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien dat je tegen die tijd naar (gewoon) Zeeland mag.
Tsja helaas kan niemand verder dan ongeveer een maand vooruit kijken hiermee dus we zien het wel.quote:Op donderdag 23 april 2020 07:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien dat je tegen die tijd naar (gewoon) Zeeland mag.
Fietsen.quote:Op donderdag 23 april 2020 08:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tsja helaas kan niemand verder dan ongeveer een maand vooruit kijken hiermee dus we zien het wel.
Voorlopig maar het beste maken van wat wel kan.
Vanmiddag weer fietsen in de zon
Ben gelukkig in februari nog naar Tenerife geweest.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:39 schreef Samzz het volgende:
Denk dat echt op vakantie er dit jaar niet in zit.
heb jij geen glazen bol?quote:Op donderdag 23 april 2020 08:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tsja helaas kan niemand verder dan ongeveer een maand vooruit kijken hiermee dus we zien het wel.
Fietsen in de zonquote:Op donderdag 23 april 2020 08:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
gisteravond gedaanquote:
ja, het waaide wel nog, maar al een stuk minder dan maandag avondquote:Op donderdag 23 april 2020 08:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Toen nog teveel wind vond ik. Dus verplaatst naar vandaag
Het is gewoon nu al best lekker warmquote:Op donderdag 23 april 2020 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, het waaide wel nog, maar al een stuk minder dan maandag avond
maar nu zit ik gewoon op kantoorquote:Op donderdag 23 april 2020 08:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is gewoon nu al best lekker warm
quote:
Ik zat net op de fiets zonder jasquote:Op donderdag 23 april 2020 08:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik had hem in de auto wel nog aanquote:Op donderdag 23 april 2020 08:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zat net op de fiets zonder jasHeerlijk
Veiligheids overtreding aanmaken?quote:Op donderdag 23 april 2020 08:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Argh, de werkomgeving loopt de hele tijd vast
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 april 2020 08:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Veiligheids overtreding aanmaken?
Bizar warm eigenlijk. Het is april!quote:Op donderdag 23 april 2020 08:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
deze zomer komt de hittegolf des doods.quote:
Gelukkig heb ik mijn airco gister binnen gekregenquote:Op donderdag 23 april 2020 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze zomer komt de hittegolf des doods.
Oudjes die corona overlegen zijn dan alsnog het haasje.
En mocht dat niet werken krijgen we overstromingen in de herfst en een ijstijd waar Siberië jaloers op zou zijn.
Je zou bijna denken dat de natuur ons wat probeert te vertellenquote:Op donderdag 23 april 2020 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En mocht dat niet werken krijgen we overstromingen in de herfst en een ijstijd waar Siberië jaloers op zou zijn.
de enige manier om de planeet te redden is dan ook het drastisch verminderen van het aantal mensen..quote:Op donderdag 23 april 2020 08:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat de natuur ons wat probeert te vertellen
Hier volgende week iemand over de vloer. Ook maar eens regelen zodat ik in de zomer gewoon kan functioneren.quote:Op donderdag 23 april 2020 08:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn airco gister binnen gekregen
quote:Op donderdag 23 april 2020 09:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de enige manier om de planeet te redden is dan ook het drastisch verminderen van het aantal mensen..
Met 99% ofzo.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de enige manier om de planeet te redden is dan ook het drastisch verminderen van het aantal mensen..
100% zou waarschijnlijk het beste zijnquote:
Het enige goede nieuws is dat de groei wel aan het afnemen is, maar voor de restquote:Op donderdag 23 april 2020 09:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ga je het hele huis doen of alleen slaapkamer?quote:Op donderdag 23 april 2020 09:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier volgende week iemand over de vloer. Ook maar eens regelen zodat ik in de zomer gewoon kan functioneren.
Mocht eens tijd wordenquote:Op donderdag 23 april 2020 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nu meteen een explosie aan nieuwe wereldburgers na deze globale lockdownquote:Op donderdag 23 april 2020 09:10 schreef STING het volgende:
[..]
Het enige goede nieuws is dat de groei wel aan het afnemen is, maar voor de rest#flattenthecurve
[ afbeelding ]
Just what we needquote:Op donderdag 23 april 2020 09:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nu meteen een explosie aan nieuwe wereldburgers na deze globale lockdown
ik heb gisteren weer een aflevering van too hot to handle gekeken. Daar sterven alleen hersencellen van af.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gisteren die milieudocu van Michael Moore gezien. Was ook wel een eyeopener
Denk alleen slaapkamer. Of het moet qua kosten echt enorm meevallen.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ga je het hele huis doen of alleen slaapkamer?
Dat doet het nooit.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk alleen slaapkamer. Of het moet qua kosten echt enorm meevallen.
De belangrijkste plaats ook toch?quote:Op donderdag 23 april 2020 09:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk alleen slaapkamer. Of het moet qua kosten echt enorm meevallen.
Doodgaan is pas duur.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, ik moet ook maar eens kijken naar een goede airco voor de slaapkamer. Maar ze zijn allemaal zo duur
Net een mobiele aangeschaft, ook al duur maar hopelijk brengt het verkoeling straks.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, ik moet ook maar eens kijken naar een goede airco voor de slaapkamer. Maar ze zijn allemaal zo duur
Daar heb ik dan weer geen last van, als het zover isquote:
Ik heb nu een aircooler, maar die deed afgelopen zomer echt te weinigquote:Op donderdag 23 april 2020 09:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Net een mobiele aangeschaft, ook al duur maar hopelijk brengt het verkoeling straks.
Helaas nu niks over te zeggen nog
dan moeten de verzekeringen wel uitkerenquote:
Precies. Bij een vriend van mij vond ik de prijs nog wel meevallen; maar dat was tijdens nieuwbouw van zijn huis.quote:
Vorige zomer vond ik af en toe echt verschrikkelijk. Daar ben ik niet voor gemaakt.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2020 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Snel een kist uitkiezen voor dat het hamsteren daarop uitbreekt!quote:
Yep, ik had geluk. Ik ben 2 maart aangekomen in Nederland, net voor de pleuris uitbrak.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk alweer in Nederland?
nee, helemaal nietquote:Op donderdag 23 april 2020 09:49 schreef Belsezar het volgende:
Merken jullie trouwens ook dat je nu met de crisis meer geld over hebt aan het einde van de maand?
Het is werkelijk bizar als ik nu naar mijn betaalrekening kijk.
Wel logisch ook, geen etentjes, uitjes, borrels, minder geld aan dagelijkse lunch & koffiequote:Op donderdag 23 april 2020 09:49 schreef Belsezar het volgende:
Merken jullie trouwens ook dat je nu met de crisis meer geld over hebt aan het einde van de maand?
Nee, het geld gaat er juist makkelijker uit.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:49 schreef Belsezar het volgende:
Geen benzine/NS, niet meer even langs de primark, geen Pathé abonnement.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:50 schreef STING het volgende:
[..]
Wel logisch ook, geen etentjes, uitjes, borrels, minder geld aan dagelijkse lunch & koffie
Neequote:Op donderdag 23 april 2020 09:49 schreef Belsezar het volgende:
Kan ook inderdaad. Ik dacht alleen we nemen nog wat bomen mee in onze ondergang, als we toch allemaal de pijp uit gaan dan nemen we de natuur ook wel mee.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:49 schreef Yvie_lu het volgende:
Kist? Gewoon bio-karton of een bbq toch?
Pathé betaal ik wel nog voor, maar merk wel dat ik wat meer ruimte heb op de bankrekening.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen benzine/NS, niet meer even langs de primark, geen Pathé abonnement.
Sorryquote:
Goede insteek. Q zal trots op je zijnquote:Op donderdag 23 april 2020 09:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kan ook inderdaad. Ik dacht alleen we nemen nog wat bomen mee in onze ondergang, als we toch allemaal de pijp uit gaan dan nemen we de natuur ook wel mee.
Is wel zo netjes, we moorden het al lang langzaam uit dan moeten we het werk wel afmaken.
Je was me net voorquote:
dat geldt alleen voor mensen die een sociaal leven hadden..quote:Op donderdag 23 april 2020 09:50 schreef STING het volgende:
[..]
Wel logisch ook, geen etentjes, uitjes, borrels, minder geld aan dagelijkse lunch & koffie
Ja dat is het net niet inderdaad.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb nu een aircooler, maar die deed afgelopen zomer echt te weinig
Ja, hij ging af en toe eng naar buiten. Levensgevaarlijkquote:Op donderdag 23 april 2020 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat geldt alleen voor mensen die een sociaal leven hadden..
Zoals wat?quote:Op donderdag 23 april 2020 09:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was de impact op mijn bankrekening even vergeten.
Jaquote:Op donderdag 23 april 2020 09:49 schreef Belsezar het volgende:
afgelopen maand 400 euro aan kleren, 400 aan de makelaar, 200 aan de fietsenmaker.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik gaf nooit zoveel buiten de deur uit, dus ik merk weinig verschil in mijn bankrekening.
Heb ik ook niet, maar ik ging wel regelmatig een broodje halen. Of kibbelingquote:Op donderdag 23 april 2020 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 23 april 2020 09:50 schreef STING het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 april 2020 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, het geld gaat er juist makkelijker uit.
quote:Op donderdag 23 april 2020 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
thuiswerken is slecht voor mijn onlineshopgedrag.![]()
quote:Op donderdag 23 april 2020 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen benzine/NS, niet meer even langs de primark, geen Pathé abonnement.
Ok het verschilt nogal dusquote:
Ik spaar sowieso een vast bedrag en denk nu aan het eind van de maand:quote:Op donderdag 23 april 2020 09:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ok het verschilt nogal dus
Ik ga toch maar eens kijken of ik dit kan vasthouden na de crisis, op deze manier kan ik echt een berg sparen
Ja, deze maand is voor mij duur want auto naar de garage. Maar verderquote:Op donderdag 23 april 2020 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
afgelopen maand 400 euro aan kleren, 400 aan de makelaar, 200 aan de fietsenmaker.
ik vond het gewoon een dure maand
kleding was wel wat duurder dan gepland. maar dan heb je ook watquote:Op donderdag 23 april 2020 09:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, deze maand is voor mij duur want auto naar de garage. Maar verder
Dat is dan dus 2 broeken.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh en, 400 euro aan kleren?Je bent een man, toch?
Is kleding voor mannen goedkoper?quote:Op donderdag 23 april 2020 09:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom zou je broeken a 200 euro kopen?quote:
Nee, maar mannen geven toch niet zoveel geld uit aan kleren?quote:Op donderdag 23 april 2020 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is kleding voor mannen goedkoper?
Ahhh, mijn dag is weer gemaakt!quote:Op donderdag 23 april 2020 09:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goede insteek. Q zal trots op je zijn
Dus dat!quote:Op donderdag 23 april 2020 09:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jaen ik koop echt juist veel voor mijn gevoel.
Ok, nu wil ik kibbeling en een lekkerbekjequote:Op donderdag 23 april 2020 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik ook niet, maar ik ging wel regelmatig een broodje halen. Of kibbelingof toch maar die zak maltesers in de bioscoop.
ik lieg trouwens. het was 350.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom zou je broeken a 200 euro kopen?
[..]
Nee, maar mannen geven toch niet zoveel geld uit aan kleren?Ik geef nog lang geen 400 euro aan kleren uit in het jaar
Allemaal dure merken dan, zeker?quote:Op donderdag 23 april 2020 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik lieg trouwens. het was 350.
ik wilde 1 hemd en 1 polo.
maar het werd 2 hemden, 1 polo en 1 korte broek
Ik ook nietquote:Op donderdag 23 april 2020 10:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Nee, maar mannen geven toch niet zoveel geld uit aan kleren?Ik geef nog lang geen 400 euro aan kleren uit in het jaar
Ik ook maar ik heb nu het vijfvoudige van dat vaste spaarbedrag nog op mijn rekening staan. Nog nooit gehad.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik spaar sowieso een vast bedrag en denk nu aan het eind van de maand:
Oeh ik kan dingen kopen
ipv:
oh even zuinig, bijna weer salaris
Nou ja, als je een beetje fatsoenlijk pak koopt is dat nog een prikkie.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
ligt er aan wat je duur vindtquote:Op donderdag 23 april 2020 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Allemaal dure merken dan, zeker?
Ja ik heb ook geen idee, maar man vindt een broek van 80 euro goedkoop. Ik vind 50 euro ok, maar nog niet echt goedkoop, haha.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
dat wel. Al zouden mensen mij raar aankijken als ik hier in een pak ga lopen.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ook maar ik heb nu het vijfvoudige van dat vaste spaarbedrag nog op mijn rekening staan. Nog nooit gehad.
[..]
Nou ja, als je een beetje fatsoenlijk pak koopt is dat nog een prikkie.
is nog geen 100 euro per kledingstukquote:
Precies. Dat had ik toch al niet.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind het al echt duur als ik voor één kledingstuk meer dan 50 euro moet betalenquote:
2 broeken voor 400 euro?quote:
Vooruit, we zijn niet de moeilijkste hier. Vanavond kan ook nogquote:Op donderdag 23 april 2020 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is nog geen 100 euro per kledingstuk
en uhm, thuis in de kast. Ik zit op mn werk
Precies ditquote:Op donderdag 23 april 2020 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
2 broeken voor 400 euro?Zijn die met diamant ingelegd?
Echt hèquote:Op donderdag 23 april 2020 10:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind het al echt duur als ik voor één kledingstuk meer dan 50 euro moet betalen
Ik weet ook echt oprecht niet hoe.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahhh, mijn dag is weer gemaakt!
[..]
Dus dat!
De postbode komt regelmatig langs met pakjes maar mijn bankrekening lijkt wel bulletproof.
[..]
Ok, nu wil ik kibbeling en een lekkerbekje
Naar de Hornbachquote:Op donderdag 23 april 2020 10:04 schreef Q. het volgende:
Ik denk dat ik maandag maar eens een beetje ga schilderen hier in huis. Is al 15 jaar overdue.
Ja, mijn duurste kledingstuk is inderdaad mijn winterjas, die was 80 euroquote:Op donderdag 23 april 2020 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Echt hèAlleen voor winterjassen ofzo.
Ik zit juist te overwegen om mijn voorschot voor gas en elektra wat omhoog te gooien. Hele dagen thuis zitten met laptop, beeldscherm, tv aan. Koffiezetapparaat en oven die veel meer gebruikt worden.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:58 schreef CherryLips het volgende:
En ik bespaar nu ook op energie en water enzo
Dat vind ik ook. Die kindjes in Bangladesh krijgen toch maar iets van 15 cent per uur en in die tijd kunnen ze meerdere kledingstukken in elkaar zetten, dus hoezo zou dat meer dan 50 euro moeten kosten...quote:Op donderdag 23 april 2020 10:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind het al echt duur als ik voor één kledingstuk meer dan 50 euro moet betalen
gewoon een tikkie toch?quote:Op donderdag 23 april 2020 10:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ijsjes; thuisbezorgd; lekker eten; parkeergeld.
Dat geef ik tegenwoordig niet meer uit. Of het moet een jas zijn.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is nog geen 100 euro per kledingstuk
en uhm, thuis in de kast. Ik zit op mn werk
gas is nu toch al lager door het vroege mooie voorjaar?quote:Op donderdag 23 april 2020 10:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zit juist te overwegen om mijn voorschot voor gas en elektra wat omhoog te gooien. Hele dagen thuis zitten met laptop, beeldscherm, tv aan. Koffiezetapparaat en oven die veel meer gebruikt worden.
Ok.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Die kindjes in Bangladesh krijgen toch maar iets van 15 cent per uur en in die tijd kunnen ze meerdere kledingstukken in elkaar zetten, dus hoezo zou dat meer dan 50 euro moeten kosten...
Ja, dat heb ik begin dit jaar nog gedaan, 120 euro voor een winterjas. Maar daar wil ik dan wel weer heel wat jaartjes mee gaan doen.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Echt hèAlleen voor winterjassen ofzo.
het verschilt. het is echt niet dat ik alleen dure kleren koop.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat geef ik tegenwoordig niet meer uit. Of het moet een jas zijn.
Gas verbuik zsl misschien iets minder zijn, al zal dat ook wel meevallen. Ik heb nu geen verwarming aan, maar normaal overdag ook niet als ik op werk ben.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
gas is nu toch al lager door het vroege mooie voorjaar?
Vind ik ook!quote:Op donderdag 23 april 2020 10:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan wel in Nijmegen hoor, alles een beetje centraal houden
Ik vergeet dan nooit die Chinese spijkerbroekenfabrikant die in de lach schoot toen ie hoorde wat een merkspijkerbroek hier kostte.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Die kindjes in Bangladesh krijgen toch maar iets van 15 cent per uur en in die tijd kunnen ze meerdere kledingstukken in elkaar zetten, dus hoezo zou dat meer dan 50 euro moeten kosten...
Klopt toch ook. Ergens in de keten worden er gigantische winsten gemaakt.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vergeet dan nooit die Chinese spijkerbroekenfabrikant die in de lach schoot toen ie hoorde wat een merkspijkerbroek hier kostte.
Naar zijn mening zou zoiets niet meer dan iets van ¤30 tot ¤40 moeten kosten en dus al helemaal geen ¤150
Alsof ik dat weetquote:Op donderdag 23 april 2020 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stuur me even een lijstje van goede wijken. Kan ik alvast wat funda reminders instellen.
Als jij er woont en Cali er gaat wonen dan trekt het vast enorm snel aan.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alsof ik dat weet![]()
Kom maar bij ons in de wijk wonen, gezellig! Maar gok dat dat niet wordt beschouwd als goede wijk.
hue huequote:Op donderdag 23 april 2020 10:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als jij er woont en Cali er gaat wonen dan trekt het vast enorm snel aan.
Ja dat is zeker waar. Staan wel leuke huizen hier in de omgeving hoor.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als jij er woont en Cali er gaat wonen dan trekt het vast enorm snel aan.
Mooie backfire weer van Trumpquote:Op donderdag 23 april 2020 10:20 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik moet af en toe echt geen twitter dingen meer volgen/lezen
https://twitter.com/_janpostma_/status/1253182661377421313?s=20
Fauci fired....in 3..2..1.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:20 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik moet af en toe echt geen twitter dingen meer volgen/lezen
https://twitter.com/_janpostma_/status/1253182661377421313?s=20
haha omg echt? Jeetje die verveelt zich echt denk ik!quote:Op donderdag 23 april 2020 10:22 schreef DrMarten het volgende:
Ennals je denkt dat het nieuws allemaal niet veel slechter kan.....Dinand Woesthoff
heeft een nieuwe single uitgebracht
quote:Op donderdag 23 april 2020 10:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, is al verdacht genoeg dat hij niet meer te zien is in de media. Mag vast niet meer.
Net wanneer je dacht dat het niet erger kon met de wereldquote:Op donderdag 23 april 2020 10:22 schreef DrMarten het volgende:
Ennals je denkt dat het nieuws allemaal niet veel slechter kan.....Dinand Woesthoff
heeft een nieuwe single uitgebracht
Nee, we hebben nog geen Miss & Air momentjes gehadquote:Op donderdag 23 april 2020 10:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zitten jullie nu samen aan de keukentafel te WOG-en ?
quote:Op donderdag 23 april 2020 10:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zitten jullie nu samen aan de keukentafel te WOG-en ?
quote:Op donderdag 23 april 2020 10:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, we hebben nog geen Miss & Air momentjes gehad
Heet seks tegenwoordig zo?quote:Op donderdag 23 april 2020 10:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen idee wat voor werk je doet, maar als jij het zegtquote:Op donderdag 23 april 2020 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel. Al zouden mensen mij raar aankijken als ik hier in een pak ga lopen.
Ja inderdaad, lekker van genietenquote:Op donderdag 23 april 2020 10:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik weet ook echt oprecht niet hoe.
Ik nam altijd lunch mee naar werk dus daar bespaar ik niet op. Ik ging eigenlijk niet vaak uit eten ofzo en doe nu bijna wekelijks thuis uit eten.
Alleen deze maand nog 100 euro reiskosten gehad en niet gemaakt. Maar dat verklaard niet het verschil.
Mja ik geniet er maar van
Alfabetische volgorde jeweettoch. Air het alfa mannetje thuisquote:Op donderdag 23 april 2020 10:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hey!![]()
Wel grappig dat ik Miss en Air zeg en jij Air en Miss.
Niet stiekem zitten verstoppen terwijl je foto's neemt van mensen die je nooit hebt ontmoet?quote:Op donderdag 23 april 2020 10:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou het?quote:Op donderdag 23 april 2020 10:29 schreef STING het volgende:
[..]
Alfabetische volgorde jeweettoch. Air het alfa mannetje thuis
Oh, ik dacht dat seks alleen in het begin hoorde? Als je samenwoont hoeft dat toch niet meer?quote:
Wij moeten zo even praten.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:31 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh, ik dacht dat seks alleen in het begin hoorde? Als je samenwoont hoeft dat toch niet meer?
Ja? Ik weet dat soort dingen allemaal niet.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat seks alleen in het begin hoorde? Als je samenwoont hoeft dat toch niet meer?
Daar heb je dan tijd voor ja, als er niet meer wordt geneukt.quote:
Praatjes vullen geen gaatjes iddquote:Op donderdag 23 april 2020 10:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar heb je dan tijd voor ja, als er niet meer wordt geneukt.
Is goedquote:
Bottendaalquote:Op donderdag 23 april 2020 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stuur me even een lijstje van goede wijken. Kan ik alvast wat funda reminders instellen.
Wat Oosterhout is toch aan de verkeerde kant van het water?quote:Op donderdag 23 april 2020 10:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Bottendaal
Nijmegen oost (altrade; hengstdal)
Biezen
Hazenkamp kan ook wel
Oosterhout zou ik ook doen
Yw
Jaquote:Op donderdag 23 april 2020 10:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat Oosterhout is toch aan de verkeerde kant van het water?
(ik ken het niet hoor)quote:Op donderdag 23 april 2020 10:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar heb wat vrienden wonen en ondanks het grote gehalte nieuwbouw vind ik het daar wel ok wonen
okquote:Op donderdag 23 april 2020 10:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Bottendaal
Nijmegen oost (altrade; hengstdal)
Biezen
Hazenkamp kan ook wel
Oosterhout zou ik ook doen
Yw
Ik weet dat mensen dat zeggen ja...quote:Op donderdag 23 april 2020 10:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
(ik ken het niet hoor)
Heb van horen zeggen dat het not done is om aan die kant te wonen
quote:
Niet iedereen kan op de meest hippe plekken wonen.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
(ik ken het niet hoor)
Heb van horen zeggen dat het not done is om aan die kant te wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |