Nah, jij mist het vast nietquote:
Klinkt alsof er niets mis mee is! Heel prima! Maar Faxie doet alsof het bijzonder is...quote:Op woensdag 22 april 2020 16:18 schreef Debsterr het volgende: Ik verdien best prima overigens, maar ben geen C.E ofzo
of Dino.
Faxie vindt alles nogal snel bijzonderquote:Op woensdag 22 april 2020 16:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Klinkt alsof er niets mis mee is! Heel prima! Maar Faxie doet alsof het bijzonder is...En CE verdient veel?
Ik vond het inderdaad klinken als een goed salaris, maar niet als uitzonderlijk rijke tata. Misschien is Faxie gewoon weinig gewend.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Klinkt alsof er niets mis mee is! Heel prima! Maar Faxie doet alsof het bijzonder is...En CE verdient veel?
Nietesquote:Op woensdag 22 april 2020 16:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Faxie vindt alles nogal snel bijzonder.
had het neit door!quote:Op woensdag 22 april 2020 16:19 schreef Debsterr het volgende:
Duurde te lang hoor.
[..]
Nah, jij mist het vast niet.
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 22 april 2020 16:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Faxie vindt alles nogal snel bijzonder.
Krijg het 1x per jaar.quote:
Dino is degene die hier al het geld binnenharkt. Ik heb een modaal inkomen vergelijken met hem.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:18 schreef Debsterr het volgende:
Ik verdien best prima overigens, maar ben geen C.E ofzoof Dino.
Hij heeft jou toch verdiend?quote:Op woensdag 22 april 2020 16:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar jij zegt dat je bericht hebt gehad, dan krijg je het nu en niet na je vakantiegeld pas.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg het 1x per jaar.
[..]
Dino is degene die hier al het geld binnenharkt. Ik heb een modaal inkomen vergelijken met hem.
Daar werkt ie hard voor hoorquote:
Hehehehequote:Op woensdag 22 april 2020 16:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
@:Debsterr Ik zie jouw 'Dino inventor' subtitle en realiseer me nu opnieuw dat ik dat van jou heb! Man heeft het al herhaaldelijk moeten ondergaan.
Baas boven baasquote:Op woensdag 22 april 2020 16:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg het 1x per jaar.
[..]
Dino is degene die hier al het geld binnenharkt. Ik heb een modaal inkomen vergelijken met hem.
Ik heb nog niets gehoordquote:Op woensdag 22 april 2020 16:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja maar jij zegt dat je bericht hebt gehad, dan krijg je het nu en niet na je vakantiegeld pas.
Mijn vriend heeft dus bericht dat hij het binnen 1 week krijgt. (+ 1 week want ze sturen brieven uit de toekomst)
Ja echt idioot, het enige bedrijf dat zoiets doet volgens mijquote:Op woensdag 22 april 2020 16:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gehoord![]()
Maar dat uit de toekomst klopt idd ja!Altijd zo
Paar honderd hier. Maar komt omdat ik een deel in de ww heb gezeten dus vorig jaar.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja echt idioot, het enige bedrijf dat zoiets doet volgens mij
ik krijg een paar tientjes maar nog geen bericht.
Ik moest mijn abonnement stopzetten, maar krijg dus sowieso geen reiskosten vergoeding want krijg al Vrij Reizen kaart.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben benieuwd of ik deze maand nog reiskosten krijg eigenlijk.
Ah! Die brief nog niet. Heb nog wel even geduld dan.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja maar jij zegt dat je bericht hebt gehad, dan krijg je het nu en niet na je vakantiegeld pas.
Mijn vriend heeft dus bericht dat hij het binnen 1 week krijgt. (+ 1 week want ze sturen brieven uit de toekomst)
Uhuh!quote:Op woensdag 22 april 2020 16:25 schreef Ang3l het volgende:
Geld? Da;s toch dat spul dat ltijd ergens richting einde cvan ed maand zomaar binnenkomt?
En er dan gedurende de maand ook weer uit gaat, hopende dat dat minder is da wat er bij kwam?Geen verstand van.
langs elkaar heen lopen lullen dusquote:Op woensdag 22 april 2020 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ah! Die brief nog niet. Heb nog wel even geduld dan.
Oja die tweede ook nog even achteraanquote:Op woensdag 22 april 2020 16:27 schreef Debsterr het volgende:
Geld terug van belasting, geld terug van oude appartement servicekostenen afwachten of we nog huurverhoging krijgen
flinke verhoging?quote:Op woensdag 22 april 2020 16:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Oja die tweede ook nog even achteraanOok nog wat geld van een erfenis dus...
Rich bisj![]()
Huurverhoging ook vandaag in de bus gekregen
Vrijdag hierquote:Op woensdag 22 april 2020 16:37 schreef Lokasenna het volgende:
Morgen weer geld
Blij om mijn pauperloontje weer te mogen ontvangen.
Ja hier ook. O wacht. Ik zit thuis. Al 7 weken.quote:
5%quote:
Ik ook! Ondanks VEEL aankopen. Mei word goedkoper want nu heb ik alles wel (bureaustoel, computerscherm, sport spullen, wat kleding, kussens etc etc)quote:
Oh meh dat is wel veel ja.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:39 schreef Californium het volgende:
[..]
5%
[..]
Ik ook! Ondanks VEEL aankopen. Mei word goedkoper want nu heb ik alles wel (bureaustoel, computerscherm, sport spullen, wat kleding, kussens etc etc)
Ja dat dus!quote:Op woensdag 22 april 2020 16:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh meh dat is wel veel ja.
Ik heb voor mijn gevoel ook veel gekocht en vaak thuis uit eten, toch geld over. Echt geen idee.
Dikke part-time docentensalaris.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb ook nog, maar dat komt omdat ik niets hoef uit te geven want golddigger
quote:Op woensdag 22 april 2020 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dikke part-time docentensalaris.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |