Fela vond ik ook niet zo gek klinken, maar wel bijzonder.quote:Op donderdag 2 juli 2020 07:21 schreef Aure het volgende:
Ik ken een Fela, vind ik juist wel een mooie naam
Iemand hier op Fok een heeft een kind dat F.os heet (ze komt hier niet vaak meer geloof ik).quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:46 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Fela vond ik ook niet zo gek klinken, maar wel bijzonder.![]()
Er stond dan ook imho bij. Ik vind het lijstje wel bijzonder met enkele uitschieters. Sorry dat ik geen Fos ken.
quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:22 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik rende een tijdje terug langs een geboortebord van Medusa, ook gezellig
Levchenko heet hij toch? Afgekort tot Lev idd.quote:Op donderdag 2 juli 2020 07:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Lev heb ik ook wel vaker gehoord. Volgens mij heet de vriend van V. Koblenko zo.
Swa is ook hoe sommige mensen denken dat je "soit" hoort te schrijven.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:31 schreef Spees_Eend het volgende:
Tuur en Mas komt hier in de omgeving vrij veel voor. Swa kan ik ook niet anders horen dan straattaalstijl😁
quote:Onze zoon heet M.ay.zun, spreek je hetzelfde uit als de gebruikelijke "M.ason"
Toen ik de naam van de moeder zag vond ik het nog wel meevallenquote:Op donderdag 2 juli 2020 10:45 schreef maily het volgende:
De drager van dit rompertje wordt in december geboren:
[ afbeelding ]
SCHRIJF HET DAN OOK ZOquote:Op donderdag 2 juli 2020 10:40 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Een andere dan, een letterlijke quote van Facebook.
[..]
Ze hadden 'm ook Mezen kunnen noemen.quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:57 schreef SQ het volgende:
[..]
SCHRIJF HET DAN OOK ZO
Ik zou expres majzoen zeggen trouwens
Om alle jongens die Mees heten te overtreffenquote:Op donderdag 2 juli 2020 13:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze hadden 'm ook Mezen kunnen noemen.
Tuur met zijn tweelingzusje! Ik frommelde die namen altijd door elkaar.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:31 schreef Spees_Eend het volgende:
Tuur en Mas komt hier in de omgeving vrij veel voor. Swa kan ik ook niet anders horen dan straattaalstijl😁
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |