Ligt er maar aan waar je woont. In Limburg was ik gewend dat al dat soort namen op zijn Frans werden uitgesproken. Ik vind het nog steeds een beetje vreemd om de Nederlandse versies te horen.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:46 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij
[..]
Volgens mij ben je met de Franse uitspraak altijd aan het uitleggen hoe het uitgesproken moet worden.
Dat is de enige acceptabele Egg-saviour. Alle anderen heten gewoon Savjee.quote:
Meef.quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:34 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ik las op fb een “Disney”. De zus van iemand met ook de naam eindigend op ey.
En een Meef
😂quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Meef.Iemand met een hazenlip ofzo.
Misschien iemand die Maeve fonetisch heeft gespeld?quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Echt nog nooit gehoord van de naam Meef.
Piequote:Op woensdag 1 juli 2020 23:09 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
R.isse
F.os, F.oss
L.ev
V.ictory I.ndiana
M.as
P.ie
S.wa“V.oila, o.nze... S.wa!” Staat er op het kaartje.
F.ela
T.uur
Een greep uit de imho bijzonde babynamen die ik tegenkwam op geboortekaartjes op Insta.
Dat denk ik. Terwijl ik Maeve een prachtige naam vindtquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:06 schreef madam-april het volgende:
[..]
Misschien iemand die Maeve fonetisch heeft gespeld?
Brrr. Hoe durven ze het dan zó te schrijven.quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:21 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Dat denk ik. Terwijl ik Maeve een prachtige naam vindt
Swa.quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:09 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
R.isse
F.os, F.oss
L.ev
V.ictory I.ndiana
M.as
P.ie
F.ela
T.uur
Een greep uit de imho bijzonde babynamen die ik tegenkwam op geboortekaartjes op Insta.
Die laatste hoorde ik vandaag ineens langskomen. Dacht ook aan "Maeve" maar het was een jongetje, zal dus wel Meef geweest zijn. Had er nog nooit van gehoord. Voor een meisje vind ik Maeve mooi, maar Meef voor een jongen dan weer net niks.quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:34 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ik las op fb een “Disney”. De zus van iemand met ook de naam eindigend op ey.
En een Meef
Zoon van een oud-collega van mij heet Tuur, vind ik opzich best oke. Swa daarentegen..quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:09 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
R.isse
F.os, F.oss
L.ev
V.ictory I.ndiana
M.as
P.ie
F.ela
T.uur
Ik ken die namen ook wel, je hoort ze gewoon heel weinig. Die eerste 3 namen dus.quote:Op donderdag 2 juli 2020 07:32 schreef Tink89 het volgende:
Lev en Fos(s) en Tuur zijn niet zo heel raar imo, maar Victory, Pie en Swa
Leff ken ik wel en een Seffquote:Op donderdag 2 juli 2020 07:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Lev heb ik ook wel vaker gehoord. Volgens mij heet de vriend van V. Koblenko zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |