J kut Ben en Jerry reclamequote:
dahaag dieetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Nee, de Golgafrinchams, geleid door hun vaardig commandant:quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:06 schreef drakin het volgende:
[..]
dahaag dieet
B&J is deze week in de aanbieding bij de AH
Meh, als ik in de dieetzone zit kan ik goed alles voorbij lopen, al ga je het voor mn neus zitten eten. In de zone komen is het probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet, normaal heb ik ook even nodig om er echt in te komen, afbouwen etc, maar allemaal punten waarop het mis kan gaan. Nu was het echt met een vingerknip. Raar hoe dat werkt. Maar goed het werkt dus ik profiteer er even van zolang het duurt
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Nu wil ik de rest weer zienquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
J kut Ben en Jerry reclame
Hallo 4 minuten, aint nobody got time for that![]()
Beetje dit ideequote:Op dinsdag 21 april 2020 15:06 schreef Clubsoda het volgende:
Volgens mij moet je bij het hele idee rond het basisinkomen het idee over 'niet eerlijk' loslaten. Ja, er zullen altijd mensen zijn die zuiver profiteren en geen poot uitsteken. Maar uit onderzoek blijkt ook dat die groep in de minderheid is. In plaats van een heel systeem inrichten om zoveel mogelijk fraude tegen gaan (met alle kosten van dien), kun je ook je 'verlies' nemen en je richten op de mensen die zuiver op de graat zijn. Dus dat de buurman uit zijn neus wil vreten en daar 1000 euro in maand voor krijgt, heeft feitelijk helemaal niets te maken met het feit dat jij 32 uur per week werkt en daarnaast ook 1000 euro. Dat hele geloer naar de ander en de 'niet eerlijk!'-mentaliteit kost bakken met geld en is verder ook best ongezellig voor je mensbeeld en positiviteit enzo.
Goede motivatiequote:Op dinsdag 21 april 2020 15:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Meh, als ik in de dieetzone zit kan ik goed alles voorbij lopen, al ga je het voor mn neus zitten eten. In de zone komen is het probleem
Ik weet niet, normaal heb ik ook even nodig om er echt in te komen, afbouwen etc, maar allemaal punten waarop het mis kan gaan. Nu was het echt met een vingerknip. Raar hoe dat werkt. Maar goed het werkt dus ik profiteer er even van zolang het duurt
En of jij nou 32 uur of 24 uur werkt en wel of geen zorgtoeslag krijgt heeft helemaal níets te maken met hoeveel uren ik wil werken en mijn kinderbijslagquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Beetje dit idee
[ afbeelding ]
Streven naar beter lijkt me altijd goed.
Ik denk ook dat het voor mensen die hun werk wel leuk vinden heel lastig is te begrijpen hoeveel dat werk sommige mensen kost. Het leukste jaar uit mn leven was het jaar waarin ik geen baan had. De eennaleukste periode uit mn leven was die waar ik 4 dagen werkte.
Dit doet me even heel goed nuquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:06 schreef Clubsoda het volgende:
Volgens mij moet je bij het hele idee rond het basisinkomen het idee over 'niet eerlijk' loslaten. Ja, er zullen altijd mensen zijn die zuiver profiteren en geen poot uitsteken. Maar uit onderzoek blijkt ook dat die groep in de minderheid is. In plaats van een heel systeem inrichten om zoveel mogelijk fraude tegen gaan (met alle kosten van dien), kun je ook je 'verlies' nemen en je richten op de mensen die zuiver op de graat zijn. Dus dat de buurman uit zijn neus wil vreten en daar 1000 euro in maand voor krijgt, heeft feitelijk helemaal niets te maken met het feit dat jij 32 uur per week werkt en daarnaast ook 1000 euro. Dat hele geloer naar de ander en de 'niet eerlijk!'-mentaliteit kost bakken met geld en is verder ook best ongezellig voor je mensbeeld en positiviteit enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
En, is het een goed verhaal?quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:13 schreef fietsie het volgende:
Ik geloof dat hier die nieuwe Netflix variant van B&J in de vriezer beland is gisteren.
en waarom gaat dan een basisinkomen precies wel werken?quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat je dan met een laag inkomen een baan van 40 uur moet vinden en dan krijg je vaak nog net zoveel als je uitkering ook als het minimumloon is. Dus 0 uur werken of 40 uur werken voor net zoveel geld. Met 28 uur bijv moet je aanvulling van de bijstand krijgen. Met een basisinkomen kan je wel die baan van 28 uur gaan doen en bijdragen aan de samenleving.
Veel calorieën per schepjequote:
Nou, dan werken mensen dus óf 0 uur (want wat maakt dat uit?) óf ze werken wel af en toe een paar uurtjes. En die paar uur is dus altijd meer dan 0 uur een levert daarmee een bijdrage aan de economie en de maatschappij, zelfontplooing, noem maar op.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
en waarom gaat dan een basisinkomen precies wel werken?
waar ze voor 0 uur werken ook genoeg geld hebben om rond te komen?
Ik hoop stiekem dat corona sommige werkgevers ook al een beetje tot blijvende veranderingen aanzet. Die verplichting om op kantoor te zitten bijvoorbeeld, terwijl je helemaal geen overleggen hebt. Die vaste werktijden, terwijl sommige mensen gewoon op andere tijden beter functioneren.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk ook dat wanneer er een basisinkomen komt bedrijven gedwongen worden mee te innoveren. Nu ook weer werk ik bij zo'n ouderwetse club waar praktisch niemand minder dan 5 dagen werkt. Werkgever doet alsof het "niet kan". tuurlijk kan het wel pannekoek. Je hebt er alleen geen zin in.\
Naast de echte workaholics of de mensen wiens leven uit werk bestaat, zal denk ik niemand nog 5 dagen gaan werken.
probleem daarmee is dat de mensen die nu wel meer geld verdienen er fiks op moeten inleverenquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:06 schreef Clubsoda het volgende:
de 100.000en overheidsmedewerkers, UWV, toeslagen Belastingdienst, medewerkers van Centric, van KPMG enz enz die allemaal overbodig zijn geworden maar ook ineens 2500 netto in het handje krijgen iedere maand, hoe financier je die dan?quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:16 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nou, dan werken mensen dus óf 0 uur (want wat maakt dat uit?) óf ze werken wel af en toe een paar uurtjes. En die paar uur is dus altijd meer dan 0 uur een levert daarmee een bijdrage aan de economie en de maatschappij, zelfontplooing, noem maar op.
Ik begrijp niet zo goed wat je erop tegen kunt hebben?
Er zijn ook mensen die het WEL redden met een bedrag als 900 euro he. Als ik af en toe die "waar doen ze het van" rubrieken lezen sta ik soms echt perplex met hoe weinig geld mensen rond kunnen komen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
en waarom gaat dan een basisinkomen precies wel werken?
waar ze voor 0 uur werken ook genoeg geld hebben om rond te komen?
JA! En niet alleen werkgevers, gewoon alles en iedereen, weg van dat commerciële met de streaming up economy die we nu hebben. Minder aandacht voor materie, meer aandacht voor (geestelijke) veiligheid, comfort, persoonlijke groei, you name it.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat corona sommige werkgevers ook al een beetje tot blijvende veranderingen aanzet. Die verplichting om op kantoor te zitten bijvoorbeeld, terwijl je helemaal geen overleggen hebt. Die vaste werktijden, terwijl sommige mensen gewoon op andere tijden beter functioneren.
Ik heb gelukkig in mijn werk al erg veel vrijheid, maar er zijn zoveel mensen waarvoor dat echt fijner zou zijn.
Hoe moeten die inleveren dan?quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:17 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
probleem daarmee is dat de mensen die nu wel meer geld verdienen er fiks op moeten inleveren
en dat gaat dus nooit gebeuren.
Ik zie hier niemand vloeken en boos worden?quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:17 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
probleem daarmee is dat de mensen die nu wel meer geld verdienen er fiks op moeten inleveren
en dat gaat dus nooit gebeuren.
want dat is niet eerlijk aldus diegenen.
en er heeft altijd iemand pech natuurlijk...
maar mensen vinden het nu al niet erg dat anderen voor niks doen meer geld krijgen..
adn gaan ze daar ook nog eens nog meer geld voor afstaan.
en dat heeft niks te maken met mijn mensbeeld en positiviteit.
ik loop hier niet te vloeken dat een ander geen gelijk heeft...
overtuig me maar da thet gaat werken.. ik heb nog niet de argumenten gehoord dat ik denk: ohja goed plan!
op 1 persoon na.. en die zegt: ik vraag het weleens na
nou prima.. dat ga ik vast nog horen
(en dan dus ook bekijken en over praten... )
maar vloeken en boos doen dat ik het niet met je eens ben.. dat is pas slecht voor de positiviteit
mja die krijgen huursubsidie en toeslagen en kinderbijslag etcquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die het WEL redden met een bedrag als 900 euro he. Als ik af en toe die "waar doen ze het van" rubrieken lezen sta ik soms echt perplex met hoe weinig geld mensen rond kunnen komen.
Ik ga nu kleiner wonen met het plan om met slechts iets van 300 piek hypotheek te eindigen. Daar ga ik dan met zn 2en wonen. Dan zouden we samen 1800 euro hebben en nog 1500 over voor het leven. Zeg nog 600 naar overige vaste lasten? Je houdt ze natuurlijk laag als je weinig inkomsten hebt. heb je nog 450 pp over om van te eten en te leven.
Skeer, maar niet onmogelijk.
Maar ik denk dus dat de meeste mensen dat helemaal niet willen. Mijn werk kan me gestolen worden en zelfs ik zou blijven werken. Op een bepaalde manier, maar zeker niet deze manier.
Die Netflix variant was zeker zonder korting?quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:22 schreef Lonaa het volgende:
Niet alle B&J is in de aanbieding, kwam ik achter. Bij de kassa.![]()
Heb even wat onkruid geplukt uit tuin. Ik denk dat er iets inmijn potgrond gezeten heeft want k heb honderden kiemplantjes in mijn border.![]()
Ook heeft de spitskool een plekje gekregen. Moet nog wel meer zaaien enzo maar het is te warm.
Nee de Moophoria. Want maar 700 kcal per bak en nog steed superawesome lekker. Niet zo zwaar.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die Netflix variant was zeker zonder korting?
Nou, dat lijkt me inderdaad een groot probleem. Ik weet ook niet precies hoe dat moet, ik ben ook niet per se voor het basisinkomen, maar ik denk wel dat die enorme drang naar 'voor wat hoort wat' en enorm complex en nodeloos ingewikkeld systeem heeft gecreëerd.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
de 100.000en overheidsmedewerkers, UWV, toeslagen Belastingdienst, medewerkers van Centric, van KPMG enz enz die allemaal overbodig zijn geworden maar ook ineens 2500 netto in het handje krijgen iedere maand, hoe financier je die dan?
Want op de dag dat je dat 1e bedrag van het basisinkomen gaat uitbetalen kun je die allemaal in 1x op straat zetten. Die zijn dan niet meer nodig.
Jaaaaaaa, dat is ook mijn fave.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:23 schreef Lonaa het volgende:
Nee de Moophoria. Want maar 700 kcal per bak en nog steed superawesome lekker. Niet zo zwaar.
Ja! Die is zo awesome.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, dat is ook mijn fave.Die chocolate cookie dough is ook gewoon echt heel lekker.
En vergeet niet dat, met name de controlerende industrie, de regels zo heeft gemaakt dat ze nauwelijks uit het model te verwijderen zijn, door allerlei slimme adviezen over wetgeving die organisaties verplicht deze controlerende industrie in te moeten zetten.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:25 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me inderdaad een groot probleem. Ik weet ook niet precies hoe dat moet, ik ben ook niet per se voor het basisinkomen, maar ik denk wel dat die enorme drang naar 'voor wat hoort wat' en enorm complex en nodeloos ingewikkeld systeem heeft gecreëerd.
Ik was ook eerst helemaal enthousiast toen ik de aanbieding zag. En toen zwaar teleurgesteld toen hij niet in de aanbieding was. Maar hij is al lang niet in de aanbieding geweest, want normaal koop ik dan gewoon meerdere bakken. Maar nu moet ik elke week voor de hoofdprijs een bak kopen. #firstworldproblemsquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:26 schreef Lonaa het volgende:
Ja! Die is zo awesome.![]()
Ik heb hem dus gisteren terug gezet omdat ik niet 6 euro wilde betalen ipv 3. Zoveel spijt van gehad gisterenavond.
Nog wel, eigenlijk.
enorm en complex jaquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:25 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me inderdaad een groot probleem. Ik weet ook niet precies hoe dat moet, ik ben ook niet per se voor het basisinkomen, maar ik denk wel dat die enorme drang naar 'voor wat hoort wat' en enorm complex en nodeloos ingewikkeld systeem heeft gecreëerd.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was ook eerst helemaal enthousiast toen ik de aanbieding zag. En toen zwaar teleurgesteld toen hij niet in de aanbieding was. Maar hij is al lang niet in de aanbieding geweest, want normaal koop ik dan gewoon meerdere bakken. Maar nu moet ik elke week voor de hoofdprijs een bak kopen. #firstworldproblems
En de vraag is of je dat moet willen, als maatschappij, om de mensen die er zelf beter van willen worden zo'n leidende positie moet geven. Ik vind dus van niet, maar ik heb ook wel makkelijk praten waarschijnlijk want ik heb het prima voor elkaar.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:27 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
enorm en complex ja
maar ik denk dat het met een reden zo gegroeid is.
deels door mensen die inderdaad de wereld voor zichzelf beter willen maken
en deels door de welvaart die ons zorgstelsel tot gevolg had
(die wel ook al steeds verder afbrokkelen omdat het te duur is... )
0 zelfbeheersing boks.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:33 schreef Myraela het volgende:
Ik wilde laatst ook weer een keer die goedkope chocoladeijsjes halen. Die choco-sticks ofzo. Toch maar niet gedaan, want 0 zelfbeheersing. Maar die zijn stiekem ook echt lekker.
Jeetjequote:Op dinsdag 21 april 2020 15:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo, kopje en glas vast in de vaatwasser gezet. Helemaal klaar voor de toeter.
Dit is codetaal voor....?quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo, kopje en glas vast in de vaatwasser gezet. Helemaal klaar voor de toeter.
Einde toezicht op of je wel werkt op de werkdag, gok ikquote:
Nergens voorquote:
O nee dat toezicht is er niet.... Dat zou misschien wel beter zijn...quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Einde toezicht op of je wel werkt op de werkdag, gok ik
Ooit toen ik nog voor een zekere amerikaanse presidentskandidaat werkte werd onze muisbeweging gemonitord...quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O nee dat toezicht is er niet.... Dat zou misschien wel beter zijn...
Ja, ok, maar dan vraag je er ook wel om.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ooit toen ik nog voor een zekere amerikaanse presidentskandidaat werkte werd onze muisbeweging gemonitord...
Net als de "je wordt gebeld als je gezakt bent" dagquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:57 schreef Clubsoda het volgende:
Ik word gebeld als ik covid heb, en net ging de telefoon en aagh, hartverzakking. Het was de buurvrouw
mja ik kom van ruimbedeeld 2verdieners gezin naar nu alleenstaande ouder.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:33 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
En de vraag is of je dat moet willen, als maatschappij, om de mensen die er zelf beter van willen worden zo'n leidende positie moet geven. Ik vind dus van niet, maar ik heb ook wel makkelijk praten waarschijnlijk want ik heb het prima voor elkaar.
Ja, dat je oma dan om 16.58 alvast belde en je je de tandjes schrokquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:58 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Net als de "je wordt gebeld als je gezakt bent" dag
ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:39 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb vriend nog niet aan een kruisverhoor onderwerpen (hij is wel aan het werk, in tegenstelling tot mijn gelanterfanter) maar ik denk dat Isa er misschien wel evenveel vanaf weet, van dat onderzoek in Canada
Heel wat anders; we hebben een schaal (uberkitsch ding, ooit eens gekregen van schoonouders) gevuld met water, en er wordt al dagen dankbaar gebruik van gemaakt als drinkplaats en badderplaats door een ekster (altijd dezelfde, met gerafelde staart, komt meerdere keren per dag langs) en af en toe een koppel duiven, en gisteren ook een kauw.En ik zit er dan ongeveer naast te werken/FOK!en/voor me uit te staren/etc.
Dat gevoelquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:58 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Net als de "je wordt gebeld als je gezakt bent" dag
Ga je niet dood aan corona, dan wel aan een hartverzakking. Ook best lullig wel.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:57 schreef Clubsoda het volgende:
Ik word gebeld als ik covid heb, en net ging de telefoon en aagh, hartverzakking. Het was de buurvrouw
Ik heb de enorme zak met vogelzaad in Antwerpen laten liggen, maar misschien dat ik een dezer dagen wel wat haal. Moet toch hooi halen voor de konijnquote:Op dinsdag 21 april 2020 16:00 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
ik ben benieuwd
enneh.. eksters kun je heel snel (een soort van) tam maken door ze te voeren want ze zijn hondsbrutaal en nergens bang voor
dat is wel leuk als hij toch altijd langs komt
(en ze zijn niet meteen bedorven qua zelfredzaamheid als je dat doet)
Tragisch welquote:Op dinsdag 21 april 2020 16:02 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ga je niet dood aan corona, dan wel aan een hartverzakking. Ook best lullig wel.![]()
Bloemen?
Broodje groenteburger #luiquote:Op dinsdag 21 april 2020 16:10 schreef PdeHoog het volgende:
Wat eten we vanavond?Ik ga nasi maken met pittige boontjes en een kipkerrie gerecht
Wel met gekochte boemboe's
Ik had heel je bericht gemistquote:
Nog te vroeg ook toch? 12 uur was t vanaf de test?quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:57 schreef Clubsoda het volgende:
Ze eten alles.. ook brood en kattenvoer enzo.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:03 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb de enorme zak met vogelzaad in Antwerpen laten liggen, maar misschien dat ik een dezer dagen wel wat haal. Moet toch hooi halen voor de konijn![]()
Tot die tijd klets ik gewoon vrolijk tegen hem/haar aan. Ik word geloof ik al minder als een bedreiging gezien inmiddels, zolang ik niet opsta althans
Bord groente met hutekase en pepers.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:10 schreef PdeHoog het volgende:
Wat eten we vanavond?Ik ga nasi maken met pittige boontjes en een kipkerrie gerecht
Wel met gekochte boemboe's
Ik heb ook geen verstand van kunst. Het is mooi, bijzonder, spreekt me aan of ben gek op het verhaal erachter.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:18 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik had heel je bericht gemist![]()
![]()
Maar ik heb weinig verstand van kunst, buiten (animatie)films om, vrees ik
Op weg naar de koffie?quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Collega heeft heel de dag dr snor gedrukt, is het bijna tijd, komt ze ineens door beeld lopen
Brekkies.quote:
Spannend.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat horen we nog. Er gaan experts naar kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bullshitbanen gonna bullshit
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Het verhaal gaat dat g's vader het van de kunstenaar himself heeft gekregen. In de jaren 70...quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik het het verhaal over waar dit schilderij vandaan komt geloof ik gemist? Rommelmarkt? Zolderkamertje? erfenis?
aaaah! Dat zijn de betere verhalenquote:Op dinsdag 21 april 2020 16:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Het verhaal gaat dat g's vader het van de kunstenaar himself heeft gekregen. In de jaren 70...
Zie foto.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
aaaah! Dat zijn de betere verhalen![]()
Bij welke handel heb je hem gebracht?
Een/de Chagall galerie dus?quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Collega (echte) net aan de telefoon. Oooo het gaat zo goed en fijn dat jij de boel allemaal lekker onder controle hebt bladiblaabla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bullshitbanen gonna bullshit
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |