Nee.quote:Op maandag 20 april 2020 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
Ok, niet helemaal waar, maar romantiek kan ook met vrienden
Met die quizjes kon ik ook niets. Die sloeg ik maar gewoon over.quote:Op maandag 20 april 2020 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, niet echt qua uiterlijk ofzo bedoel ik. Maar je hebt daar dat gedeelte waar je mensen quizjes kan laten doen zeg maar, met zelf verzonnen vragen, nou ja, opzich best prima om zo te kijken wat voor iemand dat is en of je daar verder mee wilt praten.
Maar allemaal zooo oppervlakkige antwoorden, en echt de helft die geen fatsoenlijke Nederlandse zin uit hun toetsenbord kregen. Ik word daar een beetje verdrietig van.
Badoo is wel beetje tokkie toch?
Dat kan ik me ook niet voorstellen nee.quote:Op maandag 20 april 2020 22:44 schreef TaMieke het volgende:
Maar wat is dan romantisch?
Ik denk niet dat ik dat voor vrienden doe. Ik zou even niet weten hoe dan.
Heel goed, jij bent niet uitgenodigdquote:Op maandag 20 april 2020 22:46 schreef FernandoMartinez het volgende:
Hoi Simone, hoe staat het met de trouwplannen?
Meestal primair als middel om die intimiteit te forceren.quote:Op maandag 20 april 2020 22:43 schreef Fok-it het volgende:
Je wilt toch alleen romantisch zijn voor diegene waar je een intieme relatie mee hebt
Fijn hoef ik voorlopig het graf niet te bezoekenquote:Op maandag 20 april 2020 22:45 schreef Elan het volgende:
@:Mortaxx gisteren nog een bos rode rozen voor je moeder meegenomen.
If that's all what it takes.
Nouja, als je bijvoorbeeld een briefwisseling begint dan zou ik zoiets romantisch noemen. Maar moet eerlijk bekennen dat ik zelf niet romantisch ben geweest zonder dat er op de achtergrond iets van een crushgevoel meespeelde. Maar een van m'n crushes was dus wel van de instelling om romantische dingen met vrienden te doen.quote:Op maandag 20 april 2020 22:45 schreef Fok-it het volgende:
@:Naatje_1 hoe ben jij romantisch voor je vrienden?
Jij komt ook niet op mijn huwelijk, die ook in de planning staat.quote:Op maandag 20 april 2020 22:46 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heel goed, jij bent niet uitgenodigd
Niet veel, maar veel stellen laten hun relatie dan ook redelijk doodbloeden.quote:Op maandag 20 april 2020 22:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Meestal primair als middel om die intimiteit te forceren.
Hoeveel stellen zouden na 30 jaar huwelijk nog romantisch voor elkaar zijn?
Geen idee, maar mijn ouders in ieder geval welquote:Op maandag 20 april 2020 22:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Meestal primair als middel om die intimiteit te forceren.
Hoeveel stellen zouden na 30 jaar huwelijk nog romantisch voor elkaar zijn?
Ik denk dat hij het wel begrijpt, er kunnen nou eenmaal niet te veel gasten worden uitgenodigd door dat Corona virus.quote:Op maandag 20 april 2020 22:46 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heel goed, jij bent niet uitgenodigd
Hmm..quote:Op maandag 20 april 2020 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nouja, als je bijvoorbeeld een briefwisseling begint dan zou ik zoiets romantisch noemen. Maar moet eerlijk bekennen dat ik zelf niet romantisch ben geweest zonder dat er op de achtergrond iets van een crushgevoel meespeelde. Maar een van m'n crushes was dus wel van de instelling om romantische dingen met vrienden te doen.
Voor een dooie kreunde ze nog best aardig.quote:Op maandag 20 april 2020 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fijn hoef ik voorlopig het graf niet te bezoeken
by choicequote:Op maandag 20 april 2020 22:48 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Jij komt ook niet op mijn huwelijk, die ook in de planning staat.
Grappig dat zulke dingen zo lopen
Wist niet dat je gaat trouwen.quote:Op maandag 20 april 2020 22:48 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 april 2020 22:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor een dooie kreunde ze nog best aardig.
Lekker vriend. Wanneer is de grote dagquote:Op maandag 20 april 2020 22:48 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Platoons liefdesideaal heeft hier ook wel wat van wegquote:Op maandag 20 april 2020 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmm..
Ik vind dit vooral iets wat leuk klinkt maar vooral nooit in de praktijk plaatsvind
Jij komt met je racewagen neem ik aan?quote:Op maandag 20 april 2020 22:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker vriend. Wanneer is de grote dag
Naatje staat Shakespeariaans onder het balkon van zijn vrienden in oud-Engels te roepen of ze mee uitgaanquote:Op maandag 20 april 2020 22:49 schreef TaMieke het volgende:
Ik denk dat je na 30 jaar ook wel iets moet verzinnen om het leuk te houden. Hoeft niet perse romantisch te zijn.
Maar begin je een briefwisseling met vrienden dan? @:naatje_1
Wel iets wat ik soms overweeg. Op dit moment niet aan de orde, maar stel dat ik op reis ga, dan lijkt het me tof om een correspondentie te onderhouden.quote:Op maandag 20 april 2020 22:49 schreef TaMieke het volgende:
Ik denk dat je na 30 jaar ook wel iets moet verzinnen om het leuk te houden. Hoeft niet perse romantisch te zijn.
Maar begin je een briefwisseling met vrienden dan? @:naatje_1
Als ik word uitgenodigd trek ik een mooie bolide uit de garage vriend.quote:Op maandag 20 april 2020 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij komt met je racewagen neem ik aan?
quote:Op maandag 20 april 2020 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naatje staat Shakespeariaans onder het balkon van zijn vrienden in oud-Engels te roepen of ze mee uitgaan
Ow zo. Ja dat is wel tof.quote:Op maandag 20 april 2020 22:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wel iets wat ik soms overweeg. Op dit moment niet aan de orde, maar stel dat ik op reis ga, dan lijkt het me tof om een correspondentie te onderhouden.
Ja, dat hoop ik ook jaquote:Op maandag 20 april 2020 22:52 schreef Elan het volgende:
Hopelijk gaat de romantiek je beter af dan vroeger naatje.
Ik zal wel op je toasten, want na al die crinches wens ik je wel geluk toequote:
Ja, dat is dan wel handig jaquote:Op maandag 20 april 2020 22:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]ik zie het voor me
[..]
Ow zo. Ja dat is wel tof.
Moet de ontvangende partij wel meewerken
Waarschijnlijk over de teloorgang van de liefde en eeuwige spijtquote:Op maandag 20 april 2020 22:50 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Hoop dat mijn man over 30 jaar nog gedichten schrijft
Coetzee en Auster hebben een briefcorrespondentie gehad rond de crisis van 2008 en dat is een mooi boekje geworden.quote:Op maandag 20 april 2020 22:54 schreef Fok-it het volgende:
Naatje je hebt teveel klassieke literatuur gelezen, denk niet dat er veel animo zal zijn in een handgeschreven correspondentievriend wanneer je in het buitenland zit
Wauw. Je bent wat van planquote:Op maandag 20 april 2020 22:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, dat is dan wel handig jaMaar stel ik word een gevestigde naam, dan kan ik me zomaar voorstellen dat een briefcorrespondentie de basis van een boek kan vormen.
Aber blijft inspirerenquote:Op maandag 20 april 2020 22:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarschijnlijk over de teloorgang van de liefde en eeuwige spijt
Als je kijkt naar de moeite vs reward dan ga je compleet nat vriend. Veel te veel moeitequote:Op maandag 20 april 2020 22:56 schreef Fok-it het volgende:
Maar poems schrijven voor je geliefde is wel het ultieme romantische ja
Ik denk niet dat iemand blij wordt van het sinterklaasgedichten niveau op valentijnsdagquote:Op maandag 20 april 2020 22:56 schreef Fok-it het volgende:
..quote:Op maandag 20 april 2020 22:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand blij wordt van het sinterklaasgedichten niveau op valentijnsdag
Ik weet wel dat ik over 30 jaar nog steeds aan jou terug denkquote:Op maandag 20 april 2020 22:50 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Hoop dat mijn man over 30 jaar nog gedichten schrijft
Het topic is eindelijk weer openquote:
Plato wilde de staat toch huwelijken laten coördinerenquote:Op maandag 20 april 2020 22:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Platoons liefdesideaal heeft hier ook wel wat van weg
Oef, ik vrees echt dat dat nog heel lang gaat durenquote:Op maandag 20 april 2020 22:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja. Ik wacht nogsteeds tot @:Kiid weer vrijgezel wordt
Nee, niet echt. Maar dat is ook geen poëziequote:
Ik sta garant aan activiteit zoals gewoonlijkquote:Op maandag 20 april 2020 22:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het topic is eindelijk weer open
Ik ga even in een hoekje zitten wiegenquote:Op maandag 20 april 2020 22:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Oef, ik vrees echt dat dat nog heel lang gaat duren
Maar dan moet je dus op zoek naar romantiek en seks. Loop je meer risico.quote:Op maandag 20 april 2020 22:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet vrijgezel zijn anno 2020. Loop je alleen maar corona gevaar op
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 20 april 2020 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Maar dat is ook geen poëzie
Ik ben er niet voor weggelegd.quote:Op maandag 20 april 2020 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Maar dat is ook geen poëzie
quote:Op maandag 20 april 2020 23:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Fok-it is cool
Kiid wordt ooit blauw
Lieve Tamieke, ik houd van jou
boeken volquote:Op maandag 20 april 2020 22:56 schreef Fok-it het volgende:
Gewoon opgeven voor lange leven de liefde. Paar dagen chillen in een villa met anderhalve meter afstand. Zo heeft God ooit het daten ook bedoeldquote:Op maandag 20 april 2020 23:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar dan moet je dus op zoek naar romantiek en seks. Loop je meer risico.
quote:Op maandag 20 april 2020 23:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Fok-it is cool
Kiid wordt ooit blauw
Lieve Tamieke, ik houd van jou
Ik was even tijdelijk opgenomen op een andere locatie zodat ik scherp blijfquote:Op maandag 20 april 2020 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je dit nou erg gemist, de afgelopen weken?
Rijm schema's staat gelijk aan het denken in hokjes. Pas wanneer je daar buiten gaat is wanneer je literitaire kunst schrijftquote:Op maandag 20 april 2020 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mooi hoe je zulke vrijheden met de waarheid neemt in dit gedicht
We spreken sws af als we over 5 jaar beiden vrijgezel vanaf dit moment dat we met elkaar verder gaanquote:Op maandag 20 april 2020 22:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ga even in een hoekje zitten wiegen
Heb liever dat jij je helemaal niet met mij bezig houdtquote:Op maandag 20 april 2020 22:53 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik zal wel op je toasten, want na al die crinches wens ik je wel geluk toe
Die leiden des jungen Werthersquote:
Ik kan alleen zeggen dat ik mijn huiswerk niet heb gemaakt in het Duits. Alles meer dan dat was overkill op scorroquote:
Dan pas?quote:Op maandag 20 april 2020 23:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
We spreken sws af als we over 5 jaar beiden vrijgezel vanaf dit moment dat we met elkaar verder gaan
Wil je niet vastgebonden in de kelder eindigen ergensquote:Op maandag 20 april 2020 23:04 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb liever dat jij je helemaal niet met mij bezig houdt
Ja precies jaquote:Op maandag 20 april 2020 23:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wil je niet vastgebonden in de kelder eindigen ergens
Nederlands is echt een kuttaal. Als ik net zo'n rare hobby zou hebben als jou dan zou ik sowieso Franse stoffige boeken verzamelenquote:
Het lijden van de jonge Werther. Maar bijnaquote:Op maandag 20 april 2020 23:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Werthers betekent sowieso iets als weer. Lijkt erg op weather en Engels kan ik als geen ander
Geen idee wat dat is vriend. Oprecht niet, klinkt als iets wat ik had kunnen weten als ik vaker musea tours zou doenquote:Op maandag 20 april 2020 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het lijden van de jonge Werther. Maar bijna
Dat scheelt weer een slok op de borrelquote:Op maandag 20 april 2020 23:04 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb liever dat jij je helemaal niet met mij bezig houdt
Dan heb je inderdaad niet goed opgelet bij Duits. 1 van de grotere schrijvers uit het landquote:Op maandag 20 april 2020 23:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is vriend. Oprecht niet, klinkt als iets wat ik had kunnen weten als ik vaker musea tours zou doen
Hoe lang was die man dan?quote:Op maandag 20 april 2020 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan heb je inderdaad niet goed opgelet bij Duits. 1 van de grotere schrijvers uit het land
Seks blijft seks in alle talen vriendelijke reusquote:Op maandag 20 april 2020 23:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Er is echt niets romantisch aan die talen
Net als op de titanic is het ieder voor zichquote:Op maandag 20 april 2020 23:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan je miss wel die mexicaanse bevrijden
Seks is voor dierenquote:Op maandag 20 april 2020 23:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Seks blijft seks in alle talen vriendelijke reus
100% dat jack op die deur had kunnen liggenquote:Op maandag 20 april 2020 23:12 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Net als op de titanic is het ieder voor zich
Eens. Snap sowieso niet waarom je al die moeite zou willen doen terwijl je ook binnen 2 minuten klaar kan zijn in je vuistjequote:
Is romantischquote:Op maandag 20 april 2020 23:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Eens. Snap sowieso niet waarom je al die moeite zou willen doen terwijl je ook binnen 2 minuten klaar kan zijn in je vuistje
Jij leest m’n gedachten vriendquote:Op maandag 20 april 2020 23:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Eens. Snap sowieso niet waarom je al die moeite zou willen doen terwijl je ook binnen 2 minuten klaar kan zijn in je vuistje
Dat doe ik ook alquote:Op maandag 20 april 2020 23:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is de moeite waard lijkt me. Anders de vrouw meer laten doen
Wat heb je besteldquote:Op maandag 20 april 2020 23:34 schreef Fok-it het volgende:
Bedankt voor je bestelling. We gaan direct voor je aan de slag.
Lekker gekk
BOLGODEN
Boekies.quote:
Klopt. Erg fijn filmpje is dat ookquote:Op maandag 20 april 2020 23:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Van die eerste is toch ook een film?
Zat Gor er alweer? Die wil wel heel graag zijn boekjes verkopenquote:Op maandag 20 april 2020 23:56 schreef Elan het volgende:
Leuke discussie op 1 nu tussen die IC arts Gor en een filosoof.
Wist niet dat die man zo gelovig was.
Zonder Coronatijden had niemand ooit van die man gehoord of ene neuk gegeven.quote:Op maandag 20 april 2020 23:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zat Gor er alweer? Die wil wel heel graag zijn boekjes verkopen
Jawel. Volgens mij niet beste vooruitzichtenquote:
In dat topic zeiden ze dat er bij het ongeval een persoon zwaargewond was geraakt en ze hadden over een hij persoon.quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel. Volgens mij niet beste vooruitzichten
Zij wilde toch dood, dat is nu bijna gelukt.quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Samantha de Jong (barbie) in kritieke toestand in het ziekenhuis. De familie staat op dit voor een moelijke keuze. Update volgt later.
Denk coma misschien dan
Waar lees je dit?quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Samantha de Jong (barbie) in kritieke toestand in het ziekenhuis. De familie staat op dit voor een moelijke keuze. Update volgt later.
Denk coma misschien dan
Nja, voor die kinderen kan ze misschien nog maar beter gewoon blijven leven. Wat een gedrocht van een moeder het ook isquote:Op dinsdag 21 april 2020 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Zij wilde toch dood, dat is nu bijna gelukt.
Oh nicequote:Op dinsdag 21 april 2020 00:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Inloggen mailtjes beantwoorden en dat om de paar uur doen
quote:
Net gecheckt jaquote:Op dinsdag 21 april 2020 00:09 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)g-27-april-vrije-dag
Kinderen zijn gebaat bij stabiliteit wat moet je met zo'n coronamoeder die alleen maar zorgt voor trammelant en onrust.quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, voor die kinderen kan ze misschien nog maar beter gewoon blijven leven. Wat een gedrocht van een moeder het ook is
Mja, moeder die op jonge leeftijd weg valt is ook gewoon flinke klap. Ze mishandelt haar kinderen verder niet.quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Kinderen zijn gebaat bij stabiliteit wat moet je met zo'n coronamoeder die alleen maar zorgt voor trammelant en onrust.
Geestelijk wel.quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja, moeder die op jonge leeftijd weg valt is ook gewoon flinke klap. Ze mishandelt haar kinderen verder niet.
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja, moeder die op jonge leeftijd weg valt is ook gewoon flinke klap. Ze mishandelt haar kinderen verder niet.
Eén zinnetje, toen werd het mij te ongemakkelijk.quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:22 schreef Elan het volgende:
[..]
JR God.
Had je Stijn gehoord in die podcast
Wat. Zit Stijn in een podcastquote:Op dinsdag 21 april 2020 00:22 schreef Elan het volgende:
[..]
JR God.
Had je Stijn gehoord in die podcast
Nou zeg, zeik ik een keer iemand niet totaal af waar ik wat minder mee hebquote:
Linkje?quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja met die gasten van voetbaltwitter.
Ja maar je weet het toch gewoon niet, ik ook niet hoor.quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou zeg, zeik ik een keer iemand niet totaal af waar ik wat minder mee heb
Het is in deze tijden van social distancing belangrijk om contact te houden met vrienden van de show. Vandaag gaan we even bellen met Stijn, op Twitter beter bekend als @alaphilippe_ (met een underscore op het einde). Luisteraar van het eerste uur, neutrale kijker in hart en nieren, La Liga-kenner en niet te vergeten, sinds kort een kritische stem in de Twitch-chat van Yordi.âš½ï¸De site over Duits voetbal waar Yordi het over heeft is Bananenflanke.nlâš½ï¸Het onderzoekswerk van Mirko van Pampus is hier te vinden.âš½ï¸Neutrale Kijkers wordt gemaakt door Yordi Yamali (@thefev) en Peter Buurman (@buurtvader), in samenwerking met Dag en Nacht Media. Deze podcast is mede mogelijk gemaakt door onze hoofdsponsor Auto.nl. De muziek is 'Tachanka' van Leon Lishner & Friends, en een bewerkte versie van Studio Kloaq. De illustratie van Barry Pirovano. Meepraten kan via de hashtag #NeutraleKijkers, of via de mail: neutralekijkers@gmail.com.âš½ï¸Abonneren kan op iTunes, daar kan je ook een recensie achterlaten. Neutrale Kijkers staat ook op Spotify, Stitcher en andere podcast-apps. Voor meer podcasts, kijk ook eens op www.dagennacht.nl.quote:
https://podcasts.google.c(...)5NVRFQjZKdUhJdmhialkquote:Op dinsdag 21 april 2020 00:26 schreef Fok-it het volgende:
Wordt het dan eindelijk zijn doorbraak als analyticus
Ja die Fev speelde dat op Twitch, gewoon 6k kijkers (lol) ik keek ook nog even mee.quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:28 schreef Elan het volgende:
Het ging serieus een half uur over football manager
Zo koekoekquote:Op dinsdag 21 april 2020 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die Fev speelde dat op Twitch, gewoon 6k kijkers (lol) ik keek ook nog even mee.
Maar om dat de hele tijd te kijken is wat onzinnig.
Nee hij speelde het voor de eerste keer volgens mij.quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo koekoek
Wie is hij dan precies, gewoon zo'n gamrstreamer of doet hij ook andere dingen
Mijn teams in die fase zaten altijd vol met huurspelers.quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:31 schreef Elan het volgende:
Stijn was boos op die kerel omdat hij teveel huurspelers haalde en zonder klassieke spits speelde in de serie A
Wel joh, hij is zo populair op Twitter dat het een kwestie van tijd is.quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:32 schreef Fok-it het volgende:
Ik had niet verwacht dat Stijn zich zou lenen om hem op te laten bellen
Die van Stijn dus kennelijk ook wat hem uiteindelijk nogal hypocriet deed overkomen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn teams in die fase zaten altijd vol met huurspelers.
Je moet wat als je geen geld hebt.
Hmm dat is niks voor Stijn.quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Die van Stijn dus kennelijk ook wat hem uiteindelijk nogal hypocriet deed overkomen.
Wordt hij ook gevolgd door wat meer gevestigde namen dan?quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel joh, hij is zo populair op Twitter dat het een kwestie van tijd is.
Al die Twitteraartjes gaan er toch een beetje in geloven hè.
loltwitter:Alaphilippe_ twitterde op maandag 20-04-2020 om 23:52:03#neutralefev @thefev is verworden tot een eindeloze angstaanjagende goednieuwsshow. Geen ruimte voor kritiek meer, zowat. Walgelijk. Niet mijn stream meer. reageer retweet
Ligt eraan wat je gevestigde namen vindt.quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt hij ook gevolgd door wat meer gevestigde namen dan?
Mensen uit de tv-wereld alquote:Op dinsdag 21 april 2020 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je gevestigde namen vindt.
Dat ligt ook aan de presentatie natuurlijk hè.quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:40 schreef Fok-it het volgende:
Denk wel dat hij oprecht een goeie analist zou zijn op tv. Even los of zijn kijk enigszins klopt. Want daar heb ik te weinig voetbalverstand van
Ja je moet wel wat media-training hebben, beetje aan je charisma werken, en je ongemakkelijkheid als je overstapt van online naar tvquote:Op dinsdag 21 april 2020 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ligt ook aan de presentatie natuurlijk hè.
Pieter Zwart heeft er ook verstand van, maar als je er 10 seconden naar kijkt rolt de ongemakkelijkheid al over je hele lichaam.
Grappigquote:Op dinsdag 21 april 2020 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij wordt gevolgd door een paar commentatoren van FOX.
Ja daarom, dat is niet zo makkelijk.quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je moet wel wat media-training hebben, beetje aan je charisma werken, en je ongemakkelijkheid als je overstapt van online naar tv
quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2020 00:46 schreef Fok-it het volgende:
Vind hem niet zo ongemakkelijk als Pieter Zwart overigens. Als ik hem hoor dan. Hij praat vlot. Eloquent.
Pieter Zwart is echt een en al cringeAls je daar tegenover zit en je hebt een pijnlijke stilte ga je echt door een hel
Walgelijk tijdstip voor koffie ditquote:
Gezellig hequote:Op maandag 20 april 2020 23:17 schreef FernandoMartinez het volgende:
Oh, kidd is er weer.
Dit topic is wat mij betreft gesloten; er ligt een mossel open
Beetje raar om zo over jezelf te praten, maar oke. Ik zie je altijd graag hierquote:Op dinsdag 21 april 2020 11:03 schreef Solotovski het volgende:
Is er een verband tussen de laatste poster en de topickill?
Ik denk het wel
Lekker Mortie.quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:17 schreef Mortaxx het volgende:
2 broodjes bal, 2 broodjes frikandel en patat als ontbijt lol
Dit komt mij bekend voorquote:Op dinsdag 21 april 2020 12:17 schreef Mortaxx het volgende:
Lekker vies dik.quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:17 schreef Mortaxx het volgende:
Viesdikquote:Op dinsdag 21 april 2020 12:17 schreef Mortaxx het volgende:
Was druk bij het Admiraaltje hèquote:Op dinsdag 21 april 2020 12:17 schreef Mortaxx het volgende:
Echt uitnodigend om te lezenquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
A marxist post-structuralist continental Ecole Normale Supérieure professor and feminist activist was teaching a class on Martin Heidegger, known hermeneuticist.
”Before the class begins, you must get on your knees and worship Nietzsche and accept that his genealogical method was the most highly-evolved theory the continent has ever known, even greater than Hegel's dialectics!”
At this moment, a brave, rational, positivist analytic philosopher who had read more than 15000 pages of Popper and Wittgenstein and understood the raison d'être of empiricism and fully supported all modern hard sciences stood up and held up the constitution.
”How universal is this text, frenchfag?"
The arrogant professor smirked quite Jewishly and smugly replied “It's not universal at all, fucking positivist, its 'truth' is rooted in our shared understandings about culture, the subject and the nexus of power and knowledge”
”Wrong. It’s been 225 years since human reason created it. If it was not universal, and post-modern relativism, as you say, is real… then it should be regarded as a myth now”
The professor was visibly shaken, and dropped his chalk and copy of On Grammatology. He stormed out of the room crying those ironic post-modern crocodile tears. There is no doubt that at this point our professor, Michel Foucault, wished he had pulled himself up by his bootstraps and become more than an AIDS ridden sadomasochist interested in fisting. He wished so much that he had some kind of truth to hold on to, but he himself had written to disprove it!
The students applauded and all rolled into American universities that day and accepted Wittgenstein as the end of philosophy. An eagle named “Formal logic” flew into the room and perched atop the copy of "Principia Mathematica" and shed a tear on the hardcover. The last sentence of "Tractatus Logico-Philosophicus" was read several times, and Karl Popper himself showed up and demonstrated how dialectics is nothing but a means of justifying contradictions.
The professor lost his tenure and was fired the next day. He died of the gay plague AIDS and his "books" were disregarded for all eternity.
@:naatje_1
Nou vooruit dan maarquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Dan zie ik een knap, slank jongedame
Ben nu aan het werk lolquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bedankt mortii
Heb je nog steeds weinig werk
Ik eet vooral minder. Minder koek, snoep etc. Het gaat dus niet snel.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Dan zie ik een knap, slank jongedame
Ik wandel vooral meerquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik eet vooral minder. Minder koek, snoep etc. Het gaat dus niet snel.
Hoe doe jij het?
Ik heb geen note bij je gezet en mag /kan niks verwijderen zeker niet notes van andere mods grgrquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil je die note terug nemen, was een grapje tussen vrienden
Je gaat me toch niet vertellen dat iemand anders hier modereert?quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wandel vooral meer
[..]
Ik heb geen note bij je gezet en mag /kan niks verwijderen zeker niet notes van andere mods grgr
Hoe krijg je zoveel weg?quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:17 schreef Mortaxx het volgende:
Patat ouder dan een half uurquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Patat bewaar je in de koelkast om 's avonds te eten.
Handig toch. Heb ook nog paar kroketten van gisteren liggen. Scheelt kokenquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Patat bewaar je in de koelkast om 's avonds koud te eten.
Wtfquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Patat bewaar je in de koelkast om 's avonds koud te eten.
Is ze een beetje knapquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:46 schreef 00wildchild het volgende:
Kut. Moet project kiezen en degene die ik op het oog heb daar ben ik dan de enige inschrijving bij en het is een vrouw van buiten de opleiding dus geen docent ofzo.
Beetje kut dan om d’r tijd toch te gaan gebruiken ofzo.
Ik helaas ook niet.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet iedereen woont boven een snackbar
wtf did I just readquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
A marxist post-structuralist continental Ecole Normale Supérieure professor and feminist activist was teaching a class on Martin Heidegger, known hermeneuticist.
”Before the class begins, you must get on your knees and worship Nietzsche and accept that his genealogical method was the most highly-evolved theory the continent has ever known, even greater than Hegel's dialectics!”
At this moment, a brave, rational, positivist analytic philosopher who had read more than 15000 pages of Popper and Wittgenstein and understood the raison d'être of empiricism and fully supported all modern hard sciences stood up and held up the constitution.
”How universal is this text, frenchfag?"
The arrogant professor smirked quite Jewishly and smugly replied “It's not universal at all, fucking positivist, its 'truth' is rooted in our shared understandings about culture, the subject and the nexus of power and knowledge”
”Wrong. It’s been 225 years since human reason created it. If it was not universal, and post-modern relativism, as you say, is real… then it should be regarded as a myth now”
The professor was visibly shaken, and dropped his chalk and copy of On Grammatology. He stormed out of the room crying those ironic post-modern crocodile tears. There is no doubt that at this point our professor, Michel Foucault, wished he had pulled himself up by his bootstraps and become more than an AIDS ridden sadomasochist interested in fisting. He wished so much that he had some kind of truth to hold on to, but he himself had written to disprove it!
The students applauded and all rolled into American universities that day and accepted Wittgenstein as the end of philosophy. An eagle named “Formal logic” flew into the room and perched atop the copy of "Principia Mathematica" and shed a tear on the hardcover. The last sentence of "Tractatus Logico-Philosophicus" was read several times, and Karl Popper himself showed up and demonstrated how dialectics is nothing but a means of justifying contradictions.
The professor lost his tenure and was fired the next day. He died of the gay plague AIDS and his "books" were disregarded for all eternity.
@:naatje_1
Het is patat.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:24 schreef naatje_1 het volgende:
Ik woon schuin tegenover een Turkse bakker, ofwel döner en friet aan het eind van de straat
Friet neem ik niet serieusquote:Op dinsdag 21 april 2020 17:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1972
[ afbeelding ]
2020
Friet is aan een opmars bezig
Hilarisch inderdaad..Probeer maar eens op de lijnbaan in Rotterdam bij de Bram een frietje met te bestellen. Kan je tandjes zoekenquote:Op dinsdag 21 april 2020 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Friet neem ik niet serieus
Weet niet eens wat het betekent vriendelijke reusquote:Op dinsdag 21 april 2020 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Friet neem ik niet serieus
Pfff eerlijk broer, patatje pinda bij Bram is nog lekkerder dan een late gelijkmaker in Fifaquote:Op dinsdag 21 april 2020 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hilarisch inderdaad..Probeer maar eens op de lijnbaan in Rotterdam bij de Bram een frietje met te bestellen. Kan je tandjes zoeken
Je blijft een lelijke matige trollquote:Op dinsdag 21 april 2020 15:36 schreef Mortaxx het volgende:
Al kan ik me ook niet voorstellen dat flippie de moeite neemt notes te zetten
Die is goed ja. Vroeger als kind op zaterdag middagje shoppen in Rotterdam. Altijd Bramgodquote:Op dinsdag 21 april 2020 18:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Pfff eerlijk broer, patatje pinda bij Bram is nog lekkerder dan een late gelijkmaker in Fifa
quote:
Ik verbaas me daar echt overquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:32 schreef 00wildchild het volgende:
God waarom die domme vragen steeds na een persco. Ik zou daar echt gewoon zo iemand even aankijken van RLLY en zonder antwoord door naar de volgende vraag gaan.
Welkeeeequote:
Zitten echt een paar zwakzinnigen bij de pers jaquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:32 schreef 00wildchild het volgende:
God waarom die domme vragen steeds na een persco. Ik zou daar echt gewoon zo iemand even aankijken van RLLY en zonder antwoord door naar de volgende vraag gaan.
Blauwequote:Op dinsdag 21 april 2020 19:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik verbaas me daar echt over
[..]
Welkeeee
Hoeveel is anderhalve meter precies??quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:32 schreef 00wildchild het volgende:
5 piemels.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoeveel is anderhalve meter precies??
Eb uhhh alle evenementen hee. Geldt dat dus dan ook voorreuh voor lowlands enzo?? En de horeca he, blijft de macdonalds dan ook nog dicht??quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoeveel is anderhalve meter precies??
Heb je de laatste 15 jaar zitten slapen dat je zo'n beeld hebt van journalisten?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:41 schreef 00wildchild het volgende:
Ik snap het niet.Bedoel je bent journalist... Daarin stel je vragen en ga je de diepte in bij onderwerpen ditdat dus dan kun je je eigen domme vragen toch al wegfilteren omdat je nuttige informatie/ antwoorden wil?
Tf. Heeft zeker naar z’n pakje boter staan kijken toen Rutte aan het praten was.
McDrive is open toch?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eb uhhh alle evenementen hee. Geldt dat dus dan ook voorreuh voor lowlands enzo?? En de horeca he, blijft de macdonalds dan ook nog dicht??
Jup.quote:
Er bestaan geen domme vragen lieve Myrr. Mensen zijn gewoon nieuwsgierigquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:32 schreef 00wildchild het volgende:
Vijf jaar daarvan ben ik wel afwezig geweest ja.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je de laatste 15 jaar zitten slapen dat je zo'n beeld hebt van journalisten?
Oh jaquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:44 schreef Fok-it het volgende:
Vorige keer vroeg iemand letterlijk 5 seconden nadat de hoogtes van de boetes medegedeeld werden:
Ja en over die boetes he, tot hoe ver kunnen die oplopen?![]()
![]()
Ga ander werk zoeken
Zijn gewoon nuttige vragen om te stellen om mensen mee te informeren. Niet iedereen zit op de corona app om overal van op de hoogte te blijven.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:49 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Vijf jaar daarvan ben ik wel afwezig geweest ja.
[..]
Oh jade faceplant die ik daar op deed heb ik zeker 20 seconden lang volgehouden.
Flabber-fucking-gasted.
Dat informeren deed Rutte dus al in de paar minuten daarvoor.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zijn gewoon nuttige vragen om te stellen om mensen mee te informeren. Niet iedereen zit op de corona app om overal van op de hoogte te blijven.
Rutte zegt al 2 maanden hetzelfde. Snap niet eens waarom je überhaupt kijktquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:52 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat informeren deed Rutte dus al in de paar minuten daarvoor.
Goede vragen wil ik horen ja!!!
Ik snap dat jij dat niet snapt omdat alles bij jou altijd alleen maar om jou lijkt te draaien.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Rutte zegt al 2 maanden hetzelfde. Snap niet eens waarom je überhaupt kijkt
Hahahaha vechten tijdens Corona manmanman wie doet dat nou wat een tokkies.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:24 schreef Solotovski het volgende:
Net zieke vechtpartij bij supermarkt, 4 tegen 2 inclusief balken alles popo erbij helemaal mooi
Hahaha nou hequote:Op dinsdag 21 april 2020 20:26 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hahahaha vechten tijdens Corona manmanman wie doet dat nou wat een tokkies.
Eensquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:48 schreef 00wildchild het volgende:
Liefdik bestaat niet. Vet is goor klaar.
zo'n lekkere speklap met alleen maar zwoerd.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:48 schreef 00wildchild het volgende:
Liefdik bestaat niet. Vet is goor klaar.
Als alles weer normaal is wil je dat alles anders is.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zo'n lekkere speklap met alleen maar zwoerd.
je wat?quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Net mijn pandapunten ingewisseld, werd bijna weer virgin
Dag Formule 1 op zandvoortquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou daar gaan alle festivalplanningen toedeloe
Dan had je hier prima weer tussen gepastquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Ga je mee naar Zweden.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou daar gaan alle festivalplanningen toedeloe
John van Zwedenquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wat?
Gewoon. Zweden. Sverige Svenska. Waar alles nog open is. Raven.
Ook niks tot 1 september.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:27 schreef 00wildchild het volgende:
Of wat doet Duitsland met evenementen ik moet moet moet naar een rave.
Doet dat het niet danquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik snap dat jij dat niet snapt omdat alles bij jou altijd alleen maar om jou lijkt te draaien.
De persco ging vooral over school en ik heb een kind.Best nuttige informatie.
Als ik een miljoen op mijn rekening had zou ik deze zonder met mijn ogen te knipperen erom verwedden dat Kiid een narcistische persoonlijkheidsstoornis heeftquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik snap dat jij dat niet snapt omdat alles bij jou altijd alleen maar om jou lijkt te draaien.
De persco ging vooral over school en ik heb een kind.Best nuttige informatie.
Hvl had je er. Ik probeer ze ook te verzamelenquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Weet niet eens wat dat isquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik een miljoen op mijn rekening had zou ik deze zonder met mijn ogen te knipperen erom verwedden dat Kiid een narcistische persoonlijkheidsstoornis heeft
Heb je nooit van Narcissus gehoord, die verliefd werd op zichzelf toen hij zich in het water zagquote:
Nee, maar jij bent toch te dom om dat te begrijpen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is alleen maar beter toch? Kunnen de boeren ook gewoon hun ding blijven doen. Iedereen blij
Als intercedent heb jij het nu ook niet bestquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is alleen maar beter toch? Kunnen de boeren ook gewoon hun ding blijven doen. Iedereen blij
Neequote:Op dinsdag 21 april 2020 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je nooit van Narcissus gehoord, die verliefd werd op zichzelf toen hij zich in het water zag
Werk al een tijd niet meer als intercedent morty. Wel opletten broerquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als intercedent heb jij het nu ook niet best
Ach, wat heb je aan intelligentie. Je kan maar beter plezier hebben in je leven en op fok vriend. Uiteindelijk zijn we voer voor de wormenquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent toch te dom om dat te begrijpen.
Maakt weinig uit hoe ze het noemenquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Werk al een tijd niet meer als intercedent morty. Wel opletten broer
Denk dat de kinderen van Barbie hun moeder toch wel wat intelligentie hadden gewenstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |