Nee.quote:Op maandag 20 april 2020 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
Ok, niet helemaal waar, maar romantiek kan ook met vrienden
Met die quizjes kon ik ook niets. Die sloeg ik maar gewoon over.quote:Op maandag 20 april 2020 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, niet echt qua uiterlijk ofzo bedoel ik. Maar je hebt daar dat gedeelte waar je mensen quizjes kan laten doen zeg maar, met zelf verzonnen vragen, nou ja, opzich best prima om zo te kijken wat voor iemand dat is en of je daar verder mee wilt praten.
Maar allemaal zooo oppervlakkige antwoorden, en echt de helft die geen fatsoenlijke Nederlandse zin uit hun toetsenbord kregen. Ik word daar een beetje verdrietig van.
Badoo is wel beetje tokkie toch?
Dat kan ik me ook niet voorstellen nee.quote:Op maandag 20 april 2020 22:44 schreef TaMieke het volgende:
Maar wat is dan romantisch?
Ik denk niet dat ik dat voor vrienden doe. Ik zou even niet weten hoe dan.
Heel goed, jij bent niet uitgenodigdquote:Op maandag 20 april 2020 22:46 schreef FernandoMartinez het volgende:
Hoi Simone, hoe staat het met de trouwplannen?
Meestal primair als middel om die intimiteit te forceren.quote:Op maandag 20 april 2020 22:43 schreef Fok-it het volgende:
Je wilt toch alleen romantisch zijn voor diegene waar je een intieme relatie mee hebt
Fijn hoef ik voorlopig het graf niet te bezoekenquote:Op maandag 20 april 2020 22:45 schreef Elan het volgende:
@:Mortaxx gisteren nog een bos rode rozen voor je moeder meegenomen.
If that's all what it takes.
Nouja, als je bijvoorbeeld een briefwisseling begint dan zou ik zoiets romantisch noemen. Maar moet eerlijk bekennen dat ik zelf niet romantisch ben geweest zonder dat er op de achtergrond iets van een crushgevoel meespeelde. Maar een van m'n crushes was dus wel van de instelling om romantische dingen met vrienden te doen.quote:Op maandag 20 april 2020 22:45 schreef Fok-it het volgende:
@:Naatje_1 hoe ben jij romantisch voor je vrienden?
Jij komt ook niet op mijn huwelijk, die ook in de planning staat.quote:Op maandag 20 april 2020 22:46 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heel goed, jij bent niet uitgenodigd
Niet veel, maar veel stellen laten hun relatie dan ook redelijk doodbloeden.quote:Op maandag 20 april 2020 22:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Meestal primair als middel om die intimiteit te forceren.
Hoeveel stellen zouden na 30 jaar huwelijk nog romantisch voor elkaar zijn?
Geen idee, maar mijn ouders in ieder geval welquote:Op maandag 20 april 2020 22:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Meestal primair als middel om die intimiteit te forceren.
Hoeveel stellen zouden na 30 jaar huwelijk nog romantisch voor elkaar zijn?
Ik denk dat hij het wel begrijpt, er kunnen nou eenmaal niet te veel gasten worden uitgenodigd door dat Corona virus.quote:Op maandag 20 april 2020 22:46 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heel goed, jij bent niet uitgenodigd
Hmm..quote:Op maandag 20 april 2020 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nouja, als je bijvoorbeeld een briefwisseling begint dan zou ik zoiets romantisch noemen. Maar moet eerlijk bekennen dat ik zelf niet romantisch ben geweest zonder dat er op de achtergrond iets van een crushgevoel meespeelde. Maar een van m'n crushes was dus wel van de instelling om romantische dingen met vrienden te doen.
Voor een dooie kreunde ze nog best aardig.quote:Op maandag 20 april 2020 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fijn hoef ik voorlopig het graf niet te bezoeken
by choicequote:Op maandag 20 april 2020 22:48 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Jij komt ook niet op mijn huwelijk, die ook in de planning staat.
Grappig dat zulke dingen zo lopen
Wist niet dat je gaat trouwen.quote:Op maandag 20 april 2020 22:48 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 april 2020 22:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor een dooie kreunde ze nog best aardig.
Lekker vriend. Wanneer is de grote dagquote:Op maandag 20 april 2020 22:48 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Platoons liefdesideaal heeft hier ook wel wat van wegquote:Op maandag 20 april 2020 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmm..
Ik vind dit vooral iets wat leuk klinkt maar vooral nooit in de praktijk plaatsvind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |