quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Ik had ook liever dat ze iemand met die kennis tegenover Maurice hadden gezet. Heb een het stukje op zijn site erover gelezen en het was echt te gęnant voor woorden. Beetje creatief met data en dan uit een correlatie gelijk een causaal verband concluderen en beleidsadvies doen.quote:Op maandag 20 april 2020 22:34 schreef OProg het volgende: [..] Is dit net zoiets dat een vrouw die graag tv kijkt en stukjes schrijft een professioneel tv maker uit gaat leggen wat ze allemaal fout doen?
horeca natuurlijkquote:Op maandag 20 april 2020 22:38 schreef cobain1994 het volgende:
Ben benieuwd wat Herman den blijker te melden heeft..
Kinderbedtijdquote:Op maandag 20 april 2020 22:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer mee. Maar apps
Ik ga richting bed. Morgen weer werken voor m'n kanjergeld.
Ik ook hoor. Maar het gaat me er meer om dat ik me stoor aan het feit dat Angela precies hetzelfde doet.quote:Op maandag 20 april 2020 22:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had ook liever dat ze iemand met die kennis tegenover Maurice hadden gezet. Heb een het stukje op zijn site erover gelezen en het was echt te gęnant voor woorden. Beetje creatief met data en dan uit een correlatie gelijk een causaal verband concluderen en beleidsadvies doen.
Dit dus...zo schijnt er ook een verband tussen het aantal piraten en de temperatuur te zijn.quote:Op maandag 20 april 2020 22:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had ook liever dat ze iemand met die kennis tegenover Maurice hadden gezet. Heb een het stukje op zijn site erover gelezen en het was echt te gęnant voor woorden. Beetje creatief met data en dan uit een correlatie gelijk een causaal verband concluderen en beleidsadvies doen.
Lekkere x-as wel.quote:Op maandag 20 april 2020 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus...zo schijnt er ook een verband tussen het aantal piraten en de temperatuur te zijn.
[ afbeelding ]
Precies wat ik verwacht had.quote:
Niet Alexander uitnodigenquote:Op maandag 20 april 2020 22:38 schreef monkyyy het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk zou Alexander Klöpping uitgenodigd hebben.
Een echte kok.quote:
Voor een jodenfooi werkenquote:Op maandag 20 april 2020 22:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer mee. Maar apps
Ik ga richting bed. Morgen weer werken voor m'n kanjergeld.
Hey Oscar, lang geleden.quote:Op maandag 20 april 2020 22:43 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Niet Alexander uitnodigen
[ afbeelding ]
Is dat wel privacy proof?quote:Op maandag 20 april 2020 22:45 schreef monkyyy het volgende:
Waarom pakken we niet de app van Zuid-Korea als basis
Nou moet ik wel zeggen dat er iets meer reden is om een causaal verband te vermoeden tussen luchtvochtigheid en verspreiding van aerosolen. Het was eerder beschamend hoe ze creatief hun data hadden gebruikt. Zo hadden ze 69 regio's gekozen; de 50 Amerikaanse staten, 18 Italiaanse regio's en Nederland. Voor de gegevens over het weer pakten ze dan een weerstation bij de grootste stad in die regio. Dat slaat natuurlijk echt helemaal nergens op voor Amerika, waar je staten hebt met een heel divers weerbeeld, terwijl in Italië regio's weer veel kleiner zijn en uitbraken alleen al geclusterd vanwege geografische nabijheid en ga zo maar door.quote:Op maandag 20 april 2020 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus...zo schijnt er ook een verband tussen het aantal piraten en de temperatuur te zijn.
[ afbeelding ]
Ik vertrouw die gelen niet.quote:Op maandag 20 april 2020 22:45 schreef monkyyy het volgende:
Waarom pakken we niet de app van Zuid-Korea als basis
Jaaaa lang geleden weer. Maar we gaan de shitposts weer opschroevenquote:
Nee, die Koreaantjes worden wel kort gehouden.quote:
Dan maak je hem privacy proof. ¯\_(ツ)_/¯quote:
500 strafregels: Ik mag de juf niet plagen.quote:Op maandag 20 april 2020 22:48 schreef RensAjacied het volgende:
Willemijn is zo'n kil wijf. Zo'n strenge lerares van groep 6 zonder empathie in haar kut.
Tuurlijk wel, anders komt hij echt niet.quote:
quote:Op maandag 20 april 2020 22:48 schreef Oscar. het volgende:
"Wat weten we eigenlijk van kinderen????"
Zelfde kapper als Erik.quote:Op maandag 20 april 2020 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zelfs Ab mag niet meer naar de kapper
quote:
twitter:KristianMetEenK twitterde op maandag 20-04-2020 om 21:53:02Als uw televisie uit staat en het onderstaande is toch zichtbaar, dan is dat het hoofd van Ab Osterhaus dat in uw scherm is gebrand na zijn 4000ste optreden in een maand tijd 📺 https://t.co/kn9hPR4Xih reageer retweet
Die willen wel graag onderzoek doenquote:
quote:
quote:Op maandag 20 april 2020 22:48 schreef Oscar. het volgende:
"Wat weten we eigenlijk van kinderen????"
@BlackNero houdt daar van.quote:Op maandag 20 april 2020 22:48 schreef RensAjacied het volgende:
Willemijn is zo'n kil wijf. Zo'n strenge lerares van groep 6 zonder empathie in haar kut.
Busted.quote:
Ik vind ook dat zij niet open en gastvrij naar haar gasten is. Geen fijne gesprekspartner, dat hoeft ook niet als je dat compenseert met scherpe vragen maar ook dat ontbreektquote:Op maandag 20 april 2020 22:49 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
500 strafregels: Ik mag de juf niet plagen.
Voel je niets vanquote:Op maandag 20 april 2020 22:48 schreef RensAjacied het volgende:
Als je een half jaar geleden had geroepen dat Nathan een trendsetter zou worden, dan was je in een dwangbuis afgevoerd.quote:Op maandag 20 april 2020 22:50 schreef 3rr0r het volgende:
Ab Rutjes
[ [url=https://cdn01.pijpermedia.nl/sT9PnJEVdRwr5LfRMxvohg572V0=/smart/https://cdn.indicium.nu/s(...)utjes.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 20 april 2020 22:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:KristianMetEenK twitterde op maandag 20-04-2020 om 21:53:02Als uw televisie uit staat en het onderstaande is toch zichtbaar, dan is dat het hoofd van Ab Osterhaus dat in uw scherm is gebrand na zijn 4000ste optreden in een maand tijd 📺 https://t.co/kn9hPR4Xih reageer retweet
Ook bizar dat ouders te beroerd zijn om hun eigen kinderen op te voeden. Zoveel ouders die de verantwoordelijkheid bij de leraren leggen. Nu heb jij je eigen kinderen in huis, het is wat zeg.quote:Op maandag 20 april 2020 22:53 schreef monkyyy het volgende:
De basisschool is een verkapte kinderopvang, maar dat mag je niet zeggen.
@Coco. kijkt weer niet.quote:Op maandag 20 april 2020 22:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
komt daar de uitdrukking 'dickhead' vandaan?
Je zou bijna gaan denken dat leerkracht een vak is dat je niet zomaar thuis door ouders kan laten doen.quote:Op maandag 20 april 2020 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ook bizar dat ouders te beroerd zijn om hun eigen kinderen op te voeden. Zoveel ouders die de verantwoordelijkheid bij de leraren leggen. Nu heb jij je eigen kinderen in huis, het is wat zeg.
Dat snap ik wel maar ouders moeten niet janken dat ze nu hun eigen kinderen thuis hebben. Het is even niet anders.quote:Op maandag 20 april 2020 22:55 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat leerkracht een vak is dat je niet zomaar thuis door ouders kan laten doen.
Dat wil ieder land wel, gelukkig hebben wij nog een Jaapquote:
quote:Op maandag 20 april 2020 22:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:coco. kijkt weer niet.
Dickhead!!!
Heel gezellig, iedereen is huis.quote:Op maandag 20 april 2020 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
Ook bizar dat ouders te beroerd zijn om hun eigen kinderen op te voeden. Zoveel ouders die de verantwoordelijkheid bij de leraren leggen. Nu heb jij je eigen kinderen in huis, het is wat zeg.
Het zijn voornamelijk de kinderen die er de dupe van zijn thuis te zitten.quote:Op maandag 20 april 2020 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat snap ik wel maar ouders moeten niet janken dat ze nu hun eigen kinderen thuis hebben. Het is even niet anders.
Ja ik ben niet achterlijk.quote:Op maandag 20 april 2020 22:57 schreef svann het volgende:
[..]
Heel gezellig, iedereen is huis.
Jammer alleen dat je ondertussen ook nog je werk moet doen.
En je kunt ook geen beroep doen op opa en oma, de doelgroep die men zo makkelijk basht altijd.quote:Op maandag 20 april 2020 22:57 schreef svann het volgende:
[..]
Heel gezellig, iedereen is huis.
Jammer alleen dat je ondertussen ook nog je werk moet doen.
Ik bedoel meer, als de kinderen thuis zijn, dan krijgen de ouders niets gedaan. Die kinderen moeten ergens "gedumpt" worden. Dus naar de kinderopvang basisschool.quote:Op maandag 20 april 2020 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kindergevangenissenquote:Op maandag 20 april 2020 22:53 schreef monkyyy het volgende:
De basisschool is een verkapte kinderopvang, maar dat mag je niet zeggen.
Ik merk tijdens het videobellen met collega's dat hun krijsende koters toch wel voor afleiding zorgen. Basisscholen openen zou een uitkomst voor deze collega's zijn.quote:Op maandag 20 april 2020 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom.. omdat ze hun werk doen ? Net als anderen die hun taak doen.quote:Op maandag 20 april 2020 22:57 schreef cobain1994 het volgende:
Verdubbel de lonen voor het verplegend personeel..
quote:
Ik had er eentje die nam het kind op schoot terwijl we een ontslag aan het bespreken warenquote:Op maandag 20 april 2020 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik merk tijdens het videobellen met collega's dat hun krijsende koters toch wel voor afleiding zorgen. Basisscholen openen zou een uitkomst voor deze collega's zijn.
Een goed paar slippers ook in dat soort situatiesquote:Op maandag 20 april 2020 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik merk tijdens het videobellen met collega's dat hun krijsende koters toch wel voor afleiding zorgen. Basisscholen openen zou een uitkomst voor deze collega's zijn.
quote:Op maandag 20 april 2020 22:59 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ik had er eentje die nam het kind op schoot terwijl we een ontslag aan het bespreken waren
quote:Op maandag 20 april 2020 22:46 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Jaaaa lang geleden weer. Maar we gaan de shitposts weer opschroeven
quote:
quote:Op maandag 20 april 2020 22:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een goed paar slippers ook in dat soort situaties
Ik mag jou wel. Je wenst hem gewoon een nieuwe epidemie toe!quote:
Corono, juno, alle namen worden opeens gender-bepaald.quote:
Omdat ie dat verdient heeft?quote:
Om het een beetje luchtig te houden..quote:Op maandag 20 april 2020 23:02 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Corono, juno, alle namen worden opeens gender-bepaald.
totdat ik stop met vingerenquote:Op maandag 20 april 2020 23:03 schreef RensAjacied het volgende:
Hoevaak gaat Willemijn nog hmmm hmmm zeggen
quote:
quote:Op maandag 20 april 2020 23:02 schreef Zipportal het volgende:
@:KingRoland poept altijd in zijn mondkapje.
Allemaal speldjes vanavond.quote:
mee?quote:Op maandag 20 april 2020 23:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ga mee.@:KingRoland is ook in het topic.
En je droger dan?quote:Op maandag 20 april 2020 23:07 schreef Coco. het volgende:
Oh @:KingRoland is hier.
Ik ga mijn mand in.
Maak me gekquote:
Vast verschijnselen van Corono.quote:Op maandag 20 april 2020 23:09 schreef cobain1994 het volgende:
Asscher knippert maar door met zijn ogen..
Zenuwtikjequote:Op maandag 20 april 2020 23:09 schreef cobain1994 het volgende:
Asscher knippert maar door met zijn ogen..
A..quote:Op maandag 20 april 2020 23:10 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Vast verschijnselen van Corono.
Nee, Corono houden we erin, te leuk.quote:
breaking news: Die komt er niet.quote:Op maandag 20 april 2020 23:11 schreef -Chakotay- het volgende:
waarom wordt verdorie zoveel over die Apps gesproken?
IK WIL GEEN APP
quote:Op maandag 20 april 2020 23:11 schreef -Chakotay- het volgende:
waarom wordt verdorie zoveel over die Apps gesproken?
IK WIL GEEN APP
wanttoknow.nl is een website voor ondermensen door ondermensen.quote:Op maandag 20 april 2020 23:13 schreef NoCigar het volgende:
Nog even over Maurice de Hond: https://twitter.com/pjvanerp/status/1252328580106813440
Dit.quote:
Hoeveel corono's heb jij op?quote:Op maandag 20 april 2020 23:16 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
mag ik van je houden als je gelijk hebt?
Een vriend van me die er werkt liep al te mekkeren over zijn aandeeltjes.quote:
Het zijn boeven. Heb bij ze geboekt met annuleringsverzekering maar het is maar de vraag of ik het terugkrijgquote:Op maandag 20 april 2020 23:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een vriend van me die er werkt liep al te mekkeren over zijn aandeeltjes.
Anders ook hoor, als het maar niet te opdringerig is.quote:Op maandag 20 april 2020 23:16 schreef -Chakotay- het volgende:
mag ik van je houden als je gelijk hebt?
Ik ben niet opdringerig, maar ik hou wel van goeie seksquote:Op maandag 20 april 2020 23:17 schreef svann het volgende:
[..]
Anders ook hoor, als het maar niet te opdringerig is.
Ik voel mij erkend... het nieuwe normaal... kheb een tondeuze maar durf 'm niet te gebruiken en het laten doen wordt een hier geheid een "leave no hair behind" game.quote:Op maandag 20 april 2020 23:15 schreef OProg het volgende:
Het kapsel van Eric Smit is een voorbode zoals veel mannen er straks bijlopen.
Aan de voorkant beginnen en voor de Koolmees look gaan?quote:Op maandag 20 april 2020 23:18 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik voel mij erkend... het nieuwe normaal... kheb een tondeuze maar durf 'm niet te gebruiken en het laten doen wordt een hier geheid een "leave no hair behind" game.
twitter:SanderQuote twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 09:56:28Na ongekend vette jaren, waarin monopolist https://t.co/vsWQnDglvW 1,8 miljard belastingkorting van de Nederlandse fiscus kreeg, houdt het bedrijf nu de hand op bij de overheid, na een maandje tegenwind.
Lees hier onze hele feature online. @stefanverm
https://t.co/HyKMYZVtdd reageer retweet
het is weer een links feestje bij de gekke NL omroepstations.quote:
Daar was die alquote:Op maandag 20 april 2020 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:SanderQuote twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 09:56:28Na ongekend vette jaren, waarin monopolist https://t.co/vsWQnDglvW 1,8 miljard belastingkorting van de Nederlandse fiscus kreeg, houdt het bedrijf nu de hand op bij de overheid, na een maandje tegenwind.
Lees hier onze hele feature online. @:stefanverm
Dat zou ik dan ook wel weer doen als ik ze toch had.quote:Op maandag 20 april 2020 23:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een vriend van me die er werkt liep al te mekkeren over zijn aandeeltjes.
Als je daar ook maar een beetje senior functie hebt krijg je er al aardig wat, bovenop een alleraardigste vaste belonen.quote:Op maandag 20 april 2020 23:20 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat zou ik dan ook wel weer doen als ik ze toch had.
Prima tweet.quote:Op maandag 20 april 2020 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
Lees hier onze hele feature online. @:stefanverm
Schijnt een vreselijk bedrijf te zijn om voor te werken en zwaar gedateerde Perl programmatuur.quote:Op maandag 20 april 2020 23:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je daar ook maar een beetje senior functie hebt krijg je er al aardig wat, bovenop een alleraardigste vaste belonen.
Bedrijven onder deze druk nog even de klimaatregeltjes er doorheen jassen, glibberig, heel glibberig.quote:
Ik boek gewoon bij de goedkoopste aanbiederquote:Op maandag 20 april 2020 23:25 schreef Oscar. het volgende:
maar gaan jullie straks weer boeken bij Booking.com?
Ja de mensen die ik ken zitten niet direct in de software hoek, maar die geluiden heb ik ook wel gehoord. Ik word ook regelmatig gevraagd om er te komen werken, maar bedank er vriendelijk voor.quote:Op maandag 20 april 2020 23:24 schreef Ronald het volgende:
[..]
Schijnt een vreselijk bedrijf te zijn om voor te werken en zwaar gedateerde Perl programmatuur.
Ligt eraan hoe ze mijn villas en hotels in Bali afhandelen.quote:Op maandag 20 april 2020 23:25 schreef Oscar. het volgende:
Sowieso mensen die daar booked zijn noobs. Geen cashback, geen loyalty programma, en prijzen altijd hoger dan direct. Voornamelijk Hollanders die die site gebruiken omdat ze de site kennen of geen creditcard ‘durven’ te nemen.quote:Op maandag 20 april 2020 23:25 schreef Oscar. het volgende:
Handig als je onderweg bent en last minute wilt weten waar je nog een kamer kan regelen voor een overnachting.quote:Op maandag 20 april 2020 23:26 schreef RipCity het volgende:
[..]
Sowieso mensen die daar booked zijn noobs. Geen cashback, geen loyalty programma, en prijzen altijd hoger dan direct. Voornamelijk Hollanders die die site gebruiken omdat ze de site kennen of geen creditcard ‘durven’ te nemen.
Daarom gewoon failliet laten gaan...nu is er in toerisme geen geld te verdienen; werknemers van booking.com kunnen dus beter worden omgeschoold.quote:Op maandag 20 april 2020 23:25 schreef Vallon het volgende:
Handige Harry's blijven sjacheraars... en dan dankbaar zijn dat ze geholpen worden door de staat om hun werknemers in dienst te kunnen houden zonder dat ze dat een cent kost. Je wordt gewoon keihard genaaid en uitgespeeld door dit soort winstnemingbedrijven.
En die tot een dag van tevoren annuleren optie heeft me al best vaak uit de brand geholpenquote:Op maandag 20 april 2020 23:28 schreef ddx het volgende:
[..]
Handig als je onderweg bent en last minute wilt weten waar je nog een kamer kan regelen voor een overnachting.
Als dat je doel is kan je ook hotels.com gebruiken. Price match + 10% loyalty + 8% cashback. Al 18% goedkoper dan die belasting naaiers.quote:Op maandag 20 april 2020 23:28 schreef ddx het volgende:
[..]
Handig als je onderweg bent en last minute wilt weten waar je nog een kamer kan regelen voor een overnachting.
Daar betaal je gewoon voor dmv de hogere prijs .quote:Op maandag 20 april 2020 23:29 schreef Caland het volgende:
[..]
En die tot een dag van tevoren annuleren optie heeft me al best vaak uit de brand geholpen
En die naaien de belasting niet?quote:Op maandag 20 april 2020 23:29 schreef RipCity het volgende:
Als dat je doel is kan je ook hotels.com gebruiken. Price match + 10% loyalty + 8% cashback. Al 18% goedkoper dan die belasting naaiers.
Daar betaal ik dan graag voorquote:Op maandag 20 april 2020 23:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Daar betaal je gewoon voor dmv de hogere prijs .
Toch wel opmerkelijk dat hierover nog geen 1 debat is geweest bij op1. Alsof ze dat onderwerp willen ontwijken...quote:Op maandag 20 april 2020 23:27 schreef Jemoederniet het volgende:
Ascher stuurt die miljarden liever richting Italië dan hier bedrijven te helpen.
En dat is helaas nog waar ook.quote:Op maandag 20 april 2020 23:30 schreef NoCigar het volgende:
Die werknemers van booking zijn ook voor een groot deel expats die weinig bijdragen aan Nederland, behalve de binnensteden onbetaalbaar te maken.
Precies waarom ik bijna niet meer kijkquote:Op maandag 20 april 2020 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch wel opmerkelijk dat hierover nog geen 1 debat is geweest bij op1. Alsof ze dat onderwerp willen ontwijken...
Nah, maar voorlopig is het goed balen.quote:
Erg mooi.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:31 schreef monkyyy het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)g-un-in-groot-gevaar
RIP DIKKE KIM @:zipportal
Nee ik ga toch niet meer op vakantiequote:Op maandag 20 april 2020 23:25 schreef Oscar. het volgende:
Daar zullen ze het dan wel naar gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:23 schreef RensAjacied het volgende:
Ik sla ook over denk ik. Mijn maten uit VBL hebben ook allemaal een ban te pakken...
Voetbal is niet meer op aanraden van Jaap. VBLquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:23 schreef RensAjacied het volgende:
Ik sla ook over denk ik. Mijn maten uit VBL hebben ook allemaal een ban te pakken...
Cor?quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:23 schreef RensAjacied het volgende:
Nee hoor 5 onterechte bans. Ik kijk vanavond lekker Jinek. Succes met giovanca.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar zullen ze het dan wel naar gemaakt hebben.
Namen en rugnummers graag.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee hoor 5 onterechte bans. Ik kijk vanavond lekker Jinek. Succes met giovanca.
Lekker ergeren aan Eus.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee hoor 5 onterechte bans. Ik kijk vanavond lekker Jinek. Succes met giovanca.
Caland mansjester doublepain jancees afcniels.quote:
En je vriend PSVCL mag blijven.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Caland mansjester doublepain jancees afcniels.
Verder worden bans niet besproken. Op naar Jinek. Boycot Giovanca!
Eenzaampjes voor jou.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:35 schreef RensAjacied het volgende:
Veel gesneuvelden vandaagquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze heeft ook al genoeg gezegd deze ronde.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:40 schreef monkyyy het volgende:
Edsilia Rombley heeft ook al een corona-kapsel
Rutte had geen keuze.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:47 schreef Van_Poppel het volgende:
De basisscholen hadden achteraf gezien nooit dicht mogen gaan.
Toch wel. Er was teveel onduidelijk.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij is zelfs een minister johquote:
Maatschappelijke druk genot.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Hou je inquote:
Mensen met jonge kinderen die de hele dag thuis zijn lijken allemaal een beetje door te draaien.quote:
Er zijn genoeg fabrieken en kantoren open gebleven waar ook heel volwassenen rond lopen. Rutte moest dit onder druk van de publieke opinie doen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:49 schreef svann het volgende:
[..]
Toch wel. Er was teveel onduidelijk.
Er lopen ook nogal wat volwassenen rond op zo'n school.
En op kantoren geldt ook dat je thuis mag werken en moet werken met klachten.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er zijn genoeg fabrieken en kantoren open gebleven waar ook heel volwassenen rond lopen. Rutte moest dit onder druk van de publieke opinie doen.
Ondanks mijn maten er niet zijn en Giovanca vreselijk is pak ik toch nog een stukje op1 mee.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Veel gesneuvelden vandaagRIP aan de nabestaanden.
Welkom in dit topic, ouwe reusquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ondanks mijn maten er niet zijn en Giovanca vreselijk is pak ik toch nog een stukje op1 mee.
Is dat gek? De gemiddelde mbo'er gaat niet op kamers volgens mij.quote:
Die stem ook.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:55 schreef BlackNero het volgende:
Waarom zijn zo veel van die burgemeesters typetjes?
Gewoon bij 18 het huis uit schoppen. Zo nu ben je vrij.quote:
Schaaltje bitterballen voor Bassie zelf. Alles is voor Bassie. Slagroomtaart jajajajaquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:56 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Die prikt geregeld een vorkje mee na een vergadering..
En waar gaan die wonen dan?quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gewoon bij 18 het huis uit schoppen. Zo nu ben je vrij.Dat bouwt karakter.
Maar als het niet lukt kan je natuurlijk altijd terug komen
In een huis, of een kamer.quote:
Dat zijn volwassenen onder elkaar.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Er zijn genoeg fabrieken en kantoren open gebleven waar ook heel volwassenen rond lopen. Rutte moest dit onder druk van de publieke opinie doen.
Liever geen onnodige schuld opbouwen zou jou toch aan moeten spreken.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:56 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon bij 18 het huis uit schoppen. Zo nu ben je vrij.Dat bouwt karakter.
Maar als het niet lukt kan je natuurlijk altijd terug komen
Monkyyy denkt als een verhuurder hé.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |