quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Ik had ook liever dat ze iemand met die kennis tegenover Maurice hadden gezet. Heb een het stukje op zijn site erover gelezen en het was echt te gênant voor woorden. Beetje creatief met data en dan uit een correlatie gelijk een causaal verband concluderen en beleidsadvies doen.quote:Op maandag 20 april 2020 22:34 schreef OProg het volgende: [..] Is dit net zoiets dat een vrouw die graag tv kijkt en stukjes schrijft een professioneel tv maker uit gaat leggen wat ze allemaal fout doen?
horeca natuurlijkquote:Op maandag 20 april 2020 22:38 schreef cobain1994 het volgende:
Ben benieuwd wat Herman den blijker te melden heeft..
Kinderbedtijdquote:Op maandag 20 april 2020 22:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer mee. Maar apps
Ik ga richting bed. Morgen weer werken voor m'n kanjergeld.
Ik ook hoor. Maar het gaat me er meer om dat ik me stoor aan het feit dat Angela precies hetzelfde doet.quote:Op maandag 20 april 2020 22:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had ook liever dat ze iemand met die kennis tegenover Maurice hadden gezet. Heb een het stukje op zijn site erover gelezen en het was echt te gênant voor woorden. Beetje creatief met data en dan uit een correlatie gelijk een causaal verband concluderen en beleidsadvies doen.
Dit dus...zo schijnt er ook een verband tussen het aantal piraten en de temperatuur te zijn.quote:Op maandag 20 april 2020 22:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had ook liever dat ze iemand met die kennis tegenover Maurice hadden gezet. Heb een het stukje op zijn site erover gelezen en het was echt te gênant voor woorden. Beetje creatief met data en dan uit een correlatie gelijk een causaal verband concluderen en beleidsadvies doen.
Lekkere x-as wel.quote:Op maandag 20 april 2020 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus...zo schijnt er ook een verband tussen het aantal piraten en de temperatuur te zijn.
[ afbeelding ]
Precies wat ik verwacht had.quote:
Niet Alexander uitnodigenquote:Op maandag 20 april 2020 22:38 schreef monkyyy het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk zou Alexander Klöpping uitgenodigd hebben.
Een echte kok.quote:
Voor een jodenfooi werkenquote:Op maandag 20 april 2020 22:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer mee. Maar apps
Ik ga richting bed. Morgen weer werken voor m'n kanjergeld.
Hey Oscar, lang geleden.quote:Op maandag 20 april 2020 22:43 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Niet Alexander uitnodigen
[ afbeelding ]
Is dat wel privacy proof?quote:Op maandag 20 april 2020 22:45 schreef monkyyy het volgende:
Waarom pakken we niet de app van Zuid-Korea als basis
Nou moet ik wel zeggen dat er iets meer reden is om een causaal verband te vermoeden tussen luchtvochtigheid en verspreiding van aerosolen. Het was eerder beschamend hoe ze creatief hun data hadden gebruikt. Zo hadden ze 69 regio's gekozen; de 50 Amerikaanse staten, 18 Italiaanse regio's en Nederland. Voor de gegevens over het weer pakten ze dan een weerstation bij de grootste stad in die regio. Dat slaat natuurlijk echt helemaal nergens op voor Amerika, waar je staten hebt met een heel divers weerbeeld, terwijl in Italië regio's weer veel kleiner zijn en uitbraken alleen al geclusterd vanwege geografische nabijheid en ga zo maar door.quote:Op maandag 20 april 2020 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus...zo schijnt er ook een verband tussen het aantal piraten en de temperatuur te zijn.
[ afbeelding ]
Ik vertrouw die gelen niet.quote:Op maandag 20 april 2020 22:45 schreef monkyyy het volgende:
Waarom pakken we niet de app van Zuid-Korea als basis
Jaaaa lang geleden weer. Maar we gaan de shitposts weer opschroevenquote:
Nee, die Koreaantjes worden wel kort gehouden.quote:
Dan maak je hem privacy proof. ¯\_(ツ)_/¯quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |