Van harte welkom in het officiële
TV Slowchat topic. Dit topic is tot stand gekomen, nadat in 2009 de
succesvolle SBS zondagavondreeks was begonnen, welke helaas tot haar einde is gekomen in
juli 2010. Sindsdien is het topic gepromoveerd tot een algemene tv slowchat topic.
In dit topic kan dus gepraat worden over alle series, films, documentaires en over wat ze nog meer aan ons lieve kijkbuiskinderen aanbieden

Maar natuurlijk is hier ook de vrijheid om over alles te praten wat je bezig houdt als je geen tv aan het kijken bent. Want ook dat kan in Nederland!
Op de zondagavond is het SBS 6 gehalte hoger dan gebruikelijk.

Iedereen is van harte welkom om mee te kijken naar spraakmakende programma's zoals Undercover in Nederland, Red mijn Vakantie, Smaakpolitie, Wegmisbruikers, Reportage en Bonje met de Buren. Ook kijken/doen we stiekem wel eens Spuiten en Slikken

praadje de lieveling van de TVSC'ers

Snowsquall

Ole

Jayhovah
Studiotje, WcPot, Toto69, Maraca, Pizzalucht, Stickertje tralalala, Tassendief, AF_, MrBanaan1, Fylax, Oscar, DKUp, Van_Poppel, sinterklaaskapoentje, Dagoduck, potjecreme, Rodgrod, monkyyy, praadje, Snowsquall, Ole, Jayhovah,
Wij heten u van harte welkom in deze Slowchat • Behandel elkaar met respect

Zoals de moeder van Stampertje zou zeggen: als je niks aardigs kan zeggen, kan je beter je mond houden! Toch stout geweest? Dan mag je hier een dag je straf uitzitten:
Topicreeks: FMT Slowchat.• Heb je een nieuwe UI? Geef dat dan even aan in dit topic. Omdat niet meer vanuit de Wiki wordt gewerkt moet de TS de OP aanpassen. Zet wel even je UI in [code] tags zodat de TS alleen maar hoeft te knippen en plakken.
• Word je aangehouden door wegmisbruikers of geconfronteerd door Alberto Stegeman? Wees dan sociaal en doe ons even de groetjes
• Heb je de LAPO
(Last Post) in het topic. Maak een nieuwe aan!
• Bovenstaande regels gelden niet voor: Maraca, Studiotje, Oscar, DKUp en Rodgrod.
En een keurmerk van Rob!
![AnFLtQM.jpg]()
![yfjGjMO.gif]()
Man man man!
SPOILER: Waar gaan we meeten?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FOK! Woordenboek
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Fipo
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Hier weer verder
quote:
Vijfpo
Ik had fipo na TS
quote:
quote:
Ik heb al gegeten. Penne met roomsaus en artisjokharten.Vers gemaakt. En jij/jullie?
quote:
Tasje
quote:
quote:
Onze Kree kijkt elk jaar naar Tsjernobyl
quote:
Nee helaas

Volgende keer beter
quote:
Netflixen
quote:
Op maandag 20 april 2020 20:54 schreef JayHovah het volgende:[..]
Welke serie volg je intensief?
Ik had van de week mijn auto gewassen maar het is hier zo droog en stoffig dat het nu al net is alsof ik 3 dagen door de Sahara heb gereden...
La casa de papel seizoen 4 aflevering 6 zit ik nu
Ik heb mijn auto al bijna een jaar niet gewassen

Van binnen wel
quote:
Is ook nog een optie
quote:
Op maandag 20 april 2020 22:11 schreef Oostblokkert het volgende:[..]
Als je van La casa houdt, raad ik je zeker aan om Vis a vis te gaan kijken. De tv-kantine deed ze laatst ook nog na, echt hilarisch als je de serie kent.

Top dankje staat inmiddels aangevinkt

nu op NPO1, herhaling van een Andre Rieu show
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
Flodder op RTL7 Op heterdaad
quote:
Gaat goed
quote:
Op heterdaad heb ik dit jaar nu 4x gezien dus 4 streepjes.
En als het goed is komt straks Kees verliefd
Avond
quote:
quote:
Snowsquall
Noord Brabant
quote:
quote:
quote:
Avond schatjes
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
quote:
quote:
quote:
Op dinsdag 21 april 2020 18:06 schreef praadje het volgende:De televisiegids van vanavond;
20.25 Dream School NPO3
20.30 Topdokters RTL4
20.30 Kees van der Spek (H) RTL5
21.30 Ewout in de cel (H) RTL 5
21.30 The Dateables NPO3
21.30 Opgelicht NPO1
Liefs, u online omroepster

Snowsquall
Noord Brabant
quote:
Op dinsdag 21 april 2020 18:06 schreef praadje het volgende:De televisiegids van vanavond;
20.25 Dream School NPO3
20.30 Topdokters RTL4
20.30 Kees van der Spek (H) RTL5
21.30 Ewout in de cel (H) RTL 5
21.30 The Dateables NPO3
21.30 Opgelicht NPO1
Liefs, u online omroepster

Ik weet nog niet wat ik ga kijken....teveel keuze
Rustig hier
Nou niet veel op tv vanavond, denk dat ik maar verder ga met Lost.
En moet nog een paar afleveringen inhalen van Homeland de Blacklist en Better call Saul
Do what you love, love what you do!
quote:
Op dinsdag 21 april 2020 19:59 schreef kree het volgende:Nou niet veel op tv vanavond, denk dat ik maar verder ga met Lost.
En moet nog een paar afleveringen inhalen van Homeland de Blacklist en Better call Saul

Kree God
quote:
Ja lol, ik wil best meeposten, maar kunnen we de volgende topic titel wel even zonder @kree maken
Want ik krijg de verwijten dat ik steeds weer over hetzelfde begin en klaag daarover.
Maar de werkelijkheid is dat ik er niet over begin, maar dat users het blijkbaar wel grappig vinden als ik er weer op reageer en daarna dan zeggen dat ik klaag over mezelf.
Probeerde er al niet op in te gaan, maarja het is beetje unfair wel.
We weten dat verhaal en ik mag best klagen over een duif of mieren, niks ermee te maken.
Dus please doe me een lol

Ga er ook echt niet meer op in, dat wil niet zeggen dat ik er niet over wil praten ofzo, maar die mogen vanaf nu naar mijn DM
Heb er de laatste keer al tig genote. Maar de mods doen er ook niks aan, sterker nog krijg ik het verwijt stop is met die TR's
Maargoed, wat gaan jullie nu kijken vanavond?
Series ofzo online mag ook, ben wel benieuwd
quote:
Op dinsdag 21 april 2020 20:18 schreef kree het volgende:[..]
Ja lol, ik wil best meeposten, maar kunnen we de volgende topic titel wel even zonder @:kree maken
Want ik krijg de verwijten dat ik steeds weer over hetzelfde begin en klaag daarover.
Maar de werkelijkheid is dat ik er niet over begin, maar dat users het blijkbaar wel grappig vinden als ik er weer op reageer en daarna dan zeggen dat ik klaag over mezelf.
Probeerde er al niet op in te gaan, maarja het is beetje unfair wel.
We weten dat verhaal en ik mag best klagen over een duif of mieren, niks ermee te maken.
Dus please doe me een lol

Ga er ook echt niet meer op in, dat wil niet zeggen dat ik er niet over wil praten ofzo, maar die mogen vanaf nu naar mijn DM
Heb er de laatste keer al tig genote. Maar de mods doen er ook niks aan, sterker nog krijg ik het verwijt stop is met die TR's
Doe ik
Hoe is het nu met het opruimen lukt dat nog een beetje
quote:
Nou had nu weer even werk, twee dagen en vandaag weer een extreem lange dag. 13 uur toch wel.
maargoed ik kom niet aan een minimum loon deze maand, zelfs niet eens aan bijstand.
Het is een beetje verneukeratief want er is niet echt een extra regeling voor mij met 0-uur contract, behalve aanvullen door de gemeente tot bijstandsniveau maar dan moet ik eerst de loonstrook hebben van deze maand weer en die is er nog niet, vorige maand kwam ik nog op 1400 euro nl. Maar dat gaat het deze maand zeker niet worden.
Er is gewoon een minimaal aan werk en mijn werkgever doet er alles aan hoor om me aan de gang te houden. Maar het is er gewoon niet.
Op mijn verzoek, plan er dan zoveel mogelijk op een dag, want steeds eentje waar ik 2-3 uur aan verdien en dan elke keer 3-4 uur ov (niet betaald) moet doen heeft geen zin.
Dan maak ik liever 1 onwijs lange dag zeg maar.
Tsja ach....
quote:
Ja dacht ik ook aan maar is wel een herhaling
Cees en dan Ewaud
No amount of money ever bought a second of time.
RTL4 Topdokters
quote:
Weet het niet zeker, maar denk dat dat ook een herhaling is

Edit, omschrijving gelezen maar ja, die heb ik al eerder gezien ook.
Opgelicht is nieuw iig
To-dokters heb ik nog nooit gekeken, is dat wat?
quote:
Avond lieve praadje
quote:
Nou zal de drive-trough zijn dan?
Die kan hier nog steeds wel. Alleen de hele parkeerplaats erna is wel dicht. Dus even onder het rijden opeten.
Het gewone “restaurant”.

als je dat zo kan noemen is wel dicht incl alle andere fast-food
Wat ik mis, pakte nog wel eens hamburgertje enzo op stations van de trekluikjes of gewoon bestellen enzo. Maar dat is gewoon nog wel dicht.
Groot gemis wel.

. Haha
quote:
Op dinsdag 21 april 2020 21:27 schreef praadje het volgende:[..]
Ja het is inderdaad de drive. Maar die waren hier ook allemaal afgesloten. De restaurants zelf blijven nog gewoon dicht.
Nouja iets gewin al dus voor daar in BE

zeg niet dat ik elke dag daar kom hoor, maar heb beetje dealtje met collega gaan we daar even door en zal 1 keer in de week zijn en betalen we om de beurte voor elkaar.
altijd toch wel lekker ff zo’n fast food snack onder het werk
Morgen mag praadje de vuilnisbak buiten zetten heb je toch nog een uitje
Zonder bewaker als gast in die gevangenis rondlopen... dat Ewout uberhaupt nog kan lopen met zulke zware ballen
No amount of money ever bought a second of time.
quote:
Tis wel erg he en dan is het daar nog erger als hier.
Tsja wat moet je erover zeggen eigenlijk, ik weet er niet genoeg van, behalve dat ik het aardig zat aan het worden ben wel.
De nieuwe 1.5m samelevings economie gaat niet werken en nooit. Wellicht voor nu. Maar niet voor een onwijs veel langere tijd.
Vervolg is opstand gewoon, denk ik hoor.
quote:
Ja had deze al eens gezien, vrij bizar wel eigenlijk ja
quote:
Op dinsdag 21 april 2020 21:35 schreef kree het volgende:[..]
Tis wel erg he en dan is het daar nog erger als hier.
Tsja wat moet je erover zeggen eigenlijk, ik weet er niet genoeg van, behalve dat ik het aardig zat aan het worden ben wel.
De nieuwe 1.5m samelevings economie gaat niet werken en nooit. Wellicht voor nu. Maar niet voor een onwijs veel langere tijd.
Vervolg is opstand gewoon, denk ik hoor.
Dan mogen wij hier nog blij zijn met onze 1.5 meter
quote:
Nou inderdaad, niet dat dat in de praktijk altijd werkt. Maar over het algemeen houden mensen zich er hier toch wel aan hoor. En dat is best ok/
In het algemeen dus. Maar voor de meer “normalere” dingen wat dat ook mag zijn horeca OV etc noem het op, je kunt dat nooit totaal doen.
Hele grote evenementen verbieden ben ik het wel mee eens. Maar het is best lastig.
De horeca gaat sowieso over de kop met dit als het veel langer duurt zeker nu in de zomer.
quote:
Ga je nog een blokje om met de kliko
quote:
Op dinsdag 21 april 2020 21:42 schreef kree het volgende:[..]
Nou inderdaad, niet dat dat in de praktijk altijd werkt. Maar over het algemeen houden mensen zich er hier toch wel aan hoor. En dat is best ok/
In het algemeen dus. Maar voor de meer “normalere” dingen wat dat ook mag zijn horeca OV etc noem het op, je kunt dat nooit totaal doen.
Hele grote evenementen verbieden ben ik het wel mee eens. Maar het is best lastig.
De horeca gaat sowieso over de kop met dit als het veel langer duurt zeker nu in de zomer.
Ik denk dat het zeker goed is. Het zou heel jammer zijn als er een terugval zou komen.
quote:
Jawel eens. Maar de vraag is voor hoelang natuurlijk?
En denk ff de gemiddelde leeftijdsgroep hier, wij maken ons niet zo zorgen om ons zelf denk. Maar meer voor anderen, ik wel iig.
Maar in de realiteit is dit wellicht nog even wel vol te houden hoor die 1.5m. Maar echt niet voor jaren
Het werkt ook gewoon niet in de praktijk nu al niet, terwijl iedereen wel zijn best doet, maar je ontkomt er niet aan dat je niet een keer dichter in de buurt komt van anderen sowieso
quote:
Op dinsdag 21 april 2020 22:40 schreef praadje het volgende:[..]
Heel soms als ik boodschappen heb gedaan haal ik wel eens kipnuggets. In NL dan. Voor de Mac hier in Belgie moet ik 40 km rijden. Als ik het in Nederland haal dan hoef ik maar 10 km te rijden. Maar de grenzen zitten nog potdicht.
Ja tis echt nog lastig jah, dat is beetje hetzelfde dat ik dus op een willekeurig staion eind v/d dag even niet een snackje kan halen, dik honger dan al natuurlijk. Maar alle smullers en dergelijke zijn sowieso dicht.
Waarom zouden die trekluikjes trouwens niet open kunnen? Dat vraag ik me ook nog af, lijkt mij haast ultieme makkelijke om wel open te houden zo? Gewoon zonder de zitplaatsen? Werkt beter als een plastics glas enzo tussen de bediening en klanten?
Raar eigenlijk. Maar dicht nog steeds
quote:
Op dinsdag 21 april 2020 22:45 schreef praadje het volgende:[..]
Waarschijnlijk omdat het niet rendabel is omdat er veel minder treinreizigers zijn. Dan kost het warm houden en het personeel wat het moet bereiden meer dan dat het oplevert.
Nou dat vraag ik me af wel?
Het is in ieder geval rendabeler als helemaal niks, ik gok zomaar even dat en noem ik als voorbeeld maar die smullers. Dat hun meeste omzet komt van die trek luikjes dus.
En die zijn trouwens ook nog eens altijd draadloos pinnen, of voor wie er nog muntjes in gaat gooien gepast dan via wissel automaat?
Ben het met je eens hoor aan drukte want het is een 10e of nog minder mss. Maar nog steeds genoeg aanloop over het algemeen.
Maar ik denk dat ik als ik daar nu een trekluikjes automaat zou krijgen en twee medewerkers aan de gang krijg, dat het nog rendabel is gewoon, zelfs nu.
Even een vraagje en die is voor iedereen in het algemeen trouwens.
maar hoeveel mensen denken jullie dat er ongeveer per 10min nog steeds nu nadat het dus 10x minder is nog steeds langs zo’n smullers ding lopen?
Ik weet het ongeveer wel, op de gok natuurlijk want heb ze niet geteld. Op leiden CS of utrecht CS nog meer.
Maar ben benieuwd?
[ Bericht 0% gewijzigd door kree op 21-04-2020 23:44:36 ]
Morgen
Bijna avond
Avond
quote:
quote:
quote:
Op woensdag 22 april 2020 18:02 schreef praadje het volgende:De televisigids van vanavond;
20.28 HMMIK (H) RTL4
20.30 Tussen kunst en kitch NPO1
20.30 Steenrijk/Straatarm (H) 6
21.20 In de ban van Chernobyl (docu) Canvas
22.05 Chernobyl Canvas (Afl 3)
23.05 Chernobyl Canvas (Afl 4)
@:Van_Poppel
@:JayHovah
@:monkyyy
@:Oostblokkert
@:Snowsquall
@:StephanL
@:kree
@:nostra
Zet je mij er niet bij
quote:
Denk dat ik ze volgend jaar wel weer ga kijken
quote:
Netflix was het toch
Ik heb net de laatste aflevering van La casa de papel seizoen 4 gezien. Dat was een hele spannende serie met een open einde laat deel 5 maar komen
quote:
Misschien later aan toegevoegd aan de bestaande film zodat het helemaal actueel is?
Morgen
quote:
Je staat nu toch wel stil he
quote:
Heb je nog last van corona hoesters/spugers
Avond
quote:
Op donderdag 23 april 2020 17:58 schreef StephanL het volgende:[..]
nog geen last van gehad. Onze regio is lang niet zo erg. Heb ook niks van collega's gehoord daarover. Dus hopen dat het goed blijft gaan.
Vanmorgen zijn er twee met touwtjes op de rug in het busje afgevoerd naar het politie bureau.
quote:
Heel toevallig hadden wij dezelfde werkgever
quote:
Op donderdag 23 april 2020 18:02 schreef praadje het volgende:De televisiegids van vanavond;
20.29 Voor de rechter RTL5
20.30 Gestalkt SBS6
20.35 Oogappels NPO1
21.35 Meester Frank Visser SBS6 (hoe is het nu met)
Lieve groet van uw online-omroepster

quote:
Die van mij heeft 6 wielen en is 40.89 meter lang en de trein met 8 wielen is 55.93 meter lang. En ze rijden er met maximaal 3 aan elkaar
quote:
Toen ik nog barre gaander was had ik nooit kunnen bedenken dat ik twee jaar nadat ik dit filmpje had gemaakt hier zelf mee mocht rijden
Ok dit is wel dom. Geen wachtwoorden wijzigen.
Snowsquall
Noord Brabant
quote:
Zn eigen schuld he!! Hij had het buiten uit moeten praten!!
Die werkgever wil niet bekend worden dat er zo'n zieke hond bij hem werkt, groot gelijk.
quote:
Ik heb het even gemist waar ging het over
quote:
Morgen
hoi hoi

mooie dag vandaag iets minder warm dan gisteren maar mooi veel zon, heb vanmorgen al wat in de tuin gewerkt
koningsdag krijgen we de laatste 6 koningsdagen terugblik te zien op NPO1
in de middag 12:00 hebben we balkoningsdag, met livestream van bekende artiesten, dj's hier
13:00 groepstoast op de koning
online vrijmarkten i.p.v. normale koningsdagmarkten
15:00 saamhorigheidsconcerten, soort digitaal 538 koningsdagfestival
19:00 NOS zendt een samenvatting uit hoe de dag is verlopen door alle 12 provincies
20:00 meer digitale festivals, alle opbrengsten gaan naar voedselbank nederland
22:00 natuurlijk de koningsdag staatsloterijtrekking
Avond
quote:
praadje
quote:
Weekend
quote:
Denk het wel
quote:
quote:
quote:
Zelfde tijd
Heb je van de week nog Chernobyl gekeken Tasje?
quote:
Avond.
De Nederlander in mij zou nu zeggen: wat is het warm he?
Op
vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef
GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
quote:
Morgen kan de jas weer aan
B&B nu? kan topic niet vinden
quote:
Kees in Nigeria. En het raar vinden dat je daar wordt opgelicht
Tsrenobyl had ik al gezien trouwens

.
Euhm omdat het op canvas is nog zal niks verklappen maar had die eerder gezien nog via premium. Top serie wel btw. Wow weet niet echt wat ik erover moet zeggen maar kijk die even verder eerst maar
quote:
Lol ben net zo gedist door meid op antiland chat. Omg. Nouja nu is dat heel wereldwijd wel enzo voor wie t niet kent enzo,. Mjah vond dr wel leuk eigenlijk. Naja next dan maar.
Er is er maar eentje en niet van fok btw, sms't fir xo eerlijk was van joh heb al een vriendje enzo. Op een dating site desnoods. Die zeik van joh tis wel leuk met jou praten en wederzijds zonder er weer iets aan te verbinden.
Nu wil ik echt niet zeggen dat ik het alleen niet kan redden, maar tsja en vast herkennen sommige dat van jullie.
Tis soms gewoon zwaar kut alleen wel....
quote:
KreeGod
quote:
praadje
Goedemorgen
Avond
quote:
quote:
Op zaterdag 25 april 2020 18:01 schreef praadje het volgende:De tv gids van vanavond;
18.34 Voor de rechter RTL5
19.05 Kassa NPO1
19.30 Helden van hier RTL5
20.00 Legomasters RTL4
20.28 Helden van hier RTL5
21.34 Helden van hier RTL5
22.36 Politie USA Live RTL5
Liefs van uw online omroepster

quote:
quote: