Ik word er wel zo moe van dat je tegenwoordig voor bijna alles wel weer een aparte betaaldienst moet afsluiten. Behalve Spotify weiger ik om dat te doen. Dan moet ik hem later maar eens op een niet-legale manier bekijken.quote:
Komt vaak ook wel een dvd uit. Helaas dan wel met slecht vertaalde ondertiteling.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:48 schreef zipcon het volgende:
In Vlaanderen komen HBO series nadien wel op Canvas of Q2. Aangezien dit een serieuzere serie is denk ik dat het publieke Canvas de beste kans maakt. Blijft natuurlijk wel een aanvoelen.
Laatste scène was erg sterk.quote:Op donderdag 16 mei 2019 02:21 schreef Flitskikker het volgende:
Echt weer een ziek goede aflevering deze week.
Zit wat in, helpt natuurlijk wel bij de dreigene sfeer. En die functionarissen lagen niet echt wakker van kleine risico's leek het wel, dus dan maar overdrijven zodat ze in actie komen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 12:07 schreef zipcon het volgende:
De 2e ramp die gelukkig is voorkomen wordt ook iets te groot voorgesteld. Dat was een worst case scenario (met een extra laagje overdrijving), maar ik kan me inbeelden dat je de bureaucraten beter voorspiegelt wat de maximale schade zou zijn.
Mocht je vodafone & ziggo hebben (zoals ikquote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:51 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik word er wel zo moe van dat je tegenwoordig voor bijna alles wel weer een aparte betaaldienst moet afsluiten. Behalve Spotify weiger ik om dat te doen. Dan moet ik hem later maar eens op een niet-legale manier bekijken.
Volgens mij was dat het evacuatiebericht. Staat met ondertiteling op youtube.quote:Op donderdag 16 mei 2019 12:44 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Zit wat in, helpt natuurlijk wel bij de dreigene sfeer. En die functionarissen lagen niet echt wakker van kleine risico's leek het wel, dus dan maar overdrijven zodat ze in actie komen.
Die monoloog op de radio bij het begin en die omroep ergens halverwege waren trouwens niet ondertiteld, zowel bij Ziggo niet als de in Engelse ondertitels online. Iemand die Russisch of Oekraïens spreekt die kan vertalen wat ze zeggen?Duurde toch zo'n 4 minuten en was echt op de voorgrond.
@:Voszje ?
Heldquote:Op donderdag 16 mei 2019 13:44 schreef zipcon het volgende:
Wat in het begin werd gezegd was een gedicht volgens /r/TVChernobyl:
http://www.simonov.co.uk/smolenshchina.htm
De evacuatie-oproep met "Vnimanye...Vnimanye...Vnimanye"
Nog niet begonnen met kijken, bij gebrek aan Ziggo.quote:Op donderdag 16 mei 2019 12:44 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Zit wat in, helpt natuurlijk wel bij de dreigene sfeer. En die functionarissen lagen niet echt wakker van kleine risico's leek het wel, dus dan maar overdrijven zodat ze in actie komen.
Die monoloog op de radio bij het begin en die omroep ergens halverwege waren trouwens niet ondertiteld, zowel bij Ziggo niet als de in Engelse ondertitels online. Iemand die Russisch of Oekraïens spreekt die kan vertalen wat ze zeggen?Duurde toch zo'n 4 minuten en was echt op de voorgrond.
@:Voszje ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |