Kree Godquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:59 schreef kree het volgende:
Nou niet veel op tv vanavond, denk dat ik maar verder ga met Lost.
En moet nog een paar afleveringen inhalen van Homeland de Blacklist en Better call Saul
Ja lol, ik wil best meeposten, maar kunnen we de volgende topic titel wel even zonder @kree makenquote:
Doe ikquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:18 schreef kree het volgende:
[..]
Ja lol, ik wil best meeposten, maar kunnen we de volgende topic titel wel even zonder @:kree maken![]()
Want ik krijg de verwijten dat ik steeds weer over hetzelfde begin en klaag daarover.
Maar de werkelijkheid is dat ik er niet over begin, maar dat users het blijkbaar wel grappig vinden als ik er weer op reageer en daarna dan zeggen dat ik klaag over mezelf.
Probeerde er al niet op in te gaan, maarja het is beetje unfair wel.
We weten dat verhaal en ik mag best klagen over een duif of mieren, niks ermee te maken.
Dus please doe me een lol
Ga er ook echt niet meer op in, dat wil niet zeggen dat ik er niet over wil praten ofzo, maar die mogen vanaf nu naar mijn DM
Heb er de laatste keer al tig genote. Maar de mods doen er ook niks aan, sterker nog krijg ik het verwijt stop is met die TR's![]()
![]()
![]()
Nou had nu weer even werk, twee dagen en vandaag weer een extreem lange dag. 13 uur toch wel.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:24 schreef WcPot het volgende:
[..]
Doe ik![]()
Hoe is het nu met het opruimen lukt dat nog een beetje
Kees van der spek ga ik kijkenquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:24 schreef kree het volgende:
Maargoed, wat gaan jullie nu kijken vanavond?
Series ofzo online mag ook, ben wel benieuwd
Echtquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:31 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook aan maar is wel een herhaling
Weet het niet zeker, maar denk dat dat ook een herhaling isquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:32 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Echt
Dan wacht ik wel tot Beruchte gevangenissen begint
Avond Kreetjequote:Op dinsdag 21 april 2020 19:59 schreef kree het volgende:
Nou niet veel op tv vanavond, denk dat ik maar verder ga met Lost.
En moet nog een paar afleveringen inhalen van Homeland de Blacklist en Better call Saul
quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:41 schreef praadje het volgende:
De lockdown van de Mac is hier opgeheven.![]()
https://www.nieuwsblad.be(...)4Enm4OIfGQFOFv-D8rsA
Nou zal de drive-trough zijn dan?quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:41 schreef praadje het volgende:
De lockdown van de Mac is hier opgeheven.![]()
https://www.nieuwsblad.be(...)4Enm4OIfGQFOFv-D8rsA
Ja het is inderdaad de drive. Maar die waren hier ook allemaal afgesloten. De restaurants zelf blijven nog gewoon dicht.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:25 schreef kree het volgende:
[..]
Nou zal de drive-trough zijn dan?
Die kan hier nog steeds wel. Alleen de hele parkeerplaats erna is wel dicht. Dus even onder het rijden opeten.
Het gewone “restaurant”.als je dat zo kan noemen is wel dicht incl alle andere fast-food
Wat ik mis, pakte nog wel eens hamburgertje enzo op stations van de trekluikjes of gewoon bestellen enzo. Maar dat is gewoon nog wel dicht.
Groot gemis wel.. Haha
Nouja iets gewin al dus voor daar in BEquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:27 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja het is inderdaad de drive. Maar die waren hier ook allemaal afgesloten. De restaurants zelf blijven nog gewoon dicht.
Tis wel erg he en dan is het daar nog erger als hier.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:32 schreef WcPot het volgende:
Morgen mag praadje de vuilnisbak buiten zetten heb je toch nog een uitje
Ja had deze al eens gezien, vrij bizar wel eigenlijk jaquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:34 schreef TigerXtrm het volgende:
Zonder bewaker als gast in die gevangenis rondlopen... dat Ewout uberhaupt nog kan lopen met zulke zware ballen
Dan mogen wij hier nog blij zijn met onze 1.5 meterquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:35 schreef kree het volgende:
[..]
Tis wel erg he en dan is het daar nog erger als hier.
Tsja wat moet je erover zeggen eigenlijk, ik weet er niet genoeg van, behalve dat ik het aardig zat aan het worden ben wel.
De nieuwe 1.5m samelevings economie gaat niet werken en nooit. Wellicht voor nu. Maar niet voor een onwijs veel langere tijd.
Vervolg is opstand gewoon, denk ik hoor.
Jaaa, ik heb mijn mooiste jurk al klaar hangen voor dit uitjequote:Op dinsdag 21 april 2020 21:32 schreef WcPot het volgende:
Morgen mag praadje de vuilnisbak buiten zetten heb je toch nog een uitje
Nou inderdaad, niet dat dat in de praktijk altijd werkt. Maar over het algemeen houden mensen zich er hier toch wel aan hoor. En dat is best ok/quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dan mogen wij hier nog blij zijn met onze 1.5 meter
Ga je nog een blokje om met de klikoquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:39 schreef praadje het volgende:
[..]
Jaaa, ik heb mijn mooiste jurk al klaar hangen voor dit uitje
Ik denk dat het zeker goed is. Het zou heel jammer zijn als er een terugval zou komen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:42 schreef kree het volgende:
[..]
Nou inderdaad, niet dat dat in de praktijk altijd werkt. Maar over het algemeen houden mensen zich er hier toch wel aan hoor. En dat is best ok/
In het algemeen dus. Maar voor de meer “normalere” dingen wat dat ook mag zijn horeca OV etc noem het op, je kunt dat nooit totaal doen.
Hele grote evenementen verbieden ben ik het wel mee eens. Maar het is best lastig.
De horeca gaat sowieso over de kop met dit als het veel langer duurt zeker nu in de zomer.
Jawel eens. Maar de vraag is voor hoelang natuurlijk?quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:54 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik denk dat het zeker goed is. Het zou heel jammer zijn als er een terugval zou komen.
Uiteraard, het is een essentiele verplaatsing dus daar ga ik wel even goed gebruik van maken in mijn glitterjurk en mijn high heelsquote:
Heel soms als ik boodschappen heb gedaan haal ik wel eens kipnuggets. In NL dan. Voor de Mac hier in Belgie moet ik 40 km rijden. Als ik het in Nederland haal dan hoef ik maar 10 km te rijden. Maar de grenzen zitten nog potdicht.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:28 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja iets gewin al dus voor daar in BE
zeg niet dat ik elke dag daar kom hoor, maar heb beetje dealtje met collega gaan we daar even door en zal 1 keer in de week zijn en betalen we om de beurte voor elkaar.
altijd toch wel lekker ff zo’n fast food snack onder het werk
Ja tis echt nog lastig jah, dat is beetje hetzelfde dat ik dus op een willekeurig staion eind v/d dag even niet een snackje kan halen, dik honger dan al natuurlijk. Maar alle smullers en dergelijke zijn sowieso dicht.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:40 schreef praadje het volgende:
[..]
Heel soms als ik boodschappen heb gedaan haal ik wel eens kipnuggets. In NL dan. Voor de Mac hier in Belgie moet ik 40 km rijden. Als ik het in Nederland haal dan hoef ik maar 10 km te rijden. Maar de grenzen zitten nog potdicht.
Waarschijnlijk omdat het niet rendabel is omdat er veel minder treinreizigers zijn. Dan kost het warm houden en het personeel wat het moet bereiden meer dan dat het oplevert.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
Ja tis echt nog lastig jah, dat is beetje hetzelfde dat ik dus op een willekeurig staion eind v/d dag even niet een snackje kan halen, dik honger dan al natuurlijk. Maar alle smullers en dergelijke zijn sowieso dicht.
Waarom zouden die trekluikjes trouwens niet open kunnen? Dat vraag ik me ook nog af, lijkt mij haast ultieme makkelijke om wel open te houden zo? Gewoon zonder de zitplaatsen? Werkt beter als een plastics glas enzo tussen de bediening en klanten?
Raar eigenlijk. Maar dicht nog steeds
Nou dat vraag ik me af wel?quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:45 schreef praadje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het niet rendabel is omdat er veel minder treinreizigers zijn. Dan kost het warm houden en het personeel wat het moet bereiden meer dan dat het oplevert.
Zet je mij er niet bijquote:Op woensdag 22 april 2020 18:02 schreef praadje het volgende:
De televisigids van vanavond;
20.28 HMMIK (H) RTL4
20.30 Tussen kunst en kitch NPO1
20.30 Steenrijk/Straatarm (H) 6
21.20 In de ban van Chernobyl (docu) Canvas
22.05 Chernobyl Canvas (Afl 3)
23.05 Chernobyl Canvas (Afl 4)
@:Van_Poppel
@:JayHovah
@:monkyyy
@:Oostblokkert
@:Snowsquall