De sportschooltypes zijn een nihil percentage tov de bmi 25+ types met teveel vet.quote:Op maandag 20 april 2020 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Net voor de gein even nagerekend, een jaartje of 6 geleden ging ik vrijwel dagelijks naar de sportschool en voetbalde drie keer per week. Vetpercentage schommelde rond de 12-15%. Nooit fitter en afgetrainder geweest dan toen, maar wel 105 kilo bij 1.93 en dus een BMI van ruim 28.
Zoveel zegt het dus
Ik heb geen getallen, maar in de spits toch al snel 5-10 procent schat ik.quote:Op maandag 20 april 2020 13:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat erom of je je dat kunt voorstellen of dat het een gegeven is.
Het is gewoon een gegeven dat de scherpte verslapt.quote:Op maandag 20 april 2020 13:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die laatste riedel is zo ongeveer ook een coronagodwin aan het worden in dit topic.
Weet je wat onzin is? Een heel land op slot gooien en de economie volledig om zeep helpen vanwege een vleermuis-virus.quote:Op maandag 20 april 2020 13:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij loopt al een tijdlang dit soort onzin te spuien. Kan me nauwelijks voorstellen dat hij serieus is.
Ja, vreselijk.quote:Op maandag 20 april 2020 13:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die laatste riedel is zo ongeveer ook een coronagodwin aan het worden in dit topic.
Tram een beetje zelfde in Amsterdam, zat laatst met 2 man in een tram.quote:Op maandag 20 april 2020 13:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit overigens al wekenlang in bijna lege treinenMisschien 1-3 andere mensen in zelfde coupe, meestal 0. Gisteren was ik ook weer eens de enige die op mijn station uit stapte. Er stapte ook niemand in. Maar goed, ik doe alleen nachtdiensten in het ziekenhuis, dus neem of heel vroeg of heel laat treinen. Die dus leeg zijn.
Alles met de fiets doen is een redelijk leven als je in een heel levendig deel van het land met veel voorzieningen woont (mits je fiets niet wordt gejat).quote:Op maandag 20 april 2020 13:28 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dan ga je fietsen. Voor naar de supermarkt of de apotheek is dat prima te doen, en de rest valt onder 'niet noodzakelijk'.
Wie gaat dit regelen?quote:Op maandag 20 april 2020 13:32 schreef Anton91 het volgende:
als bedrijven de werktijden wat meer spreiden. Veel scholen/universiteiten zijn volgens mij toch nog het hele jaar gesloten.
Dat roep je al drie of vier weken. En al die tijd mondjesmaat wat excessen.quote:Op maandag 20 april 2020 13:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is gewoon een gegeven dat de scherpte verslapt.
Zal niet veel van NL schelen.quote:
Wat zal Amsterdam heerlijk zijn zonder al die toeristenquote:Op maandag 20 april 2020 13:36 schreef raptorix het volgende:
Tram een beetje zelfde in Amsterdam, zat laatst met 2 man in een tram.
Tijdens corona of normaal gesproken?quote:Op maandag 20 april 2020 13:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb geen getallen, maar in de spits toch al snel 5-10 procent schat ik.
nee Amsterdam is altijd kut en stinktquote:Op maandag 20 april 2020 13:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat zal Amsterdam heerlijk zijn zonder al die toeristen
Aantallen treinreizgers zijn inderdaad echt heel flink gedaald de afgelopen periode. Met name in de spits zijn de treinen echt beduidend veel leger dan eerst.quote:Op maandag 20 april 2020 13:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit overigens al wekenlang in bijna lege treinenMisschien 1-3 andere mensen in zelfde coupe, meestal 0. Gisteren was ik ook weer eens de enige die op mijn station uit stapte. Er stapte ook niemand in. Maar goed, ik doe alleen nachtdiensten in het ziekenhuis, dus neem of heel vroeg of heel laat treinen. Die dus leeg zijn.
En volgend jaar ook minder internationale studenten.quote:Op maandag 20 april 2020 13:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja klopt, vroeger zaten ze alleen in het Centrum, nu ook veel in de hippe wijken (waar ik woon).quote:Op maandag 20 april 2020 13:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Normaal gesproken, maar als je ziet hoe de oudjes zich gedragen, dan vermoed ik dat het niet veel uit maakt.quote:Op maandag 20 april 2020 13:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tijdens corona of normaal gesproken?
Hoe moeten die arme hogescholen en universiteiten overleven nu ze geen busladingen Chinezen kunnen importeren a 30k per jaar?quote:Op maandag 20 april 2020 13:38 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
En volgend jaar ook minder internationale studenten.
Fixed.quote:Op maandag 20 april 2020 13:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee Amsterdam Centrum is altijd kut en stinkt
Ik denk omdat relatief veel mensen die met de trein reizen ook kunnen thuiswerken.quote:Op maandag 20 april 2020 13:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Aantallen treinreizgers zijn inderdaad echt heel flink gedaald de afgelopen periode. Met name in de spits zijn de treinen echt beduidend veel leger dan eerst.
Zelf nog buiten geweest in de afgelopen dagen? Mondjesmaat is niet het woord dat ik zou kiezen.quote:Op maandag 20 april 2020 13:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat roep je al drie of vier weken. En al die tijd mondjesmaat wat excessen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |