Nalatigheid, meer kan ik er niet van maken.quote:Op zondag 19 april 2020 17:32 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Maar waarom heeft Trump ze dan niet zelf aangevuld als hij zo slim was/welwillend? Hij had er trouwens drie jaar de tijd voor.
Biden gebruikte het woord travel ban dan ook niet specifiek toen hij Trump xenophobic noemde:quote:Op zondag 19 april 2020 17:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Bizar om iemand een motief toe te dienen terwijl Trump toch echt verklaarde dat hij het deed vanwege het virus.
Als Biden dat soort krachten heeft dan moet hij bij astro tv solliciteren.
Biden campaign says he backs Trump's China travel banquote:On the day the White House announced the travel restrictions, Biden did say at a campaign event in Iowa that as the pandemic unfolds, Americans “need to have a president who they can trust what he says about it, that he is going to act rationally about it.” He added, “This is no time for Donald Trump’s record of hysteria and xenophobia – hysterical xenophobia – and fearmongering to lead the way instead of science.”
quote:"Joe Biden supports travel bans that are guided by medical experts, advocated by public health officials, and backed by a full strategy," Kate Bedingfeld, Biden's deputy campaign manager, told CNN. "Science supported this ban, therefore he did too."
Ja inderdaad. Ik beweer ook sinds jaar en dag dat de productie van essentiële middelen teruggebracht moet worden binnen de eigen staatsgrenzen.quote:Op zondag 19 april 2020 17:39 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nalatigheid, meer kan ik er niet van maken.
Het feit dat niemand op een paar landen na echt goed voorbereid was op een globale pandemie laat wel zien dat er niet echt vooruitgekeken word.
Of dat nu in de EU is, het midden Oosten of de VS. Ik hoop ieder geval dat de mensen aan de top hun les hebben geleerd en hun naties voortaan voorbereiden op dit soort calamiteiten.
Persoonlijk hoop ik dat ze verder gaan en proberen cruciale industrie terug te halen naar hun eigen landen.
Het communistisch regime in China is een onbetrouwbare partner gebleken waar de burgers geen vrijheid genieten. Om deze reden alleen al zou men moeten proberen om de productie terug te halen.
Dan moet je ook de grondstoffen voor de essentieele middelen binnen je staatsgrenzen hebben en laat dat nu net wat lastig zijn met veel essentieele middelen.quote:Op zondag 19 april 2020 17:46 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik beweer ook sinds jaar en dag dat de productie van essentiële middelen teruggebracht moet worden binnen de eigen staatsgrenzen.
En daarnaast hoe wrang is het dat je, eenmaal verontreinigd en besmet te zijn door een virus afkomstig uit hun land, juist bij hen je heil moet zoeken en naar hen toe moet gaan met opgehouden hand om te bedelen naar spullen. Niet wetend of je daarmee opnieuw een Trojaans paard binnenhaalt?
Dus de spindokter van Biden komt na weken met een statement dat Biden het inreisverbod wel steunt. Ik vind het niet echt geloofwaardig, vooral omdat ik hem daarna nooit heb horen zeggen dat hij het inreisverbod steunt.quote:Op zondag 19 april 2020 17:43 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Biden gebruikte het woord travel ban dan ook niet specifiek toen hij Trump xenophobic noemde:
Trump, Biden Spin China Travel Restrictions
[..]
Biden campaign says he backs Trump's China travel ban
[..]
Als je het eens bent met een inreisverbod dan vind ik het raar dat je het inreisverbod meeneemt in je kritiek. Als hij het anders heeft bedoelt prima dan hoor. Het geeft dan wel weer aan dat zijn cognitieve functies op zijn retour zijn.twitter:JoeBiden twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 01:05:00A wall will not stop the coronavirus.
Banning all travel from Europe — or any other part of the world — will not stop it.
This disease could impact every nation and any person on the planet — and we need a plan to combat it. reageer retweet
allemaal heel leuk en aardig, maar Trump is nu president. En jij bent geen Amerikaan, je hebt zelfs geen familie daar wonen. Je hebt totaal geen binding met de VS, alleen met Trump/PVV/FvD je kakelt trump na, die Fox news network na-kakelt. ALLES wat er NU gebeurt komt op conto van de HUIDIGE president, niet op de vorige, de doden van de afgelopen maanden zijn indirect de schuld van Donald Trump, en niemand anders. Hij heeft gekozen voor de verantwoording, niet Biden!quote:Op zondag 19 april 2020 17:16 schreef Chivaz het volgende:
We weten ieder geval hoe Biden op het virus zou reageren. De man was tegen reisrestricties vanuit China en Europa en is ook medeverantwoordelijk voor het feit dat de voorraden zoals maskers niet zijn aangevuld.
Als ik Amerikaan zou zijn had ik nooit op die man gestemd hoe goed zijn VP ook zou zijn.
Die grondstoffen kunnen ook uit derde landen komen, hoeft niet China. Bovendien als je Europabreed kijkt, durf ik te stellen dat daar alle benodigde grondstoffen te vinden zijn mits je een beetje prioriteiten verschuift, en zaken ombouwt etc.quote:Op zondag 19 april 2020 17:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan moet je ook de grondstoffen voor de essentieele middelen binnen je staatsgrenzen hebben en laat dat nu net wat lastig zijn met veel essentieele middelen.
En als het volgende gemuteerde virus uit Rusland of Ehtiopie komt? De wereld is nu eenmaal met elkaar verbonden, net doen alsof je alles zelf kan doen is complete onzin, inefficient en vervuilend.
Precies, overigens is het de primaire taak van de overheid om je burgers te beschermen. Je zo afhankelijk opstellen van de landen rond de wereld vanwege economische belangen is een tekortkoming van de overheid dat ons duur is komen te staan.quote:Op zondag 19 april 2020 17:46 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik beweer ook sinds jaar en dag dat de productie van essentiële middelen teruggebracht moet worden binnen de eigen staatsgrenzen.
En daarnaast hoe wrang is het dat je, eenmaal verontreinigd en besmet te zijn door een virus afkomstig uit hun land, juist bij hen je heil moet zoeken en naar hen toe moet gaan met opgehouden hand om te bedelen naar spullen. Niet wetend of je daarmee opnieuw een Trojaans paard binnenhaalt?
Ik zie nu pas je tweede alinea die je hebt toegevoegd.quote:Op zondag 19 april 2020 17:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan moet je ook de grondstoffen voor de essentieele middelen binnen je staatsgrenzen hebben en laat dat nu net wat lastig zijn met veel essentieele middelen.
En als het volgende gemuteerde virus uit Rusland of Ehtiopie komt? De wereld is nu eenmaal met elkaar verbonden, net doen alsof je alles zelf kan doen is complete onzin, inefficient en vervuilend.
Het idee dat je alles wat "cruciaal" is binnen je eigen landsgrenzen zou moeten kunnen fabriceren is dan ook een volstrekte fantasie. Alle spullen met ook maar een beetje elektronica vereisen grondstoffen die wij hier al niet hebben. We hebben ook bij lange na niet genoeg olie voor zowel voer-, vaar en voertuigen als als grondstof voor plastics en alle andere afgeleide producten.quote:Op zondag 19 april 2020 17:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nederland is dan ook een piepklein land en stelt op geopolitiek strategisch gebied niet veel voor. Daarom moet je in eerste instantie Europabreed kijken en Europa als bindingseenheid hanteren. Dat is al een flink stuk beter en ben je duchterbij huis. 👍quote:Op zondag 19 april 2020 17:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het idee dat je alles wat "cruciaal" is binnen je eigen landsgrenzen zou moeten kunnen fabriceren is dan ook een volstrekte fantasie. Alle spullen met ook maar een beetje elektronica vereisen grondstoffen die wij hier al niet hebben. We hebben ook bij lange na niet genoeg olie voor zowel voer-, vaar en voertuigen als als grondstof voor plastics en alle andere afgeleide producten.
Even serieus, jij bent van mening dat Trump als een soort Zonnekoning het land kan en mag regeren. Blijkbaar hebben staten geen verantwoordelijkheid in jou ogen en komt alles neer op Keizer Trump.quote:Op zondag 19 april 2020 17:53 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
allemaal heel leuk en aardig, maar Trump is nu president. En jij bent geen Amerikaan, je hebt zelfs geen familie daar wonen. Je hebt totaal geen binding met de VS, alleen met Trump/PVV/FvD je kakelt trump na, die Fox news network na-kakelt. ALLES wat er NU gebeurt komt op conto van de HUIDIGE president, niet op de vorige, de doden van de afgelopen maanden zijn indirect de schuld van Donald Trump, en niemand anders. Hij heeft gekozen voor de verantwoording, niet Biden!
Ook de EU importeert pakweg 90% van haar olie.quote:Op zondag 19 april 2020 18:02 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Nederland is dan ook een piepklein land en stelt op geopolitiek strategisch gebied niet veel voor. Daarom moet je in eerste instantie Europabreed kijken en Europa als bindingseenheid hanteren. Dat is al een flink stuk beter en ben je duchterbij huis. 👍
En grondstoffen als Lithium en goud worden steeds belangrijker, als alles elektrisch is. Die gaan we hier echt niet vinden, ook niet als je per EU kijkt.quote:Op zondag 19 april 2020 17:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het idee dat je alles wat "cruciaal" is binnen je eigen landsgrenzen zou moeten kunnen fabriceren is dan ook een volstrekte fantasie. Alle spullen met ook maar een beetje elektronica vereisen grondstoffen die wij hier al niet hebben. We hebben ook bij lange na niet genoeg olie voor zowel voer-, vaar en voertuigen als als grondstof voor plastics en alle andere afgeleide producten.
Ja duh. Dat weet jij ook wel, maar blijkbaar moet voor de honderdste keer alles wat Trump *niet* deed hier herhaald worden. Ik vraag me af voor wie, volgens mij is de rest hier niet blind en kan men informatie aardig lang onthouden.quote:Op zondag 19 april 2020 18:02 schreef Chivaz het volgende:
[..]
hoe geloof jij dan dat Biden de betere president zou zijn in deze situatie?
Wie de neuk heeft het over olie man. Soms denk ik je dwars wilt zitten om gewoon vervelend te doen. Wees niet zo bekrompen. Olie is maar één deel van alles. Niet alles op zich.quote:Op zondag 19 april 2020 18:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ook de EU importeert pakweg 90% van haar olie.
Olie is niet alleen een brandstof, maar de basis voor heel veel producten.quote:Op zondag 19 april 2020 18:18 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Wie de neuk heeft het over olie man. Soms denk ik je dwars wilt zitten om gewoon vervelend te doen. Wees niet zo bekrompen. Olie is maar één deel van alles. Niet alles op zich.
Je kan je op energiegebied ook op andere terreinen begeven zoals groene, schalie, aardgas weet ik veel wat. Herinner je je NOGMAALS dat we het voorlopig alleen over een noodvoorraad aanleggen hebben. De benodigde olie of andere energie die je daarvoor verbruikt zal meevallen.
Verder krijgen we de meeste van onze olie tegenwoordig uit Rusland en op dit moment is de virusproblematiek niet met dat land. Mocht de volgende nare situatie zich juist daar manifesteren gaan we dus ons wenden naar een inmiddels geregeld ander land om zaken mee te doen. Je kan dit dus op twee vanzelfsprekende en effectieve manier aanpakken:
1) Je kan door je eigenbelangen (basisproductie van eerste levensbehoeftes) thuis te brengen je beschermen voor een globale crisis.
2) je kan zo de resterende belangen verspreiden (risicoverspreiding) door bijv olie of energie of andere grondstoffen niet alleen uit Rusland maar ook een paar andere landen te importeren om zodoende geen enkel land de troefkaarten toe te spelen.
Nogmaals we hebben het over de benodige hoeveelheid grondstoffen voor een NOODVOORRAAD dus dat valt reuze mee.
Omdat alles wat Trump niet deed herhaald word betekent dat nog niet dat Biden al die dingen wel zou doen.quote:Op zondag 19 april 2020 18:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja duh. Dat weet jij ook wel, maar blijkbaar moet voor de honderdste keer alles wat Trump *niet* deed hier herhaald worden. Ik vraag me af voor wie, volgens mij is de rest hier niet blind en kan men informatie aardig lang onthouden.
Dit topic kan interessant zijn als niet alles voor jou steeds honderd keer weer herhaald zou moeten worden.
Je kunt bar weinig maken zonder olie. Geen plastics, geen kleding, geen kunstmest, geen bestrijdingsmiddelen, geen schoonmaakmiddelen...quote:Op zondag 19 april 2020 18:18 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Wie de neuk heeft het over olie man. Soms denk ik je dwars wilt zitten om gewoon vervelend te doen. Wees niet zo bekrompen. Olie is maar één deel van alles. Niet alles op zich.
En hoe produceerden we al onze spullen dan voordat olie ontdekt werd in het begin van de 20e eeuw? Vergeet niet dat de Industriële Revolutie oftewel massaproductie ergens in de jaren 1850 begon. Dat zijn pak m beet 70 jaar voordat we op olie overgingen. Toen hadden we zelfs nog geen elektriciteit. Wat is uw verklaring hiervoor?quote:Op zondag 19 april 2020 18:29 schreef Hanca het volgende:
[..]
Je kunt bar weinig maken zonder olie. Geen plastics, geen kleding, geen kunstmest, geen bestrijdingsmiddelen, geen schoonmaakmiddelen...
Energie is maar een deel van de olie. En ja, dat gaan we vervangen. Maar olie blijft noodzakelijk.
https://www.olieprijs.eu/afhankelijkheid.html
Het enige wat we zouden moeten doen is ergens een grote loods (of doe maar op diverse plekken) miljoenen mondkapjes opslaan.
Toen hadden we nog geen plastics en waren dingen bijvoorbeeld dus ook heel slecht houdbaar te houden (geen plastic verpakkingen). Toen maakten we bijvoorbeeld geen sythetische kleding, nu wel. Kleding waar geen olie in zit, kan ook niet in de wasmachine, want het krimpt.quote:Op zondag 19 april 2020 18:32 schreef KI1234 het volgende:
[..]
En hoe produceerden we al onze spullen dan voordat olie ontdekt werd in het begin van de 20e eeuw? Vergeet niet dat de Industriële Revolutie oftewel massaproductie ergens in de jaren 1850 begon. Dat zijn pak m beet 70 jaar voordat we op olie overgingen. Toen hadden we zelfs nog geen elektriciteit. Wat is uw verklaring hiervoor?
Dus als ik het goed begrijp is je vraag of hij net zoals Trump ook nog duizenden Chinezen had binnengelaten? En in welke hypothetische combinatie wil je dit weten, met of zonder het ophemelen van China?quote:Op zondag 19 april 2020 18:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Omdat alles wat Trump niet deed herhaald word betekent dat nog niet dat Biden al die dingen wel zou doen.
Ook wil het concept verantwoordelijkheid van de staten er niet echt in. Dus dan ook voor jou de vraag gezien de situatie in de VS en Bidens opmerkingen rond het reisverbod. Hoe zou hij dan een betere president zijn geweest?
Waarvan wel een gedeelte uit Noorwegen komt neem ik aanquote:Op zondag 19 april 2020 18:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dus hoeveel minder afhankelijk van olie zouden we worden als we olie enkel zouden inzetten om plastics en synthetische meuk en andere zaken te produceren die zonder olie überhaipt niet kunnen? En voor de rest van onze productie naar andere bronnen zouden terugvallen?quote:Op zondag 19 april 2020 18:35 schreef Hanca het volgende:
[..]
Toen hadden we nog geen plastics en waren dingen bijvoorbeeld dus ook heel slecht houdbaar te houden (geen plastic verpakkingen). Toen maakten we bijvoorbeeld geen sythetische kleding, nu wel.
We produceren echt zeer weinig zonder olie.
Lees het eens een keer terug en probeer het dan nog eens.quote:Op zondag 19 april 2020 18:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is je vraag of hij net zoals Trump ook nog duizenden Chinezen had binnengelaten? En in welke hypothetische combinatie wil je dit weten, met of zonder het ophemelen van China?
Behoorlijk, maar zo ver zijn we nog niet. En dat gaat ook niet gebeuren met de huidige olieprijs. Dat komt pas als olie echt schaars gaat worden, denk ik.quote:Op zondag 19 april 2020 18:38 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Dus hoeveel minder afhankelijk van olie zouden we worden als we olie enkel zouden inzetten om plastics en synthetische meuk en andere zaken te produceren die zonder olie überhaipt niet kunnen? En voor de rest van onze productie naar andere bronnen zouden terugvallen?
We hebben eeuwenlang zo niet duizenden jaren op het concept van zelfvoorzienende natie-staten overleefd en zelfs welvaart gekend. Dus als je mij wijs wilt maken dat globalisme noodzakelijk is, ook in tijden van crisissen, gaat dat niet lukken. Het zou met al onze technologie, kennis, en logistieke mogelijkheden juist makkelijker moeten zijn geworden om enigszins onafhankelijk draaiende landen en economiēn te bouwen en te handhaven. Vervang desnoods land met machtsblok. Dan kan de EU of een een zelfstandig opererend onderdeel daarvan als eenheid worden beschouwd.quote:Op zondag 19 april 2020 18:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee hoor, geen idee waarom je het gelijk persoonlijk dacht te moeten maken.
Jij stelt dit:
[..]
Nou is "essentiële middelen" al een wat onnozel concept, want wat er essentieel is hangt nogal af van de omstandigheden waarmee we worden geconfronteerd. In het geval van een virusinfectie als deze is dat heel wat anders dan wanneer we plotseling geconfronteerd worden met een ziekte die geen beademingsapparatuur, maar andere medische hulpmiddelen vereist.
Daarnaast betekent het zoals je door meerdere mensen is uitgelegd dat je hooguit een stukje van de productieketen binnen de landsgrenzen verschuift. Daar schiet je verder niet gek veel mee op, je verplaatst het probleem hooguit een beetje.
Precies. En om een zelfvoorzienende noodvoorraad te bouwen en onderhouden hoef je al helemaal geen volledig onafhankelijke economie te bouwen. Oftewel ik word woorden in de mond gelegd omdat het hen uitkomt.quote:Op zondag 19 april 2020 19:16 schreef Chivaz het volgende:
Productie van medisch apparatuur en medicijnen kunnen makkelijk in Nederland. Als de grondstoffen niet uit het ene land kunnen komen dan wel uit een ander land. Ik krijg een beetje het gevoel dat hier vooral in problemen gedacht word niet in oplossingen.
Voor productie hoeven we niet afhankelijk te zijn van het regime in China. De enige reden dat wij en de rest van de wereld dat wel zijn heeft alles met kosten te maken.
https://www.reuters.com/a(...)-masks-idUSKBN21I1PUquote:Op zondag 19 april 2020 19:19 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Precies. En om een zelfvoorzienende noodvoorraad te bouwen en onderhouden hoef je al helemaal geen volledig onafhankelijke economie te bouwen. Oftewel ik word woorden in de mond gelegd omdat het hen uitkomt.
Gezichtsmaskers moet je er alleen een aantal miljoen van opslaan, zodat je iig voor de eerste maand (of desnoods voor de eerste 2 maanden) voldoende hebt. In die maand kunnen Nederlandse bedrijven overstappen op produceren (zoals Auping en andere bedrijven nu ook doen, zie Arnhem waar mensen met een vluchtelingenachtergrond 100.000 mondkapjes per dag maken) en kun je bestellen in het buitenland. Dan hoef je echt geen standaard gezichtsmaskersfabriek die veel duurder is dan wat er op de wereldmarkt te koop is te laten staan.quote:Op zondag 19 april 2020 19:28 schreef Chivaz het volgende:
[..]
https://www.reuters.com/a(...)-masks-idUSKBN21I1PU
Macron roept het ook al, al gaat het dan vooral om gezichtsmaskers. Persoonlijk vind ik dat we wel een paar stapjes verder mogen gaan. Dus buiten medische producten ook producten voor de consumenten. Nu we volop in het tijdperk zitten van de automatisering moet er toch wel een manier zijn om goedkoop en efficiënt te produceren. Met auto’s lukt het in Europa redelijk goed, ik zie niet in waarom het niet kan met andere producten.
Het vergt wel wat protectionistische maatregelen en misschien wat hogere prijzen voor de consument, daarentegen krijgen we er wel een efficiëntere industrie voor terug.
je zit weer te raaskallen en te framen: Vertel ons voor eens en al waarom Trump zo goed is, NIET waarom Biden dit niet is. je probeert Trump te verdedigen door Biden aan te vallen, en niet door goede punten van Trump op te sommen. Dat is je voornaamste zwakte.; alles en iedereen is slechter dan Trump, en wij willen weten waarom!quote:Op zondag 19 april 2020 18:02 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Even serieus, jij bent van mening dat Trump als een soort Zonnekoning het land kan en mag regeren. Blijkbaar hebben staten geen verantwoordelijkheid in jou ogen en komt alles neer op Keizer Trump.
Biden heeft verklaard tot diep in maart dat inreisverboden xenofobisch zijn, hoe geloof jij dan dat Biden de betere president zou zijn in deze situatie?
En welke andere wereldleiders hou je nog meer verantwoordelijk voor het dodenaantal wereldwijd?
Ironisch genoeg waren de PVV en FVD de partijen die in Januari aan de bel trokken omtrent het coronavirus, ik neem aan dat je met de komende verkiezingen in Nederland gewoon een rood kruisje zet bij Baudet?
Punt 1, denk aan je bloeddruk het is veel te mooi weer voor je geveinsde verontwaardiging.quote:Op zondag 19 april 2020 19:38 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
je zit weer te raaskallen en te framen: Vertel ons voor eens en al waarom Trump zo goed is, NIET waarom Biden dit niet is. je probeert Trump te verdedigen door Biden aan te vallen, en niet door goede punten van Trump op te sommen. Dat is je voornaamste zwakte.; alles en iedereen is slechter dan Trump, en wij willen weten waarom!
Je wil alle onderdelen zelf maken?quote:Op zondag 19 april 2020 19:16 schreef Chivaz het volgende:
Productie van medisch apparatuur en medicijnen kunnen makkelijk in Nederland. Als de grondstoffen niet uit het ene land kunnen komen dan wel uit een ander land. Ik krijg een beetje het gevoel dat hier vooral in problemen gedacht word niet in oplossingen.
Voor productie hoeven we niet afhankelijk te zijn van het regime in China. De enige reden dat wij en de rest van de wereld dat wel zijn heeft alles met kosten te maken.
Vraag het de bedrijven. Ik gok dat het iets duurder is.quote:Op zondag 19 april 2020 19:57 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wat je hier kan produceren produceer je hier, waarom zou dat niet een streven moeten zijn?
Precies, daarom geloof ik ook dat er protectionistische maatregelen genomen moeten worden om dat te bewerkstelligen.quote:Op zondag 19 april 2020 20:56 schreef Ulx het volgende:
[..]
Vraag het de bedrijven. Ik gok dat het iets duurder is.
Terug naar iedereen in de Daf naar de textielindustrie in Enschede?quote:Op zondag 19 april 2020 20:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Precies, daarom geloof ik ook dat er protectionistische maatregelen genomen moeten worden om dat te bewerkstelligen.
We doen het al met landbouwproducten, ik zie niet in waarom het niet kan met andere producten.
Een overdrijving van het punt wat ik maakte, maar dat had je al door.quote:Op zondag 19 april 2020 21:01 schreef Ulx het volgende:
[..]
Terug naar iedereen in de Daf naar de textielindustrie in Enschede?
Meneer is een beetje boos. Het vermaledijde Fox waagt het die nare Pelosi op de buis te brengen.twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 19-04-2020 om 18:58:51Nervous Nancy is an inherently “dumb” person. She wasted all of her time on the Impeachment Hoax. She will be overthrown, either by inside or out, just like her last time as “Speaker”. Wallace & @FoxNews are on a bad path, watch! https://t.co/nkEj5YeRjb reageer retweet
twitter:briantylercohen twitterde op zondag 19-04-2020 om 19:09:39@realDonaldTrump @FoxNews Here's why he's losing his mind-- she called him out on his bullshit:
"To proceed which policies which were not science-based, which were not evidence-based, and to blame others ... LEADERS TAKE RESPONSIBILITY. So I said he's a weak leader, he doesn't take responsibility." https://t.co/4GLeKG6HWN reageer retweet
McConnell wil toch nog snel maar wat hardwerkende Amerikanen naaien.twitter:mkraju twitterde op zondag 19-04-2020 om 20:45:31McConnell told GOP senators today that Dem demands for food stamp money and funding for state and local governments won’t be added to the small business package, per GOP leadership aide. Another source says that Dem demands for hazard pay for frontline workers won’t be in deal. reageer retweet
Mcconnell noemen ze niet voor niets Moscow Mitch hoor.quote:Op zondag 19 april 2020 21:23 schreef Ulx het volgende:
McConnell wil toch nog snel maar wat hardwerkende Amerikanen naaien.twitter:mkraju twitterde op zondag 19-04-2020 om 20:45:31McConnell told GOP senators today that Dem demands for food stamp money and funding for state and local governments won’t be added to the small business package, per GOP leadership aide. Another source says that Dem demands for hazard pay for frontline workers won’t be in deal. reageer retweet
Boven de 60.000 heeft Trump het niet goed gedaan, toch? Dat was de grens.twitter:CNN twitterde op zondag 19-04-2020 om 21:45:08The US now has at least 40,000 reported coronavirus deaths, according to a tally from Johns Hopkins University. https://t.co/wIxYCdDn60 reageer retweet
55%quote:Op zondag 19 april 2020 18:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |