Om 4 uur moet het al klaarliggen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:56 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Voor 4 uur iig i.v.m. de bezorging.
Ja de eerste editie welquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Om 4 uur moet het al klaarliggen.
Damn..quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Om 4 uur moet het al klaarliggen.
Zet een spaans muziekje opquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:02 schreef chufi het volgende:
Dacht dat het klaar was, maar net was het weer raak
Of dat de muur de buur opvreetquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:00 schreef Sodeknetters het volgende:
Helemaal als de betreffende buur een boormachientje heeft wat niet op de taak berekend is. Dat de muur de boor opvreet, zeg maar.
Uhh???quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Vreemd. Als ik ‘s avonds boor gaat dat hetzelfde als overdag. Net of mijn boor geen verschil ziet tussen dag en avond.
Zo’n buurman had ik ook. Sindsdien heb ik een electrische gitaar met versterker.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:02 schreef chufi het volgende:
Dacht dat het klaar was, maar net was het weer raak
Ik kreeg een nieuwe buurman die een drilboor in een bakstenen tussenmuurtje zette. Zag ik ineens door mijn muur een boor verschijnen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Vreemd. Als ik ‘s avonds boor gaat dat hetzelfde als overdag. Net of mijn boor geen verschil ziet tussen dag en avond.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zo’n buurman had ik ook. Sindsdien heb ik een electrische gitaar met versterker.
Ik vind het ook een beetje je eigen fatsoen. Mijn vorige woning had betonnen muren. Als ik erin moest boren liep ik even naar de buren om te vragen of ik er in kon boren.quote:
OK.. ik kan niets op een gitaar ..quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Weet ik veel, gewoon hakken op dat ding.![]()
Later een beter gitaar gekocht.
Heb een hekel aan headset-oorwarmer, soundnoise cancelling- dingen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:08 schreef chufi het volgende:
Niet iedereen kan zich een soundnoise cancel headset veroorloven
Mijn buren mogen klussen tot ze een ons wegen, mits binnen redelijke tijden.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje je eigen fatsoen. Mijn vorige woning had betonnen muren. Als ik erin moest boren liep ik even naar de buren om te vragen of ik er in kon boren.
Ja hoor !!!! Ik boor gewoon overdagquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje je eigen fatsoen. Mijn vorige woning had betonnen muren. Als ik erin moest boren liep ik even naar de buren om te vragen of ik er in kon boren.
In een appartementen gebouw dendert alles door ja. Oh dear alle boze mensen die we wel eens hebben gehadquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:14 schreef chufi het volgende:
Maar er is een verschil met waar je woont.. Woon je in een flat en moet je boren in een betonnen muur dan doe je dat op menselijke tijden .. Maar in een rijtjes huis of 2 onder 1 kap zal het kabaal anders zijn ..
Wanneer is boren zo noodzakelijk dat het acuut moet gebeuren?quote:
jajajaquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
In een appartementen gebouw dendert alles door ja. Oh dear alle boze mensen die we wel eens hebben gehadZelfs met messen bedreigd
Bij een wortelpuntontstekingquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wanneer is boren zo noodzakelijk dat het acuut moet gebeuren?
Niet vaak eigenlijk nooit meer maar toen ik hier kwam wonen was het kaal en moest er wel het één en ander opgehangen worden. Dat was een middag werk qua herrie maar ik kan moeilijk met ducttape iets ophangenquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wanneer is boren zo noodzakelijk dat het acuut moet gebeuren?
Ja daar komt het wel op neer he? Ik doe het expresquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:20 schreef Straatverlichting het volgende:
Ja. Ik ga maar s boren... Weet nog niet wat maar boren zal ik.
soms heb je van die mensenquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:21 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn buurvrouw liet bloemen bij mij bezorgen nadat haar badkamer was verbouwd![]()
Ik heb er nauwelijks last van gehad, heb er ook niet over geklaagd.
Dat is lief. Mijn buurman kreeg zelfgemaakte taart toen ik hier net was. Hij was blij dat er een banketbakker naast hem woondequote:Op zaterdag 18 april 2020 18:21 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn buurvrouw liet bloemen bij mij bezorgen nadat haar badkamer was verbouwd![]()
Ik heb er nauwelijks last van gehad, heb er ook niet over geklaagd.
quote:
Gelukkig ben jij een hitquote:
One hit wonder.quote:
Ja weet t.. Klier!!quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daar komt het wel op neer he? Ik doe het expres
Ik boor graag een gaatje in je hersenpanquote:
Het mag nog.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik boor graag een gaatje in je hersenpan
quote:
T mag nog een uurtje, schijnt. Laat eerst je apparaat maar s zien. M'n hersenpan is me lief.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik boor graag een gaatje in je hersenpan
Pfffffquote:
Mijn apparaat? Dat doe ik pas na 23:00.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:38 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
T mag nog een uurtje, schijnt. Laat eerst je apparaat maar s zien. M'n hersenpan is me lief.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn apparaat? Dat doe ik pas na 23:00
Er zit een tijdslot op?quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn apparaat? Dat doe ik pas na 23:00.
Ja zeker dan zijn de kinderen op bedquote:
Lolquote:
Nou en wat meerquote:
Die had ik ook op de stadhouderskade. Kon je er in de avond ook terecht Met boor !!quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:42 schreef chufi het volgende:
Mijn tandarts gaat normilter pas om 22 uur dicht
Dat zijn pas irritante boorklussen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Die had ik ook op de stadhouderskade. Kon je er in de avond ook terecht Met boor !!
Ja maar je kon er in de avond afspraken maken. Gewoonquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat zijn pas irritante boorklussen.
Hoe is het het met jouw abces?quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat zijn pas irritante boorklussen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:53 schreef Treehut362 het volgende:
meer kunstUh wattuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ok... koken.. thx.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
meer kunstIk keur het goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Wat is hetquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:54 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
[..]
Uh wattuh![]()
Ja ok... koken.. thx.
heel handig idd ... of om 7 uur in de ochtendquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar je kon er in de avond afspraken maken. Gewoon
meer kunstSpook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
meer kunstJe boekt vooruitganfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slavink en rode kool. Tja, ben niet zo ingewikkeld.quote:
Lekker man !! Rode kool moet ik ook weer eens eten.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:09 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Slavink en rode kool. Tja, ben niet zo ingewikkeld.
Ja nou mijn moeder maakte het wel eens vers (wel gesneden) maar dat was ook lekker. En goed nieuws Ruk en Pluk blijven 'Ruk & Pluk blijft'quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:11 schreef Deisyy het volgende:
De enige groente die ik wel lekker vind uit een potje
Mijn zwager is hier opgevoed. Die had er al over. Ja echt Ruk en Pluk zit om de hoekquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:16 schreef Deisyy het volgende:
Ruk en Pluk?
Bijzondere naam, ik had er nog nooit van gehoord
quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn zwager is hier opgevoed. Die had er al over. Ja echt Ruk en Pluk zit om de hoek
Ok nou doe je best !!quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]![]()
Pinterest is wel superbangelijk. Ideetjes genoeg. Ik denk dat ik ga kleuren hihi.
Ik leg mijn kwast net aan de kant.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]![]()
Pinterest is wel superbangelijk. Ideetjes genoeg. Ik denk dat ik ga kleuren hihi.
Verkeerde topic mutsquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]![]()
Problemo mijn printer doet het niet.quote:
Je spookt maarquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Problemo mijn printer doet het niet.
Morgen bij mijn ouders printen dus.
Behoorlijk gespookt.
Is het een wifi printer of is het papier op?quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Problemo mijn printer doet het niet.
Morgen bij mijn ouders printen dus.
Behoorlijk gespookt.
Of het gele inktquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het een wifi printer of is het papier op?
LOLquote:
Ik ook niet meestal scannen of een foto makenquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:33 schreef chufi het volgende:
Ik print nooit meer wat ... wel laatst mn cartridges vervangen want "low"
Voor wat?quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik wil nog een 3d printer hebben.
En dan ga ja alle treintjes printen ..? Heb je daar al de juiste 3D files voor?quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik wil nog een 3d printer hebben.
Voor de modelbouw.quote:
Die dingen zijn fucking duurquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan ga ja alle treintjes printen ..? Heb je daar al de juiste 3D files voor?
Er is al veel beschikbaar maar zelf tekenen is ook een optie.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan ga ja alle treintjes printen ..? Heb je daar al de juiste 3D files voor?
Ja okquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er is al veel beschikbaar maar zelf tekenen is ook een optie.
Ik wilde het niet zeggenquote:
Zolang ik geen werk heb gaat die er ook niet komen.quote:
Een dingetje is dat de techniek met 3d printers nog steeds in ontwikkeling is. Ze worden steeds beter.quote:
Dat is ook wel een punt, ik moet wel de investering eruit halen. Ik zei wel dat ik er één wil maar of die er ooit komt is maar de vraag.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hoor.. Heb er ook wel eens over gedacht maar toen .. voor wat ?
Ja ik mag hopen van welquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een dingetje is dat de techniek met 3d printers nog steeds in ontwikkeling is. Ze worden steeds beter.
De ontwikkelingen en mogelijkheid gaan nog hard. Ze zijn bv ook al bezig om met 3d printers zenuwbanen te reconstrueren. Dan zou je mensen met een dwarslaesie kunnen helpen.quote:
quote:
Ja gezondheid.quote:
Heb je er wel een mooie printhoek voor?quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is ook wel een punt, ik moet wel de investering eruit halen. Ik zei wel dat ik er één wil maar of die er ooit komt is maar de vraag.
Ik heb deze maand ook nog een verjaardag.quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:01 schreef Soury het volgende:
Ik heb nog wat zusjes en broertjes die jarig zijn deze maand
Blijven we bezig. altijd gezellig tochquote:Op zaterdag 18 april 2020 20:01 schreef Soury het volgende:
Ik heb nog wat zusjes en broertjes die jarig zijn deze maand
Ik zet hem wel op de wasmachine.quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je er wel een mooie printhoek voor?
Ja en die zijn in het condoom blijven plakkenquote:Op zaterdag 18 april 2020 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijven we bezig. altijd gezellig toch
Nee algemene foutmeldingquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het een wifi printer of is het papier op?
En de foutmelding is?quote:
404quote:
quote:
Even de webcam erop richten dan.quote:
Wanneer heb je voor het laatst geprint?quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Alle lichtjes knipperen en start niet op
Ik pas.quote:
Jaren geleden. Ik zal hem wel eens naar mijn broer brengen, die zit in de branchequote:Op zaterdag 18 april 2020 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst geprint?
Ik heb het later teruggekeken, en vond het wel vermakelijkquote:Op zaterdag 18 april 2020 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het vorige week half bekeken en was er wel klaar mee
Keiharde kritieken gehad in Humo.quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het vorige week half bekeken en was er wel klaar mee
Ah kijkquote:Op zaterdag 18 april 2020 20:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Jaren geleden. Ik zal hem wel eens naar mijn broer brengen, die zit in de branche
Ik vind het ook wel leuk. Best wel zennnnquote:Op zaterdag 18 april 2020 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het later teruggekeken, en vond het wel vermakelijk
Gooi hem maar gelijk in de prullenbak.quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Jaren geleden. Ik zal hem wel eens naar mijn broer brengen, die zit in de branche
Nouja, Ruben is wel jammer natuurlijkquote:Op zaterdag 18 april 2020 20:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk. Best wel zennnn
Ik wacht jouw verslag afquote:Op zaterdag 18 april 2020 20:32 schreef chufi het volgende:
ff kijken of de Generatie Show wat is ,..
Modelbouw ook.quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk. Best wel zennnn
Dat hoef je mij niet te vertellen.quote:
Te laat, net gedaanquote:Op zaterdag 18 april 2020 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen.
Echt?quote:
Wie wil je daar voor meenemen?quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt?![]()
Wil je nog een keer het raam door?
Dezelfde als de vorige keer.quote:
Ah, een succesformulequote:Op zaterdag 18 april 2020 20:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dezelfde als de vorige keer.
Heeft tot nu toe elke keer gewerkt. Even met de vingers knippen.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Binnenkort start seizoen 3 van Killing Eve
Voor degenen die het niet kennen: (zwart)komische thrillerserie over een lesbische psychopathische beroepskiller.
Geweldige trailer van serie 1, waarin je gelijk al voor jezelf kan beslissen of je haar gaat mogen of haten.![]()
En zo gaat ze beroepsmatig te werkquote:
Een spook is een laken dat rammelt door de gangen en wooooh! zegt heel de tijd.quote:
Vergeet de bal niet aan het eind vd ketting.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:39 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Een spook is een laken dat rammelt door de gangen en wooooh! zegt heel de tijd.
Vampier is nog enger vind ik.quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vergeet de bal niet aan het eind vd ketting.
Whut?quote:
Ideaal. Mijn tandarts ook avonden en zelfs weekends.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar je kon er in de avond afspraken maken. Gewoon
Dat gaat fout.quote:Op zondag 19 april 2020 00:05 schreef chufi het volgende:
Jacksonville Florida is back
[ afbeelding ]
goeie social distancing daarquote:Op zondag 19 april 2020 00:05 schreef chufi het volgende:
Jacksonville Florida is back
[ afbeelding ]
die moet als ie klaar is met president spelen dringend een gesloten inrichting inquote:Op zondag 19 april 2020 00:11 schreef chufi het volgende:
Man3 Trump nu over what if I wasn't President ... the world could have been over ..
Die gast raakt steeds verder van het padje
Daar is ie helaas te rijk voorquote:Op zondag 19 april 2020 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die moet als ie klaar is met president spelen dringend een gesloten inrichting in
Heb je nog genoeg chickiesvoer?quote:Op zondag 19 april 2020 00:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik blijf lekker binnen of zit lekker in de tuin todat ik denk dat het virus genoeg is afgevlakt
ik ben een Fokker, blijf dus uit de buurt van mensen, dus kan prima naar buitenquote:Op zondag 19 april 2020 00:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik blijf lekker binnen of zit lekker in de tuin todat ik denk dat het virus genoeg is afgevlakt
Ja maar je woont niet alleen Koenquote:Op zondag 19 april 2020 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben een Fokker, blijf dus uit de buurt van mensen, dus kan prima naar buiten
troost je, niet meer dan af en toe een noodzakelijk supermarkt bezoekje en af en toe een wandelingetje in een park dichtbijquote:
Same here.quote:Op zondag 19 april 2020 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
troost je, niet meer dan af en toe een noodzakelijk supermarkt bezoekje en af en toe een wandelingetje in een park dichtbij
Je mag van mij best meer doen .. Jij bent verstandig genoegquote:Op zondag 19 april 2020 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
troost je, niet meer dan af en toe een noodzakelijk supermarkt bezoekje en af en toe een wandelingetje in een park dichtbij
Herkenbaarquote:Op zondag 19 april 2020 00:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
correctie een hekel niet maar ik kan perfect alleen zijn
Ik mis sociale contacten wel een beetje. Maar op zich heb ik mazzel in deze tijd. Ik kan ook prima alleen zijn en heb nauwelijks familie.quote:Op zondag 19 april 2020 00:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
correctie een hekel niet maar ik kan perfect alleen zijn
paar weken terug autoroute door de bollenstreek gereden op een zondag, dat was nog voordat het massaal ontdekt werdquote:Op zondag 19 april 2020 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Je mag van mij best meer doen .. Jij bent verstandig genoeg
Ja, dat is gewoon dom. Problemen opzoeken.quote:Op zondag 19 april 2020 00:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als ik die strand foto zie denk ik waarom in godsnaam
behalve m'n moeder niks met eigen familie, hooguit met schoonfamilie maar die zie ik in deze tijd ook niet meer. En zoals het een Fokker betaamt nauwelijks vriendenquote:Op zondag 19 april 2020 00:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik mis sociale contacten wel een beetje. Maar op zich heb ik mazzel in deze tijd. Ik kan ook prima alleen zijn en heb nauwelijks familie.
Amerikanen zijn domquote:Op zondag 19 april 2020 00:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon dom. Problemen opzoeken.
ik ben een sociaal mens dat graag met mensen om me heen werktquote:
okquote:Op zondag 19 april 2020 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben een sociaal mens dat graag met mensen om me heen werkt
Zoals een Prishaquote:Op zondag 19 april 2020 00:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Trump is dom. Ik ken best slimme Amerikanen.
Dus socializen, valt er verder nog wat leuks te doen op het werk ? Dat ben je toch al jaren beu ....quote:Op zondag 19 april 2020 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben een sociaal mens dat graag met mensen om me heen werkt
gedeeltelijk saai en voorspelbaar, maar grotendeels blijft het iedere dag weer verrassendquote:Op zondag 19 april 2020 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus socializen, valt er verder nog wat leuks te doen op het werk ? Dat ben je toch al jaren beu ....
Ok, ik zou je nu ook niet aanraden om wat anders te zoeken ....quote:Op zondag 19 april 2020 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gedeeltelijk saai en voorspelbaar, maar grotendeels blijft het iedere dag weer verrassend
nope dat staat ook niet op m'n agendaquote:Op zondag 19 april 2020 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok, ik zou je nu ook niet aanraden om wat anders te zoeken ....
28 jaarquote:Op zondag 19 april 2020 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
hoelang zit je daar nu al inmiddels ..?
Ja das lang en ik zou nu adviseren om te blijven zolang het kan ... Tijden veranderen ..quote:
geen woord behalve de standaard woordjes die iedere NL-er verstaatquote:Op zondag 19 april 2020 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das lang en ik zou nu adviseren om te blijven zolang het kan ... Tijden veranderen ..
Vraagje Koen ! Versta jij Spaans met je achtergrond ?
OK .. volgens mij wist ik dit al .. maar goed, doet er verder niet toequote:Op zondag 19 april 2020 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen woord behalve de standaard woordjes die iedere NL-er verstaat
ik versta ook geen Papiamento overigens, Curacao is voor mij een vakantieland waar ook wat familie woont
Ik zou dr ook maar houdenquote:Op zondag 19 april 2020 01:07 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Wat ik ook probeer, die gaat niet weg.
Precies zoals je het graag hebt!quote:Op zondag 19 april 2020 01:35 schreef chufi het volgende:
Iedereen is gewoon passief ... OK nu is het laat ja begrijpelijk ... krijg flashbacks naar 2017 of zo ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je meld regelmatig dat je "spookt". Geen idee wat dat betekent. Maar het wordt wel irritant. Verder wens ik je een goede nachtrust.quote:Op zondag 19 april 2020 03:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
dacht dat de aarde beefde maar ik droom levensecht.
Spook weer efkes maar dorst.
S nachts wakker worden en niet meer kunnen slapen.quote:Op zondag 19 april 2020 03:15 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Je meld regelmatig dat je "spookt". Geen idee wat dat betekent. Maar het wordt wel irritant. Verder wens ik je een goede nachtrust.
Ok..quote:Op zondag 19 april 2020 03:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
S nachts wakker worden en niet meer kunnen slapen.
Alhoewel ik nadien gewoon in slaap val.
Slaapwel.
quote:Op zondag 19 april 2020 09:09 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen, het ziet er heerlijk uit buiten!
Ga lekker naar buiten en laat me, voor wat dit aangaat, verder met rust s.v.p.quote:Op zondag 19 april 2020 09:09 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen, het ziet er heerlijk uit buiten!
quote:
Plantjes buiten gezet in de tuin... zo ff kunstmatig beregenen.quote:
Ik ookquote:Op zondag 19 april 2020 09:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me dat inderdaad wel voorstellen.
Dank jequote:Op zondag 19 april 2020 09:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je wel, dan wens ik jou hetzelfde
Lol.. wattuh?quote:
Filterzakje was omgeplakt. Komt wel goed.quote:
Doe je bestquote:Op zondag 19 april 2020 09:47 schreef D. het volgende:
[..]
Dank je
Tevens doe ik graag mijn best een bijdrage aan de totstandkoming te leveren
Is me 3 keer "gelukt". Ja klote. Ach als je maar nieuwe lading koffie hebt.quote:Op zondag 19 april 2020 09:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Filterzakje was omgeplakt. Komt wel goed.
Bedenken wat je wel gaat doen gaat vast snellerquote:Op zondag 19 april 2020 10:08 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen! ☕
Eerst maar eens bedenken wat we vandaag allemaal niet gaan doen.
Daar heb je wel een punt.quote:Op zondag 19 april 2020 10:09 schreef D. het volgende:
[..]
Bedenken wat je wel gaat doen gaat vast sneller
Moeilijk iets van te zeggen aangezien sommigen belachelijke vraagprijzen hanterenquote:Op zondag 19 april 2020 10:20 schreef D. het volgende:
Jullie mening;
Iemand verkoopt iets (op Ebay) en heeft een verkoopprijs.
Ook geeft hij/zij aan open te staan voor biedingen.
Hoeveel procent vinden jullie realistisch zonder iemand te willen beledigen?
Laten we er voor het gemak van uitgaan dat de vraagprijs al heel redelijk isquote:Op zondag 19 april 2020 10:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Moeilijk iets van te zeggen aangezien sommigen belachelijke vraagprijzen hanteren
Ligt inderdaad helemaal aan de vraagprijs en het artikel.quote:Op zondag 19 april 2020 10:20 schreef D. het volgende:
Jullie mening;
Iemand verkoopt iets (op Ebay) en heeft een verkoopprijs.
Ook geeft hij/zij aan open te staan voor biedingen.
Hoeveel procent vinden jullie realistisch zonder iemand te willen beledigen?
Goedemorgen!quote:Op zondag 19 april 2020 10:27 schreef espri het volgende:
Goedemorgen wat een lekker weertje vandaag,
Gewoon de helft bieden dan.quote:Op zondag 19 april 2020 10:27 schreef D. het volgende:
[..]
Laten we er voor het gemak van uitgaan dat de vraagprijs al heel redelijk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |