Om 4 uur moet het al klaarliggen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:56 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Voor 4 uur iig i.v.m. de bezorging.
Ja de eerste editie welquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Om 4 uur moet het al klaarliggen.
Damn..quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Om 4 uur moet het al klaarliggen.
Zet een spaans muziekje opquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:02 schreef chufi het volgende:
Dacht dat het klaar was, maar net was het weer raak
Of dat de muur de buur opvreetquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:00 schreef Sodeknetters het volgende:
Helemaal als de betreffende buur een boormachientje heeft wat niet op de taak berekend is. Dat de muur de boor opvreet, zeg maar.
Uhh???quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Vreemd. Als ik ‘s avonds boor gaat dat hetzelfde als overdag. Net of mijn boor geen verschil ziet tussen dag en avond.
Zo’n buurman had ik ook. Sindsdien heb ik een electrische gitaar met versterker.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:02 schreef chufi het volgende:
Dacht dat het klaar was, maar net was het weer raak
Ik kreeg een nieuwe buurman die een drilboor in een bakstenen tussenmuurtje zette. Zag ik ineens door mijn muur een boor verschijnen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Vreemd. Als ik ‘s avonds boor gaat dat hetzelfde als overdag. Net of mijn boor geen verschil ziet tussen dag en avond.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zo’n buurman had ik ook. Sindsdien heb ik een electrische gitaar met versterker.
Ik vind het ook een beetje je eigen fatsoen. Mijn vorige woning had betonnen muren. Als ik erin moest boren liep ik even naar de buren om te vragen of ik er in kon boren.quote:
OK.. ik kan niets op een gitaar ..quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Weet ik veel, gewoon hakken op dat ding.![]()
Later een beter gitaar gekocht.
Heb een hekel aan headset-oorwarmer, soundnoise cancelling- dingen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:08 schreef chufi het volgende:
Niet iedereen kan zich een soundnoise cancel headset veroorloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |