De opbrengst gaat oa naar de WHO. Dikke middelvinger naar POTUSquote:Op zondag 19 april 2020 01:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
Hm, da's waar ook. Je zou verwachten dat zo iemand wel iemand in zijn omgeving heeft die hem de goede kant op maant?! Bizarre situatie.
Wel positief vanuit Florida, deze fundraiser die nu op zijn einde loopt:
Nou ja, dat weet ik niet. Stel ObamaBiden was president had hij dan niet aan de WHO gedoneerd?quote:Op zondag 19 april 2020 01:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
De opbrengst gaat oa naar de WHO. Dikke middelvinger naar POTUS
Take that Trump!!!quote:Op zondag 19 april 2020 01:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
De opbrengst gaat oa naar de WHO. Dikke middelvinger naar POTUS
Tuurlijk wel maar nu Trump net uit de WHO is gestapt (hoewel nog moet blijken of hij dat eik wel mag doen begreep ik) is het toch een soort statementquote:Op zondag 19 april 2020 01:48 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nou ja, dat weet ik niet. Stel ObamaBiden was president had hij dan niet aan de WHO gedoneerd?
Meh, ik weet niet. Het is gevaarlijk om alles te framen in het licht van Trump. Als je dat doet is hij juist drijvend in wat je doet en denkt en verander je niks in de wereld behalve je eigen frustratie. Dat laatste zal dan ook weer zijn weerslag hebben op je wereldbeeld.quote:Op zondag 19 april 2020 01:52 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar nu Trump net uit de WHO is gestapt (hoewel nog moet blijken of hij dat eik wel mag doen begreep ik) is het toch een soort statement
Nah dit soort artiesten zijn al als linkse elite geframedquote:Op zondag 19 april 2020 01:58 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Meh, ik weet niet. Het is gevaarlijk om alles te framen in het licht van Trump. Als je dat doet is hij juist drijvend in wat je doet en denkt en verander je niks in de wereld behalve je eigen frustratie. Dat laatste zal dan ook weer zijn weerslag hebben op je wereldbeeld.
Verder!
Sowieso. Ook als urban, mits ze zwart zijn. Maar goed, vond het wel leuk om McCarthy net even te zien, hoewel het muziekaal niet helmaal meer je-van-het was.quote:Op zondag 19 april 2020 02:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nah dit soort artiesten zijn al als linkse elite geframed
Zijn stem is niet helemaal meer wat het geweest is iddquote:Op zondag 19 april 2020 02:22 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Sowieso. Ook als urban, mits ze zwart zijn. Maar goed, vond het wel leuk om McCarthy net even te zien, hoewel het muziekaal niet helmaal meer je-van-het was.
Dat is trouwens wel illustratief voor de dementie "discussie". Hij is niet dementerend, maar wel serieus aan het verouderen.
twitter:ddale8 twitterde op zondag 19-04-2020 om 01:55:16As Trump proclaims the testing situation hunky-dory, here's what Republican Ohio Gov. Mike DeWine and his health chief said yesterday. https://t.co/Wcuo1rFwVY https://t.co/jCxp8mDJFV reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Goh wat een inzicht!twitter:GlennKesslerWP twitterde op zondag 19-04-2020 om 01:55:55Trump campaign concludes there is more to be gained by attacking Biden than trying to promote president’s pandemic response, by @michaelscherer, @jdawsey1, @AnnieLinskey & @ToluseO https://t.co/Jhykol1h9G reageer retweet
twitter:gtconway3d twitterde op zondag 19-04-2020 om 05:12:57Tough choice--between lying about @realDonaldTrump's record and lying about Biden.
But the stable genius will settle it by lying about everything. https://t.co/ztZXRbhNt4 reageer retweet
twitter:EddieZipperer twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 14:35:26BIDEN: "Um, you know, there's a, uh, during World War II, uh, you know, where Roosevelt came up with a thing, uh, that, uh, you know, was totally different than a- than the- it's called, he called it, the, you know, the World War II, he had the war- the the War Production Board." https://t.co/CwFSW2UITD reageer retweet
Met een paar hyperbolen erin had het ook gewoon een quote van Trump kunnen zijn...quote:Op zondag 19 april 2020 04:30 schreef KI1234 het volgende:
Arme opa Biden hakkelde en stamelde door zijn zoveelste interview. Soms heb ik medelijden met hem, zijn hart is op de juiste plaats, maar zijn leeftijd is te hoog. Ik hoop dat hij medische hulp krijgt:twitter:EddieZipperer twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 14:35:26BIDEN: "Um, you know, there's a, uh, during World War II, uh, you know, where Roosevelt came up with a thing, uh, that, uh, you know, was totally different than a- than the- it's called, he called it, the, you know, the World War II, he had the war- the the War Production Board." https://t.co/CwFSW2UITD reageer retweet
Zo'n paar seconden zegt niks. In het enige debat dat hij met Sanders had ging het prima (dat is ook de laatste keer dat ik hem lange tijd heb zien spreken, moet ik toegeven). Dat smijten met van die kleine fragmentjes slaat nergens op.quote:Op zondag 19 april 2020 04:30 schreef KI1234 het volgende:
Arme opa Biden hakkelde en stamelde door zijn zoveelste interview. Soms heb ik medelijden met hem, zijn hart is op de juiste plaats, maar zijn leeftijd is te hoog. Ik hoop dat hij medische hulp krijgt:
De regels zijn weer lekker soepel.quote:Op zondag 19 april 2020 08:40 schreef Hanca het volgende:
[..]
Zo'n paar seconden zegt niks. In het enige debat dat hij met Sanders had ging het prima (dat is ook de laatste keer dat ik hem lange tijd heb zien spreken, moet ik toegeven). Dat smijten met van die kleine fragmentjes slaat nergens op.
Wat bedoel je?quote:
Trump wordt op elke zucht beoordeelt hier dus waarom zou dat andersom niet gebeuren?quote:Op zondag 19 april 2020 08:52 schreef Hanca het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Ik vind altijd dat je iemand niet op een fragmentje van een paar seconden kunt beoordelen, om wie het dan ook gaat. Als dit zijn standaard zou zijn, hadden we dat 15 maart toch wel gemerkt in dat debat?
Ik beoordeel Trump hier niet op elke zucht.quote:Op zondag 19 april 2020 09:01 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Trump wordt op elke zucht beoordeelt hier dus waarom zou dat andersom niet gebeuren?
Is het hele interview ergens te zien? Hij heeft de laatste dagen volgens mij genoeg gepraat en als ik even snel kijk komt hij in andere interviews helder over.quote:Op zondag 19 april 2020 04:30 schreef KI1234 het volgende:
Arme opa Biden hakkelde en stamelde door zijn zoveelste interview. Soms heb ik medelijden met hem, zijn hart is op de juiste plaats, maar zijn leeftijd is te hoog. Ik hoop dat hij medische hulp krijgt:twitter:EddieZipperer twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 14:35:26BIDEN: "Um, you know, there's a, uh, during World War II, uh, you know, where Roosevelt came up with a thing, uh, that, uh, you know, was totally different than a- than the- it's called, he called it, the, you know, the World War II, he had the war- the the War Production Board." https://t.co/CwFSW2UITD reageer retweet
Vast wel. De bron zo te zien was CNN want Sanjay Gupta en Anderson Cooper. Doe maar je plezier mee.quote:Op zondag 19 april 2020 09:07 schreef kipknots het volgende:
[..]
Is het hele interview ergens te zien? Hij heeft de laatste dagen volgens mij genoeg gepraat en als ik even snel kijk komt hij in andere interviews helder over.
Duur is op zich ook niet relevant, het gaat om de inhoud.quote:Op zondag 19 april 2020 08:40 schreef Hanca het volgende:
[..]
Zo'n paar seconden zegt niks. In het enige debat dat hij met Sanders had ging het prima (dat is ook de laatste keer dat ik hem lange tijd heb zien spreken, moet ik toegeven). Dat smijten met van die kleine fragmentjes slaat nergens op.
Rechtvaardigt dat de zwaktes van Biden?quote:Op zondag 19 april 2020 08:09 schreef J.B. het volgende:
[..]
Met een paar hyperbolen erin had het ook gewoon een quote van Trump kunnen zijn...
Van de meeste twiteraars en kijkers hou je tegenwoordig niet langer dan enkele tientallen seconden hun aandacht vast, dus ergens kan ik daar inkomen. Maar je mag niet iemabd op een enkel incident afrekenen. Dat geef ik je. Het gaat om het totale plaatje.quote:Op zondag 19 april 2020 08:52 schreef Hanca het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Ik vind altijd dat je iemand niet op een fragmentje van een paar seconden kunt beoordelen, om wie het dan ook gaat. Als dit zijn standaard zou zijn, hadden we dat 15 maart toch wel gemerkt in dat debat?
quote:Op zondag 19 april 2020 02:22 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Sowieso. Ook als urban, mits ze zwart zijn. Maar goed, vond het wel leuk om McCarthy net even te zien, hoewel het muziekaal niet helmaal meer je-van-het was.
Dat is trouwens wel illustratief voor de dementie "discussie". Hij is niet dementerend, maar wel serieus aan het verouderen.
De alzheimer ontwikkeling van trump is bijzaak. Hoewel hij duidelijk te zien is hebben we het daar maar zelden over.quote:Op zondag 19 april 2020 09:01 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Trump wordt op elke zucht beoordeelt hier dus waarom zou dat andersom niet gebeuren?
Welnee, niet als dat op zichzelf wel het plan was. 🤣quote:Op zondag 19 april 2020 10:11 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
De alzheimer ontwikkeling van trump is bijzaak. Hoewel hij duidelijk te zien is hebben we het daar maar zelden over.
De hoofdzaak is beleid en uitvoering en daar valt trump door de mand. De top drie:
1. Het uit de klauw laten lopen van het begrotingstekort tijdens hoogconjunctuur
2. Het opblazen van internationale verdragen zonder alternatieven
3. Het verneuken van de gezondheidszorg voor zwakkeren zonder plan
Zijn Corona gekloot en gelieg is geheel in lijn met zijn normale werkwijze.
Trump is een incompetente president die daarnaast ook nog eens een immorele, narcistische, seksistische, xenofobe en liegende klootzak is. Dat laatste is bijzaak, want dat wisten zijn aanhangers al. Dat is voor hen wonderlijk genoeg blijkbaar aantrekkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |