abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192693739
Ludiek:

Nu trending op Twitter? #FloridaMorons ;)
pi_192693747
Hm, da's waar ook. Je zou verwachten dat zo iemand wel iemand in zijn omgeving heeft die hem de goede kant op maant?! Bizarre situatie.

Wel positief vanuit Florida, deze fundraiser die nu op zijn einde loopt:
  zondag 19 april 2020 @ 01:40:09 #203
323401 Kijkertje
met filter
pi_192693824
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 01:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
Hm, da's waar ook. Je zou verwachten dat zo iemand wel iemand in zijn omgeving heeft die hem de goede kant op maant?! Bizarre situatie.

Wel positief vanuit Florida, deze fundraiser die nu op zijn einde loopt:
De opbrengst gaat oa naar de WHO. Dikke middelvinger naar POTUS :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_192693920
quote:
14s.gif Op zondag 19 april 2020 01:40 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Nou ja, dat weet ik niet. Stel ObamaBiden was president had hij dan niet aan de WHO gedoneerd?
pi_192693939
quote:
14s.gif Op zondag 19 april 2020 01:40 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Take that Trump!!!
  zondag 19 april 2020 @ 01:52:57 #206
323401 Kijkertje
met filter
pi_192693974
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 01:48 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Nou ja, dat weet ik niet. Stel ObamaBiden was president had hij dan niet aan de WHO gedoneerd?
Tuurlijk wel maar nu Trump net uit de WHO is gestapt (hoewel nog moet blijken of hij dat eik wel mag doen begreep ik) is het toch een soort statement :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_192694020
quote:
6s.gif Op zondag 19 april 2020 01:52 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Tuurlijk wel maar nu Trump net uit de WHO is gestapt (hoewel nog moet blijken of hij dat eik wel mag doen begreep ik) is het toch een soort statement :P
Meh, ik weet niet. Het is gevaarlijk om alles te framen in het licht van Trump. Als je dat doet is hij juist drijvend in wat je doet en denkt en verander je niks in de wereld behalve je eigen frustratie. Dat laatste zal dan ook weer zijn weerslag hebben op je wereldbeeld.

Verder!
  zondag 19 april 2020 @ 02:16:26 #208
323401 Kijkertje
met filter
pi_192694128
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 01:58 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Meh, ik weet niet. Het is gevaarlijk om alles te framen in het licht van Trump. Als je dat doet is hij juist drijvend in wat je doet en denkt en verander je niks in de wereld behalve je eigen frustratie. Dat laatste zal dan ook weer zijn weerslag hebben op je wereldbeeld.

Verder!
Nah dit soort artiesten zijn al als linkse elite geframed :D
pi_192694173
quote:
10s.gif Op zondag 19 april 2020 02:16 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Nah dit soort artiesten zijn al als linkse elite geframed :D
Sowieso. Ook als urban, mits ze zwart zijn. Maar goed, vond het wel leuk om McCarthy net even te zien, hoewel het muziekaal niet helmaal meer je-van-het was.

Dat is trouwens wel illustratief voor de dementie "discussie". Hij is niet dementerend, maar wel serieus aan het verouderen.
  zondag 19 april 2020 @ 02:24:48 #210
323401 Kijkertje
met filter
pi_192694187
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 02:22 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Sowieso. Ook als urban, mits ze zwart zijn. Maar goed, vond het wel leuk om McCarthy net even te zien, hoewel het muziekaal niet helmaal meer je-van-het was.

Dat is trouwens wel illustratief voor de dementie "discussie". Hij is niet dementerend, maar wel serieus aan het verouderen.
Zijn stem is niet helemaal meer wat het geweest is idd
  zondag 19 april 2020 @ 02:49:22 #211
323401 Kijkertje
met filter
pi_192694293
Trump beweerde tijdens zijn briefing rally dat alleen Democratische gouverneurs klaagden over de testen:

ddale8 twitterde op zondag 19-04-2020 om 01:55:16 As Trump proclaims the testing situation hunky-dory, here's what Republican Ohio Gov. Mike DeWine and his health chief said yesterday. https://t.co/Wcuo1rFwVY https://t.co/jCxp8mDJFV reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 19 april 2020 @ 03:07:04 #212
323401 Kijkertje
met filter
pi_192694340
GlennKesslerWP twitterde op zondag 19-04-2020 om 01:55:55 Trump campaign concludes there is more to be gained by attacking Biden than trying to promote president’s pandemic response, by @michaelscherer, @jdawsey1, @AnnieLinskey & @ToluseO https://t.co/Jhykol1h9G reageer retweet
Goh wat een inzicht! :D

gtconway3d twitterde op zondag 19-04-2020 om 05:12:57 Tough choice--between lying about @realDonaldTrump's record and lying about Biden.

But the stable genius will settle it by lying about everything. https://t.co/ztZXRbhNt4 reageer retweet

[ Bericht 28% gewijzigd door Kijkertje op 19-04-2020 05:16:43 ]
pi_192694505
Arme opa Biden hakkelde en stamelde door zijn zoveelste interview. Soms heb ik medelijden met hem, zijn hart is op de juiste plaats, maar zijn leeftijd is te hoog. Ik hoop dat hij medische hulp krijgt:

EddieZipperer twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 14:35:26 BIDEN: "Um, you know, there's a, uh, during World War II, uh, you know, where Roosevelt came up with a thing, uh, that, uh, you know, was totally different than a- than the- it's called, he called it, the, you know, the World War II, he had the war- the the War Production Board." https://t.co/CwFSW2UITD reageer retweet
pi_192694996
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 04:30 schreef KI1234 het volgende:
Arme opa Biden hakkelde en stamelde door zijn zoveelste interview. Soms heb ik medelijden met hem, zijn hart is op de juiste plaats, maar zijn leeftijd is te hoog. Ik hoop dat hij medische hulp krijgt:

EddieZipperer twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 14:35:26 BIDEN: "Um, you know, there's a, uh, during World War II, uh, you know, where Roosevelt came up with a thing, uh, that, uh, you know, was totally different than a- than the- it's called, he called it, the, you know, the World War II, he had the war- the the War Production Board." https://t.co/CwFSW2UITD reageer retweet
Met een paar hyperbolen erin had het ook gewoon een quote van Trump kunnen zijn...
pi_192695148
quote:
Zo'n paar seconden zegt niks. In het enige debat dat hij met Sanders had ging het prima (dat is ook de laatste keer dat ik hem lange tijd heb zien spreken, moet ik toegeven). Dat smijten met van die kleine fragmentjes slaat nergens op.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  zondag 19 april 2020 @ 08:49:48 #216
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_192695213
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 08:40 schreef Hanca het volgende:

[..]

Zo'n paar seconden zegt niks. In het enige debat dat hij met Sanders had ging het prima (dat is ook de laatste keer dat ik hem lange tijd heb zien spreken, moet ik toegeven). Dat smijten met van die kleine fragmentjes slaat nergens op.
De regels zijn weer lekker soepel.
2019: The Great Awakening
pi_192695226
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 08:49 schreef MangoTree het volgende:

[..]

De regels zijn weer lekker soepel.
Wat bedoel je?

Ik vind altijd dat je iemand niet op een fragmentje van een paar seconden kunt beoordelen, om wie het dan ook gaat. Als dit zijn standaard zou zijn, hadden we dat 15 maart toch wel gemerkt in dat debat?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  zondag 19 april 2020 @ 09:01:12 #218
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_192695261
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2020 08:52 schreef Hanca het volgende:

[..]

Wat bedoel je?

Ik vind altijd dat je iemand niet op een fragmentje van een paar seconden kunt beoordelen, om wie het dan ook gaat. Als dit zijn standaard zou zijn, hadden we dat 15 maart toch wel gemerkt in dat debat?
Trump wordt op elke zucht beoordeelt hier dus waarom zou dat andersom niet gebeuren?
2019: The Great Awakening
pi_192695288
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 09:01 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Trump wordt op elke zucht beoordeelt hier dus waarom zou dat andersom niet gebeuren?
Ik beoordeel Trump hier niet op elke zucht.
Daarbij wordt Trump vooral om zijn inhoud beoordeeld en niet om de manier van praten, dat is ook heel wat anders.

Maar goed, antwoord geven op de vraag over 15 maart was blijkbaar te moeilijk, blijkbaar ben jij het er ook mee eens dat Biden normaal gesproken wel normaal uit zijn woorden komt.
pi_192695303
quote:

Is het hele interview ergens te zien? Hij heeft de laatste dagen volgens mij genoeg gepraat en als ik even snel kijk komt hij in andere interviews helder over.
pi_192695635
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2020 09:07 schreef kipknots het volgende:

[..]

Is het hele interview ergens te zien? Hij heeft de laatste dagen volgens mij genoeg gepraat en als ik even snel kijk komt hij in andere interviews helder over.
Vast wel. De bron zo te zien was CNN want Sanjay Gupta en Anderson Cooper. Doe maar je plezier mee.

quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 08:40 schreef Hanca het volgende:

[..]

Duur is op zich ook niet relevant, het gaat om de inhoud.
En die was niet best indrukwekkend. Zo'n korte duur zegt zeker niet alles, maar juist ook niet helemaal niets, tenminste als je extremen uit wilt sluiten.

En ik was random op die video gestuit. Ben niet naar op zoek gegaan noch heb ik de duur beoordeeld.

quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 08:09 schreef J.B. het volgende:

[..]

Met een paar hyperbolen erin had het ook gewoon een quote van Trump kunnen zijn...
Rechtvaardigt dat de zwaktes van Biden?
pi_192695664
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2020 08:52 schreef Hanca het volgende:

[..]

Wat bedoel je?

Van de meeste twiteraars en kijkers hou je tegenwoordig niet langer dan enkele tientallen seconden hun aandacht vast, dus ergens kan ik daar inkomen. Maar je mag niet iemabd op een enkel incident afrekenen. Dat geef ik je. Het gaat om het totale plaatje.

Of dat gestotter en gezeur een terugkerend fenomeen is?
pi_192695665
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 02:22 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

^O^ Bedankt voor deze tip. Leuke opname.

Maar je ziet nu aan Paul wel, dat leeftijdsgenoot Joe Biden te oud is om president te gaan worden.
  zondag 19 april 2020 @ 10:11:14 #224
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_192695838
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 09:01 schreef MangoTree het volgende:

[..]

De alzheimer ontwikkeling van trump is bijzaak. Hoewel hij duidelijk te zien is hebben we het daar maar zelden over.

De hoofdzaak is beleid en uitvoering en daar valt trump door de mand. De top drie:

1. Het uit de klauw laten lopen van het begrotingstekort tijdens hoogconjunctuur
2. Het opblazen van internationale verdragen zonder alternatieven
3. Het verneuken van de gezondheidszorg voor zwakkeren zonder plan

Zijn Corona gekloot en gelieg is geheel in lijn met zijn normale werkwijze.

Trump is een incompetente president die daarnaast ook nog eens een immorele, narcistische, seksistische, xenofobe en liegende klootzak is. Dat laatste is bijzaak, want dat wisten zijn aanhangers al. Dat is voor hen wonderlijk genoeg blijkbaar aantrekkelijk.
pi_192695878
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2020 10:11 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

De alzheimer ontwikkeling van trump is bijzaak. Hoewel hij duidelijk te zien is hebben we het daar maar zelden over.

De hoofdzaak is beleid en uitvoering en daar valt trump door de mand. De top drie:

1. Het uit de klauw laten lopen van het begrotingstekort tijdens hoogconjunctuur
2. Het opblazen van internationale verdragen zonder alternatieven
3. Het verneuken van de gezondheidszorg voor zwakkeren zonder plan

Zijn Corona gekloot en gelieg is geheel in lijn met zijn normale werkwijze.

Trump is een incompetente president die daarnaast ook nog eens een immorele, narcistische, seksistische, xenofobe en liegende klootzak is. Dat laatste is bijzaak, want dat wisten zijn aanhangers al. Dat is voor hen wonderlijk genoeg blijkbaar aantrekkelijk.
Welnee, niet als dat op zichzelf wel het plan was. 🤣
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')