De opbrengst gaat oa naar de WHO. Dikke middelvinger naar POTUSquote:Op zondag 19 april 2020 01:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
Hm, da's waar ook. Je zou verwachten dat zo iemand wel iemand in zijn omgeving heeft die hem de goede kant op maant?! Bizarre situatie.
Wel positief vanuit Florida, deze fundraiser die nu op zijn einde loopt:
Nou ja, dat weet ik niet. Stel ObamaBiden was president had hij dan niet aan de WHO gedoneerd?quote:Op zondag 19 april 2020 01:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
De opbrengst gaat oa naar de WHO. Dikke middelvinger naar POTUS
Take that Trump!!!quote:Op zondag 19 april 2020 01:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
De opbrengst gaat oa naar de WHO. Dikke middelvinger naar POTUS
Tuurlijk wel maar nu Trump net uit de WHO is gestapt (hoewel nog moet blijken of hij dat eik wel mag doen begreep ik) is het toch een soort statementquote:Op zondag 19 april 2020 01:48 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nou ja, dat weet ik niet. Stel ObamaBiden was president had hij dan niet aan de WHO gedoneerd?
Meh, ik weet niet. Het is gevaarlijk om alles te framen in het licht van Trump. Als je dat doet is hij juist drijvend in wat je doet en denkt en verander je niks in de wereld behalve je eigen frustratie. Dat laatste zal dan ook weer zijn weerslag hebben op je wereldbeeld.quote:Op zondag 19 april 2020 01:52 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar nu Trump net uit de WHO is gestapt (hoewel nog moet blijken of hij dat eik wel mag doen begreep ik) is het toch een soort statement
Nah dit soort artiesten zijn al als linkse elite geframedquote:Op zondag 19 april 2020 01:58 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Meh, ik weet niet. Het is gevaarlijk om alles te framen in het licht van Trump. Als je dat doet is hij juist drijvend in wat je doet en denkt en verander je niks in de wereld behalve je eigen frustratie. Dat laatste zal dan ook weer zijn weerslag hebben op je wereldbeeld.
Verder!
Sowieso. Ook als urban, mits ze zwart zijn. Maar goed, vond het wel leuk om McCarthy net even te zien, hoewel het muziekaal niet helmaal meer je-van-het was.quote:Op zondag 19 april 2020 02:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nah dit soort artiesten zijn al als linkse elite geframed
Zijn stem is niet helemaal meer wat het geweest is iddquote:Op zondag 19 april 2020 02:22 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Sowieso. Ook als urban, mits ze zwart zijn. Maar goed, vond het wel leuk om McCarthy net even te zien, hoewel het muziekaal niet helmaal meer je-van-het was.
Dat is trouwens wel illustratief voor de dementie "discussie". Hij is niet dementerend, maar wel serieus aan het verouderen.
twitter:ddale8 twitterde op zondag 19-04-2020 om 01:55:16As Trump proclaims the testing situation hunky-dory, here's what Republican Ohio Gov. Mike DeWine and his health chief said yesterday. https://t.co/Wcuo1rFwVY https://t.co/jCxp8mDJFV reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Goh wat een inzicht!twitter:GlennKesslerWP twitterde op zondag 19-04-2020 om 01:55:55Trump campaign concludes there is more to be gained by attacking Biden than trying to promote president’s pandemic response, by @michaelscherer, @jdawsey1, @AnnieLinskey & @ToluseO https://t.co/Jhykol1h9G reageer retweet
twitter:gtconway3d twitterde op zondag 19-04-2020 om 05:12:57Tough choice--between lying about @realDonaldTrump's record and lying about Biden.
But the stable genius will settle it by lying about everything. https://t.co/ztZXRbhNt4 reageer retweet
twitter:EddieZipperer twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 14:35:26BIDEN: "Um, you know, there's a, uh, during World War II, uh, you know, where Roosevelt came up with a thing, uh, that, uh, you know, was totally different than a- than the- it's called, he called it, the, you know, the World War II, he had the war- the the War Production Board." https://t.co/CwFSW2UITD reageer retweet
Met een paar hyperbolen erin had het ook gewoon een quote van Trump kunnen zijn...quote:Op zondag 19 april 2020 04:30 schreef KI1234 het volgende:
Arme opa Biden hakkelde en stamelde door zijn zoveelste interview. Soms heb ik medelijden met hem, zijn hart is op de juiste plaats, maar zijn leeftijd is te hoog. Ik hoop dat hij medische hulp krijgt:twitter:EddieZipperer twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 14:35:26BIDEN: "Um, you know, there's a, uh, during World War II, uh, you know, where Roosevelt came up with a thing, uh, that, uh, you know, was totally different than a- than the- it's called, he called it, the, you know, the World War II, he had the war- the the War Production Board." https://t.co/CwFSW2UITD reageer retweet
Zo'n paar seconden zegt niks. In het enige debat dat hij met Sanders had ging het prima (dat is ook de laatste keer dat ik hem lange tijd heb zien spreken, moet ik toegeven). Dat smijten met van die kleine fragmentjes slaat nergens op.quote:Op zondag 19 april 2020 04:30 schreef KI1234 het volgende:
Arme opa Biden hakkelde en stamelde door zijn zoveelste interview. Soms heb ik medelijden met hem, zijn hart is op de juiste plaats, maar zijn leeftijd is te hoog. Ik hoop dat hij medische hulp krijgt:
De regels zijn weer lekker soepel.quote:Op zondag 19 april 2020 08:40 schreef Hanca het volgende:
[..]
Zo'n paar seconden zegt niks. In het enige debat dat hij met Sanders had ging het prima (dat is ook de laatste keer dat ik hem lange tijd heb zien spreken, moet ik toegeven). Dat smijten met van die kleine fragmentjes slaat nergens op.
Wat bedoel je?quote:
Trump wordt op elke zucht beoordeelt hier dus waarom zou dat andersom niet gebeuren?quote:Op zondag 19 april 2020 08:52 schreef Hanca het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Ik vind altijd dat je iemand niet op een fragmentje van een paar seconden kunt beoordelen, om wie het dan ook gaat. Als dit zijn standaard zou zijn, hadden we dat 15 maart toch wel gemerkt in dat debat?
Ik beoordeel Trump hier niet op elke zucht.quote:Op zondag 19 april 2020 09:01 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Trump wordt op elke zucht beoordeelt hier dus waarom zou dat andersom niet gebeuren?
Is het hele interview ergens te zien? Hij heeft de laatste dagen volgens mij genoeg gepraat en als ik even snel kijk komt hij in andere interviews helder over.quote:Op zondag 19 april 2020 04:30 schreef KI1234 het volgende:
Arme opa Biden hakkelde en stamelde door zijn zoveelste interview. Soms heb ik medelijden met hem, zijn hart is op de juiste plaats, maar zijn leeftijd is te hoog. Ik hoop dat hij medische hulp krijgt:twitter:EddieZipperer twitterde op vrijdag 17-04-2020 om 14:35:26BIDEN: "Um, you know, there's a, uh, during World War II, uh, you know, where Roosevelt came up with a thing, uh, that, uh, you know, was totally different than a- than the- it's called, he called it, the, you know, the World War II, he had the war- the the War Production Board." https://t.co/CwFSW2UITD reageer retweet
Vast wel. De bron zo te zien was CNN want Sanjay Gupta en Anderson Cooper. Doe maar je plezier mee.quote:Op zondag 19 april 2020 09:07 schreef kipknots het volgende:
[..]
Is het hele interview ergens te zien? Hij heeft de laatste dagen volgens mij genoeg gepraat en als ik even snel kijk komt hij in andere interviews helder over.
Duur is op zich ook niet relevant, het gaat om de inhoud.quote:Op zondag 19 april 2020 08:40 schreef Hanca het volgende:
[..]
Zo'n paar seconden zegt niks. In het enige debat dat hij met Sanders had ging het prima (dat is ook de laatste keer dat ik hem lange tijd heb zien spreken, moet ik toegeven). Dat smijten met van die kleine fragmentjes slaat nergens op.
Rechtvaardigt dat de zwaktes van Biden?quote:Op zondag 19 april 2020 08:09 schreef J.B. het volgende:
[..]
Met een paar hyperbolen erin had het ook gewoon een quote van Trump kunnen zijn...
Van de meeste twiteraars en kijkers hou je tegenwoordig niet langer dan enkele tientallen seconden hun aandacht vast, dus ergens kan ik daar inkomen. Maar je mag niet iemabd op een enkel incident afrekenen. Dat geef ik je. Het gaat om het totale plaatje.quote:Op zondag 19 april 2020 08:52 schreef Hanca het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Ik vind altijd dat je iemand niet op een fragmentje van een paar seconden kunt beoordelen, om wie het dan ook gaat. Als dit zijn standaard zou zijn, hadden we dat 15 maart toch wel gemerkt in dat debat?
quote:Op zondag 19 april 2020 02:22 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Sowieso. Ook als urban, mits ze zwart zijn. Maar goed, vond het wel leuk om McCarthy net even te zien, hoewel het muziekaal niet helmaal meer je-van-het was.
Dat is trouwens wel illustratief voor de dementie "discussie". Hij is niet dementerend, maar wel serieus aan het verouderen.
De alzheimer ontwikkeling van trump is bijzaak. Hoewel hij duidelijk te zien is hebben we het daar maar zelden over.quote:Op zondag 19 april 2020 09:01 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Trump wordt op elke zucht beoordeelt hier dus waarom zou dat andersom niet gebeuren?
Welnee, niet als dat op zichzelf wel het plan was. 🤣quote:Op zondag 19 april 2020 10:11 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
De alzheimer ontwikkeling van trump is bijzaak. Hoewel hij duidelijk te zien is hebben we het daar maar zelden over.
De hoofdzaak is beleid en uitvoering en daar valt trump door de mand. De top drie:
1. Het uit de klauw laten lopen van het begrotingstekort tijdens hoogconjunctuur
2. Het opblazen van internationale verdragen zonder alternatieven
3. Het verneuken van de gezondheidszorg voor zwakkeren zonder plan
Zijn Corona gekloot en gelieg is geheel in lijn met zijn normale werkwijze.
Trump is een incompetente president die daarnaast ook nog eens een immorele, narcistische, seksistische, xenofobe en liegende klootzak is. Dat laatste is bijzaak, want dat wisten zijn aanhangers al. Dat is voor hen wonderlijk genoeg blijkbaar aantrekkelijk.
Zie dat ik McCartney verkeerd had getypt. Maar is Mick Jagger weer het bewijs dat Biden niet te oud is?quote:Op zondag 19 april 2020 09:50 schreef Idisrom het volgende:
[..]Bedankt voor deze tip. Leuke opname.
Maar je ziet nu aan Paul wel, dat leeftijdsgenoot Joe Biden te oud is om president te gaan worden.
Het is toch simpel? In elke zucht van Trump zit een leugen verborgen. Vraag ons niet om een analyse te geven van zijn geraaskal, want dan kunnen we wel bezig blijven hier. we richten ons op zijn zwaktepunten. En dat zijn er meer dan je wilt accepteren.quote:Op zondag 19 april 2020 09:01 schreef MangoTree het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 april 2020 10:11 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
De alzheimer ontwikkeling van trump is bijzaak. Hoewel hij duidelijk te zien is hebben we het daar maar zelden over.
De hoofdzaak is beleid en uitvoering en daar valt trump door de mand. De top drie:
1. Het uit de klauw laten lopen van het begrotingstekort tijdens hoogconjunctuur
2. Het opblazen van internationale verdragen zonder alternatieven
3. Het verneuken van de gezondheidszorg voor zwakkeren zonder plan
Zijn Corona gekloot en gelieg is geheel in lijn met zijn normale werkwijze.
Trump is een incompetente president die daarnaast ook nog eens een immorele, narcistische, seksistische, xenofobe en liegende klootzak is. Dat laatste is bijzaak, want dat wisten zijn aanhangers al. Dat is voor hen wonderlijk genoeg blijkbaar aantrekkelijk.
Laten we het maar voorlopig alleen over Biden en zijn wartaal hebben. Om het simpel te houden. Laat Trump even achterwege want twee keer fout is nog geen keer goed.quote:Op zondag 19 april 2020 10:29 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Het is toch simpel? In elke zucht van Trump zit een leugen verborgen. Vraag ons niet om een analyse te geven van zijn geraaskal, want dan kunnen we wel bezig blijven hier. we richten ons op zijn zwaktepunten. En dat zijn er meer dan je wilt accepteren.
‘Very, Very Scary’: Officials Dumbfounded as Florida Beaches Reopen, 3 Days After Death Spikequote:Op zondag 19 april 2020 01:05 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat lijkt inderdaad niet verstandig. Dat soort besluiten zullen echter vast gebaseerd zijn op iets behalve onderbuik toch? Zomaar een besluit afserveren, omdat het niet goed voelt is ook weer zoiets. Is bekend waarop deze governor zijn handelen baseert?
Op de foto lijken mensen wel afstand te houden tenzij gezin?
Ik geloof dat het publiek bij het heropenen het advies meekreeg om sociaal afstand te houden maar de meesten (klootjesvolk) negeerden het lekker or letten niet eens op. Tja, dan is get volk even schuldig.quote:Op zondag 19 april 2020 10:33 schreef Salina het volgende:
[..]
‘Very, Very Scary’: Officials Dumbfounded as Florida Beaches Reopen, 3 Days After Death Spike
"Just a day earlier, however, he greenlit the reopening of some beaches, arguing that Floridians needed fresh air.
“I think people, they’re gonna be responsible, they’re gonna be safe, but they want to get back into a routine,” he said Saturday.
Duval and St. Johns Counties, as well as the city of Mexico Beach, opened their beaches Friday for “essential activities” like running, fishing and surfing."
Iedereen heeft een onderbuik, ik dus ook(al maakt de een wat meer gebruik van den onderbuik dan de ander, en weten anderen meer de beschikbare kennis, onderzoek en statistieken te waarderen) maar dit voelt geheel niet goed en geheel niet gesteund door enige wetenschappelijke kennis en gegevens.
Ah, dank je. Ziet er dus naar uit dat het dus op gevoel gaat. Bizar. Hoewel misschien ook niet, gezien de republikeinse partij en wetenschap niet bepaald hand in hand gaan de laatste tijd.quote:Op zondag 19 april 2020 10:33 schreef Salina het volgende:
[..]
‘Very, Very Scary’: Officials Dumbfounded as Florida Beaches Reopen, 3 Days After Death Spike
"Just a day earlier, however, he greenlit the reopening of some beaches, arguing that Floridians needed fresh air.
“I think people, they’re gonna be responsible, they’re gonna be safe, but they want to get back into a routine,” he said Saturday.
Duval and St. Johns Counties, as well as the city of Mexico Beach, opened their beaches Friday for “essential activities” like running, fishing and surfing."
Iedereen heeft een onderbuik, ik dus ook(al maakt de een wat meer gebruik van den onderbuik dan de ander, en weten anderen meer de beschikbare kennis, onderzoek en statistieken te waarderen) maar dit voelt geheel niet goed en geheel niet gesteund door enige wetenschappelijke kennis en gegevens.
Niet alle schuld ligt natuurlijk bij Trump en bij andere beleidsmakers, inderdaad. Hoewel we dat soms wel lijken te vergeten in alle debatten over regeringen, WHO, RIVM en wereldleiders.quote:Op zondag 19 april 2020 10:35 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Ik geloof dat het publiek bij het heropenen het advies meekreeg om sociaal afstand te houden maar de meesten (klootjesvolk) negeerden het lekker or letten niet eens op. Tja, dan is get volk even schuldig.
In hun verdediging, en ik ben geenszins republikein, de wetenschap is allesbehalve duidelijk en eensgezind.quote:Op zondag 19 april 2020 10:42 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ah, dank je. Ziet er dus naar uit dat het dus op gevoel gaat. Bizar. Hoewel misschien ook niet, gezien de republikeinse partij en wetenschap niet bepaald hand in hand gaan de laatste tijd.
Proest, deze spelletjes.quote:Op zondag 19 april 2020 10:59 schreef klappernootopreis het volgende:
Kunnen users die Trump "beschermen" ook reacties plaatsen zonder daarbij direct of indirect de tegenstander er bij te betrekken? Dat zou ik wel eens willen weten: Wat vinden jullie nu zo prachtig aan Trump? En geef er eens voorbeelden van.
Biden is inderdaad niet heel erg geschikt, niemand hier is ook echt fan van hem. Biden is alleen wel geschikter dan zijn tegenstander. Je kunt Biden niet los zien van Trump. De keuze is tussen Biden en Trump en die keuze is simpel. Zelfs een keuze tussen een volledig demente Biden die zijn eigen naam niet meer weet en Trump zou nog in het voordeel van Biden zijn, wat mij betreft.quote:Op zondag 19 april 2020 10:32 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Laten we het maar voorlopig alleen over Biden en zijn wartaal hebben. Om het simpel te houden. Laat Trump even achterwege want twee keer fout is nog geen keer goed.
Wat vind je nou van hem. Dat kan toch niet zo langer? Vind je niet dat hij even ongeschikt is? Zo iemand brachten we vroeger naar een rusthuis over.
Ik zou die foto met al die mensen die zo te zien flink afstand houden tenzij koppel of gezin toch niet willen vergelijken met die massa mensen die boven op elkaar lag met Spring Break. Besmettingskans lijkt me op die foto vrijwel nihiel lijkt me. Tenzij iedereen na afloop bovenop elkaar in de rij bij de snackbar gaat staan.quote:Op zondag 19 april 2020 01:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, deSantis is een Trump kloon met dezelfde idiotie. Dit is dezelfde idioot die Spring Break gewoon door liet gaan waarna Florida en andere staten ineens een golf van corona gevallen hadden.
Met die foto is inderdaad weinig mis. Het is druk, maar het gaat net, zo lijkt het.quote:Op zondag 19 april 2020 11:14 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik zou die foto met al die mensen die zo te zien flink afstand houden tenzij koppel of gezin toch niet willen vergelijken met die massa mensen die boven op elkaar lag met Spring Break. Besmettingskans lijkt me op die foto vrijwel nihiel lijkt me. Tenzij iedereen na afloop bovenop elkaar in de rij bij de snackbar gaat staan.
Deden ze dat niet een keerder eerder al met 'Hitlery', dat kiezen uit twee kwaden? En kijk wat er is gebeurd, een verpletterende nederlaag.quote:Op zondag 19 april 2020 11:10 schreef Hanca het volgende:
[..]
Biden is inderdaad niet heel erg geschikt, niemand hier is ook echt fan van hem. Biden is alleen wel geschikter dan zijn tegenstander. Je kunt Biden niet los zien van Trump. De keuze is tussen Biden en Trump en die keuze is simpel. Zelfs een keuze tussen een volledig demente Biden die zijn eigen naam niet meer weet en Trump zou nog in het voordeel van Biden zijn, wat mij betreft.
Ja, iedereen hier hoopte dat er een betere kandidaat van de Democraten zou komen dan Biden. Maar dat is nou eenmaal niet meer het geval.
En je kunt nu klagen over de leeftijd van Biden, maar die van Trump is niet veel beter en die laat ook echt wel allerlei ouderdomskwalen zien. Maar veel erger: Trump laat al 3,5 jaar zien dat hij totaal niet geschikt is voor welke publieke functie dan ook en waarschijnlijk nooit geschikt is geweest.
Woordvindingsprobleem hè. Hij zocht naar war production board en vindt het uiteindelijk.quote:Op zondag 19 april 2020 04:30 schreef KI1234 het volgende:
Zijn de restaurants en hotels dan ook alweer open. Na zo'n inspannende strandwandeling van 3 mile met mijn 85 pound obesitas lichaam wil ik natuurlijk wel een halve gallon cola met vette hap kunnen eten.quote:Op zondag 19 april 2020 10:38 schreef KI1234 het volgende:
Bovendien zijn de stranden van Florida een enorme geldbron en steunpillar van de lokale economiën daar en die kun je niet zomaar afschrijven, van restaurant's, hotels, noem maar op. Het spekt ook de gemeentekassen.
Sanders is minstens net zo ongeschikt als Biden. En dan met name omdat hij verschrikkelijk polariserend is.quote:Op zondag 19 april 2020 11:20 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Deden ze dat niet een keerder eerder al met 'Hitlery', dat kiezen uit twee kwaden? En kijk wat er is gebeurd, een verpletterende nederlaag.
En van Biden zeggen ze dat hij een verkrachter is. Het waarheidsgehalte moet nog bezien worden blijkbaar.
Ik zou het niet meer willen doen. Ze hadden gewoon Sanders of Klobuchar in het zadel moeten helpen. Om te kotsen en je om te schamen. Ik ben mijn vertrouwen ok in de Democratische partij kwijt.
Ga je hiermee zeggen dat de DNC nooit zijn eigen favoriet vaststelt en geen enkele invloed uitoefent op het verdere verloop van de voorverkiezingen? Ik zie juist dat ze sommigen tov anderen bevorderen. Als de DNC je niet mag lig je er evt uit. Alleen de duur van je strijd verschilt. Vandaar noemde ik het zo met zadel.quote:Op zondag 19 april 2020 11:22 schreef Hanca het volgende:
[..]
Sanders is minstens net zo ongeschikt als Biden. En dan met name omdat hij verschrikkelijk polariserend is.
Wel eens dat Klobuchar, Harris, Buttigieg of Warren allemaal betere kandidaten waren. Maar goed, die keus is er niet meer.
En iemand 'in het zadel helpen' gaat nou eenmaal niet, het is aan de kiezers en die hebben Biden verkozen.
Ik zeg dat de invloed van de partijtop helemaal niet zo groot is. Obama was ook niet de favoriet van de partijtop. Dus nee, de partijtop helpt niet iemand in het zadel.quote:Op zondag 19 april 2020 11:27 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Ga je hiermee zeggen dat de DNC nooit zijn eigen favoriet vaststelt en geen enkele invloed uitoefent op het verdere verloop van de voorverkiezingen? Ik zie juist dat ze sommigen tov anderen bevorderen. Als de DNC je niet mag lig je er evt uit. Alleen de duur van je strijd verschilt. Vandaar noemde ik het zo met zadel.
Je vergist dat wetenschap gewoon het doet met de informatie die het op dat moment heeft. En er zijn miljoenen wetenschappers. En de media pakt daar een paar soundbytes uit die ze hypen en dan lijkt het alsof "De wetenschap zegt dat" en dat het ineens de waarheid is.quote:Op zondag 19 april 2020 10:59 schreef KI1234 het volgende:
[..]
In hun verdediging, en ik ben geenszins republikein, de wetenschap is allesbehalve duidelijk en eensgezind.
Ik som even voor het gemak een aantal tekortkomingen van 'de wetenschap' op in de laatste tijd:
1)geen vaccin en dat voor minstens anderhalf jaar. Er bestaat ook een reëele kans dat dat niet komt doordat het virus verdwenen is. Dat is een bizar lange tijd en hoeveel mensen gaan er inmiddels dood? En anderhalf jaar is zelfs een conservatieve inschatting als in aan de lage kant.
2) groepsimmuniteit hebben ze geen flauw vermoeden van of het bestaat. En toch kwam het rivm zelfs in eerste instantie mee dat dit een na te streven doel was.
3) de werking van zo'n beetje alle medicijnen is niet bewezen en daarom moeten ze allemaal maar op de lange baan geschoven worden. Ook al kunnen er levens inmiddels mee gered worden. Als het aan de wetenschap lag dienden we geen enkel ziektegeval hydrochloroquine en azithromycine toe waardoor genezing, verlichting en redding niet eens aan bod zouden komen want de spullen moeten eerst bewezen worden.
4) de projecties lopen flink uiteen en betreffen in de meeste gevallen een onaanvaardbaar groot bereik (100k doden tot zelfs 250k). Maar deze waardeloze projecties gaan ook over aantal geïnfecteerden en benodigde ziekenhuisbedden. Kort gezegd, niemand van de wetenschap heeft ook maar een flauw benul van.
5) niet bekend of maskers wel of niet het virus tegenhouden want hoe raken anders zorgpersoneel besmet die die dragen?
6)er kan met geen enkele zekerheid conclusies worden getrokken over de benodigde duur van een lockdown
7) ze weten niet eens of herbesmetting mogelijk is. Of de aangestokenen opnieuw geïnfecteerd kunnen worden of of ze immuun zijn. En ook niets weten ze over variatie in dr virusstrengen en hoe dit effect heeft.
Dus als dat de wetenschap is, vrees ik dat ik dan soms liever niet geheel vrijwillig en in het blinde weg erop vertrouw. Neem het mij maar kwalijk. Blijkbaar hebben we niet voldoende geïnvesteerd in wetenschappelijk onderwijs de laatste decennia want de stand is vrij slecht. Of ze hebben gewoon lekker op hun luie reet liggen niksen.
Superdelegates mogen alleen stemmen als geen van de kandidaten een meerderheid krijgt in ronde 1 (en in ronde 2 heeft iedere delegate een vrije keuze). Dus nee, dat mechanisme bestaat niet.quote:Op zondag 19 april 2020 11:31 schreef KI1234 het volgende:
En daarnaast bestaat er ook een mechanisme waardoor de DNC namens het volk totaal ongeschikte kandidaten op het allerlaatst weg mag stemmen en zijn eigen keuzes aan mag dragen. Geen idee hoe dat precies heet maar iets met superdelegaten dacht ik zo dus geheel machteloos zijn ze ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |