Geld moet rollenquote:Op zondag 17 mei 2020 15:25 schreef CoExist het volgende:
Afgelopen week het volgende gekocht:
MacBook Air 2020 i5
iPhone 11 256GB Zwart voor mijzelf
iPhone 11 128GB Geel voor de vrouw
Kost een paar centen maar dan ben ik wel ff een paar jaar future proof.
Heb je al een idee hoe je een clean install doet dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:52 schreef 00wildchild het volgende:
@:ChevyCaprice nu je toch online bent en ook nog eens Apple TS.
Ik wil zo dus mijn MacBook Pro herinstalleren. Gaat dat lukken als leek of ga ik ‘m straks kunnen begraven?
Nee maar Google wel? Weet alleen niet eens of ik op Yosemite of El Capitan zit. Mocht dat iets uitmaken. Zo up to date als ik net zei is ie toch niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb je al een idee hoe je een clean install doet dan?
Appeltje aanklikken linksbovenin, dan "over" (of zo, gebruik die dingen nooit meer maar zoiets)quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:09 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee maar Google wel? Weet alleen niet eens of ik op Yosemite of El Capitan zit. Mocht dat iets uitmaken. Zo up to date als ik net zei is ie toch niet.
Mojave dus.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Appeltje aanklikken linksbovenin, dan "over" (of zo, gebruik die dingen nooit meer maar zoiets)
Ondersteunt die van jou Catalina wel?quote:
Dit is fijn. Ja ik word ook (zover ik hem überhaupt gebruik, niet zo vaak) gespamd met updates.quote:
Hoe FOK! je dan? Mobiel zekerquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dit is fijn. Ja ik word ook (zover ik hem überhaupt gebruik, niet zo vaak) gespamd met updates.
Ah oké je gebruikt je MBP alleen als werkpaardje. Lekker.quote:
Ja daar is hij wel essentieel voor. Telefoon is makkelijker verder. Past in je zak enzo.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah oké je gebruikt je MBP alleen als werkpaardje. Lekker.
Lukt het al een beetje met die herinstallatie?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:33 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja daar is hij wel essentieel voor. Telefoon is makkelijker verder. Past in je zak enzo.
Vrind, dat wat ik wil houden is nog niet eens overgezet.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lukt het al een beetje met die herinstallatie?
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Vrind, dat wat ik wil houden is nog niet eens overgezet.
Veel foto’s, portfolio, veel camera raw, video’s en indesign e.d. Heb dat allemaal niet ingepakt. Beetje stom maar veel te veel werk om dat allemaal af te gaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zal wel wat meer geduld hebben
Wat heb je er in hemelsnaam allemaal op staan
Hallo hallo bent u daar? Ben nu de recovery en ik durf niet verder.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zal wel wat meer geduld hebben
Wat heb je er in hemelsnaam allemaal op staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo hallo JA.quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hallo hallo bent u daar? Ben nu de recovery en ik durf niet verder.
Heb edit gedaan. Weet niet welke ik moet wissen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hallo hallo JA.
Hoezo durf je niet
Die eerstequote:Op woensdag 27 mei 2020 16:38 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Heb edit gedaan. Weet niet welke ik moet wissen.
Die eerste staan al je documenten op die wil je toch gewoon schoon hebben? Die tweede is om je besturingssysteem weer te kunnen installeren op die eerstequote:Op woensdag 27 mei 2020 16:53 schreef 00wildchild het volgende:
Ah maar heb net filmpje gevondenwaarin ze alleen Macintosh deleten om terug bij fabrieks te komen.
Wis ik bij die eerste niet gewoon volledig alles waarna ik niets meer kan dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |