abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 mei 2020 @ 14:23:57 #26
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_192973961
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 13:54 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Ja daar zal wel een zuurstof meter op zitten ivm Corona :P
Ja precies, voor je het weet heb je dat nodig.

Maar goed, het duurt nog wel ff voordat het aangekondigd wordt.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  Tettenkoning woensdag 6 mei 2020 @ 20:25:05 #27
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_192981481
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 april 2020 10:23 schreef DKUp het volgende:
Batterijduur van de iPhone 11 is beter. iPhone SE is een stuk handzamer. IPhone 11 heeft twee camera’s. iPhone SE is een stuk goedkoper met dezelfde sneller processor. De iPhone 11 is in meerdere kleuren verkrijgbaar. iPhone SE heeft Touch ID en iPhone 11 heeft Face ID. De iPhone 11 heeft een notch en de iPhone SE niet. Qua uiterlijk zijn ze allebei van glas en aluminium. Volgens mij zijn de kleuren op het scherm wat mooier op de iPhone 11.

Allebei niks mis mee. De iPhone 11 verschilt alleen meer van je huidige toestel, maar daar betaal je wel de prijs voor.
En ook niet onbelangrijk, met de iPhone 11 ben je van die lompe bezels af. De hele telefoon is scherm (op de notch boven na).
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_192984159
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 10:36 schreef ShevaJB het volgende:
Ik wil de Watch 5 aanschaffen, maar iets zegt me dat ik geduld moet hebben en de 6 moet afwachten. Moeilijk moeilijk.
Vorige week ook maar gekocht, had geen zin meer om te wachten en heb er veel plezier van. Na de 6 komt toch weer de 7 etc...
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_192997412
Gister een  iPhone 11 256GB gekocht.
Fijne upgrade vanaf mijn  iPhone 8 Plus.
Wilde eigenlijk de  iPhone 11 Pro maar vond het forse prijsverschil van ¤ 350,- niet gerechtvaardigd.

Ik wil eigenlijk nog wel een  MacBook.
Twijfel tussen de Air en de Pro 2020 modellen van ¤1.500,-
Ben niet echt een power user maar merk soms dat mijn  iPad niet altijd toereikend is met websites.
Ook zou ik wel weer eens een eenvoudige RTS game zoals “Commandos: Behind Enemy Lines” willen spelen.

Vreemd genoeg heb ik nog nooit een laptop gehad.
Mijn laatste personal computer ervaring waren de  iMac desktops ergens medio 2001 tot 2003.
Toen was ik er niet echt kapot van. Was blij dat de  iPod toen naar Microsoft Windows kwam.

Iemand tips of suggesties?
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_193072108
Heb de SE nu een kleine week en hij bevalt meer dan prima. Heb altijd Android-toestellen gehad, van de Galaxy Advance, 4, 5, naar midrange meuk van het werk, maar ik was de traagheid, bloatware en het updatebeleid meer dan zat. Mezelf getrakteerd op de SE 2020 en damn, wat een snel ding is dat! :D

Via via aan een goedkope screenprotector gekomen. Erop geplakt, blijven de randen niet zitten.... Schijnt normaal te zijn bij goedkope meuk, omdat die helemaal vlak zijn en de iPhone SE een kleine bolling heeft aan de rand.

Ik ben daarna bij de Media Markt geweest om een screenprotector te halen (edge-to-edge) en erop te laten zetten, zij raadden het merk Pantzerglass aan. Zo gezegd zo gedaan, maar bij een bepaalde versie van die screenprotector is hij niet geheel transparant, maar alleen het schermdeel. En verdomme, na prima plakwerk van de medewerker (props!) kom ik thuis, vallen de letters bij bv. de teletekst-app weg aan beide kanten. Alsof je zeg maar aan beide kanten drie kolommen pixels mist, en de teletekst-app nu net een app is die de letters direct laat beginnen aan de rand van het scherm... Terug gegaan, van de week verwachten ze een lading nieuwe screenprotectors die geheel transparant zijn. Kon hem kosteloos omruilen en weer opnieuw laten plaatsen. Prima service dus. Maar damn, mocht je een screenprotector willen, let dan heel goed op wat je koopt....
pi_193088842
Heb ook een iPhone SE aangeschaft en ben minder enthousiast dan ik gehoopt had. Kom van een HTC u11 en die doet eigenlijk nog prima. Wilde al langer overstappen naar een iPhone en dit leek een mooi overstapmodel. De overstap was niet noodzakelijk en daar zit misschien het probleem icm het feit dat de iPhone SE een midrange telefoon is en ik high-end gewend ben.

Vind de beeldkwaliteit echt matig, zeker vergeleken met de HTC u11, die toch al een aantal jaar oud is. Vooral bij tekst zie je de onscherpheid.

Daarnaast viel me meteen op dat de batterij vlot leeg loopt. Rekening houdend met het feit dat een batterij in de loop der tijd minder wordt, baart me dat zorgen voor over een jaar/twee jaar.

Hij werkt wel enorm vlot en soepel.

Recensies klinken heel positief en hoor ook positieve geluiden uit mn omgeving, maar er zit twijfel bij me. Dat is eigenlijk niet goed bij een net nieuwe telefoon.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_193089367
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 19:38 schreef Fascination het volgende:
Heb ook een iPhone SE aangeschaft en ben minder enthousiast dan ik gehoopt had. Kom van een HTC u11 en die doet eigenlijk nog prima. Wilde al langer overstappen naar een iPhone en dit leek een mooi overstapmodel. De overstap was niet noodzakelijk en daar zit misschien het probleem icm het feit dat de iPhone SE een midrange telefoon is en ik high-end gewend ben.

Vind de beeldkwaliteit echt matig, zeker vergeleken met de HTC u11, die toch al een aantal jaar oud is. Vooral bij tekst zie je de onscherpheid.

Daarnaast viel me meteen op dat de batterij vlot leeg loopt. Rekening houdend met het feit dat een batterij in de loop der tijd minder wordt, baart me dat zorgen voor over een jaar/twee jaar.

Hij werkt wel enorm vlot en soepel.

Recensies klinken heel positief en hoor ook positieve geluiden uit mn omgeving, maar er zit twijfel bij me. Dat is eigenlijk niet goed bij een net nieuwe telefoon.
Onscherpe tekst? Bij m’n 8 is het gewoon scherp.
En dat je accu op het begin aardig snel leeg is komt door het installeren en synchroniseren.
pi_193090173
Ik snap de teleurstelling wel een beetje. Je geeft een hoop geld uit en er gaat er gevoelsmatig weinig tot niks op vooruit. Voor mijn gevoel zijn de laatste jaren de telefoons er maar marginaal beter op geworden voor de gemiddelde gebruiker. Koop je wat niet nieuws voor een aardige som geld dan valt de vooruit gang wat tegen.
pi_193099403
Ik wacht nog steeds dat hij wordt geleverd, geen voorraad :(
  Tettenkoning woensdag 13 mei 2020 @ 12:43:36 #35
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_193101289
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 19:38 schreef Fascination het volgende:
Vind de beeldkwaliteit echt matig, zeker vergeleken met de HTC u11, die toch al een aantal jaar oud is. Vooral bij tekst zie je de onscherpheid.
Dan zou ik toch even teuggaan, kan een technisch euvel zijn. Zelfs mijn oude 6s heeft nog steeds haarscherp beeld.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  woensdag 13 mei 2020 @ 12:50:28 #36
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_193101367
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 16:04 schreef Lief17 het volgende:
Mijn man is superblij met zijn nieuwe SE. Ik zag dat als je via belsimpel je abbo verlengd met de SE, dat hij dan nog goedkoper is.

Ikzelf wacht tot september. Ik hoop op de iPhone 12 met dezelfde afmeting als de SE.
Ik wou eigenlijk ook de SE maar denk dat ik ook even kijken naar die iPhone 12 “mini’ die zou komen volgens de geruchten of is dat al sowieso zeker?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_193106010
Ik moet m'n mening wel iets bijstellen. Ben denk ik wat te voorbarig geweest en moet gewoon wennen en twee verschillende telefoons.

Vind nog steeds de scherpte op de HTC u11 beter, maar als ik inzoom op iPhone zie ik dat de "onscherpte" mogelijk wordt veroorzaakt door de kleinere schermweergave.

De batterij ging direct na ontvangst redelijk snel leeg, maar nu na een keer volledig opladen, valt het wel mee.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Tettenkoning woensdag 13 mei 2020 @ 17:55:38 #38
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_193106199
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:50 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wou eigenlijk ook de SE maar denk dat ik ook even kijken naar die iPhone 12 “mini’ die zou komen volgens de geruchten of is dat al sowieso zeker?
Zolang Apple het niet zélf bevestigd blijven het natuurlijk geruchten, maar het is wel waarschijnlijk.
quote:
‘iPhone 12-serie krijgt vier varianten’
Het gerucht is afkomstig van bekende Apple-lekker Jon Prosser. Volgens hem brengt Apple twee ‘gewone’ iPhone 12-modellen en twee Pro-versies uit. Die laatste bestaan dan uit een Pro- en een Pro Max-variant, net zoals bij de iPhone 11 Pro en Pro Max.

De standaard iPhone 12 krijgt een variant met een 5,4 inch-scherm en een variant met een 6,1 inch-oled-display. De schermen van de standaard iPhone 12 worden geproduceerd door BOE. De Pro-modellen krijgen schermen van 6,1 inch en 6,7 inch, gemaakt door Samsung.
iPhone 12 Touch ID

De iPhone 12 Pro heeft daarnaast een roestvrij stalen behuizing. Op de achterkant komen drie cameralenzen met een LiDAR-sensor, wat we ook terugvinden op de iPad Pro 2020. De iPhone 12 moet het echter met een aluminium behuizing en twee cameralenzen doen.
Prijs begint lager dan iPhone 11

Ook qua prijs heeft Prosser een voorspelling. Hij denkt dat het kleinste formaat iPhone 12 zo’n 649 dollar gaat kosten voor het toestel met de minste opslagruimte. Dat is uiteraard relatief, want de minimale opslagruimte van een iPhone 12 begint bij 128GB. Een toestel met 256GB aan opslag gaat 749 dollar kosten. De grotere versie van de iPhone 12 levert voor deze opslag respectievelijk 749 en 849 dollar op.

De iPhone 12 Pro heeft zelfs drie verschillende opslag niveaus: 128GB, 256GB en 512GB. De iPhone 12 Pro met de minste opslag gaat 999 dollar kosten. Wil je meer opslagruimte, dan betaal je voor elk niveau 100 dollar bij. Voor de Pro Max geldt hetzelfde, maar dan is de beginprijs 1099 dollar.
A14-chip prestaties

Het lijkt erop dat de iPhone 12 dus goedkoper wordt dan de iPhone 11-serie. De startprijs van de kleinste iPhone 12 is namelijk zo’n 50 dollar minder dan de startprijs van de goedkoopste iPhone 11. Deze prijzenreeks komt overeen met eerdere beweringen van Prosser.
https://www.iphoned.nl/nieuws/iphone-12-gerucht-vier-modellen/
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_193142149
vertraging onbekende wachttijd voor de SE 2020 :( jammerrrrrrrrrrrrr
  Moderator vrijdag 15 mei 2020 @ 15:24:36 #40
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193143435
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 19:58 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Onscherpe tekst? Bij m’n 8 is het gewoon scherp.
En dat je accu op het begin aardig snel leeg is komt door het installeren en synchroniseren.
quote:
7s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:43 schreef Nine. het volgende:

[..]

Dan zou ik toch even teuggaan, kan een technisch euvel zijn. Zelfs mijn oude 6s heeft nog steeds haarscherp beeld.
Zij komt van een display met een ppi van 534, de SE heeft vergeleken daarbij een vrij lage 326 ppi. Dus ik snap dat zij dat verschil goed merkt.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator vrijdag 15 mei 2020 @ 15:27:15 #41
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193143465
Eigenlijk bizar dat de iphone al bijna 10 jaar met dezelfde ppi wordt geleverd. Althans, een deel van de modellen.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  vrijdag 15 mei 2020 @ 16:04:00 #42
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_193143866
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 15:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eigenlijk bizar dat de iphone al bijna 10 jaar met dezelfde ppi wordt geleverd. Althans, een deel van de modellen.
Maakt wel dat content gewoon werkt. Tis niet hyperscherp maar gewoon meer dan prima.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_193144102
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 15:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eigenlijk bizar dat de iphone al bijna 10 jaar met dezelfde ppi wordt geleverd. Althans, een deel van de modellen.
Wellicht, maar ik kan met mijn nieuwe SE geen pixels onderscheiden. Het ziet er haarscherp uit. En daar gaat het om.
  Moderator vrijdag 15 mei 2020 @ 16:33:12 #44
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193144155
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 16:04 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Maakt wel dat content gewoon werkt. Tis niet hyperscherp maar gewoon meer dan prima.
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 16:24 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Wellicht, maar ik kan met mijn nieuwe SE geen pixels onderscheiden. Het ziet er haarscherp uit. En daar gaat het om.
Was niet zozeer een negatieve opmerking, maar vond het wel opmerkelijk. Vind zelf de resolutie ook voldoende, maar wil als volgende telefoon wel iets met hogere ppi.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  zaterdag 16 mei 2020 @ 00:16:36 #45
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_193152054
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 16:33 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]


[..]

Was niet zozeer een negatieve opmerking, maar vond het wel opmerkelijk. Vind zelf de resolutie ook voldoende, maar wil als volgende telefoon wel iets met hogere ppi.
Butwhy.gif
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Moderator zaterdag 16 mei 2020 @ 00:18:03 #46
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193152065
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 00:16 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Butwhy.gif
Because it can.png
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  zaterdag 16 mei 2020 @ 01:12:14 #47
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_193152637
Okboomer.gif
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_193161159
Het zal mij benieuwen wanneer er weer nieuwe voorraden worden geleverd..... Wat een gezeur van sommige over 't scherm :') het is de budget telefoon deel 2, al die mensen die voor een dubbeltje op rij 1 willen :r
pi_193176275
Ik heb er 3 gekocht voor de kinderen.
Ik kwam erachter hoeveel (persoonlijke en prive) data van de kinderen naar Chinese dataservers ging. Google verzamelde ook al wat te veel data van mijn kids dan mij lief was. Bij apple heb je niet alleen meer controle, je persoonlijke data wordt heel anders gebruikt, niet voor advertenties, en niet om een of ander sociaal kredit systeem op te bouwen.
Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.
John F. Kennedy
pi_193178372
Afgelopen week het volgende gekocht:

 MacBook Air 2020 i5
iPhone 11 256GB Zwart voor mijzelf
iPhone 11 128GB Geel voor de vrouw

Kost een paar centen maar dan ben ik wel ff een paar jaar future proof.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')